אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🧩עץ נושאיםלקוחאיך לשכנע לקוחותלגרום ללקוחותאיך למכור ללקוחותלקוחות פוטנציאליםלקוחות מתענייניםלתת ללקוחותהתנגדויות לקוחותהתנגדויות של לקוחותשכנוע לקוחותשירות לקוחותלדבר עם לקוחותהנחה ללקוחותהאם לתת הנחה ללקוחותלקוחות חדשיםלשדר ללקוחותטיפול בהתנגדויות לקוחותלהעביר ללקוחותלגרום ללקוחות לקנותלשכנע לקוחות לקנותלהשפיע על לקוחותלהבין לקוחותלרמות לקוחותלהתמודד עם התנגדויות של לקוחותלהציע ללקוחותאיך להשיג לקוחותלאבד לקוחותלבחור את הלקוחותלקוחות מרוציםלמה לא לתת הנחה ללקוחותלקוחות טוביםרצון הלקוחותלקוחות קיימיםלהצליח למכור ללקוחותהמלצות של לקוחותפגישה עם לקוחותלקוחות ממליציםמכירות ללקוחותלקוחות משלמיםכמה כסף לבקש מלקוחותלבחור את הלקוחות שלךאמון הלקוחותבכמה להעלות את המחיר ללקוחותמתי להעלות מחיר ללקוחותהעלאת מחיר ללקוחותשיווק ללקוחותלמצוא לקוחותלגרום ללקוחות לרצות לקנותלגרום ללקוחות לרצות לרכוש🔍הצג עוד...
איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
9:54איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
... מידע. בשכנוע עקיף האדם לא מרגיש שמופעל עליו לחץ, כי הוא חושב שהגיע להחלטה בכוחות עצמו. כך, לדוגמה, כשאומרים ללקוח לא כדאי לך לדחות את החתימה, הוא בעצם מבין לבד שכדאי לו לחתום עכשיו, בלי להרגיש שמפעילים עליו לחץ ... מניפולציה שבה מציגים את החסרונות של מתחרים או אפשרויות אחרות כדי לגרום למוצר או לרעיון להיראות טוב יותר בעיני הלקוח. המוכר אינו חייב לציין את היתרון של המוצר שלו בצורה ישירה, אלא פשוט אומר שהאחרים לא מספיק טובים. לדוגמה, ... ישיר, קל יותר לבדוק את האמיתות שלו כי האדם שמדבר מחויב לעמוד מאחורי דבריו. לעומת זאת, כאשר המסר עקיף, הלקוח עלול להסיק מסקנות שלא נאמרו במפורש, וייתכן שהן בכלל אינן נכונות. לדוגמה, אם נאמר אצלם יקר, זה לא אומר ... משתמשים בשכנוע עקיף. לדוגמה, הם לא אומרים המוצר שלי זול, אלא אומרים המוצרים האחרים יקרים ולא שווים את הכסף. הלקוח מסיק לבד שהמוצר של הדובר זול וטוב, למרות שזה לא נאמר ישירות, ולמרות שהמציאות יכולה להיות שהמוצר כלל לא זול. בצורה זו המוכר נמנע מלהציג את המוצר שלו בצורה ישירה באופן שקרי, אלא משאיר את המסקנה בידי הלקוח. לסיכום, כיצד לבדוק אם מנסים להפעיל עליך מניפולציה? לסיכום, אליעד כהן ממליץ להיות ערניים ולבדוק תמיד אם המידע שמועבר ... הרעיון הוא לומר באופן ישיר ומפורש את מה שרוצים שהצד השני יבין או יעשה. לדוגמה, אם רוצים למכור דירה ללקוח, אפשר פשוט לומר לו הדירה הזו מתאימה לך או כדאי לך לחתום עכשיו. אין כאן שימוש ברמזים או בהטיות ... מה זה שכנוע ישיר? שכנוע ישיר לדוגמה נגיד רוצים לקחת דירה להגיד שהיא מתאימה, בן אדם רוצה למכור דירה ללקוח אז איך הוא יכול לעשות את זה באמצעות שכנוע ישיר? להגיד הדירה הזו מתאימה לך, הדירה הזו הוא הגדיר ... יקרה אולי שלך בכלל עוד יותר יקרה. אז בקיצור מה אני מנסה לומר שלפעמים בן אדם רוצה לקמבן את הלקוח, המוכר רוצה לקמבן את הלקוח לשקר אותו ואז לא תמיד הוא מדבר בצורה ישירה לא תמיד הוא אומר הרכב שלי התחזוקה שלו זולה, הוא ...
מה זה הנחות יסוד איך להציג מוצר החלטות להאשים שקרים מומלץ איך למכור בית לטעות
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
5:01שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
... זמן, אבל בזכות זה הוא זול יותר ונגיש יותר. הצגת יתרון מיד לאחר הצגת החיסרון מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון. איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון? שיטה נוספת ... חיסרון משמעותי?. לכן, עדיף שהשאלה עצמה תגרום לאדם להרגיש טוב. לדוגמה: המוצר הזה מגיע עם אחריות קצרה, אבל אתה לקוח חשוב אצלנו - איך אתה רוצה שנארוז לך את ההזמנה, בצורה רגילה או אריזה מיוחדת ללקוחות כמוך? השאלה יוצרת תחושת ערך אצל הלקוח, והוא פחות שם לב לחיסרון שהוצג לפני רגע. למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון? כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון ... מציגים מוצר, שירות או רעיון שיש בו חיסרון, חשוב לדעת איך להציג את החיסרון כך שהוא לא ירתיע את הלקוח או האדם שמולו אנו מדברים. ישנן מספר טכניקות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ולהעביר את הפוקוס ליתרונות. איך ... פחות זמן, אבל בזכות זה הוא זול יותר ונגיש יותר. הצגת יתרון מיד לאחר חיסרון מכוונת את המחשבה של הלקוח לכיוון החיובי וגורמת לו לשים פחות דגש על החיסרון. איך להשתמש בשאלה כדי להסיח את הדעת מחיסרון? שיטה נוספת ... חיסרון משמעותי?. לכן, עדיף שהשאלה עצמה תגרום לאדם להרגיש טוב. לדוגמה: המוצר הזה מגיע עם אחריות קצרה, אבל אתה לקוח חשוב אצלנו - איך אתה רוצה שנארוז לך את ההזמנה, בצורה רגילה או אריזה מיוחדת ללקוחות כמוך? כאן, השאלה עצמה יוצרת תחושת ערך אצל הלקוח, והוא פחות שם לב לחיסרון שהוצג לפני רגע. למה שאלה עם יתרון גורמת ללקוח לחשוב פחות על החיסרון? כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון ... הזאת איזה חיסרון, אנחנו יודעים שזה הולך לעשות לו רע או יעשה לו גם רע, או נגיד מוכרים מוצר ללקוח ויש במוצר הזה חיסרון ומדברים על החיסרון וכו והשאלה בעצם איך להציג לו את החיסרון. והתשובה היא שאחת הדרכים להציג חיסרון ללקוח היא על ידי זה שבעצם מציגים לו את החיסרון ומיד אחרי שמציגים לו את החיסרון מציגים לו איזה יתרון. זאת אומרת שאם אנחנו יודעים שאנחנו הולכים להציג ללקוח איזה חיסרון צריך מראש לתכנן אוקי איזה יתרון אני הולך להגיד לו אחר כך. מאוד פשוט זאת אומרת למקד, לנסות למקד את המחשבה של הלקוח ביתרון ולא בחיסרון, אתה יודע זה ככה וככה אבל ככה וככה ישר להביא לו את היתרון, לא יש בזה ... שהצגנו לפני רגע. והדרך הנוספת, עוד דרך היא לחבר את השאלה עם יתרון ביחד. זאת אומרת בא נשאל את הלקוח שאלה שהשאלה עצמה תיתן לו תחושה של יתרון, למה? אם אנחנו אומרים לבן אדם, נסביר את ההיגיון של זה ... את הטוב שנתנו לו בשאלת הסחה ואז יש יותר סיכוי שהוא לא יחשוב על החיסרון או לדוגמה נגיד אמרנו ללקוח איזה חיסרון ואז מיד אומרים לו טוב תגיד לי ואיך אתה רוצה, אתה רוצה ככה או רוצה ככה?, עכשיו ...
מה זה מוצר מה זה להרגיש טוב סיכוי לגרום לבחור התנגדות במכירות בטלפון איך להציג מוצר מוכרים מוצר מניפולציה
שיטות שכנוע, שיטות מכירה, איך מוכרים? איך למכור? עובדות ופירושים, עובדה או פירוש, פירוש או עובדה, איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבה? איך לשכנע? איך משכנעים? טיפים למכירות, ללמוד למכור
13:12שיטות שכנוע, שיטות מכירה, איך מוכרים? איך למכור? עובדות ופירושים, עובדה או פירוש, פירוש או עובדה, איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבה? איך לשכנע? איך משכנעים? טיפים למכירות, ללמוד למכור
... המילה מסוכן מאוד זה פירוש, מי אמר שהוא מסוכן? נגיד לדוגמה, נגיד רוצים למכור מוצר, אז נגיד אפשר לומר ללקוח, נגיד רוצים למכור לו בית, אוקי, אז אומרים לו, אתה רואה הנה פה יש לך, זאת דירה 4.5 חדרים, ... וככה, אז יהיה נכון לומר שככה וככה, אבל האם באמת באופן מוחלט, זאת באמת עובדה באופן כללי, ביחס למה שהלקוח רוצה לקנות? לא בהכרח. ולכן, בשורה התחתונה, מה שצריך לעשות, אם בנאדם רוצה למכור מוצר, הוא יכול לעטוף את ...
מה ההבדל בין עובדה לפירוש כמה לאכול מה זה טעות לשכנע אנשים לשכנע ולמכור מי אמר שזה נכון ידע איך למכור את המוצר
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
13:59איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
... משהו למישהו, למשל דירה, אך היא לא בהכרח מתאימה לו לחלוטין, ניתן להציג את המסר בצורה עקיפה. לדוגמה, אם הלקוח אומר שהדירה לא מתאימה לו, המוכר יכול לשאול את עצמו אילו סיבות יכולות להצביע על כך שהדירה כן מתאימה ... מרווחים. אם היית מחפש מקום שקט, הדירה הזאת ממוקמת בשכונה שקטה מאוד. באמצעות הצגת האמיתות החלקיות הללו, המוכר משתיל בלקוח את המחשבה שהדירה עשויה להתאים לו, גם אם לא באופן מוחלט. שימוש בטכניקות שכנוע פוליטיות שיטה זו אינה מוגבלת ... מה שצריך לעשות המוכר שרוצה למכור את הדירה, המוכר שרוצה למכור את המוצר צריך לשאול את עצמו האם המשפט שהלקוח אמר הדירה הזאת לא מתאימה לי האם הוא נכון במאה אחוז או שאולי יש מצבים שבהם הדירה הזאת כן ... שואלים את עצמנו המוכר צריך לשאול את עצמו איזה מחשבות איזה משפטים המסקנה שלהם המתבקשת תהיה שהאוטו הזה מתאים ללקוח. לדוגמה המשפטים שאומרים האוטו הזה מאוד טוב, האוטו הזה מאוד יעיל, האוטו הזה מאוד ככה וככה הם יכולים להביא ...
להיות טובה איך למכור מבנה של משפט שיטות לפיתוח המוח לקנות בית יכולות חשיבה מה זה לוגיקה איך למנוע
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
8:58איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP מהן הטעויות השכיחות במכירות וכיצד למנוע התנגדות מצד הלקוח? במהלך הרצאה זו, אליעד כהן מתאר את אחת מהטעויות השכיחות שעושים אנשי מכירות בעת מגע עם לקוחות. אחת הטעויות המרכזיות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי הצורך בכך. לעיתים קרובות, כאשר המוכר מנסה למכור מוצר, הוא שואף לכך שהלקוח יסכים לרכוש אותו. אך קורה לעיתים שהלקוח יגיב בהכחשה או התנגדות, דבר אשר יכול להוביל לקונפליקט מיותר. הטעויות מתרחשות כאשר המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה מהלקוח על כל פרטי העסקה מבלי לשים דגש על הסכמות קטנות שיכולות להוביל להסכמה הכוללת. לדוגמה, אם אדם מעוניין לרכוש ... הסכמות קטנות על דברים בסיסיים כמו סוג הדירה, קומה ומיקום. אם המוכר ינסה להשיג הסכמה על כל הפרטים לפני שהלקוח הסכים להסכמות הקטנות, התוצאה תהיה לרוב התנגדות. מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית? הסכמה מלאה מתארת את מצב שבו הלקוח מסכים לכל פרט בעסקה. לדוגמה, לקוח שמעוניין לרכוש דירה מסוימת יסכים לכל פרט בנוגע לדירה הזו, כמו הקומה, המיקום, מחיר הדירה ועוד. מצד שני, הסכמה חלקית מתארת את הסכמות חלקיות של הלקוח על פרטים ספציפיים בעסקה. למשל, הלקוח עשוי להסכים לרכוש דירה בבניין מסוים, אך עדיין לא להחליט על הקומה או על המיקום המדויק של הדירה בתוך ... הבניין. לאחר מכן, אפשר להתקדם בהדרגה לעבר הסכמה מלאה, כך שהתהליך יוכל להתקדם בצורה טבעית ולמנוע התנגדות מצידו של הלקוח. כיצד למנוע התנגדות בעסקה? כשהלקוח מסכים על פרטים קטנים קודם כל, הדרך להגעה להסכמה מלאה הופכת לפשוטה יותר. אם, לעומת זאת, מתחילים לשאול את הלקוח על כל העסקה או מציעים לו את כל המוצר מיידית, עלול להיווצר קונפליקט ולגרום לו להימנע מלקבל את ההצעה. אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, חשוב להבין היכן יש חוסר הסכמה בין המוכר ללקוח. במקום לשאול למה? יש לבדוק אילו הסכמות קטנות הלקוח לא הסכים להן, ולוודא שהלקוח מסכים להן קודם כל. לעיתים, ההסכמות הקטנות והבסיסיות הן אלו שמונעות את ההסכמה הגדולה. אם המוכר מזהה היכן קיימת התנגדות על ההסכמות הקטנות, הוא יכול להתחיל להתמקד בהן ולהפוך את השיחה לפורה יותר. מה עושים כאשר הלקוח לא מסכים? אם הלקוח לא מסכים להסכמה הגדולה, יש לבדוק אם הוא מסכים עם ההסכמות הקטנות ביותר. אם כן, ניתן להתקדם בהסכמות הגדולות. אם לא, חשוב להימנע מלחץ על הלקוח ולהשאיר את הדיון פתוח יותר, כך שהלקוח יוכל לשקול את ההצעה מבלי להרגיש שהסיטואציה מאולצת. איך למכור ללקוח ולמנוע התנגדות? אחת מהטעויות השכיחות של אנשי מכירות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי צורך בכך. כשמוכר מנסה למכור מוצר, בסופו של דבר הוא רוצה שהלקוח יסכים לקנות אותו, אך לעיתים נגרם קונפליקט כאשר הלקוח לא מסכים. לעיתים, המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה של הלקוח לפני שהוא מגיע להסכמות קטנות ובסיסיות. טעות זו גורמת להתנגדות של הלקוח, ומובילה לסיבוכים בהמשך. מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית? הסכמה מלאה היא כאשר הלקוח מסכים לכל פרט ופרט בנוגע לעסקה. לדוגמה, כאשר לקוח מעוניין לרכוש דירה, ההסכמה המלאה תהיה כאשר הוא מסכים לכל פרט: סוג הדירה, קומה, מיקום ועוד. הסכמה חלקית, מצד שני, היא כאשר הלקוח מסכים על חלק מהפרטים, אך לא על כולם. לדוגמה, הוא יכול להסכים לגור בבניין מסוים, אך לא בהכרח בקומה ... הסכמה מלאה מיידית, חשוב להתחיל בהשגת הסכמות חלקיות. לדוגמה, אם אנחנו רוצים למכור חופשה לסין, תחילה עלינו לשכנע את הלקוח שהוא רוצה לצאת לחופש, ואז לשכנע אותו לבחור destination מסוים. רק לאחר שהלקוח הסכים לכל ההסכמות הקטנות, ניתן לשאול אותו האם הוא מסכים עם העסקה כולה. כך נמנע מהלקוח ליצור התנגדות כבר בשלב מוקדם. איך למנוע התנגדות בעת מכירה? כאשר מבקשים מהלקוח להסכים להסכמה מלאה לפני שמגיעים להסכמות קטנות, תיגרם התנגדות מיידית. זה יכול להסתיים בכך שהלקוח יגיד לא, או שהדיון יסתבך. הדרך הנכונה היא לשאול את הלקוח קודם כל על ההסכמות הקטנות ולהתקדם מהן לעבר ההסכמה הגדולה. אם הלקוח לא מסכים להסכמות הקטנות, לא כדאי להתעקש על ההסכמה הגדולה, כי זה רק ייצור התנגדות. מה עושים כאשר הלקוח ...
למה לשאול למה איך לשכנע מישהי התנגדויות במכירות בטלפון איך להביע התנגדות מהות חוסר הסכמה הרגשה במי לבחור
איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
13:35איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים? איך לשכנע לקוח להסכים לקנות מוצר? אליעד כהן מסביר שכשאנו רוצים לשכנע לקוח או אדם אחר להסכים למשהו שאנחנו רוצים ממנו, המפתח הוא שימוש בטכניקה שנקראת הסכמה גדולה והסכמה קטנה. הרעיון המרכזי ... את ההסכמה הגדולה, שהיא המטרה המרכזית שלנו, למספר הסכמות קטנות יותר. אליעד נותן דוגמה פשוטה שבה מוכר מנסה למכור ללקוח טלוויזיה, והלקוח מסרב. בשלב זה, המוכר לא צריך להתעקש מידית על הטלוויזיה, אלא לפתח שיחה שבה הוא מוצא נושאים שהלקוח יכול להסכים איתם בקלות, אפילו דברים טריוויאליים ולא קשורים כמו מזג אוויר או דעה פוליטית. המטרה כאן היא ליצור תחושת הסכמה כללית, שבה הלקוח יתחיל להרגיש שהוא נמצא במצב של הסכמה עם המוכר. אחרי שהלקוח כבר חווה חוויה של הסכמה, המוכר יכול לחזור לנושא המרכזי - הטלוויזיה או המוצר שהוא רוצה למכור - ולנסות שוב לשכנע את הלקוח. איך יוצרים הסכמה דרך שאלות בתנאי ש? אם לקוח מתנגד בצורה מלאה לרכישת מוצר, אליעד מציע להשתמש בטכניקה של הסכמה בתנאי. לדוגמה, אם לקוח אומר שהמוצר יקר לו מדי, אפשר לשאול אותו: ואם המוצר היה עולה חצי מחיר, היית מוכן לקנות אותו?. במצב כזה, הלקוח לרוב יגיד שכן, וכך נוצר מצב של הסכמה חלקית. אמנם הלקוח הסכים רק בתנאים מסוימים, אבל בפועל הוא אמר שהוא רוצה את המוצר. הסיבה לכך שהטכניקה עובדת היא שהמוח של הלקוח שומע את עצמו אומר אני רוצה את המוצר, אפילו שהוסיף לזה תנאי. תת - המודע של הלקוח מקבע את הרצון הזה, ולכן קל יותר לאחר מכן לשכנע אותו להסכים לקנות את המוצר בתנאים קרובים יותר להצעה ... בקלות רבה יותר לשכנע אותו לשתות קולה, במיוחד אם אין מים זמינים. למה חשוב לא להקצין את ההסכמה עם הלקוח? לפי אליעד, יש נקודה חשובה מאוד שצריך להיזהר ממנה - לא להגיע למצב שבו המוכר מסכים יותר מדי עם ההתנגדות של הלקוח. לדוגמה, אם לקוח אומר שהמוצר יקר לו, המוכר לא צריך להסכים יתר על המידה ולהודות שהמחיר באמת גבוה מדי. הסכמה מוגזמת כזאת יכולה ליצור מצב שבו הלקוח מתבצר בעמדתו המקורית, ומתקשה לאחר מכן להשתכנע שהמוצר שווה את המחיר המלא. לדוגמה, אם המוכר רוצה למכור ללקוח פרה, והלקוח אומר שהוא לא רוצה כי הפרה תלכלך את הבית, המוכר יכול לשאול: ואם היית יודע שהפרה לא תלכלך בכלל, היית מוכן?. אם הלקוח מסכים, נוצרה הסכמה, אבל כאן אליעד מדגיש שצריך להיזהר. אם המוכר מדגיש יותר מדי את הלכלוך ואת החשש של הלקוח, זה עלול לחזק את ההתנגדות של הלקוח כשיתברר לו שהפרה בכל זאת מלכלכת קצת. איך להשתמש בהסכמה חלקית בזהירות? כאשר משתמשים בטכניקה של הסכמה חלקית, צריך להיות מודעים לכך שלא תמיד ההטבות או התנאים שהלקוח מסכים אליהם זמינים. לדוגמה, אם לקוח אומר שהוא מוכן לקנות פרה רק אם היא לא תלכלך בכלל, והמוכר יודע שהמצב לא כך, צריך להשתמש בהסכמה הזאת בזהירות ולא להתחייב ללקוח לתנאי בלתי אפשרי. אחרת, כשהלקוח יגלה את האמת, הוא ייסוג לחלוטין. לכן, אליעד ממליץ למוכר לשאול את עצמו מראש: באיזה מקרים הלקוח היה מוכן להסכים?, ולנסות ליצור הסכמות במצבים שקרובים למציאות. לאחר שהלקוח מסכים לתנאים מסוימים, המוכר יכול בהדרגה להעלות את הרף ולהתקרב להצעה המקורית שלו. איך להימנע מניצול ההסכמה נגדכם? אליעד ... לסיכום, אליעד כהן ממליץ על שימוש זהיר ומדויק בטכניקות של יצירת הסכמה חלקית, הקפדה על לא להקצין התנגדויות של הלקוח, וערנות לתנאים האמיתיים שניתן לספק ללקוח, כדי להצליח לשכנע אותו לבצע את הפעולה המבוקשת. איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להצליח במכירה? איך להשפיע על לקוח? איך ליצור הסכמה עם אנשים? איך לשכנע לקוח להסכים? מהי הסכמה חלקית? איך לשכנע לקוח להסכים לקנות מוצר? הסכמה היא כלי מרכזי בתהליך מכירה, ויש להבין כיצד להגיע להסכמה גדולה דרך הסכמות קטנות. אם הלקוח לא מסכים עם הצעה או מוצר, הדרך היא ליצור תחושת הסכמה על נושא אחר, אפילו אם מדובר במשהו שאינו קשור ישירות למוצר. הדבר הראשון שעל המוכר לעשות הוא להבין מתי הלקוח יהיה מוכן להסכים, ובאיזה תנאים. אם לקוח אומר שהוא לא רוצה מוצר, כדאי לשאול אותו אם הוא היה מסכים אם היה מדובר בתנאים שונים, כמו מחיר ...
רצינות איך להימנע מטרה להתעקש התנגדויות הלקוח ישירות לגרום לבחור למה לגרום ללקוח
איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
15:03איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה
איך להצליח למכור? שכנוע אובייקטיבי, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, איך לטפל בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, רטוריקה מה ההבדל בין דיבור אובייקטיבי לדיבור סובייקטיבי? אובייקטיבי הוא דבר שנכון ... אם אומרים נראה לי שיש שמש בחוץ, השומע עשוי לחוש חוסר ודאות ולהתנגד ביתר קלות. לדוגמה, אם מוכר אומר ללקוח הבית הזה מתאים לך, האמירה נשמעת משכנעת ואמינה יותר מאשר יכול להיות שהבית מתאים לך. מתי דווקא כדאי להשתמש ... מצד האדם השני. במקרים כאלה, עדיף לדבר בצורה סובייקטיבית כדי לאפשר לצד השני להישאר פתוח לשכנוע. למשל, במקום להגיד ללקוח הבית הזה מתאים לך בוודאות, אפשר לומר נראה לי שהבית הזה יכול להתאים לך. כך, ההתנגדות מופחתת, והשומע יכול ... של אחר לסובייקטיבית? כאשר מישהו מביע עמדה נחרצת, אפשר להחליש את העמדה שלו על ידי הפיכתה לסובייקטיבית. למשל, אם לקוח אומר המוצר הזה יקר, אפשר להשיב אני מבין שאתה חושב שהמוצר הזה יקר או בעיניך המוצר הזה יקר. כך ... כדאי לנסח את דברי האדם האחר בצורה פחות החלטית מכפי שהוא אמר בפועל, כדי לשתול ספק בראשו. למשל, אם לקוח טוען המוצר לא מתאים לי, אפשר לענות אני מבין שאתה חושב שאולי המוצר הזה לא מתאים לך. כך יוצרים ... לשכנוע ישיר ואמין, בעוד שדיבור סובייקטיבי שימושי כשיש חשש מהתנגדות חזקה. עם זאת, יש להיזהר לא לעוות את דברי הלקוח יותר מדי, כיוון שהוא עלול להקצין את ההתנגדות שלו. למשל, אם לקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי, ונענה לו אתה חושב שאולי הוא לא מתאים לך, הלקוח יכול להתעקש ולומר בצורה חזקה יותר אמרתי שהוא בוודאות לא מתאים לי. לכן צריך לנהוג בחוכמה ולהתאים את צורת ... שהוא אומר. כאשר מזהים נקודת חולשה כזו, אפשר להתמקד בה כדי להציג נקודת מבט אחרת ולהחליש את עמדתו. למשל, לקוח שאומר אני חושב שהמוצר יקר מדי, מאותת בעצמו על נקודת תורפה, וזה המקום לשאול שאלות או להציע אלטרנטיבות שיעזרו ... ביותר בשכנוע ובהשפעה על אנשים, ויש לדעת מתי וכיצד להשתמש בו בהתאם למטרות השיחה. איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? שיטות לשכנוע והשפעה בדיבור ישיר כיצד לשלב ביטחון עצמי בשיחה מול מתנגדים כלים מעשיים למכירות ולהשפעה איך להחליש התנגדות ... לצד השני להרגיש שיש לו מרחב לדעה שונה. יש לשים לב שלא תמיד כדאי לצמצם חזק מדי את מה שהלקוח אומר. אם הופכים המוצר הזה לא מתאים לי לאתה חושב שאולי המוצר הזה לא מתאים והוא מרגיש שעיוותו את ... שמקשיבים, ובשאלה עד כמה רוצים להציג את הדברים בצורה ודאית או להשאיר מקום לגמישות. איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? שיטות לשכנוע והשפעה בדיבור ישיר כיצד לשלב ביטחון עצמי בשיחה מול מתנגדים כלים מעשיים למכירות ולהשפעה שלום לכולם הפעם ... פרינציפ הפרינציפ הוא או אחד ההיבטים פה של הסיפור הוא לקחת את מה שהשומע אמר מה שהבן אדם המתנגד, הלקוח עם ההתנגדות של הלקוח מה שהוא אמר המוכר צריך לשאול את עצמו באיזה מקרה המשפט הזה יכול להיות נכון כי הקונה שמביע התנגדות ... שאתה חושב שאולי יכול להיות שבסיטואציה מסוימת זה לא יתאים לך צמצמנו את זה הקטנו את רמת ההתנגדות של הלקוח למה שניסינו להגיד לו לרעיון שניסינו למכור לו. אוקי ולכן אותו דבר כמובן לכיוון ההפוך כשבן אדם מוכר את ... איך אני יכול לתקוף אותו? אז הרבה פעמים אם רוצים לתקוף מישהו שמישהו טוען איזו תענה מישהו אומר אמירה, הלקוח אומר אתה יודע המוצר הזה לא יכול להתאים לי כי אני חושב שככה וככה אוטומטית על מה הוא אמר ...
לקוח אומר יקר לי איך לשדר ביטחון עצמי בוודאות דעה סובייקטיבית וודאות מוחלטת להזדהות חסר ביטחון עצמי השפעה גלויה
איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
13:18איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו? איך להעביר מסרים בצורה אפקטיבית ... שתנטרל התנגדויות? אליעד כהן מלמד כיצד לשתול מחשבה אצל האדם שמולנו, כך שהתנגדותו תפורש בצורה שנוחה לנו. לדוגמה, אם לקוח אומר שהוא לא צריך לקנות רכב מסוים, על המוכר לשאול את עצמו באיזה מצב אכן הלקוח לא צריך לקנות את הרכב, אך באופן שלא יפגע במכירה. אם המוכר מסכים שהלקוח לא צריך את הרכב רק במצב שכבר יש לו כזה, הוא יכול לומר ללקוח: אתה צודק, אל תקנה אם כבר יש לך רכב כזה. אבל אתה חייב לקנות את הרכב אם אין לך כזה. כך, בכל פעם שהלקוח יחשוב אני לא צריך לקנות, תהיה לו הצדקה נוחה שלא פוגעת במכירה. דוגמה נוספת: אם לקוח אומר שהמוצר יקר, המוכר יכול לומר לו: המוצר יקר אם אין לך כסף לאכול, אבל יש לך כסף, נכון? אז תקנה את המוצר. כך בכל פעם שהלקוח יחשוב יקר, הוא כבר יבין את זה בצורה שלא תפריע לו לקנות. איך לשתול מחשבות בקמפיין פוליטי כדי לנטרל ... אפשר למחוק לחלוטין את ההתנגדות מהראש של השומע, עדיף לא להזכיר את ההתנגדות כלל. לדוגמה, לא מומלץ מראש לומר ללקוח: אתה לא צריך לקנות את המוצר אם.... רק כאשר ברור לנו שהלקוח יקבל את ההתנגדות ממישהו אחר, או כאשר התנגדות כזו צפויה מראש, כדאי להשתמש בטכניקה של שתילת פירוש נגדי. איך ... אנשים? לא מספיק רק להציג מסר נגדי, חשוב גם לשתול מחשבה בראשו של השומע שתנטרל את טענתו. לדוגמה, אם לקוח טוען שהוא לא צריך לקנות את הרכב, המוכר יכול לשאול את עצמו מתי טענה זו עשויה להיות נכונה, ובמידה וזה לא מפריע למכירה, להציג את זה באופן כזה שיגרום ללקוח להסכים עם המוכר. למשל: אם כבר יש לך רכב כזה, זה נכון שלא צריך לקנות רכב חדש, אבל אם ... בהצגת הנושא בצורה כזו שהשומע יוכל להסכים עם מה שאנחנו רוצים, מבלי שהוא יבין זאת באופן מיידי. אם למשל לקוח טוען שמוצר יקר, המוכר יכול לשתול מחשבה בראשו על כך שהמוצר יקר רק אם הוא במצב פיננסי קשה, אך במצב טוב הוא בהחלט צריך לשקול לרכוש אותו. זה בעצם נותן ללקוח את האפשרות לחשוב את מה שאנחנו רוצים, מבלי שהוא יבין את זה באופן מובהק. היתרונות של נטרול התנגדויות בצורה ... מצליחים לשתול מחשבה בראשו של השומע, כך שהוא יפרש את המסר הנגדי באופן שמתאים לנו. זה כמו לשאול את הלקוח מתי הוא יכול להסכים שהמוצר לא מתאים לו ולהשתמש בכך בהמשך הדרך. איך לשכנע אנשים? שכנוע בקמפיינים פוליטיים התגברות ... ביבי חזק שהמשפט הזה הוא הרבה יותר חלש. זאת אומרת אם מישהו נגיד אומרים לו: תקנה את המוצר, נגיד הלקוח אומר: אני לא רוצה לקנות את המוצר אז אומרים: תקנה את המוצר. מישהו אומר לו אל תקנה, מישהו אומר ... צריך לשאול את עצמו: באיזה מקרה, מה שהקונה אמר יכול להיות נכון ושזה לא מפריע לי כמוכר? לדוגמה: נגיד שהלקוח אומר אני לא צריך לקנות את הרכב הזה. הלקוח אומר לא רוצה לקנות את הרכב הזה, אז המוכר צריך לשאול את עצמו מתי גם אני כמוכר מסכים שהלקוח לא צריך לקנות את הרכב הזה? לדוגמה: אני כמוכר מסכים שהלקוח לא צריך לקנות את הרכב הזה אם כבר יש לו רכב כזה אז מה עושים? אומרים ללקוח, נגיד הלקוח אומר: לא אני לא רוצה לקנות את הרכב הזה, תקשיב אתה צודק, אל תקנה את הרכב, אם כבר יש ... לקנות את הרכב, תבין שזה נכון, אבל רק אם כבר יש לך רכב כזה. בכל דבר אחר, נגיד לדוגמה: הלקוח אומר המוצר הזה יקר, סתם, המוצר הזה יקר, עכשיו אנחנו רוצים לשאול: מתי זה בסדר שהלקוח יגיד על המוצר הזה יקר, אוקי? אז מה עושים? אנחנו רוצים לגרום ללקוח שכשהוא יחשוב המוצר הזה יקר שהוא ייתן לזה איזה פירוש מסוים שלא יפריע לו לקנות את המוצר. אז אפשר ... אז המוצר הזה יקר, אבל יש לך מה לאכול, נכון? אז בא תקנה את המוצר מה בעצם עשינו? שתלנו ללקוח מחשבה בראש שאומרת לו: זה בסדר שתחשוב שהמוצר הזה יקר, אבל רק אם הגעת למצב שאין לך מה לאכול. ... לעשות את זה, זאת אומרת לא מראש צריך להגיד לבנאדם ההתנגדות שלך נכונה אם.... זאת אומרת אם לדוגמה נגיד הלקוח אומר: אני לא רוצה לקנות את המוצר, לא צריך מראש לבוא להגיד לו טוב, אל תקנה את המוצר אם...
ידע מלכתחילה לרכוש את המוצר להפריך איך לשפר ביטחון עצמי ביבי נתניהו איך לנסח התנגדויות בשיחת מכירות
איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
6:27איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר? איך לשקר ולגרום לאנשים להאמין לך? אליעד כהן מסביר ... הרכב מאיץ מאפס למאה?. כשהמוכר נותן תשובה, האדם באופן טבעי מטיל ספק במידע שקיבל. כיצד להתגבר על הספק של הלקוח ולרמות אותו? כאשר מוכר מעוניין לשקר ללקוח, האתגר המרכזי שלו הוא התמודדות עם הספק של הלקוח. מצד אחד, הוא רוצה שהלקוח יאמין לו, ומצד שני הוא חייב לאפשר ללקוח להטיל ספק, כי הלקוח רוצה להרגיש שהוא לא תמים ושביכולתו להבחין בשקר. הסיבה לכך היא שברגע שהלקוח מטיל ספק בשאלה כלשהי, הוא באופן לא מודע מניח שהבסיס עצמו נכון. הטלת הספק נותנת ללקוח תחושה של בדיקה ושל ביקורת, למרות שלמעשה היא מבוססת כבר על הנחה סמויה שהמידע הראשוני נכון. אילו דוגמאות יש ... רכב ומוכר אומר לו שהרכב מאיץ מאפס למאה בחמש שניות, למרות שהרכב בעצם מאיץ בעשר שניות בלבד. כדי לגרום ללקוח להאמין בשקר, המוכר יוסיף פרט נוסף שכביכול מחזק את הטענה השקרית. למשל, הוא יגיד: הרכב הזה זכה בפרס לרכב עם התאוצה המהירה ביותר. כאשר הלקוח ישאל את עצמו האם באמת הרכב זכה בפרס?, הוא כבר יוצא מתוך נקודת הנחה שהרכב אכן מאיץ מהר, ולכן ... המוכר יאמר: הרכב הזה לא רק שהוא 4x4, אלא שהוא נבחר השנה לרכב ה - 4x4 הטוב ביותר. כאשר הלקוח מטיל ספק ושואל את עצמו האם באמת הרכב נבחר לרכב ה - 4x4 הטוב ביותר?, הוא כבר באופן אוטומטי ... אכן 4x4. בכך הוא מאמין לשקר הבסיסי, אפילו מבלי לשים לב לכך. דוגמה נוספת שאליעד נותן היא לגבי חולצה שהלקוח לא יכול לראות את הצבע שלה, למשל כי היא נמצאת באריזה סגורה. המוכר אומר ללקוח שהחולצה צהובה, למרות שהיא ירוקה. כאן המוכר מתמודד עם שני אתגרים בו זמנית: לשכנע את הלקוח שהחולצה אכן צהובה, אך בו זמנית לאפשר ללקוח להרגיש שהוא מטיל ספק (אולי היא לא באמת צהובה?). בכך שהלקוח מרגיש שהוא מטיל ספק, הוא דווקא מחזק אצלו את התחושה שהוא בדק את הנושא, ובכך למעשה מקבל את הטענה השקרית. מדוע מניפולציה כזו עובדת על אנשים? הסיבה שהמניפולציות הללו מצליחות היא משום שהלקוח מתמקד בפרטים משניים ולא בעיקריים. ברגע שאדם מטיל ספק בפרט משני כמו האם הוא באמת זכה בפרס?, הוא כבר ... ברכישת רכב ירצה לדעת מהי מהירות ההאצה של הרכב, והוא ישאל את המוכר על כך. כאשר המוכר מספק תשובה, הלקוח שואל את עצמו האם המידע הזה אמין. כיצד ניתן לשקר ללקוח כך שיאמין? כדי שמוכר יוכל לשקר בהצלחה, עליו להתמודד עם האתגר של ספק הלקוח. המוכר צריך מצד אחד לגרום ללקוח להאמין לדבריו, ומצד שני לאפשר לו להטיל ספק, אך באופן כזה שהספק עדיין יוביל לאמונה. שיטה לשקר ללקוח ולהוביל אותו לאמונה שגויה: המוכר משתמש בטכניקה של הקצנת מידע ושילובו עם עובדה אחרת שנשמעת אמינה. למשל: - אם ... שניות, הוא לא רק יאמר זאת, אלא יוסיף: הרכב הזה זכה בפרס לרכב עם התאוצה המהירה ביותר. - כאשר הלקוח מטיל ספק בשאלה האם הרכב באמת זכה בפרס?, הוא בעצם כבר מניח שהרכב באמת מאיץ מהר, וזה גורם לו ... השקר בלי לשים לב. דוגמה נוספת: - אם רכב הוא בעל הנעה רגילה (2x4), אך המוכר רוצה לשקר ולגרום ללקוח לחשוב שהוא 4x4, הוא יכול לומר: הרכב הזה לא רק שהוא 4x4, אלא הוא נבחר ל - 4x4 הטוב ביותר השנה. - ברגע שהלקוח מטיל ספק ושואל האם באמת הוא נבחר ל - 4x4 הטוב ביותר?, הוא בעצם כבר מניח שהוא אכן 4x4, ... אנשים, אוקי והדרך בעצם היא כזאת הבעיה של המוכר כשהוא רוצה לשקר את הבן אדם, מוכר שרוצה לשקר את הלקוח מה שקורה בעצם זה שלמוכר יש בעיה, מה הבעיה של המוכר? הבעיה של המוכר היא שהלקוח לא בהכרח יאמין לו הלקוח אוטומטית כשאומרים לבן אדם משהו הלקוח מטיל ספק הוא אומר מי אמר שזה נכון אולי זה לא נכון?. אז בעצם כדי לשקר את הבן אדם המוכר צריך גם לגרום ללקוח לקונה לחשוב שמה שהוא אמר לו זה נכון וגם הוא צריך בו זמנית איכשהו לתת ללקוח את האפשרות להטיל ספק במה שהוא אמר ואף על פי כן להאמין לו. זאת אומרת בא נסביר את זה ... ירוקה ואז נגיד הוא שואל את המוכר זה צהוב? המוכר אומר לו כן זה צהוב, עכשיו בא נניח נגיד שהלקוח אומר לעצמו מי אמר שזה צהוב אולי זה לא צהוב?. עכשיו למוכר יש פה שתי משימות 1. זה קודם כל לשכנע את להאמין לו שהחולצה מבפנים צהובה בהנחה שללקוח יש ספק. 2. לתת ללקוח להטיל ספק במה שהמוכר אמר לו. זאת אומרת ללקוח יש צורך רגשי לשאול האם עבדו עלי או לא? אבל הבעיה היא שכשהלקוח שואל את עצמו האם עבדו עלי או לא? אז בעצם הוא לא כל כך מאמין למוכר. אז בעצם השאלה היא מה המוכר שרוצה לשקר את הבן אדם, מה המוכר צריך לעשות כדי גם לאפשר ללקוח להטיל ספק במה שהמוכר אמר לו וגם מצד שני עדיין להאמין למוכר, אז מה התשובה? התשובה היא די פשוטה מה שצריך לעשות המוכר זה לקחת את מה שהלקוח רוצה לשמוע להקצין את זה ולהלביש את זה בעובדה אחרת שמבוססת על מה שהוא המוכר רוצה שהלקוח יאמין לו ...
איך לשכנע הנעה איך להאמין לשקרים להאמין לך חשיבה מוקצנת האם לשקר ללקוח לשקר אנשים אינסטינקט
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים ... לספק את הרצון האמיתי של האדם שמולך, גם אם לא באופן שבו הוא ביקש זאת מלכתחילה. איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך? אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות: האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך אחרת? האם הלקוח באמת צריך את האפשרויות האלה או שאפשר להציע חלופה שתשביע את רצונו? לדוגמה, אם הלקוח אומר שהוא רוצה עשר אפשרויות שאין לך, עליך לברר למה הוא רוצה אותן בכלל. אולי הוא פשוט מעוניין בערך ... להזדמנות, ולהתגונן בצורה נכונה מפני האשמות, תלונות והתנגדויות. איך להתמודד עם ביקורת? מה עושים כשמאשימים אותך? איך לענות להתנגדויות לקוח? איך להבין מה הצד השני רוצה? כיצד להגיב נכון לתלונות? מה הדרך הנכונה להתגונן מהאשמות? איך לשכנע אנשים?
תירוצים להציג מה זה רצון פנימי איתור צרכי הלקוח איך זה להיות סלב התנגדויות בזמן מכירה בטלפון איך להתפרסם התנגדויות בזמן מכירות בטלפון
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
פחד לשוחח עם בחורה סצנת הבחירה של סופי להפסיק תרופות לשיפור מצב רוח שרירי היד סודות התורה ליהנות מחוסר לא לפחד ממחלות טיפול בחרדות ביטחון עצמי משפיע למה אין לי ביטחון עצמי? למצוא מישהי שתאהב אותי אשליית האהבה לחפש את האושר לרצות אושר בשלמות העדפות ביחסי מין לא לפחד מזוגיות להחליט לפי ההווה החלטה לטווח מיידי התמודדות עם מערכות יחסים התמודדות עם מניעות להשגת רצון אימון להצלחה בחיים לא מצליח בחיים איך לנהל משא ומתן? אובדן לקוחות הפרעות נפשיות אצל ילדים לחנך ילד לחשוב מין רוחני סדנא למודעות עצמית פתרון להפרעת אישיות שיטות לטיפול בהפרעות התנהגות אבל היא לא רוצה לגרום לאקסית להצטער על הפרידה בניית תוכנית fbw להעלות מסת שריר העולם לא נברא על ידי אלוהים רואה את אלוהים הארה רוחנית סיבתית מה מגלים בהארה רוחנית? האם כדאי להפוך להיות אלוהים? ללמוד את הספר להיות אלוהים מהי ההשקעה הכי טובה? מדד חברות הנדלן למצוא את מטרת החיים למה הוא משמעות החיים שלי? לא חושב חיובי לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר אולי אין לי בחירה חופשית? הרגשה של בחירה היקום מתכווץ למה אלוהים ברא את העולם? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רב תחומי, קואצ'ר אישי, ייעוץ פילוסופי בנושאי לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 10_12_2025 השעה 02:07:48 - wesi1