...
הלקוח צריך לחשוב על זה? איך לגרום
ללקוח לשתף אותך? איך לגרום
ללקוח לומר לך את האמת? איך לקרוא את המחשבות של
הלקוח? איך לגרום
ללקוח לא להסתיר מידע? איך לחשוף את ההתנגדות של
הלקוח? איך לגרום
ללקוח לומר לך את האמת? איך לגרום
ללקוח לא לשקר אותך? איך לגרום
ללקוח להרגיש איתך בנוח? איך לענות
ללקוח שצריך לחשוב על זה? להיות היועץ של
הלקוח, להיות החבר של
הלקוח, לגרום
ללקוח להרגיש בנוח, צריך להתייעץ על זה, צריך לשאול את אשתי, צריכה לשאול את בעלי והפעם אסביר, למה הרבה פעמים או אולי אפילו בדרך כלל, כאשר
לקוח לא מעוניין לרכוש את המוצר שלך, הוא אומר לך שהוא צריך לחשוב על זה או שהוא צריך להתייעץ עם חבר וכיוב, ... לפרט מה הספקות שלו? כי ברור שיש
ללקוח ספקות כלשהם. כי אם
ללקוח לא היו ספקות, אז הוא היה רוכש את המוצר שלך. וזה כמובן במקרה שהוא באמת צריך לחשוב על זה ולא במקרה שבו ... על זה. והשאלה היא, למה בעצם
הלקוח לא רוצה לשתף את איש המכירות בספקות שיש לו לגבי רכישת המוצר? או אפילו לשתף את איש המכירות, למה
הלקוח החליט לא לרכוש את המוצר. למה
הלקוח לא משתף את איש המכירות במה שעובר לו בראש? ויש לך כל מיני סיבות. והסיבה המרכזית ביותר לכך היא,
שהלקוח לא חושב שתצא לו תועלת מכך שהוא ישתף את איש המכירות במה שעובר לו בראש. ובמקרה היותר נפוץ,
הלקוח חושב שיגרם לו נזק מכך שהוא ישתף את איש המכירות במה שעובר לו בראש. ולמה? כי אם
הלקוח היה חושב שאיש המכירות הוא חבר שלו שרוצה רק בטובתו ולא מנסה למכור לו את המוצר, גם אם זה לא ההחלטה הכי טובה עבור
הלקוח, ואם
הלקוח היה חושב שאיש המכירות הוא איש מקצוע שיכול לחדש משהו אמיתי שיכול להשפיע על ההחלטה של
הלקוח, בקטע טוב, כדי לעזור
ללקוח לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור
הלקוח, הרי שבמקרה כזה, כנראה
שהלקוח היה משתף את איש המכירות בהתלבטות שלו, כדי להיעזר באיש המכירות להבין עם איש המכירות, מה הכי טוב
ללקוח. וזה כמובן אפשרי כאשר
הלקוח מרגיש שאתה היועץ שלו ולא איש המכירות שמנסה למכור לו את המוצר שלך, אלא היועץ שלו, החבר שלו, המומחה ...