... לבצע פעולות מסוימות באופן אוטומטי - כהרגל. אליעד כהן מסביר לעומק את המנגנון העומד מאחורי יצירת הרגלים, ואת הדרכים הפרקטיות ליישם זאת על עובדים במקום העבודה. הרגל הוא
פעולה שחוזרת על עצמה פעמים רבות, עד שהיא הופכת
לפעולה אוטומטית שאינה דורשת בחירה מודעת. לדוגמה, כאשר אדם מתעורר בבוקר והולך לצחצח שיניים, הוא עושה זאת מתוך הרגל. הוא לא מתלבט בכל בוקר אם לצחצח או לא, אלא פשוט מבצע את
הפעולה באופן טבעי, משום שהוא כבר רגיל לעשות זאת. מה צריך לעשות כדי שעובדים יתרגלו
לפעולה מסוימת? כדי ליצור הרגל אצל עובדים, אליעד מציין שני תנאים מרכזיים: העובד צריך לבצע את
הפעולה מספר רב של פעמים. העובד צריך להאמין
שהפעולה מועילה לו, או לפחות שאי - עשיית
הפעולה תגרום לו נזק או אי - נוחות. ברגע שהעובד מבצע את
הפעולה מספיק פעמים מתוך ההבנה שהיא מועילה לו או מתוך החשש שאי - עשייתה תגרום נזק, בהנחה
שהפעולה אינה כרוכה בנזק ממשי עבורו, היא תהפוך בהדרגה ... אליעד מספק דוגמה של ילד קטן שלא מצחצח שיניים באופן טבעי. ההורים מלמדים אותו שוב ושוב את התועלת שבצחצוח השיניים או את הנזק שייגרם לו אם לא יצחצח, עד שהוא מתרגל
לפעולה והופך אותה להרגל קבוע. כיצד מתמודדים עם ... העובד שמאפשרת למעסיק לאכוף את התנאים. מה הם הצעדים הפרקטיים שכדאי לנקוט? לסיכום, הצעדים המעשיים שאליעד מציע הם: הבהירו לעובדים את התועלת האישית או הנזק שבאי - עשיית
הפעולה המבוקשת. הגדירו פעולות מסוימות באופן חוזר ... תמורת המשכורת הם היו מתרגלים לעשות הרבה דברים. העובד שלך אומר תראה, המשכורת מחויבת המאמץ לא מחויב בשביל מה לי להתאמץ זה הכל מאוד פשוט הרי מה אתה בסך הכל אומר לו שיעשה
פעולה מסוימת שאם לא היא גורמת נזק למקום עבודה, ...