... הכעס או החרדה שלו. אליעד נותן דוגמה נוספת של טיפול בהתנגדויות של לקוח. אם לקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את
המוצר , עליך להבין מהם הרצונות והאמונות שלו ביחס
למוצר, ולמצוא מה הכי קל לשנות בדעות שלו. לדוגמה, לומר לו מה שאתה חושב על
המוצר אינו נכון ולנסות לשנות את ההנחות שלו לגבי
המוצר. באותה צורה בדיוק, בטיפול בכעס או בחרדה, תבדוק אילו ... או מה הכי קל לנתק אצלו לגבי הכעס, אותו דבר נגיד לגבי לקוח נגיד שלקוח כועס עליך אומר לך לא רוצה לקנות את
המוצר נניח, אוקי אתה צריך להגיד אוקי למה הוא לא רוצה לקנות את
המוצר בוא נמצא את רשימת ההתנגדויות, בוא נמצא מה הוא מאמין לגבי
המוצר שלי, מה הרצונות שלו לגבי
המוצר שלי ואיך אני יכול לפרוץ בפנים לדוגמה להגיד לו תראה אבל זה לא נכון מה שאתה חושב על
המוצר או כן אולי בכלל להביע הזדהות ולהגיד לו משהו אחר. בקיצור ...