... בגישה של חשיבת יש. אם המוכר מתעקש למכור ללקוח שאין לו סיכוי אמיתי למכור לו את
המוצר, הוא עלול לבזבז זמן ומאמצים על לקוחות שאין להם עניין
במוצר. התעקשות כזו עשויה להוביל לבזבוז משאבים ולהפסד זמן, במקום להתמקד בלקוחות שמוכן יותר לבצע ... מחבלות בהצלחת המכירה. אליעד מסביר כי אם יש למוכר את האמונה שהוא יכול למכור את
המוצר, גם אם לא כל הלקוחות יקנו ממנו, הסיכוי להצליח יהיה גבוה יותר. מהי חשיבת שפע ואיך היא יכולה ... יש מצבים שבהם המוכר לא יכול למכור למישהו באופן ריאלי, כי הלקוח לא מעוניין
במוצר או אין לו את הצרכים המתאימים. אליעד מציין כי במקרים כאלה חשיבת יש לא תמיד מועילה. חשוב ... לשפר את המכירה הוא האמונה האישית ביכולת שלך למכור. כאשר המוכר מאמין בעצמו
ובמוצר שהוא מוכר, גם אם לא כל לקוח יקנה ממנו, הוא ימשיך להתמיד במכירה. האמונה הזו היא מקור ... לו סיכוי להצליח. המוכר עלול לבזבז זמן ומשאבים על לקוחות שאין להם עניין אמיתי
במוצר, במקום להתמקד בלקוחות שיש להם פוטנציאל לקנות. אליעד מציין כי חשיבת יש יכולה להוביל לבזבוז ... פוגעת בתהליך ומורידה את המוטיבציה. חשוב להימנע מהמחשבה הזאת ולהאמין בעצמך
ובמוצר שלך, גם אם המצב נראה מאתגר. אליעד מסביר כי אם יש למוכר את האמונה שהוא יכול למכור, הסיכוי ... תמיד מועילה. אם המוכר לא מבצע חקירה אמיתית על הלקוח ומבין שהוא לא באמת מעוניין
במוצר, הוא עלול לבזבז זמן ומאמצים. חשוב לדעת מתי להפסיק ולהתמקד בלקוח האמיתי שמוכן לבצע את ...