... עברה המרה למילה חושבים). או לדוגמה בזמן טיפול בהתנגדויות לקוח, שהלקוח יכול לדוגמה לומר
המוצר הזה לא מתאים לי, שזה בעצם דיבור בזמן כולל,
שהמוצר לא מתאים לו באופן כללי. ואת המשפט הזה אפשר להפוך למה לא מתאים לך
במוצר כרגע?. שזה בעצם אומר, שלא
שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שיש משהו
במוצר שלא מתאים לך באופן פרטי. ולא
שהמוצר לא מתאים לך באופן כללי, אלא שרק כרגע
המוצר לא מתאים לך באופן פרטי, מסיבה ספציפית כלשהי. דהיינו, אתה לוקח את האמירה של הלקוח
שהמוצר לא מתאים לו, ואתה תוחם ומגביל אותה לזמן כלשהו. למה כרגע אתה חושב כך או אחרת. או לדוגמה שהלקוח אומר
המוצר הזה לא מתאים לי כעובדה. ואז במקום לומר לו למה
המוצר לא מתאים לך, עליך לומר למה אתה אומר
שהמוצר לא מתאים לך. שגם כך הופכים את האובייקטיבית, לסובייקטיבי ויחסי בלבד. ...