אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חפש נושאים...🚀לקוחאיך לשכנע לקוחותלגרום ללקוחותאיך למכור ללקוחותלקוחות פוטנציאליםלקוחות מתענייניםמול לקוחותלתת ללקוחותהתנגדויות לקוחותהתנגדויות של לקוחותשכנוע לקוחותשירות לקוחותלדבר עם לקוחותהנחה ללקוחותהאם לתת הנחה ללקוחותלקוחות חדשיםלשדר ללקוחותטיפול בהתנגדויות לקוחותלהעביר ללקוחותלגרום ללקוחות לקנותלשכנע לקוחות לקנותלהשפיע על לקוחותלהבין לקוחותלרמות לקוחותלהתמודד עם התנגדויות של לקוחותלהציע ללקוחותאיך להשיג לקוחותלאבד לקוחותלבחור את הלקוחותלקוחות מרוציםלמה לא לתת הנחה ללקוחותלקוחות טוביםרצון הלקוחותלקוחות קיימיםלהצליח למכור ללקוחותהמלצות של לקוחותפגישה עם לקוחותמכירות ללקוחותלקוחות משלמיםכמה כסף לבקש מלקוחותלבחור את הלקוחות שלךלקוחות ממליציםאמון הלקוחותבכמה להעלות את המחיר ללקוחותמתי להעלות מחיר ללקוחותהעלאת מחיר ללקוחותשיווק ללקוחותלמצוא לקוחותלגרום ללקוחות לרצות לקנות🔍הצג עוד...
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
... השירות ברמה הגבוהה ביותר שהוא שואף אליה, נוצר תחושת חוסר ביטחון, במיוחד כאשר מדובר במכירה או בהגשה של מוצר ללקוח. איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור? הרצון הטבעי להשתפר הוא חיובי, אך הוא גם יכול ליצור קונפליקט פנימי. לדוגמה, ... שהוא שואף אליו, הוא מתחיל לראות את חסרונותיו או את החסרונות במוצר, וכך נוצר קושי בהצגת המוצר או השירות ללקוח. המוכר מפחד שהלקוח יראה את החסרונות שמפריעים לו. מהי השוואה בין המצוי לרצוי וכיצד היא פוגעת בביטחון העצמי? ההשוואה בין המצב הקיים ... שהוא רוצה שיכולה לכלול יותר פיצרים, הוא מרגיש שהמוצר לא מספיק טוב. השוואה זו עשויה להוביל למחשבות על איך הלקוח יתקל בחסרונות ולמה הוא עשוי לבחור במוצר אחר, מה שגורם לאדם להרגיש לא בטוח בעצמו ובמוצר. פחד כזה יכול ... את המוצר או את השירות כפי שהוא, ומתאר את היתרונות הקיימים כרגע, הוא יוכל להימנע מלחץ פנימי ולהתמודד עם הלקוח בצורה כנה וביטחונית יותר. דוגמאות להיצמדות לאמת ומהם היתרונות? אם מאמן כושר עדיין לא בטוח בכמה חזרות על האימון הוא צריך להמליץ, הוא יכול להיות כנה ולהסביר ללקוח את המצב הנוכחי שבו הוא נמצא, ולמה הוא ממליץ על מספר חזרות מסוים, בלי לנסות לשדר ביטחון מלא. אם ... השירות יכול להיות הרבה יותר טוב בעתיד, אך כרגע הוא מציע תועלת מסוימת שלמרות החסרונות, עדיין מספק את הערך ללקוח. כך המוכר לא ישדר תחושת חוסר ביטחון ויוכל להימנע מלחץ פנימי. מהם יתרונות ההיצמדות לאמת על פני הפער בין ... שבזמן המכירה, המוכר לא ירגיש שהוא מנסה להסתיר או לשדר משהו שהוא לא באמת יכול להציע. כאשר הוא משדר ללקוח את הערך האמיתי שמספק המוצר או השירות, הוא יכול להרגיש שלם עם מה שהוא מציע, מה שמפחית את החרדה ... מוחשי, כמו תוכנה או רכב. האדם כבר יודע שיש למוצר חסרונות ביחס לאופן שבו היה רוצה לשדרג אותו, וחושש שהלקוח יבחין דווקא באותם חסרונות. גם כאן הקושי נובע מכך שבתוך הראש כבר קיימת רשימה של דברים לשיפור, ומכיוון שהמוצר ... למה אני לא כבר המאמן ההוא שאני מפנטז להיות? או יוצר תוכנה שחולם על עוד עשרות פיצרים מוצלחים, חושש שהלקוח ישים לב בדיוק לדברים שעוד לא הספיק להוסיף. כך נולדת חרדת מכירה, משום שהאדם מרגיש שהמוצר לא מספיק טוב, ושמא הוא בכלל דופק את הלקוח בגלל שאין לו מוצר מושלם. למה השוואה בין המצוי לרצוי פוגעת בביטחון העצמי? השוואה בין מה שהמוצר (או האדם עצמו) כרגע לבין מה שהיו רוצים שיהיה, מעלה במודעות את כל החסרונות והפערים. במצב כזה, קל לדמיין שלקוח אומר: למה אתה לא יכול לספק לי את הגרסה המשופרת שכבר חשבת עליה? או למה התוכנה לא כוללת את ... לשפר את המוצר שלו או להגיע לרמה מקצועית גבוהה יותר, הוא צריך להכיר בעובדה שכבר עכשיו הוא מספק תועלת ללקוח. הלקוח משלם תמורת מה שיש כרגע, לא על מה שהמוכר מדמיין שעלול להיות בעתיד. לדוגמה, מאמן כושר שעדיין לא בטוח בכל שלבי האימון, יכול להסביר ללקוח מה הוא כן יודע לעשות נכון. אם הלקוח שואל שאלה שהמאמן לא בטוח בה, המאמן יכול לציין בכנות את גבולות הידע שלו, במקום לטעון בביטחון מוחלט משהו שהוא לא לגמרי בטוח בו. הדבר נכון גם לגבי תוכנה: אם המוצר הנוכחי נותן ערך מסוים ללקוח, אפשר להציג בדיוק את הערך הקיים, בלי לנסות לשכנע שהמוצר כבר כולל את כל השדרוגים שעדיין לא יצאו לפועל. ... לחרדת ביצוע. תסריט דומה מתרחש כשאדם בונה תוכנה ויודע שהיא יכולה להיות מושלמת יותר. אם הוא מנסה לשכנע את הלקוח שיש לו מוצר מושלם, ייווצר מתח פנימי שיקשה על המכירה. לעומת זאת, אם הוא מסביר ביושר את מה שהתוכנה ...
לחזק ביטחון עצמי הישגים איך להימנע הקמת עסק איש מקצוע פחד אני לא מספיק טוב מה זה אישיות
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
... לא צריך למכור את עצמו, אלא את המוצר שלו בלבד. אמנם קיימת גישה לפיה אם תמכור את עצמך - הלקוח יקנה ממך את המוצר. גישה זו נכונה באופן חלקי, כיוון שבאופן אידיאלי איש מכירות טוב מוכר גם את עצמו וגם את המוצר: מצד אחד, מסביר ללקוח מדוע המוצר טוב, ומצד שני גורם ללקוח להאמין שהוא עצמו אדם נעים ונחמד. אך אליעד מבהיר שבסופו של דבר, העיקר במכירה הוא המוצר. איש המכירות חייב ... ולכן כאשר הוא עייף, חסר חשק, לא מרוכז, מדוכא או חרד, הוא מרגיש שאינו מסוגל להציג עצמו באופן מוצלח ללקוחות. אבל זה לא באמת משנה. אליעד כהן מדגיש שכאשר איש המכירות מבין שמה שעומד למכירה הוא לא הוא עצמו, ... יכול לחשוב על עצמך כל דבר שלילי שתרצה (סתום, דפוק, טיפש, אבן, מכוער, מבולבל), ועדיין להצליח למכור, מכיוון שמה שהלקוח רוצה הוא המוצר או השירות שלך - ולא את האישיות שלך. כיצד לפרק את הפחד מתהליך המכירה? הפחד מתהליך ... המכירות ממקד את כל תשומת הלב על תכונות המוצר, היתרונות שלו, החסרונות שלו, וכיצד המוצר נותן פתרונות לצרכים של הלקוח - הוא הופך את התהליך לפשוט יותר. דוגמאות מעשיות - איך למכור כשאתה לא במיטבך? לדוגמה, אדם שמוכר נעליים חייב להבין שהלקוחות קונים נעליים, לא את אישיותו. אינסטלטור, לדוגמה נוספת, מוכר את שירותי האינסטלציה שלו, ולכן גם אם יש לו בעיות אישיות, זה לא משנה ללקוח, אשר משלם לו על השירות ולא על אישיותו. דוגמה נוספת שמביא אליעד היא של תוכניתן שנמצא במצב רוח רע ... רוח או אנרגיה, יש להפריד בין האדם לבין המוצר. ברגע שמתמקדים רק במוצר, בהצגת יתרונותיו, חסרונותיו והפתרונות שהוא נותן ללקוח - ניתן לבצע מכירה מוצלחת, ללא קשר לתחושות האישיות. איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך לבצע מכירה ללא ...
איך להתגבר על פחד איך להציג את עצמי למכור כשאתה בדיכאון קשיים מה הלקוח רוצה לקוחות מה זה מנהל מכירות תהליכים
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב?
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב?
... יודע את התשובה לשאלה שנשאלת, ומה הדרך בה ניתן לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה. אליעד מתחיל בכך שהוא מציין שהלקוחות לרוב יעדיפו לקבל תשובה וודאית, גם אם היא לא בהכרח נכונה, על פני חוסר תשובה או חוסר ידיעה. לכן ... תלויה בגורמים רבים כמו גיל, מצב רפואי, סוג התרופה ועוד. מה עדיף: וודאות או חוסר וודאות? על פי אליעד, הלקוחות לרוב יעדיפו תשובה וודאית, גם אם היא שגויה, כי זה מספק להם תחושת ביטחון. אנשים נוטים להעדיף את המענה ... חולשה. לפעמים הוא יכול להיות יתרון. היכולת להסביר מדוע אינך יודע יכולה להפוך את חוסר הידיעה שלך לנקודת חוזק. לקוחות אינם מחפשים רק תשובה מהירה, הם מחפשים תשובה שהם יכולים לסמוך עליה. איך להתמודד עם חוסר ידיעה? כיצד לשדר ... בשיווק למרות חוסר ידיעה? המשמעות של חוסר ידיעה כמקצועיות ואמינות כאשר אדם מספק שירות מסוים ומתמודד עם שאלה של לקוח, הוא עשוי למצוא את עצמו במצב שבו הוא אינו יודע את התשובה. לכאורה, הלקוח יעדיף לפנות לאדם שטוען שהוא יודע את התשובה, משום שהוא מחפש פתרון ברור. אך כאן עולה שאלה עמוקה יותר ... שהתרופה תשפיע. רופא מקצועי יגיד שזה תלוי בגורמים רבים: גיל, מצב רפואי, סוג התרופה, קצב חילוף החומרים ועוד. האם לקוח מעדיף אדם שיודע? באופן טבעי, רוב הלקוחות יעדיפו לקבל תשובה חד משמעית, גם אם היא שגויה. זה מספק להם תחושת ודאות, גם אם היא מזויפת. אנשים אוהבים להיאחז במי שמדבר בוודאות, כי זה נותן להם תחושת ביטחון. לכן, לקוח עלול להעדיף נותן שירות שמספק תשובות ברורות (גם אם הן לא נכונות) על פני מישהו שאומר אני לא יודע. כיצד למכור לא יודע כיתרון? על מנת לגרום ללקוח להעריך את חוסר הידיעה שלך, יש צורך להסביר לו מדוע אינך יודע. כלומר: להראות שהשאלה מורכבת ולהסביר מהם כל ... אליי. מסקנה לא תמיד לא יודע הוא חולשה - לעיתים הוא דווקא יתרון. היכולת להסביר מדוע אינך יודע ולתת ללקוח תחושה שהעמקת בנושא יותר מאחרים, יכולה להפוך את חוסר הידיעה שלך לנקודת חוזק. לקוחות אינם מחפשים רק תשובה, הם מחפשים תשובה שהם יכולים לסמוך עליה. שכנוע ומכירות ניהול תקשורת עם לקוחות פסיכולוגיה של החלטות השפעה ושיווק חשיבה ביקורתית ואי - ודאות אמינות ומקצועיות מצע פוליטי, מי ישכנע את מי? מי ...
מה זה פחד חיזוק הביטחון העצמי למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק בריאות לשכנע לקוח לפתח את הביטחון העצמי איך לשדר מטופלים
התנהגות כלכלית, התנהגות צרכנית, כלכלת המשפחה, כסף, חיסכון כספי, הלוואה כספית, לחסוך כסף, לקחת הלוואה, הלוואה מול חיסכון, ריביות בבנק, איך עובדים בנקים? פיקדון כספי, להפקיד כסף בבנק, לקחת הלוואה מהבנק, חיסכון והלוואה במקביל, צרכנות
התנהגות כלכלית, התנהגות צרכנית, כלכלת המשפחה, כסף, חיסכון כספי, הלוואה כספית, לחסוך כסף, לקחת הלוואה, הלוואה מול חיסכון, ריביות בבנק, איך עובדים בנקים? פיקדון כספי, להפקיד כסף בבנק, לקחת הלוואה מהבנק, חיסכון והלוואה במקביל, צרכנות
... להחזיר את הסכום של ההלוואה בתוספת ריבית. במקרה הזה, הבנק מרוויח על הריבית שמקבל מהלווה. בנק למעשה לוקח כסף מלקוחות המפקידים בבנק, ולאחר מכן מלווה אותו ללקוחות אחרים בתמורה לריבית גבוהה יותר, וכך מרוויח את הרווחים על ההפרש. מה קורה כשיש שילוב של חיסכון והלוואה בו ... הגיוני כלכלית. הסיבה לכך היא שהריבית על הלוואות גבוהה הרבה יותר מהתשואה שמתקבלת על החיסכון, כך שבסופו של דבר הלקוח מפסיד. למשל, אם לקוח מפקיד 1000 שקלים בבנק ומקבל 1% ריבית עליהם (כלומר 10 שקלים בשנה), אך באותו הזמן לוקח הלוואה בגובה 1000 ... את הסכום שהוא חוסך. כיצד הבנק מרוויח מהמצב הזה? הבנק למעשה סוגר את ההלוואה על ידי הכסף המופקד של הלקוח. כל עוד הלקוח מפקיד כסף בבנק ובמקביל לוקח הלוואה, הבנק מקבל רווח מהמפקידים, ובמקביל גובה ריבית גבוהה מהלווה. כך הבנק משיג את ... וכדומה), אבל הבנק גובה ממנו תשלום נוסף, בדמות אותה ריבית, שמתווספת לקרן ההלוואה. כך הבנק מרוויח מההלוואות שהוא מעניק ללקוחות, כאשר הכסף להלוואות מגיע, בין השאר, מהפקדות של לקוחות אחרים. במילים אחרות, הכסף שהבנק משלם למפקידים (בצורת ריבית) הוא כסף שהוא גובה מהלווים. הרווח הנקי של הבנק נוצר ... חיסכון. אם, למשל, על הפיקדון מקבלים 1 אחוז, ועל ההלוואה משלמים 10 אחוז, ההפרש הוא 9 אחוז לרעתו של הלקוח. זה מצב לא הגיוני לכאורה, משום שברור שהלקוח מפסיד. דוגמה מספרית להמחשת האבסורד שאלה ותשובה: שאלה: מה קורה אם יש לי 100 שקלים ביד, ואני מפקיד אותם ... חושש מאי - החזר, כי הוא פשוט עוצר את הכסף המופקד כערבון, ויודע שבסוף הוא יקבל את כספו. למעשה, הלקוח כמו מלווה לבנק את הכסף, והבנק מלווה לאותו לקוח את אותו כסף בחזרה - אבל בריבית גבוהה יותר. איך הבנק מרוויח מתוך המצב הזה? כשם שהוסבר, הבנק למעשה ... משמעותי. כאשר מדובר באדם שמחזיק חיסכון משמעותי ובמקביל מנהל חוב ניכר, הבנק יכול, בכמה מצבים, לבנות תוכניות מימון המבטיחות שהלקוח ישלם בכל חודש ריבית גבוהה, בעוד שהחיסכון שוכב בפיקדון נפרד ורק מניב רווח זעום. למה אנשים עושים את זה ... 9 אחוז בדיוק, אבל ברוב המקרים, הריבית על הלוואה גבוהה יותר מריבית על חיסכון, כך שהפער לרוב אינו לטובת הלקוח. שאלה: למה הבנק בכלל מאפשר לי להפקיד כסף אם הוא יודע שאני במינוס? תשובה: כי זה אינטרס של הבנק להרוויח מהריבית הגבוהה שהלקוח משלם על ההלוואה, ובנוסף הבנק מקבל ערובה בטוחה לכסות את ההלוואה מתוך החיסכון עצמו אם מתעוררות בעיות. שאלה: האם ... של ארגון כלכלי נכון, ייעוץ כלכלי או אפילו טיפול רגשי, אך לא להיכנס לתרחיש שבו הבנק מרוויח על חשבון הלקוח. התנהלות צרכנית נכונה שיטות לחיסכון ארוך טווח התמודדות עם בזבזנות ופחד כלכלי השוואת ריביות והצעות בנקאיות תכנון תקציב אישי ...
להפסיק לקחת הלוואה סיטואציות הקדמה האם זו עובדה להסביר מה זה עובדה יעוץ
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה? האם תמיד כדאי לתת הנחה על רכישה כמותית? אחת השאלות העסקיות הנפוצות ביותר היא האם כדאי להעניק הנחה ללקוח שרוכש מוצרים או שירותים בכמות גדולה. קיימת נטייה לחשוב שמתן הנחה כמותית תמיד משתלם לעסק, אך המציאות מורכבת יותר ... כל מקרה לגופו. ההיגיון מאחורי מתן הנחות כמותיות - מדוע רבים מאמינים שזה משתלם? הרבה בעלי עסקים מניחים שאם לקוח קונה כמות גדולה במיוחד, אז משתלם להציע לו מחיר מוזל יותר. ההיגיון כאן פשוט לכאורה: אם לדוגמה אתה יבואן ... תיתן לו הנחה משמעותית, אתה עדיין תגדיל את ההכנסה והרווח הכולל של העסק. הנחה כמותית נתפסת כמהלך שעשוי לעודד לקוחות לקנות יותר, ובכך להגדיל את מחזור המכירות ואת התזרים המיידי. אולם, אליעד כהן מדגיש שזוהי גישה חלקית בלבד, ואינה ... אלטרנטיבית היא מה שאתה מפסיד בגלל הבחירה באפשרות מסוימת. למשל, אם אותו יבואן רכב יחליט לתת הנחה משמעותית לאותו לקוח גדול, עליו לקחת בחשבון האם הוא מפסיד בכך לקוחות אחרים שהיו מוכנים לשלם מחיר מלא על אותם רכבים. לדוגמה, אם יבואן יכול היה למכור 100 אלף רכבים במחיר מלא ללקוחות אחרים, הרי שמתן הנחה ללקוח הגדול פירושו אובדן של רווח פוטנציאלי גבוה יותר. זהו אחד השיקולים המרכזיים בבואך להחליט אם לתת הנחה או לא. ... משתמש בדוגמה פשוטה: חנות ירקות מוכרת עגבניות בעשרה שקלים לקילו, כאשר היא רוכשת אותן מספק בשקל אחד בלבד לקילו. לקוח מגיע ומציע לקנות את כל העגבניות בחמישה שקלים לקילו. לכאורה העסקה רווחית, שכן המוכר עדיין מרוויח ארבעה שקלים לקילו. ... יקבל תשלום מיידי על כל הסחורה, אבל הוא יאבד את האפשרות למכור חלק מהעגבניות במחיר המלא של עשרה שקלים ללקוחות אחרים, דבר שהיה מגדיל את רווחיו משמעותית יותר, גם אם חלק קטן מהסחורה לא היה נמכר כלל. כלומר, מתן ההנחה ללקוח הגדול גרם לאובדן רווח שהיה ניתן להשיג ממכירות במחיר מלא. הנחה בתחום השירותים - דוגמת עורך הדין אליעד נותן דוגמה נוספת מעולם השירותים, שם הבעיה אף מתחדדת יותר: עורך דין שגובה אלף שקלים לשעה, מקבל הצעה מלקוח גדול לשלם מראש על אלף שעות, אבל במחיר מופחת של חמש מאות שקלים לשעה. לכאורה מדובר בהכנסה מיידית משמעותית, אך לפני שהוא מסכים לכך, עליו לשאול את עצמו האם הוא יכול למכור את השעות האלה ללקוחות אחרים במחיר מלא בעתיד. אם כן, הוא למעשה נועל את עצמו במחיר נמוך, מפספס הזדמנות לקבל תשלום מלא, ובכך ... שלוש שאלות קריטיות שחובה לשאול לפני שנותנים הנחה כמותית: האם אני יכול למכור את המוצרים או השירותים במחיר מלא ללקוחות אחרים? האם אני באמת זקוק לעסקה הזאת, או שזו עסקה שניתן לוותר עליה לטובת רווחים גבוהים יותר בהמשך? האם מתן ההנחה יפגע בתפיסת הערך של המוצר או השירות בעיני לקוחות אחרים? מסקנות והמלצות מעשיות ההחלטה על מתן הנחה כמותית אינה חד משמעית, אלא תלויה בהערכה מדויקת של העלות האלטרנטיבית, התחרות בשוק והיכולת למכור את המוצר במחיר מלא ללקוחות אחרים. לעיתים משתלם לסרב לעסקה גדולה עם הנחה, אם זה אומר שבסופו של דבר הרווח הכולל יהיה גדול יותר דרך מכירה רגילה במחיר מלא ללקוחות בודדים. אליעד כהן ממליץ באופן ברור - לפני שאתם מסכימים לתת הנחה, קחו נייר, רשמו את התרחישים האפשריים וחשבו את העלות האלטרנטיבית של העסקה. לפעמים העסקה הכי טובה היא להגיד ללקוח לא. תמחור מוצרים ושירותים ניהול משא ומתן עסקי אסטרטגיות מכירה שיקולים בניהול עסק הפסיכולוגיה של ההנחות האם כדאי לתת ... המרכזי שנדון כאן הוא הרווחיות - האם מתן ההנחה מגדיל את הרווח הכולל או לא. הגישה הרווחת: הנחה גורמת ללקוח לקנות יותר רבים מאמינים שכדאי להעניק הנחה כמותית, משום שזה מעודד רכישות גדולות יותר. לדוגמה, אם יבואן רכב מוכר רכב ב - 100,000 שקלים ולקוח מבקש לקנות 100,000 יחידות, יש שיגידו שמדובר בעסקה משתלמת - היקף המכירות גדל והרווח הכללי עולה. השיקול המרכזי: מה ... - האם המכירה הכמותית מתבצעת על חשבון מכירות אחרות? נניח שהיבואן יכול היה למכור את כל 100,000 הרכבים האלה ללקוחות שונים במחיר מלא. אם הוא נותן הנחה ללקוח גדול, הוא עלול להרוויח פחות לעומת תרחיש שבו הוא מוכר את אותם הרכבים במחיר המלא לקונים אחרים. דוגמה להמחשה - חנות עגבניות דמיינו חנות ירקות שבה כל קילוגרם עגבניות נמכר בעשרה שקלים. אם מגיע לקוח ומבקש לקנות את כל העגבניות בחמישה שקלים לקילו, לכאורה המוכר עדיין מרוויח. אבל אם הוא היה מוכר את העגבניות במחיר מלא ללקוחות אחרים, הוא היה מרוויח יותר - אפילו אם לא כל הסחורה הייתה נמכרת. דוגמה מתחום השירותים - עורך דין ... שעות במחיר של 500 שקלים לשעה, עליו לשאול את עצמו: האם לאורך הזמן הוא יוכל למכור את אותן השעות ללקוחות אחרים במחיר מלא? אם כן, הוא עלול להפסיד כסף בכך שהוא נועל את עצמו לעסקה בהנחה משמעותית. מה המסקנה? ... אינו תמיד צעד רווחי. לפני שמקבלים החלטה, חשוב לשאול: האם אני יכול למכור את המוצרים או השירותים במחיר מלא ללקוחות אחרים? האם אני באמת זקוק לעסקה הגדולה הזו? האם ההנחה תשפיע על תפיסת הערך של המוצר בעיני לקוחות אחרים? סיכום כאשר לקוח מבקש הנחה על רכישה כמותית, אין תשובה חד - משמעית. יש מקרים שבהם כדאי להעניק הנחה כדי להבטיח הכנסה יציבה וגבוהה יותר, אך יש מקרים שבהם עדיף לסרב ולחכות ללקוחות אחרים שישלמו מחיר מלא. לכן, ההחלטה צריכה להתבסס על ניתוח רווחיות ומבט רחב על האלטרנטיבות הקיימות. תמחור מוצרים ושירותים ניהול משא ומתן עסקי אסטרטגיות מכירה שיקולים בניהול עסק הפסיכולוגיה של ההנחות שיקולים האם לתת הנחה ללקוח, עלות אלטרנטיבית של לתת הנחה ללקוח, מתי לא לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה על רכישת כמות? איך לנהל עסק?
הכנסה לתת הנחה כמותית בעיני הלקוח מקום וזמן ווינר אובדן לקוחות אסטרטגיה
תקשורת בין אישית, למה אף פעם אל תענה למה ששאלו אותך? למה לא לענות למה ששואלים אותך? איך להבין מה מסתתר מאחורי השאלה? שאלה גלויה, שאלה נסתרת, מטרת השאלה, למה מישהו שואל אותך משהו? איך לגלות אינטרסים סמויים?
תקשורת בין אישית, למה אף פעם אל תענה למה ששאלו אותך? למה לא לענות למה ששואלים אותך? איך להבין מה מסתתר מאחורי השאלה? שאלה גלויה, שאלה נסתרת, מטרת השאלה, למה מישהו שואל אותך משהו? איך לגלות אינטרסים סמויים?
... אליעד כהן מסביר כי זו אחת מהטעויות הגדולות ביותר בתקשורת בין בני אדם, ובכל תחום של אינטראקציה - עם לקוחות, בני זוג, חברים, ילדים, או אפילו בתקשורת הפנימית שלנו עם עצמנו. הטעות המרכזית היא לענות בדיוק על מה שנשאלנו, ... להענות לשאלה החיצונית. מהי השאלה הפנימית שמאחורי השאלה החיצונית? נראה כי כל שאלה שנשאלת נובעת מצורך פנימי. לדוגמה, אם לקוח שואל כמה זה עולה? יתכן שהוא לא שואל על המחיר, אלא אם הוא יכול להרשות לעצמו את המוצר או ... השקעה במערכת היחסים או אם הזמן המשותף חשוב לבן הזוג. ההשפעה של טעות זו במכירות ובמערכות יחסים במכירות, אם לקוח שואל כמה זה עולה?, תוצאה של תשובה ישירה היא לפספס את הסיבה האמיתית שהלקוח שואל: האם זה שווה לו את המחיר? או האם הוא באמת יכול להרשות לעצמו את המוצר? כשנענים רק לשאלה הגלויה, לא עונים על הצורך הפנימי, ולכן הלקוח עלול להרגיש שלא נותנים לו את המענה שמעניין אותו באמת. במערכות יחסים, כמו למשל זוגיות, זה יכול להיות הרסני. ... בנושא כל כך מהותי בחיי היומיום שלנו? תשובה: בכל אינטראקציה שקורית בין בני אדם - בין אם זה עם לקוח, עם בן או בת זוג, עם ילד, עם שכן או אפילו עם עצמך - מתרחשים כל מיני שלבים של ... לא עונים לצורך העמוק: תחושת הקרבה, ביטחון, תשומת לב וכן הלאה. איך הטעות הגדולה באה לידי ביטוי במכירות ושירות לקוחות? שאלה: כיצד זה קורה, למשל, כשלקוח שואל כמה זה עולה? תשובה: בשטח, אנשים עונים מיד זה עולה X שקלים. זו תשובה ישירה לשאלה, אבל לא מתמודדת עם הסיבה שבגללה הלקוח שאל. אולי הלקוח מודאג שהמחיר יקר לו מדי. אולי הוא בודק אם הוא יקבל החזר השקעה ראוי. אולי הוא רק מסוקרן אם בכלל כדאי לו להשקיע בזה. לכן, אם עונים לו תשובה טכנית גרידא, עלולים לפספס את מה שהלקוח באמת רוצה לדעת: האם השירות הזה באמת שווה עבורי? מדוע גם בני זוג נופלים לאותה הטעות וממה עלינו להיזהר? ... ולברר: מה האדם השני באמת רוצה לדעת? מה באמת מניע אותו? הדבר נכון בכל מערכת יחסים, בין אם זה לקוח, בן משפחה, חבר, עמית לעבודה או בדיאלוג פנימי עם עצמך. איפה מוצאים עוד מידע על חקירת רצונות, הבנת אנשים ... לענות למה ששואלים אותך? איך להבין שאלות? איך לענות לשאלות של עצמך? איך לקרוא אנשים? איך לענות לשאלות של לקוח? איך לענות לשאלות של בני זוג? איך לענות לשאלות בחקירה?
מה זה מוצר רגשות חיוביים אליעד כהן למה אני רוצה לגלות מילולית רגש להיות מודעים
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות
שימוש במושגים מקצועיים בתהליך מכירה, למכור בשפה של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, למכור ללקוח בעולם המושגים שלו, להכיר את עולם המושגים של הלקוח, לבנות פרופיל לקוח לפני שיחת מכירה, שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה, מכירות מהי הטעות הגדולה ביותר בתהליך מכירה? הטעות הגדולה ביותר בתהליך מכירה היא שימוש במונחים מקצועיים שהלקוח לא מבין. כאשר אתה מציג מוצר ללקוח, חשוב מאוד להשתמש בשפה שהוא מבין, אחרת אתה עלול לגרום לו לא להבין את היתרונות של המוצר. במקרים רבים, אנשים במכירות עשויים להסתמך על מונחים מקצועיים כדי להיראות מומחים, אך הם עלולים למעשה להרחיק את הלקוח. מה ההשלכות של שימוש במונחים מקצועיים שהלקוח לא מבין? שימוש במונחים שהלקוח לא מבין גורם לכמה בעיות משמעותיות: 1. הלקוח לא מבין אותך - כאשר אתה משתמש במונחים שהוא לא מכיר, הוא לא יוכל להעריך את יתרונות המוצר. 2. הלקוח מתבייש לשאול - אנשים רבים לא שואלים שאלות כי הם לא רוצים להיראות חסרי ידע. 3. תחושת ריחוק - אם השפה שבה אתה משתמש לא מוכרת ללקוח, הוא עלול להרגיש ניכור ואי - נוחות, מה שיכול להוביל לחוסר אמון. 4. קבלת החלטה קשה יותר - לקוח שלא מבין את היתרונות של המוצר לא יוכל לקבל החלטה מושכלת. איך לוודא שהלקוח מבין אותך? כדי לוודא שהלקוח מבין את המידע שאתה מספק, יש כמה דרכים: 1. בדוק את רמת הידע של הלקוח - לפני שתשתמש במונחים טכניים, שאל את הלקוח אם הוא מבין את המושגים. לדוגמה, כאשר אתה מוכר טלוויזיות, אתה יכול לשאול: האם אתה מכיר את ההבדל בין Full HD ל - HD Ready? 2. התאם את השפה לרמת הידע של הלקוח - אם הלקוח מבין את המונחים, השתמש בהם. אם לא, הסבר בצורה פשוטה, לדוגמה: הטלוויזיה הזו מציגה תמונה חדה יותר, כך שהתמונה תהיה ברורה ומפורטת יותר. 3. ודא שהוא מבין - במקום לשאול אם הלקוח הבין, בקש ממנו להסביר את ההבדל במילים שלו. מהם היתרונות של שימוש במונחים מקצועיים? למרות הצורך להימנע משימוש במונחים לא מוכרים, ישנם גם יתרונות בשימוש במונחים מקצועיים: 1. יצירת רושם של מומחיות - לקוחות עשויים להרגיש שאתה מומחה בתחומך אם אתה משתמש במונחים טכניים. 2. הענקת נופך יוקרתי למוצר - מוצרים פשוטים יכולים ... אם תשתמש במינוחים מקצועיים. לדוגמה, במקום לומר פירה, תוכל להגיד קרם תפוחי אדמה. 3. יצירת אפקט של סמכות - לקוח שלא מבין את המונחים עשוי לסמוך עליך יותר, מתוך הנחה שאתה מבין יותר ממנו. מה עליך לעשות כדי להימנע מטעויות בתהליך מכירה? בסופו של דבר, השאלה המרכזית היא מה אתה רוצה להשיג: 1. אם אתה רוצה שהלקוח יבין אותך - השתמש בשפה שהוא מבין. 2. אם אתה רוצה להישמע חכם - השתמש במונחים טכניים. 3. אם ... להיות מודע להשפעה של המילים שאתה בוחר ולהשתמש בשפה שתשרת את המטרה שלך, תוך שמירה על קשר חיובי עם הלקוח. איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להישמע חכם בעיני הלקוח? איך ליצור תחושת קרבה עם הלקוח? איך לגרום ללקוח להבין אותך? איך לדבר עם לקוחות? איך לעשות פרזנטציה בצורה נכונה? שימוש בשפה מקצועית בתהליכי מכירה הטעות הגדולה במכירות: שימוש במושגים שהלקוח לא מבין אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים במכירות היא שימוש במונחים מקצועיים שהלקוח לא מכיר או לא מבין. כאשר אתה מוכר מוצר ומסביר עליו ללקוח, השפה שבה אתה משתמש קריטית להבנה שלו את היתרונות של המוצר. דוגמה מהחיים: מכירת טלוויזיות נניח שאתה מוכר טלוויזיות, והלקוח שואל אותך מה ההבדל בין שתי טלוויזיות. אתה עונה: זאת Full HD וזאת HD Ready. מבחינתך, התשובה נכונה ואפילו מדויקת לחלוטין. ייתכן שאחת הטלוויזיות אכן איכותית פי כמה וכמה מהשנייה, אבל אם הלקוח לא מבין את המושגים הללו, ההסבר לא יעזור לו לקבל החלטה. מדוע השימוש במונחים לא מוכרים בעייתי? הלקוח לא מבין אותך - אם המונחים אינם מוכרים לו, הוא לא יידע להעריך את היתרון של המוצר שלך. הלקוח מתבייש לשאול - אנשים רבים נמנעים מלשאול שאלות כדי לא להיראות חסרי ידע. תחושת ריחוק - אם אתה משתמש בשפה שהוא לא מבין, הוא עלול להרגיש שאינך מבין אותו. קבלת החלטה קשה יותר - לקוח שלא מבין את היתרונות לא יוכל לקבל החלטה מושכלת. כיצד לוודא שהלקוח מבין אותך? בדוק את רמת הידע שלו - לפני שאתה משתמש במושגים מקצועיים, שאל את הלקוח: אתה מכיר את ההבדל בין Full HD ל - HD Ready? התאם את השפה לרמת הידע - אם הלקוח מבין, השתמש במונחים טכניים. אם לא, הסבר לו בפשטות: הטלוויזיה הזו מציגה תמונה חדה יותר, וזה אומר שהתמונה תהיה ... שימוש במונחים מקצועיים למרות כל האמור, יש מקרים שבהם שימוש במונחים טכניים יכול להועיל: ליצור רושם של מומחיות - לקוחות מסוימים ירגישו שאתה מומחה בתחומך. להעניק למוצר נופך יוקרתי - מוצרים פשוטים יכולים להישמע יוקרתיים יותר עם מינוח מקצועי. ...
תחושה של קרבה מושגים של הלקוח סמכותיות להיות מודע תחושת קרבה עם לקוח מטרה השפעה מוכר מוצר
דיוק, האם לדייק בדיבור עם אנשים? האם לדבר בצורה מדויקת? האם לשקר לאנשים? האם לומר את האמת? האם לומר את כל האמת? האם להיות אמיתי? האם להיצמד לאמת? לשקר לעצמך, לשקר לאחרים, דיוק בדיבור מול אנשים, מתי לא להיצמד לאמת? מתי לשקר?
דיוק, האם לדייק בדיבור עם אנשים? האם לדבר בצורה מדויקת? האם לשקר לאנשים? האם לומר את האמת? האם לומר את כל האמת? האם להיות אמיתי? האם להיצמד לאמת? לשקר לעצמך, לשקר לאחרים, דיוק בדיבור מול אנשים, מתי לא להיצמד לאמת? מתי לשקר?
... לומר רק חצי מהאמת. הכל תלוי בנסיבות, בהקשר ובמטרה שהאדם מנסה להשיג. לדוגמה, אם אדם מבצע פרזנטציה למכירת מוצר ללקוח, לא תמיד כדאי לו להיצמד לדיוק מוחלט. יכול להיות שהדיוק יתרום לתחושה של הלקוח שהמוצר פחות אטרקטיבי, והלקוח לא יקנה. במקרה כזה, הדיוק הוא לא מדויק - הוא פוגע בהשגת המטרה. במקום זה, עדיף שלעתים הוא ידייק, ...
פיתוח חשיבה הרגשה של טוב שיפור יכולות שכליות להסביר לשפר את החשיבה הרגשה טובה יכולות קוגניטיביות יכולת חשיבה
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות האם כדאי לדייק בתהליך המכירה מול הלקוח? כאשר איש מכירות עומד מול לקוח, הוא ניצב בפני השאלה החשובה האם כדאי לו לדייק ולהציג את המוצר בדיוק כפי שהוא, כולל כל היתרונות והחסרונות, ... אומר לא להיות מדויק לחלוטין. אליעד כהן מסביר כי מדובר בדילמה משמעותית שקשורה באופן ישיר ליחסים בין איש המכירות ללקוח, לאמינות שהלקוח חש, וליכולת לבצע מכירה מוצלחת. מה המשמעות של דיוק בדיבור במכירות? דיוק בדיבור בתהליך המכירה מתבטא בהצגה כנה ואמיתית ... להציג אותו כרכב המהיר ביותר באופן כללי, כי אז הדבר עלול להיות לא נכון. המשמעות של דיוק היא לתת ללקוח מידע מלא, מדויק, מבלי לייפות יתר על המידה או להסתיר פגמים מהותיים. מה היתרונות של דיוק ואמירת אמת בתהליך מכירה? אליעד כהן מפרט מספר יתרונות משמעותיים כאשר איש המכירות בוחר לדייק בדבריו מול הלקוח: יצירת אמון ואמינות: כאשר איש המכירות מדייק, הלקוח מרגיש שהוא נמצא מול אדם ישר ואמין, שאינו מנסה להטעות אותו רק כדי לבצע מכירה. חיזוק הקשר לטווח ארוך: לקוח שמקבל מידע אמיתי ומדויק, נוטה לחזור בעתיד ולבצע רכישות נוספות מאותו מוכר, מכיוון שהוא בוטח בו ויודע שלא מנסים להונות אותו. מניעת אכזבות ותלונות: כאשר הלקוח יודע מראש את האמת על המוצר, הסיכוי שיתאכזב או יגיש תלונה בעקבות ציפיות שווא יורד משמעותית. תדמית מקצועית ואמינה: ... מציג גם חסרונות אפשריים של דיוק יתר: פגיעה באטרקטיביות של המוצר: הצגת כל החסרונות באופן גלוי מדי עלולה לגרום ללקוח להסס ולוותר על הרכישה. קושי להתחרות במתחרים: אם המתחרים בוחרים להציג את המוצרים שלהם בצורה פחות מדויקת אבל יותר יפה ומשכנעת, הלקוח עשוי להעדיף את ההצעה שלהם. הארכת תהליך המכירה: כאשר כל הפרטים, כולל החסרונות, מוצגים, הלקוח עלול להרגיש שהוא צריך לשקול את הדברים לעומק רב, מה שגורם לו לדחות את החלטת הרכישה. האם תמיד צריך ... אליעד, התשובה היא לא מוחלטת, וצריך למצוא את האיזון הנכון. מצד אחד, חשוב להיות כנים, אמינים ולא להטעות את הלקוח. מצד שני, לא תמיד חובה להציג בפני הלקוח את כל החסרונות עד הסוף, במיוחד אם מדובר בפרטים קטנים או לא משמעותיים שאינם משפיעים באופן מהותי על שביעות רצונו של הלקוח. לדוגמה, אם יש מוצר שמועד האספקה שלו יכול להשתנות מעט, אפשר להגיד ללקוח אנחנו משתדלים שהמוצר יהיה זמין בתאריך מסוים, אך ייתכן שיהיה עיכוב, וזה מדויק. לעומת זאת, לומר לו בצורה כללית ... מבחינת אמירת האמת? המצב האידיאלי שאליעד מתאר הוא מצב שבו המוצר הוא כל כך איכותי וטוב, שניתן לדייק ולהגיד ללקוח את כל האמת, כולל חסרונות, ועדיין לגרום לו לרצות לקנות. כאשר המוצר באמת איכותי, אין צורך לעגל פינות או להסתיר מידע, מכיוון שהלקוח יזהה את הערך האמיתי וירצה לרכוש למרות הכל. יחד עם זאת, אליעד מציין שאין חובה להיות דתי פנאטי בכל ... לשמור על איזון בריא בין דיוק לבין הגמישות שנדרשת כדי לקדם מכירה יעילה. כיצד הדיוק בדיבור משפיע על אמון הלקוח? אחת הנקודות החשובות שאליעד מדגיש היא שדיוק בדיבור יוצר אצל הלקוח תחושת ביטחון ואמון. אנשים רבים סולדים מאנשי מכירות מכיוון שהם מניחים מראש שהמוכר מעוניין רק בכספם ומוכן לומר כל דבר כדי למכור. דווקא בגלל זה, איש מכירות שמדייק ונותן מידע אמיתי נתפס בעיני הלקוח כאיש מקצוע ואמין, מה שמשפר את הסיכויים לבצע את המכירה בהצלחה. עם זאת, אליעד חוזר ומדגיש שלא צריך להגזים ... לנהל את תהליך המכירה? לסיכום, אליעד כהן מבהיר שדיוק בדיבור במכירות הוא כלי רב - עוצמה ליצירת אמון ואמינות. הלקוחות מעריכים מוכרים כנים ופתוחים, ולכן יש יתרון משמעותי בדיוק. עם זאת, לא צריך להתעקש יתר על המידה על כל ... שלילי. המטרה האמיתית היא למכור מוצרים איכותיים וטובים, שיאפשרו להציג את האמת בצורה גלויה וללא חשש, ועדיין לשכנע את הלקוח לבצע רכישה מתוך הבנה מלאה של היתרונות והחסרונות. האם להיות כנה עם הלקוח? האם לדייק בדיבור עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? שיטות מכירה אפקטיביות למה לא אוהבים לקנות מאנשי מכירות? האם לומר ללקוח רק את האמת? איך לשכנע לקוחות לרכוש? האם כדאי לאיש מכירות לדייק בדיבור שלו מול הלקוח? כאשר איש מכירות מציג מוצר ללקוח, הוא עומד בפני דילמה: האם לדייק בכל פרט ופרט בנוגע למוצר, גם אם זה אומר שהמוצר ייראה פחות אטרקטיבי, ... במדויק ולא לטעון שהוא הרכב המהיר ביותר באופן כללי, שעלול להיות לא נכון. יתרונות הדיוק בתהליך המכירה יצירת אמון: הלקוח חש שאיש המכירות אמין ואינו מנסה לדחוף לו מוצר בכל מחיר. בניית מערכת יחסים ארוכת טווח: כאשר הלקוח מרגיש שהמידע שהוצג לו היה מדויק, הוא ייטה לחזור ולרכוש שוב בעתיד. הימנעות מתלונות ובעיות: כאשר הלקוח מקבל מידע מדויק, יש פחות סיכוי שיתאכזב ויגיש תלונות. יצירת תדמית מקצועית: איש מכירות שמדייק נתפס כמומחה ולא רק כמי שמנסה למכור בכל מחיר. חסרונות אפשריים של דיוק מוחלט פגיעה באטרקטיביות של המוצר: הצגת כל החסרונות עלולה לגרום ללקוח להסס ולוותר על הרכישה. חוסר גמישות: לקוחות רבים רגילים לשמוע שיווק יפה ולאו דווקא מדויק, כך שאם תתעקש על דיוק מוחלט, הם עשויים להעדיף הצעה ממתחרה שמציג את המוצר בצורה יותר משכנעת. הארכת תהליך המכירה: כאשר נותנים ללקוח את כל המידע, כולל היתרונות והחסרונות, הוא עלול להרגיש שהוא צריך לשקול יותר מדי ולדחות את ההחלטה. אז מה ...
תדמית יתרונות תהליכי מכירה לנהל להיצמד לאמת בתהליך מכירה למכירה לטעות הרגשת ביטחון
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות למה אנשי מכירות צריכים למכור גם את עצמם? כאשר איש מכירות עומד מול לקוח ומנסה לשכנע אותו לרכוש מוצר, הוא לרוב ירגיש צורך לדבר על היתרונות של המוצר עצמו - על תכונותיו, איכותו, ויתרונותיו. אך חשוב להבין שנושא המוצר הוא רק חלק מהתמונה. למעשה, הלקוח לא רק קונה את המוצר, הוא גם קונה את המוצר ממך. כלומר, המוכר הוא חלק אינטגרלי בתהליך הרכישה, והשפעתו על ההחלטה היא משמעותית. הלקוח לא רק בודק את המוצר, אלא גם שואל את עצמו אם הוא יכול לסמוך על המוכר, אם המוכר אמין, מקצועי, ובעל ידע. החשיבות של האמון בין הלקוח למוכר האמון בין המוכר ללקוח הוא קריטי. החלטת הרכישה של הלקוח אינה תלויה רק במוצר עצמו, אלא גם בתחושותיו כלפי המוכר. אם הלקוח מרגיש שהמוכר אמין, מקצועי, ובעל ידע, סביר להניח שהוא יבחר לקנות ממנו, גם אם המוצר לא מושלם. מצד שני, אם המוכר לא מצליח לבנות אמון עם הלקוח, הלקוח עלול להימנע מלקנות את המוצר, גם אם הוא חושב שהמוצר טוב. המוכר שמצליח לבנות קשר אמין עם הלקוח יגביר את סיכויי המכירה. איך המוכר משפיע על ההחלטה של הלקוח? במהלך שיחת מכירה, הלקוח שוקל את המוצר ואת המוכר יחד. כמובן, יש מוצרים שבהם השפעת המוכר פחותה - לדוגמה, אם הלקוח כבר מכיר את המוצר ומבין את איכותו. אולם ברוב המקרים, הלקוח יתייחס גם למוכר עצמו, וישפוט אותו על פי האמינות והידע שהוא מציג. המוכר צריך להיות מודע לכך שהוא לא רק מציג את המוצר, אלא גם את עצמו. איך למכור את עצמך ללקוח? על מנת להצליח בשיחה עם לקוח, יש לבנות את האמון שלו כלפי המוכר, ולהפוך את המוכר עצמו לגורם אמין ומקצועי. הדרך לעשות זאת כוללת מספר צעדים: להפגין ידע - ככל שתדע יותר על המוצר, כך תוכל לספק ללקוח מידע שיגרום לו להרגיש בטוח בהחלטתו. להיות אותנטי - אל תנסה לדחוף מכירה בכל מחיר, אלא הקשב לצרכים של הלקוח וענה להם באופן כן. להראות אמינות - אם אינך בטוח במשהו, עדיף לומר אני אבדוק ואחזור אליך מאשר להמציא תשובות. ליצור חיבור אישי - הלקוחות קונים מאנשים שהם מרגישים בנוח איתם. חשוב לבנות שיחה אישית ולפיתוח קשר אמיתי. לשדר ביטחון - אם אתה מאמין במוצר שלך וביכולת שלך לעזור ללקוח, הוא ירגיש את הביטחון הזה ויבחר לרכוש. לסיכום המכירה היא לא רק על המוצר - היא גם על המוכר. בשיחת מכירה, עליך לחשוב כיצד למכור את עצמך, לא רק את המוצר. אם תצליח לבנות אמון עם הלקוח, ותראה לו שאתה אמין ומקצועי, הוא יהיה יותר פתוח לרכוש ממך את המוצר. המפתח להצלחה במכירות טמון לא רק במוצר עצמו, אלא גם בהשפעה שאתה, המוכר, משדר. איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לבנות אמון במערכת יחסים עסקית? איך לפתח כישורי מכירה טובים יותר? איך לשכנע אנשים בצורה חכמה? ... להבין שהוא לא רק מוכר את המוצר עצמו, אלא גם את עצמו. למה הכוונה? באופן טבעי, כאשר אתה פונה ללקוח ומנסה לשכנע אותו לרכוש מוצר מסוים, הדגש שלך יהיה על היתרונות של המוצר: על התכונות שלו, על האיכויות, על מה שהוא נותן ללקוח. אבל כאן בדיוק מגיעה הנקודה החשובה - הלקוח לא רק קונה את המוצר, אלא הוא גם קונה ממי שמוכר לו את המוצר. החשיבות של האמון בין הלקוח למוכר החלטת הרכישה של הלקוח אינה תלויה רק במוצר עצמו, אלא גם בתחושות שלו כלפי המוכר. אם הלקוח רואה במוכר אדם אמין, מקצועי, חכם ובעל ידע, הסיכוי שהוא יקנה ממנו גדל באופן משמעותי. מצד שני, אם הלקוח מרגיש שהמוכר אינו אמין או לא מקצועי מספיק, הוא עלול לוותר על הרכישה, גם אם המוצר עצמו נראה לו טוב. איך המוכר משפיע על ההחלטה של הלקוח? כל לקוח עושה שקלול בין המוצר לבין המוכר. כמובן שיש מוצרים שבהם החשיבות של המוכר נמוכה יותר - למשל, אם הלקוח כבר מכיר את המוצר ויודע בוודאות שהוא רוצה אותו, אולי המוכר פחות ישפיע עליו. אבל ברוב המקרים, הלקוח מתייחס גם למי שמוכר לו את המוצר, שואל את עצמו האם הוא יכול לסמוך עליו, האם המוכר באמת ממליץ לו על משהו טוב או שיש לו אינטרס נסתר. איך למכור את עצמך ללקוח? כדי להצליח במכירה, עליך לא רק להתמקד בתכונות של המוצר אלא גם בבניית האמון של הלקוח כלפיך. הנה כמה דרכים לגרום ללקוח לראות בך אדם אמין ומקצועי: להפגין ידע - ככל שתדע יותר על המוצר, כך תוכל לתת ללקוח מידע שיגרום ...
תכונות עסקים לרכוש מהם הצרכים של הלקוח איך לאתר את צרכי הלקוח למי להקשיב מודעות אמון עם לקוח
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להאריך ימים למה מישהו מתייחס אליך בצורה מסוימת? חייב לא להיות חייב חיים מושלמים מחשבות יוצרות מציאות ניגודים משלימים פחד להרוג קורונה וחרדות של ילדים ליצור ביטחון עצמי הרגשה של ביטחון עצמי איך להפסיק לאהוב את האקס? אשליית האהבה להשיג אושר מוחלט בלי לעשות כלום גורמים לאושר שמועות על האקסים לשכנע מישהו להודות בבגידה להרגיש רע מחוסר יכולת להחליט איך לא להרגיש רע כשלא מסוגל להחליט? להתמודד עם לחץ חברתי בעבודה להתמודד עם פרקינסון איך חושב מצליחן? חוסר מוטיבציה לצאת מחובות לקוח קיבל החלטה שגויה משא ומתן על שכר עבודה לגדל ילד ילדה עצבנית גילוי התת מודע מנהיגים רוחניים להתנהג עם חולה סכיזופרניה דהפרסונליזציה לא להתגעגע לאקס לגרום לאקס להתאהב פיתוח גוף שריר הידיים אלוהים הוא מתחיל הוכחות לקיומו של בורא עולם לזהות הארה נגד שימוש בסמים להארה רוחנית למה לרצות להיות אלוהים? מה זה להיות אלוהים? כסף בסטארט אפים האם היא רוצה ממני רק כסף? מטרת החיים של מטרת החיים חיפוש משמעות החיים ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל יצירת אוירה שלילית טיפול עם בחירה חופשית הרגשת בחירה חופשית האם העולם קדמון? למה אלוהים לא ברא? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני, מאמן אישי בסקייפ, מאמן אישי להצלחה בתחום לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.4375 שניות - עכשיו 24_10_2025 השעה 19:04:54 - wesi1