אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
9:54איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
... לחץ, כי הוא חושב שהגיע להחלטה בכוחות עצמו. כך, לדוגמה, כשאומרים ללקוח לא כדאי לך לדחות את החתימה, הוא בעצם מבין לבד שכדאי לו לחתום עכשיו, בלי להרגיש ... אפשרויות אחרות כדי לגרום למוצר או לרעיון להיראות טוב יותר בעיני הלקוח. המוכר אינו חייב לציין את היתרון של המוצר שלו בצורה ישירה, אלא פשוט אומר ... האדם שמדבר מחויב לעמוד מאחורי דבריו. לעומת זאת, כאשר המסר עקיף, הלקוח עלול להסיק מסקנות שלא נאמרו במפורש, וייתכן שהן בכלל אינן נכונות. לדוגמה, אם ... המוצר שלי זול, אלא אומרים המוצרים האחרים יקרים ולא שווים את הכסף. הלקוח מסיק לבד שהמוצר של הדובר זול וטוב, למרות שזה לא נאמר ישירות, ולמרות שהמציאות ... את המוצר שלו בצורה ישירה באופן שקרי, אלא משאיר את המסקנה בידי הלקוח. לסיכום, כיצד לבדוק אם מנסים להפעיל עליך מניפולציה? לסיכום, אליעד כהן ממליץ ... את מה שרוצים שהצד השני יבין או יעשה. לדוגמה, אם רוצים למכור דירה ללקוח , אפשר פשוט לומר לו הדירה הזו מתאימה לך או כדאי לך לחתום עכשיו. אין כאן שימוש ... נגיד רוצים לקחת דירה להגיד שהיא מתאימה, בן אדם רוצה למכור דירה ללקוח אז איך הוא יכול לעשות את זה באמצעות שכנוע ישיר? להגיד הדירה הזו מתאימה לך, ... יקרה. אז בקיצור מה אני מנסה לומר שלפעמים בן אדם רוצה לקמבן את הלקוח, המוכר רוצה לקמבן את הלקוח לשקר אותו ואז לא תמיד הוא מדבר בצורה ישירה לא תמיד הוא אומר הרכב שלי התחזוקה ...
שאלות אשמה לשאול שאלות אתה מומחה מחויב מחיר גבוה מידי לקוח אומר שהמוצר יקר הנחת יסוד
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
5:01שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
... לאחר הצגת החיסרון מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון. איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון? שיטה ... המוצר הזה מגיע עם אחריות קצרה, אבל אתה לקוח חשוב אצלנו - איך אתה רוצה שנארוז לך את ההזמנה, בצורה רגילה או אריזה מיוחדת ללקוחות כמוך? השאלה יוצרת תחושת ערך אצל הלקוח, והוא פחות שם לב לחיסרון שהוצג לפני רגע. למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון? כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו ... להציג את החיסרון כך שהוא לא ירתיע את הלקוח או האדם שמולו אנו מדברים. ישנן מספר טכניקות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ולהעביר את הפוקוס ... מיד לאחר חיסרון מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון. איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון? שיטה ... המוצר הזה מגיע עם אחריות קצרה, אבל אתה לקוח חשוב אצלנו - איך אתה רוצה שנארוז לך את ההזמנה, בצורה רגילה או אריזה מיוחדת ללקוחות כמוך? כאן, השאלה עצמה יוצרת תחושת ערך אצל הלקוח, והוא פחות שם לב לחיסרון שהוצג לפני רגע. למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון? כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו ... או יעשה לו גם רע, או נגיד מוכרים מוצר ללקוח ויש במוצר הזה חיסרון ומדברים על החיסרון וכו והשאלה בעצם איך להציג לו את החיסרון. והתשובה היא שאחת הדרכים להציג חיסרון ללקוח היא על ידי זה שבעצם מציגים לו את החיסרון ומיד אחרי שמציגים לו את החיסרון מציגים לו איזה יתרון. זאת ... שאם אנחנו יודעים שאנחנו הולכים להציג ללקוח איזה חיסרון צריך מראש לתכנן אוקי איזה יתרון אני הולך להגיד לו אחר כך. מאוד פשוט זאת אומרת למקד, לנסות למקד את המחשבה של הלקוח ביתרון ולא בחיסרון, אתה יודע זה ככה וככה אבל ככה וככה ישר להביא לו את היתרון, לא יש בזה ככה וככה ... עם יתרון ביחד. זאת אומרת בא נשאל את הלקוח שאלה שהשאלה עצמה תיתן לו תחושה של יתרון, למה? אם אנחנו אומרים לבן אדם, נסביר את ההיגיון של זה אם ... יחשוב על החיסרון או לדוגמה נגיד אמרנו ללקוח איזה חיסרון ואז מיד אומרים לו טוב תגיד לי ואיך אתה רוצה, אתה רוצה ככה או רוצה ככה?, עכשיו כששואלים ...
לוזר להשתמש בשאלה לקיחת אחריות שאלת הסחה להשתמש מצליחן התנגדויות במכירה בן אדם
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
13:59איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
... השפעה אם רוצים למכור משהו למישהו, למשל דירה, אך היא לא בהכרח מתאימה לו לחלוטין, ניתן להציג את המסר בצורה עקיפה. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהדירה לא מתאימה לו, המוכר יכול לשאול את עצמו אילו סיבות יכולות להצביע על כך שהדירה כן מתאימה לו. לאחר מכן, הוא יכול להציג את הדירה בהקשרים שבהם היא כן יכולה להתאים. ... אירוח מרווחים. אם היית מחפש מקום שקט, הדירה הזאת ממוקמת בשכונה שקטה מאוד. באמצעות הצגת האמיתות החלקיות הללו, המוכר משתיל בלקוח את המחשבה שהדירה עשויה להתאים לו, גם אם לא באופן מוחלט. שימוש בטכניקות שכנוע פוליטיות שיטה זו אינה מוגבלת למכירות בלבד, והיא גם מופיעה בפוליטיקה. כאשר יש פוליטיקאי בשלטון ... את הדירה היא לא טובה לי מה שצריך לעשות המוכר שרוצה למכור את הדירה, המוכר שרוצה למכור את המוצר צריך לשאול את עצמו האם המשפט שהלקוח אמר הדירה הזאת לא מתאימה לי האם הוא נכון במאה אחוז או שאולי יש מצבים שבהם הדירה הזאת כן מתאימה לו שבהם המוצר הזה כן מתאים שבהם הוא כן יכול לקנות את המוצר שבהם הוא כן יכול ... אז מה עושים? שואלים את עצמנו המוכר צריך לשאול את עצמו איזה מחשבות איזה משפטים המסקנה שלהם המתבקשת תהיה שהאוטו הזה מתאים ללקוח. לדוגמה המשפטים שאומרים האוטו הזה מאוד טוב, האוטו הזה מאוד יעיל, האוטו הזה מאוד ככה וככה הם יכולים להביא את הקונה להבין שהאוטו הזה מתאים גם לו ואז מה שבעצם עושים, עכשיו יש ...
לא רוצה לקנות להשלים את החסר השפעת משמעותי לגרום לגבר האם יש קשר מלחמות יכולת שכלית
איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
13:35איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
... ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים? איך לשכנע לקוח להסכים לקנות מוצר? אליעד כהן מסביר שכשאנו רוצים לשכנע לקוח או אדם אחר להסכים למשהו שאנחנו רוצים ממנו, המפתח הוא שימוש בטכניקה שנקראת הסכמה גדולה והסכמה קטנה. הרעיון המרכזי הוא לפרק את ההסכמה הגדולה, שהיא המטרה המרכזית שלנו, למספר הסכמות קטנות יותר. אליעד נותן דוגמה פשוטה שבה מוכר מנסה למכור ללקוח טלוויזיה, והלקוח מסרב. בשלב זה, המוכר לא צריך להתעקש מידית על הטלוויזיה, אלא לפתח שיחה שבה הוא מוצא נושאים שהלקוח יכול להסכים איתם בקלות, אפילו דברים טריוויאליים ולא קשורים כמו מזג אוויר או דעה פוליטית. המטרה כאן היא ליצור תחושת הסכמה כללית, שבה הלקוח יתחיל להרגיש שהוא נמצא במצב של הסכמה עם המוכר. אחרי שהלקוח כבר חווה חוויה של הסכמה, המוכר יכול לחזור לנושא המרכזי - הטלוויזיה או המוצר שהוא רוצה למכור - ולנסות שוב לשכנע את הלקוח. איך יוצרים הסכמה דרך שאלות בתנאי ש? אם לקוח מתנגד בצורה מלאה לרכישת מוצר, אליעד מציע להשתמש בטכניקה של הסכמה בתנאי. לדוגמה, אם לקוח אומר שהמוצר יקר לו מדי, אפשר לשאול אותו: ואם המוצר היה עולה חצי מחיר, היית מוכן לקנות אותו?. במצב כזה, הלקוח לרוב יגיד שכן, וכך נוצר מצב של הסכמה חלקית. אמנם הלקוח הסכים רק בתנאים מסוימים, אבל בפועל הוא אמר שהוא רוצה את המוצר. הסיבה לכך שהטכניקה עובדת היא שהמוח של הלקוח שומע את עצמו אומר אני רוצה את המוצר, אפילו שהוסיף לזה תנאי. תת - המודע של הלקוח מקבע את הרצון הזה, ולכן קל יותר לאחר מכן לשכנע אותו להסכים לקנות את המוצר בתנאים קרובים יותר להצעה המקורית. אליעד נותן ... הוא אמר שהוא רוצה לשתות משהו, ומכאן כבר אפשר בקלות רבה יותר לשכנע אותו לשתות קולה, במיוחד אם אין מים זמינים. למה חשוב לא להקצין את ההסכמה עם הלקוח? לפי אליעד, יש נקודה חשובה מאוד שצריך להיזהר ממנה - לא להגיע למצב שבו המוכר מסכים יותר מדי עם ההתנגדות של הלקוח . לדוגמה, אם לקוח אומר שהמוצר יקר לו, המוכר לא צריך להסכים יתר על המידה ולהודות שהמחיר באמת גבוה מדי. הסכמה מוגזמת כזאת יכולה ליצור מצב שבו הלקוח מתבצר בעמדתו המקורית, ומתקשה לאחר מכן להשתכנע שהמוצר שווה את המחיר המלא. לדוגמה, אם המוכר רוצה למכור ללקוח פרה, והלקוח אומר שהוא לא רוצה כי הפרה תלכלך את הבית, המוכר יכול לשאול: ואם היית יודע שהפרה לא תלכלך בכלל, היית מוכן?. אם הלקוח מסכים, נוצרה הסכמה, אבל כאן אליעד מדגיש שצריך להיזהר. אם המוכר מדגיש יותר מדי את הלכלוך ואת החשש של הלקוח, זה עלול לחזק את ההתנגדות של הלקוח כשיתברר לו שהפרה בכל זאת מלכלכת קצת. איך להשתמש בהסכמה חלקית בזהירות? כאשר משתמשים בטכניקה של הסכמה חלקית, צריך להיות מודעים לכך שלא תמיד ההטבות או התנאים שהלקוח מסכים אליהם זמינים. לדוגמה, אם לקוח אומר שהוא מוכן לקנות פרה רק אם היא לא תלכלך בכלל, והמוכר יודע שהמצב לא כך, צריך להשתמש בהסכמה הזאת בזהירות ולא להתחייב ללקוח לתנאי בלתי אפשרי. אחרת, כשהלקוח יגלה את האמת, הוא ייסוג לחלוטין. לכן, אליעד ממליץ למוכר לשאול את עצמו מראש: באיזה מקרים ה
להגיע להסכמה רגש מחיר איך יוצרים המוצר יקר לבצע יקר לי מקוריות
איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
13:18איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
... איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו? איך להעביר מסרים בצורה אפקטיבית ... בצורה שנוחה לנו. לדוגמה, אם לקוח אומר שהוא לא צריך לקנות רכב מסוים, על המוכר לשאול את עצמו באיזה מצב אכן הלקוח לא צריך לקנות את הרכב, אך באופן שלא יפגע במכירה. אם המוכר מסכים שהלקוח לא צריך את הרכב רק במצב שכבר יש לו כזה, הוא יכול לומר ללקוח: אתה צודק, אל תקנה אם כבר יש לך רכב כזה. אבל אתה חייב לקנות את הרכב אם אין לך כזה. כך, בכל פעם שהלקוח יחשוב אני לא צריך לקנות, תהיה לו הצדקה נוחה שלא פוגעת במכירה. דוגמה נוספת: אם לקוח אומר שהמוצר יקר, המוכר יכול לומר לו: המוצר יקר אם אין לך כסף לאכול, אבל יש לך כסף, נכון? אז תקנה את המוצר. כך בכל פעם שהלקוח יחשוב יקר, הוא כבר יבין את זה בצורה שלא תפריע לו לקנות. איך לשתול מחשבות בקמפיין פוליטי כדי לנטרל את הצד השני? ... כלל. לדוגמה, לא מומלץ מראש לומר ללקוח: אתה לא צריך לקנות את המוצר אם.... רק כאשר ברור לנו שהלקוח יקבל את ההתנגדות ממישהו אחר, או כאשר התנגדות כזו צפויה מראש, כדאי להשתמש בטכניקה של שתילת פירוש נגדי. איך לסכם את ... שתנטרל את טענתו. לדוגמה, אם לקוח טוען שהוא לא צריך לקנות את הרכב, המוכר יכול לשאול את עצמו מתי טענה זו עשויה להיות נכונה, ובמידה וזה לא מפריע ... להציג את זה באופן כזה שיגרום ללקוח להסכים עם המוכר. למשל: אם כבר יש לך רכב כזה, זה נכון שלא צריך לקנות רכב חדש, אבל אם אין לך רכב כזה, אתה בהחלט צריך ... יבין זאת באופן מיידי. אם למשל לקוח טוען שמוצר יקר, המוכר יכול לשתול מחשבה בראשו על כך שהמוצר יקר רק אם הוא במצב פיננסי קשה, אך במצב טוב הוא בהחלט צריך לשקול לרכוש אותו. זה בעצם נותן ללקוח את האפשרות לחשוב את מה שאנחנו רוצים, מבלי שהוא יבין את זה באופן מובהק. היתרונות של נטרול התנגדויות בצורה זו לסיכום, ... שמתאים לנו. זה כמו לשאול את הלקוח מתי הוא יכול להסכים שהמוצר לא מתאים לו ולהשתמש בכך בהמשך הדרך. איך לשכנע אנשים? שכנוע בקמפיינים פוליטיים התגברות על ... אומרים לו: תקנה את המוצר, נגיד הלקוח אומר: אני לא רוצה לקנות את המוצר אז אומרים: תקנה את המוצר. מישהו אומר לו אל תקנה, מישהו אומר לו כן תקנה, מילה מול ... מפריע לי כמוכר? לדוגמה: נגיד שהלקוח אומר אני לא צריך לקנות את הרכב הזה. הלקוח אומר לא רוצה לקנות את הרכב הזה, אז המוכר צריך לשאול את עצמו מתי גם אני כמוכר מסכים שהלקוח לא צריך לקנות את הרכב הזה? לדוגמה: אני כמוכר מסכים שהלקוח לא צריך לקנות את הרכב הזה אם כבר יש לו רכב כזה אז מה עושים? אומרים ללקוח, נגיד הלקוח אומר: לא אני לא רוצה לקנות את הרכב הזה, תקשיב אתה צודק, אל תקנה את הרכב, אם כבר יש לך רכב כזה, אל תקנה רכב כזה, אבל ... כזה. בכל דבר אחר, נגיד לדוגמה: הלקוח אומר המוצר הזה יקר, סתם, המוצר הזה יקר, עכשיו אנחנו רוצים לשאול: מתי זה בסדר שהלקוח יגיד על המוצר הזה יקר, אוקי? אז מה עושים? אנחנו רוצים לגרום ללקוח שכשהוא יחשוב המוצר הזה יקר שהוא ייתן לזה איזה פירוש מסוים שלא יפריע לו לקנות את המוצר. אז אפשר לדוגמה להגיד לו ... את המוצר מה בעצם עשינו? שתלנו ללקוח מחשבה בראש שאומרת לו: זה בסדר שתחשוב שהמוצר הזה יקר, אבל רק אם הגעת למצב שאין לך מה לאכול. עכשיו, מזה בעצם בהקשר ... אם.... זאת אומרת אם לדוגמה נגיד הלקוח אומר: אני לא רוצה לקנות את המוצר, לא צריך מראש לבוא להגיד לו טוב, אל תקנה את המוצר אם... למה? כי עדיף לנו מראש ...
עקרונות הצלחה במכירות להשיג ביטחון עצמי להצליח בשכנוע הלקוח אומר יקר לי הקשבה התנגדות מכירות בטלפון איך לשתול בראש
איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
6:27איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
... מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר? איך לשקר ולגרום לאנשים להאמין לך? אליעד כהן מסביר כיצד פועלות מניפולציות שקריות ואיך ... לדוגמה, אם אדם רוצה לקנות רכב, הוא שואל את המוכר באיזו מהירות הרכב מאיץ מאפס למאה?. כשהמוכר נותן תשובה, האדם באופן טבעי מטיל ספק במידע שקיבל. כיצד להתגבר על הספק של הלקוח ולרמות אותו? כאשר מוכר מעוניין לשקר ללקוח, האתגר המרכזי שלו הוא התמודדות עם הספק של הלקוח. מצד אחד, הוא רוצה שהלקוח יאמין לו, ומצד שני הוא חייב לאפשר ללקוח להטיל ספק, כי הלקוח רוצה להרגיש שהוא לא תמים ושביכולתו להבחין בשקר. הסיבה לכך היא שברגע שהלקוח מטיל ספק בשאלה כלשהי, הוא באופן לא מודע מניח שהבסיס עצמו נכון. הטלת הספק נותנת ללקוח תחושה של בדיקה ושל ביקורת, למרות שלמעשה היא מבוססת כבר על הנחה סמויה שהמידע הראשוני נכון. אילו דוגמאות יש למניפולציות נפוצות שמשתמשים בהן מוכרים? הדוגמה הראשונה שאליעד כהן נותן היא אדם שרוצה לקנות רכב ומוכר אומר לו שהרכב מאיץ מאפס למאה בחמש שניות, למרות שהרכב בעצם מאיץ בעשר שניות בלבד. כדי לגרום ללקוח להאמין בשקר, המוכר יוסיף פרט נוסף שכביכול מחזק את הטענה השקרית. למשל, הוא יגיד: הרכב הזה זכה בפרס לרכב עם התאוצה המהירה ביותר. כאשר הלקוח ישאל את עצמו האם באמת הרכב זכה בפרס?, הוא כבר יוצא מתוך נקודת הנחה שהרכב אכן מאיץ מהר, ולכן הוא מקבל את השקר בצורה קלה וטבעית. דוגמה שנייה ... היא רכב בעל הנעה רגילה (2x4), שהמוכר רוצה לשקר ולטעון שהוא 4x4. במקרה כזה, המוכר יאמר: הרכב הזה לא רק שהוא 4x4, אלא שהוא נבחר השנה לרכב ה - 4x4 הטוב ביותר. כאשר הלקוח מטיל ספק ושואל את עצמו האם באמת הרכב נבחר לרכב ה - 4x4 הטוב ביותר?, הוא כבר באופן אוטומטי מניח שהרכב אכן 4x4. בכך הוא מאמין לשקר הבסיסי, אפילו מבלי לשים לב לכך. דוגמה נוספת שאליעד נותן היא לגבי חולצה שהלקוח לא יכול לראות את הצבע שלה, למשל כי היא נמצאת באריזה סגורה. המוכר אומר ללקוח שהחולצה צהובה, למרות שהיא ירוקה. כאן המוכר מתמודד עם שני אתגרים בו זמנית: לשכנע את הלקוח שהחולצה אכן צהובה, אך בו זמנית לאפשר ללקוח להרגיש שהוא מטיל ספק (אולי היא לא באמת צהובה?). בכך שהלקוח מרגיש שהוא מטיל ספק, הוא דווקא מחזק אצלו את התחושה שהוא בדק את הנושא, ובכך למעשה מקבל את הטענה השקרית. מדוע מניפולציה כזו עובדת על אנשים? הסיבה שהמניפולציות הללו מצליחות היא משום שהלקוח מתמקד בפרטים משניים ולא בעיקריים. ברגע שאדם מטיל ספק בפרט משני כמו האם הוא באמת זכה בפרס?, הוא כבר מניח שהפרט המרכזי נכון. זו למעשה טעות חשיבה נפוצה ... אינסטינקטיבית, במיוחד כאשר מדובר בנושאים חשובים. למשל, אדם שמתעניין ברכישת רכב ירצה לדעת מהי מהירות ההאצה של הרכב, והוא ישאל את המוכר על כך. כאשר המוכר מספק תשובה, הלקוח שואל את עצמו האם המידע הזה אמין. כיצד ניתן לשקר ללקוח כך שיאמין? כדי שמוכר יוכל לשקר בהצלחה, עליו להתמודד עם האתגר של ספק הלקוח. המוכר צריך מצד אחד לגרום ללקוח להאמין לדבריו, ומצד שני לאפשר לו להטיל ספק, אך באופן כזה שהספק עדיין יוביל לאמונה. שיטה לשקר ללקוח ולהוביל אותו לאמונה שגויה: המוכר משתמש בטכניקה של הקצנת מידע ושילובו עם עובדה אחרת שנשמעת אמינה. למשל: - אם רכב מאיץ מאפס למאה בעשר שניות, והמוכר רוצה לשכנע שהרכב עושה זאת בחמש שניות, הוא לא רק יאמר זאת, אלא יוסיף: הרכב הזה זכה בפרס לרכב עם התאוצה המהירה ביותר. - כאשר הלקוח מטיל ספק בשאלה האם הרכב באמת זכה בפרס?, הוא בעצם כבר מניח שהרכב באמת מאיץ מהר, וזה גורם לו לקבל את השקר בלי לשים לב. דוגמה נוספת: - אם רכב הוא בעל הנעה רגילה (2x4), אך המוכר רוצה לשקר ולגרום ללקוח לחשוב שהוא 4x4, הוא יכול לומר: הרכב הזה לא רק שהוא 4x4, אלא הוא נבחר ל - 4x4 הטוב ביותר השנה. - ברגע שהלקוח מטיל ספק ושואל האם באמת הוא נבחר ל - 4x4 הטוב ביותר?, הוא בעצם כבר מניח שהוא אכן 4x4, וזה מה שגורם לו לקבל את השקר. כיצד להתגונן ממניפולציה כזו? כדי ... אדם שואל את עצמו מי אמר שמה שאומרים לי זה נכון?. עכשיו קיימת דרך לשקר אנשים, אוקי והדרך בעצם היא כזאת הבעיה של המוכר כשהוא רוצה לשקר את הבן אדם, מוכר שרוצה לשקר את הלקוח מה שקורה בעצם זה שלמוכר יש בעיה, מה הבעיה של המוכר? הבעיה של המוכר היא שהלקוח לא בהכרח יאמין לו ה
טעות טכניקה לשקר ללקוח עובדות לרמות לקוחות עובדה שיטת שכנוע לגרום לאנשים
כל אחד יכול למכור, ממי לא ללמוד NLP? ממי לא ללמוד למכור? ללמוד מכירות, ללמוד לשכנע, קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, לימודי NLP, קורס שכנוע, לימודי מכירות, להיות איש מכירות
13:33כל אחד יכול למכור, ממי לא ללמוד NLP? ממי לא ללמוד למכור? ללמוד מכירות, ללמוד לשכנע, קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, לימודי NLP, קורס שכנוע, לימודי מכירות, להיות איש מכירות
... כפי שמתואר. בנוסף, בשיטות כאלה אין הסבר אמיתי למבנה המחשבה שמניע את התגובה של הלקוח, מה שמוביל לתוצאה לא אחידה במכירה. הבעיה בשיטות כאלה היא שהן נשענות על תיאוריות לא תמיד נכונות. לדוגמה, אם מלמדים שכשאומרים למישהו מילה מסוימת, הוא יגיב ... טוב או רע? איך תודעה משתנה? איך אפשר לשנות את הרגשות והמחשבות של אנשים? מה הסיבה שהלקוח חושב שמשהו טוב, ואם לא, איך לשנות את דעתו? מה חשוב לדעת כדי להיות איש מכירות טוב? אליעד מציין שמה שצריך ללמוד הוא את ההתמודדות עם רע וטוב. אם אדם יכול להבין ולשנות את תפיסותיו לגבי טוב ורע, הוא יכול להוביל את הלקוח לחשוב שהמוצר שהוא מציע הוא טוב עבורו. כל אדם שנלמד את התהליך העמוק הזה, כמו איך להבחין בין טוב לרע, יצטרך את השיטות האמיתיות לשכנוע שיביאו אותו להצלחה ... החסרונות בשיטות האלה שמלמדים היא: שאף אחד מאלה שמלמדים לא יודע למה זה ככה? ולמה הלקוח מעדיף שככה וככה? ולמה יש מקרים שהלקוח מעדיף אחרת? ולמה זה ככה? כי: ככה וככה ולמה זה ככה? וזה למה ככה? ולמה זה ככה? ומתי זה ככה? ואיך עדיין זה ככה? זה תמיד ככה? זה לא תמיד ככה, אז למה זה לא ...
הגיוני אליעד כהן להשתמש מה אמת ומה שקר להעביר מסר הבדלים עקביות איך לעשות זאת
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
8:44טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
... של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח מדוע אנשי מכירות לא מצליחים לסגור עסקאות? אחת הסיבות המרכזיות לכך ... היא חוסר הבנה אמיתי של הצרכים והרצונות של הלקוח. אליעד כהן מסביר שהטעות הנפוצה ביותר היא שאיש המכירות בטוח שהוא מבין את הלקוח, בעוד שלמעשה הוא פירש בצורה לא נכונה את דברי הלקוח. בעיית הפירוש השגוי של צרכי הלקוח יכולה להפיל עסקאות רבות, גם כאשר נדמה שהכל נעשה באופן מושלם ומדויק. ... הקריטי בין עובדות לבין פירושים. עובדות הן מה שהלקוח אומר בפועל. לדוגמה, אם לקוח אומר אני רוצה שולחן, זוהי עובדה. פירוש, לעומת זאת, הוא מה שהמוכר מניח או מוסיף מעבר למילים של הלקוח. לדוגמה, כאשר איש המכירות שומע את הלקוח אומר אני רוצה שולחן ומיד מניח שהלקוח מתכוון לשולחן גדול, זוהי כבר פרשנות. ייתכן מאוד שהלקוח בכלל מעוניין בשולחן קטן, שולחן צד או שולחן מתקפל. ההנחות של המוכר ... להציע פתרונות שגויים, שבסופו של דבר לא מתאימים ללקוח ולא עונים על צרכיו. איך דוגמת השולחן מבהירה את הבעיה בתהליך המכירה? דוגמת השולחן ממחישה בצורה ברורה את הבעיה: הלקוח ביקש שולחן, אך המוכר מיד מציע לו שולחן סטנדרטי גדול. המוכר היה בטוח שהוא מבין את הצורך של הלקוח ולכן לא טרח לברר פרטים נוספים. בפועל, הלקוח בכלל חשב על שולחן קטן. בגלל חוסר בירור מעמיק של צרכי הלקוח, העסקה התפספסה. האם שולחן יפה זו עובדה או פירוש? בנקודה זו אליעד ... סובייקטיביות, ולשאול שאלות נוספות כדי להבין למה הלקוח מתכוון כשהוא אומר יפה. כיצד להימנע מההרגל לפרש במקום לבדוק עובדות? ... יעזור לאיש המכירות לוודא שהוא מבין נכון את צרכי הלקוח ולא מניח הנחות שגויות. במקרה שהמכירה לא מתקדמת או נתקעת, מומלץ לחזור לשלב בירור הצרכים ולבדוק אם באמת מה שהלקוח אמר הובן באופן מדויק, או שייתכן והוכנסו לשם פרשנויות מיותרות. איך ... ומסוגל לבדוק בצורה מדויקת יותר את הדברים מול הלקוח. למה חשוב לעצור ולשאול שאלות נוספות? השלב הקריטי ביותר בתהליך ... שאלות נוספות בכל פעם שיש ספק לגבי ההבנה של צרכי הלקוח. כאשר איש המכירות מגלה שהעסקה אינה נסגרת, או שהלקוח אינו מרוצה ממה שמוצע לו, הוא חייב לשאול את עצמו: האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח נכון? במקום להמשיך באותה גישה מוטעית, יש לחזור אחורה, לברר ולשאול ... שאילת שאלות מעמיקות ומדויקות יותר תבטיח שהלקוח יקבל בדיוק את מה שהוא רוצה, והסיכוי לסגירת העסקה יעלה משמעותית. מהי ... על פרשנויות אישיות, אלא חייב תמיד לוודא שמה שהלקוח אומר הוא באמת מה שהוא מתכוון אליו. על ידי שאלות מדויקות והקפדה על ...
מה שאני חושב משמעות נטייה טבעית בעיות האם זו עובדה או פירוש לסגור לשאול שאלות סובייקטיבית
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
6:55טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
... של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה? מהי הטעות הגדולה ביותר שאנשי ... עושים היא שהם מתמקדים יותר מדי במוצר עצמו ופחות מדי בצרכים האמיתיים של הלקוח. לפי אליעד כהן, איש מכירות שמנסה למכור מוצר ללקוח מבלי להבין קודם את החיסרון האמיתי שהלקוח מעוניין למלא - לרוב לא יצליח לסגור עסקה. איש המכירות טועה כאשר הוא מתרכז ברצון למכור את המוצר, במקום להתמקד בשאלה מה הלקוח באמת רוצה ומה חסר לו. איך להבין מה הלקוח באמת רוצה לקנות? אליעד כהן מדגיש שעל איש המכירות להבין תחילה את נקודת המבט של הלקוח, שהיא בעצם המהות הפנימית של הרצון שלו. זה אומר שהמוכר לא צריך להסתפק בכך שהלקוח אומר לו שהוא מעוניין במוצר מסוים, אלא עליו לברר מדוע הלקוח מעוניין דווקא במוצר זה. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות אוכל, המהות היא שהלקוח רוצה להיות שבע. אם הלקוח מתעניין בטלוויזיה, המהות האמיתית היא שהוא רוצה להרגיש נוח ונעים בבית וליהנות מזמן איכות. לדברי אליעד כהן, המוצר שהלקוח בא לקנות הוא בסך הכל צורה של הרצון הפנימי והמהותי יותר שלו. לכן, לפני שמסבירים ללקוח על המוצר, חייב איש המכירות לשאול את עצמו: מה המהות של העסקה? מה הלקוח באמת רוצה להשיג?. אם המוכר לא יברר זאת לעומק, הוא פשוט ינסה למכור מוצר שהלקוח אולי לא באמת צריך או רוצה, ובכך יפספס את העסקה. ... וצורה הם קריטיים בתהליך המכירה. אליעד כהן מסביר שהמהות היא הסיבה האמיתית שהלקוח מגיע לחנות או מתעניין במוצר. הצורה היא הביטוי החיצוני של אותה מהות פנימית. למשל, הלקוח שמחפש לקנות רכב בעצם רוצה ניידות, חופש תנועה או ... פנימי. כאשר איש המכירות מתרכז בצורה (המוצר) במקום במהות (הצורך האמיתי של הלקוח), הוא עשוי לנסות לשכנע את הלקוח בפרטים טכניים או בתכונות המוצר, שלמעשה אינם רלוונטיים לצורך האמיתי שהלקוח מנסה למלא. איך אנשי מכירות יכולים להימנע מהטעות ... מטעות זו, על איש המכירות לשנות את הגישה שלו ולראות את העסקה מנקודת מבטו של הלקוח. עליו לשאול שאלות, לברר ולהבין לעומק מדוע הלקוח רוצה את מה שהוא טוען שהוא רוצה. לפי אליעד כהן, כאשר המוכר מבין את המהות הפנימית של רצון הלקוח, הוא יכול להתאים את המוצר שלו בצורה טובה יותר, ובכך להגדיל את הסיכוי לסגור עסקה. אליעד נותן דוגמאות פרקטיות לכך: לקוח שאומר שהוא רוצה אוכל - המהות היא השובע.
אפשרות הלקוח רוצה צורך מכירות רגשות לחנות לחפש רצון או צורך
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר מומלץ, מאמן אישי להרזייה, רטוריקה בנושא לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1560 שניות - עכשיו 20_06_2025 השעה 00:21:42 - wesi1