... אהבה מועטה מדי. הוא רוצה את זה בדיוק באמצע, במינון נכון. כדי להסביר את העניין, אליעד נותן דוגמה של לקוח שנמצא בחנות ורוצה לקנות מוצר. אם המוכר יאמר לו שהמוצר גרוע מאוד ושהוא לא כדאי, הלקוח כמובן לא יקנה אותו. מצד שני, אם המוכר ישבח את המוצר יותר מדי ויגיד שזה הדבר הכי טוב בעולם, הלקוח גם אז לא יקנה, כי זה נראה מוגזם ולא אמין. אותו עיקרון פועל גם כאשר מדובר במחיר: מחיר זול מדי או יקר מדי יכול להרתיע את הלקוח. צריך תמיד למצוא את האמצע המדויק. איך יודעים מהו המינון המדויק? אליעד כהן טוען שהדרך לדעת כמה בדיוק האדם ... לדעת כמה הוא רוצה מהאגף הזה וכמה הוא רוצה מהאגף הזה זאת השאלה הבנת את השאלה שאלה פשוטה, יש לקוח שאתה בא למכור לו מוצר אם אתה תגיד לו המוצר הזה דפוק אל תקנה אותו הוא יקנה אותו ואם ...
... אותו לעבודה. לעומת זאת, עצמאי מגיע לפגישה מתוך תפיסה של שותפות, כששני הצדדים צריכים להרוויח מהקשר. כשעצמאי נפגש עם לקוח הוא מנסה להבין את הצרכים של הלקוח ולהציג פתרונות ממוקדים שיגרמו ללקוח לרצות לעבוד איתו. לדוגמה, אליעד מביא את המצב של עצמאי שמייצר מטוסים ומגיע לפגישה עסקית עם חברה שמעוניינת לרכוש מטוסים. הוא לא יספר על עצמו באופן כללי, אלא יסביר בדיוק מדוע המטוסים שהוא מייצר מתאימים לצרכים של הלקוח. כך צריך גם השכיר לחשוב כשהוא מגיע לראיון עבודה - להראות באופן ספציפי איך הוא מתכוון לענות על הצרכים ... שיווק עצמי לעצמאים, שאלות של פסיכולוג, מה פסיכולוג שואל אותך? היצע וביקוש של משרות עבודה, דרושים בשוק העבודה, פרזנטציה ללקוח
... מבטיח שבמידה והעצות ייושמו כראוי, העסק יגדל ויביא תוצאות חיוביות - בין אם זה גידול בהכנסות, רווחים או מספר הלקוחות. בשל הנטילת סיכון מצד היועץ, לרוב ידרוש היועץ תשלום גבוה יותר על השירות. האם באמת ניתן להבטיח הצלחה? השאלה ... המגבלות שבעניין ולוודא שההגדרה של הצלחה היא ברורה וחד משמעית. האם ההצלחה נמדדת בהכנסות נוספות, ברווחים, או בהגדלת מספר הלקוחות? הסכנות של ייעוץ עם הבטחות גדולות כאשר יועץ מתחייב להצלחה, יש לבחון היטב את המציאות שמאחורי ההבטחה. השוק העסקי ... היכולת להבטיח הצלחה. יועצים שמתחייבים להצלחה מבלי לקחת על עצמם סיכון אמיתי עשויים לנצל את הידע והתחושת ביטחון של הלקוח על מנת לגבות סכומים גבוהים מבלי לקחת אחריות אמיתית. כיצד לבחור יועץ עסקי? כדי לבחור יועץ עסקי בצורה חכמה ... אם היועץ לא מסכים לעבוד במודל שבו הוא מקבל את הכסף רק לאחר ההצלחה, ייתכן ויש כאן מניפולציה שבה הלקוח משלם אך לא מקבל תמורה הוגנת לשירותים שקיבל. סיכום לסיום, חשוב להבין שייעוץ עסקי עם התחייבות לתוצאה הוא נושא ... של היועץ, יש לשאול כמה שאלות קריטיות: מהי ההגדרה של הצלחה? האם מדובר בגידול בהכנסות? גידול ברווחים? הגדלת מספר הלקוחות? כל אחד מהפרמטרים הללו עשוי להשפיע אחרת על העסק. האם היועץ מוכן לקבל את התשלום שלו רק לאחר שהתוצאות ...
... כדאי להפסיק להיות פרפקציוניסט? רבים ממליצים לשחרר מוצר לשוק גם אם הוא לא מושלם, מתוך מטרה להתחיל להרוויח ולהגיע ללקוחות. עם זאת, יש להבין שההמלצה הזאת אינה תמיד נכונה. יועצים עסקיים בדרך כלל ימליצו לאדם להפסיק לשפר את המוצר ... וממוקדת, בהתאם לשלבים השונים של העסק: בתהליך הייצור - יש לוודא שהמוצר מוכן לשוק ושהוא ברמה מספקת לצרכים של הלקוחות. בתהליך השיווק - אין צורך להמתין עד שהקמפיין יהיה מושלם, אך חשוב לוודא שהמוצר מוכן ומספק את הציפיות. בתהליך ... שמגיש אוכל לא מבושל יכול לפגוע במוניטין של המסעדה, אך גם אם הוא יתמקד בפרטים שוליים יתר על המידה, הלקוח עלול להתאכזב. איך להיות פרפקציוניסט בצורה נכונה? במקום לשאול איך לגרום למוצר להיות מושלם, השאלה הנכונה היא איך לוודא ... אם טבח מגיש מנה לא מבושלת לחלוטין, זה עלול לפגוע במסעדה. אבל אם הוא ממשיך להתעסק בפרטים שוליים עד שהלקוח מאבד סבלנות, זה גם בעייתי. איך להיות פרפקציוניסט בצורה נכונה? במקום לשאול איך לגרום למוצר להיות מושלם?, השאלה הנכונה ... במקום להיות פרפקציוניסטים על כל פרט קטן, עדיף להיות פרפקציוניסטים על המערכת הכוללת - תהליכי העבודה, שביעות הרצון של הלקוחות, וההצלחה הפיננסית של העסק. ניהול עסק שיווק ומכירות תהליכי קבלת החלטות התמודדות עם פרפקציוניזם פיתוח אישי וניהול זמן למכור ...
... הרווחת אותו? לפי אליעד כהן, מנטורים רבים לא באמת בנו עסק אמיתי, לא סיפקו מוצר אמיתי או שירות אמיתי ללקוחות אמיתיים, אלא הרוויחו את כל כספם רק מלימוד אנשים אחרים כיצד לעשות כסף. אנשים כאלה בעצם מוכרים אשליה ומלמדים ... מדגים היטב את ההבדל בין עסק אמיתי לעסקי אוויר: עסק אמיתי מוכר מוצר או שירות אמיתי שנותן ערך אמיתי ללקוחות מרוצים. למשל, אדם שהקים רשת חנויות לאופניים או רשת מסעדות מצליחה, יכול ללמד איך לבנות עסקים בתחומים שונים, כי הוא יודע איך ליצור ערך ללקוחות אמיתיים בשוק אמיתי. לעומת זאת, עסקי אוויר הם עסקים שכל הכנסתם נוצרת ממכירת הרעיון איך להרוויח כסף. אין להם ... מלמד אותי? ממה בדיוק עשית את הכסף שלך? איזה עסקים בנית? מה היה המוצר או השירות האמיתי שיצרת ומכרת ללקוחות אמיתיים? האם עשית את רוב הכסף שלך רק מלחלק עצות לאחרים איך לעשות כסף? אם התשובות מצביעות על כך ... יצר ערך אמיתי בשוק אמיתי. חפשו מנטורים שהצליחו ביצירת מוצר אמיתי, שירות אמיתי, או פתרון אמיתי שנתן ערך ברור ללקוחותיהם, ולא רק מנטורים שהפכו לעשירים על ידי מכירת החלום של איך לעשות כסף. רק מנטורים שעברו דרך אמיתית לעושר ...
... של התנגדויות מכירה. יש את ניתוח ההתנגדות באופן כללי ויש את ניתוח ההתנגדות הספציפית באופן ספציפי. ואני אסביר. נניח שלקוח לא רוצה לרכוש את המוצר, כי X לדוגמה אין לי כסף. אנחנו יכולים לשאול, את השאלות הבאות: 1 - ... לנו 2 אפשרויות. 1 - להטיל ספק בסיבה. 2 - להטיל ספק בכך שהסיבה מחייבת את התוצאה. דהיינו, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לרכוש כי הנעל לא נוחה לי. אז נוכל לשאול 2 שאלות. 1 - האם הנעל ... לא נוחה לך, מחייב את זה שלא תרכוש את הנעל. כל זה במידה וזאת באמת סיבת ההתנגדות היחידה של הלקוח. אז איך פרקטית לעשות זאת במציאות? מה המבנה של 2 האפשרויות האלו, מול לקוח? והתשובה היא, שלהטיל ספק בסיבה של ההתנגדות, אפשרי ברמה הלוגית, על ידי זה שמנסים להבין יותר טוב את הסיבה ... המרחק? אולי היתרונות של המוצר, שווים את החיסרון של המוצר שהוא רחוק. דהיינו, ננסה לקחת את החיסרון האמיתי שיש ללקוח במוצר, וננסה להקטין את המשקל שלו בתוך קבלת ההחלטה לגבי רכישת המוצר. נכון שיש במוצר חיסרון X, אבל אולי ...
... לעצמך כדי להרים לאדם האחר. דהיינו, אתה משבח את עצמך, כדי לשבח את האדם האחר. לדוגמה, נניח שאתה מספק ללקוחות מערכות מיזוג יוקרתיות ומורכבות. ונניח שאתה כותב מכתב המלצה לספק / עובד שלך, שעובד איתך בלבצע חלק מתהליך ההתקנה ... X בפרוייקטים הכי מורכבים שלנו ברחבי הארץ. הפרויקטים שלנו דורשים התאמה אישית ודיוק רב בהתאם לתנאי השטח ובהתאם לצרכי הלקוח. ומר X מבצע במקצועיות רבה את ההתקנה המורכבת, בדיוק בהתאם לתוכניות המפורטות של מחלקת התכנון שלנו. במילים אחרות, לכתוב ... הרי שבעצם אתה משבח את העסק שלך על הדרך. כי עסק טוב, מעסיק ספקים ועובדים טובים. ואם אתה מספק ללקוחות שלך מוצר או שירות, באמצעות הספקים והעובדים הכי טובים, הרי שזה מעיד גם על העסק שלך. ונוסיף: ברמת העיקרון, ... מצד אחד במובן מסוים ממליצים עליך, שאתה עובד עם ספקים חרוצים, שבסופו של דבר, היחס הטוב שלהם מגיע אל הלקוחות שלך. אבל מצד האמת, ההמלצה היא בעיקר לאותו מישהו אחר, אבל לא כלפיך. כי אם אתה לדוגמה אומר, שמישהו מתייחס אליך מאוד טוב ושהוא זמין עבורך וכיוב, מצד האמת, זה גם לא בהכרח תמיד קשור ללקוח קצה שעובד מולך. וגם ההמלצה עצמה, היא מאוד כללית ולא ספציפית. ולא מעידה על היתרון של העסק שלך, ביחס ...
... את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא טוב, הלידים לא טובים, הלקוחות לא רלוונטיים, התמחור לא טוב. כולם אשמים חוץ ממנו ומתהליך המכירה שלו. הוא לדבריו לא יכול להביא את התוצאות, ... בפעולות שעושה איש המכירות במסגרת תפקידו כאיש מכירות, מהרגע שהליד נכנס לארגון ועד הרגע שיש או שאין עסקה עם הלקוח ועלינו לחלק את התהליך הזה לחלקים. ולהתבונן בכל חלק בפני עצמו ולנסות להבין, האם לדעתנו או לדעת מומחה מטעמינו? היה ניתן לבצע את התהליך הזה בצורה טובה יותר. לדוגמה, לוקחים את שיחת המכירה של איש המכירות עם הלקוח, ולוקחים מומחה שיבדוק את השיחה ושייתן ציון לשיחת המכירה בפני עצמה כשיחת מכירה, בלי קשר ליכולת האמיתית לסגור את העסקה. דהיינו, גם אם נאמר שאין אפשרות שהלקוח ירכוש, כי לדוגמה אין לו כסף, האם היה ניתן לעשות את שיחת המכירה יותר טוב? האם היה ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר? וכולי. ואם גילינו שלדעתנו איש המכירות פועל בצורה אופטימאלית לתהליך שלו, הרי שבאמת אנחנו לא יכולים ...
... היצע, דהיינו, שיותר אנשים רוצים שיהיה להם את המוצר, מאשר ההיצע של המוצר, דהיינו, יותר מאשר הזמינות של המוצר ללקוחות, הרי שהמחיר של המוצר יעלה. לדוגמה, למכור כוס מים במדבר, במקום שאין בו מים, שאז יש המון ביקוש למוצר ... הייצור של המוצר וגם מעלות השיווק של המוצר. כי במחיר המוצר, צריך גם לכלול את העלות של השיווק והמכירה ללקוחות וכולי. וכמו שאמרתי, כאשר מחשבים את עלות הייצור ואת התמחור של המוצר, צריכים לקחת בחשבון את עלות הייצור של המוצר, אבל גם צריכים לקחת בחשבון גם את העלות להגיע ללקוחות, לפרסם ללקוחות, למכור ללקוחות. דהיינו, מחיר המכירה של המוצר, אמור לכסות גם את העלויות לפרסם את המוצר ולא רק לייצר את המוצר. ובקצרה ...
... שהטעות הנפוצה ביותר של אנשי מכירות בראיון עבודה, היא, שאתה כאיש מכירות, נופל למלכודת של לדלג על איתור צרכי הלקוח, ואתה מתחיל למכור את עצמך למי שמראיין אותך, לפני שעשית איתו צרכים. או לכל הפחות לפני שהוא חושב שאתה ... בראיון העבודה עצמו. כי המוצר שאתה מוכר זה את עצמך ואת השירות שלך כאיש מכירות. ואתה מוכר את עצמך ללקוח שלך, שהוא זה שמראיין אותך. וזה שמראיין אותך למשרת איש מכירות, בוחן אותך גם לפי סגנון המכירה שלך, איך ... שואל אותך, ספר לי על עצמך, אתה בהחלט יכול לענות לו בנימוס ובקצרה. אבל חשוב מאוד שהתחלת השיחה עם הלקוח, שהוא המראיין שלך, תהיה לעשות לו איתור צרכים. דהיינו, לנסות לגרום לו לספר קצת על התפקיד שהם מחפשים, על הצרכים של העסק, מה בדיוק הם צריכים ומה יעשה אותם מאושרים. שזה בעצם איתור צרכי הלקוח שלך. ואם המראיין מסרב לענות לך, או עונה לך בקצרה, יתכן מאוד שהוא בוחן אותך. לראות כמה תתעקש לעשות ... במבחן בזמן אמת. שהמראיין שלך, מנסה לראות האם וכמה תיפול בפח, לספר על עצמך המון מידע לא רלוונטי, לצרכי הלקוח שלך שהוא המראיין שלך. מה בדיוק לענות למראיין אם הוא מסרב לעשות איתך איתור צרכים? זה עוד נושא בפני ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: לקוחות, למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: לקוחות, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מגשר, אימון אישי למנהלים, ייעוץ אישי מומלץ בנושאי לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331