... או על התחייבות רשמית, אלא להפוך את הקשר לכזה שהוא ירגיש טוב ונוח בו. הוא מדגים זאת במטאפורה של לקוח רעב שמחפש מסעדות אחרות רק אם הוא לא שבע. אם הלקוח תמיד יהיה שבע, אין סיבה שיחפש אוכל במקומות אחרים. כך גם בזוגיות: אם בן הזוג מרגיש שהוא מקבל כל ... עושה להם רע, לכן אל תתמקד בזה תתמקד איך לחזק את הקשר ביניכם איך יהיה מספיק טוב אם תוודא שהלקוח שלך תמיד יהיה שבע אז הוא ממילא לא ילך לאכול במסעדה אחרת. זה הכל תתמקד איך לעשות ללקוח שלך טוב אל תתמקד בלהחתים אותו על טפסים שהוא לא יכול לאכול במקום אחר למרות שהוא רעב זה הכל. ...
... הרגילה תהיה להסביר לו מדוע זה לא באמת מזיק, או מדוע ההנאה מהטעם חשובה יותר מהבריאות. דוגמה נוספת: אם לקוח אומר שהמוצר יקר, המוכר ינסה לשכנע אותו שהמוצר לא באמת יקר, או שהוא שווה את ההשקעה. הבעיה בגישה הרגילה ... כי זה לא בריא, התגובה תהיה: אתה צודק, בדיוק בגלל שזה לא בריא אתה צריך לאכול את הציפס. אם לקוח אומר: המוצר יקר לי, המוכר יגיד לו: נכון, דווקא בגלל שזה יקר לך אתה חייב לקנות אותו. מה שעושים ... שאם באמת הציפס לא בריא אז באמת עדיף לו לא לאכול את הציפס. עכשיו אתה בא למכור את המוצר ללקוחהלקוח אומר לך זה יקר ואז אתה מסביר לו למה זה לא יקר הוא אומר לך זה לא מתאים לי ...
... לייחס את ההחלטה לכוח עליון: להסביר לעובד שהמצב נכפה על ידי גורמים חיצוניים שלא בשליטת המעסיק. לדוגמה, השוק השתנה, הלקוחות הפסיקו לשלם, או יועץ עסקי המליץ על שינוי כזה. כך העובד פחות ירגיש שנפגע ברמה האישית. דוגמאות מעשיות להורדת ... התנגדות היא להסביר שהמצב נכפה על הארגון בגלל גורמים חיצוניים: השוק השתנה, אנחנו צריכים להתאים את עצמנו לתנאים החדשים. הלקוחות לא משלמים כמו בעבר, ולכן נאלצנו לבצע התאמות. יש יועץ עסקי שממליץ לנו לבצע את השינוי הזה, אחרת העסק ... אין בחירה תגלגל את זה על מישהו אחר, מה זאת אומרת תגלגל על מישהו אחר תגיד אין לי כסף הלקוחות לא שילמו יש בעיה עם הבנק צמצומים, יש יועץ עסקי שאמר לי לעשות את זה משהו כזה זה לא ... בחר בזה נגמר הדיון. ולכן גם פה אתה יכול לגלגל את זה על מישהו אחר אתה יכול להגיד תראה הלקוח ההוא לא משלם לי אז לא שווה לי ככה וככה התפקיד הזה השתנה תנאי השוק השתנו, משהו השתנה זה ...
... אליעד כהן מדגיש שהגישה הזו אינה מוגבלת לילדים בלבד, אלא מתאימה לכל סוג של אינטראקציה אנושית, כמו למשל בשיווק ללקוחות או בזוגיות. כאשר אדם מבוגר אומר לא רוצה לקנות או לא רוצה להיות איתך, חשוב לא להלחיץ אותו, אלא ... את הבקשה שלכם בצורה רגועה. 6. שיחה גם עם מבוגרים - אותם עקרונות תקפים גם במקרים של מבוגרים, כמו כשלקוח אומר לא רוצה לקנות או אדם בזוגיות אומר לא רוצה להיות איתך. במקרים כאלה, חשוב לשדר הבנה ולא להלחיץ. ... וגם אם אתה לא רוצה אז מה אם אתה לא רוצה. עכשיו אותו דבר נגיד כשאתה נגיד רוצה למכור ללקוחוהלקוח אומר לא רוצה לקנות לא מעוניין, אוקי אתה לא מעוניין אל תקנה בסדר גמור הכל בסדר עכשיו אני יכול ...
... של מכירת דירה: האם חייבים להאמין במוצר כדי להצליח? אליעד נותן דוגמה מעולם המכירות, שבה איש מכירות מציג דירה ללקוחות. הוא לא חייב בהכרח להאמין בלב שלם שהדירה מושלמת, אבל אם הוא באמת מאמין בדירה ומרגיש בנוח איתה, יש סיכוי טוב יותר שהוא ישדר ללקוחות אמינות והתלהבות שיקלו על המכירה. עם זאת, זה לא מחויב. גם אם הוא לא מרגיש טוב לגבי הדירה, אך מצליח להציג אותה בצורה נכונה ומדויקת, עדיין אפשר שהלקוחות ירצו לקנות. ההבדל הוא ברמת הקושי והסבירות להצליח. הדוגמה של שחקן על במה: האם הוא חייב להרגיש שמח באמת? ... שאמרתי שהוא. אליעד: אז צריך להיות ב - state of mind מסוים או לא צריך, את עכשיו הולכת להראות ללקוחות דירה נכון. ש: כן. אליעד: עכשיו ואת רוצה להצליח שהם יקנו את הדירה עכשיו האם לא משנה מה תרגישי ...
... מעסיקים אחרים, יש פחות סיכוי שהוא ירגיש תלוי בך לחלוטין. דוגמה מעולם הקמעונאות נניח שאתה בעל חנות ויש לך לקוח קבוע. זה נשמע נהדר, נכון? אך מה יקרה אם אתה תסגור את החנות ביום חופש? אם הלקוח תלוי רק בך, הוא עלול לכעוס מאוד ויתקשה להבין את המצב, כי אין לו אלטרנטיבה. זה מראה את החיסרון ... עלול לעזוב אותך לחלוטין, כי הוא תלוי בך באופן מוחלט. דוגמה מעולם הקמעונאות נניח שאתה בעל חנות, ויש לך לקוח קבוע שקונה רק ממך. זה נשמע נהדר, אך מה יקרה אם יום אחד תצטרך לסגור את החנות ליום חופש? הלקוח, שתלוי רק בך, עלול לכעוס מאוד כי אין לו אלטרנטיבה אחרת. אם היה רוכש גם מחנויות אחרות, ייתכן שהיה ...
... הסברים המלמדים את השומע איך לחשוב, איך לפתור בעיות, ואיך להתמודד עם מצבים שונים. אליעד מביא כדוגמה מצב שבו לקוח מתלונן שהמוצר יקר. השאלה איך לענות לו היא שאלה המבוססת על ניתוח והיגיון: מה עובר בראש של הלקוח, איך הלקוח חושב, ומה תהיה הדרך היעילה לענות לו. זה לא מידע שרירותי, אלא שיטה של חשיבה שאפשר להשתמש בה בתחומים ... בניגוד למידע המבוסס בעיקר על ידע כללי, יש מידע שמבוסס על הבנה והיגיון. לדוגמה, כאשר שואלים מה כדאי לענות ללקוח שחושב שהמוצר יקר? או מה צריך לעשות כשהמראיין שואל שאלה מפתיעה?, התשובות כאן מבוססות על ניתוח מחשבתי: איך המוח ...
... קל להבין מה לעשות כדי ליצור את הסיבה הנכונה שתביא לתוצאה הרצויה. למשל, אם מישהו רוצה להרוויח יותר כסף מהלקוח שלו, עליו להבין שלקוח משלם יותר רק אם הוא מתרשם שיש פה ערך גדול. ואם ערך גדול שווה מבחינתו גם השקעה גדולה, הרי האדם צריך לחשוב: במה זה תלוי שהלקוח יראה בי ערך גדול? ואולי התשובה תהיה שהוא צריך לשדר איכות, מקצועיות, אמינות, להראות תועלת כספית ללקוח או ליצור שיתוף פעולה שבסופו כולם נהנים. שאלת מה זה מהות ומה זה צורה כדרך העמקה כשרוצים לחדד עוד ...
... בפחות מפי 10 ואז כנראה שהמחיר של המוצר ירד, בגלל התחרות של המוצר. אבל כעיקרון, המחיר נקבע לפי כמה שהלקוח מוכן לשלם. הלקוח יהיה מוכן לשלם, גם לפי היצע וביקוש. והיצע וביקוש יהיו, גם לפי עלות המוצר. אבל המחיר נקבע, רק לפי כמה שהלקוח מוכן לשלם. זה בגדול. כמו כן, עלות המוצר תשפיע על כדאיות הייצור. דהיינו, אם עולה לייצר מוצר עלות X ... שאפשרי לקבל ממך. ואין לו קשר לכמה שעולה לייצר את המוצר. מה שכן, אם יעלה יותר לייצר את המוצר והלקוחות לא יסכימו לרכוש את המוצר במחיר יותר גבוה, אז יפסיקו לייצר את המוצר. והרבה מאוד שירותים ומוצרים, לא מייצרים ...
... בעסק של מישהו אחר, לעומת השקעה בשיווק של העסק שלך, שבה אתה משקיע בעסק של עצמך. ואני אסביר. כדי שהלקוח יקנה, הוא צריך לקנות. וזה תלוי בכל תהליך המשפך השיווקי מהתחלת התהליך השיווקי ועד סוף תהליך המכירה. וכאשר רוצים להגדיל מכירות, אפשרי לשפר כל מיני חלקים בתהליך המשפך השיווקי שאותו עובר הלקוח. ואחת מהאפשרויות לשפר את מסע הלקוח בתוך התהליך של המשפך השיווקי, היא לשפר את תהליך המכירה של אנשי המכירות שלך. אבל מה שצריכים לדעת, שבהרבה ... שלך, כאשר אתה משקיע בדברים שנשארים באופן קבוע בעסק שלך, בחיזוק המותג שלך, בחיזוק התדמית שלך, בדברים שאמורים לגרום ללקוח לקנות, בלי שום קשר לאיש מכירות כלשהו, הרי שזאת בהחלט השקעה לטווח הרחוק. כי התועלת, נשארת אך ורק עבורך. ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: לקוחות, למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: לקוחות, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בטלפון, מאמן אישי, אימון אישי לימודים בנושאי לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331