... טעות משמעותית מכיוון שהדבר החשוב ביותר הוא שהפרסומת או השלט ישיגו את מטרתם ויגרמו לאנשים לבצע
פעולה מסוימת. לדוגמה, אם יש לך עסק ואתה מעמיד שלט חוצות ... של עיצוב פרסומת, באנר או שלט חוצות היא שהמסר יגיע בצורה הכי ברורה ומהירה לקהל היעד ויניע אותו
לפעולה הרצויה. אם, לדוגמה, הצבת שלט ליד כביש סואן, המטרה ... יבטיח בצורה הכי יעילה וברורה את השגת המטרה הזאת? מה יגרום לצופה להבין מיד במה מדובר ולבצע את
הפעולה הרצויה לי? לדוגמה, אם מטרת השלט היא למכור מוצר חדש, ... לשאול שאלות כמו האם המסר ברור באופן מידי?, האם מי שיראה את העיצוב יבין במה מדובר?, האם המסר יניע
לפעולה?. אלו השאלות היחידות שבאמת חשובות. לדוגמה, כשבוחרים ... שלט חוצות, באנר או פרסומת באתר אינטרנט - הכי חשוב לזכור שהמטרה הסופית היא להעביר את המסר ולהניע
לפעולה. היופי הוא חשוב, אבל הוא רק אמצעי משני. כל החלטה ... אסתטי בלבד. זכור תמיד לשאול את עצמך האם העיצוב הזה ברור?, האם המסר יגיע מהר לצופה?, האם זה יניע
לפעולה?, במקום להתעסק בשאלות של יופי ואסתטיקה בלבד. איך ... אתכם היא: מהי מטרת השלט? האם אתם רוצים שאנשים שנוסעים בכביש יבחינו בו, יבינו את המסר ויבצעו
פעולה כמו התקשרות אליכם או פנייה לבית העסק? שאלת המפתח ... איך העיצוב יכול לשרת את המטרה? מה יעזור למי שרואה את השלט להבין במה מדובר במהירות? מה יניע אותו
לפעולה? מה לא לשאול? אל תשאלו את עצמכם: האם זה נראה יפה? ... לתוצאה הרצויה. תוצאה מעל יופי שלט, פרסומת או באנר - כל אלו הם כלים שמטרתם לתקשר מסר ברור ולגרום
לפעולה. לכן, כשאתם מעצבים אותם, התמקדו קודם כל בשאלה: איך ...