אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לקוחאיך לשכנע לקוחותלגרום ללקוחותאיך למכור ללקוחותלקוחות פוטנציאליםלקוחות מתענייניםמול לקוחותלתת ללקוחותהתנגדויות לקוחותהתנגדויות של לקוחותשכנוע לקוחותאיך לדבר עם לקוחותשירות לקוחותהנחה ללקוחותהאם לתת הנחה ללקוחותלקוחות חדשיםטיפול בהתנגדויות לקוחותאיך לשדר ללקוחותאיך לשכנע לקוחות לקנותלגרום ללקוחות לקנותלהשפיע על לקוחותלהעביר ללקוחותלרמות לקוחותאיך להתמודד עם התנגדויות של לקוחותלהציע ללקוחותאיך להבין לקוחותאיך להשיג לקוחותלאבד לקוחותלבחור את הלקוחותלקוחות מרוציםלמה לא לתת הנחה ללקוחותרצון הלקוחותלקוחות טוביםלהצליח למכור ללקוחותלקוחות קיימיםהמלצות של לקוחותפגישה עם לקוחותמכירות ללקוחותלקוחות משלמיםאיך לבחור את הלקוחות שלךכמה כסף לבקש מלקוחותלקוחות ממליציםאמון הלקוחותאיך למצוא לקוחותאיך לגרום ללקוחות לרצות לרכושבכמה להעלות את המחיר ללקוחותלגרום ללקוחות לרצות לקנותמתי להעלות מחיר ללקוחותאיך משכנעים לקוחותתלונות של לקוחות🔍הצג עוד...
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
25:26שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
... לאדם אחר שאנחנו דומים לו, יש סיכוי גדול יותר שהוא יסכים איתנו וימשיך איתנו בתהליך מכירה או שיחה. אם הלקוח ירגיש שהמוכר הוא חלק ממנו, הוא יתנהג כפי שהוא מתנהג כלפי עצמו ויקבל את ההמלצה של המוכר כאילו הוא ... מה שהוא באמת מעדיף במודע ובתת - מודע. מהם השלבים בהשגת הזדהות במשפחות מכירה? כדי ליצור קשר חזק עם הלקוח, כדאי להימנע מהשדרתו שהוא שונה ממך בדברים שהלקוח ייחודי בהם, על מנת לא להרגיש זרות כלפיך. במקום זאת, יש למצוא דרכים להראות לו שאתה דומה לו בנקודות ... עלינו להתאים את הגישה שלנו על פי מה שהוא באמת מרגיש ביחס לאותה תכונה. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות איך ליצור הזדהות עם אנשים ולרכוש את אמונם? העקרון המרכזי בהשפעה ... משדרים לאדם אחר שאנחנו דומים לו, יש יותר סיכוי שהוא יסכים איתנו וימשיך איתנו בתהליך מכירה או שיחה. אם הלקוח ירגיש שהמוכר הוא חלק ממנו, הוא יתנהג כמו שהוא מתנהג כלפי עצמו ויקבל את ההמלצה של המוכר כאילו הוא ... הזה, עלינו להתאים את ההשפעה על פי מה שהוא באמת מעדיף במודע ובתת מודע. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת הזדהות עם אנשים, איך לרכוש אמון של אנשים איך ליצור הזדהות עם אנשים איך לשכנע לקוחות וכו. אז בגדול הרעיון אומר שאם הלקוח יקנה את המוצר כי הלקוח חושב שהמוצר יעשה לו טוב, הלקוח סומך על עצמו כי הוא חושב שהוא רוצה שיהיה לו טוב, הלקוח לא תמיד סומך על המוכר כי הוא חושב שהמוכר אין לו בהכרח את האינטרס שלו של הלקוח ולכן אם הלקוח ירגיש שהמוכר והוא הם אני אחד, זאת אומרת שיש להם אני משותף והזדהות משותפת תפיסה משותפת אז יש יותר סיכוי שהלקוח יקנה את המוצר כי כאשר המוכר יגיד לו המוצר הזה מתאים לך אז ממילא הלקוח ירגיש כאילו הוא אמר לעצמו המוצר הזה מתאים לך. אוקי וזה נוצר על ידי הזדהות האני על ידי השתוות האני, מה זאת אומרת? לגרום ללקוח לבן אדם השני להרגיש שאתה והוא זה אותו בן אדם. עכשיו לאו דווקא במובן שהוא מזדהה איתך שהוא מבטל ... זה אותו דבר האני הכוונה התפיסה העצמית, על ידי יצירת הזדהות וכו. איך את זה לדוגמה עושים? אז נגיד שהלקוח מספר או הבן אדם השני אנחנו יודעים עליו שהוא גר באיזו עיר מסוימת וואלה גם אני מאותה עיר, איפה ... באותו מקום, לא בקטע של שקר אלא בהנחה נגיד שלמדת באותו מקום וואלה גם אני למדתי באותו מקום אז הלקוח ברגע שמספרים לו על דברים דומים הלקוח מתחיל להרגיש הזדהות אומר מה זה כאילו אנחנו די דומים אז אנחנו חושבים באותו ראש אנחנו אותו ראש, אנחנו ... אומרת לדוגמה? בן אדם נגיד אוכל ארוחת בוקר כולם אוכלים ארוחת בוקר נניח, אוקי ולכן אם לדוגמה אתה יודע שהלקוח אוכל ארוחת בוקר וגם אתה אכלת ארוחת בוקר ותגיד ללקוח וואלה גם אני אוכל ארוחות בוקר מהיבט מסוים אתה כמו הלקוח. אם לדוגמה נגיד הלקוח אומר לך אכלתי היום ארוחת בוקר בבית קפה מסוים אתה אומר לו וואלה גם אני אכלתי ארוחת בוקר בבית קפה הזה זה לדוגמה דווקא כן יוצר קרבה עם הלקוח. אבל מה שאני בעצם רוצה לחדד פה שהדרך הכי טוב ליצור כימיה עם הלקוח, ליצור קרבה עם הלקוח היא באמצעות שמזדהים איתו ומגלים אמפתיה ומגלים השתוות דווקא בדברים שבהם הלקוח הוא הכי יוצא דופן, לדוגמה נגיד שהלקוח הוא כל דבר שכל אחד יחשוב איזה משהו שאך ורק הלקוח הוא כזה, הוא נשוי בדיוק אח שלו לזה והוא נשוי לזה בדיוק איזה קונסטרוקציה מסוימת שגם אתה בדיוק כמוהו. אוקי בדברים כאלה אם מצליחים למצוא במה הלקוח שונה משאר האנשים, לא באופן כללי הוא גר פה? גם אני גר פה לא, מעבר לזה לא במקום זה מעבר לזה או להתמקד במהותי יותר, לשאול מה מייחד את הלקוח איזה דברים יש לכמה שפחות אנשים ויש אותם רק ללקוח, תכונות מאפיינות שבאופן יחסי בהן הלקוח שונה משאר האוכלוסייה ובהן תנסה להראות ללקוח שאתה דומה, למה זה ירכוש את האמון שלו עוד יותר. כמובן שלא לשדר ללקוח שאתה שונה ממנו, אם אתה שונה ממנו בפרט בדברים שהוא דומה לכולם, אם אתה שונה ממנו בדברים שהוא עצמו מבין שהוא שונה מכולם אז זה אולי לגיטימי בעיני הלקוח דהיינו, זה פחות מפריע ליצירת ההזדהות עם הלקוח אבל אם אתה שונה בדברים שרוב האנשים דומים ללקוח הלקוח מרגיש כלפיך זרות עוד יותר גדולה. זה מהצד של לא לשדר ללקוח שאתה שונה ממנו צריך לשים לב כמו שמשדרים ללקוח שאתה כמוהו גם לא בהכרח צריך לשדר ללקוח שאתה שונה ממנו שזה גם יכול ליצור איזה נזק והפוך על ...
אמנות המכירה שונא אותך המוח הקשבה תהליכי מכירה להרגיש הזדהות המקום התמכרות לעישון
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות למה כל כך קשה לעבוד במכירות? אליעד כהן מסביר שהקושי העיקרי בעבודה במכירות נובע מכך שאיש המכירות צריך להתמודד באופן קבוע עם התנגדויות ועם סירובים מצד הלקוחות. רוב האנשים מתקשים לקבל לא מכיוון שהחוויה של דחייה יוצרת אצלם תחושה שלילית וקושי נפשי. לעומת זאת, אנשים נוטים להעדיף מצבים בהם הלקוחות פונים אליהם (שיחות נכנסות), כי אז הסיכוי לקבל סירוב נמוך יותר, אך דווקא בעבודות שדורשות שיחות יוצאות ופנייה יזומה ללקוחות, התגמול הכלכלי גבוה יותר. אליעד מדגיש שאחת הסיבות המרכזיות לתחושת הקושי היא עצם העיסוק בשכנוע ובהתמודדות עם ההתנגדויות של הלקוחות. בניגוד למקצועות אחרים, שבהם האדם פועל מול אובייקטים דוממים או תהליכים פנימיים, במכירות האדם חייב להתמודד עם אדם נוסף ... שרשאי לבחור בין הצעות מתחרות, ובכך נוצר מתח תמידי וקונפליקט מתמשך. למה אנשים מרגישים רע כאשר הם מקבלים לא מלקוח? הקושי העיקרי של אנשי המכירות, על פי אליעד, נעוץ בעובדה שכל פעם שהלקוח מסרב, איש המכירות מרגיש תחושת כישלון. הסירוב נתפס אצלו כאילו לא הצליח למלא את המשימה המרכזית שלו - למכור. ... וכל כישלון נתפס על ידו כהפסד של הדבר החשוב ביותר מבחינתו. איך אפשר להקטין את התחושה הרעה מסירוב של לקוח? אליעד כהן מציע מספר דרכים להתמודדות עם התחושה הקשה של סירוב לקוח: להגדיל את היתרונות הפוטנציאליים של המכירה - למשל, להעלות את הבונוסים או להדגיש את הרווח שצפוי לו אם יצליח ... הסירוב על ידי הבנת סטטיסטיקה - אם איש המכירות יודע מראש שהסיכוי למכור הוא נמוך (לדוגמה, אחד מתוך עשרים לקוחות), הוא לא יתאכזב מכל סירוב, כי הוא מראש מצפה לקבל הרבה לא בדרך להצלחה. לשנות את הגישה כלפי המכירה ... ולהתפתח מבחינה אישית, אז כל לא יהפוך להזדמנות התפתחותית, ולא רק לכישלון מקצועי. מה היתרונות שאפשר להפיק מסירובים של לקוחות? אליעד מבהיר שאפשר למצוא יתרונות במצבים שבהם לקוחות מסרבים: סירוב יכול ללמד את איש המכירות על נקודות החולשה שלו ועל דרכים לשיפור, כמו מתאמן בזירה שמקבל מכה ... מכירות? דרך נוספת שאליעד כהן מציע היא שאיש המכירות ישנה את נקודת המיקוד שלו מהמכירה למען עצמו למכירה למען הלקוח. כאשר המוכר מתמקד בפתרון בעיות ללקוח, הסירוב של הלקוח לא נתפס ככישלון אישי שלו, אלא כבעיה של הלקוח עצמו. כך הוא יכול להרגיש פחות רע במקרה של סירוב, מאחר שהוא מאמין שבסופו של דבר מדובר בבחירה של הלקוח ולא רק בהצלחה או בכישלון שלו. מה הנוסחה להצלחה בעבודה במכירות? לסיכום, אליעד כהן מציע נוסחה ברורה להצלחה בעבודה ... החשיבות של הסירובים על ידי יצירת ציפיות ריאליות. שנה את הגישה שלך והפוך כל סירוב להזדמנות ללמידה ושיפור. התמקד בלקוח ובצרכיו ולא רק בעצמך. אליעד מדגיש שההתמודדות עם סירובים והתנגדויות היא המפתח להצלחה כאיש מכירות. הוא טוען שאם תצליח להפוך את הסירובים ליתרונות, לא תרגיש רע, ותחווה פחות קושי בעבודתך. איך להתמודד עם סירוב של לקוח? איך להצליח בעבודה במכירות? מה לעשות כשהלקוח אומר לא? שכנוע עצמי במכירות איך להפוך כישלון במכירות להצלחה? למה קשה לעבוד במכירות? איך להפוך התנגדות של לקוח להזדמנות?
התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התמודדות עם התנגדויות לעבוד במכירות להרגיש פחות רע להרגיש רגש כואב הסביבה תיעדוף
חשיבת יש, חשיבת אין, חשיבה שלילית, חשיבה חיובית, חשיבת שפע, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, איך למכור יותר? יכול למכור לכל אחד, הפסיכולוגיה של המכירה
חשיבת יש, חשיבת אין, חשיבה שלילית, חשיבה חיובית, חשיבת שפע, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, איך למכור יותר? יכול למכור לכל אחד, הפסיכולוגיה של המכירה
... אליעד כהן דיבר על המושג חשיבת יש בהקשר של מכירות, כלומר, הגישה שבה המוכר מאמין שהוא יכול למכור לכל לקוח, ללא מגבלות. הוא מציין שחשיבת יש עוסקת באמונה שהכל אפשרי. על פי גישה זו, כאשר המוכר חושב שהוא יכול ... זמן, יש לו סיכוי גבוה יותר להצליח. היכולת להאמין בכך מעלה את הסיכוי של המוכר להימנע מבעיות כמו דחיית לקוחות. מחשבה זו מקדמת את המוכר להתמודד עם התנגדויות, גם כאשר הדברים לא נראים מועילים, ומסייעת לו להתמיד במכירה. מהם ... של חשיבת יש? עם זאת, אליעד מציין כי ישנם גם חסרונות בגישה של חשיבת יש. אם המוכר מתעקש למכור ללקוח שאין לו סיכוי אמיתי למכור לו את המוצר, הוא עלול לבזבז זמן ומאמצים על לקוחות שאין להם עניין במוצר. התעקשות כזו עשויה להוביל לבזבוז משאבים ולהפסד זמן, במקום להתמקד בלקוחות שמוכן יותר לבצע את הרכישה. כלומר, חשוב לדעת להפסיק ולזהות את המצבים שבהם אין סיכוי אמיתי למכירה ולהתמקד בלקוחות פוטנציאליים יותר. מהי חשיבת אין ואיך היא משפיעה על מכירות? בניגוד לחשיבת יש, ישנה גישה של חשיבת אין, שבה ... במכירה? ההימנעות מהמחשבה השלילית היא חשובה ביותר על מנת למנוע כישלונות במכירה. כאשר המוכר חושב אני לא יכול למכור, הלקוח הזה לא יקנה ממני, מחשבות כאלה מחבלות בהצלחת המכירה. אליעד מסביר כי אם יש למוכר את האמונה שהוא יכול למכור את המוצר, גם אם לא כל הלקוחות יקנו ממנו, הסיכוי להצליח יהיה גבוה יותר. מהי חשיבת שפע ואיך היא יכולה להשפיע על מכירות? חשיבת השפע, על פי אליעד, היא הדרך בה המוכר רואה את האפשרויות למכירה בצורה רחבה. במקום לראות מכירה כמאבק על לקוח אחד בלבד, חשיבת השפע גורמת למוכר לראות את כל הלקוחות כלקוחות פוטנציאליים. גישה זו מעניקה למוכר תחושת אופטימיות, שמירה על מוטיבציה גבוהה ויכולת להתמודד עם הרבה יותר הזדמנויות. למעשה, כאשר ... להוביל להצלחה, אך יש צורך במידה של זהירות. יש מצבים שבהם המוכר לא יכול למכור למישהו באופן ריאלי, כי הלקוח לא מעוניין במוצר או אין לו את הצרכים המתאימים. אליעד מציין כי במקרים כאלה חשיבת יש לא תמיד מועילה. ... את המכירה הוא האמונה האישית ביכולת שלך למכור. כאשר המוכר מאמין בעצמו ובמוצר שהוא מוכר, גם אם לא כל לקוח יקנה ממנו, הוא ימשיך להתמיד במכירה. האמונה הזו היא מקור למוטיבציה ומפחיתה את השפעת המחשבות השליליות. חשיבת יש חשיבת ... מהי חשיבת יש ואיך היא משפיעה על מכירות? ההסבר על חשיבת יש עוסק בשיטה לחשוב שיש אפשרות למכור לכל לקוח, ללא מגבלות. מדובר בגישה פסיכולוגית שבה המוכר מאמין שהוא יכול למכור לכל אחד, בכל מצב, ובכל זמן. אליעד מסביר ... של חשיבת יש? אך לצד היתרונות של חשיבת יש, ישנם גם חסרונות. אחד החסרונות העיקריים הוא כשמוכר מתעקש למכור ללקוח, למרות שאין לו סיכוי להצליח. המוכר עלול לבזבז זמן ומשאבים על לקוחות שאין להם עניין אמיתי במוצר, במקום להתמקד בלקוחות שיש להם פוטנציאל לקנות. אליעד מציין כי חשיבת יש יכולה להוביל לבזבוז זמן אם לא יודעים לזהות מתי יש ... יש להימנע ממחשבות שליליות במכירה? אחת הסיבות העיקריות שהמכירה נכשלת היא כאשר המוכר חושב בצורה שלילית על עצמו ועל הלקוח. מחשבה של אני לא יכול למכור או הלקוח הזה לא יקנה ממני מחבלת בהצלחת המכירה. כל מחשבה שלילית שמטרידה את המוכר פוגעת בתהליך ומורידה את המוטיבציה. חשוב ... על מכירות? אליעד מציין את חשיבת השפע, שהיא הגישה שלחשוב על אפשרויות רבות להצלחה. במקום לראות מכירה כמאבק על לקוח אחד, חשיבת שפע מאפשרת למוכר לראות את האפשרות למכור בכל מקום ובכל זמן. כשיש למוכר גישה כזו, הוא לא ... ריאלית. אליעד מציין כי החשיבה שיש למכור לכל אחד לא תמיד מועילה. אם המוכר לא מבצע חקירה אמיתית על הלקוח ומבין שהוא לא באמת מעוניין במוצר, הוא עלול לבזבז זמן ומאמצים. חשוב לדעת מתי להפסיק ולהתמקד בלקוח האמיתי שמוכן לבצע את הרכישה. מהו הגורם שיכול לשפר את מכירות בצורה מיידית? אליעד מדגיש כי אחד הגורמים שיכולים לשפר מכירות בצורה מיידית הוא האמונה ביכולת האישית שלך. אם אתה מאמין שאתה יכול למכור, גם אם לא כל הלקוחות שלך יקנו, אתה עדיין תצליח כי תמשיך להאמין ביכולת שלך למכור ולמצוא את הדרך להצלחה. החשיבה של אני יכול ...
בצורה שלילית בזבוז זמן מכירה התנגדות להמשיך להתמיד הכל אפשרי שלילי איך להוביל
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד ... צריך לדעת לפני שאתה מתחיל למכור משהו? איזה שאלות עליך לשאול את עצמך, לפני שאתה מוכר מוצר כלשהו וניגש ללקוח הראשון שלך? איזה שאלות כדאי לך לשאול את עצמך גם תוך כדי שאתה כבר מוכר מוצר כלשהו, כדי לשפר ... איך ניגשים למכירה של מוצר חדש? איך מתכוננים לשיחת המכירה הראשונה? איך סוגרים את המכירה הראשונה? איך משכנעים את הלקוח הראשון? ועוד. אז נקודת ההתחלה, היא בהבנה הבסיסית ביותר של תהליך המכירה. והיא, שכדי שהלקוח יקנה ממך את המוצר, לשם כך הוא צריך לחשוב, שאם הוא יקנה את המוצר שלך, אז יהיה לו יותר טוב מאשר רע. דהיינו, הלקוח צריך לחשוב, שלקנות את המוצר שלך יעשה לו טוב, יותר מאשר לא לקנות את המוצר שלך ויותר מאשר לקנות ... את המוצר שלך, יש בזה עבורו, יותר יתרונות מאשר חסרונות, גם ביחס לכל שאר האלטרנטיבות שלו. כאשר האלטרנטיבות של הלקוח, הן, 1 - לא להשתמש בכלל במוצר שלך. 2 - לקנות מוצרים מתחרים למוצר שלך. והלקוח צריך לחשוב, שהאפשרות הטובה ביותר עבורו, היא להשתמש במוצר שלך + לקנות אותו ממך ולא מהמתחרים שלך. ולכן ממילא השאלות הנשאלות הן: 1 - איזה טוב יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 2 - איזה רע יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 3 - מהן האלטרנטיבות של הלקוח שלך, להשיג את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות עבורו, בצורה שתעשה לו פחות רע. לדוגמה, מחיר יותר נמוך אצל ... שלב 1: הכר את המוצר שלך! אז כמובן לפני שניגשים בכלל להתחיל לשאול, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך, לשם כך כמובן עליך להכיר את המוצר שלך, כמה שיותר, יותר טוב. וגם זה, לא ברור מאליו. כי ... שאתה כבר מכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, עכשיו בשלב השני עליך להבין, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך. שזה בעצם אומר לשאול את עצמך את השאלות הבאות, שמטרתן היא לגרום לאיש המכירות למצוא את כל הטוב האפשרי שיש במוצר שלו. כאשר את כל תחושת הטוב הזה, צריך כמובן להעביר ללקוח. והשאלות הן: מה הטוב שהמוצר שלי יכול לעשות ללקוח שלי? איזה טוב המוצר שלי עושה לאנשים? איך המוצר שלי יכול לשמח אנשים / מישהו בעולם? אם המוצר שלי ... עוד שימושים שניתן להשתמש במוצר שלי, למרות שמלכתחילה המוצר שלי לא נועד עבורם? איזה בעיות המוצר שלי יכול לפתור ללקוח? איזה בעיות יהיו ללקוח שלי, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה בעיות יוכלו להיות ללקוח, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות הלקוח יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות מישהו יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה תועלות המוצר שלי יכול להביא ללקוח? איזה יתרונות המוצר שלי יכול להביא ללקוח? איזה חסרונות יהיו ללקוח שלי, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה חסרונות מישהו יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה חסרונות ורצונות המוצר שלי יכול למלא ללקוח? איזה דברים טובים יכולים לצאת ללקוח מהמוצר שלי, גם בלי שהלקוח ידע עליהם? איזה תועלות יצאו ללקוח משימוש במוצר שלי, גם בדרך עקיפה מכך שהוא השתמש במוצר, ולא בהכרח בדרך ישירה? לדוגמה: דברים טובים שאנשים אחרים ... זא המוצר לא נוצר בשביל זה שיחשבו עליו... אבל המוצר מביא בדרך עקיפה את התועלת הזאת. איזה טוב יהיה ללקוח בטווח זמן מיידי / בינוני / רחוק, משימוש במוצר שלי? טוב ישיר + טוב עקיף? מהם היתרונות של השימוש ... של להשתמש במוצר זהה / דומה של המתחרים? במה המוצר שלך יותר טוב, מאשר המוצר של המתחרים? למה כדאי ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך ולא מוצרים שמתחרים בשלך? במה המוצר שלך יעשה יותר טוב ללקוח, אם הוא יקנה את המוצר שלך ולא את של המתחרים שלך? ואחרי שסיימת לשאול את עצמך את כל השאלות ... לעשות לאנשים. ובעצם עד כאן, שאלנו שאלות שאמורות לגרום לך איש המכירות, לראות את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח הפוטנציאלי שלך. שלב 3: למד איך להסביר את היתרונות של המוצר שלך! עכשיו עוברים לשלב הבא, שהוא להבין, שלא מספיק שאתה מבין מה הטוב שהמוצר שלך עושה ללקוח שלך, אלא גם צריך להבין איך גורמים ללקוח שלך להבין את כל הטוב הזה. ולכן השאלות שעליך לשאול את עצמך הן: מה אני חושב שחשוב יותר ללקוח, מתוך כל היתרונות והפתרונות שהמוצר יכול לספק ללקוח שלי? מה לדעתי סדר העדיפויות של הלקוח שלי, ביתרונות שיש במוצר שלי? איזה יתרונות חשובים לו יותר ואיזה יתרונות חשובים לו פחות? ולמה יתרונות מסוימים חשובים לו יותר או פחות? כאשר, השאלה למה, תגרום לך להבין יותר טוב את הלקוח שלך לצורך שיפור המכירה. איזה לקוחות חשובים להם יתרונות מסוימים, יותר מאשר יתרונות אחרים? האם ואיך ניתן לנסות לזהות את סוגי הלקוחות האלו מראש, כדי לדעת איזה יתרונות להציג להם? איזה יתרונות יש גם למוצרים המתחרים שלי? איזה יתרונות יותר הכרחיים ללקוח שלי? איזה יתרונות הלקוח שלי, יותר לא יכול להסתדר בלעדיהם? איזה יתרונות יותר קל להסביר ללקוח עליהם? כאשר לא תמיד אלו יהיו היתרונות החשובים יותר ללקוח. איזה יתרונות נשמעים יותר טוב עבור הלקוח, למרות שהם פחות חשובים באמת עבורו? איזה אפשרויות (מילים / ניסוחים / ...
פטנט רשום לקנות מוצר רגשות איך לטפל בהתנגדויות מכירה חסרונות ויתרונות ליצור תסריט שיחה להסתדר מסודר
פרזנטציה למשקיעים, איך לגרום למשקיע להשקיע בך? טעויות של יזמים, איך לשכנע משקיע? תחזית ריאלית, תחזית אופטימית מידי, התעשרות מהירה, כסף קל, לעשות אקזיט, להקים סטארטאפ, יעוץ ליזמים, יעוץ למשקיעים, רישום פטנט, השקעות כספיות
פרזנטציה למשקיעים, איך לגרום למשקיע להשקיע בך? טעויות של יזמים, איך לשכנע משקיע? תחזית ריאלית, תחזית אופטימית מידי, התעשרות מהירה, כסף קל, לעשות אקזיט, להקים סטארטאפ, יעוץ ליזמים, יעוץ למשקיעים, רישום פטנט, השקעות כספיות
... יזמים רבים מציגים למשקיע תחזיות אופטימיות ביותר בנוגע לפוטנציאל השוק, כגון שוק של 100 מיליארד דולר או 100 מיליון לקוחות פוטנציאליים. הכוונה מאחורי הצגת נתונים כאלה היא לשדר למשקיע שההשקעה תביא רווחים עצומים בזמן קצר, ובכך להלהיב אותו. אליעד ... פועלים כשוק ענק, ומאמינים שהמציאות תוביל אוטומטית להצלחה. כאשר הם מציינים שהשוק שווה מיליארדי דולרים או שיש 100 מיליון לקוחות פוטנציאליים, הם שוכחים את אחד הגורמים החשובים: התחרות. כאשר שוק כה גדול נחשב לפוטנציאלי, כמעט תמיד ישנם הרבה מתחרים. ... פוטנציאליים עבור משחק מחשב שהוא מפתח, צריך לזכור שיש הרבה מפתחים אחרים שיכולים להיכנס לאותו תחום ולהתמודד על אותם לקוחות. מה גורם להצלחה הגדולה של חברות ולהצלחה של יזמים? יזמים לעיתים קרובות טועים לחשוב שההצלחה של חברה גדולה בשוק ...
מנותק מהמציאות מאמץ חלומות להעריך להכין יעוץ למשקיעים רישום פטנט פוטנציאל
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
... בעיות פנימיות, קונפליקטים או התנגדויות פנימיות, הן מיומנויות שניתן להשליך גם על ניהול חיצוני, למשל בניהול צוותים, עבודה מול לקוחות וכולי. האם כל אדם יכול להיות מנהל טוב? אליעד מסביר שלמרות שכל אדם יכול להיות מנהל, לא כל אחד ... מתאים לי להיות מנהל? מה צריך כדי להיות מנהל? מהן התכונות של מנהל? איך להיות מנהל טוב? איך לנהל לקוחות? האם כל אחד נולד מנהל? האם באמת כל אחד יכול להיות מנהל? התוכן מסביר שיש דעות שונות לגבי השאלה ... מנהל טוב? איך להיות מנהל טוב? איך להצליח לנהל? איך להיות מנהל מוצלח? איך לדעת לנהל אנשים? איך לנהל לקוחות? איך לנהל ספקים? איך לנהל עסקים? איפה לומדים לנהל? האם ניהול זאת תכונה נרכשת? האם כל אחד נולד מנהל? ...
חיצוניות איזה מנהל אני תהליך ניהול עובד איך להצליח בתפקיד איך לנהל משימות יכולת ניהול וארגון התקדמות
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב?
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב?
... יודע את התשובה לשאלה שנשאלת, ומה הדרך בה ניתן לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה. אליעד מתחיל בכך שהוא מציין שהלקוחות לרוב יעדיפו לקבל תשובה וודאית, גם אם היא לא בהכרח נכונה, על פני חוסר תשובה או חוסר ידיעה. לכן ... תלויה בגורמים רבים כמו גיל, מצב רפואי, סוג התרופה ועוד. מה עדיף: וודאות או חוסר וודאות? על פי אליעד, הלקוחות לרוב יעדיפו תשובה וודאית, גם אם היא שגויה, כי זה מספק להם תחושת ביטחון. אנשים נוטים להעדיף את המענה ... חולשה. לפעמים הוא יכול להיות יתרון. היכולת להסביר מדוע אינך יודע יכולה להפוך את חוסר הידיעה שלך לנקודת חוזק. לקוחות אינם מחפשים רק תשובה מהירה, הם מחפשים תשובה שהם יכולים לסמוך עליה. איך להתמודד עם חוסר ידיעה? כיצד לשדר ... בשיווק למרות חוסר ידיעה? המשמעות של חוסר ידיעה כמקצועיות ואמינות כאשר אדם מספק שירות מסוים ומתמודד עם שאלה של לקוח, הוא עשוי למצוא את עצמו במצב שבו הוא אינו יודע את התשובה. לכאורה, הלקוח יעדיף לפנות לאדם שטוען שהוא יודע את התשובה, משום שהוא מחפש פתרון ברור. אך כאן עולה שאלה עמוקה יותר ... שהתרופה תשפיע. רופא מקצועי יגיד שזה תלוי בגורמים רבים: גיל, מצב רפואי, סוג התרופה, קצב חילוף החומרים ועוד. האם לקוח מעדיף אדם שיודע? באופן טבעי, רוב הלקוחות יעדיפו לקבל תשובה חד משמעית, גם אם היא שגויה. זה מספק להם תחושת ודאות, גם אם היא מזויפת. אנשים אוהבים להיאחז במי שמדבר בוודאות, כי זה נותן להם תחושת ביטחון. לכן, לקוח עלול להעדיף נותן שירות שמספק תשובות ברורות (גם אם הן לא נכונות) על פני מישהו שאומר אני לא יודע. כיצד למכור לא יודע כיתרון? על מנת לגרום ללקוח להעריך את חוסר הידיעה שלך, יש צורך להסביר לו מדוע אינך יודע. כלומר: להראות שהשאלה מורכבת ולהסביר מהם כל ... אליי. מסקנה לא תמיד לא יודע הוא חולשה - לעיתים הוא דווקא יתרון. היכולת להסביר מדוע אינך יודע ולתת ללקוח תחושה שהעמקת בנושא יותר מאחרים, יכולה להפוך את חוסר הידיעה שלך לנקודת חוזק. לקוחות אינם מחפשים רק תשובה, הם מחפשים תשובה שהם יכולים לסמוך עליה. שכנוע ומכירות ניהול תקשורת עם לקוחות פסיכולוגיה של החלטות השפעה ושיווק חשיבה ביקורתית ואי - ודאות אמינות ומקצועיות מצע פוליטי, מי ישכנע את מי? מי ...
לבנות ביטחון עצמי שירות ניהול שריר איך לשכנע את הלקוח לשאלות בראיון פוליטי להעריך ספקים
איך לכבוש את העולם? איך להיות מפורסם בכל העולם? איך להתפרסם בענק? איך להיות מנטור מפורסם? איך להיות גורו מפורסם? איך להשיג מעריצים? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך לגרום לאנשים ללמוד ממך? איך להצליח בענק? ללמוד מנטורינג
איך לכבוש את העולם? איך להיות מפורסם בכל העולם? איך להתפרסם בענק? איך להיות מנטור מפורסם? איך להיות גורו מפורסם? איך להשיג מעריצים? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? איך לגרום לאנשים ללמוד ממך? איך להצליח בענק? ללמוד מנטורינג
... נותן דוגמאות מעולם המנטורים באינטרנט, שמדגישים בעיקר בעיות ולא מציעים פתרונות בחינם. הפתרונות מוצגים תמיד בצורה מעורפלת, רק לאחר שהלקוחות כבר שילמו. איך ליצור סגנון חיים שאנשים ירצו לחקות? הטכניקה הבאה שאליעד ממליץ עליה היא להציג סגנון חיים נחשק ... שיסתיים בקרוב כדי ליצור תחושת דחיפות. לספר שאתה השקעת אלפי דולרים על קורסים ומנטורים כדי להיראות מקצועי, מה שיגרום ללקוחות לחשוב שהמוצר שלך שווה הרבה יותר. אליעד מדגיש שככל שתציג את עצמך כמי שמשקיע הרבה בידע, אנשים יאמינו שהמוצר ... להיות הכי מפורסם? איך להפוך להיות מנטור מפורסם? איך להשיג מעריצים? איך להשיג מעריצות? שקרים של מנטורים, עדויות של לקוחות, עדויות של מטופלים, המלצות של לקוחות, לקוחות ממליצים עליך, סגנון חיים, איך להיות מיליונר? איך לעשות הרבה כסף? איך לעשות המון כסף? איך לחלק עצות לאחרים? ...
לגרום לאישה להתאהב בי איך להתפרסם בכל העולם מיליונרים להעלות ביטחון עצמי לגרום לבן לרצות אותי מטופל איך לשפר את הביטחון העצמי להוריד את המחיר
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים איך ניתן ... השירותים שדרושים לו בעבור שכר. אך יש דרך חדשה להסתכל על מערכת יחסים זו, דרך השוואה למודל ספק - לקוח. זו היא דרך מעניינת שתוכל לשנות את תפיסת הניהול והיחסים בתוך הארגון. מה הכוונה בעובד כספק שירותים? המושג עובד ... למעביד, אך במקום זאת הוא מקבל את תשלום העבודה באמצעות תלוש משכורת. המשמעות כאן היא שמבחינה פונקציונלית, המעביד הוא הלקוח של העובד, והעובד מספק לו שירותים שנדרשים. מה זה אומר לגבי תפישת המעביד כלקוח? מנגד, אם אתה בתפקיד המעביד, אתה יכול להסתכל על עצמך כלקוח של העובדים שלך. במקום לחשוב עליהם ככפופים לך, תוכל לראות בהם כמי שמספקים לך שירותים. אותם עובדים מספקים לך ... כל אחד במערכת. איך זה משנה את התפיסה? כאשר אתה מבין שיחסי העבודה הם למעשה מערכת של ספק - לקוח, התפיסה משתנה באופן מוחלט. כללים שמחליטים כיצד לעבוד עם לקוחות נכנסים לתוקף גם ביחסי עובד ומעביד: שמירה על שביעות רצון הלקוח - כמו שספק שירותים שואף לספק שירות איכותי ללקוח, כך גם העובד צריך לשאוף לשביעות רצונו של המעביד. מתן שירות איכותי - ספקים תמיד שואפים לספק שירות טוב כדי לשמור על לקוחותיהם, כך גם העובדים צריכים לדאוג להעניק שירותים איכותיים למעביד שלהם כדי להבטיח את המשך העבודה. התנהלות חוזית - העובד ... מקום להסתכל עליו כמי ששיתוף פעולה עמו חשוב להצלחת הארגון. שיפור חוויית העבודה - כמו שמעסיקים משקיעים בשיפור חוויית הלקוח, כך גם עליהם להשקיע בשיפור חוויית העובד, כך שיפיקו יותר מהעבודה. הבנה הדדית של הצרכים - העובד רוצה תמורה ... טוב יותר. לסיכום במקום להסתכל על יחסי עובד ומעביד כיחס של סמכות, אפשר לראות בהם מערכת של ספק - לקוח שבה כל אחד מספק ערך לשני. הצפייה שהעובד ייתן שירות טוב והמעביד יעניק תמורה הוגנת יכולה להוביל לשיפור משמעותי ביחסים הארגוניים. עקרונות העבודה עם לקוחות - כמו שמירה על שביעות רצון, איכות, ותיאום ציפיות - חלים גם ביחסים בתוך הארגון, ומערכת כזו יכולה לייעל ... ישלם לך עבור חשבונית כמו לכל ספק, הוא משלם לך באמצעות משכורת חודשית. בסופו של דבר, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ואתה מספק לו שירותים. המעסיק כלקוח של העובד מהצד השני, אם יש לך עובדים תחתיך, אתה יכול לחשוב על עצמך לא רק כמנהל או בוס, אלא כלקוח של אותם עובדים. העובדים שלך מספקים לך שירותים מסוימים שבמקום לקבל תמורתם חשבונית, אתה משלם להם בתלוש משכורת. איך זה משנה את התפיסה? כאשר מבינים את זה, היחס משתנה לחלוטין. אם מסתכלים על הבוס כלקוח, אז למעשה הכללים שחלים על עבודה עם לקוחות הופכים להיות רלוונטיים גם ליחסי עבודה. למשל: שמירה על שביעות רצון הלקוח - העובד צריך לשמור על שביעות הרצון של הבוס, כמו שספק דואג לרצות את הלקוח. מתן שירות איכותי - כמו שכל ספק רוצה לספק שירות טוב כדי להבטיח המשך עבודה, כך גם עובד צריך ... הדדיות. השלכות על מערכת היחסים במקום העבודה ברגע שמסתכלים על יחסי עובד - מעביד דרך המשקפיים של ספק - לקוח, אפשר לגשת לניהול עובדים בצורה שונה. למשל: התייחסות לעובד כאל שותף עסקי ולא רק כאל כפוף. מתן דגש על שיפור חוויית העבודה, כמו שמנסים לשפר את חוויית הלקוח. הבנה הדדית של הצרכים - המעביד רוצה שירות איכותי והעובד רוצה תמורה הוגנת. לסיכום הבנת מערכת היחסים בין עובד למעביד כמערכת ספק - לקוח מאפשרת לנהל את הקשרים בצורה פרודוקטיבית ושקופה יותר. במקום לראות את העובד ככפוף והמעביד כבעל הסמכות המוחלטת, אפשר להבין ...
מוחלטות השלכות סמכותיות החלטות להסתכל על עצמך לנתח העובד שלך הוא הספק שלך שותפות
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
... פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר איך להתמודד עם הפחד שהלקוח יפנה למתחרה עם המפרט? אליעד מסביר שהרבה בעלי עסקים מפחדים שהלקוח יקבל מהם הצעת מחיר מפורטת, ייקח את המפרט הטכני, וילך למתחרים כדי לקבל הצעה זולה יותר. החשש הזה נובע מכך שאנשים חושבים שהלקוח פשוט ישווה את הרכיבים וימצא אלטרנטיבה זולה יותר במקום אחר. הדוגמה שאליעד נותן היא של בעל עסק שמוכר מחשבים יוקרתיים במחיר גבוה, כמו מחשב בעלות של 10,000 שקלים. אם אותו בעל עסק לא יפרט ללקוח את המפרט המדויק והיתרונות של המחשב, הלקוח עלול לפנות למתחרה ולקבל הצעה זולה משמעותית, אפילו במחיר של 5,000 שקלים, בלי להבין שיש הבדל באיכות. מדוע המפרט ... בכם אם לא תפרטו אותו? אליעד מדגיש שככל שהמוצר שלכם איכותי ויקר יותר, כך הבעיה מחמירה. אם לא תפרטו ללקוח בדיוק מה כולל המפרט, הלקוח לא יבין למה המחיר שלכם כל כך גבוה, ועלול לבחור במוצר זול יותר של מתחרה שלא נותן את אותה איכות. לדוגמה, אם המוצר שלכם הוא מחשב יוקרתי במיוחד, אבל לא פירטתם בדיוק אילו חלקים איכותיים נמצאים בו, הלקוח עלול לחשוב שהמוצר של המתחרה, שהוא זול בהרבה, הוא בעצם דומה למוצר שלכם, למרות ההבדלים המשמעותיים באיכות וברמת החלקים. לכן, דווקא במצב שבו המוצר איכותי במיוחד, יש צורך רב יותר לפרט בדיוק את כל הפרטים הטכניים ללקוח, כדי שהוא יבין את ההבדל ויראה את הערך האמיתי של מה שאתם מוכרים לו. האם אתם מספקים רק מפרט ... אם העסק שלכם רק מוכר חלקים או מפרט טכני ללא שום תוספת, אתם בבעיה. במקרה כזה באמת יש חשש שהלקוח ייקח את המפרט, יפנה למתחרה ויקנה את אותו מוצר בדיוק במחיר זול יותר. עם זאת, אליעד טוען שעסקים רציניים ... הרכבת המוצר בצורה מקצועית ומדויקת. ניהול מלא של הפרויקט או של תהליך ההרכבה והאספקה. אחריות ארוכת טווח או שירות לקוחות מיוחד. ייעוץ מקצועי וליווי אישי לאורך כל התהליך. הדברים האלה יוצרים ערך מוסף אמיתי שהמתחרים לא יכולים בהכרח לתת באותה רמה, וזה בדיוק מה שהלקוח צריך להבין כשהוא מקבל מכם הצעת מחיר. איך נכון להציג את המחיר בהצעת המחיר? אליעד מציע הצעה פרקטית: כאשר ... או לרכיבים עצמם. במקום לציין עלות לכל חלק וחלק בנפרד, יש להציג את המחיר כסך הכל הכללי, זאת אומרת שהלקוח יבין שהוא משלם עבור כל החבילה בשלמותה, כולל ההרכבה, השירות, האחריות והניהול. כך הלקוח לא יוכל להשוות אחד לאחד את המחירים של הרכיבים מול המתחרים, כי הערך שהוא מקבל אינו רק ברכיבים עצמם, ... מורכב מעשרה חלקים שונים, אל תפרטו כמה עולה כל חלק בנפרד, אלא תנו מחיר אחד עבור החבילה השלמה. אם הלקוח ינסה להשוות למתחרה, הוא יבין שהמחיר אצלכם מגלם בתוכו הרבה יותר מאשר עלות הרכיבים עצמם. איך להתגבר על הפחד ... אם תבינו שאתם לא מוכרים רק רכיבים או מפרטים טכניים, אלא שירותים נלווים וערך מוסף אמיתי. אם אתם חוששים שהלקוח שלכם יפנה למתחרה זול יותר, כנראה שאתם עצמכם לא מבינים לעומק את הערך שאתם מספקים ללקוחות שלכם. הוא מוסיף ואומר שדווקא כאשר אתם מוכרים מוצר איכותי מאוד, הכרחי במיוחד לפרט את המפרט בצורה מלאה ככל האפשר. אם לא תפרטו, הלקוח יטעה לחשוב שהמתחרה הזול נותן אותו דבר בדיוק, וכך תפסידו אותו. לעומת זאת, אם תפרטו במדויק את המפרט ותבהירו את הערך המוסף שלכם, תצליחו להראות ללקוח את הערך האמיתי של השירות שלכם. לסיכום: איך לכתוב הצעת מחיר נכונה ולמכור מוצר יקר בלי לחשוש ממתחרים? לסיכום, ... איכותיים, אתם מוכרים שירות כולל ולא רק מפרט או חלקים טכניים. כך תוכלו להתמודד עם הפחד מתחרות עסקית, כי הלקוחות יבינו בדיוק על מה הם משלמים, ויבינו את היתרון המשמעותי שלכם מול המתחרים הזולים. איך להתמודד עם תחרות עסקית? האם כדאי לפרט את המפרט הטכני ללקוח? איך לכתוב הצעת מחיר? איך למכור מוצר יקר? מה לעשות כשהלקוח אומר שיקר לו? איך להתמודד עם מתחרים זולים? פחד מהצעת מחיר זולה יותר? איך להתמודד עם הפחד שהלקוח ייקח את המפרט שלכם ויפנה למתחרה? שלום חברים, איך מתמודדים עם החשש שהלקוח שלכם יקבל מכם מפרט של מוצר או שירות ואז ייקח אותו למתחרה שלכם כדי לקבל הצעת מחיר זולה יותר? אתם מספקים שירות או מוצר, הלקוח מבקש הצעת מחיר, ואתם חוששים שאם תפרטו לו מה בדיוק הוא מקבל, הוא פשוט ייקח את אותו מפרט ויחפש ... אם המפרט שלכם איכותי במיוחד, הבעיה עלולה להיות חמורה יותר. לדוגמה, אם אתם מוכרים מחשב עם רכיבים יקרים במיוחד, והלקוח שואל כמה עולה המחשב ואתם עונים 10,000 שח, יש סיכוי שהוא ילך למתחרה שלכם ויקבל הצעת מחיר של 5,000 ... אחר, אולי באיכות נמוכה יותר. כלומר, ככל שהמפרט שלכם טוב יותר, כך אתם עלולים להיפגע יותר אם לא תפרטו ללקוח בדיוק מה הוא מקבל. למה זה קורה? אם לא תפרטו את המפרט שלכם, הלקוח לא ידע להבחין בין המוצר שלכם לבין מוצר פחות איכותי שהמתחרה מציע במחיר נמוך יותר. המתחרה עשוי לתת הצעת מחיר זולה יותר על מוצר שאינו ברמה של שלכם, אך הלקוח לא יהיה מודע לכך. לכן, אם המוצר שלכם באמת טוב, אתם דווקא צריכים לפרט את המפרט כמה שיותר, כדי שהלקוח יבין את הערך האמיתי שהוא מקבל. האם אתם מספקים רק את המפרט או גם ערך מוסף? אם אתם עוסקים רק בהעברת סחורה מיד ליד, החשש שלכם מוצדק. אם הלקוח רואה רק רשימת רכיבים, קל לו להשוות מחירים ולבחור את ההצעה הזולה ביותר. אבל אם אתם מנהלים עסק נכון, ... רק מפרט טכני - אתם מספקים שירותים נוספים כמו: הרכבה מקצועית של המוצר ניהול הפרויקט או השירות אחריות ושירות לקוחות ייעוץ וליווי מקצועי כל אלה הם חלק מהשירות שאתם מספקים, ואלו דברים שהמתחרה שלכם לא בהכרח יוכל לתת באותה ... לתמחר ולפרט את המפרט? אל תצמידו את המחיר לרשימת הרכיבים. במקום זאת, תנו מחיר כולל על כל השירות, כך שהלקוח יבין שהוא משלם על חבילה שלמה ולא רק על חלקים בודדים. אם יש לכם עשרה רכיבים במוצר, אל תכתבו ... מחיר כולל, שמגלם בתוכו גם את הערך המוסף שאתם נותנים. לסיכום אם אתם אנשי מקצוע טובים, אין סיבה לפחד שהלקוח ייקח את המפרט שלכם ויחפש הצעה זולה יותר. אם אתם באמת מספקים ערך מעבר למפרט הטכני, תדגישו זאת, תפרטו ... ותגבו מחיר בהתאם לשירות הכולל שאתם מציעים. חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il בנושא מכירות, תחרות עסקית והתמודדות עם לקוחות. בהצלחה!
תהליך לקוח אומר שהמוצר יקר שירות לקוחות אמת התנגדות למחיר המחיר יקר מחיר גבוה למה המוצר זול
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
בסוף מרחב המקום דת יהודית רוצה בחורה שלא אוהבת את עצמה הרגשה של מבוי סתום תחושת כאב פחד מחששות לא הגיוניים אימון אישי טיפול בפחדים למה הוא בדיכאון? לאהוב את עצמי ללא תנאים חוסר אמונה עצמית לאהוב את המציאות בדיעבד לאהוב שני אנשים במקביל שימוש בסמים ואושר רוחני שיטות להיות מאושר העדר משיכה איך להתמודד עם לחץ בגלל גירושין? קבלת החלטות בתהליך מכירה לעשות טעויות בקבלת החלטה איך להתמודד עם חוסר הצלחה למכור? להתמודד עם סרטן אני לא מצליח כמו כולם התמודדות עם חרדת כישלון לקוח חושש לעשות טעות להבין את הלקוח האם לפנק את הילד? השמנה אצל ילדים רצונות מודחקים בתת מודע רוחניות ושנאת החיים הפרעות חרדה באיזה גיל יכולה להתפרץ מחלת נפש? חבר של האקסית הדחקה של האקסית תרגילי כושר מתיחות למה לעשות הרבה חזרות? אלוהים חסר כל יכולת אין סוף אלוהים תחושת הארה איך לשחזר הארה רוחנית? איך להיות אלוהים בדמיון? להיות אלוהים בדמיון איך להתעשר אם אני גרוע בהכל? למה כן לבזבז כסף? ייעוד ומטרת החיים משמעות החיים כמשחק הנאה מתמדת ליהנות מאכילת בשר בחירה בין חסרונות לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית למה יש רע בעולם? ריבוי יקומים עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה, אימון אישי להרזיה, אימון אישי לפרישה בתחום לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 09_09_2025 השעה 14:42:30 - wesi1