... ומראיין למרואיין, אינה מוגבלת רק למכירות
מוצרים , אלא נוגעת גם למקרים של חיפוש ... בעוד שהקונה יעדיף שהמוכר יספר על עצמו ועל
המוצר או השירות לפני שהוא חושף את הצרכים ... יחשוף את צרכיו קודם, כדי להקל עליו למכור את
המוצר בצורה מותאמת אישית, בעוד שהקונה ... להיעזר במילים שהקונה אמר כדי לשווק לו את
המוצר המתאים, בין אם הוא מתאים באמת ובין ... להסתמך על הצרכים של הקונה כדי לשווק לו את
המוצר בצורה שמתאימה לו, וזה עלול להוביל לכך שהמוכר יוצר התאמה בין המילים של הקונה
למוצר שהוא מציע, גם אם
המוצר לא בהכרח מתאים לו באמת. אבל אם הקונה ... ומדויקת מבלי שהמוכר ינסה להתאים את
המוצר למה שהוא אמר מראש. הבסיס למכירה ... כאן היא שלפני שיתחיל תהליך מכירה או הצגת
המוצר, המוכר חייב להבין מה בדיוק הקונה ... המוכר מבין את צורכי הקונה, הוא יכול להציג את
המוצר בצורה שתהיה לו מותאמת אישית. באותו ... על הקונה, כך יהיה לו קל יותר למכור לו את
המוצר או השירות. זהו עקרון בסיסי בתהליכי ... בצורה הרבה יותר אפקטיבית ולהתאים את הצעת
המוצר למידותיו של הקונה. מנגד, האינטרס של ... שואל שאלות פתוחות ומאפשר למוכר לדבר יותר על
המוצר, כך הוא יקבל מידע יותר אובייקטיבי ... הקונה שואל את המוכר מה אתה יכול לספר לי על
המוצר הזה? לפני שהוא מתחיל לדבר על צרכיו האישיים, הוא יקבל תמונה רחבה ומדויקת יותר של
המוצר. מה קורה בראיון עבודה? גם בראיון ... לחשוף כמה שיותר מידע לפני שתתחיל למכור לו את
המוצר. לדוגמה, אם לקוח מגיע ואומר אני מחפש
מוצר כזה וכזה, מה יש לך להציע? - תן לו ... אל הלקוח על ידי שאלות כמו מה בדיוק חשוב לך
במוצר הזה? כך תוכל להבין יותר את צורכי הלקוח ולהתאים את הצגת
המוצר באופן שיגדיל את הסיכוי למכירה. ... לקונה לדבר כמה שיותר לפני שאתם מציגים את
המוצר שלכם. - אם אתם בצד של הקונה - אתם ... ואם אתה מראיין - אתה בעצם מנסה לקנות את
המוצר, כלומר, את המועמד המתאים. בקיצור, יש ... על עצמו כמה שיותר לפני שהוא עצמו מציג את
המוצר או השירות, ואילו האינטרס של הקונה הוא שהמוכר יספר על עצמו ועל
המוצר לפני שהקונה חושף את דרישותיו. כיצד ... להשתמש בדיוק באותן מילים שלך כדי לשווק לך את
המוצר, בין אם הוא באמת מתאים לך ובין אם ... מהם הקריטריונים החשובים לו, ורק אז להציג את
המוצר בצורה שתתאים לו. כך בדיוק קורה גם ... על הקונה - כך קל לו יותר לשכנע אותו ולמכור לו
מוצר או שירות. לכן, האינטרס של המוכר הוא ... הוא עצמו משתמש בהן - הוא יכול להתאים את הצגת
המוצר באופן שישכנע את הקונה לקנות אותו. ... שפחות מידע בתחילת התהליך. לכן, כאשר אתה קונה
מוצר, עדיף לשאול תחילה את המוכר שאלות פתוחות: מה אתה יכול לספר לי על
המוצר הזה?, איך הוא בהשוואה לאחרים? וכו, ... למכור. לדוגמה, אם לקוח מגיע ואומר אני מחפש
מוצר כזה וכזה, מה יש לך להציע? - תן תשובה ...