אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקוחאיך לשכנע לקוחותלגרום ללקוחותאיך למכור ללקוחותלקוחות פוטנציאליםלקוחות מתענייניםמול לקוחותלתת ללקוחותהתנגדויות לקוחותהתנגדויות של לקוחותשכנוע לקוחותאיך לדבר עם לקוחותשירות לקוחותהנחה ללקוחותהאם לתת הנחה ללקוחותלקוחות חדשיםטיפול בהתנגדויות לקוחותאיך לשדר ללקוחותאיך לשכנע לקוחות לקנותלגרום ללקוחות לקנותלהשפיע על לקוחותלהעביר ללקוחותלרמות לקוחותאיך להתמודד עם התנגדויות של לקוחותלהציע ללקוחותאיך להבין לקוחותאיך להשיג לקוחותלאבד לקוחותלבחור את הלקוחותלקוחות מרוציםלמה לא לתת הנחה ללקוחותרצון הלקוחותלקוחות טוביםלהצליח למכור ללקוחותלקוחות קיימיםהמלצות של לקוחותפגישה עם לקוחותמכירות ללקוחותלקוחות משלמיםאיך לבחור את הלקוחות שלךכמה כסף לבקש מלקוחותלקוחות ממליציםאמון הלקוחותאיך למצוא לקוחותאיך לגרום ללקוחות לרצות לרכושבכמה להעלות את המחיר ללקוחותלגרום ללקוחות לרצות לקנותמתי להעלות מחיר ללקוחותאיך משכנעים לקוחותתלונות של לקוחות🔍הצג עוד...
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח איך לחשוב כמו שהלקוח חושב כדי להגדיל את המכירות? כדי לשפר את המכירות ולהצליח למכור בצורה יעילה יותר ללקוחות, חשוב להבין ולחשוב דרך נקודת המבט של הלקוח. לעיתים קרובות עסקים ומוכרים מדברים בשפה מקצועית פנימית, שמשקפת את עולם המושגים שלהם כארגון או כעסק. אך חשוב לזכור שהלקוח אינו חושב באותה צורה, אלא משתמש בשפה שונה לחלוטין - שפה שמבוססת על התפיסה האישית שלו לגבי המוצר או ... כבעלי עסק מוכרים מוצר תאורה. בעסק עצמו יש מונח מקצועי פנימי שאתם רגילים להשתמש בו, לדוגמה יחידת תאורה. אך הלקוח הפוטנציאלי לא יגיע לחנות או ישאל אתכם: שלום, אני מעוניין לרכוש יחידת תאורה. במקום זאת, הוא ישתמש בשפה טבעית ופשוטה יותר עבורו ויגיד משהו כמו: שלום, אני רוצה לקנות מנורה או אני מחפש גוף תאורה. מבחינת הלקוח אין משמעות לשפה המקצועית שלכם, הוא מתייחס למוצר מנקודת המבט שלו, דרך ההבנה והדימוי שהוא מחזיק בראשו. מדוע חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית? הסיבה המרכזית לכך שחשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית הפנימית של העסק היא שהלקוח קונה את מה שהוא חושב שהוא קונה, ולא את מה שאתם כבעלי העסק חושבים שאתם מוכרים לו. כאשר אתם משתמשים בשפה מקצועית שזרה ללקוח או במושגים טכניים פנימיים, אתם יוצרים פער תקשורתי, שמפחית את הסיכוי שהלקוח יבין את הערך של המוצר שאתם מציעים לו. לדוגמה, כאשר לקוח אומר לכם אני רוצה גוף תאורה ואתם ממשיכים לדבר איתו במונחים של יחידות תאורה, נוצר מצב של חוסר תיאום בין העולם שלכם לעולם שלו. הלקוח עלול להרגיש לא מובן או אפילו מתוסכל, מה שיכול להוביל לכך שהוא יוותר על הרכישה או שיסגור עסקה במקום ... להתחיל לחשוב בכמה גופי תאורה מכרתם. שינוי קטן זה של המושגים משפיע ישירות על הדרך שבה אתם מתקשרים עם הלקוח, ויוצר חיבור טוב יותר אתו, דבר המעלה את הסיכוי לסגור את העסקה. איך התאמת השפה של המוכר ללקוח משפיעה על המכירה? כאשר אתם מתאימים את עולם המושגים שלכם לעולם המושגים של הלקוח, אתם יוצרים תקשורת יותר טבעית ואינטואיטיבית. הלקוח חש שמבינים אותו, דבר שגורם לו להרגיש בנוח. ככל שהלקוח ירגיש מובן יותר, כך הוא ייטה לסמוך יותר עליכם וירגיש שאתם באמת מנסים לעזור לו, ולא רק לדחוף מוצר או שירות באופן חד - צדדי. למשל, אם אתם מספקים שירות של הגדלת מכירות לעסקים, אך הלקוח הפוטנציאלי בכלל מחפש פתרון של שיפור ביצועים עסקיים או הגדלת רווחיות, מומלץ לדבר איתו במונחים שלו ולא במונחים הפנימיים שלכם. כך הלקוח מרגיש שאתם מדברים בשפה שלו, בשפת הצורך שלו, ובכך הוא יותר פתוח לשמוע ולהבין את התועלת של השירות שאתם מציעים לו. האם תמיד צריך לדבר בשפה של הלקוח, או שלפעמים אפשר לדבר בשפה המקצועית של העסק? ברוב המקרים, השימוש בשפה של הלקוח יהיה יעיל יותר ויגדיל את סיכויי ההצלחה במכירה. אולם, חשוב להבין שיש גם מצבים יוצאי דופן, בהם דווקא עדיף להשתמש בשפה המקצועית של העסק שלכם. במקרים כאלה, לרוב מדובר במוצר או שירות חדשני, ייחודי או מתקדם, שהלקוח טרם הכיר או נחשף אליו, ואז דווקא השימוש במושגים חדשים ומקצועיים יכול לספק לו תחושת ערך נוסף. במצבים אלו, לאחר יצירת אמון ראשוני, אפשר לעבור בהדרגה לשפה המקצועית יותר ולסייע ללקוח להתרגל אליה. אך ככלל, ברירת המחדל תהיה להתחיל בשפה של הלקוח ולהתקדם משם לפי הצורך ובהתאם לתגובותיו. לסיכום, כיצד לחשוב כמו הלקוח ולהגדיל מכירות בפועל? כדי באמת להצליח לחשוב כמו הלקוח שלכם, נסו לעשות תרגיל פשוט: שאלו את עצמכם כיצד הלקוח מגדיר את מה שהוא מחפש? ונסו להשתמש בהגדרה הזו בדיוק. ודאו שאתם והלקוח שלכם מדברים על אותו דבר בדיוק, השתמשו במונחים שהלקוח משתמש בהם, והקפידו על תקשורת ברורה, פשוטה וישירה. פעולה פשוטה זו יכולה ליצור שינוי משמעותי בתהליכי המכירה, להגדיל משמעותית את אחוזי הסגירה ולהביא לתוצאות עסקיות טובות יותר בטווח הארוך. איך לדבר בשפה של הלקוח? איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? שיפור תהליכי מכירה מה זה עולם המושגים של הלקוח? איך למכור ללקוחות? איך להגדיל ...
עולם המושגים של הלקוח אמון חברויות הצלחה תהליך מכירה איך למכור בצורה יעילה סגירת עסקה מאיפה להתחיל
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון מהי הטעות הכי נפוצה של אנשי מכירות מקצועיים? הטעות הכי נפוצה של אנשי מכירות, אפילו אם הם מאוד מקצועיים ומומחים בתחום שלהם, היא השימוש המופרז במושגים מקצועיים שהלקוח לא מכיר. אנשי מכירות מיומנים פעמים רבות מתגאים בידע המקצועי שלהם ומשתמשים בשפה מקצועית ומתוחכמת מדי, אך לא תמיד זוכרים שללקוח אין את אותו הידע והניסיון. התוצאה היא שהלקוח לא מבין בדיוק על מה מדובר, ומפני שלא נעים לו להודות בכך, הוא ימצא תירוץ לסיים את השיחה בנימוס. דוגמה נפוצה לכך היא כאשר הלקוח אומר בסדר, אני אחזור אליך אחר כך, אך למעשה, הוא פשוט מרגיש מבולבל או לא בטוח במה שנאמר לו ולכן מעדיף לנתק מגע. למה חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו? כאשר מדברים עם הלקוח בשפה ובמושגים שהוא מבין, משיגים חיבור אמיתי ומאפשרים לו להבין בדיוק מה מציעים לו. חיבור זה חשוב מאוד מכיוון שהלקוח מרגיש נוח, בטוח יותר, ומצליח להבין את הערך המוצע לו באופן ברור. לדבר עם הלקוח בשפה שלו פירושו להשתמש בעולם המושגים המוכר ללקוח, המתאים לתחום העיסוק שלו, לרמת הידע שלו ולהעדפותיו. בכך הלקוח מרגיש שהמוכר מבין אותו ואת צרכיו, וכך יש סיכוי גבוה יותר לסגור עסקה מוצלחת. איך הלקוח חושב במהלך תהליך המכירה? במהלך תהליך המכירה, הלקוח חושב בעיקר על עצמו ועל איך המוצר או השירות יוכל לעזור לו, לפתור לו בעיה או לתת לו ערך מוסף משמעותי. הוא לא מעוניין להיכנס לפרטים טכניים מסובכים או מושגים מקצועיים מסורבלים שאינם רלוונטיים לעולם שלו. הלקוח מתעניין בעיקר בשאלה הבסיסית: מה יוצא לי מזה?. לכן, חשוב מאוד להסביר ללקוח כיצד המוצר או השירות יענה על הצרכים או על הרצונות האישיים שלו, ולא לסבך אותו עם מידע מיותר שלא תורם להבנה שלו. מה לעשות אם אינכם יודעים איך לדבר בשפת הלקוח? אם אתם מתקשים לדבר בשפה של הלקוח או לא בטוחים כיצד לעשות זאת, הדבר הטוב ביותר הוא ללמוד. אנשי מכירות צריכים להתאים את עצמם ללקוחותיהם, ולא לצפות שהלקוח יתאים את עצמו אליהם. ללמוד לדבר בשפת הלקוח מצריך להכיר לעומק את עולמו, להבין את הצרכים שלו, את עולם המושגים שהוא משתמש בו, ואף לשאול שאלות מנחות ... מכירות מקצועי לארגון הוא קריטי להצלחת הארגון וליכולת שלו לצמוח. איש מכירות מקצועי מביא איתו ניסיון, מיומנות ויכולת להבין לקוחות שונים, להתאים את המסרים שלו לצרכי הלקוח, וליצור קשרים אישיים ואמון. הוא יודע לזהות את נקודות החוזקה של המוצר או השירות, להתאים אותם ללקוח, וליצור עניין אמיתי ומכירות בפועל. כמובן, תנאי חשוב להצלחתו של איש מכירות הוא היכולת שלו לדבר בשפה המתאימה ללקוחות, להבין את אופן החשיבה שלהם ולהימנע מהטעויות שצוינו, ובראשן - שימוש במושגים מקצועיים מדי. איך לדבר בשפת הלקוח? מהן הטעויות הנפוצות במכירות? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לחשוב כמו הלקוח במכירות? מה חשיבות איש מכירות מקצועי בארגון?
לדבר בשפה של הלקוח איך לדבר עם לקוח חשיבה מיומנויות איתור צרכים עם לקוח לקוח פוטנציאלי ליצור איך לדבר
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות
... גם הבטוח ביותר, החסכוני ביותר, או אפילו הכי ידידותי לסביבה. כל יתרון נוסף זה יכול להיות גורם מכריע בהחלטת הלקוח לרכוש את הרכב. אם איש המכירות לא מודע לכך, הוא למעשה מפספס הזדמנות קריטית למכור את המוצר בקלות רבה ... או במחיר גבוה יותר. מדוע אנשי מכירות חייבים להכיר את היתרונות לעומק? כאשר מוצר נמכר במחיר גבוה, לעיתים קרובות הלקוחות יביעו התנגדות בשל המחיר. איש מכירות שאינו מבין לעומק את הסיבות לתמחור הגבוה, עלול להתקשות להסביר את היתרון האיכותי ללקוח ולהיתקל בקושי להתמודד עם התנגדות מסוג יקר לי. במקרים כאלו, איש המכירות עלול להתבלבל, לא לדעת כיצד לענות, או אפילו לשדר ללקוח את התחושה שהמוצר באמת אינו שווה את המחיר הגבוה, ושהתמחור הוא שרירותי או מוגזם. אליעד מדגיש שהסיבה לכך שהמוצר ... יחסי למוצר זול יותר. איש מכירות שמכיר את הפרטים האלו לעומק ומבין את הסיבות האמיתיות לתמחור הגבוה, יכול להסביר ללקוח בביטחון שהמחיר הגבוה מוצדק לחלוטין, ושהוא נובע מאיכות ייצור גבוהה, רכיבים מעולים או טכנולוגיה מתקדמת. לקוח שיבין שמדובר בתמחור שנובע מאיכות ולא מניצול, יהיה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר וירגיש שהוא מקבל ערך אמיתי תמורת ... החברה משקיעה משאבים ואנרגיה רבים בפיתוח מוצר איכותי ויקר, אבל במכירה לא מנצלים את ההשקעה הזו כדי להצדיק בפני הלקוח את המחיר הגבוה. לכן, חשוב שהמכירות יהיו מסונכרנות לחלוטין עם הפיתוח. אנשי המכירות חייבים להכיר היטב את כל הפרטים והיתרונות של המוצר, ובמיוחד את אלו שמצדיקים את התמחור הגבוה, כדי שהם יוכלו להעביר את המידע הזה ללקוח בצורה ברורה ומשכנעת. איך ניתן לשפר את תהליך המכירה של מוצרים יקרים? כדי לשפר את תהליך המכירה, אליעד מציע ... היתרונות של המוצר, את עלויות הייצור ואת הסיבות המדויקות לתמחור הגבוה. הדרכות כאלו יאפשרו לאנשי המכירות לתת תשובות טובות ללקוחות שמתלוננים על המחיר, ולשכנע אותם שהמחיר הוא פונקציה של איכות ולא של ניסיון לגרוף רווחים מוגזמים. באופן כללי, אליעד ... שבו איש המכירות מבין בדיוק מה הוא מוכר, יודע בדיוק אילו יתרונות יש במוצר, ויכול להסביר אותם בבירור ובביטחון ללקוח. איך למכור מוצרים יקרים? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות למחיר גבוה? איך לתמחר מוצר בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח מה לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לו?
התמודדות תהליך התנגדויות בשיחת מכירה איך להסביר ללקוח מוצר יקר מידי רגשות התנגדויות במכירה למכור
איך לספר על עצמך? איך לענות לשאלה ספר לי על עצמך? איך לדחות את השאלה ספר לי על עצמך? איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך?
איך לספר על עצמך? איך לענות לשאלה ספר לי על עצמך? איך לדחות את השאלה ספר לי על עצמך? איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך?
... לי על עצמך? איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך? איך נכון לענות לשאלה ספר לי על עצמך בפגישת היכרות? כאשר נמצאים בפגישת היכרות עם אדם חדש, בין אם מדובר בראיון עבודה, פגישה עסקית, שיחה עם לקוח או אפילו דייט, אחת השאלות הנפוצות ביותר היא ספר לי על עצמך. למרות שנראה שזו שאלה פשוטה, אליעד כהן ... איך להציג את עצמך בפגישת היכרות? איך לשווק את עצמך נכון? פרזנטציה עצמית אפקטיבית איך להתאים את התשובה שלך ללקוח או למעסיק? איך לשלוט במידע שאתה חושף בשיחה? פגישת היכרות - איך לספר על עצמך נכון? שלום חברים הרבה פעמים אנחנו מנהלים פגישת היכרות עם אדם אחר, בין אם מדובר בראיון עבודה, שיחה עם לקוחות, שותפים עסקיים, עובדים, דייטים, או כל סיטואציה אחרת. בדינמיקה של פגישת היכרות, נהוג לשאול: ספר לי על עצמך, ואז ...
לדבר על עצמי חסר ביטחון עצמי איך לתת תשובה ציר המקום יתרונות אפקטיבי למידה לבחור
איך למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח?
איך למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח?
... מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח? למה אנשים חוששים להציע מחיר גבוה ללקוחות? פעמים רבות אנשים נמנעים מלהציע מחיר גבוה ללקוחות מתוך פחד שהלקוח יוותר על הרכישה. המחשבה שעוברת להם בראש היא שאם המחיר יהיה גבוה מדי, הלקוח מיד יברח ויחפש מוצר או שירות במקום אחר. אליעד מסביר שיש שני מצבים שונים להציע מחיר גבוה: הצעת מחיר ... מראש. הצעת מחיר כחלק מתהליך של משא ומתן, שבו יש אפשרות לדיאלוג. כאשר המחיר מופיע בפרסום או על מדף, הלקוח רואה את המחיר הגבוה ואם הוא מרגיש שזה יקר לו מדי, הוא מיד ממשיך הלאה. במקרה כזה, המחיר עלול להבריח לקוחות, ולכן יש לתכנן היטב את המחיר שיוצג לציבור. למה אין צורך לפחד לתת מחיר גבוה במשא ומתן? במצב השני, ... משיחה או משא ומתן, אליעד מסביר שאין צורך לפחד כלל להציע מחיר גבוה. במצב כזה, גם אם המחיר ייראה ללקוח גבוה בצורה מוגזמת, הוא לא מיד יעזוב את העסקה, אלא ינסה לשוחח ולברר את המצב. אם לקוח נכנס לחנות ושואל לגבי מחיר של סוכריה, והמוכר עונה לו שהסוכריה עולה מיליון דולר, גם אם הלקוח חושב שהמוכר לא שפוי, הוא עדיין יכול לנהל איתו שיחה ולהבין מדוע המחיר כל כך גבוה. הבעיה מתחילה רק אם לאחר שהמוכר הציע את המחיר הגבוה, הוא לא ממשיך לנהל דיאלוג עם הלקוח. אם לאחר ההצעה הגבוהה, הלקוח עוזב בלי לדבר, זה סימן שהמוכר לא הצליח לשמור על קשר ותקשורת אפקטיבית. לעומת זאת, אם המוכר שומר על קשר עם הלקוח, תמיד ניתן לפתוח במשא ומתן ולהגיע לפתרון מתאים לשני הצדדים. מה לעשות אם הלקוח חושב שהמחיר לא הגיוני? גם במקרה שבו הלקוח אומר בפנים שהמחיר מוגזם, שהוא לא הגיוני, או אפילו אומר למוכר שהוא משוגע, עדיין אפשר להמשיך את השיחה ולהבין מדוע הלקוח חושב כך. הלקוח עצמו בדרך כלל ישמח להגיד למה המחיר נראה לו גבוה וייתן הזדמנות לתקן את ההצעה. במצב כזה, הלקוח עשוי אפילו להתעקש לקבל הנחה או התאמה במחיר, בעיקר אם הוא מעוניין להמשיך את התקשורת והעסקה עם אותו מוכר. איך להציג הצעת מחיר בצורה נכונה? כדי להימנע ממצב שבו הלקוח בורח בגלל מחיר גבוה, אליעד ממליץ להציג את המחיר כחלק מתהליך של משא ומתן. כששולחים הצעת מחיר ללקוח, מומלץ תמיד לתקשר ולהסביר לו שהמחיר הוא נקודת התחלה ולא מחיר סופי וקבוע. לדוגמה, לשלוח הצעה ואז להתקשר ללקוח ולומר: שלחתי לך את הצעת המחיר, אשמח שתבדוק ותחזור אליי עם התובנות שלך. בצורה כזו הלקוח מבין שמדובר בדיאלוג, ומרגיש בנוח לבקש הנחה או הסברים נוספים. אליעד מוסיף טיפ נוסף, והוא שלפעמים כדאי אפילו לשתול מראש מסר סמוי ללקוח, שייתן לו להרגיש שהמחיר ששלחתם הוא לא סופי וכי הוא יכול לבקש הנחה. לדוגמה, אפשר להגיד או לרמוז ללקוח במהלך השיחה שזו רק הצעה ראשונית ושאתם פתוחים לדיון נוסף, כדי ליצור אצלו את התחושה שההצעה הגבוהה שלכם היא בעצם חלק ממשחק או תהליך מתוכנן מראש. מתי מחיר גבוה באמת יבריח את הלקוח? אליעד מדגיש שמחיר גבוה יבריח לקוח אך ורק אם הלקוח לא מקבל הזדמנות לנהל שיחה על המחיר. אם המחיר מוצג בצורה קבועה ובלתי ניתנת למשא ומתן, לדוגמה במחירון פומבי ללא אפשרות לשיח, הלקוח עלול לוותר מיד. אבל בכל מצב אחר שבו מתקיים דיאלוג, תמיד יש הזדמנות לשוחח, להתאים את המחיר, ולנהל תהליך ... את ההצעה כחלק מתהליך. אליעד ממליץ שלא לפחד אף פעם להציע מחיר גבוה, אלא לדעת לנהל את הדיאלוג עם הלקוח בצורה חכמה ויעילה. המחיר הגבוה עצמו לעולם אינו הגורם האמיתי לכך שהלקוח בורח, אלא חוסר תקשורת והיעדר דיאלוג נכון. איזה מחיר להציע? ניהול משא ומתן על מחיר איך לא לפחד להציע הצעה יקרה? לקוח שאומר יקר לי איך למכור שירותים יקרים? הצעת מחיר יקרה למה לקוח לא רוכש מוצר יקר? איזה מחיר להציע? ניהול משא ומתן על מחיר, איך לא לתת הנחה ללקוחות? מוצרים יקרים, איך למכור שירותים יקרים? איך לפחד שהלקוח יברח לך? לקוח שאומר יקר לי, למה לקוח לא רוכש מוצר יקר? איך לא להציע הצעה זולה? איך לא לפחד להציע הצעה יקרה? הצעת מחיר זולה, הצעת ...
להמשיך ניהול איך להציע מחיר אומר יקר לי איך להוריד מחיר חשיבה קיצונית מומלץ משחק
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2 וכאן נסביר, איך לשתול ללקוח בטלפון את המחשבה שכדאי לו להגיע לפגישה? ובאיזה סטייט אוף מיינד צריך להיות איש המכירות, כדי שבאופן אוטומטי הוא יגרום ללקוח להרגיש שכדאי לו להגיע לפגישה לקבלת מידע נוסף? אז איך לשתול ללקוח את המחשבה שכל המידע שהוא מקבל בטלפון הוא לא באמת מספיק מידע? אז יש לכך כל מיני דרכים. לדוגמה הלקוח שואל כמה הרכב עולה לי? אפשרי לענות משהו בסגנון של, יש כל מיני טווחי מחירים שונים ויש מחירים שונים ... אחרים. או לדוגמה, הרכב עולה X, אבל יש כל מיני אפשרויות תשלום שונות שאפשרי להתאים ספציפית אליך. נניח לדוגמה שהלקוח שואל, באיזה צבע הרכב? אפשרי לענות, הרכב מגיע באחד מהגוונים של השחור. יש הרבה גוונים של שחור, וזה אחד ... נראה. ובכוונה לקחתי את הדוגמה של מחיר / צבע, שהן כביכול תשובות סגורות וניסיתי להראות, שגם בהן אפשרי לגרום ללקוח להרגיש שהוא צריך להגיע לפגישה פיזית כדי לקבל מידע נוסף. הלקוח מבין ומאמין, שיש מידע שלא אפשרי לקבל אותו בטלפון אלא רק בפגישה. עלינו לגרום לו להבין, שיש לנו עוד ... כאן שכל עוד יותר גדול, והוא איך בעצם איש המכירות יכול להיות בסטייט אוף מיינד שבאופן אוטומטי הוא יגרום ללקוח להרגיש שיש עוד מידע נוסף שהוא יכול לתת ללקוח בפגישה הפיזית שלא ניתן להעביר אותו בשיחה הטלפונית? והתשובה היא, שזה אפשרי רק אם איש המכירות יודע להטיל ספק בכך שהוא איש המכירות מבין את השאלות של הלקוח בטלפון וגם להטיל ספק בכך שהלקוח מבין את התשובות של איש המכירות בטלפון. ואני אסביר. נניח שהלקוח שואל שאלה מאוד נפוצה, כגון כמה עולה המוצר. ונניח שלמוצר שלנו יש מחיר מוגדר. ונניח שאומרים ללקוח בטלפון את המחיר של המוצר. אותו המחיר המדוייק שהלקוח יקבל אותו גם בפגישה הפיזית. אז לכאורה במקרה כזה, אנחנו הבנו את השאלה של הלקוח והלקוח הבין את התשובה שלנו. ובסטייט אוף מיינד הזה, הלקוח לא באמת צריך להגיע לפגישה פיזית, כי הוא כבר קיבל את כל המידע שהוא רצה בטלפון. אבל אם איש המכירות היה יותר פיקח, הוא היה מבין שמאחורי כל שאלה של לקוח יש סיפור שלם. כאשר לקוח שואל לדוגמה מה המחיר של המוצר או כל שאלה אחרת, מאחורי השאלה של הלקוח יש סיפור שלם שרץ במוח של הלקוח. לדוגמה, לקוח שואל מה המחיר של הרכב. במוח של הלקוח, הלקוח עושה כל מיני חישובים שהם אינם נוגעים אך ורק למספר הספציפי שאנחנו אמרנו לו אותו בטלפון. לדוגמה הלקוח מניח שאם המוצר עולה X, אז כנראה שהוא צריך ממש בקרוב לשלם את הX. והלקוח לא בהכרח לוקח בחשבון שישנם כל מיני תנאי תשלום וצורות תשלום שונות ומורכבות כאלו ואחרות. כמו כן בחלק גדול מהמקרים, הלקוח מניח שהמוצר עולה X. ונניח שבאמת המוצר עולה X. אבל האם ועד כמה הלקוח באמת מבין בטלפון, מה המוצר? האם הלקוח באמת מבין באופן מלא מה המוצר? האם הלקוח יכול לקבל עוד מידע במציאות ולא רק בטלפון? האם ההסבר הטלפוני שלנו לגבי המוצר, הוא מספיק טוב? האם הוא מעביר באופן מלא את חוויית השימוש במוצר בעולם האמיתי? בדרך כלל, התשובה תהיה שלא... אז כאשר הלקוח שואל, כמה עולה המוצר שלנו? ואנחנו עונים לו כמה עולה המוצר שלנו, אז אומנם אנחנו מדברים לכאורה על המוצר שלנו, אבל אנחנו מדברים על מוצר אחד והלקוח מדמיין בראש מוצר אחר. כי תפישת המוצר של הלקוח, שונה כנראה מתפישת המוצר שלנו. כי המוצר שלנו במציאות, הוא כמעט בוודאות שונה מהמוצר שאותו הלקוח מדמיין בטלפון. ואם איש המכירות הטלפוני, מתקשה להבין שאולי הוא לא ירד לעומק דעתו של הלקוח בטלפון ואם איש המכירות לא מבין שכנראה שהלקוח לא באמת מבין ממנו את כל המידע בטלפון, אז איש המכירות הטלפוני, מכניס את עצמו למלכודת. כי הוא איש המכירות בעצמו, חושב בטעות שהוא כבר העביר ללקוח את רוב ככל המידע שאפשרי להעביר על המוצר. אבל איש מכירות יותר חכם, מבין, שמאחורי כל שאלה של הלקוח, יש עולם שלם וסיפור שלם של עובדות ופירושים. שהלקוח שואל שאלה מאוד ספציפית, אבל מאחורי השאלה של הלקוח יש סיפור שלם, על מה הלקוח באמת רוצה וצריך וכולי. ...
איך להבין את השאלה פירוש עובדה האם לסמוך מכירות טלפוניות תשלום בוודאות פירושים תשובה
לעבוד במכירות - איך לאהוב לעבוד במכירות? איך ליהנות מעבודה במכירות? איך לאהוב למכור? איך לאהוב עבודה במכירות? איך למכור עם אנרגיה למכירות? מהו מיינדסט של איש מכירות? מוטיבציה לאנשי מכירות, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך לשכנע לקוח לקנות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? למה קשה לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות בקלות? איך להצליח לעבוד במכירות? איך להתמודד עם קושי למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות?
... אנרגיה למכירות? מהו מיינדסט של איש מכירות? מוטיבציה לאנשי מכירות, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך לשכנע לקוח לקנות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? למה קשה לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות בקלות? איך להצליח לעבוד במכירות? ... המוצר שהוא מוכר. או בגלל שהוא מרגיש שהוא צריך לשקר לגבי המוצר. או בגלל שהוא לא אוהב לקבל לא מלקוחות ולא רוצה להתמודד עם התנגדויות לקוחות וכיוב. או בגלל שהאדם מרגיש רע שהוא גורם לאנשים שהוא מנסה למכור להם, מסיבות שונות כאלו ואחרות. אז איך ... בא לעשות טוב לאדם שאני רוצה למכור לו. לא בגלל שהמוצר שלי מושלם, ולא בגלל שהמוצר שלי בהכרח יפתור ללקוח את כל הבעיות שלו בחיים שלו, אלא בגלל שיש במוצר שלי יתרונות כלשהם, שעבור הלקוח שלי יכולים לעשות לו טוב. במילים אחרות, אל תחפש מוחלט ואל תנסה לעשות טוב באופן מוחלט ללקוח שלך. אלא בדוק האם ומה התועלת היחסית שיכולה להיות ללקוח שלך מרכישת המוצר. כמו כן, אל תיכנס בנעלי הלקוח שלך ואל תעשה את החישובים שלו כאילו אתה הוא. אלא תשאיר לו לקבל את ההחלטה שלו. לדוגמה, אל תחשוב שאם המוצר שאתה מוכר לא מתאים לך, אז בהכרח שהוא לא יתאים ללקוח שלך. כי הלקוח שלך הוא אדם אחר ממך ויש לו את השיקולים שלו, את התקציב שלו וכולי, שהם לא שלך. וכל אחד יעשה את החישובים שלו. בטוח נכון זה, שהמוצר שלך יכול לעשות טוב ללקוח שלך, במצבים מסויימים. ותשאיר ללקוח שלך להחליט את זה בעצמו, גם אם אתה עצמך לא היית רוכש את המוצר. נקודת מבט נוספת היא, אל תנסה למכור ללקוח שלך את המוצר שלך. כן תנסה לעשות את המקסימום שאתה יכול כדי שהוא יקנה, אבל אל תנסה למכור לו. ... במה שכן תלוי בך? מבחינת תסריט השיחה וכולי. וכאן אתה כן יכול לחוות המון הצלחות, גם אם תקבל לא מהלקוח, וגם אם לא תהיה עסקה. כי אתה כן מצליח לנהל את המשא והמתן בצורה מאוד טובה במה שכן תלוי ... להשתפר בתהליך המכירה שלך. וכן תמדוד את עצמך, לפי ניתוח שלך את תהליכי המכירה שאתה מבצע, בעיקר בטיפול בהתנגדויות הלקוח מכל ההיבטים השונים, אבל לא לפי התוצאה של שיחת המכירה, כי היא לא בהכרח תלויה בך. לדוגמה, בדוק, האם וכמה טוב לדעתך טיפלת בהתנגדויות המכירה של הלקוח? כמה עשית את איתור צרכי הלקוח? וכולי. תן לעצמך ציון על מה שכן תלוי בך ולא על מה שלא תלוי בך. תמדוד את עצמך על ... למה לא לקנות ואתה אמור להסביר לו למה כן לקנות, סוג של משחק. שבו אתה יכול לנצח, גם אם הלקוח לא קנה. כי אם הלקוח קנה או לא, זה לא תמיד תלוי בך מסיבות שונות. אבל אתה יכול לשחק די טוב ולנצח במשחק, ועדיין הלקוח לא יקנה מסיבות שונות. כי אתה מציב לעצמך את הגבול כמה אתה מתעקש עם הלקוח והיכן הם גבולות הגזרה שלך, בלנסות לשכנע את הלקוח. כי המאמץ שלך לשכנע את הלקוח, הוא רק עד היכן שאתה בוחר להתאמץ מול הלקוח. ועד לאותה הנקודה, אתה בהחלט יכול להצליח, גם אם לא תהיה מכירה בפועל. לסיכום, חשוב על הטוב היחסי שכן יכול לצאת ללקוח מהמוצר שלך. חשוב על זה שיש אפשרות שהלקוח שלך כן יעשה לו טוב להשתמש במוצר שלך. חשוב על זה שאתה בא לעזור ללקוח להבין את המוצר שלך, להכיר את המוצר שלך ולבדוק אם המוצר שלך מתאים לו או לא. אל תנסה למכור את המוצר שלך, תנסה להכיר ללקוח את המוצר שלך. אתה לא חייב למכור את המוצר, אתה כן חייב לגרום ללקוח שלך להכיר את המוצר שלך, לדעת את האמת על המוצר שלך. כשהלקוח מעלה התנגדות מכירה, נסה להבין האם ועד כמה היא משקפת את האמת, או שמא יש כאן כשל של הסברה. שהלקוח לא מבין את המוצר, או מעלה התנגדות מכירה שאינה משקפת את האמת. שאז עליך להסביר ללקוח את האמת. הלקוח לא חייב לקנות, אבל הוא חייב להבין את האמת לגבי המוצר שלך ולא להעלות התנגדויות מכירה שאינן אמת. דרג את עצמך לפי מה שכן תלוי בך, האם ועד כמה לדעתך עשית את המקסימום האפשרי? כדי לגרום ללקוח להבין את המוצר שלך? עד כמה ההתנגדויות של הלקוח היו אמיתיות וכמה הן היו רק תירוץ וכיוב. ותתייחס לכל כאל משחק חשיבה ושחמט מחשבתי. בהצלחה.
למה הוא לא אוהב אוהב לעבוד במכירות התנגדות במכירה בטלפון התנגדויות מרגיש רע כמה לנסות לשכנע את הלקוח התנגדויות הלקוח לעשות הרבה כסף
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לקוחות, האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אובדן לקוחות בעיות קשב וריכוז איך לגרום לילד להפסיק לעשן מריחואנה? חוויה אנושית לחוות שלמות חוסר השכלה פחד לשחות מפחד שידעו מי אני האמת על ביטחון עצמי להגיע לאהבה עצמית לקבל אהבה להחזיר אהבה ולהיות קשה להשגה אושר לפני האושר להרגיש מאושר סימנים לבגידה במחשבה למנוע גירושים להחליט משהו פחד לקבל החלטה איך מתמודדים עם סכיזופרניה? התמודדות עם פטירה אני לא מצליח להטיל ספק ברצון הצבת מטרות ערך אובייקטיבי של מוצר לגרום למישהו ללכת לטיפול איך לעזור לילד חלש? ילדים זה אושר אמיתי מודעות לבעיה חסמים פסיכולוגיים בתת מודע לטפל בהפרעה נפשית הפרעת דה ריאליזציה לשכנע אקסית לא להתאהב בגבר אחר למה האקס לא מוכן לדבר איתי? לשמור על כפיפה קרע בשריר הירך האחורי להיות מאושר כמו אלוהים הצמצום של אלוהים רוצה להגיע להארה להיות מואר מה זה להיות אלוהים? רצון להיות אלוהים לשלם כסף ליועץ משכנתא שיטות להתעשר מהר אושר ומטרת החיים משמעות החיים ללא רצון הנאה מסקס הנאה מינית בחירה חופשית והתמכרויות למה אין בחירה חופשית? להתקרב לבורא הבורא עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לעסקים, קואצ'ר לזוגיות, אימון אישי קריירה בנושא לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 09_09_2025 השעה 14:47:19 - wesi1