אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
מתי וכיצד נכון לתת הנחה ללקוח במשא ומתן?

כאשר מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים קרובות עולה נושא ההנחה. אליעד כהן מסביר בהרחבה את הדרך הנכונה והמדויקת לתת הנחות ללקוחות, ומדגיש שזהו תהליך מורכב שמחייב מיומנות ומחשבה. הנחה היא לא רק הורדה פשוטה במחיר - יש מאחוריה משמעות עמוקה שמשפיעה ישירות על סיכויי סגירת העסקה, על אמון הלקוח ועל המשך הקשר העסקי.

מדוע חשוב לדעת כיצד לתת הנחה ללקוח?

אליעד מדגיש שלא מספיק רק לדעת אם לתת הנחה או כמה לתת, אלא קריטי במיוחד לדעת כיצד להעניק את ההנחה. כאשר נותנים הנחה ללקוח, רוצים קודם כל שהלקוח יסגור את העסקה, שיהיה מרוצה, וירגיש שהוא מקבל עסקה טובה ומשתלמת. אך נתינה לא נכונה של הנחה עלולה ליצור אצל הלקוח דווקא תחושות שליליות, חשדות, ופגיעה באמון.

אילו בעיות עלולות להיגרם מנתינת הנחה לא נכונה?

אם לקוח מקבל הנחה מבלי להבין מדוע קיבל אותה, הוא עלול לחשוב מחשבות שליליות, לדוגמה:
  • האם המחיר המקורי היה מוגזם ומנופח בכוונה?
  • האם מנסים להטעות אותי?
  • אולי יכולתי להשיג הנחה גדולה עוד יותר?
  • האם המחיר הנוכחי הוא הוגן או עדיין גבוה מדי?
מחשבות אלו פוגעות באמון, ועלולות לגרום ללקוח לא לסגור את העסקה, או לסגור אותה פעם אחת בלבד בלי לחזור שוב.

כיצד לנמק ללקוח את סיבת ההנחה?

כדי למנוע חשדנות אצל הלקוח, ההנחה חייבת להיות מנומקת היטב. למשל, ניתן להסביר כך:
  • "אתה מקבל הנחה כי אנחנו כרגע במבצע מיוחד לחגים".
  • "ההנחה היא בזכות הכמות הגדולה שאתה רוכש".
  • "מדובר בהנחה זמנית, רק עד סוף השבוע".
  • "אני נותן לך הנחה מכיוון שאתה משלם מראש במזומן".
  • "אתה לקוח ותיק ואנחנו מעריכים אותך".
הסבר מנומק יוצר תחושה טובה ומחזק את הביטחון אצל הלקוח, שהוא אכן קיבל הטבה אמיתית והמחיר המקורי היה הוגן והגיוני.

מה הבעיה במתן הנחה גדולה מדי?

חשוב שההנחה תיראה הגיונית ביחס לשוק שבו העסק פועל. לדוגמה, אם מקובל להרוויח 5% בתחום מסוים ואתה מעניק הנחה של 6%, הדבר יראה לא הגיוני ללקוח. במקרה כזה, הלקוח יחשוד שאתה עובד בהפסד, או שהמחיר ההתחלתי שלך היה מנופח מראש. מתן הנחה לא הגיונית עלול לגרום לחשדנות, לפגוע באמינות שלך ובסופו של דבר לפגוע בסגירת העסקה עצמה.

מתי לא כדאי לתת הנחה כלל ללקוח?

ישנם מצבים שבהם נכון לא לתת הנחה כלל. כאשר אתה מציג את המחיר שלך כמחיר סופי ללא פשרות ("זה המחיר ואין הנחות"), אתה משדר אמינות, ביטחון עצמי ושקיפות. לקוחות מסוימים יעריכו זאת יותר מאשר קבלת הנחה. מנגד, קיימים לקוחות מסוימים שחייבים להרגיש שקיבלו "דיל טוב", ואם לא יקבלו הנחה כלשהי, לא יקנו. לכן יש להתאים את המדיניות שלך לסוג הלקוח הספציפי איתו אתה מנהל משא ומתן.

כיצד להתאים את מדיניות ההנחות לסוג הלקוח?

חשוב מאוד לזהות מראש את סוג הלקוח ולפעול בהתאם:
  • לקוח שמחפש תמיד לקבל הנחות: מומלץ מראש לתמחר את המוצר במחיר מעט גבוה יותר ולתת לו הנחה ברורה ומוגדרת, כך שירגיש שקיבל "עסקה טובה".
  • לקוח שמעריך אמינות ושקיפות: מומלץ להימנע לחלוטין ממתן הנחות ולהסביר שהמחיר הוא קבוע, הוגן, וללא משחקים.
התאמת האסטרטגיה תעזור לך להגדיל את סיכויי סגירת העסקה, לשמר את הלקוחות לאורך זמן וליצור איתם קשר ארוך טווח שמבוסס על אמינות.

איך נתינת הנחה בצורה לא נכונה תפגע בקשר עם הלקוח לאורך זמן?

אם ההנחה ניתנת בצורה לא נכונה וללא הסבר ברור, הלקוח אולי יסגור את העסקה הפעם, אך לא יחזור לקנות בעתיד. הוא עשוי לחשוב לעצמו: "כרגע אין לי ברירה ואני קונה, אבל בפעם הבאה אחפש עסק אמין יותר". לעומת זאת, הנחה מנומקת וברורה תחזק את האמון, תיצור תחושה טובה אצל הלקוח ותגרום לו לשוב ולבצע עסקאות נוספות בעתיד.

מה חשוב לזכור כאשר נותנים הנחה ללקוח?

חשוב לזכור מספר נקודות מפתח בנוגע למתן הנחות:
  • הנחה חייבת להיות מנומקת וברורה ללקוח.
  • הנחה צריכה להיות הגיונית, מתאימה לשוק ולרווחיות שלך.
  • חשוב להבין מתי לא לתת הנחה כלל, בהתאם לסוג הלקוח.
  • יש להימנע מהנחה מוגזמת שעלולה לגרום ללקוח לחשוד בכנותך.
  • הנחה נכונה תשמור על האמינות שלך ותעודד לקוחות לחזור שוב.
כאשר הנחה ניתנת באופן חכם ונכון, הלקוח מרגיש שהוא השיג עסקה הוגנת ומשתלמת, האמון גדל, והסיכוי שיחזור לקנות אצלך עולה משמעותית.
איך לתת הנחה ללקוח בצורה נכונה במשא ומתן?

אליעד כהן מסביר לעומק את הנושא של מתן הנחות במשא ומתן עסקי - איך להעניק ללקוח הנחה בצורה חכמה, מתי לעשות זאת, מה המשמעות של הנחה, ואיך להימנע מטעויות שיפגעו באמון ובקשר עם הלקוח.

למה צריך לדעת איך לתת הנחה ללקוח?

כאשר נותנים הנחה ללקוח, לא מספיק להחליט רק על עצם ההנחה או על גובה ההנחה. חשוב לא פחות - לדעת כיצד לתת את ההנחה, ואיך לנמק אותה בצורה נכונה ומשכנעת. הסיבה לכך היא שמתן הנחה עלול ליצור אצל הלקוח דווקא תחושה שלילית, במיוחד אם היא נעשית בצורה לא נכונה או ללא הסבר מתאים.

מה הבעיה העיקרית כשנותנים הנחה בצורה לא נכונה?

כאשר לקוח מקבל הנחה, הוא עלול לחשוב לעצמו כמה מחשבות שליליות:
  • אם קיבלתי הנחה, אולי המחיר המקורי היה מנופח מלכתחילה?
  • למה נתנו לי הנחה? האם ניסו קודם לבדוק אם אני תמים או לא?
  • האם עכשיו, אחרי שקיבלתי הנחה, אולי אפשר לקבל הנחה גדולה יותר?
  • האם המחיר הנוכחי אחרי ההנחה הוא המחיר ההוגן, או שגם עכשיו אני משלם יותר מדי?
במילים אחרות, נתינת הנחה ללא הסבר ברור או ללא הצדקה טובה עלולה לגרום ללקוח לחשוד בך, לפקפק באמינות שלך, ואף להרגיש מרומה או מנוצל.

איך נכון להסביר ללקוח את סיבת ההנחה?

כדי שההנחה תהיה אפקטיבית, חייבים לנמק אותה בצורה ברורה והגיונית. לדוגמה:
  • "אני נותן לך הנחה כי מדובר במבצע זמני עקב הקורונה."
  • "אתה מקבל הנחה כי אתה לקוח ותיק שלנו."
  • "מכיוון שאתה קונה בכמויות גדולות, אתה זכאי להנחת כמות."
  • "ההנחה היא חד - פעמית ומוגבלת בזמן, רק עד סוף החודש."
  • "אני נותן הנחה כי אתה משלם במזומן."
הסבר ברור של ההנחה גורם ללקוח להרגיש בטוח שהמחיר המקורי היה הוגן, ושההנחה היא הטבה אמיתית ולא ניסיון להונות אותו.

מתי הנחה יכולה לגרום דווקא לאבד את הלקוח?

אליעד מדגיש כי לפעמים דווקא ההנחה יכולה להרוס את העסקה. לדוגמה, אם מדובר בשוק שבו הרווח הממוצע הוא 5%, ואתה נותן הנחה של 6%, זה עלול להיראות ללקוח לא הגיוני. הוא מיד ישאל את עצמו: "האם אתה מוכר בהפסד? מה מסתתר מאחורי ההנחה הזו?" ההנחה צריכה תמיד להיות תואמת את ההיגיון העסקי של התחום שבו אתה פועל.

אם ההנחה מוגזמת או לא סבירה, זה יכול לגרום ללקוח לחשוש שאתה לא רציני, או שאתה מתכנן לרמות אותו בדרך אחרת.

האם תמיד נכון לתת הנחה ללקוח?

יש גם מצבים שבהם הכי נכון הוא לא לתת הנחה בכלל. לדוגמה, כאשר אתה מצהיר ללקוח: "זה המחיר שלי ואין הנחות, " אתה משדר ביטחון ואמינות בכך שאתה עומד מאחורי המחיר שלך. לקוחות רבים מעריכים עסקים שלא משחקים עם המחיר, מכיוון שזה משדר שהמחיר המקורי אמין והוגן.

מנגד, יש לקוחות מסוימים שדווקא חייבים להרגיש שקיבלו הנחה, אפילו אם מראש המחיר היה גבוה יותר כדי לאפשר זאת. אלו לקוחות שחשוב להם להרגיש שהם קיבלו "דיל טוב" ומיוחד. לכן, חשוב להבין עם איזה לקוח אתה מתמודד ולבחור את האסטרטגיה בהתאם.

איך מתאימים את ההנחה לסוג הלקוח?

צריך לזהות האם הלקוח שמולך הוא מסוג האנשים שמחפשים תמיד לקבל הנחה, או שהוא מעדיף מחיר קבוע ואמין ללא משחקים. בהתאם לכך, תחליט כיצד להתנהל איתו:
  • לקוח שחייב לקבל הנחה - עדיף לתת לו מראש מחיר קצת יותר גבוה ולספק לו הנחה מוגדרת מראש, כדי שהוא ירגיש שהוא השיג עסקה טובה.
  • לקוח שמעריך אמינות וישירות - עדיף להימנע ממתן הנחות לחלוטין, ולהסביר שהמחיר קבוע, הוגן וללא משחקים.
איך ההנחה משפיעה על האמון עם הלקוח לאורך זמן?

אם ההנחה ניתנת בצורה לא נכונה, ייתכן שהלקוח יסגור איתך את העסקה הנוכחית אבל לא יחזור שוב בעתיד. הוא עלול לומר לעצמו: "כרגע אין לי ברירה ואני חייב את המוצר, אבל הבחור הזה לא אמין. בפעם הבאה אחפש מישהו אחר." לעומת זאת, הנחה נכונה ומנומקת היטב תיצור אמון, תעודד לקוח לחזור, ותשמר את הקשר לאורך זמן.

סיכום - מה חייבים לזכור כשנותנים הנחה?

בשורה התחתונה, חשוב לזכור שמתן הנחה הוא לא רק עניין של כמה כסף מורידים, אלא גם ואולי בעיקר, איך ולמה נותנים את ההנחה. חשוב מאוד להקפיד על:
  • הנחה הגיונית ומתאימה לתחום העסקי שבו אתה פועל.
  • נימוק ברור והסבר משכנע מדוע ההנחה ניתנה.
  • התאמה של המדיניות לסוג הלקוחות שאתה עובד איתם.
  • לשדר ביטחון ואמינות כדי לשמור על קשר ארוך טווח עם הלקוחות.
אם תנהלו את ההנחות בצורה נכונה, הלקוחות ירגישו שקיבלו עסקה משתלמת, האמון יתחזק, והם יחזרו לקנות מכם שוב ושוב.
חשד להחליט לשפר את הביטחון העצמי איך לא לתת הנחה הגזמה לפגוע ביטחון עצמי בחיים הגדלת הביטחון העצמי להרגיש ביטחון עצמי להגדיל את הביטחון העצמי לשמור איזו הנחה לתת ללקוח איך לא לתת הנחה איך לא לתת הנחה ללקוח איך לא לתת הנחה ללקוחות איך לנהל איך לנהל משא ומתן איך לתת הנחה איך לתת הנחה ללקוח האם לתת הנחה האם לתת הנחה ללקוח האם לתת הנחה ללקוחות הורדת מחירים הנחה הנחה ללקוח הנחה ללקוח במשא ומתן הנחה ללקוחות הנחות כיצד לנהל כמה הנחה לתת כמה הנחה לתת ללקוח לא לתת הנחה לא לתת הנחה ללקוח לא לתת הנחה ללקוחות להוריד את המחיר להוריד מחיר ללמוד ללמוד לתת הנחה למה לא לתת הנחה למה לא לתת הנחה ללקוח למה לא לתת הנחה ללקוחות למה לתת הנחה ללקוח למידה לנהל לנהל משא ומתן לנמק לנמק את ההנחה ללקוח לקבוע מחיר לקוח לקוחות לתמחר לתת לתת הנחה לתת הנחה ללקוח לתת הנחה ללקוחות לתת ללקוח לתת ללקוחות מנהל משא ומתן מתי לא לתת הנחה מתי לא לתת הנחה ללקוח מתי לתת הנחה מתי לתת הנחה ללקוח ניהול ניהול משא ומתן סיבת ההנחה ללקוח קביעת מחיר תמחור
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים למה לא לקנות בהנחה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר מדוע לא תמיד כדאי לבקש הנחה, להוריד מחירים, או לרכוש מוצרים בהנחות. הוא מציין את המורכבות שבבקשת הנחה ואת ההשלכות האפשריות שיכולות להיגרם כתוצאה מבקשה כזו, הן עבור הלקוח והן עבור המוכר. אליעד מציין כי הנחה היא למעשה בקשה לשלם פחות על מוצר או שירות, דבר שגורם לכך שללקוח יהיה יותר טוב (הוא ישלם פחות וישאר לו יותר כסף), אך זה עלול לפגוע במוכר שמרוויח פחות. מה זה הנחה ולמה מבקשים אותה? ההנחה היא בקשה למוצר או שירות במחיר נמוך יותר, בדרך כלל מתוך מטרה של הלקוח להוציא פחות כסף ולשמור על יותר מהונו. המוכר, לעומת זאת, שואף להרוויח כמה שיותר, ולכן יעדיף לא להעניק הנחות. זה יוצר נקודת חיכוך בין הרצון של הלקוח להרוויח על חשבון המוכר, לבין הרצון של המוכר להרוויח על חשבון הלקוח. איך הנחה יכולה לפגוע בלקוח? 1. הנחה עשויה לגרום למוכר להרגיש מנוצל: בקשת הנחה עשויה להתפרש אצל המוכר כצעד של ניצול, מה שיכול לגרום לו להרגיש שהוא מפסיד על חשבון הלקוח, במיוחד אם הוא מקבל את הבקשה בצורה לא מכבדת. 2. שירות או מוצר פחות טוב: במקרים מסוימים, המוכר יכול להעניק הנחה, אך הדבר עלול להשפיע על איכות המוצר או השירות. לדוגמה, אם המוכר מרגיש שהלקוח מנסה להוריד אותו במחיר, הוא עשוי לספק שירות ...
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג וכאן נחדד יותר, מה הופך מוצר ליקר עבור הלקוח. דהיינו? כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, מה זה אומר על התמחור שלנו? האם עלינו להוריד את המחיר? מה הופך את המוצר שלנו, ליקר עבור הלקוח? אז בפשוט נאמר, כי כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, הוא בעצם מתכוון לומר, שהוא לא מוכן לשלם את סכום הכסף שאנחנו מבקשים, בעבור המוצר. ולמה שהלקוח לא יהיה מוכן לשלם את המחיר שאותו אנחנו מבקשים עבור המוצר? אפשרות אחת לדוגמה יכולה להיות, משום שללקוח אין כסף לשלם על המוצר שלנו. אבל אם היה ללקוח את הכסף לשלם על המוצר, הוא היה רוכש את המוצר שלנו, אולי אפילו בסכום גבוה יותר ממה שביקשנו ממנו. אפשרות נוספת לדוגמה יכולה להיות? שיש ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר שלנו, אבל הלקוח חושב שלא כדאי לו לרכוש את המוצר שלנו במחיר שאנחנו מבקשים, בגלל שיש לו אלטרנטיבות יותר טובות לכסף שלו. דהיינו, שהוא מעדיף לעשות בכסף שלו, שימושים אחרים, יותר ... שלנו. במקרה כזה לדוגמה, זה בעצם אומר שהלקוח לא חושב שהתועלת שהוא יקבל מהמוצר שלנו, עדיפה על פני התועלת שהוא יקבל מדברים אחרים שהוא חושב שהוא יכול לרכוש בכסף שלו. ומשום כך, הוא מעדיף את התועלת שהוא חושב ... המוצר שלנו. אפשרות נוספת יכולה להיות, שיש ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר, + הלקוח חושב שהוא יקבל עם הכסף שלו את התועלת הטובה ביותר מרכישת המוצר שלנו, יותר מאשר אם הוא יעשה בכסף שלו שימושים אחרים, אבל הלקוח עדיין אומר שהמוצר יקר לו, כדי לנסות לקבל מאיתנו הנחה, בתהליך של משא ומתן. דהיינו, שהלקוח חושב שהתועלת שתצא לו מלהתווכח איתנו על המחיר, שווה לו את העלות שיש לו בלהתווכח איתנו על המחיר. אפשרות נוספת יכולה להיות, שיש ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר, והלקוח חושב שהמוצר שלנו יקר, בגלל שהוא חושב שהוא יכול לרכוש את אותו המוצר בדיוק, בסכום יותר זול. או לשם הדיוק, הלקוח חושב שהוא יכול לרכוש מוצר, שיספק לו את אותן התועלות שהוא יקבל מהמוצר שלנו, בסכום יותר נמוך. ולכן הלקוח אומר שהמוצר שלנו יקר, כי הוא מבחינתו יכול לרכוש את אותו המוצר מוצר שווה ערך, במחיר יותר זול. וכאן צריך לעשות את החלוקה הבאה, והיא, שאם ל
להתחנחן, להסביר את עצמך יותר מידי, כל המוסיף גורע, להצטדק יותר מידי, לנמק יותר מידי, להתפרס יותר מידי, האם לבקש סליחה? כמה לבקש סליחה? כמה להסביר את עצמך? כמה להתנצל? התרפסות יתר, הצטדקות יתר, התנצלות יתר, למצוא חן יותר מידי
להתחנחן, להסביר את עצמך יותר מידי, כל המוסיף גורע, להצטדק יותר מידי, לנמק יותר מידי, להתפרס יותר מידי, האם לבקש סליחה? כמה לבקש סליחה? כמה להסביר את עצמך? כמה להתנצל? התרפסות יתר, הצטדקות יתר, התנצלות יתר, למצוא חן יותר מידי
... להסביר את עצמך יותר מידי, כל המוסיף גורע, להצטדק יותר מידי, לנמק יותר מידי, להתפרס יותר מידי, האם לבקש סליחה? כמה לבקש סליחה? כמה להסביר את עצמך? כמה להתנצל? התרפסות יתר, הצטדקות יתר, התנצלות יתר, למצוא חן יותר מידי למה הצטדקות יתר גורמת לכם להיראות אשמים? הרבה אנשים מרגישים צורך להסביר את עצמם בצורה מוגזמת, לנמק כל פעולה או החלטה, ולהתנצל הרבה מעבר למה שנדרש. אליעד כהן מסביר שהסיבה המרכזית לכך היא הצורך הבסיסי של האדם להיתפס כבסדר בעיני אחרים. ככל שהאדם חושש יותר שלא יקבלו אותו או שלא יבינו אותו, כך הוא ירגיש צורך להצטדק יותר, לנמק יותר ולהסביר את עצמו בצורה מוגזמת. אך באופן פרדוקסלי, דווקא הצורך הזה להצטדק יותר מדי גורם לתוצאה ההפוכה מזו שהאדם רצה להשיג. ככל שאדם ... במוחם. לכן, כדי למנוע את החשד הזה, הפתרון הנכון הוא להיות כמה שיותר ענייני, קצר וברור. במקום להכביר במילים ובהסברים, מומלץ לתת לדברים פשוט לדבר בעד עצמם. מתי הסבר מפורט דווקא הכרחי? חשוב להבין שיש גם מצבים הפוכים שבהם דווקא הסבר מפורט הוא נכון ומתבקש. אך כאן ... כיצד הצטדקות יתר עלולה לפעול לרעתכם? לפעמים, בני אדם רוצים להיתפס כבסדר בעיני אחרים, ולכן הם מרגישים צורך להצדיק את עצמם, לנמק, להסביר, ואפילו להתנצל יתר על המידה. אך באופן מפתיע, דווקא הצורך הזה להצטדק עלול לגרום להם להיראות לא בסדר. מדוע הצטדקות יתר מחשידה? ... לחשוב: רגע, אולי הוא פגע בי בכוונה? אולי הוא מסתיר משהו? המסקנה - כל המוסיף גורע כאשר אדם מתאמץ יתר על המידה להצדיק את עצמו, לנמק, להסביר או להתנצל, הוא עלול להשיג את ההפך ממה שהוא רוצה. במקום להרגיע את האדם השני, הוא עלול לעורר חשד וחוסר אמון. לכן, במקרים רבים, ... על כל דבר? איך לא לגרום למישהו לחשוד בך? להצדיק את עצמך יותר מידי, נימוק יתר, להחשיד את עצמך, רוצה לצאת בסדר, לתרץ תירוצים, לנמק נימוקים, להסביר הסברים, שתילת מחשבה הפוכה בטעות ...
ניהול עובדים, איך לתת משימות לעובדים? איך לנהל עובדים? עובדים או רובוטים, ניהול עובד כמו רובוט, למה לנמק את המשימה לעובדים? למה להסביר את מטרת המשימה לעובדים? מהי מטרת המשימה לעובדים? איך לנהל מנהלים? יעוץ ארגוני, אימון למנהלים
ניהול עובדים, איך לתת משימות לעובדים? איך לנהל עובדים? עובדים או רובוטים, ניהול עובד כמו רובוט, למה לנמק את המשימה לעובדים? למה להסביר את מטרת המשימה לעובדים? מהי מטרת המשימה לעובדים? איך לנהל מנהלים? יעוץ ארגוני, אימון למנהלים
ניהול עובדים, איך לתת משימות לעובדים? איך לנהל עובדים? עובדים או רובוטים, ניהול עובד כמו רובוט, למה לנמק את המשימה לעובדים? למה להסביר את מטרת המשימה לעובדים? מהי מטרת המשימה לעובדים? איך לנהל מנהלים? יעוץ ארגוני, אימון למנהלים למה כדאי להסביר לעובדים את מטרת המשימה? כאשר נותנים משימה לעובד, קיימות שתי אפשרויות עיקריות: הראשונה היא פשוט להגיד לעובד מה עליו לעשות, והשנייה היא ... אף פעם לא אפשרי. לכן, עדיף תמיד להסביר לעובד מהי מטרת המשימה, וכך לאפשר לו להשתמש בשיקול הדעת האנושי שלו כדי להשיג את התוצאות הרצויות. איך נכון לתת משימות לעובדים בצורה אידיאלית? במצב אידיאלי, הדרך הטובה ביותר לתת משימות לעובדים היא בכלל להתחיל מהסוף. במקום לומר לעובד תעשה את זה וזה, עדיף לומר לו מה המטרה הסופית שאליה החברה או הארגון רוצים להגיע, ואז לשאול את העובד: איך אתה ... ויכוונו את הפעולות שלהם להשגת המטרה הזו. ככל שהעובד חכם יותר, כך נכון יותר להסתמך על הבנתו ולא על הנחיות טכניות מוגבלות. מה לעשות כאשר מנהלים מנהלים? כאשר מנהלים מנהלים אחרים בארגון, חשוב אף יותר להגדיר להם את המטרות ופחות את הדרך. לדוגמה, יש להגיד למנהל הכפוף לך: אנחנו רוצים להגיע למטרה מסוימת - איך לדעתך כדאי להגיע אליה?. כך המנהל יכול להשתמש בשיקול דעתו ולהציע את הדרכים הטובות ביותר. זה נותן לו מוטיבציה ותחושת אחריות גדולה יותר כלפי התוצאה הסופית. שאלות לחשיבה בניהול עובדים אליעד מציע לחשוב על הנקודה הזו לעומק: כאשר אתם נותנים הנחיה לעובד, עד כמה אתם מדברים איתו על מה צריך לעשות, ועד כמה אתם מדברים איתו על למה לעשות זאת? עד כמה אתם מסבירים לעובדים את מטרת המשימות שאתם נותנים? שינוי קל באופן שבו אתם מציגים משימות יכול להפוך את כל הארגון ליעיל ואפקטיבי יותר. איך לתת משימות לעובדים? למה חשוב להסביר את מטרת המשימה לעובדים? ניהול עובדים כמו רובוטים - יתרונות וחסרונות איך לנהל מנהלים בצורה אפקטיבית? למה כדאי לתת לעובד להציע פתרונות? ייעוץ ארגוני - ניהול עובדים חכמים איך לתת משימות לעובדים בצורה אפקטיבית? כאשר נותנים משימה לעובד, אפשר פשוט להגיד לו מה לעשות, ואפשר גם להסביר לו למה הוא צריך לעשות זאת. לדוגמה, אפשר לומר לעובד: צריך לנקות את המשרד. אבל ניתן גם להוסיף: צריך לנקות את המשרד כי בעוד שעה יגיעו אורחים. כלומר, ניתן לתת משימה בפני עצמה, וניתן גם לפרט את הסיבה לביצועה. אמנם לא תמיד זה אפשרי, הכרחי או מתאים להסביר את הסיבה, אך באופן כללי, עדיף לפרט למה מבצעים את המשימה. למה חשוב ... המשימה ומה מטרתה, קל לו יותר לכוון את הביצוע בהתאם ליעד הסופי. בכל מצב של דילמה, הוא יכול להתאים את ביצוע המשימה למטרה הגדולה יותר. האם עדיף לתת משימה או להגדיר יעד? במצב אידיאלי, כדאי אפילו להפוך את הגישה ולומר לעובד קודם כל מה המטרה הסופית, ורק לאחר מכן מה המשימה שנגזרת ממנה. השאלה היא מה עומד לנגד עיניו ... זהה לאורך זמן - נסיבות עשויות להשתנות. לכן, עדיף להסביר לעובד מהי המטרה הסופית, כדי שיוכל להתאים את הביצוע בהתאם לנסיבות המשתנות ולשיקול דעתו. ניהול נכון - התמקדות במטרה הסופית כאשר מנהלים עובדים, עדיף להציג בפניהם קודם כל את המטרה, ורק לאחר מכן לדון בדרכים האפשריות להשגתה. כלומר, במקום לומר: תעשה את זה וזה, עדיף לומר: אנחנו רוצים להגיע ... כדאי להסביר להם גם את התכלית שמאחורי המשימה. באופן אידיאלי, עדיף להגדיר להם קודם כל את היעד, ורק לאחר מכן את הצעדים להגשמתו. למידע נוסף על ניהול עובדים, איך לתת משימות בצורה נכונה ואיך לגרום לעובדים להקשיב לך, ניתן להיכנס לאתר ולחפש נושאים כמו: איך
לשדר חוזקה, לשדר חולשה, למה לא לנמק את עצמך? להסביר את עצמך, לתת סיבות לעצמך, האם נתינת סיבות מחזקת אותך? האם לנמק מחליש או מחזק? איך לטעון טענה? האם לתת סיבות? תקשורת בין אישית, טעויות במערכות יחסים, לנמק ולתת סיבה
... חוזקה, לשדר חולשה, למה לא לנמק את עצמך? להסביר את עצמך, לתת סיבות לעצמך, האם נתינת סיבות מחזקת אותך? האם לנמק מחליש או מחזק? איך לטעון טענה? האם לתת סיבות? תקשורת בין אישית, טעויות במערכות יחסים, לנמק ולתת סיבה האם לנמק את עצמך מחזק או מחליש אותך? כאשר אדם בוחר לנמק את עצמו, להסביר מדוע הוא עושה או לא עושה משהו, הוא לכאורה מרגיש שהוא מחזק את עמדתו. האדם חושב שאם הוא מספק סיבות להתנהגותו או להחלטותיו, הוא מצדיק ... ההסבר הופך את האיחור שלו לפחות בעייתי. אך אליעד כהן מסביר שבפועל, פעולה זו עשויה להביע חולשה. מדוע לנמק את עצמך עלול להראות חולשה? לפי אליעד כהן, כאשר אדם מספק נימוקים, הוא למעשה מציג תלות באותם נימוקים. מתן נימוק הוא סוג של אמצעי חיזוק, וכאשר אדם משתמש ... אינו בטוח מספיק בעמדתו, ובלי הסיבות העמדה שלו עלולה להיות חלשה או בלתי מספקת. מה ההשלכות של הרגל לנמק ולהסביר את עצמך? אליעד כהן מדגיש נקודה נוספת, שהרגל לנמק באופן קבוע עלול להפוך לבעיה בעתיד. כאשר אדם מתרגל לתת סיבות והסברים, הסביבה שלו מתרגלת לכך שהוא תמיד מנמק ומפרט. הדבר יוצר מצב שבו, אם בעתיד אותו אדם ירצה להימנע מנימוק, הצד השני עלול לראות בכך דבר חריג ... שבה הוא חייב להמציא סיפור או להצדיק את עצמו מעבר למה שהיה רוצה. איך כדאי להתנהג מול אנשים - לנמק או לא לנמק? ההמלצה של אליעד היא שלפעמים עדיף לא לנמק כלל. כשאדם אינו מנמק, הוא בעצם משדר ביטחון ואוטונומיה. כאשר שואלים אותך, למה עשית משהו? במקום להיכנס להסברים ארוכים ומפורטים, אתה יכול פשוט לומר: כי ... משדר כוח וסמכות. כך גם כאשר אדם אינו מנמק את עצמו, הוא יוצר רושם של כוח ועצמאות. האם תמיד לא כדאי לנמק או שיש מצבים יוצאי דופן? עם זאת, חשוב להבין שלא תמיד נכון להימנע מנימוקים באופן מוחלט. יש מצבים שבהם הסבר ברור ונימוק כן יכולים לשפר את התקשורת או ... מתוך חוזק או מתוך חולשה, והאם לעיתים עדיף לוותר על ההסברים כדי לשדר יותר ביטחון וכוח. האם כדאי לנמק את עצמי? איך להסביר את עצמי בצורה נכונה? טעויות בתקשורת בין אישית האם לתת סיבות מחזק אותי? איך לשדר ביטחון בלי לנמק? מתי הסבר עלול להחליש אותי? ...
חשיבה לוגית, איך להוכיח שדרך מסוימת עובדת? איך מוכיחים הוכחה? איך להוכיח שרק ואך ורק? הכנה לפסיכומטרי, כללי היסק לוגיקה, נביעה לוגית, כללי היסק תחשיב הפסוקים, תהליך לוגי, הנמקה, איך לנמק טענה? הסקת מסקנות, הוכחת הוכחות, לחשוב נכון
חשיבה לוגית, איך להוכיח שדרך מסוימת עובדת? איך מוכיחים הוכחה? איך להוכיח שרק ואך ורק? הכנה לפסיכומטרי, כללי היסק לוגיקה, נביעה לוגית, כללי היסק תחשיב הפסוקים, תהליך לוגי, הנמקה, איך לנמק טענה? הסקת מסקנות, הוכחת הוכחות, לחשוב נכון
... איך מוכיחים הוכחה? איך להוכיח שרק ואך ורק? הכנה לפסיכומטרי, כללי היסק לוגיקה, נביעה לוגית, כללי היסק תחשיב הפסוקים, תהליך לוגי, הנמקה, איך לנמק טענה? הסקת מסקנות, הוכחת הוכחות, לחשוב נכון איך להוכיח שדרך מסוימת היא הדרך היחידה לפתרון? ... רק דרך זו מחייבת באופן ברור את שני השלבים: חיובי ושלילי, ואין אפשרות לוותר על אף אחד מהם. איך להוכיח שרק דרך אחת נכונה? כללי היסק לוגי איך לנמק טענה? איך מוכיחים הוכחה? מה זה נביעה לוגית? הכנה לפסיכומטרי חשיבה לוגית והסקת מסקנות ...
התנגדות מחיר סמויה, למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא רוכש? התנגדות סמויה של מחיר יקר, למה תמיד המחיר כן קובע? למה אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח לסגור עסקה? התנגדויות מכירה של מוצר, התנגדויות עסקה, התנגדויות לקוח, איך למכור מוצר יקר? למה תמיד זאת התנגדות מחיר? התנגדות מחיר גלויה, לתת הנחה ללקוח, איך המחיר משפיע על המכירה? תמחור מוצר ללקוח, למה באמת הלקוח לא רוכש? מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? חשיבות התמחור, לתמחר נכון, התנגדות מחיר יקר
... מחיר סמויה, למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא רוכש? התנגדות סמויה של מחיר יקר, למה תמיד המחיר כן קובע? למה אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח לסגור עסקה? התנגדויות מכירה של מוצר, התנגדויות עסקה, התנגדויות לקוח, איך למכור מוצר יקר? למה תמיד זאת התנגדות מחיר? התנגדות מחיר גלויה, לתת הנחה ללקוח, איך המחיר משפיע על המכירה? תמחור מוצר ללקוח, למה באמת הלקוח לא רוכש? מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? חשיבות התמחור, לתמחר נכון, התנגדות מחיר יקר וכאן ניתן נקודת מבט חשובה, לגבי התנגדויות מכירה של מוצר. כי יש סוגים שונים של התנגדויות מכירה. לפעמים הלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר יקר לו. ולפעמים הלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו מסיבות אחרות, שאינן קשורות למחיר של המוצר. אבל צריכים לדעת את האמת, והיא שלא משנה למה הלקוח לא רוכש את המוצר ולא משנה מה הלקוח אומר ומה אנחנו חושבים שזאת הסיבה לכך שהלקוח לא רוכש את המוצר, הרי שבמובן מסוים זה בגלל שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו. לדוגמה, נניח בן אדם שלא רוכש רכב בצבע אדום, כי הוא לא אוהב את הצבע. דהיינו, הלקוח אומר בפירוש, שהוא לא רוצה את המוצר, בגלל הצבע של המוצר ושאם יהיה רכב בצבע לבן, הוא כן ירכוש את המוצר. אז האם יהיה נכון לומר, שהלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר יקר לו, או שמא הוא לא רוכש את המוצר, בגלל הצבע של המוצר? והתשובה היא פשוטה ביותר, עלינו לעשות את הניסוי המחשבתי הבא: נניח שהיינו באים לאותו הלקוח ואומרים לו שהרכב עולה 1 שח בלבד, או לצורך העניין מחיר הרבה יותר זול מהמחיר שהלקוח קיבל מאיתנו, האם עדיין הלקוח לא היה רוכש את המוצר? ואפילו נגזים את זה, נניח שהיינו משלמים ללקוח כסף, כדי שהוא ישתמש במוצר, האם הלקוח היה רוכש את המוצר? לפעמים התשובה תהיה, שלא. דהיינו, הלקוח אומר, לא משנה כמה הרכב עולה, גם אם הוא בחינם וגם אם תשלם לי עליו, אני לא אנהג ברכב בצבע אדום. אבל אם הלקוח אומר לך בניסוי המחשבתי או הניסוי הממשי, שאם הרכב היה עולה X במחיר יותר זול, הוא כן היה נוסע ברכב, למרות הצבע של הרכב, הרי שבמובן מסוים, יש כאן התנגדות מחיר, למרות שהלקוח לא הזכיר אותה. כי הלקוח לא רוכש את המחיר, כי הוא חושב שבמחיר הזה, לא שווה לו החיסרון של הצבע של הרכב. כי ... התנגדות מחיר, גם אם ברמה הפורמאלית גם הקונה וגם המוכר, מסכימים שיש כאן בעיה אחרת שהיא לא המחיר. ולמה אני אומר את כל זה? כי אם לדוגמה הלקוח היה אומר לך, שיש כאן התנגדות מחיר, איך היית מגיב? איך היה נכון להגיב? תשובה: לא ...
מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים
... מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך ... הכי זול? תחרות מחירים והפעם נדבר על אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות, כאשר הם מציגים ללקוח מוצר שכרגע נמכר בהנחה כלשהי או מוצר שכרגע יש עליו הטבת מחיר כלשהי. דהיינו, שלפעמים יש מוצר שכרגע יש עליו איזה מבצע מאוד גדול על המחיר או שכרגע הוא נמכר בהנחה מטורפת וכיוב. והטעות שאנשי המכירות עושים כאשר הם מנסים לסגור עסקה על מוצר שיש עליו הנחה, היא שבטעות הם שותלים ללקוח את המחשבה שאומרת, שכדאי לו לקנות את המוצר, רק או בעיקר בגלל המחיר הזול שלו. במובן, שלפעמים איש המכירות אומר ללקוח, כדאי לך לקנות את המוצר הזה, כי יש עליו הנחה מאוד גדולה. במובן, שיכול להשתמע, שאם לא היתה הנחה על המוצר, אז לא היה כדאי לרכוש את המוצר, לא בגלל המחיר הרגיל שלו, אלא בגלל שהוא לא מספיק טוב. לדוגמה, נניח שאיש המכירות אומר ללקוח, כדאי לך לרכוש את הספה הזאת, כי היא כרגע במבצע של 50% הנחה. מכך יכול להשתמע ללקוח, שכאילו אם לא היתה הנחה, לא היה כדאי לו לרכוש את הספה. ולא שישתמע שלא היה כדאי לו לרכוש את הספה בגלל המחיר, אלא בגלל שהיא עצמה לא באמת הכי טובה עבורו כלקוח. במילים אחרות, הטבת ההנחה של המוצר ללקוח, לפעמים היא מוצגת ל
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר איך ניתן להרוויח ממתן הנחה? כיצד ניתן להרוויח יותר במתן הנחה ללקוח? האם מתן הנחה תמיד מצמצם את הרווח? לעיתים, ניהול נכון של הנחה יכול להוביל להגדלת הרווח הכולל, ולא להפסד. ישנם דרכים לשפר את תנאי העסקה במקביל להורדת המחיר, ולנצל את ההנחה כדי למקסם את הרווח. במהלך ניהול משא ומתן, ישנם מצבים שבהם הלקוח דורש הנחה או כאשר ידוע מראש שיהיה צורך להוריד את המחיר. הנחה לא תמיד חייבת להיתפס כוויתור, ניתן להפוך אותה לכלי לשיפור העסקה ולהרוויח יותר תוך כדי נתינתה. למשל, במקום לתת הנחה ישירות, ניתן להוסיף תנאים אשר יועילו גם למוכר. איך למקסם את ההנחה ולמנוע הפסדים? הדרך למקסם את ההנחה היא קודם כל, לבקש תמורה בתמורה להנחה. במקום להוריד את המחיר באופן חד - צדדי, ניתן לשפר את תנאי העסקה על ידי בקשה לשיפור בתנאי תשלום. לדוגמה, במקום שהלקוח ישלם בשוטף + 30, אפשר לבקש ממנו לשלם מראש או לשלם מקדמה. בכך, ניתן לשפר את תזרים המזומנים ומקטינים את הסיכון הכלכלי. שיטה נוספת היא להגדיל את היקף העסקה. ניתן להציע הנחה בתנאי שהלקוח יסכים להגדיל את כמות ההזמנה או להזמין שירותים נוספים. כך הרווח ליחידה יירד, אך הרווח הכולל יעלה. כלומר, אמנם המחיר יורד, אך תוספות נוספות הופכות את העסקה למשתלמת יותר בסך הכל. כיצד נכון להציג את ההנחה ללקוח? כיצד להציג הנחה כך שה
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים איך נקבע מחיר ומה משפיע על המחיר במשא ומתן? המחיר של מוצר או שירות נקבע על ידי שני רכיבים עיקריים: ... במוצר עצמו מוצרים איכותיים יותר, אשר מציעים יותר ערך, יהיו יקרים יותר. לדוגמה, אם מדובר בשירות או במוצר עם תוספות כמו אחריות מורחבת או שירות לקוחות איכותי יותר, המחיר יעלה. איך לנהל משא ומתן על המחיר? כאשר אנו רוצים לשלם ... שהעלות גבוהה. הצגת הצעה מתחרה ניתן להראות שמוצר דומה נמכר במחיר נמוך יותר אצל ספק אחר. הפחתת המחיר בהתבסס על העלות האמיתית טענה שהמוכר יכול להוריד את המחיר משום שהעלות האמיתית נמוכה יותר ממה שהוא טוען. איך להצדיק ... יותר ולכן שווה יותר. עלויות הייצור המחיר הגבוה יכול להיות בגלל שהמוצר עשוי מחומרים איכותיים יותר. שירות סביב המוצר הוצאות נוספות כמו שירות לקוחות, אחריות או תמיכה טכנית יכולים להוסיף לערך המוצר. האם ... כאשר מישהו מציע מחיר נמוך מאוד, כדאי לשאול מה הסיבה לכך. יכול להיות שמדובר במוצר פחות איכותי או במוכר שנמצא במצב כלכלי קשה. סיכום הבנת המחיר במשא ומתן היא חשובה מאוד. כל מחיר, גבוה או נמוך, משדר מסרים שונים על המוצר, המוכר והעסקה כולה. כדי לנהל משא ומתן אפקטיבי, חשוב להבין את הדינמיקות שמאחורי המחיר ולדעת מתי להילחם על הנחה ומתי להציג מחיר גבוה כמצדיק את עצמו. איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לגרום למישהו לשלם יותר? איך למכור מוצר יקר? איך לרכוש מוצר יקר? מה משפיע על עלות המוצר? איך נקבע מחיר של מוצר? הבנת המחיר בניהול משא ומתן במאמר זה נעמיק בהבנת הדינמיקות שמאחורי קביעת מחירים, כיצד מחיר נקבע, מדוע יש מוצרים יקרים יותר ואחרים זולים יותר, ומה ניתן לעשות אם רוצים למכור מוצר יקר או לקבל הנחה במשא ומתן. נלמד כיצד המחיר מושפע מעלויות, ... עשויים למכור את אותו סוג של רכב, אך אחד גובה מחיר גבוה יותר כי הוא מציע אחריות מורחבת, שירות טוב יותר או מותג חזק יותר. איך להשתמש בהבנת המחיר במשא ומתן? כאשר רוצים לקבל הנחה במשא ומתן, ישנן מספר אסטרטגיות: לשדר למוכר ... שווה יותר. עלות הייצור גבוהה כי המוצר עשוי מחומרים טובים יותר. השירות סביב המוצר, כמו אחריות או תמיכה, מוסיף ערך למוצר. ככל שניתן לשכנע את הלקוח שהמחיר משקף ערך אמיתי, כך יהיה קל יותר להצדיק מחיר גבוה. האם מחיר נמוך תמיד טוב? מחיר נמוך אינו תמיד יתרון. מחיר נמוך יכול לשדר ללקוח מסרים שליליים: המוצר פחות איכותי. המוכר נואש לעסקה בגלל ... לכן, כאשר נתקלים במתחרה שמוכר בזול יותר, אפשר לשאול: למה הוא גובה פחות? האם הוא משתמש בחומרים פחות איכותיים? האם הוא על סף פשיטת רגל? לפעמים לקוחות יעדיפו לשלם יותר כדי לקבל ביטחון ואיכות. שימוש באסטרטגיות אלו במשא ומתן היכולת לנהל משא ומתן טוב תלויה בהבנה של הדינמיקה שמאחורי המחיר. אפשר להצדיק מחיר גבוה בכך שהמוצר איכותי יותר, השירות טוב יותר, או שהמחיר הנמוך של המתחרים מעיד על בעיות עסקיות. מצד שני, אפשר לבקש הנחה בכך שמדגישים שהמוכר פשוט רוצה להרוויח יותר או שיש הצעות מתחרות טובות יותר. סיכום המחיר הוא לא רק מספר - הוא מייצג רווחיות, איכות, תפיסת מותג, מצב עסקי ועוד. הבנת הגורמים שמאחורי המחיר מאפשרת לנהל משא ומתן בצורה חכמה, לדעת מתי להתעקש על מחיר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קריירה, מאמן אישי בטלפון, אימון אישי קריירה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1094 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 20:06:25 - wesi1