... מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט
שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים וכאן אסביר איך לחזור ללקוח ... ואיך לחזור ללידים קרים שהשאירו פרטים בעבר? ואיך להתחיל
שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים? ואיך להתמודד עם שיחות יוצאות? ואיך לגרום ללקוח להישאר על הקו? ואיך לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה? ואיך למכור ללקוח את שיחת ... יוצאות (ולא במצב של שיחות נכנסות), שכאשר הם מתחילים את
השיחה עם הלקוח , הם מתחילים אותה בסגנון של: שלום X, אני פונה אליך כי השארת לנו הודעה כי שלחת לנו הודעה כי התעניינת במוצר שלנו וכיוב. כאשר המהות היא, שאיש ... אני פונה אליך כי X, לכאורה יש כאן סיבה שלכאורה מחזקת את
השיחה עם הלקוח . אבל זאת לא כל האמת. כי בעצם האמירה של אני פונה אליך כי השארת הודעה וכיוב, היא בעצם שותלת ללקוח את המחשבה, שההצדקה לקיום של השיחה ... הוא מדבר איתו. ואיש המכירות עסוק בלהצדיק בפני הלקוח את
השיחה עם הלקוח. ואיש המכירות עסוק בלמכור ללקוח את השיחה שלו עם הלקוח. שלכאורה זה הגיוני. אבל זה לא הכרחי. כי יש אפשרות טובה יותר. והיא, שבמקום להתחיל ... דווקא אליו וכיוב. אבל ברמת העיקרון, אפשרי ישר להתחיל את
השיחה עם הלקוח, במוצר עצמו שרוצים למכור לו. ואוסיף: נניח שהלקוח השאיר פרטים. צריך לדעת ש - אם הלקוח באמת מתעניין ברכישת המוצר שלך, הרי שכנראה שהוא ימשיך ...