אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חפש נושאים...🚀לקוחאיך לשכנע לקוחותלגרום ללקוחותאיך למכור ללקוחותלקוחות פוטנציאליםלקוחות מתענייניםמול לקוחותלתת ללקוחותהתנגדויות לקוחותהתנגדויות של לקוחותשכנוע לקוחותשירות לקוחותלדבר עם לקוחותהנחה ללקוחותהאם לתת הנחה ללקוחותלקוחות חדשיםלשדר ללקוחותטיפול בהתנגדויות לקוחותלהעביר ללקוחותלגרום ללקוחות לקנותלשכנע לקוחות לקנותלהשפיע על לקוחותלהבין לקוחותלרמות לקוחותלהתמודד עם התנגדויות של לקוחותלהציע ללקוחותאיך להשיג לקוחותלאבד לקוחותלבחור את הלקוחותלקוחות מרוציםלמה לא לתת הנחה ללקוחותלקוחות טוביםרצון הלקוחותלקוחות קיימיםלהצליח למכור ללקוחותהמלצות של לקוחותפגישה עם לקוחותמכירות ללקוחותלקוחות משלמיםכמה כסף לבקש מלקוחותלבחור את הלקוחות שלךלקוחות ממליציםאמון הלקוחותבכמה להעלות את המחיר ללקוחותמתי להעלות מחיר ללקוחותהעלאת מחיר ללקוחותשיווק ללקוחותלמצוא לקוחותלגרום ללקוחות לרצות לקנות🔍הצג עוד...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 3
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 3 ואיך לאתר את צרכי הלקוח? כאן זה חלק יותר מורכב. כי את צרכי הלקוח אפשרי לאתר במגוון רחב של צורות ודרכים. כאשר לכל דרך יש יתרונות וחסרונות וגם רמות קושי שונות. והדרך הפשוטה ביותר לאתר את צרכי הלקוח, היא כמובן לשאול את הלקוח באופן פשוט וישיר, מה אתה צריך? מה אתה מחפש? וכיוב. במילים אחרות, לאתר את צרכי הלקוח, באמצעות זה ששואלים את הלקוח בצורה ישירה ופשוטה, מה אתה צריך? לשיטה הזאת יש כמובן יתרון, בגלל שהיא פשוטה וברורה. אבל יש לה גם כל מיני חסרונות. חיסרון אחד לדוגמה בלשאול את הלקוח מה הוא צריך, היא בכך שהרבה פעמים הלקוח חושש מכך שמנסים לרמות אותו ומנסים למכור לו משהו שהוא לא באמת צריך וכולי. והרבה פעמים הלקוח לא באמת יספר לנו מה באמת הצרכים שלו, בגלל שהוא חושש מכך שאיש המכירות ישתמש במידע שהלקוח מסר לו, כדי למכור ללקוח מוצר שלא באמת מתאים לו וכיוב. או במילים אחרות, זה בעייתי לאתר את צרכי הלקוח רק באמצעות לשאול את הלקוח בצורה ישירה מה הוא צריך, משום שהלקוח עצמו לא תמיד ירצה לחשוף בפני איש המכירות את הצרכים שלו כלקוח. אז איך לפתור את הבעיה הזאת? זה כמובן אפשרי באמצעות יצירת אמון עם הלקוח, שזה כמובן נושא אחר שהסברתי עליו במקומות אחרים, לגבי איך ליצור אמון עם לקוח וכולי. כמו כן, הלקוח עצמו לא תמיד מבין מה בדיוק הוא צריך. הלקוח עצמו לא תמיד מודע לכל השיקולים שלו ולכל המחשבות והספקות שלו, לגבי רכישת המוצר. והתופעה הזאת מאוד נפוצה כמובן, ... הוא רוצה וצריך בתת המודע שלו. כך שגם זו סיבה לכך שלא כדאי לסמוך אך ורק על המידע שמתקבל מהלקוח, לגבי הצרכים של הלקוח. אז אם לא נשאל את הלקוח מה הוא צריך ואם לא נסמוך על מה שהלקוח אומר לגבי מה שהוא צריך, איך בעצם נוכל לדעת מה הצרכים של הלקוח? כאן התשובה היא פשוטה ומורכבת. התשובה לכך היא שכדי לאתר את צרכי הלקוח בצורה עקיפה בלי לשאול את הלקוח מה הוא צריך וכדי לדעת מה הלקוח באמת צריך, גם בלי קשר למה שהלקוח אומר שהוא צריך וגם בלי לסמוך על מה שהלקוח אומר, לשם כך צריך את היכולת להסיק דבר מתוך דבר. וזה כמובן תהליך ויכולת נרכשת, שבה לוקחים את המידע שידוע לנו על הלקוח, גם באמצעות מה שהלקוח אומר לנו על מה שהוא צריך וגם באופן כללי ממה שאנחנו יודעים על הלקוח, לדוגמה איך שהוא נראה / נשמע וכיוב, ומכך עלינו להסיק מה הלקוח צריך / רוצה וכולי. ויש כאן כמובן ...
כמה לאתר את צרכי הלקוח יצירת אמון להשתמש במידע יכולות חשיבה יתרון להיות גאון פיתוח יכולות חשיבה מה הלקוח באמת צריך
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4 וכאשר אנחנו באים לאתר את צרכי הלקוח, עלינו לעשות זאת בזהירות. כי איתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכול לגרום לנזק ולהכשלת העסקה ממגוון סיבות. וכאן נסביר גם על אחת הסיבות שרוב אנשי המכירות לא מודעים אליה כדלקמן. והסיבה הראשונה לכך שאיתור צרכי הלקוח יכול לגרום להכשלת העסקה ולגרום לעסקה להיכשל, היא משום שמצד הלקוח יש חשדנות טבעית כלפי איש המכירות. כי בדרך כלל יש ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הקונה או לפחות כך מאמינים רוב הלקוחות. ומאחר שהדרך של איש המכירות לגרום ללקוח לרכוש, היא גם באמצעות איתור צרכי הלקוח, לכן הלקוח עשוי להרגיש רע להיות כנה ולספר על הצרכים שלו. כי הוא לא רוצה שישתמשו בנשק הזה כנגדו. כי איש מכירות מיומן, יודע באמצעות איתור צרכי הלקוח, להתאים את המכירה ולהתאים את המוצר ללקוח, ברמה כזאת שיהיה קשה מאוד ללקוח להתנגד לתהליך הרכישה ולכן באופן מובנה, לקוח בפרט כזה שמודע לכך שאפשרי לעשות עליו מניפולציה ובפרט לקוח שחושד בכך שיש ניגוד אינטרסים, לקוח כזה לא ירגיש בנוח לשתף את איש המכירות לגבי הצרכים שלו. לדוגמה, לקוח בדכ לא ירגיש בנוח לשתף את איש המכירות מה התקציב שלו כלקוח, בגלל שהרבה פעמים המחיר של המוצר, מותאם לתקציב של הלקוח. והלקוח מאמין, שאם הוא יגיד לאיש המכירות מה באמת התקציב האמיתי שלו כלקוח, אז אולי יציעו לו לרכוש את המוצר במחיר גבוה יותר, בגלל שהתקציב של הלקוח מאפשר את התאמת המחיר ללקוח. ולכן לדוגמה לקוח עשוי לחשוש מלשתף מה באמת התקציב שלו וכיוב. כך שצריכים לדעת איך לשאול את הלקוח בצורה מאוד עדינה לגבי הצרכים שלו כלקוח, כדי ליצור אמון וכדי לא לעורר חשדנות. אבל בתהליך של איתור צרכי הלקוח יש עוד משהו מאוד עקרוני וחשוב שצריכים לדעת, והוא שאיתור צרכי הלקוח בצורה לא נכונה, יכולים להכשיל את העסקה בצורה מאוד קריטית. ולשם כך יש להבין משהו עקרוני על תהליך של רכישת כל מוצר. והוא, שמצד האמת אין שום מוצר מושלם. ולא משנה מה הצרכים של הלקוח ולא משנה מה המאפיינים של המוצר, כל מוצר באשר הוא וכל לקוח באשר הוא, לעולם המוצר לא באמת יתאים במאה אחוז לצרכים הלקוח. כי אין שום מוצר מושלם וכל מוצר יש לו את החסרונות שלו. ובמאה אחוז, ששום מוצר בעולם לא באמת מתאים במאה אחוז לשום לקוח כלשהו בעולם. וכל האנשים בעולם שרוכשים מוצר מסויים, זה רק בגלל שהמוצר גם מתאים להם לדעתם אבל לא בגלל שהוא רק מתאים להם במאה אחוז, אלא רק בגלל שהלקוח חושב שהמוצר גם מתאים לו, יותר מתאים לו מאשר לא מתאים לו. וכל רכישת מוצר, נעשית למרות החסרונות של המוצר בגלל היתרונות של המוצר. והכל כמובן בעיני הלקוח, שהלקוח חושב שזה שהוא ירכוש את המוצר, זה יעשה לו כלקוח יותר טוב מאשר רע, שהיתרונות שהלקוח חושב שיש ...
איך לא לאתר את צרכי הלקוח כישלון חושש מוצר מושלם בעיני הלקוח סיבה ראשונה מכירה לקנות מוצר
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1 וכאן נדבר על אחד ההיבטים שיש בתהליך של תיאום פגישות בטלפון, ונדבר על מקרה שבו איש המכירות מנסה למכור ללקוח, בשיחה טלפונית, פגישה פרונטאלית עם איש המכירות בשטח. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מבצע שיחה טלפונית ללקוח פוטנציאלי ואיש המכירות הטלפוני, מנסה למכור ללקוח המתעניין פגישה פרונטאלית עם איש מכירות פרונטאלי. ובכוונה אני מדגיש כאן את ההגדרה של הניסיון למכור פגישה פרונטאלית עם הלקוח, כי בעצם תיאום פגישות הוא שירות של מכירת פגישות. בשונה ממי שחושב בטעות שהוא רק מתאם פגישות, כי כמובן שיש כאן תהליך מכירה לכל דבר ועניין שבו מנסים למכור פגישה פיזית עם הלקוח הפוטנציאלי. אז כדי להבין את השכל של מכירת הפגישה הפרונטאלית עם הלקוח, לשם כך צריך להבין למה בעצם שהלקוח יגיע לפגישה פיזית ולא יסתפק רק בשיחה טלפונית? והתשובה לכך היא, כי מנקודת המבט של הלקוח, אנחנו רוצים לפגוש אותו כדי לעשות עליו לחץ פסיכולוגי וכדי לנסות לשכנע אותו למכור לו את המוצר. הלקוח הפוטנציאלי עשוי להאמין, כי בעצם יש לו את כל המידע שהוא צריך כדי לקבל החלטה ובעצם אנחנו רוצים שהוא ... לו על הראש וכדי לנסות לשגע אותו כדי לגרום לו לקנות מוצר שהוא לא באמת רוצה אותו. כך חושב הלקוח. וכאשר הלקוח חושב שיש לו את סך כל המידע שהוא צריך לגבי המוצר שלנו, כדי שהוא יוכל לקבל החלטת רכישה כן או לא, במקרה כזה מבחינת הלקוח הוא ירצה לתאם איתנו פגישה רק כדי להתקדם עם העסקה אבל הוא לא ירצה סתם כך להגיע לפגישה, שבה הוא כביכול הופך להיות טרף עבור איש המכירות שינסה למכור לו מוצר שהוא לא צריך. ולכן, כדי למכור ללקוח פגישה פיזית, לשם כך עלינו לגרום ללקוח להבין, שמטרת הפגישה היא לא כדי לנסות למכור לו משהו, אלא כדי לנסות להציג לו מידע נוסף לגבי המוצר, מידע שיעזור ללקוח להחליט אם הוא רוצה או לא רוצה לרכוש את המוצר. ושוב, מטרת הפגישה, היא לא כדי לגרום לו לקנות או כדי להתקדם איתו בעסקה, אלא היא כדי לספק לו עוד מידע נוסף, שרלוונטי לגבי ההחלטה של הלקוח לגבי המוצר. וככה הלקוח יוכל להחליט יותר טוב, אם לקנות או לא לקנות את המוצר. איש המכירות לא רוצה למכור לי משהו בפגישה, ... לי עוד מידע בפגישה, שיעזור לי להחליט אם העסקה מתאימה לי או שלא. וממילא זה אומר, שכדי להביא את הלקוח לפגישה, לשם כך אנחנו צריכים לגרות אותו לגבי הגעה לפגישה, שבה הוא יוכל לקבל מידע נוסף שאותו הוא לא ... ואיך בעצם עושים את זה?! אז לכאורה היה ניתן לומר, שברגע שיש שיחה יוצאת או נכנסת, אז כל שאלה שהלקוח שואל או כל שאלה שיש במהלך השיחה לגבי המוצר, נוכל לנסות להימנע מלענות ללקוח על השאלה שלו ונוכל להציע לו להגיע לפגישה כדי לקבל מידע נוסף. נניח לדוגמה שהלקוח שואל, כמה עולה המוצר / מה זמני האספקה? אפשרי לומר ללקוח שיגיע לפגישה כדי שנוכל לתת לו מידע נוסף. והשיטה הזאת, כמובן שהיא כנראה לא תעבוד. כי הלקוח לא מבין למה בעצם אי אפשר לספק לו תשובות בטלפון. והלקוח יסרב להמשיך איתנו את השיחה או להגיע לפגישה, עם מישהו שלא מוכן לספק לו מידע בטלפון. כי אם איש ... אז זה עשוי להעיד על חוסר מקצועיות / חוסר יושר וכיוב. וזה לכאורה בעצם אומר, שאם אנחנו רוצים לגרום ללקוח להגיע לפגישה, אנחנו צריכים לשדר לו את ההכי מקצועיות שיש. דהיינו, לתת ללקוח כמה שיותר מידע מלא מפורט ומדויק בטלפון ולתת ללקוח תשובות מלאות מפורטות ומדויקות לכל השאלה שלו, כדי שהלקוח יבין שהוא מדבר עם אנשי מקצוע שלא מסתירים ממנו כל מידע ושלא מנסים למכור לו חתול בשק. כי מצד אחד יש את הגישה שאומרת, שננסה לתת ללקוח כמה שפחות מידע בטלפון ושננסה למשוך אותו לפגישה פיזית, אבל מצד שני יש את הצד ההפוך שננסה לתת לו כמה שיותר מידע, כדי לשדר אמינות מקצועיות וכולי. אבל גם בגישה השניה, יש חיסרון מאוד מאוד גדול, שבה הלקוח מאמין שכאילו יש לו את כל המידע לגבי המוצר שלנו. ואז ממילא אין לו שום טעם להגיע לפגישה. כי העלות של הלקוח להגיע לפגישה, היא גם הזמן שלו כמובן וגם זה שהוא חושב שהפגישה תעשה לו רע, כי ינסו למכור לו שם משהו שהוא לא צריך. ולכן הפתרון הוא, איזון. איזון פירושו, לתת ללקוח תשובות לשאלות שלו ברמה כזו או אחרת, אבל לאורך כל השיחה לשתול ללקוח את המחשבה, שאין באמת אפשרות לתת את סך כל המידע בטלפון ושכל המידע שניתן בטלפון, הוא לוקה בחסר ושאין יותר טוב ממראה עיניים ושבפגישה פיזית, הלקוח יקבל המון המון מידע נוסף, שאי אפשר לתת אותו בטלפון. כי בטלפון אפשרי לתת אך ורק מידע חלקי בלבד ...
איך לשכנע לקוחות להציג לענות ללקוח לתאם פגישות בטלפון שיחה יוצאת לקבל החלטה נכונה לשכנע מישהו שכנוע
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2 וכאן נסביר, איך לשתול ללקוח בטלפון את המחשבה שכדאי לו להגיע לפגישה? ובאיזה סטייט אוף מיינד צריך להיות איש המכירות, כדי שבאופן אוטומטי הוא יגרום ללקוח להרגיש שכדאי לו להגיע לפגישה לקבלת מידע נוסף? אז איך לשתול ללקוח את המחשבה שכל המידע שהוא מקבל בטלפון הוא לא באמת מספיק מידע? אז יש לכך כל מיני דרכים. לדוגמה הלקוח שואל כמה הרכב עולה לי? אפשרי לענות משהו בסגנון של, יש כל מיני טווחי מחירים שונים ויש מחירים שונים ... אחרים. או לדוגמה, הרכב עולה X, אבל יש כל מיני אפשרויות תשלום שונות שאפשרי להתאים ספציפית אליך. נניח לדוגמה שהלקוח שואל, באיזה צבע הרכב? אפשרי לענות, הרכב מגיע באחד מהגוונים של השחור. יש הרבה גוונים של שחור, וזה אחד ... נראה. ובכוונה לקחתי את הדוגמה של מחיר / צבע, שהן כביכול תשובות סגורות וניסיתי להראות, שגם בהן אפשרי לגרום ללקוח להרגיש שהוא צריך להגיע לפגישה פיזית כדי לקבל מידע נוסף. הלקוח מבין ומאמין, שיש מידע שלא אפשרי לקבל אותו בטלפון אלא רק בפגישה. עלינו לגרום לו להבין, שיש לנו עוד ... כאן שכל עוד יותר גדול, והוא איך בעצם איש המכירות יכול להיות בסטייט אוף מיינד שבאופן אוטומטי הוא יגרום ללקוח להרגיש שיש עוד מידע נוסף שהוא יכול לתת ללקוח בפגישה הפיזית שלא ניתן להעביר אותו בשיחה הטלפונית? והתשובה היא, שזה אפשרי רק אם איש המכירות יודע להטיל ספק בכך שהוא איש המכירות מבין את השאלות של הלקוח בטלפון וגם להטיל ספק בכך שהלקוח מבין את התשובות של איש המכירות בטלפון. ואני אסביר. נניח שהלקוח שואל שאלה מאוד נפוצה, כגון כמה עולה המוצר. ונניח שלמוצר שלנו יש מחיר מוגדר. ונניח שאומרים ללקוח בטלפון את המחיר של המוצר. אותו המחיר המדוייק שהלקוח יקבל אותו גם בפגישה הפיזית. אז לכאורה במקרה כזה, אנחנו הבנו את השאלה של הלקוח והלקוח הבין את התשובה שלנו. ובסטייט אוף מיינד הזה, הלקוח לא באמת צריך להגיע לפגישה פיזית, כי הוא כבר קיבל את כל המידע שהוא רצה בטלפון. אבל אם איש המכירות היה יותר פיקח, הוא היה מבין שמאחורי כל שאלה של לקוח יש סיפור שלם. כאשר לקוח שואל לדוגמה מה המחיר של המוצר או כל שאלה אחרת, מאחורי השאלה של הלקוח יש סיפור שלם שרץ במוח של הלקוח. לדוגמה, לקוח שואל מה המחיר של הרכב. במוח של הלקוח, הלקוח עושה כל מיני חישובים שהם אינם נוגעים אך ורק למספר הספציפי שאנחנו אמרנו לו אותו בטלפון. לדוגמה הלקוח מניח שאם המוצר עולה X, אז כנראה שהוא צריך ממש בקרוב לשלם את הX. והלקוח לא בהכרח לוקח בחשבון שישנם כל מיני תנאי תשלום וצורות תשלום שונות ומורכבות כאלו ואחרות. כמו כן בחלק גדול מהמקרים, הלקוח מניח שהמוצר עולה X. ונניח שבאמת המוצר עולה X. אבל האם ועד כמה הלקוח באמת מבין בטלפון, מה המוצר? האם הלקוח באמת מבין באופן מלא מה המוצר? האם הלקוח יכול לקבל עוד מידע במציאות ולא רק בטלפון? האם ההסבר הטלפוני שלנו לגבי המוצר, הוא מספיק טוב? האם הוא מעביר באופן מלא את חוויית השימוש במוצר בעולם האמיתי? בדרך כלל, התשובה תהיה שלא... אז כאשר הלקוח שואל, כמה עולה המוצר שלנו? ואנחנו עונים לו כמה עולה המוצר שלנו, אז אומנם אנחנו מדברים לכאורה על המוצר שלנו, אבל אנחנו מדברים על מוצר אחד והלקוח מדמיין בראש מוצר אחר. כי תפישת המוצר של הלקוח, שונה כנראה מתפישת המוצר שלנו. כי המוצר שלנו במציאות, הוא כמעט בוודאות שונה מהמוצר שאותו הלקוח מדמיין בטלפון. ואם איש המכירות הטלפוני, מתקשה להבין שאולי הוא לא ירד לעומק דעתו של הלקוח בטלפון ואם איש המכירות לא מבין שכנראה שהלקוח לא באמת מבין ממנו את כל המידע בטלפון, אז איש המכירות הטלפוני, מכניס את עצמו למלכודת. כי הוא איש המכירות בעצמו, חושב בטעות שהוא כבר העביר ללקוח את רוב ככל המידע שאפשרי להעביר על המוצר. אבל איש מכירות יותר חכם, מבין, שמאחורי כל שאלה של הלקוח, יש עולם שלם וסיפור שלם של עובדות ופירושים. שהלקוח שואל שאלה מאוד ספציפית, אבל מאחורי השאלה של הלקוח יש סיפור שלם, על מה הלקוח באמת רוצה וצריך וכולי. ...
סיכוי עובדה כפירוש האם זו עובדה פירוש עובדה איך לשכנע לקוח על מי לסמוך לשכנע האמת האמיתית
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
... שלו? שאחראי לתאם לו פגישות פיזיות בעולם היותר אמיתי, להגדיל את הסיכוי לכך שאנשי תיאום הפגישות יתאמו פגישות עם הלקוחות, עליו לשים לב שהוא לא נותן מכשול לפני אנשי תיאום הפגישות שלו, בצורה של יותר מידי מידע לגבי המוצר. ואסביר, אחת הסיבות לכך שלקוחות לא מגיעים לפגישה, היא בגלל שהם חושבים שמיותר להם להגיע לפגישה, משום שכבר יש להם את כל המידע לגבי המוצר. ואחד מהגורמים לכך, זה הביטחון העצמי של מתאם הפגישות, שהוא בטעות חושב שהוא באמת מבין את הלקוח מספיק טוב בטלפון, שהוא מבין את צרכי הלקוח מספיק טוב בטלפון ושהוא באמת יודע לספק ללקוח בטלפון את מלא המידע המלא שהלקוח יכול לקבל לגבי המוצר שאותו רוצים למכור ללקוח. וכאשר מתאם הפגישות מרגיש וחושב בטעות כנל, אז ממילא הלקוח לא ירצה להגיע לפגישה, כי מיותר לו להגיע לפגישה, שהרי הוא כבר מכיר את המוצר וכולי. ומיותר לו להגיע לפגישה שרק ינסו למכור לו בה כל מידי דברים. ואחת הסיבות לכך שמתאמי הפגישות חושבים שהם מצליחים להעביר ללקוח את מלא המידע בטלפון, זה גם בגלל שמנהל המכירות שלהם מעמיס עליהם יותר מידי מידע לגבי המוצר. מה שגורם ... שהם עצמם מתאמי הפגישות, מכירים את המוצר פחות או יותר. וממילא אותו מתאם פגישות, חושב בטעות שהוא יכול להעביר ללקוח בטלפון את המידע שאותו מתאם פגישות מכיר לגבי המוצר. ואחת ההטיות הקוגניטיביות לכך, היא בגלל שמנהל המכירות בטעות מעביר למתאמי הפגישות יותר מידי מידע, כדי שיהיה למתאם הפגישות מה לענות ללקוחות בטלפון. אבל כך בעצם מתאם הפגישות בטעות גורם ללקוח לחשוב שהוא מכיר את המוצר מספיק טוב משיחת הטלפון. ולכן מנהל המכירות, צריך כל הזמן להעביר למתאמי הפגישות שלו, ... שהם מקבלים מידע חלקי שתומך תיאום פגישה. אני מנהל המכירות, נותן לך מתאם הפגישות, מספיק מידע שבאמצעותו תוכל לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לקבל מידע נוסף. אבל בשום אופן לא לגרום למתאם הפגישות לחשוב שהוא מכיר את המוצר די טוב. כי אז זה מגדיל את הסיכוי שמתאם הפגישות בטעות יחשוב שהוא מצליח בשיחת הטלפון להעביר ללקוח את המידע המלא לגבי המוצר, מה שאומר שהלקוח לא ירצה סתם להגיע לפגישה מיותרת.?
להחזיר את הביטחון העצמי טעויות למכור ללקוחות להגדיל סיכוי למכור ללקוח מה זה חוסר ביטחון עצמי איך להדריך אנשי מכירות להגדיל את הביטחון העצמי
תסריט שיחה של לקוח מול תסריט שיחה של איש מכירות. מהו תסריט שיחה של לקוח? איך להתמודד עם זה שהלקוח מכין תסריט שיחה נגדי עבור תסריט השיחה של איש המכירות? איך להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח? איך לבנות תסריט שיחה?
תסריט שיחה של לקוח מול תסריט שיחה של איש מכירות. מהו תסריט שיחה של לקוח? איך להתמודד עם זה שהלקוח מכין תסריט שיחה נגדי עבור תסריט השיחה של איש המכירות? איך להתמודד עם תסריט שיחה של לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? אז כשניגשים לנהל שיחת מכירה, צריכים לדעת, שכמו שלאיש המכירות יש את תסריט השיחה של איש המכירות, ככה גם ללקוח יש את תסריט השיחה שלו. כי יש כאן סוג של מאבק מוחות וגם הלקוח מכין לנו תסריט שיחה נגדי לתסריט השיחה שלנו. ואחת הדרכים להתמודד עם תסריט שיחה נגדי של לקוח באופן ספציפי וגם עם התנגדויות מכירה באופן כללי, היא באמצעות זה שהורסים ללקוח את תסריט השיחה שלו. באמצעות זה שמשבשים לו את תסריט השיחה של הלקוח, באמצעות זה שנותנים לו תשובות לא צפויות ואפילו הפוכות ומנוגדות למה שהלקוח הכין בתסריט השיחה שלו. באמצעות זה, תסריט השיחה של הלקוח משתבש ואז הרבה יותר קשר ללקוח להתנגד לתהליך המכירה. לדוגמה, הלקוח שואל, למה יש במוצר חיסרון כלשהו? מה שהלקוח עשוי לצפות, זה שאיש המכירות יענה לו, מה פתאום אין במוצר את החיסרון הזה והחיסרון הזה הוא בכלל לא בעיה. אבל כדי להוציא מאיזון את תסריט השיחה של הלקוח? אפשרי לענות לו תשובה הפוכה, לדוגמה בסגנון של, מה פתאום במוצר יש חיסרון אפילו עוד יותר גדול? אבל החיסרון ... בכלל יתרון, או שבמוצרים אחרים יש חסרונות עוד יותר גדולים וכיוב. בפועל, כל מקרה לגופו וצריכים להבין מה בדיוק הלקוחות מעלים בהתנגדות הלקוחות ואיך אפשרי לתת ללקוח תשובה לא צפויה, כדי להרוס ללקוח את תסריט השיחה שלו. שגם בזה צריכים להיזהר, כי אם הלקוח ירגיש שיותר מידי נהרס לו תסריט השיחה שלו, הוא עלול להיות עוד יותר חשדן לגבי שיקול הדעת שלו עצמו. אבל במהות, העצה היא, קח את השאלה וההתנגדות של הלקוח, תחשוב לעצמך, מה לדעתך הלקוח מצפה שתענה לו להתנגדות הזאת. ועכשיו תנסה למצוא תשובה הפוכה / שונה ממה שהלקוח מצפה שתענה לו. ככה בעצם תוכל להרוס ללקוח את תסריט השיחה שלו ולהגדיל את הסיכוי למכירה מוצלחת.?
התנגדות בשיחת מכירות מכירה יתרונות התנגדות לתת ללקוח מה זה מכירות חסרונות התנגדויות בתהליך מכירות
מכירות טלפוניות. איך למכור בטלפון? איך לפתח שיחה בטלפון? איך למשוך שיחה בטלפון? איך להאריך שיחה בטלפון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה בטלפון? שאלות פתוחות, שאלות סגורות.
... את השיחה מאשר ללכת ממנו באמצע שיחה פנים אל פנים. וכאשר מבצעים תהליך מכירה טלפוני, יש הרבה מצבים שבהם הלקוח הפוטנציאלי רוצה לסיים את השיחה. אבל אנחנו רוצים למשוך ולהאריך את השיחה. אז איך עושים זאת? ויש לכך מספר תשובות ודרכים. ואחרת מהדרכים היא, שצריכים לשים לב לכך שמשתמשים בשאלות פתוחות ולא בשאלות סגורות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר זה יקר לי זה לא רלוונטי כבר קניתי וכיוב. אז נניח שאנחנו בוחרים להגיב בשאלה כלשהי, כדי למשוך ... לפתח עליה שיחה, יש בה יותר אפשרויות לספר סיפורים בפסטיבל מספרי סיפורים וכיוב. קח את מה שאתה שואל את הלקוח, ותנסה להבין, מה האפשרויות של הלקוח לענות. ככל שיש לו יותר אפשרויות לענות? ככל שהתשובה שלו צריכה להיות יותר ארוכה, ככה השאלה יותר פתוחה ויותר פותחת את האפשרות להמשך שיחת המכירה. כמובן, שלפעמים הלקוח יכול להרגיש מאוים משאלה פתוחה, מסיבות שונות. כגון של חדירה לפרטיות שלו, או לדוגמה שהוא חושב שמנסים למשוך איתו ... עליה לא טובות לנו לצורך המשך השיחה, ביחס לשאלה פתוחה שהתשובות עליה לא הוגדרו עדיין כטובות או רעות. לדוגמה הלקוח אומר זה לא רלוונטי. אז שאלה של האם כבר רכשת את המוצר, עשויה לגרור תשובה של כן, רכשתי את ... לכאורה צריכים לסיים את השיחה. לעומת שאלה של תוכל בבקשה להסביר לי למה אתה מתכוון לא רלוונטי וכיוב, שאז הלקוח יספר לנו סיפור שיכול להוביל למגוון רחב של המשכי שיחה. במהות, בדוק, האם אתה שואל שאלה? שרק אחת מהתשובות ...
בבקשה איך לשוחח פירוש למכור בטלפון איך לפתח שיחה לטפל בהתנגדות מכירות טלפוניות התנגדות מכירה
איך להיות איש מכירות יותר טוב? איך לענות את התשובות הנכונות? איך להשתפר בתור איש מכירות? איך להצליח כאיש מכירות? הדרכת אנשי מכירות. שינוי הסטייט אוף מיינד. איך להצליח בתור איש מכירות?
... הרבה פעמים קשה רגשית לאיש המכירות. לדוגמה, איש מכירות שרגיל להגיב ולהיות תגובתי, במקום לשאול שאלות ולהבין את צרכי הלקוח. או לדוגמה איש מכירות שלא רוצה להרגיש שהוא נודניק או חופר ללקוח. או איש מכירות שמרגיש שהוא עושה רע לבן אדם שנמצא בצד השני וכיוב. כל תפישות המציאות האלו ושכיוב, מגבילות ... תהליך של מכירה עצמית של איש המכירות לעצמו? שהוא מוכר לעצמו את דרך המכירות הנכונה. ומנסה לאתר את צרכי הלקוח שזה הוא עצמו. וכאן כמובן כל מקרה לגופו וכל אירוע לגופו. אבל רק באמצעות שינוי הסטייט אוף מיינד, רק ...
להצליח כאיש מכירות דפוסי חשיבה בשביל מה לשאול שאלות שינוי סטייט אוף מיינד מנהלי מכירות איך להשתפר סטייט אוף מיינד איך למכור
איך להפוך שאלה סגורה לשאלה פתוחה? איך לענות תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לתת תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לשתול ספק ללקוח? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פרונטאלית? מכירה טלפונית, תיאום פגישות, תשובה סגורה, תשובה פתוחה, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית?
... שאלה סגורה לשאלה פתוחה? איך לענות תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לתת תשובה פתוחה לשאלה סגורה? איך לשתול ספק ללקוח? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פרונטאלית? מכירה טלפונית, תיאום פגישות, תשובה סגורה, תשובה פתוחה, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה פיזית? כאשר מנסים בשיחת טלפון, לתאם פגישה פיזית פרונטאלית, צריכים להעביר ללקוח את המסר התת הכרתי שיש מידע נוסף שהוא יכול לקבל אותו רק בפגישה פיזית ושכדאי לו לקבל אותו בפגישה פיזית. ולפעמים הלקוח שואל בטלפון שאלה ספציפית מאוד סגורה ומדוייקת והלקוח מצפה לתשובה מאוד ספציפית לגבי השאלה שלו, ואז איש המכירות נכנס למלכודת שבה מצד אחד הוא כאילו צריך לתת ללקוח תשובה סגורה לשאלה סגורה של הלקוח, אבל מצד שני אם הלקוח יקבל תשובה סגורה לשאלה הסגורה שלו, אז למה לו כלקוח להגיע לפגישה פיזית. כי הפגישה הפיזית מתקיימת, רק כדי לקבל מידע נוסף, שלא ניתן לקבל אותו טלפונית. אז איך בעצם אפשרי לקחת שאלה סגורה של לקוח ולהפוך אותה לשאלה פתוחה שתעורר אצל הלקוח סקרנות להגיע לפגישה פיזית? והתשובה לכך היא, על ידי זה שהופכים את השאלה הסגורה של הלקוח, לשאלה יותר פתוחה ופחות סגורה עם מגוון של תשובות אפשריות. לדוגמה, נניח שהלקוח שואל כמה זה עולה אז תשובה סגורה תהיה זה עולה X. אבל תשובה פתוחה תהיה בסגנון של יש לנו ... וכיוב, שצריך להתאים אליך אישית כדי לדעת כמה בדיוק זה עולה. ועיקר המבנה של העצה הוא, שצריכים ואפשרי לתת ללקוח תשובה סגורה ומדוייקת, אבל להוסיף לו עוד מידע, שיגרום לו להבין שאין במה שנאמר לו כדי למצות את כל ... שאפשרי לתת לו. כגון על ידי זה שעונים את התשובה בצורה מורחבת עם כל מיני אפשרויות וכיוב, שמנסים לשתול ללקוח במוח מחשבה, שהתשובה מורכבת מידי לטלפון ושהוא צריך להגיע לפגישה. או לדוגמה בדרך עוד יותר מתקדמת, אפשרי לקחת את השאלה הסגורה של הלקוח ולהפוך אותה לשאלה יותר פתוחה. לדוגמה כמה זה עולה. אז אפשרי להגיב רק ברשותך, האם אתה מתכוון לשאול לגבי ... וכיוב. וכאן כמובן שהמצאתי משהו שהוא לא בהכרח רלוונטי, אבל המהות היא כזאת. קח את השאלה הסגורה והספציפית של הלקוח, תשאל את עצמך, לאיזה פירושים אפשריים הלקוח עשוי להתכוון בשאלה שלו? למה לדעתך הלקוח שואל את השאלה שלו? מה הסיבות שלדעתך בגללן הלקוח שואל את השאלה שלו? לאיזה כיוונים לדעתך הלקוח יכול לקחת את השאלה שלו? ועכשיו, במקום לתת ללקוח תשובה סגורה לשאלה הסגורה שלו, באפשרותך להשיב לו גם בשאלה על השאלה שלו, האם אתה מתכוון לשאול X או Y וכיוב. וכמו שנאמר בהגדה של פסח? ושאינו יודע לשאול, תלמד אותו לשאול. כי הרבה פעמים הלקוח עצמו לא יודע להסביר מה הוא רוצה לדעת. והוא שואל שאלה סגורה בתום לב. ועליך כאיש מכירות, לקחת את ... לכמה שאלות סגורות, כדי לפתוח את השאלה שלו וכולי. והמבנה של העצה הזאת הוא, לקחת את השאלה הסגורה של הלקוח ולהפוך אותה למגוון של שאלות סגורות / פתוחות נוספות, להראות ללקוח שיש כאן המון על מה לדבר ושיגיע לפגישה ושלא יסתפק בתשובות סגורות לשאלות סגורות.
המוח מחשב מהות שאלות סגורות איך לתאם פגישה לשתול המצאות פירושים לקוחות
ניהול עובדים - מחויבות לדרך ולא לתוצאה. איך לנהל עובדים? איך להוריד לחץ מהעובדים? איך לטפל בעובד לחוץ? איך לגרום לעובד לא להילחץ מהעבודה? מהי מלכודת הלחץ בעבודה? מהי מלכודת הלחץ של העובדים? לחץ בעבודה
... אני מצפה ממך כעובד, לראות שיפור בדרך שבה אתה מתנהג כעובד, בלי קשר לתוצאות של הדרך שאתה מתנהג. לדוגמה, כשלקוח אומר לך שזה לא רלוונטי אז אתה מגיב ללקוח אפשר בבקשה לשאול למה זה לא רלוונטי וכיוב. דהיינו, שאנחנו מגדירים מהי הדרך שבה אנחנו מצפים שהעובד ילך בה ...
מתי להמשיך להתמיד ניהול לשאול למה מכירות הצלחה בעבודה איך לנהל עובדים במה לעבוד פוקוס
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
טיפים להרמת משקל כבד מהרצפה החלטה וצמצום הגדלת מכירות הגוף לברוח חברה חרדית השורש של הפחד איך נוצרים פחדים לא הגיוניים? איך להעלות ביטחון עצמי? איך להתחיל לאהוב את עצמי? למה אני אוהבת? לאהוב את הילד שלך יותר מידי לא מצליח להיות מאושר ניתוח נוסחה לאושר אני רוצה להימשך אליה מינית הימנעות להתחיל עם בחורה מהם אינטרסים אישיים בקבלת החלטה? להתלבט פחות להתמודד עם עצבים להתמודד עם פגיעה בילדים מה הכי חשוב כדי להצליח? לתכנן טבלת יעדים שיטות לנהל משא ומתן דרכי שכנוע ילדים זה שמחה למה ילדים מתחצפים להורים? למה חשוב להבין את התת מודע? לשתול מחשבות בתת המודע האם יש לי פיצול אישיות? מה ההיגיון במחלות נפש? להפסיק להתגעגע לאקסית התמכרות אובססיבית לאקס סימטריה של השרירים תזונה לא נכונה מסר מאלוהים רצון להיות אלוהים אדם מואר לשחזר הארה רוחנית האם אפשר להיות אלוהים? להיות אלוהים ודמויות בחלום לצאת עם גבר עם כסף לעשות כסף במה שאתה אוהב מטרת החיים בימות המשיח הופך למשמעות החיים להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל ליהנות מהחופש להיות רובוט אדם או רובוט בורא עולם מי יצר את העולם? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להצלחה, מאמן אישי בטלפון, מאמן אישי בסקייפ בתחום לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.2031 שניות - עכשיו 24_10_2025 השעה 21:23:00 - wesi1