... תחושת המבוכה והקושי למכור אותו. הבעיה המרכזית היא שברגע שמישהו מוכן לקבל כסף על מוצר, הוא מרגיש מחויבות כלפי הלקוח שהמוצר יהיה מושלם. לעומת זאת, אם הוא היה נותן את המוצר בחינם, הוא לא היה מרגיש את אותה תחושת ... צריך להבין שאין קשר בין המוצר לבין המוכרות עצמה. אפילו אם המוצר לא מושלם, הוא עדיין יכול לספק ערך ללקוח. אליעד מביא דוגמה ממערכות תוכנה כמו Windows, שמצוי עם באגים אך עובד על פי רוב. הפתרון השני שהוא מציע ... עשית לו טוב מה אכפת לך אם זה מושלם או לא אבל מה מהות המכירה למלא את הרצון של הלקוח מה המהות לתת לו את המוצר, לא מצד הלקוח מה הלקוח רוצה מוצר מושלם או הלקוח רוצה למלא את הרצון הוא רוצה למלא את הרצון, מילאת לו את הרצון כן עשית לו טוב כן הטוב ... בן אדם יש לו חסרונות אבל הוא אומר הוא לא מוכר שהם ייצרו אותו הוא אומר כי למכור מוצר ללקוח זה בעצם להגיד אני זה המוצר וכשהוא מוכר את המוצר הוא כאילו מוכר את עצמו ואז אם הוא רואה ...
... את השיחה מאשר ללכת ממנו באמצע שיחה פנים אל פנים. וכאשר מבצעים תהליך מכירה טלפוני, יש הרבה מצבים שבהם הלקוח הפוטנציאלי רוצה לסיים את השיחה. אבל אנחנו רוצים למשוך ולהאריך את השיחה. אז איך עושים זאת? ויש לכך מספר תשובות ודרכים. ואחרת מהדרכים היא, שצריכים לשים לב לכך שמשתמשים בשאלות פתוחות ולא בשאלות סגורות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר זה יקר לי זה לא רלוונטי כבר קניתי וכיוב. אז נניח שאנחנו בוחרים להגיב בשאלה כלשהי, כדי למשוך ... לפתח עליה שיחה, יש בה יותר אפשרויות לספר סיפורים בפסטיבל מספרי סיפורים וכיוב. קח את מה שאתה שואל את הלקוח, ותנסה להבין, מה האפשרויות של הלקוח לענות. ככל שיש לו יותר אפשרויות לענות? ככל שהתשובה שלו צריכה להיות יותר ארוכה, ככה השאלה יותר פתוחה ויותר פותחת את האפשרות להמשך שיחת המכירה. כמובן, שלפעמים הלקוח יכול להרגיש מאוים משאלה פתוחה, מסיבות שונות. כגון של חדירה לפרטיות שלו, או לדוגמה שהוא חושב שמנסים למשוך איתו ... עליה לא טובות לנו לצורך המשך השיחה, ביחס לשאלה פתוחה שהתשובות עליה לא הוגדרו עדיין כטובות או רעות. לדוגמה הלקוח אומר זה לא רלוונטי. אז שאלה של האם כבר רכשת את המוצר, עשויה לגרור תשובה של כן, רכשתי את ... לכאורה צריכים לסיים את השיחה. לעומת שאלה של תוכל בבקשה להסביר לי למה אתה מתכוון לא רלוונטי וכיוב, שאז הלקוח יספר לנו סיפור שיכול להוביל למגוון רחב של המשכי שיחה. במהות, בדוק, האם אתה שואל שאלה? שרק אחת מהתשובות ...
... מנסה למכור משהו ולא מצליח למכור אותו. איך לדעתך אתה יכול למכור אותו? תשובה: אתה צריך לנסות להבין מה הלקוח שלך רוצה ולהתאים את המוצר כמה שיותר למה שהלקוח שלך רוצה. ככל שהמוצר יותר יתאים לרצון של הלקוח, ככה יש יותר סיכוי שתצליח למכור את המוצר. במילים אחרות, ההצלחה למכור את המוצר, היא תוצאה של זה שהצלחת להפוך את המוצר, למוצר שלקוחות רוצים אותו. ובהקשר של להצליח עם נשים, הצלחה עם נשים היא תוצאה של זה, שאתה הופך להיות, גבר שנשים ... רוצה למכור לה את המחשבה, שלעשות איתך סקס זה חלום בר השגה. 3 - השלב הבא נקרא איתור צרכי הלקוח. דהיינו, להבין מה הלקוח שלך רוצה? מה הבחורה רוצה? / מה נשים רוצות? וכולי. גם זה נושא בפני עצמו. 4 - השלב הבא הוא, לנסות לשפר את המוצר שלך וגם להתאים את המוצר שלך ללקוח שלך. דהיינו, לנסות להיות הגבר שהבחורה שאתה רוצה, להיות הגבר שהיא חולמת להיות איתו כמו שאתה רוצה שהיא תרגיש ...
... החיובית שלו תעזור לו בכל מצב. כי החשיבה החיובית, היא בדיוק כמו לימוד הזכות שעורך הדין הפלילי מלמד על הלקוח שלו. וכאשר האדם חושב בחשיבה חיובית, ומנסה לאהוב את הטוב שיש בדבר, הרי שהוא בעצם כמו עורך דין פלילי, ... דברים טובים יש, גם בדברים שנראים כרעים. אבל גם עורך דין טוב, גם הוא לא תמיד מצליח לזכות את הלקוח שלו. וגם אם האדם חכם עם חשיבה חיובית מאוד חזקה, גם אז אם הוא ינסה למצוא את הטוב שיש ... היטב בעניין, נראה שיש מצב אחד שבו עפ ההיגיון עורך הדין הפלילי אמור להצליח בוודאות של 100% לזכות את הלקוח שלו. וזה כאשר הלקוח שלו הוא באמת זכאי על פי האמת. כי אם הלקוח הוא חף מפשע באמת, הרי שבמקרה כזה עורך דין טוב, הוא צריך להתאמץ פחות לנסות לטהר את השרץ. משום שהוא באמת מגן על לקוח חף מפשע. והכוונה היא, שאם נסתכל על המציאות כעל דבר שהוא טוב באמת, הרי שאם האדם ייצמד אך ורק ...
... אין פה יתרון? האם זה באמת שניים? האם יש הבדל בין הביטויים האלה? כשאתה מתלבט, ואומר, מה אני אגיד ללקוח הזה? אבל אולי אין הבדל בין מה שתגיד ללקוח. האדם סובל בגלל שיש לו שאלה, הוא לא יודע מה לעשות, או לעשות א או ב. כאשר יש לך ... מה שאתה צריך לעשות, זה לשאול את עצמך, האם יש הבדל בין שני הדברים האלו? אם אני אקלל את הלקוח או אברך אותו, בטח שיש הבדל, איזו שאלה מטופשת היא? אבל השאלה הזאת תוציא אותך מבית המשוגעים. אז תשאל ... בין מכתב ברכה למכתב קללה. בסוף נניח שהוא ישאל את השאלה הזאת, והוא יגיע למסקנה שאם הוא ישלח ברכה הלקוח יהיה שמח, ואם ישלח מכתב קללה, הלקוח יכעס. הוא כאילו עבר משיגעון אחד לשני. אבל אז הוא צריך לשאול, האם יש הבדל אם הלקוח שלי יכעס או יהיה מרוצה? הוא יגיד בטח שזה חשוב, אחרת הוא לא ישלם לי. ואז הוא מאמין לשקר. ...
... אותך באופן בלעדי. עכשיו אני אומר אם אנחנו נרחיב את השאלה אז אתה יכול גם להגיד איך אני גורם ללקוח לקנות רק ממני או איך אני גורם למישהו שבמסעדה לאכול רק אצלי, זה אותה השאלה. איך להשיג בלעדיות, איך ... אומר על זה? תסביר מה הבנת אתה. ש: לא יודע, איך לגרום לרצות רק אותך בבלעדיות. אליעד: איך לגרום ללקוח שלך לקנות רק אצלך ולא לקנות אצל שום ספק אחר? ש: שיחשוב שאתה אלוהים שאתה יכול למלאות לו את הרצונות. אליעד: לא אבל ברצינות, עכשיו תהיה רציני. יש לך לקוח שרוכש אצלך מוצרים ואתה רוצה שהוא לא יעבור למתחרים, מה אתה צריך לעשות? ש: תיאורטית למלא לו את כל ... לו את כל החסרונות. מה זה אומר פרקטית, לא אבל תתרכז, עוד דבר מה זה אומר פרקטית? כשאתה מוכר ללקוח הרבה פעמים אתה מסתכל כאילו אתה מוכר לו מוצר אבל מצד האמת אתה לא מוכר לו מוצר, אתה ממלא ... או החיסרון שאני ממלא יותר מחסרונות אחרים הוא החיסרון של הפרחים, אבל אתה תופס את עצמך כמישהו שממלא חסרונות. שהלקוח בא אליך אתה לא בודק רק איזה פרח חסר לו אתה בודק מה חסר לו באופן כללי, מה חסר ... כן אני מוכר זה, לא אתה לא מוכר את זה, אתה ממלא חסרונות. ולכן אם לדוגמה נגיד אתה תגרום ללקוח להרגיש רע על משהו מסוים אז הוא יגיד נכון שהוא מילא לי את החיסרון הראשון אבל הוא גרם לי ...
... לי ולמה חשוב לך להוציא את ההזמנות, למה את חושב שזה חשוב להוציא את ההזמנות הוא יגיד לך כדי שהלקוחות יהיו מרוצים וזה תגיד לו ולמה אני צריך שהלקוחות יהיו מרוצים הוא יגיד לך אם הם יהיו מרוצים יהיה כסף שתוכל לשלם לי משכורת תגיד לו אבל אתה מבין שכשאתה מבזבז את החומר זה לא עוזר לי שהלקוחות מרוצים, אתה מבין את זה כמו שחשוב לך שהלקוח יהיה מרוצה אתה גם צריך לא לבזבז את החומר כי הכסף שאני מרוויח מהלקוח במקום לתת לך אותו משכורת אני צריך לקנות לך חומר חדש שבזבזת אותו לפני רגע, אני מרוויח מעסקה 5% ... 5% למשכורת שלך, לכן כמו שחשוב לך כי תראה הוא מבין שאם הוא לא יביא את המוצר לא יהיה לקוח שיקנה לא יהיה מי שישלם ולא יהיה מי שיביא לו כסף הוא לא שם לב שאת הכסף הזה הוא ...
... הרגל לנהוג במהירות מסוימת או שיש לו הגבלה מסוימת על מהירותו, ככל הנראה לא יושפע משמעותית מעיתוי התשלום. חשש שהלקוח לא ישלם: אם הנהג חושש שהלקוח יברח או לא ישלם בסוף, תשלום מראש יגרום לו להרגיש בטוח יותר, אך ייתכן שגם יפגע במוטיבציה שלו למהר ... תשלום לנהג מונית לבין תשלום לבעל מקצוע כגון בונה אתרים. במקרה של נסיעה במונית, הנהג כמעט תמיד יביא את הלקוח ליעד בסופו של דבר, ולכן שאלת התשלום רלוונטית רק מבחינת קצב ואיכות השירות, לא מבחינת הסיכון שהנהג כלל לא יבצע את השירות. לעומת זאת, כאשר מדובר על בניית אתר או שירות דומה, אם הלקוח ישלם מראש, ייתכן שהנותן שירות לא ייתן את המקסימום או אפילו לא ישלים את העבודה כלל. במקרה כזה, ברור שלשלם מראש הוא סיכון גדול יותר מאשר לשלם בסוף, מכיוון שאין ללקוח הבטחה מלאה לקבלת התוצאה הרצויה. האם כדאי להשתמש בכסף כאמצעי לחץ לשכנוע אנשים? אליעד מסביר שאפשר להשתמש בתשלום או ... מציע להתחיל את השירות (כמו נסיעה במונית), להעריך את מצב נותן השירות, ורק אז להחליט על עיתוי התשלום. אם הלקוח מרוצה ממהירות הנסיעה, אולי כדאי לתגמל באמצע או לקראת סוף הנסיעה כדי לשמור על מוטיבציה גבוהה. אם לא מרוצים ...
... תחושת אי - נוחות או אשמה. אליעד מסביר שהבעיה מתחילה כאשר איש המכירות מתמקד יותר במה שהוא רוצה לקבל מהלקוח, בדרך כלל כסף, ופחות ביתרונות שהמוצר יכול לספק ללקוח. כאשר המוכר חושב שהוא צריך כסף מהלקוח, נוצרת תחושה פנימית כאילו הוא מרמה או מציק ללקוח, ולכן קשה לו למכור. אליעד מציע פתרון פשוט אך עוצמתי: על איש המכירות להתרכז ביתרונות שהמוצר נותן ללקוח, ולא בחסרונות האישיים שהוא מנסה לפתור באמצעות המכירה. אם המוצר היה ניתן בחינם, לאיש המכירות היה קל יותר להציע אותו. אותו עיקרון בדיוק צריך להיות מיושם גם כשמבקשים כסף: לחשוב על היתרונות שהמוצר נותן ללקוח ולא על החשש מפגיעה בו. מדוע קשה ליישם את הגישה הזו? למרות שהגישה הזו פשוטה להבנה, קשה לאנשים ליישם ...
... ולפרנסה מכובדת, וכיצד עליו להתמודד עם קונפליקטים פנימיים שנוצרים בין הרצון ליצור אמנות לפי החשק לבין הצורך לספק את הלקוחות והקהל כדי להתפרנס. מה הופך אומן למצליח באמת? אליעד מסביר שאומן מצליח מוגדר כאדם שמוכר את יצירותיו ומרוויח מהן ... לשלם עבור היצירות שלהם. יש כאן סתירה, כי ברגע שאתה רוצה להרוויח כסף, אתה חייב להתחשב בטעם וברצון של הלקוחות שלך. אומנות חופשית לחלוטין היא יצירה בלי מחשבה על התוצאה, וככזאת, קשה יותר לשווק אותה ולהרוויח ממנה כסף. אליעד ... לעשות שילוב בין היצירה האישית והאהבה לאומנות, לבין הקשבה לרצונות הקהל. במקום ליצור ללא גבולות, האומן יכול לבחון את הלקוחות ולראות מה הם אוהבים ומה הם מוכנים לקנות. הוא יכול להציע יצירות שמתאימות לטעם הקהל ולהוסיף להן את הטאץ ... והייחודיות של האומן. דוגמה מעשית נוספת היא להציע שירות מותאם אישית. אליעד מציע דוגמה של אומן שמגיע לביתו של לקוח ושואל איזה ציור הוא היה רוצה לראות על הקיר שלו. כשהלקוח יגדיר מה הוא רוצה, האומן יצייר בדיוק את זה. ככל שהאומן יהיה מפורסם יותר, כך הוא יוכל להרשות לעצמו ... לעשות משהו שאתה אוהב, עליך ללמוד למצוא את נקודת האיזון. מי שרוצה להצליח חייב לשלם את המחיר של הקשבה ללקוחות שלו ולצרכים שלהם. בסיכום, אליעד מבהיר כי הצלחה באומנות אינה שונה מהצלחה בכל תחום אחר. ההצלחה מגיעה מתוך יכולת ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: לקוחות, מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: לקוחות, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לנוער, ייעוץ אישי, פסיכותרפיה הוליסטית בנושאי לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331