... כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך
להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל למה מנהל חייב
להיות איש מכירות טוב? אחת מהתכונות החשובות ביותר שמנהל חייב לפתח כדי להצליח בתפקידו היא היכולת
להיות איש מכירות טוב. רבים חושבים שלהיות מנהל פירושו רק להנחות צוות עובדים, לקבוע יעדים ולהשיג מטרות עסקיות. בפועל, אליעד כהן מסביר שלנהל עובדים זה תהליך של מכירה לכל דבר. מנהל ... אומר למכור לעובדים את התפקיד שלהם? כשאליעד מדבר על כך שמנהל צריך
להיות איש מכירות טוב, הוא מתכוון לכך שהמנהל צריך למכור לעובדים את התפקידים שלהם. זהו תהליך מכירה פנימי, שבו: המוצר שאותו יש למכור הוא התפקיד או המשימה שהעובד צריך לבצע. הלקוח ... המטרות האישיות שלהם, לא רק את מטרות הארגון. לסיכום, מנהל טוב חייב
להיות איש מכירות טוב. עליו לדעת כיצד למכור לעובדים את תפקידם ולהוביל אותם מתוך רצון ומוטיבציה אמיתית לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר. איך להיות מנהל ולהצליח? התנגדויות מכירה ... באמצעות העובדים שלך. אחת מהתכונות החיוניות להצלחה בניהול היא
להיות איש מכירות טוב. למה מנהל חייב
להיות איש מכירות טוב? מנהל שלא מבין במכירות, שאין לו כישורי מכירה טובים, לא יכול להיות מנהל טוב. למה? כי להיות מנהל זה בעצם
להיות איש מכירות - גם אם לא מדובר במכירות ללקוחות חיצוניים. ייתכן שמנהל יאמר: אבל אני לא עוסק במכירות, יש לי אנשי מכירות שמוכרים בשבילי. זו טעות. מנהל מוכר לעובדים שלו את ...