אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקוחאיך לשכנע לקוחותלגרום ללקוחותאיך למכור ללקוחותלקוחות פוטנציאליםלקוחות מתענייניםמול לקוחותלתת ללקוחותהתנגדויות לקוחותהתנגדויות של לקוחותשכנוע לקוחותאיך לדבר עם לקוחותשירות לקוחותהנחה ללקוחותהאם לתת הנחה ללקוחותלקוחות חדשיםטיפול בהתנגדויות לקוחותאיך לשדר ללקוחותאיך לשכנע לקוחות לקנותלגרום ללקוחות לקנותלהשפיע על לקוחותלהעביר ללקוחותלרמות לקוחותאיך להתמודד עם התנגדויות של לקוחותלהציע ללקוחותאיך להבין לקוחותאיך להשיג לקוחותלאבד לקוחותלבחור את הלקוחותלקוחות מרוציםלמה לא לתת הנחה ללקוחותרצון הלקוחותלקוחות טוביםלהצליח למכור ללקוחותלקוחות קיימיםהמלצות של לקוחותפגישה עם לקוחותמכירות ללקוחותלקוחות משלמיםאיך לבחור את הלקוחות שלךכמה כסף לבקש מלקוחותלקוחות ממליציםאמון הלקוחותאיך למצוא לקוחותאיך לגרום ללקוחות לרצות לרכושבכמה להעלות את המחיר ללקוחותלגרום ללקוחות לרצות לקנותמתי להעלות מחיר ללקוחותאיך משכנעים לקוחותתלונות של לקוחות🔍הצג עוד...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
... מוצר, ואתה מפרסם אותו באינטרנט כדי להגיע לרוכשים באמצעות משפך שיווקי שאתה בונה. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שכל הלקוחות שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: לא. נשאל: האם יהיה נכון לומר, שרק חלק מאלו שיחשפו למודעה שלך, יהפכו ללקוחות משלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך ניתן להסיק שיש יחס המרה בין כמות החשיפות לבין כמות הלקוחות המשלמים? תשובה: כן. נשאל: האם מכך יהיה ניתן להסיק, שככל שנגדיל את החשיפה, כנראה שגם יחס ההמרה הסופי של הלקוחות המשלמים, יגדל? תשובה: כן. אבל זהו, שזה לא נכון במאה אחוז. ואני אסביר. לכאורה נראה לומר, שככל שנגדיל את החשיפות, הרי שממילא כמות הלקוחות בסוף המשפך השיווקי תגדל, כי יחס ההמרה יגדל. ולכן לכאורה ניתן להסיק שעלינו לנסות להגדיל את כמות החשיפות, או ... נכון לומר, שכדאי שנגדיל חשיפות, כדי להגיד ליותר מקהל היעד שלנו וממילא נגדיל את שיעור ההמרה בסוף המשפך, להשיג לקוחות משלמים. אבל מאוד יתכן, שצריך לשפר את המשפך השיווקי, לא בכך שנגדיל את החשיפות, אלא דווקא בכך שנשנה את ... יגיע לקהל היעד שלנו. ואז יכול להיות שכמות החשיפות תרד וששיעור ההקלקות ירד, אבל איכות הלידים תעלה וממילא כמות הלקוחות המשלמים, תגדל. דהיינו, יתכן מאוד שהשיפור של המשפך השיווקי, לא יקרה באמצעות הגדלת חשיפות והגדלת הקלקות, אלא דווקא באמצעות ... קהל יעד שונה, טירגוט שונה וכיוב. ויתכן מאוד שאחוז החשיפות ירד וששיעור ההקלקות ירד, אבל איכות הלידים תעלה וכמות הלקוחות המשלמים בסוף המשפך, תגדל. ולכן אחזור ואומר, כי אחת הטעויות הנפוצות היא, להתמקד בלהגדיל חשיפות באופן כללי. וזה רלוונטי ... אחד, אבל לא מגדילים חשיפות של קהל היעד שלנו, ולא מגדילים חשיפות של קהל יעד איכותי שבסוף התהליך יהפוך ללקוחות משלמים. ולכן כמו שכבר הסברתי, צריך להתחיל מהסוף ולהבין מי קהל היעד, ומשם להמשיך לתכנן את הקמפיין השיווקי, בהתאם ...
מאיפה להתחיל איך לתכנן הגדלת כמות הלחיצות שיפור להגדיל את שיעור ההקלקה חשיפה קהל היעד צריך להתחיל
פרסום אורגני הוא הטוב ביותר, אורגני או ממומן, האם אפשרי בלי פרסום ממומן? האם אפשרי רק עם פרסום אורגני בלבד? האם אפשרי לעשות רק פרסום אורגני? מי יכול לעשות רק פרסום אורגני? האם אפשרי לפרסם בחינם? איך עובדות רשתות פרסום? פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו, פרסום בעיתונים, פרסום בשלטי חוצות, שיווק בתשלום, שיווק בחינם, שיווק ויראלי, להמציא את הגלגל מחדש, לפרסם בטלוויזיה, לפרסם ברדיו, לפרסם בעיתונים, לפרסם בשלטי חוצות, אורגני או בתשלום
... ממומן. אז ברמת העיקרון, פרסום ממומן פירושו, שאתה משלם כסף לרשת פרסום כלשהי, כדי שהיא תחשוף את המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. אבל מה היה קורה אם לא היית משלם כסף לרשת הפרסום? כנראה שלא היית מקבל חשיפה ללקוחות פוטנציאלים. צריך להבין כי ברמת העיקרון, כל הפרסומות שאנחנו רואים בטלוויזיה בשלטי החוצות וכיוב, הכל זה כמובן פרסום ממומן ... בעיתונים / פרסום בשלטי חוצות וכיוב, הכל אלו פרסומות בתשלום, שהמפרסם משלם לבעל שטח הפרסום כסף, כדי לקבל חשיפה ללקוחות. לצורך העניין יש את בעל שטחי הפרסום, שהוא יודע ליצור תוכן לאנשים, שיגרום להם לצפות בפרסומות שהוא מפרסם בשטח ... אבל בפועל, כמעט ואין שום שירות, שלא מוציא כסף כדי לפרסם את עצמו. גם חנות שנמצאת ברחוב ושמקבלת רק לקוחות מזדמנים בלבד בלי לעשות שום פרסום, היא משלמת כסף לבעל המקום של החנות, על כך שהיא נמצאת במקום שבו ... שבהתחלה יהיו פעולות שעולות כסף, לצורך פרסום העסק שלך לפחות בהתחלה. לסיכום: כמעט כל העסקים בעולם, מפרסמים את עצמם ללקוחות גם בתשלום. יחד עם זאת בעולם אידיאלי אופטימלי, עדיף שיהיה לך מוצר שבו אתה ממציא את הגלגל מחדש שאז ...
איך להמציא לפרסם תוכן מסחרי פרסום בשלטי חוצות יצירת תוכן חשיפה ללקוחות עסקים למכור שטחי פרסום האם להשקיע כסף
ציפיות שכר בראיון עבודה, מה ציפיות השכר שלך? איך לקבל עוד כסף בראיון עבודה? מהן ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? להתכונן לראיון עבודה, כמה כסף לבקש בראיון עבודה? כמה כסף אני שווה? איך לקבל משכורת יותר גבוהה בראיון עבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת כמה כסף אתה שווה? איך לדעת כמה כסף לבקש לתפקיד? הסכם העסקה, הצעת עבודה, לעשות כסף בתור שכיר, להיות עשיר בתור שכיר, לפתח קריירה, משא ומתן על שכר בראיון עבודה, משא ומתן על משכורת בראיון עבודה
... אתה רוצה לשלם ואז הוא יגיד לך, שהוא יחזור אליך אם זה יהיה רלוונטי, כי הוא רוצה לבדוק עוד לקוחות אחרים כמה הם מוכנים לשלם לו ואז הוא יחליט אם הוא רוצה למכור לך? אז עכשיו תשאל את עצמך, ... ברור, שבעל העסק, הוא זה שצריך לומר כמה כסף הוא מבקש בתמורה לשירות שהוא רוצה למכור. הגיוני גם לבקש מלקוח כסף, ולשתול לו במוח של הלקוח מחשבה, שיש אפשרות לתת הנחה ללקוח כדי לא להרוס את המשא ומתן. יש גם לוגיקה שלמה של איך לדעת מה התקציב של הלקוח ויש המון לוגיקה באיך להציג את המחיר ללקוח ומתי להציג את המחיר ללקוח, אלו שאלות לגיטימיות לחלוטין. אבל ברור, שהמוכר, הוא זה שצריך לומר כמה כסף הוא רוצה לקבל על מה שהוא מוכר. ונכון שעדיף למוכר לדעת כמה כסף יש ללקוח וכמה הלקוח מוכן לשלם, כדי לנהל משא ומתן יותר טוב עם הלקוח, אבל ברור שלא הגיוני שהמוכר יסרב לענות על השאלה, כמה כסף הוא רוצה בתמורה למה שהוא רוצה למכור. ולכן, ...
טווח משכורת איך לדעת מה שווי השוק להתכונן לראיון עבודה ציר הזמן למצוא עבודה למידה כמה אני שווה איך למכור את עצמך בראיון
התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך
התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך כשבאים למכור מוצר ללקוח, צריכים לעשות הפרדה, בין השאלה מה הלקוח צריך והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח צריך, לבין השאלה מה הלקוח רוצה, והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח רוצה. ואני אסביר. ברמת העיקרון, כאשר אנחנו בודקים את ההתאמה של המוצר ללקוח, אז אנחנו יכולים לבדוק את זה מנקודת המבט של מה שאנחנו חושבים, על צרכי הלקוח, מה שהלקוח צריך, האם ועד כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך. לבין ההתאמה של המוצר, בין מה שהלקוח רוצה, לבין המוצר שלנו. וצריכים לדעת, שהלקוח משלם כסף, על מה שהוא רוצה ולא על מה שהוא צריך. הלקוח משלם כסף, על מה שהוא חושב שמביא לו תועלת ולא כל מה שבאמת מביא לו תועלת. הלקוח משלם כסף, אם הוא יחשוב שהמוצר שלך, יביא לו את מה שהוא רוצה, ביחס לשאר האפשרויות שלו לקבל את מה שהוא רוצה. וההתאמה של המוצר שלך ללקוח, צריכה להיות, בין מה שהלקוח שלך חושב על המוצר שלך, לבין מה שהלקוח שלך חושב שהוא רוצה. וההתאמה של המוצר ללקוח, לא צריכה להיות בין מה שאתה חושב שהלקוח שלך צריך לבין מה שאתה חושב שהמוצר שלך יכול לתת ללקוח. כי יכול להיות שאתה יודע שהמוצר שלך הוא X ואתה יודע שלהבנתך זה בדיוק מה שהלקוח שלך צריך, אבל הלקוח שלך לא מבין את המוצר שלך והוא גם לא חושב שהוא צריך את מה שאתה חושב שהוא צריך. ואז במקרה כזה, הלקוח בסיכוי גבוה לא ירצה לרכוש דווקא את המוצר שלך, או לכל הפחות הערך של המוצר שלך בעיני הלקוח, ירד. כי הלקוח עושה השוואה, בין מה שהוא חושב שהוא רוצה, לבין מה שהוא חושב שהמוצר שלך. ולא בין מה שהוא באמת ...
מחיר יקר התאמת המוצר לרצון של הלקוח מה הוא רוצה התנגדויות מכירה בטלפון מה הלקוח רוצה למה אני לא מצליח התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון לרצות משהו
בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר
... איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר וכאן נשיב לשאלה האם ואיך לבקש תשלום מלקוח, על עצם זה שמוציאים לו הצעת מחיר? ואני אסביר את השאלה: ברמת העיקרון, יש מוצרים שהמחיר שלהם ידוע וברור מראש ודי פשוט לתת אותו ללקוח. לדוגמה, מוצר מדף שעולה ללקוח X כסף. אבל לפעמים השירות / המוצר שנותנים ללקוח, כדי לומר ללקוח כמה המוצר יעלה לו / לתמחר את המוצר ללקוח, לשם כך צריכים לבצע עבודה מסוימת, כדי להתאים את המוצר ואת העלויות של המוצר עבור הלקוח. במילים אחרות, לפעמים יש לבעל העסק, עלות להוציא הצעת מחיר. שהיא יכולה להיות העלות של להיפגש עם הלקוח, העלות לעשות אפיון צרכים עם הלקוח, העלות לתת יעוץ ללקוח לראות מה בדיוק הוא רוצה וצריך, עלות התכנון, עלות ההתאמות וכולי. יכולה גם להיות עלות של להכין כתב כמויות ... הרי שצריכים להכין כתב כמויות שיחשב את הכמויות של החומר ושל העבודה שיהיו בבית, כדי שעל בסיסו יוכלו לתת ללקוח הצעת מחיר פאושלית, דהיינו, הצעת מחיר סופית, שאינה תלויה בכמויות של הביצוע בפועל. דהיינו, שהלקוח כנראה לא ירצה שבמהלך העבודה יבקשו ממנו להוסיף כסף. ולכן הוא ירצה לקבל מחיר סופי מראש, בלי קשר לעלויות הביצוע בפועל. והלקוח גם לא ירצה שמראש יוסיפו לו עלות גבוהה, שתיקח בחשבון את כל התרחישים האפשריים. ולכן יש צורך להכין כתב ... לפענח בו את התוכניות לביצוע. ולפעמים צריך גם להכין תוכניות לביצוע. וגם זה בעצמו תהליך. ובנוסף לכל זה, לפעמים הלקוח רוצה לקבל כמה הצעות מחיר, לכמה אפשרויות שונות. הצעת מחיר במידה והוא ירצה X והצעת מחיר אחרת במידה והוא ירצה Y וכולי. ויש עלות להוציא את כל אחת מהצעות המחיר וכולי. ולכן השאלה היא, האם ואיך לבקש כסף מלקוח על עצם זה שמוציאים לו הצעת מחיר? אז אפשרות אחת יכולה להיות, לבקש מהלקוח סכום מאוד גבוה, שבטוח לא נפסיד בו. ושלא צריך להתאמץ הרבה כדי לתת את הצעת המחיר הזאת. וזה כמובן פתרון לא טוב. כי כנראה נפסיד את העסקה, בגלל המחיר הגבוה. פתרון נוסף יכול להיות לסגור עם הלקוח, שהוא ישלם לפי מה שיעלה לך, פלוס X רווח עבורך (קוסט פלוס). כאן יכולות להיות כל מיני בעיות. 1 - יכול להיות שהלקוח עדיין ירצה הערכת מחיר, שיש עלות להכין גם אותה. 2 - לא בטוח שהלקוח יסמוך עליך שאתה תקבע במהלך הדרך, כמה עולה העבודה שלו. 3 - תתכן בעיה בזמן אמת, לדעת כמה עולה העבודה, לפני הרווח שלך. אבל ברמת העיקרון, אפשרי לסגור עם הלקוח הסכם שאומר, שהמחיר יהיה קוסט פלוס. דהיינו, אתה תבצע את העבודה, ותציג לדוגמה חשבוניות על עלות החומרים ועל זה ... אפשרות, שלכאורה חוסכת את העלות להוציא הצעת מחיר מסודרת. אבל היא אפשרית ברמה העקרונית. אפשרות נוספת יכולה להיות, להוציא ללקוח הצעת מחיר לא מדויקת, אלא רק הצעת מחיר מבוססת הערכה כללית. והחיסרון הוא שאז אפשרי שאתה או הלקוח תגרמו לעצמכם נזקים ומריבות בזמן אמת. כי יתכן שאתה תרצה עוד כסף וכולי. ולכן כעיקרון, עדיף להוציא ללקוח הצעת מחיר מסודרת, הצעת מחיר מדוייקת, הצעת מחיר תחרותית, הצעת מחיר עם מחיר תחרותי, כמה אפשר, בלי הרבה בצמים ... = בלתי ידוע מראש) וכולי. ולכן אנחנו חוזרים לשאלה, איך להתמודד עם העלות להוציא הצעת מחיר? ואיך לבקש כסף מהלקוח בתמורה לזה שמוציאים לו הצעת מחיר? אז היבט נוסף שאפשרי לקחת בחשבון, הוא האם במהלך הצעת המחיר ללקוח, אנחנו מספקים ללקוח שירות שהוא יוכל להשתמש בו, גם אם הוא לא יעשה את העבודה איתנו. שאז לדוגמה, אפשרי ויותר קל לגבות כסף על עצם זה שמוציאים ללקוח הצעת מחיר. לדוגמה: נניח שמתכננים לבן אדם בית, אז אפשרי לגבות כסף על שירותי הייעוץ, על השירות של הכנת ... השירות של התכנון והכנת תוכניות וכולי. במילים אחרות, אפשרי לקחת את תהליך הכנת הצעת המחיר, לחלק אותו לחלקים ולגבות מהלקוח כסף, עבור החלקים שהם בטוח מביאים לו תועלת, גם אם הוא לא ירצה בסוף לבצע איתך את העבודה. כמובן שאפשרי להגדיר, שאם הלקוח כן מבצע בסופו של דבר את העבודה, הרי שהעלות של הכנת הצעת המחיר, תתקזז מהעלות של ביצוע העבודה וכיוב. ... יבצע את העבודה. ולכן מהות התשובה היא, שעליך לנסות להפוך את תהליך הוצאת הצעת המחיר לחלקים. ולנסות לגבות כסף מהלקוח עבור כל החלקים שהם בטוח מספקים לו ערך ושהוא יהיה מוכן לשלם עבורם. אבל הנקודה החשובה ביותר שצריכים לדעת, ... לבקש יותר כסף, על עצם זה שאתה מוציא למישהו הצעת מחיר. או אפילו על עצם זה שאתה נפגש עם הלקוח, לפגישת אפיון צרכים, גם בלי קשר להוצאת הצעת מחיר ללקוח. כי העלות שלך מול הלקוח הספציפי, מתחילה ברגע שאתה עונה לו לטלפון. ואם יהיה לך מספיק ביקוש, אז תוכל לגבות כסף, גם עבור כל דבר ודבר שאתה עושה. על עצם זה שאתה מדבר עם הלקוח בטלפון להבין מה הוא צריך. על עצם זה שאתה מאפיין איתו את מה שהוא צריך וכולי. השאלה היא, כמה ביקוש יש לך, וכמה ערך מקבל הלקוח שלך, מעצם זה שאתה מוכן להקדיש לו זמן, לבדוק את ההתאמה ביניכם. כי אם אתה נתפש כאיש מקצוע אמין בעיני הלקוח, הרי שהלקוח יהיה מוכן לשלם, עבור הייעוץ ממך, לדעת מה האמת, כמה עולה לו משהו, מגורם אמין ומקצועי. לדוגמה, אדם שבונה ... על כל אחד אחר. כי אם לא, אז הוא יכול לקבל הצעות מחיר מעוד אנשים. רק השאלה היא, כמה הלקוח סומך על הצעת המחיר שהוא מקבל ממישהו אחר. ולכן הגיוני להסביר ללקוח, שהוא צריך לעבור תהליך של יעוץ, איתור צרכים, להבין מה בדיוק הוא צריך, להבין מה בדיוק מתאים לו, להבין ...
איך לדעת מה האמת המחיר יקר מידי לתמחר להתמודד הערכת שווי חברות לשלם כסף להגדיל להתעשר
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה והפעם אסביר, איך לענות ללקוח שהשאלה הראשונה שהוא שואל אותך, היא מה המחיר וכמה זה עולה? דהיינו, איך להגיב ללקוח שאומר לך בפירוש שהדבר הראשון הכי חשוב לו, זה המחיר וקודם כל הוא רוצה לדעת מה המחיר. איך להגיב ללקוח כזה? אז ברמת העיקרון, אם היית חושב שהמחיר שלך הוא אחד מהיתרונות שלך, כנראה שלא היה לך ספק איך להגיב ללקוח. לדוגמה, כולם מוכרים את המוצר במחיר 100 שח ואתה במקרה הכי זול בשוק. כנראה שאם זה היה המצב, הרי שאם הלקוח היה שואל אותך, כמה זה עולה, היית ממש שמח שמצאת לקוח טוב, כי המחיר שלך הוא הכי תחרותי שיש. ולכן, כאשר המחיר שלך הוא יתרון מבחינתך, הרי שכנראה תענה ללקוח מה המחיר, אם הוא רוצה לדעת מה המחיר. אבל אם אתה הכי יקר שיש, אם המוצר שלך הוא המוצר הכי יקר שיש, איך תענה ללקוח שקודם כל שואל אות מה המחיר וכמה זה עולה? האם קודם כל תחשוף את החיסרון שלך מבחינתו של הלקוח? אז במידה ויש לך יותר מידי לקוחות, ואתה רוצה קודם כל לסנן את הלקוחות שחשוב להם המחיר, אז כנראה שאתה כן תענה ללקוח כמה זה עולה. וגם בלי קשר לזה, אתה תציג את המחיר כמה שיותר מוקדם בשיחה, כי אתה רוצה לסנן החוצה את הלקוחות שהמוצר שלהם לא מתאים לך בגלל המחיר. אבל אם אתה לא רוצה לאבד את הלקוח ואם אתה לא הכי זול שיש ואם הלקוח מחפש את המוצר הכי זול שיש, איך הגיוני לענות ללקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה בלי לאבד את הלקוח? אז נניח לצורך העניין שהלקוח לא היה שואל קודם כל כמה זה עולה, אלא היה מתעניין בכל שאר המידע שיש לך לתת לו ורק אחר כך היה שואל אותך מה המחיר. ונניח שהיית אומר לו שהמחיר הוא X והלקוח היה רוצה לקבל הנחה ואתה לא היית רוצה לתת לו אותה. מה היה קורה? כנראה שהיית מוותר על הלקוח. אז בעצם נשאלת השאלה, מה אכפת לך קודם כל לומר ללקוח מה המחיר ורק אחר כך לענות לו לשאר השאלות? במילים אחרות, מה זה משנה לך, מתי אתה מציג את המחיר ללקוח? והתשובה היא, שלפעמים אם אתה מציג ללקוח את המחיר בשלב מוקדם בשיחה, זה יכול לגרום לו לפסול את המוצר, לפני שהוא מבין את כל היתרונות שלו. ואם תציג ללקוח את המחיר אחרי שהלקוח מבין את היתרונות של המוצר, הרי שבעצם זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח יהיה מרוצה מהמחיר היקר. ולכן בעצם נשאלת השאלה, נניח שאתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש, ונניח שהמחיר שלך הוא החיסרון היחיד שלך, ונניח שהלקוח קודם כל רוצה לדעת מה המחיר. במקרה כזה, אם קודם כל תגיד לו מה המחיר, הרי שבעצם אתה עשוי לאבד את הלקוח, לעומת אם תגיד לו מה המחיר בסוף התהליך של המכירה. אז איך ניתן לפתור מצב כזה? ואיך ניתן להציג מיד את המחיר הגבוה, בלי לאבד את הלקוח בגלל המחיר הגבוה? אז לעניין הזה יכולות להיות כל מיני לוגיקות איך לפתור את הנושא הזה: להתעלם מהשאלה של הלקוח אפשרי לנסות להתעלם מהשאלה של הלקוח ולנסות בכל זאת לעשות איתור צרכי הלקוח בצורה קצרה ומהירה. דהיינו, במקום לענות ...
איך להכיל איך להגיב ללקוח מתי להציג את המחיר כל מקרה לגופו השאלה הראשונה טיפולים לפתור מתי לוותר
קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
... המחיר הזול שלך? האם אתה מתכנן שיהיו לך יתרונות אחרים נוספים על פני המתחרה שלך? האם אתה מרוצה מזה שהלקוחות יחשבו שהיתרון שלך הוא רק המחיר שלך בלבד? אם כן, אז אולי כנראה כן יהיה הגיוני שתריץ קמפיין על ... המתחרה שלך. אבל אם יש לך עוד יתרונות נוספים ביחס למתחרה שלך, או אם אתה לא בטוח שהיית רוצה שהלקוחות שלך יחשבו שהיתרון היחיד שלך על פני המתחרה שלך, הוא המחיר שלך, הרי שבמקרה כזה, לא בטוח נכון שעדיף ... שיש לך. וכמו שנאמר כל מקרה לגופו. כמו כן, גם אם יש לך עוד יתרונות נוספים, אולי אתה מניח שהלקוחות הפוטנציאלים כל כך שונאים את המתחרה שלך בגלל המחיר הגבוה שלו, ככה שעצם זה שאתה יותר זול ממנו, עצם זה יביא לך הרבה לקוחות. ואדרבה, אולי כדאי לך לדבר אך ורק על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך. לסיכום: אם אתה ...
מחיר גבוה מחיר גבוה מידי יותר טוב מהמתחרים מה היתרונות שלך אסונות תיעדוף יתרון של מחיר ביחס למתחרים למכור מוצר יקר ללקוח
למכור בהתכתבות, למכור בכתב, מכירה בהתכתבות, למכור ללקוח בהתכתבות, שיחת מכירה בהתכתבות, תקשורת בהתכתבות, לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון, שיחות מכירה בטלפון, מוקד טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח לרצות לדבר בטלפון? למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? למה הלקוח מעדיף להתכתב? למה הלקוח רוצה רק להתכתב? איך להעביר את הלקוח מהתכתבות לשיחה טלפונית? הדרכת אנשי מכירות בטלפון, איך לענות ללידים בטלפון? שיחת מכירה בטלפון, למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לקוח שרוצה להתכתב
למכור בהתכתבות, למכור בכתב, מכירה בהתכתבות, למכור ללקוח בהתכתבות, שיחת מכירה בהתכתבות, תקשורת בהתכתבות, לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון, שיחות מכירה בטלפון, מוקד טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח לרצות לדבר בטלפון? למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? למה הלקוח מעדיף להתכתב? למה הלקוח רוצה רק להתכתב? איך להעביר את הלקוח מהתכתבות לשיחה טלפונית? הדרכת אנשי מכירות בטלפון, איך לענות ללידים בטלפון? שיחת מכירה בטלפון, למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לקוח שרוצה להתכתב והפעם אסביר, מה לעשות אם לקוח שהשאיר פרטים לקבלת מידע נוסף, או אפילו לקוח שכרגע יוצר קשר בווצאפ וכיוב לקבלת מידע נוסף, מה לעשות אם הוא מסרב לעבור לשיחת טלפון, אלא רוצה להמשיך ... אנחנו מעדיפים לנהל את שיחת המכירה בטלפון? אולי זה יותר טוב לנו לנהל אותה בהתכתבות? 2 - למה בעצם שלקוח לא ירצה לנהל את השיחה בטלפון? האם, איך ואולי יש דרך להעביר אותו לשיחת טלפון? 3 - נניח שהוא ... יש יתרונות וחסרונות. ואחד היתרונות של לדבר בטלפון, הוא שכנראה יותר קל להעביר מידע בטלפון ויותר קל לקרוא את הלקוח בטלפון ובהתאם לזה להגיב ללקוח. ובאופן כללי תקשורת בעל פה, בממוצע תהיה יותר טובה מאשר בטלפון, וזה כמובן עוד נושא שלם בפני עצמו. אבל ... להראות שגם בשיחת מכירה בהתכתבות, גם בה יש יתרונות למוכר. ולצורך העניין נניח שאיש המכירות כן מעדיף לדבר עם הלקוח בטלפון, במקרה כזה מה כדאי לעשות? אז צריכים לנסות להבין למה בעצם שלקוח יעדיף לדבר אך ורק בהתכתבות? וכמובן מה אפשרי לעשות כדי להעביר אותו לטלפון? אז סיבה אחת אפשרית, יכולה להיות טכנית בלבד. לדוגמה, שהלקוח יש לו קושי טכני לדבר, לדוגמה הוא מגמגם, או פחות דובר את השפה, או שיש לו בעיות שמיעה וכיוב. אפשרות נוספת יכולה להיות שהלקוח מרגיש יותר בנוח לדבר בהתכתבות, כי ככה הוא מרגיש יותר חזק ויותר בנוח להתנגד לעסקה. במילים אחרות, יתכן שהלקוח לא רוצה לדבר עם איש המכירות, כי הוא חושש מכך שבטלפון, איש המכירות יפעיל עליו מניפולציות כלשהן, שהוא לא יוכל לעמוד בהן. לדוגמה, הלקוח חושב שיותר קל לו לומר לא ולסרב לעסקה בכתב, מאשר בשיחת טלפון. כי הוא לא יודע לנתק שיחה וכיוב. סיבה אפשרית נוספת, יכולה להיות לדוגמה אם הלקוח חושב שבטלפון הוא ישרוף זמן, כי הוא חושב שהוא יכול לקבל את כל המידע בהתכתבות בלבד, באופן מלא, אולי אפילו בצורה יותר מסודרת, כי הכל כתוב מול העיניים שלו. ולכן הוא מעדיף להתכתב. סיבה נוספת יכולה להיות, שהלקוח מעדיף שהכל יהיה בכתב, לצורך התיעוד. כי אולי אנשי מכירות רימו אותו בעבר וחזרו בהם. אולי כשזה בכתב, יותר ... שלו תהיה יותר קלה וככה הוא יקבל החלטה יותר מושכלת ויותר מסודרת. אז מה כן אפשרי לעשות כדי לגרום ללקוח לעבור לשיחה בעל פה? אפשרי להתחיל להתכתב איתו בכתב כרצונו ו 1 - לנסות לבנות אמון עם הלקוח בהתכתבות. איך? זה כמובן עוד נושא בפני עצמו, של איך לבנות אמון עם לקוח. מפה לשם, זה עשוי לנטרל את ההתנגדות לדבר בטלפון, משיקולים של חשש מאיש המכירות. 2 - אפשרי לנהל איתו שיחה מקצועית אמיתית וטובה בהתכתבות, שהלקוח יחשוב שהשיחה מצוינת, אבל שהלקוח עצמו ירגיש שיותר קל לו לנהל אותה בעל פה. לדוגמה, להתחיל לעשות עם הלקוח איתור צרכים בהתכתבות, ולדבר איתו על מושגים שיש להם כל מיני פירושים אפשריים, עד שהלקוח בעצמו יבין שהוא מעדיף לדבר בעל פה, כי ככה יבינו אותו והוא יבין את עצמו יותר טוב. זה דומה ללוגיקה של איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה. 3 - אפשרי לומר ללקוח בצורות שונות, שהוא יקבל מידע מסודר, בצורה מסודרת, לאורך כל התהליך מכירה. במובן של לגרום ללקוח להבין, שכל מה שנאמר לו בעל פה, הכל מגובה בכתב בכל מקרה, למקרה שהוא ירצה תיעוד לאחר מכן, או ... שהוא ירצה להתבונן אחר כך על הפרטים כדי לקבל החלטה יותר מסודרת. לדוגמה, אחרי שיחה טובה בהתכתבות, אפשרי לומר ללקוח, אני שולח לך הצעה נוספת כתובה, אני שולח לך מפרט מסודר, אני אשלח לך סיכום כתוב של עיקרי השיחה ... גם אם הוא ידבר בטלפון. לדוגמה ברשותך, אני רוצה לשלוח לך סיכום שיחה שלנו בכתב, כמו שאני עושה עם לקוחות בפגישה פנים אל פנים וכיוב. במובן של, אל תחשוש, בכל מקרה הכל יהיה גם בכתב. לסיכום: 1 - צריכים לבנות אמון עם הלקוח באופן כללי, כדי לנטרל סיבות של חוסר אמון שגורמות לו להסתתר מאחורי המקלדת. 2 - צריכים לגרום לו להבין ... ותיעדוף. אם איש המכירות חושב, שיהיה לו יותר קל לסגור עסקה בטלפון, אז כמובן שהגיוני שהוא יתעדף את אותו לקוח שכן מוכן ורוצה לדבר טלפונית ולהגיע לפגישה בשטח כאן ועכשיו. במילים אחרות, צריכים להתייחס לאותו לקוח שפחות רוצה לדבר בטלפון, כמו לליד פחות טוב, זה הכל. ומה עושים עם לידים פחות טובים? אז כמובן שכל ...
עסק להגיב ללקוח לקוח לא רוצה תעדוף איך למכור לגרום ללקוח תשובה איך לעזור
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
רעיון שעומד בפני עצמו סבל מהשכנים סוגי עומסים באימון משקולות חולי סרטן הרטבה תפקודית חוסר ידיעה מוחלט להתמודד עם פחד לאבד שליטה ולפגוע באנשים פחד להישרף איך לחזק ביטחון עצמי? התמודדות עם ביישנות לא אוהבת את איך שאני נראית האם אפשר להיות מאוהב בשניים? איך להיות מאושר בלי זוגיות? איך התמכרות לסקס משפיעה על האושר שלך? איך לנהל זוגיות טובה? זוגיות ללא סקס איך לזהות את המטרות בתהליך קבלת החלטה? קבלת החלטות במצבי לחץ להתמודד עם בגידה איך להתמודד עם משבר בחיים? טיפול בפחד מפני כישלון הצלחה במערכת יחסים איך ליצור אמון עם לקוח? האפשרויות של הלקוח ילד שלא אוהב לנקות להתמודד עם חינוך ילדים שגוי שאלות למודעות עצמית קשב וריכוז רוחני בת משפחה סכיזופרנית טיפול בפסיכוזה פרנואידית איך להתנהג לאקסית? רגשות כלפי אקסים להיפצע בתרגיל פרפר לחזה ממה נובע butt wink בסקוואט? יש כמה אלוהים אולי החיים הם חלום של אלוהים? איך לשחזר הארה רוחנית? איך להגיע להארה? קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים טיעונים בספר להיות אלוהים האם כסף חשוב? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות מהות החיים הסוד של תכלית החיים איך נוצרת הנאה ממילוי רצון? בן אדם שלילי רצון חופשי לעשות כרצונך מה זה רצון חופשי? הבריאה הראשונה האם אפשרי להאמין שאלוהים ברא את העולם? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לקריירה, מאמן אישי להרזיה, מאמן אישי לבני נוער בתחום לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2852 שניות - עכשיו 09_09_2025 השעה 14:48:42 - wesi1