... לו מראש תשובה טובה לכל התנגדות אפשרית של הלקוח. תשובה כל כך טובה, שמסבירה ללקוח, למה עליו לקנות את המוצר הזה, דווקא בגלל הסיבה שבגללה הלקוח חושב שהוא לא אמור לקנות את המוצר, וכמו שהסברתי את זה במקום אחר. יחד עם זאת, יש לציין ולהסביר, כי לא משנה כמה אתה כאיש מכירות, ... בדיוק מה נכון ללקוח וכולי, אעפכ אין מצווה להראות ללקוח שהוא טועה. המטרה בתהליך מכירה, היא למכור ללקוח את המוצר. ולא בהכרח שאם תראה ללקוח שהוא טועה ושאתה צודק, לא בהכרח שזה ישרת את המטרה של המכירה. כי יכול להיות שזה יפגע באגו של הלקוח וכיוב, ואז הלקוח דווקא ירגיש רע ולא ירצה לקנות ממך את המוצר. לא בגלל שהמוצא לא מתאים לו, אלא בגלל שרע לו בתהליך המכירה, דווקא משום שהראית לו שהוא טועה. ולכן ...
... אנשי מכירות: ישנם אנשי מכירות שלומדים טכניקות שכנוע ומכירה רבות, אך הם עדיין נכשלים, כי הם לא באמת מאמינים במוצר שלהם. לעומת זאת, איש מכירות שבאמת משוכנע שהמוצר שלו טוב וחשוב ללקוחותיו, יהיה כריזמטי באופן טבעי - כי האמונה הפנימית שלו תקרין החוצה באופן אותנטי ומלא עוצמה. ... במציאות? אם אתה רוצה לפתח כריזמה, עליך להתחיל מתוך אמונה פנימית במה שאתה עושה ובמה שאתה אומר. מי שמאמין במוצר שהוא מוכר, או במסר שהוא מעביר, ישדר כריזמה באופן אוטומטי, גם אם הוא לא הכי מנוסה או בעל כישורים טכניים מעולים. איש מכירות טוב, למשל, לא רק משתמש בטכניקות שיווקיות או כישורי משחק, אלא קודם כל מאמין במוצר שהוא מציע, ורק אז הוא מצליח לשדר כריזמה ולהשפיע על לקוחות. מהם השורשים של כריזמה? היכולת להשפיע על אחרים ...
... מסוימת. לכאורה, אין לה איך לפתח את העסק, אבל בפועל, היא יכולה לנצל את הזמן לשיפור תהליכים פנימיים, פיתוח מוצרים ושירותים חדשים, שיפור איכות השירות, הכנת קמפיינים שיווקיים לקראת התקופה הבאה ועוד. מה יכול לעשות עסק עונתי בתקופה ללא ... ההשבתה כדי לבצע פעולות שיסייעו לו למכור טוב יותר בעונת הפעילות שלו. הוא יכול להכין תוכניות שיווק, לשפר את המוצר, לבצע מחקרים, להכין תשתית טובה יותר לשיווק, ולבנות מנגנונים עסקיים שיסייעו למכור במחיר גבוה יותר או למכור יותר מוצרים בעונה הבאה. האם מכירה ללקוחות היא הדרך היחידה לקדם את העסק? לדברי אליעד כהן, אחת הטעויות הגדולות של בעלי ... לקוחות כלל. עסק אמיתי אמור לזהות ולנצל הזדמנויות לשיפור עצמי, בין אם מדובר בהכנת תשתית שיווקית, אימונים לעובדים, הכנת מוצרים חדשים או תכנון לטווח ארוך. אליעד מדגיש שאם בעל עסק מוצא את עצמו ללא רעיונות ופעולות שאותם הוא יכול ...
... נכון גם לגבי מנהל מכירות שמצליח מאוד. האם הוא מוכר היטב בגלל שהוא יודע להסביר בצורה מדויקת וכנה את המוצר, או פשוט כי הוא יודע לשקר ולייפות את המציאות טוב יותר? מה ההבדל בין מנהל חכם לבין מנהל קומבינטור? ... לחפש מנהל קומבינטור? האם הסיבה שאתה מחפש מישהו שיודע לרמות היא כי אתה לא שלם עם העסק או עם המוצר שלך? האם אתה רוצה מנהל קומבינטור כי המוצר שלך לא מספיק טוב ואתה זקוק לשקרים כדי למכור אותו? במצב כזה, עדיף לשפר את המוצר במקום לחפש מישהו שיסווה את הפגמים שלו. לדוגמה, אם אתה רוצה לבצע הסכם שלום עם הפלסטינים, אתה צריך לשאול ...
... וסחורות שמסופקים על ידי אחרים. אם אתה סומך על ספקים מבלי לפקח עליהם, אתה עלול לגלות כי השירות או המוצר שאתה מקבל אינם תואמים את הציפיות או לא עומדים בתנאים שהוסכמו. מדובר במצבים שבהם אתה עשוי להיתקל בבעיות לא ... בצורה נכונה? - קביעת בקרות ובדיקות: עליך להיות מעורב בכל פרט משמעותי בעסק שלך ולבצע מעקב רציף על השירותים והמוצרים שמסופקים לך. - לא להסתמך על הבטחות בעל פה: דרוש תיעוד כתוב והתחייבויות ברורות מספקים ונותני שירות. - בחירת ... ניהול העסק? אם אתה סומך על ספקים מבלי לפקח עליהם, אתה עלול למצוא את עצמך במצב שבו השירות או המוצר שאתה מקבל לא עומדים בציפיות שלך או שאינם תואמים למה שסוכם. הדבר נכון גם לגבי עובדים פנימיים בעסק שלך ... להצלחה שלך כמו שאתה דואג לה. איך להתמודד עם ספקים ונותני שירות בצורה נכונה? קביעת בקרות ובדיקות על השירותים והמוצרים שאתה מקבל. להיות מעורב בכל פרט משמעותי בעסק שלך. לא להסתמך על הבטחות, אלא לדרוש תיעוד ברור והתחייבויות כתובות. ...
... זה, תסריט השיחה של הלקוח משתבש ואז הרבה יותר קשר ללקוח להתנגד לתהליך המכירה. לדוגמה, הלקוח שואל, למה יש במוצר חיסרון כלשהו? מה שהלקוח עשוי לצפות, זה שאיש המכירות יענה לו, מה פתאום אין במוצר את החיסרון הזה והחיסרון הזה הוא בכלל לא בעיה. אבל כדי להוציא מאיזון את תסריט השיחה של הלקוח? אפשרי לענות לו תשובה הפוכה, לדוגמה בסגנון של, מה פתאום במוצר יש חיסרון אפילו עוד יותר גדול? אבל החיסרון הזה הוא בכלל יתרון, או שבמוצרים אחרים יש חסרונות עוד יותר גדולים וכיוב. בפועל, כל מקרה לגופו וצריכים להבין מה בדיוק הלקוחות מעלים בהתנגדות הלקוחות ...
... צריך לדעת, היכן להשקיע את משאבי הזמן, הקשב, והריכוז שלך. נניח לדוגמה שאתה צריך לעשות השוואת מחירים של 100 מוצרים. ואתה יודע שאתה יכול לעשות השוואה רק של 10 מוצרים מתוכם ולא של 100. אז איזה מוצרים הכי כדאי לעשות בהם השוואת מחירים? תשובה: במוצרים שבהם אתה חושב שההשוואה שלך, אולי תחסוך לך הכי הרבה כסף. כי המשאבים מוגבלים. ואם תשקיע משאבים בלחסוך שקל ...
... זאת לא כל האמת. כי המתחרים שלך, הם לא רק האפשרויות האחריות שיש ללקוח, לדוגמה באותה קטגוריית מחיר דומה למוצר שלך, אלא ברמת העיקרון, המתחרים שלך, הם בעצם כל האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך. דהיינו, אם אתה לדוגמה ... להשאיר את המחשבה של הלקוח שהיא תהיה התלבטות בינך לבין מתחרה קרוב שלך, דהיינו, מתחרה שיש לו קווי דמיון למוצר שלך, יותר מאשר שהוא יתלבט בין לרכוש ממך לבין אפשרות אחרת, מתחרה רחוק שלך, אפשרות אחרת שהיא הרבה יותר רחוקה מהמוצר שלך, מאשר המתחרה הקרוב שלך. ולכן, אם לדוגמה נניח שאתה מוכר בית של 5 חדרים בתל אביב והלקוח שלך ... כי בעצם האפשרויות שלגביהן הלקוח מתלבט, תוך כדי זה הוא מאמין שהוא רוצה באופן כללי את רוב המאפיינים של המוצר שלך. מידע נוסף ניתן להעמיק גם כאן אפשרויות בחירה ללקוח וגם כאן אפשרויות גרועות וכל מקרה לגופו וכולי.
... נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים ... להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו ... לא בהכרח האפשרות הכי טובה עבורו. כמובן שעליך להפעיל שיקול דעת. כי יש מצבים שלהציע ללקוח לרכוש ממך את המוצר ולעשות לו את ההתאמות למה שהוא מבקש, ישמע מוזר מידי אפילו בהומור. לדוגמה, תקנה את הרכב ותהפוך אותו למשאית. ... אפשרות כן לתת ללקוח אווירה שבה הוא כן יכול לרכוש ממך וכן לקבל איכשהו את מה שהוא רוצה גם במוצר שלך. לדוגמה, הלקוח רוצה לגור ליד הים ואתה מוכר בית באזור שאין ים. אתה יכול לומר ללקוח, תרכוש ממני ...
... הבאה. נניח שאתה הולך לחנות לקנות משהו, ואתה שואל את המוכר כמה זה עולה וכמה כסף הוא רוצה על המוצר שאתה רוצה לקנות. מה הגיוני לך שיקרה במצב כזה? האם הגיוני לך שהמוכר יתחיל להתפתל עם עצמו מה לענות לך? האם הגיוני שהמוכר יתחמק מהשאלה שלך ואולי ישאל אותך בחזרה, כמה אתה רוצה לשלם על המוצר? האם הגיוני לך שהמוכר ידע ויהיה מסוגל לומר באופן ברור כמה כסף הוא רוצה תמורת המוצר שלו? האם הגיוני לך שהמוכר ישאל אותך, כמה אתה רוצה לשלם ואז הוא יגיד לך, שהוא יחזור אליך אם ... כסף הוא רוצה תמורת מכירת הזמן שלך? תשובה: אתה. ואני אסביר. הגיוני שבעל עסק יתלבט וישאל איך לתמחר את המוצר ואת השירות שלו. ויש לגבי זה המון שיקולים, איך לתמחר ואיך לקבוע מחיר וכולי. עולם שלם. אבל צריך להפריד ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: מוצר, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: מוצר, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן פרטי, ייעוץ נפשי, קאוצינג מומלץ בתחום מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331