... עם אנשים, איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לתת בך אמון? לחזור על השאלה של
הלקוח, לחזור על ההתנגדות של
הלקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, איך לענות לשאלות? ... שגנבתי? אתה מחזיר את השאלה אליו, מה שמעיד שאתה לא מפחד ממנה ואין לך סיבה להתחמק. זה גורם לצד השני להאמין לך יותר. איך מוכר יכול להגביר אמינות מול
לקוח שמתנגד למחיר? אם
לקוח שואל: למה זה כל כך יקר? אליעד ממליץ לא לענות מיד, אלא קודם כל ... מה הוא באמת שואל. אחרי שהבין את עצמו, הוא יוכל להקשיב לתשובה שלך ולהאמין לה יותר. איך להשתמש בשיטה של חזרה על השאלה בטיפול בהתנגדויות מכירה? כאשר
לקוח מתנגד למוצר או למחיר, הרבה מוכרים מנסים להכין מראש תשובות מתוחכמות. אליעד מציע דרך פשוטה ויעילה בהרבה: לא לפחד מהשאלה
שהלקוח שואל. במקום זה, לחזור על ההתנגדות של
הלקוח , להבין בדיוק מה הוא שואל, ולהסביר לו למה הוא שואל את השאלה שלו. למשל, אם
הלקוח מתלונן על המחיר, תסביר לו למה הוא חושב שזה יקר, מה הוא מצפה לקבל, ומה מפריע לו באמת. רק אז תיתן לו את התשובה שלך. פעולה זו יוצרת אמינות, מראה
ללקוח שאתה באמת מקשיב לו, וגורמת לו לתת בך יותר אמון. כיצד להתמודד ... למישהו להאמין לך? כאשר מישהו שואל אותך שאלה שאינה נעימה או מאשימה אותך במשהו, חשוב לדעת כיצד ליצור אמון ולגרום לו לקבל את תשובתך. זה יכול להיות
לקוח שמתעניין במוצר שלך, בן או בת זוג שמאשים בבגידה, או כל סיטואציה ... אך דרך טובה יותר תהיה לומר: אוקיי, אתה בעצם אומר שאני גנבתי. למה אתה חושב שגנבתי? בכך אתה מפגין פתיחות לשאלה ואינך בורח ממנה. דוגמה למוכר ולקונה אם
לקוח שואל: למה זה כל כך יקר?, ניתן לענות ישירות או לחלופין לחזור על ...