אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקוחאיך לשכנע לקוחותלגרום ללקוחותאיך למכור ללקוחותלקוחות פוטנציאליםלקוחות מתענייניםמול לקוחותלתת ללקוחותהתנגדויות לקוחותהתנגדויות של לקוחותשכנוע לקוחותאיך לדבר עם לקוחותשירות לקוחותהנחה ללקוחותהאם לתת הנחה ללקוחותלקוחות חדשיםטיפול בהתנגדויות לקוחותאיך לשדר ללקוחותאיך לשכנע לקוחות לקנותלגרום ללקוחות לקנותלהשפיע על לקוחותלהעביר ללקוחותלרמות לקוחותאיך להתמודד עם התנגדויות של לקוחותלהציע ללקוחותאיך להבין לקוחותאיך להשיג לקוחותלאבד לקוחותלבחור את הלקוחותלקוחות מרוציםלמה לא לתת הנחה ללקוחותרצון הלקוחותלקוחות טוביםלהצליח למכור ללקוחותלקוחות קיימיםהמלצות של לקוחותפגישה עם לקוחותמכירות ללקוחותלקוחות משלמיםאיך לבחור את הלקוחות שלךכמה כסף לבקש מלקוחותלקוחות ממליציםאמון הלקוחותאיך למצוא לקוחותאיך לגרום ללקוחות לרצות לרכושבכמה להעלות את המחיר ללקוחותלגרום ללקוחות לרצות לקנותמתי להעלות מחיר ללקוחותאיך משכנעים לקוחותתלונות של לקוחות🔍הצג עוד...
לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח כאן נדבר על נושא של ביטול עסקה / ביטול פגישה / ביטול רכישה וכיוב, על ידי לקוח. או לקוח ששואל הרבה שאלות ולא רוצה לקנות וכיוב. איך הכי נכון להגיב במצבים כאלו וכולי. ולצורך העניין נתחיל דרך השאלה, של מה לעשות אם לקוח מבטל לך פגישה וכיוב. כגון לדוגמה שלמרות שאתה מתאם איתו פגישה ולמרות שאתה אולי ווידאת את ההגעה של הלקוח לפגישה וכיוב, למרות הכל מסיבה כלשהי, במקרה הטוב הלקוח מעדכן, שלא מסתדר לו להגיע לפגישה ובמקרה הפחות טוב, הלקוח מבריז ולא מגיע לפגישה. מה לעשות במקרה כזה ואיך להגיב ללקוח. וכאן צריכים לעשות הפרדה בין 2 פירושים של השאלה הזאת: פירוש 1 - אם הלקוח מבטל לך פגישה, ואתה רוצה לעשות הכל כדי שהוא יפגוש אותך וכדי לא להפסיד את הפגישה וכדי שהפגישה תתקיים בכל מקרה לא משנה מה, אז במקרה כזה, מה הכי כדאי לך לעשות?! פירוש 2 - במידה והלקוח מבטל לך פגישה, מה התגובה האידיאלית שלך לאירוע כזה באופן כללי. בלי להניח שאתה אמור לרצות שהלקוח יגיע לפגישה בכל מקרה. אז לגבי הפירוש של מה לעשות אם לקוח מבטל לך פגישה, איך לגרום לו להגיע לפגישה בכל דרך אפשרית? לזה יש הרבה יועצים שונים ומשונים, שמביאים עצות שונות. שבמהות שלהן, תגרום ללקוח להרגיש מאוד רע מכך שהוא מבטל לך את הפגישה ותגרום לו לאיזו תקווה גדולה אם הוא יגיע לפגישה ותנסה למכור לו את הפגישה בכל מחיר וכולי. ואני לא אכנס כאן כרגע, איך לטרלל לקוחות ואיך לגרום ללקוח דהיינו, לבן אדם, לעשות משהו נגד רצונו בכפייה. ולכן אני כן אתייחס לעניין בדרך, של מהי התגובה האופטימאלית שאתה ... חוזר בך ושהוא לא יעשה לך רגשות אשמה וכיוב. ולמה? כי ככה מתייחסים לחבר בצורה מכובדת. במילים אחרות, אם לקוח מבטל לך פגישה, אתה אמור להתייחס לזה כמו לקוח שרצה לרכוש מוצר וחזר בו. האם הגיוני לך לכעוס על הלקוח? האם הגיוני לך שאתה תוציא עצבים על הלקוח, שהחליט שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר? אמת שזה אולי גורם לך לנזק כלכלי, אבל הפתרון לזה, הוא לא דרך לכעוס על הלקוח. יש לזה פתרונות אחרים. ושוב, הגיוני ואנושי שתרגיש כעס כלפי לקוח שמבטל עסקה ולא רוצה לרכוש מוצר, אחרי שהוא שואל אותך כמה שאלות לגבי המוצר ולא רוצה לרכוש. הכל הגיוני ... האם זהו המצב האידיאלי?! המצב האידיאלי הוא, שאתה תעשה שיווק יותר טוב, ושתהיה לך רשימה המתנה ארוכה מאוד של לקוחות שירצו את השירות שלך, הגיוני שיהיו לך הרבה לקוחות והרבה שירותים והרבה מוצרים, ושאם לקוח מבטל פגישה, שאתה לא תרגיש מכך כמעט שום פגיעה, כי בזמן הזה תוכל להביא לעצמך או לעסק שלך, תועלת אחרת בדרכים אחרות. ולא שאתה תלוי איכשהו בפגישה הזאת. הגיוני שבמצב האידיאלי, תתייחס ללקוחות שלך, כאל בני אדם, בצורה מכובדת וחברית ואל תכעס על הלקוח שלך, שהוא בן אדם ושלא בא לו כרגע ...
למה הוא לא רוצה לקנות לשמור לקוח דמי ביטול עסקה למה לכעוס על עצמי איפה להירגע לגרום ללקוח להרגיש רע חיוביות
איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם אני יכול להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב
... שחושבים, שהם לא יכולים להצליח בעסקים, בגלל שהם לא יותר טובים מאחרים והם אפילו לא שונים מאחרים. אז למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? ולמה שתצליח אם אתה לא יותר טוב מאחרים? ואם אתה לא יותר טוב מאחרים, למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? אז מה האמת, האם באמת אתה צריך להיות יותר טוב מאחרים כדי להצליח? והתשובה היא, שזה ... מסוימת. ולגבי השאלה: אם לא תהיה יותר טוב מאחרים ולא תהיה שונה מאחרים, אז למה שיבואו דווקא אליך ולמה שלקוחות ירכשו דווקא ממך? הרי שבשאלה הזאת יש מניפולציה. כי זה נכון שאם לא תהיה יותר טוב בשום דבר אפילו לא במחיר, הרי שבאמת לקוחות לא יבואו דווקא אליך. אבל זה לא אומר שלקוחות לא יבואו גם אליך. אסביר שוב, לקוחות יקנו דווקא ממך, אם יהיה לך יתרון שאין אותו לאחרים ואז הלקוחות שרוצים את אותו היתרון יבואו דווקא אליך. ויתרון יכול להיות כל דבר. לדוגמה, עצם זה שאתה הבעל מקצוע הראשון ... דבר עשוי להיות יתרון. אבל יהיה נכון לומר שגם אם אין לך שום יתרון כלשהו בשום דבר, אז נכון שלקוחות לא יבואו דווקא אליך, אבל עדיין לקוחות יבואו גם אליך. כי צריך להפריד בין השאלה האם אתה יותר טוב מאחרים, לבין השאלה האם אתה מספיק טוב עבור לקוחות כלשהם. וכדי להצליח, אתה לא צריך להיות יותר טוב, מספיק שתהיה מספיק טוב עבור הלקוחות. דהיינו, מספיק שיהיו אנשים שמבחינתם אתה תהיה מספיק טוב עבורם, ביחס למחיר שתבקש מהם, הרי שגם זה מאפשר לך להצליח להתפרנס ולהצליח ברמה כלשהי. ואם לקוח ישאל אותך, למה שאני אקנה דווקא ממך, יתכן שבאמת לא תהיה לך שום תשובה טובה לתת לו. ויתכן שהתשובה ...
להצליח בעסק אכילה מה בן אדם צריך איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים למכור שיווק אני פחות איך להצליח בענק
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
5:46לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות שונות כגון מכירות, משא ... השני. מדוע חשוב להבין את הצד השני כדי לשכנע? אליעד מסביר שכאשר רוצים לשכנע מישהו, בין אם מדובר על לקוח שמתלבט לגבי רכישת מוצר, או אדם שנמצא בעמדה שונה משלנו בוויכוח, צריך תמיד לשאול שתי שאלות מרכזיות: מהי הסיבה ... למה הוא מאמין בדעתו? מה מרחיק אותו מלהסכים איתנו? מדוע הוא מתנגד לדעתנו גם מעבר לנושא עצמו? למשל, אם לקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר את המוצר המתחרה, לא מספיק להבין מה היתרונות שהוא רואה במוצר של המתחרים, אלא ... היא תחושת הצמצום, החשש שהוא ירגיש מוגבל או מאוים אם ינסה להבין נקודת מבט נוספת. איך להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה? כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח, אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך השכנוע: קודם כל, לברר למה הלקוח מעדיף את המוצר של המתחרה. מה מושך אותו שם? לברר מה בדיוק מרחיק אותו מהמוצר שלנו. מה מפריע לו, או יוצר אצלו תחושה שלילית? המשמעות היא, שלא די להסביר ללקוח מדוע המוצר שלנו טוב, אלא יש לתת מענה גם לחסרונות המוצר שלנו מנקודת מבטו, ולמה הוא אינו נמשך אליו. ... שהוא מוצא אצל המתחרה, והחסרונות שהוא מוצא אצלנו - מאפשרת לנו למצוא פתרון אפקטיבי, לצמצם התנגדויות, ולהוסיף מידע שיעזור ללקוח לשנות את עמדתו. איך ניתן לתרגל בפועל הבנת הצד השני? אליעד כהן מציע תרגול מעשי ליישום הגישה שלו בפועל. ... ההתנגדויות הפנימיות שלו, מאפשרת לנו לתת מענה נכון וליצור שינוי אמיתי. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? איך ניתן לפתור ויכוחים ... משום שההסכמה איתנו מצמצמת אותו רגשית או מאיימת על עולמו הפנימי. איך להתמודד עם התנגדויות בוויכוח או במכירה? נניח שלקוח מתלבט בין שני מוצרים ובוחר במוצר של המתחרים. כדי לשכנע אותו, יש להבין שני דברים: 1. מה היתרונות שהוא ... תאפשר לנו לתת לו את המידע החסר וליצור שינוי אמיתי בגישתו. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? אז הנושא הוא איך ... פעם מישהו שאל אותי, אמר לי תן לי טיפ, איך אני יכול לשכנע מישהו במשהו, איך לשכנע, איך למכור ללקוח מוצר, איך לשכנע את הבוס לקבל אותי לעבודה, לא משנה, כל סיפור. עכשיו, אז מה שאמרתי לו זה כזה ...
תהליכי מכירה מטרות חסרונות הסיבה האמיתית פתרון קונפליקטים התנגדויות בזמן מכירה איתור צרכים של לקוח צריך להגיד
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
7:06אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח? האם להציע ללקוח אפשרות אחת או מספר אפשרויות? כאשר אנו עוסקים בשיטות מכירה ושכנוע לקוחות, עולה השאלה האם כדאי להציע ללקוח אפשרות אחת בלבד או מספר אפשרויות. אליעד כהן מסביר שאין לשאלה זו תשובה מוחלטת והיא תלויה במשתנים רבים, בעיקר בהעדפות הלקוח ובסיטואציה הספציפית. אליעד כהן מפרט את היתרונות והחסרונות בכל גישה באמצעות דוגמאות והסברים. מה היתרונות והחסרונות של הצגת אפשרות אחת בלבד ללקוח? כאשר מוכרים מוצר וישנה רק אפשרות אחת, היתרון המרכזי הוא הפשטות והבהירות: הלקוח יודע בדיוק מה מוצע לו, והוא יכול להחליט בקלות אם זה מתאים לו או לא. לדוגמה, אם מישהו מגיע לקנות כיסא, ויש רק דגם אחד מוצע, הלקוח מיד יחליט אם זה מתאים לו. החיסרון הוא שאם הכיסא אינו מתאים ללקוח, אין אלטרנטיבה נוספת להציע, והלקוח פשוט יבחר לא לקנות. יתרון נוסף במצב בו מוצעת רק אפשרות אחת, הוא שהלקוח אינו חש תחושת התפשרות, כי אין לו שום דבר להשוות אליו באופן מיידי. מצד שני, קיים תמיד סיכון שהלקוח ידחה את המוצר כי הוא מדמיין או מכיר אפשרויות טובות יותר, אפילו אם הן אינן מוצגות כרגע. אליעד מסביר שגם כאשר ישנה אפשרות אחת, הלקוח תמיד מבצע בראשו השוואה לדברים אחרים שהכיר בעבר או שהוא מדמיין, ולכן לא קיים מצב טהור בו הוא לא ישווה כלל. מה היתרונות והחסרונות בהצגת מספר אפשרויות ללקוח? אליעד כהן מסביר שהיתרון הברור של הצגת מספר אפשרויות ללקוח הוא שהלקוח יכול לבחור בדיוק את מה שמתאים לו מבין מגוון אפשרויות. למשל, אם אדם מגיע לקנות כיסא ומציעים לו כמה סוגים, הוא יכול לבחור את זה שהכי מתאים לצרכיו ולהעדפותיו האישיות. החיסרון, לעומת זאת, הוא שברגע שמוצגות מספר אפשרויות, הלקוח מתחיל להשוות ביניהן ומיד מבחין בחסרונות של כל אחת מהאפשרויות המוצעות. כתוצאה מכך, כל אפשרות נראית פחות אטרקטיבית, כי היא בהכרח מושווית לאפשרות אחרת שנראית טוב יותר בהיבט מסוים. לכן, הלקוח חש שהוא נאלץ להתפשר, משום שכל בחירה כרוכה בוויתור על היתרונות של האפשרויות האחרות. אליעד מדגיש שכל פעם שהמוכר מציע אפשרות נוספת, זה יוצר תהליך מחשבתי אצל הלקוח שבו הוא תוהה אם אולי יש משהו טוב יותר שמסתתר מאחורי האפשרויות שעוד לא נחשפו לו, מה שעלול להוביל ... החלטיות. האם קיים מצב אידיאלי בו אפשר להרוויח את היתרונות של שתי השיטות? לדברי אליעד, מצב אידיאלי יהיה להציג ללקוח אפשרות אחת בלבד תחילה, ואם הוא דוחה אותה - אז להציע אפשרויות נוספות. אך גם כאן ישנו חיסרון משמעותי, כי כאשר מוצגות אפשרויות נוספות לאחר דחיית האפשרות הראשונה, הלקוח עלול להניח שישנן אפשרויות טובות עוד יותר שהמוכר עדיין לא חשף. במצב כזה הלקוח עלול להמשיך לחפש אלטרנטיבות ולפתח ספקות נוספים. אליעד כהן מסביר שאין שום תשובה מוחלטת לשאלה אם להציע אפשרות אחת או מספר אפשרויות, ולכן יש צורך בזיהוי העדפות הלקוח ובהבנת המצב הספציפי. יש לקוחות המעדיפים מבחר גדול של אפשרויות, בעוד אחרים יעדיפו אפשרות אחת ברורה ומוגדרת. איך לקוח חווה בחירה כאשר יש הרבה אפשרויות? באמצעות דוגמה של צפייה בסרט בקולנוע, אליעד ממחיש שלעיתים ריבוי אפשרויות עלול לגרום ללקוח להימנע מלקבל החלטה כלל. לדוגמה, אם בקולנוע יש רק סרט אחד, הלקוח יבחר בקלות אם לראות או לא לראות אותו. אולם כאשר יש מבחר גדול של סרטים, הלקוח עלול לוותר לחלוטין על היציאה לקולנוע, משום שהוא חש קושי לבחור ובכל סרט הוא מבחין בחסרונות ביחס לסרטים האחרים. כלומר, דווקא הריבוי של האפשרויות מביא לתחושת החמצה והתפשרות, ובסופו של דבר יכול לגרום ללקוח להימנע מקנייה או מבחירה בכלל. האם יש תשובה מוחלטת לשאלה כמה אפשרויות להציע? אליעד מדגיש באופן מפורש שאין תשובה מוחלטת לשאלה זו, שכן ההחלטה תלויה בהעדפות האישיות של כל לקוח, בסוג המוצר ובנסיבות הרכישה. לפעמים עדיף להציע אפשרות אחת ברורה, ולפעמים דווקא הצגת מגוון אפשרויות תהיה הגישה הטובה יותר. מה שחשוב הוא להיות מודעים להשלכות הפסיכולוגיות של כל שיטה ולהתאים את ההחלטה לסיטואציה הספציפית ולנטיות האישיות של הלקוח. בשורה התחתונה, הדרך הטובה ביותר היא להבין את העדפותיו של הלקוח באופן אישי ולהתאים לו את סגנון ההצגה והבחירה בהתאם לצרכיו. שיטות מכירה היתרונות והחסרונות בהצגת אפשרויות רבות ללקוח איך לשכנע לקוח לקנות? אפשרות בחירה ללקוח שיטות שכנוע האם עדיף להציע ללקוח אפשרות אחת או כמה אפשרויות? כאשר מדובר במכירה, השאלה אם עדיף להציע ללקוח אפשרות אחת או מספר אפשרויות היא ...
למכור מוצר איך להחליט בקלות ספק סוגים עקרונות מוגדרת מסתתר מספיק טוב
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות איך להשתמש בטכניקות רטוריקה כדי לנצח בוויכוח? כאשר רוצים לשכנע ... להשתמש במבנה ובדקויות של המשפטים שאנשים אומרים כדי להקדים ולהימנע ממלכודות במהלך שיחות וויכוחים, במיוחד במכירות, בטיפול בהתנגדויות של לקוחות, ובדיונים באופן כללי. מה עושים כשמישהו מתחיל שאלה עם הנחת יסוד? כאשר מישהו מתחיל משפט בניסוח כמו בפעם הראשונה ... משתמש במילה ראשונה, הוא למעשה רומז שבפעמים אחרות לא הייתה חוויה זהה, או לפחות שהחוויה הייתה שונה. לדוגמה, כאשר הלקוח אומר: כשהתחלתי לעבוד פה, התייחסו אליי טוב, המשפט הזה טומן בחובו הנחה שבזמן הנוכחי ההתייחסות השתנתה לרעה. אליעד מציע ... לא משיג 100. זוהי דוגמה למניפולציה מילולית שבה מחמאה תמימה לכאורה מעבירה מסר שלילי סמוי. איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות בלי ליצור אנטגוניזם? כאשר לקוח מתלונן ואומר המוצר שקניתי הוא גרוע, לא כדאי לומר לו: אתה היחיד שמתלונן, כל השאר מרוצים, כיוון שזה יוצר ... להראות אמפתיה: אני מבין שלדעתך המוצר לא התאים לך, או אולי לא הצלחת להשתמש בו בצורה הנכונה. בצורה הזו הלקוח מרגיש שמבינים אותו, והאחריות עוברת אליו בלי להעליב אותו או ליצור תחושת ניכור. האם להפוך תלונה של לקוח לסובייקטיבית זה מספיק? לפי אליעד, התגובה שהופכת תלונה לסובייקטיבית (בעיניך המוצר לא טוב) לא פותרת בהכרח את הבעיה עצמה, אך היא מפחיתה את חומרתה בעיני הלקוח. בשלב הבא ניתן לבדוק ביחד איתו מדוע לדעתו המוצר לא טוב, ואולי אפילו לשכנע אותו שבעצם המוצר כן מתאים ... לעומת זאת, אם תוקפים מיד בתחילת השיחה, ההתנגדות נתפסת כאותנטית ומבוססת יותר. איך לנצח בוויכוחים? איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות? מהי רטוריקה בשכנוע? איך לזהות מניפולציות בשיחה? כיצד להפוך תלונה לסובייקטיבית? מהן שאלות פרדוקסליות? ש: יש איזו נקודה שאני ... לא, אבל אם זה נגיד על דבר מסוים אם בעיניו זה אז חסר גם את הצד שבעיניו, נגיד בעיני הלקוחות זה לא טוב בסדר. אליעד: מה השאלה שלך, מה אתה חושב שאמרתי? ש: אני אומר אז זה שזה אומרים ... שלו, שלו זה לא פתר את הקושייה ברגע שאמרתי לו זה בעיניו. ש: אם אני מוכר ואני מסכים שבעיני הלקוחות המוצר לא טוב אז מה? אליעד: לא אבל אז אני לא חייב להזדהות איתו, שניה עוד פעם זה נכון ... את זה. ש: לא אבל מה המטרה, המטרה היא לבטל את השאלה? אליעד: המטרה היא להחליש את השאלה נגיד שלקוח מתלונן נגיד הוא אומר לך תקשיב המוצר שמכרת לי הוא מוצר גרוע אז אתה יכול להגיד לו אני מבין ... אתה גם לא מגלה כלפיו אמפתיה הוא מנסה להתלונן אתה אומר לו תקשיב אתה מטומטם יכולת להגיד לו כל הלקוחות מרוצים חוץ ממך אתה הראשון שמתלונן אז זה גם גרוע, למה כי אתה כאילו אומר לו הדעה שלך לא ...
הנחת יסוד לאהוב את עצמי ללא תנאים איך לטפל בהתנגדויות לקוחות ליצור חוויה לא נראה טוב להסכים איתך איך להחליש
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
7:43טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות מתי איש מכירות צריך לשדר ביטחון עצמי ומתי לא? אחת השאלות החשובות ביותר בתהליך המכירה ובשכנוע לקוחות היא האם ומתי כדאי לאיש המכירות לשדר ביטחון עצמי. לפי אליעד כהן, איש המכירות חייב לדעת להבחין בין מצבים בהם ביטחון עצמי הוא הכרחי לבין מצבים שבהם דווקא הססנות היא שתעזור לו לזכות באמון הלקוח. באופן כללי, כאשר איש המכירות מציג ללקוח עובדות ברורות על המוצר, הוא חייב לשדר ביטחון עצמי מוחלט. לדוגמה, אם למוצר יש חמש שנות אחריות, עליו להציג ... הדברים בביטחון מוחלט וללא הססנות. יחד עם זאת, קיימים מקרים שבהם ביטחון עצמי מופרז דווקא עלול לפגוע במכירה ולגרום ללקוח לחשוד. הסיבה לכך היא שביטחון עצמי מוגזם עלול להיתפס כמזויף או מתוכנן מראש. למשל, כאשר שני עדים נותנים עדות ... כך שהעדות תוכננה מראש. באופן דומה, איש מכירות שמדבר בצורה רובוטית ובביטחון מלא גם על פרטים שאינם ברורים, גורם ללקוח לחשוב שהוא פשוט חוזר על טקסט שנלמד בעל פה, ללא כל שיקול דעת או אמינות אמיתית. אליעד כהן נותן דוגמה נוספת: כאשר איש המכירות אומר ללקוח בצורה בטוחה מדי שהמוצר מתאים לו אישית, למרות שאין שום דרך לדעת זאת בוודאות, הלקוח עלול לחשוב שהמוכר פשוט מנסה לרמות אותו. במצב כזה, עדיף לאיש המכירות להראות דווקא הבנה והזדהות עם ההתלבטויות של הלקוח. במקום להגיד בצורה מוחלטת: המוצר הזה מתאים לך בדיוק!, כדאי לומר: אני מבין את ההתלבטות שלך, זה באמת משהו שכדאי לחשוב עליו. כאשר איש המכירות מכיל את ההתלבטות של הלקוח ומראה שהוא מזדהה עם הספקות שלו, הוא למעשה משדר אמינות גבוהה יותר. הלקוח מרגיש שאיש המכירות מבין אותו ולא מנסה סתם למכור בכוח. היכולת להכיל ספקות, במיוחד כאשר הם נוגעים להחלטות אישיות של הלקוח, הופכת את איש המכירות לאמין ומגדילה את הסיכוי לסגירת העסקה. מתי עודף ביטחון עצמי עלול לעורר חשד אצל הלקוח? עוד דוגמה חשובה שאליעד מציג היא ההבדל בין רובוט לבין בן אדם. רובוט יכול להציג מידע בביטחון מוחלט, ללא ... במיוחד בדברים שיש בהם מרחב של ספק - עלול להיראות מתוכנת מדי ולא אמיתי, ובכך לאבד את האמון של הלקוח. כמו כן, כאשר הלקוח עצמו מביע ספקות לגבי התאמת המוצר אליו, איש המכירות צריך להיות זהיר ולא להגזים בביטחון העצמי. עליו להכיר בספקות האלה ולדעת מתי כדאי לוותר על הביטחון המוחלט ולבחור דווקא בהזדהות עם החששות של הלקוח. כיצד לאזן בין ביטחון עצמי להססנות? המפתח למכירה מוצלחת לפי אליעד הוא האיזון בין ביטחון עצמי לבין הססנות. כאשר ... בעובדות חד - משמעיות, הביטחון הוא הכרחי ומומלץ. כאשר מדובר בדברים אישיים, תחושות אישיות או התאמה אישית של המוצר ללקוח, הססנות והבעת הזדהות עם ההתלבטות של הלקוח היא דווקא זאת שתוביל לתחושת אמינות ואמון. איש המכירות חייב להבין שכאשר הוא מביע ביטחון בדברים שלא ניתן להבטיחם בוודאות, הוא עלול לעורר חשד מיותר שיפגע במכירה. מצד שני, כאשר הוא מכיר במגבלות הידע שלו ומשדר הבנה לספקות הלקוח, הוא דווקא מחזק את אמינותו ומקרב את הלקוח לסגירת העסקה. מה לקוח צריך לזכור כדי לא ליפול בפח של מוכר בטוח מדי? אליעד מציע גם ללקוח עצמו להיות מודע לכך שפעמים רבות מוכרים מדברים בביטחון רק כי אמרו להם לעשות זאת ולא בגלל שהם באמת ... במה שהם אומרים. לפעמים המוכר אפילו ישדר בכוונה הססנות, כטריק למכירה, למרות שהוא בטוח לחלוטין במה שהוא אומר. לכן, הלקוח חייב להיות ערני ולשים לב מתי הביטחון או ההססנות של איש המכירות אותנטיים ומתי הם טכניקה שנועדה להטעות אותו. ... דורש שיקול דעת והבנת ההקשר: עובדות ברורות מצריכות ביטחון מוחלט, ואילו נושאים עם ספקות דורשים הזדהות עם ההתלבטות של הלקוח. איזון נכון בין ביטחון עצמי להססנות הוא סוד ההצלחה של כל איש מכירות אמין. איך ליצור אמון עם לקוח? מדוע ביטחון עצמי במכירות הוא קריטי? איך למנוע מהלקוח לחשוד בי כמוכר? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? איך לשכנע לקוח מתלבט? מתי לשדר ביטחון עצמי במכירות ומתי לא? במהלך תהליך שכנוע לקוחות ומכירה, עולה השאלה האם על איש המכירות לשדר ביטחון עצמי. באופן טבעי, כאשר המוכר מציג מידע מסוים, עליו לשדר ביטחון כדי שהלקוח יאמין לו. אנשים נוטים לדבר בביטחון כאשר הם מאמינים שמה שהם אומרים נכון, ואילו הססנות עלולה לשדר שקר או ... עלול להיתפס כלא אמין? למרות שההנחה היא כי ביטחון עצמי משדר אמינות, ישנם מקרים בהם דווקא עודף ביטחון יגרום ללקוח לחשוד. לדוגמה, כאשר עדויות נשמעות זהות מדי, הן נראות מתוכננות ובלתי אמינות. כך גם במכירות - אם המוכר מציג את דבריו באופן רובוטי, ללא ספקות כלל, הלקוח עלול להרגיש שהוא חוזר על טקסט שנלמד בעל פה. כאשר אדם בטוח באופן מוגזם בפרטים שלא ניתן לדעת בוודאות, ... בהם ביטחון עצמי מופרז עלול לפגוע במכירה: כאשר מדובר בפרטים שלא ניתן לדעת בוודאות - למשל, אם המוצר מתאים ללקוח באופן אישי. כאשר הלקוח עצמו מביע ספקות - במקרה כזה, התעלמות מהספקות שלו ושידור ביטחון מוחלט עשויה לגרום לו לחשוב שהמוכר לא מבין ... לא ניתן להבטיח בוודאות תוצאה מסוימת, עדיף שלא להציג זאת כאמת מוחלטת. כיצד ניתן לשדר אמינות וליצור אמון עם הלקוח? במקרים בהם הלקוח מביע חשד או מתלבט, המוכר צריך לשדר הזדהות עם התלבטות זו. במקום לומר בביטחון מופרז המוצר הזה בדיוק בשבילך, ניתן לומר: אני מבין את ההתלבטות שלך, זה באמת משהו שצריך לחשוב עליו. כאשר המוכר מכיל את ההתלבטות של הלקוח, הוא משדר הבנה ואמינות. מסקנה: איך למצוא את האיזון? המפתח למכירה מוצלחת הוא לדעת מתי לשדר ביטחון ומתי להיות ... מהוסס. יש להציג עובדות ודברים וודאיים בביטחון מלא, אך כאשר יש ספק או כאשר מדובר בשיקול דעת אישי של הלקוח, עדיף לשדר הבנה ולתת ללקוח להרגיש שההחלטה היא שלו. איך ליצור אמון עם לקוח? מדוע ביטחון עצמי במכירות הוא קריטי? איך למנוע מהלקוח לחשוד בי כמוכר? מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות? איך ...
רגשות איך לשדר ביטחון איך להעצים את הביטחון העצמי להרגיש ביטחון עצמי לחשוד יצירת אמון עם לקוח צודק לתת ללקוח
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
6:44התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה? כאשר לקוח מחפש מוצר עם תכונות מסוימות והמוכר אינו יכול להציע את כל התכונות שהלקוח דורש, ישנן דרכים אפקטיביות להתמודד עם התנגדויות הלקוח. לפי אליעד כהן, חשוב להבין שהלקוח למעשה מחפש למלא צורך פנימי עמוק יותר מאשר התכונות הספציפיות אותן הוא דורש. הלקוח מבטא את הרצון שלו באמצעות צורה מסוימת, כלומר, הוא מגדיר מאפיינים ברורים, אך לכל צורה כזו קיימת מהות עמוקה ופנימית יותר. הדרך הנכונה להתמודד עם ההתנגדות היא להבין מהי אותה מהות פנימית שהלקוח באמת מחפש ולנסות להציע לו פתרון חלופי שיספק את אותה מהות. מה ההבדל בין מהות וצורה במכירות? אליעד כהן מסביר כי בכל תהליך מכירה קיימות שתי רמות - מהות וצורה. המהות היא הצורך האמיתי והפנימי שבגללו הלקוח מבקש לקנות מוצר מסוים. לעומת זאת, הצורה היא הדרך הספציפית שהלקוח מאמין שבה הוא יכול למלא את אותו צורך פנימי. לדוגמה, לקוח שמגיע לחנות ומבקש לקנות תפוח, למעשה מחפש משהו מתוק לאכול בגלל שהוא רעב. אם המוכר יבין את המהות של רצון הלקוח, הוא יוכל להציע לו שזיף או פרי מתוק אחר גם אם אין ברשותו תפוח. כיצד לגלות את הצורך הפנימי של הלקוח? הדרך לגלות את הצורך הפנימי של הלקוח היא באמצעות שאלת חקר פשוטה - לשאול את הלקוח בצורה ישירה: למה אתה צריך דווקא את המאפיינים האלה? מה אתה בדיוק מחפש?. כאשר הלקוח חושף את הסיבה האמיתית לחיפוש המאפיין המסוים, המוכר יוכל להבין מה באמת חשוב לו ולמצוא דרכים אחרות שבהן ניתן יהיה למלא את הצורך האמיתי הזה. ההבנה של סיבת החיפוש מאפשרת למוכר גמישות במתן פתרונות יצירתיים ומדויקים יותר עבור הלקוח. מה לעשות אם אין אפשרות להציע בדיוק את מה שהלקוח ביקש? כאשר לא ניתן לספק ללקוח בדיוק את התכונות שהוא מבקש, על המוכר לפעול לפי ארבעה צעדים מרכזיים שאליעד כהן ממליץ עליהם: לברר את המהות האמיתית של דרישות הלקוח על ידי שאלת חקר. להציע חלופות או מוצרים אחרים שיכולים לספק את המהות הפנימית של הרצון של הלקוח. להדגיש בפני הלקוח יתרונות אחרים של המוצר שיכולים למלא את הצורך שלו בדרך אחרת מזו שחשב. לנסות לשנות את תפיסת הלקוח לגבי הדרכים האפשריות למילוי רצונו, ולהראות לו שהמהות חשובה מהדרך הספציפית שבחר. לדוגמה, לקוח מחפש מחשב עם מאפיין ספציפי שאין במוצר הזמין, המוכר יכול להציג לו כיצד ביצועים גבוהים או שירות מעולה יספקו ... את הצורה הספציפית עדיין יכולים למלא את הצורך הפנימי בדרכים חלופיות. כך ניתן להתמודד בצורה מוצלחת עם התנגדויות של לקוחות, למצוא פתרונות חדשים ויצירתיים לבעיות, ולהשיג מטרות באופן כללי. איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? מהות וצורה במכירות איך לשכנע לקוח כשהמוצר חסר תכונות? מה הלקוח באמת רוצה? איך למכור בקלות? מה לעשות כשהלקוח מתעקש על דרישות ספציפיות? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה כאשר המוצר לא עונה על כל הדרישות שלהם? כאשר מוכר מציג מוצר ללקוח, לעיתים מתגלה שהמוצר אינו מכיל את כל הדרישות שהלקוח מחפש. הלקוח מבקש מוצר עם תכונות מסוימות, אך חלקן אינן קיימות במוצר המוצע. במצב כזה, כיצד ניתן לשכנע את הלקוח בכל זאת לרכוש את המוצר? מהי ההבחנה בין מהות לצורה במכירה? במכירה קיימת הבחנה בין מהות לבין צורה. המהות היא הצורך האמיתי של הלקוח, בעוד שהצורה היא הדרך שבה הוא מבקש למלא את הצורך הזה. לדוגמה, לקוח שמחפש תפוח עושה זאת כי הוא רעב וצריך משהו מתוק. אם למוכר אין תפוח, הוא יכול לבדוק מהי הסיבה האמיתית שהלקוח מחפש תפוח ולהציע לו חלופה שתענה על אותו צורך, כמו שזיף או פרי אחר. כיצד לזהות את הצורך האמיתי ...
אכילה התנגדויות מכירה התנגדות של לקוח התנגדויות של לקוחות צורך אמיתי של הלקוח שינוי התמודדות חסרונות
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
8:23איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח מדוע נוצרת התנגדות אצל הלקוח בשיחת מכירה? התנגדויות בשיחת מכירה נוצרות כאשר הלקוח מרגיש שקיימות סיבות רבות יותר לא לקנות מאשר לקנות את המוצר או השירות המוצע לו. לדוגמה, הוא עשוי להרגיש שהמחיר גבוה מדי, לחשוש מאיכות המוצר, או לחשוב שהמוצר אינו מתאים לצרכיו האישיים. מצב כזה יוצר אצל הלקוח התנגדות, משום שבמוחו ישנה מאזניים שעל כף אחת מונחות סיבות שליליות המונעות ממנו לבצע רכישה, ומנגד על הכף השנייה ... כאשר כף הסיבות השליליות כבדה יותר. איך אנלוגיית המאזניים מסבירה טיפול בהתנגדויות קניה? אליעד כהן ממחיש את ההתנגדות של הלקוח באמצעות דימוי של מאזניים. מצד אחד ישנן כל הסיבות שבגללן הלקוח אינו מעוניין לקנות, ובצד השני יש את כל הסיבות שכן מעודדות אותו לבצע את הרכישה. על מנת להתמודד עם ... בצורה מוצלחת, יש לוודא שכף הסיבות לקניה תהיה כבדה יותר מכף הסיבות לאי - קניה. אם בסופו של דבר הלקוח יחשוב שהיתרונות גדולים יותר מהחסרונות, הוא יבצע את הרכישה. מהן שתי הדרכים המרכזיות לטיפול בהתנגדויות לקוח? קיימות שתי אסטרטגיות שכנוע מרכזיות לטיפול בהתנגדויות: הפחתת הסיבות השליליות - טיפול ישיר בגורמים להתנגדות של הלקוח. הגדלת הסיבות החיוביות - הדגשת היתרונות והערכים המוספים במוצר. אליעד מדגיש שחשוב לשלב בין שתי השיטות להשגת תוצאות מקסימליות. כיצד ניתן להפחית את הסיבות להתנגדות בשיחת מכירה? כאשר הלקוח מביע התנגדות לקניה, יש לברר באופן מדויק מהי הסיבה. אם לדוגמה הלקוח טוען שהמחיר יקר לו מדי, אפשר לתת לו הנחה. אם הוא חושש שאין מספיק אחריות, מוסיפים לו אחריות. אם הוא מוטרד מאיכות המוצר, יש להסביר בפירוט למה המוצר איכותי. בדרך זו מנטרלים בהדרגה את הסיבות שהלקוח מציג להתנגדות ומפחיתים את כובד המשקל של הצד השלילי במאזניים. כיצד מגדילים את היתרונות עבור הלקוח? השיטה השנייה היא להגדיל את הכף החיובית במאזניים על ידי מתן יתרונות נוספים שהלקוח לא חשב עליהם קודם לכן. לדוגמה, אם לקוח שוקל לקנות שולחן קטן יותר ממה שרצה בתחילה, אפשר להוסיף לעסקה מספר כיסאות במתנה או להעניק הטבה כספית שתהפוך את ההצעה לכדאית הרבה יותר. המטרה היא להעצים את התועלת ולהראות ללקוח שבסך הכל ישנם יותר יתרונות מעשיים, אפילו אם המוצר לא תואם בדיוק את דרישותיו הראשוניות. איך דוגמת השולחן באורך 2 מטר לעומת 1.8 מטר ממחישה זאת? אליעד מציג דוגמה של לקוח הרוצה לקנות שולחן באורך 2 מטרים, אך המוצר המוצע לו הוא שולחן באורך 1.8 מטרים בלבד. אחת הדרכים לטיפול בהתנגדות הזו היא להסביר ללקוח שההבדל של 20 סמ אינו משמעותי לצרכיו האמיתיים, ובכך להפחית את סיבת ההתנגדות. דרך אחרת היא להוסיף הטבות נוספות כמו כיסאות או הנחה נוספת, כך שהלקוח יראה את היתרון הגדול יותר על פני החיסרון הקטן ויחליט לקנות. מדוע כדאי לשלב בין שתי האסטרטגיות? השילוב בין הפחתת סיבות שליליות להגדלת סיבות חיוביות יוצר אפקט שכנוע חזק ביותר. כאשר הלקוח רואה שהחסרונות צומצמו והיתרונות התחזקו, הוא נוטה יותר לקבל את ההחלטה לרכוש את המוצר. האסטרטגיה הכפולה מאפשרת לו לראות את העסקה כמשתלמת יותר בסופו של דבר. מה הלקוח צריך לבדוק כשהוא מתמודד עם אסטרטגיית שכנוע? מנקודת מבטו של הלקוח, עליו תמיד לבחון את שני הצדדים של המאזניים. כאשר המוכר מציע יתרונות רבים, עליו לוודא שהחסרונות לא מוסתרים מאחורי הטבות מפתות. בנוסף, גם אם המוכר טוען שהמוצר חסר חסרונות, על הלקוח לבדוק האם קיימים באמת מספיק יתרונות כדי להצדיק את הרכישה. כיצד להתכונן מראש עם אסטרטגיית מכירה יעילה? אליעד מציע להתכונן מראש על ידי הכנת רשימות ברורות: רשימת הסיבות האפשריות להתנגדויות הלקוח (החסרונות). רשימת היתרונות וההטבות שהמוצר יכול לספק ללקוח. הכנת פתרונות להפחתת החסרונות לצד הצגת יתרונות משמעותיים. באופן אידיאלי, עדיף לייצר מצב שבו היתרונות רבים כל כך עד שללקוח לא יהיה אכפת מכך שקיימים חסרונות מסוימים במוצר. איך להימנע מטעויות נפוצות בטיפול בהתנגדויות לקוח? אליעד מזהיר שלעיתים המוכר יתמקד רק ביתרונות כדי להסתיר חסרונות קיימים או ינסה לשכנע שאין חסרונות כלל. הלקוח צריך להיות ערני, להבין את האסטרטגיות השונות, ולבדוק היטב אם המוצר באמת תואם את צרכיו, ולא להסתפק רק בכך ... וחסרונותיו. איך לשפר סילוק התנגדויות מכירה שיטות שכנוע והנעה לפעולה דרכים להתמודדות עם קשיי משא ומתן אסטרטגיית שכנוע מול לקוחות מורכבים מדוע נוצרת התנגדות בשיחת מכירה? התנגדות בשיחת מכירה נוצרת כאשר הלקוח מרגיש שקיימות יותר סיבות לא לקנות את המוצר מאשר כן לקנות אותו. זה יכול להיות בגלל חוסר התאמה לצורך ... מצב כזה עומד בבסיס התנגדויות בשיחת מכירה, שבהן הוא מביע היסוס או סירוב. איך מאזניים ממחישות את ההתנגדויות של הלקוח? ניתן לדמות את תהליך הטיפול בהתנגדויות לקוח למאזניים שעל כף אחת שלהן מונחות כל הסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה לקנות, ועל הכף השנייה מונחות כל הסיבות שבגללן כדאי לו כן לקנות. טיפול בהתנגדויות קניה מתחיל בהבנה שהלקוח ירכוש את המוצר אם, בסופו של דבר, הוא יראה יתרונות גדולים יותר מחסרונות. באותה מידה, אם הוא חש שהחסרונות ... מכירה? בטיפול בהתנגדויות מכירה קיימות שתי אסטרטגיות שכנוע משלימות: 1. הפחתת הסיבות השליליות - כלומר, לטפל ישירות בסיבות שבגללן הלקוח לא רוצה לקנות. 2. הגדלת הסיבות החיוביות - חיזוק והצגה טובה יותר של היתרונות, כדי להראות ללקוח שהתועלת גוברת על החסרונות. כיצד להפחית את סיבות ההתנגדות אצל הלקוח? בשיטת סילוק התנגדויות מכירה דרך הפחתת הסיבות השליליות, שואלים את הלקוח ישירות מדוע הוא מסרב או מה בדיוק מפריע לו בעסקה. כך מגלים את נקודות החולשה בעסקה (למשל, המחיר יקר, ... משקולת הלא רוצה קטנה יותר, משום שהסיבה העיקרית להתנגדות קטנה או נעלמת. כיצד לחזק את היתרונות של המוצר בעיני הלקוח? השיטה השנייה לטיפול בהתנגדויות של לקוח היא לחזק את הצד השני של המאזניים - הצד החיובי. למשל, מראים ללקוח כיצד אסטרטגיית מכירות טובה יכולה להציע ...
מוצר לא מתאים לשכנע מישהו במשהו חוסר התאמה התנגדות מכירה בטלפון לשכנע מישהו בעיני הלקוח איזון התנגדות של לקוח
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
4:57קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
... באופן גבוה מדי. מצב זה מעורר אצל איש המכירות תחושת אי - נוחות, כי הוא מרגיש שהוא מרמה את הלקוח שלו, ושהמוצר נמכר במחיר לא הוגן. מה גורם לאיש המכירות לחשוב שהמוצר יקר? הסיבה העיקרית לכך שאיש המכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי, היא התפיסה שלו לגבי הפער בין עלות הייצור לבין המחיר שבו המוצר נמכר ללקוח. לדוגמה, אם עלות הייצור של מוצר היא שקל אחד בלבד, אבל מחיר המכירה הוא מאה שקלים, איש המכירות עלול ... הוא מתמודד עם המחשבה: זה עלה רק שקל, למה אנחנו מוכרים את זה במאה שקלים?. איש המכירות מרגיש שאולי הלקוח מקבל עסקה גרועה, והרגשה זו מפריעה לו למכור באופן אפקטיבי. האם עלות הייצור קובעת את המחיר הראוי למוצר? נקודה ... שאליעד כהן מדגיש היא שהמחיר של המוצר אינו חייב להיות קשור ישירות לעלות הייצור. המחיר צריך להיות קשור לתועלת שהלקוח מפיק מהמוצר. כלומר, מוצר נחשב ליקר רק כאשר הלקוח יכול להשיג בדיוק את אותה התועלת, במאמץ זהה או נמוך יותר, במחיר זול יותר. אם הלקוח יכול להשיג את המוצר הזול יותר, אך עליו להשקיע מאמץ נוסף כמו לנסוע למקום מרוחק או לחפש בחנות אחרת, ייתכן שכבר אין כאן חסכון אמיתי מבחינת הלקוח, ולכן המחיר הגבוה עדיין עשוי להיות מוצדק. איך להבין מה באמת יקר ומה לא? חשוב להבין שלקוחות שונים תופסים את המחיר בצורה שונה, בהתאם ליכולת הכלכלית שלהם ולערך שהם מקבלים מהמוצר. אם איש המכירות הוא בעל הכנסה נמוכה, מוצר מסוים עלול להיראות לו מאוד יקר והוא לא יוכל להרשות לעצמו לקנות אותו. לעומת זאת, עבור לקוח בעל הכנסה גבוהה, אותו מוצר בדיוק עשוי להיחשב זול ביחס לתועלת שהמוצר מספק לו. למעשה, ישנם מוצרים שאנשים מסוימים ... אליעד כהן נותן מספר טיפים כדי להתמודד עם תחושת אי - הנוחות במכירת מוצר שנתפס כיקר: להתמקד תמיד בתועלת שהלקוח מקבל מהמוצר, ולא במחיר או בעלות הייצור. לוודא שאין ללקוח אפשרות להשיג בדיוק את אותה התועלת במקום אחר, במחיר נמוך יותר ובאותו מאמץ בדיוק. לזכור שלקוחות שונים מעריכים את המחיר בצורה שונה, ולהתאים את הגישה לכל לקוח בנפרד. להפנים את העובדה שיש לקוחות שלא יקנו מוצר דווקא כי הוא זול מדי, ולכן המחיר הגבוה לפעמים אף מוסיף למכירה. הנקודה המרכזית שאליעד כהן מדגיש שוב ושוב היא שבסופו של דבר, הדבר היחיד שחשוב הוא השאלה: האם הלקוח מקבל תמורה הולמת ביחס למחיר שהוא משלם? כל עוד התשובה לכך היא חיובית, איש המכירות יכול להיות רגוע ולמכור את המוצר בלב שלם. האם מוצר זול בהכרח משתלם יותר ללקוח? נקודה מעניינת נוספת היא העובדה שיש מוצרים שאפילו אם הלקוח יקבל אותם בחינם, הם לא יהיו שווים לו. לעומת זאת, יש מוצרים שיספקו ללקוח ערך רב כל כך, שאפילו אם המחיר יעלה ב - 100% או ב - 200%, עדיין התועלת תהיה גדולה ... יקר צריכים לשנות את זווית המבט שלהם מהמחיר אל התועלת. עליהם לשאול את עצמם: האם המחיר שמשולם על ידי הלקוח שווה את התועלת שהלקוח יקבל? אם התשובה היא כן, אז למעשה, אין סיבה לחוש אי - נוחות או להתקשות במכירת המוצר. מכירה מוצלחת ... ערך ולא על מחיר בלבד. איך למכור מוצר יקר? שיטות מכירה מתקדמות איך לשפר ביטחון עצמי במכירות? איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? איך למכור מוצר יקר אם אתה מרגיש שהוא יקר מדי? אנשי מכירות רבים ... לערכו. הקושי גובר כאשר איש המכירות אינו בעל השליטה על קביעת המחיר והוא מתמודד עם תחושה שהוא מרמה את הלקוח. מדוע איש מכירות מרגיש שהמוצר יקר מדי? לעיתים, התחושה שהמוצר יקר נובעת מהפער שבין עלות הייצור למחיר המכירה. לדוגמה, ... עם הפער הגדול. אך למעשה, מחיר המוצר אינו נקבע רק על פי עלות הייצור אלא בהתאם לערך שהוא מספק ללקוח. מהו המדד הנכון לקביעת מחיר המוצר? - מחיר המוצר צריך להיבחן ביחס לתועלת שהלקוח מקבל ממנו ולא ביחס לעלות הייצור. - מוצר נחשב יקר רק אם הלקוח יכול להשיג את אותה תועלת בדיוק, במאמץ זהה, במחיר נמוך יותר. - גם מיקום וזמינות משפיעים - אם לקוח נדרש לנסוע רחוק יותר או להשקיע זמן נוסף כדי להשיג את המוצר במחיר נמוך יותר, הדבר עשוי להצדיק את המחיר הגבוה יותר. - המחיר תלוי גם ביכולת הכלכלית של הלקוח - ייתכן שאיש המכירות חושב שהמוצר יקר, אך עבור הלקוח בעל הכנסה גבוהה המוצר עשוי להיות זול ביחס לערך שהוא מספק. איך לשנות את הגישה כדי להצליח במכירת מוצרים יקרים? 1. התמקד בתועלת ללקוח - במקום להתמקד בעלות הייצור או במחיר, שאל את עצמך: האם הלקוח מקבל תמורה הולמת למחיר שהוא משלם? 2. בחן את השוק - אם המוצר מספק ערך שאין לו תחליף זול יותר, הרי שהוא שווה את מחירו. 3. התאם את הגישה שלך ללקוחות שונים - לקוחות שונים תופסים מחירים בדרכים שונות, בהתאם למצבם הכלכלי ולצרכים שלהם. 4. הבין שהמחיר לא תמיד המכשול - יש לקוחות שלא יקנו מוצר אם הוא זול מדי, מתוך תפיסה שמוצר זול אינו איכותי. סיכום הצלחת המכירה של מוצר יקר אינה תלויה בעלות הייצור שלו אלא בערך שהוא מספק ללקוח. איש מכירות שחושב שהמוצר יקר מדי צריך לשאול את עצמו - האם המחיר מוצדק ביחס לתועלת שהלקוח מקבל? אם התשובה חיובית, הרי שאין סיבה לחשוש ממכירת המוצר. איך למכור מוצר יקר? שיטות מכירה מתקדמות איך לשפר ביטחון עצמי במכירות? איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ואנשי ... עם המחשבה שהמוצר הזה יקר מדי, עכשיו בגדול כמובן שמדובר על איש מכירות הגון שהוא מנסה לא לדפוק את הלקוח והוא חושב שהמוצר יקר מדי וזה מרמה את הלקוח ולכן קשה לו למכור את המוצר ללקוח. והדרך או אחת הדרכים להתייחס לעניין הזה שאיש המכירות חושב שהמוצר יקר מדי, כל שכן אם הלקוח חושב שהמוצר יקר מדי והוא משדר את זה לאיש מכירות והאיש מכירות מסכים איתו בתת מודע שלו לפחות. אחת ... יקר בגלל שהוא חושב שיש מתח רווחי מאוד גדול בין עלות הייצור של המוצר לבין עלות המכירה של המוצר ללקוח. זאת אומרת נגיד מייצרים את המוצר הזה בשקל ומוכרים אותו במאה שקלים ללקוח אז איש מהכירות מרגשי לא בנוח ...
לשפר את הביטחון שינוי התנהגות החזרת ביטחון עצמי להתמודד עם מחשבות מכירה של מוצר אימון התנגדויות בתהליך מכירות שאלות להתבוננות
לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
9:14לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
... לאדם מסוים? אליעד הסביר שבני אדם מניחים שאם מישהו מצליח, כנראה שהוא בעל ניסיון, מיומנות, ידע או שיש לו לקוחות רבים. המחשבה היא שאם הוא הגיע להצלחה, יש סיכוי טוב שהוא יודע מה הוא עושה, ולכן כדאי לקנות ממנו ... הדגיש שאין תשובה חד משמעית. זה תלוי במטרה של האדם. לפעמים כדאי להציג הצלחה כדי להגביר את הביטחון אצל הלקוח הפוטנציאלי, ולפעמים כדאי דווקא להסתיר הצלחה או ממון כדי לעורר הזדהות. לכן יש לבדוק בכל פעם: מה אני רוצה ... אם הוא הצליח אז איך הוא הצליח בגלל שהוא מכר הרבה, אם הוא מכר הרבה כנראה שהיו לו הרבה לקוחות, הרבה לקוחות כנראה שהוא יותר מיומן כנראה שאם קנו ממנו כנראה שהוא טוב. נגיד לדוגמה נגיד הדת מה היא אומרת? היא ...
הפוטנציאלי למה אני אוהב להשיג הצלחה בת זוג להאמין ליצור למה אתה רוצה להרגיש טוב משיכה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לקוחות, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
בושה להתחיל מתי לחקור את היש ואת האין? הכרת טובה לגרום לשונא שלך לאהוב אותך אהבה מינית להיות מרוצה ממה שיש פחד להחמיץ סיבתיות של פחד ביטחון עצמי בזוגיות להשיג ביטחון עצמי קבוע לקבל אהבה בלי תנאים מאיפה נובע הרצון להרגיש אהוב ונאהב? איך להיות מאושר בלי חברים? מאושר בלי זוגיות שינוי משיכה מינית לעשות סקס עם מישהו לקבל החלטה בקבוצה מודל קבלת החלטות מתוך אי וודאות איך להתמודד עם הפחד למות? התמודדות עם מאמץ מטרה נגטיבית איך לא לתת מוטיבציה? אם ברצונך לשכנע? מוצרים למכור לחנך מתוך אהבה חינוך ילדים והצבת גבולות התת מודע שלך התנהגות לא ראויה של מורה רוחני הפסקת שימוש בכדורים פסיכיאטריים הפרעה ביפולרית עקשנות אקסים איך להגיב להודעה של האקסית? איך לשמור על מתח בשריר? כפיפת מפרק המרפק האם ביבי נתניהו הוא אלוהים? האם אלוהים לא היה שלם לפני בריאת העולם? הארה שנעלמת הגעתי להארה רוחנית להיות אלוהים וישויות בחלום להיות אלוהים חזק להרוויח כסף מהשקעה איך ליצור חשק לכסף? הופך למשמעות החיים משמעות החיים כמשחק מאזן קלוריות שלילי בניית מוניטין חיובי בחירה מתוך שלמות הגדרה של בחירה המפץ הגדול קיומו של בורא עולם עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להרזיה, פסיכותרפיסט, מטפל רוחני בנושאי לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 09_09_2025 השעה 14:46:18 - wesi1