אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
פוליטיקה, ראש הממשלה, שר האוצר, שיעור בכלכלה, מחאת מחירי הדיור, יוקר המחייה, גארי יורופסקי, המחאה החברתית, מחדל הסופה, מחדל השלג, האיום האיראני, הגרעין האיראני, הסכם השלום
פוליטיקה, ראש הממשלה, שר האוצר, שיעור בכלכלה, מחאת מחירי הדיור, יוקר המחייה, גארי יורופסקי, המחאה החברתית, מחדל הסופה, מחדל השלג, האיום האיראני, הגרעין האיראני, הסכם השלום
להסביר לקנות בית לאקסית יש חבר פתרון אפשרי לעבוד להאשים אשם
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
... להציג את ההצעה כאפשרית ולא כהכרחית. כלומר, במקום לשאול את הלקוח או את האדם השני בצורה מחייבת כמו אתה רוצה גם את המוצר הזה?, יש לומר בצורה מכילה ומאפשרת: יש אפשרות שתיקח גם את המוצר הזה אם אתה רוצה בכך, אבל אם לא, זה גם בסדר. בצורה זו, מראש יש אפשרות להימנע מתחושה של קונפליקט. אם האדם יגיד לא, הוא לא ירגיש שהוא חייב להיכנס לעימות, כי כבר אמרנו לו מראש שזה ... ההצעה שרוצים להציע בצורה אפשרית אך לא הכרחית. מה זאת אומרת? לדוגמה נגיד רוצים להגיד ללקוח אתה תרצה גם שנוסיף לך את המוצר הזה והזה, תרצה גם להוסיף את החבילה הזאת והזאת? אם אנחנו יודעים מראש שיש סיכוי סביר שהוא יגיד לא שהוא לא רוצה בעצם צריך לשים לב לכך שנוצרת לנו כאן בעיה, מה הבעיה שנוצרה? אם אנחנו ... כאן נתתי רק עוד אופציה שבהנחה שקרה מקרה וביקשת בקשה ואמרו לך לא התנגדו למה שרצית מה שזה לא יהיה, בן אדם ניסה למכור מוצר וניסה לשדרג חבילה לא יודע אמרו לו לא, לא קרה שום דבר תן ללקוח את התחושה שזה בסדר מבחינתך שהוא אמר לך לא. למה? כי אם אתה נותן לו תחושה שזה בסדר מבחינתך שהוא אמר לך לא בפעם הבאה ...
להעביר מסר התנגדות במכירות בטלפון הרגשת חוסר משכנע מפסידנים מטופלים לשכנע מישהו להסכים להצליח
איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
13:59איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להעביר מסרים? איך שותלים מחשבה? שתילת מחשבות, טריקים לשכנוע, שיטות להעברת מסרים, להצליח למכור, להצליח במכירות, להצליח במשא ומתן
... הזאת לא מתאימה לי, שימו לב הקונה אומר לא רוצה לקנות את הדירה היא לא טובה לי מה שצריך לעשות המוכר שרוצה למכור את הדירה, המוכר שרוצה למכור את המוצר צריך לשאול את עצמו האם המשפט שהלקוח אמר הדירה הזאת לא מתאימה לי האם הוא נכון במאה אחוז או שאולי יש מצבים שבהם הדירה הזאת כן מתאימה לו שבהם המוצר הזה כן מתאים שבהם הוא כן יכול לקנות את המוצר שבהם הוא כן יכול ליהנות מהמוצר. ואז כשהבן אדם שואל את עצמו האם המשפט הזה נכון במאה אחוז או שאולי יש מצבים ומקרים שבהם המשפט הזה כן יכול להיות נכון אז ממילא הוא מוצא את המקרים ואת המשפטים שבהם המשפט הזה כן נכון ואז הוא יכול לשלב אותם ולשכנע את הבן אדם ולשתול לו במוח מסרים כאילו באמת המוצר הזה מתאים לו או מה שזה לא יהיה. איפה נגיד לדוגמה משתמשים בזה במערכת בחירות נגיד לדוגמה שיש ראש ממשלה שהוא נגיד 6 שנים בשלטון ... יכולים לומר לו את זה בצורה ישירה ופשוט משבצים את זה כחלק ממשפטים אחרים. עכשיו מה הדרך להתגונן מפני המניפולציה הזאת איך בן אדם שמנסים למכור לו מוצר איך הוא יכול לשים לב שלא עובדים עליו בצורה הזאת? התשובה היא פשוטה מה שבן אדם צריך לעשות זה להתרגל לשאול את עצמו כאשר הוא חושב ...
לוגיקה להיות יותר חכם איך להיות גאון ילדה מניפולציה איך לפתח חשיבה כישלון לפתח יכולת קוגניטיבית
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
7:43טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
... לו לזכות באמון הלקוח. באופן כללי, כאשר איש המכירות מציג ללקוח עובדות ברורות על המוצר, הוא חייב לשדר ביטחון עצמי מוחלט. לדוגמה, אם למוצר יש חמש שנות אחריות, עליו להציג את הנתון הזה בצורה חד - משמעית ובטוחה: המוצר הזה מגיע עם חמש שנות אחריות. באופן דומה, אם המוצר זכה לציון גבוה במיוחד בקטגוריה שלו, איש המכירות צריך לומר את זה בביטחון מלא וללא כל היסוס: המוצר הזה קיבל את הציון הגבוה ביותר השנה בקטגוריה שלו. גם כשמדובר במידע טכני שניתן לבדיקה ולאימות בקלות, חשוב להציג את הדברים בביטחון מוחלט וללא הססנות. יחד עם זאת, ... אליעד כהן נותן דוגמה נוספת: כאשר איש המכירות אומר ללקוח בצורה בטוחה מדי שהמוצר מתאים לו אישית, למרות שאין שום דרך לדעת זאת בוודאות, הלקוח עלול לחשוב שהמוכר פשוט מנסה לרמות אותו. במצב כזה, עדיף לאיש המכירות להראות דווקא הבנה והזדהות עם ההתלבטויות של הלקוח. במקום להגיד בצורה מוחלטת: המוצר הזה מתאים לך בדיוק!, כדאי לומר: אני מבין את ההתלבטות שלך, זה באמת משהו שכדאי לחשוב עליו. כאשר איש המכירות מכיל את ההתלבטות של הלקוח ומראה שהוא מזדהה עם הספקות ... ובכך לאבד את האמון של הלקוח. כמו כן, כאשר הלקוח עצמו מביע ספקות לגבי התאמת המוצר אליו, איש המכירות צריך להיות זהיר ולא להגזים בביטחון העצמי. עליו להכיר בספקות האלה ולדעת מתי כדאי לוותר על הביטחון המוחלט ולבחור דווקא בהזדהות עם החששות של ... הוא הכרחי ומומלץ. כאשר מדובר בדברים אישיים, תחושות אישיות או התאמה אישית של המוצר ללקוח, הססנות והבעת הזדהות עם ההתלבטות של הלקוח היא דווקא זאת שתוביל לתחושת אמינות ואמון. איש המכירות חייב להבין שכאשר הוא מביע ביטחון בדברים שלא ניתן להבטיחם ... לשדר שקר או חוסר וודאות. לכן, באופן כללי, כאשר איש מכירות מוסר מידע עובדתי על המוצר, מומלץ שידבר בביטחון. האם עודף ביטחון עצמי עלול להיתפס כלא אמין? למרות שההנחה היא כי ביטחון עצמי משדר אמינות, ישנם מקרים בהם דווקא עודף ביטחון יגרום ללקוח ... ביטחון מלא? ישנם מקרים בהם אין מקום להססנות: כאשר מדובר בעובדות ברורות - אם למוצר יש 5 שנות אחריות, יש לומר זאת בביטחון מלא: המוצר מגיע עם 5 שנות אחריות. כאשר המוצר זכה לציון גבוה בקטגוריה שלו - יש להציג זאת כעובדה מוגמרת. כאשר מדובר במידע שניתן להוכיח בקלות - למשל, תכונות טכניות של המוצר. מתי עדיף לשדר הססנות או להימנע מביטחון מופרז? לעומת זאת, ישנם מקרים בהם ביטחון עצמי מופרז עלול לפגוע במכירה: כאשר מדובר בפרטים שלא ניתן לדעת בוודאות - למשל, אם המוצר מתאים ללקוח באופן אישי. כאשר הלקוח עצמו מביע ספקות - במקרה כזה, התעלמות מהספקות שלו ושידור ביטחון מוחלט עשויה לגרום לו לחשוב שהמוכר לא מבין את צרכיו. כאשר ... חשד או מתלבט, המוכר צריך לשדר הזדהות עם התלבטות זו. במקום לומר בביטחון מופרז המוצר הזה בדיוק בשבילך, ניתן לומר: אני מבין את ההתלבטות שלך, זה באמת משהו שצריך לחשוב עליו. כאשר המוכר מכיל את ההתלבטות של הלקוח, הוא משדר הבנה ואמינות. מסקנה: איך ... שהוא אומר זה נכון כי אם לא זה בעצם להגיד ללקוח תקשיב לא בטוח שאתה הולך לקנות את המוצר המתאים כי אולי המוכר משקר אותך. יחד עם זאת למרות שמלמדים אנשים, אנשי מכירות לשדר ביטחון ולשדר שהם בטוחים בעצמם וכו בתהליך של מכירה אף על פי כן צריך לדעת ... וזה זה דווקא יכול ליצור את הפעולה ההפוכה. יש אנשים שיכולים להתפתות וכן לקנות את המוצר כי המוכר דיבר בביטחון יחד עם זאת יש גם את ההיבט של אנשים שהם יגידו רגע הוא מדבר בover- ביטחון על דברים שהוא לא יכול להיות בטוח בהם ודווקא הדבר הזה ישדר חוסר אמינות וגם אם המוצר טוב זה גורם ללקוח לחשוד שאולי מנסים לדפוק אותו ולכן צריך לעשות הפרדה ברורה בין דברים שהמוכר אומר על המוצר, לדוגמה המוצר הזה יש לו 5 שנות אחריות תגיד את זה בביטחון אם יש לו 5 שנות אחריות, באמת? אז תגיד יש לו 5 שנות אחריות בביטחון, מה אתה מהסס דבר בביטחון. המוצר הזה באמת הוא קיבל השנה את הציון הכי טוב בקטגוריה שלו? כן, תגיד המוצר הזה קיבל את הציון הכי טוב השנה בקטגוריה שלו זאת עובדה, זאת אמת דבר בביטחון אל תדבר בהססנות. אבל יש דברים שאתה לא יכול להיות בטוח בהם וגם אם אתה בטוח בהם הלקוח ... שאתה יכול להיות בטוח בהם או הלקוח חושב שאתה לא יכול להיות בטוח בהם. לדוגמה כשהמוצר מתאים ללקוח לדוגמה שהמוצר הזה יעשה טוב ללקוח, לדוגמה כל טריק אחר כשאתה כאיש מכירות לפעמים מנסה לשקר את הלקוח כי אתה לא בטוח בזה אז למה אתה מדבר בביטחון. אז מהיבט מסוים נגיד שלקוח מתלבט המוצר הזה מתאים לי או לא? המוכר אומר לו בביטחון כן זה מתאים לך בביטחון, מהיבט מסוים זה קונה את הלקוח כי המוכר אמר לי בביטחון שזה מתאים לי, מהיבט אחר מה המוכר הזה בכלל מבלבל את המוח מאיפה הוא, מה הוא אומר כן זה מתאים לך למה יש מצב שהוא יגיד שהמוצר הזה לא מתאים לי?. ה - over ביטחון שהמוכר שידר הוא דווקא מראה ללקוח שעזוב המוכר הזה כנראה מנסה לדפוק אותי גם אם המוצר הזה מתאים בזה שהמוכר דיבר בביטחון על דברים לא לעניין שהוא לא היה אמור לשדר ביטחון הוא דווקא גרם ללקוח להרגיש שהמוכר הזה מנסה לרמות אותו מזה שהוא מדבר יותר מדי ... עכשיו מהצד ההפוך, מה זה אומר מהצד ההפוך? זה אומר שהלקוח כלקוח כשמנסים למכור לך מוצר אתה צריך לשים לב שלפעמים המוכר מדבר בביטחון והוא מדבר בביטחון רק כי הוא מרמה אותך, הוא לא באמת בטוח בזה הוא רק אמרו לו לדבר בביטחון ולפעמים יכול להיות שמוכר ... והביטחון לא תמיד מבטא. ולכן אני אחדד עוד פעם את הנקודה בדברים שהמוכר אומר על המוצר שלו תשדר ביטחון זאת עובדה, תגיד את האמת תשדר ביטחון אבל באופן כללי האם צריך כשלקוח מביע התנגדות האם כשלקוח יש לו ספק, האם צריך דווקא לדבר בביטחון? לא בהכרח ...
רובוטים תת מודע האמת האבסולוטית תהליך של שכנוע איך למנוע בטוח בעצמי עודף מהן הטעויות הנפוצות של אנשי מכירות
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
10:11למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
... שונות שיכולות להשפיע על תהליך המכירה. תהליך זה כולל שילוב של שמחה ועצב, שמשפיעים על המוטיבציה של המוכר והיכולת שלו לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר. מהו תפקיד הרגש במכירה? לכל תהליך מכירה יש אלמנטים של שמחה ועצב. המוכר מוכר את המוצר כי הוא רואה בכך יתרון, אך גם מתוך תחושת חיסרון שהוא שואף למלא. המוכר לא היה מנסה ... אלמנטים של שמחה ושל עצב. כל מוכר הוא גם קצת שמח וגם קצת עצוב, וזה נובע ממערכת הצרכים והתועלות שהוא מחפש להשיג דרך המכירה. המוכר לא היה מוכר את המוצר אילולא היה בכך חיסרון שהוא רוצה למלא. מצד שני, כדי שיבצע את פעולת המכירה, עליו להאמין ... למכור, והשמחה היא האמונה שהמכירה תביא לו משהו טוב. היכולת לשכנע לקוח תלויה במצב הרוח של המוכר על מנת שהמכירה תתבצע, הלקוח צריך להיות משוכנע שהמוצר יעשה לו טוב יותר מרע. היכולת של המוכר לשכנע את הלקוח תלויה בכמה גורמים: עד כמה המוכר מאמין במוצר שהוא מוכר. עד כמה המוכר מאמין שהמכירה תביא לו תועלת. עד כמה המוכר משקיע מאמץ לשכנע את ... הקנייה, ולכן עשויים למכור פחות. השוואה ללקוחות עצובים ושמחים נושא דומה ניתן לראות גם אצל לקוחות: לקוח עצוב יכול להיות כזה שיאמר אני לא צריך את המוצר הזה, שום דבר לא ישפר את מצבי ולא יקנה. אבל יכול להיות לקוח אחר, שגם הוא עצוב, שיחשוב אולי המוצר הזה ישנה את חיי ולכן ירצה לרכוש אותו. באופן דומה, מוכרים עצובים יכולים להיות כאלה ... מצב הרוח של המוכר משפיע על המכירה אז קודם כל בגדול צריך לדעת שכל תהליך של מכירה כמו כל פעולה אחרת יש בו תמיד גם שמחה וגם עצב, כל בן אדם שמוכר לכם מוצר הוא גם שמח וגם עצוב מחויב שהוא קצת שמח קצת עצוב. בא נסביר למה המוכר מוכר את המוצר ללקוח כי הוא חושב שהמכירה תעשה לו יותר טוב מרע, לקוח קונה את המוצר כי הוא חושב שהמוצר יעשה לו יותר טוב מרע אבל גם המוכר מוכר את המוצר כי הוא חושב שלמכור את המוצר יעשה לו יותר טוב מרע. אם המוכר היה מרגיש מושלם שלמות הכל מושלם הכל בסדר אין אפשרות ... אם המוכר היה מאושר ברמה כל כך גבוהה שאין אפשרות להיות יותר מאושר מזה כל כך טוב שאין אפשרות שיהיה יותר טוב אז הוא לא היה מוכר למה שהוא ימכור את המוצר ללקוח מה הוא בכלל צריך מהלקוח. המוכר מוכר את המוצר ללקוח כי יש תועלת שהוא רוצה להשיג במכירה אם המוכר לא היה משיג שום תועלת מהמכירה הוא לא היה מוכר את המוצר ואם המוכר משיג תועלת מהמכירה זה אומר שיש לו כרגע איזה חיסרון כי אחרת הוא לא יכול ... אם המוכר היה מיואש לגמרי מרגיש רע מיואש שבור מה שזה לא יהיה, כל כך רע עד כדי כך שהוא לא רואה את הטוב אפילו לא בקצה המנהרה הוא גם לא היה מוכר את המוצר ללקוח, למה? כי בשביל שהוא ימכור את המוצר ללקוח הוא צריך לחשוב שהמכירה תעשה לו יותר טוב מרע. זאת אומרת שהוא חושב שמשהו טוב יכול לצאת לו מזה, זאת אומרת שיש לו איזה שביב של תקווה איזה ניצוץ של תקווה כי אם אין שום דבר טוב שיכול לצאת לך מזה למה שתמכור את המוצר. ולכן מהצד של המוכר הממוקד בחיסרון של עצמו הוא מרגיש רע, מהצד שהוא ממוקד ביתרון שהוא ... אחרות להגיד קצת רע. וזה נושאים שכבר הסברתי בהזדמנויות אחרות, בכל מקרה לגבי מצב הרוח של המוכר אז זה עובד ככה בשביל שהעסקה תתבצע הלקוח צריך לחשוב שהמוצר יעשה לו יותר טוב מרע, בשביל שהלקוח יחשוב את זה זה תלוי גם ביכולת של המוכר לשכנע את ... ברצון שלו. ובמה תלוי הרצון של המוכר בלשכנע את הלקוח, במה תלוי עד כמה המוכר רוצה לשכנע את הלקוח לקנות? זה תלוי בכמה שהמוכר חושב שאם הוא ימכור את המוצר ללקוח זה יעשה לו יותר טוב מרע זה הכל וזה כמובן ביחס למאמץ שהוא חושב שכרוח בתהליך של ... וכמו שהסברתי מפעם אחרת למי יותר קל למכור ללקוח עצוב או ללקוח שמח אז מהיבט מסוים יש את הלקוח העצוב שהוא כל כך מיואש מהכל הוא אומר מה אני צריך את המוצר הזה מה זה ייתן לי הוא לא יקנה את המוצר לעומת זאת השמח זה להפך. ולעומת זאת יש את הלקוח העצוב שהוא כל כך עצוב שהוא יגיד הלוואי שהמוצר הזה יעשה לי בוא נקנה את המוצר גם אם הוא לא מתאים לי, למה כי מרוב שהוא עצוב הוא כבר רוצה לקנות את המוצר בשביל לקבל איזו תקווה. יש אנשים כשהם מדוכאים הם לא אוכלים ויש אנשים שכשהם מדוכאים הם ...
שלום יכולת חיסרון אדישות יותר טוב מרע מוטיבציה למכור להרגיש מושלם עצב
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
15:00לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
... מביא לך, אתה אומר לו כמטאפורה אני מביא לך מיליארד דולר מצבך טוב כלכלית?, כן אתה אומר לו אבל אם יש לך עכשיו מישהו מבני ביתך שכל יום שורף מיליונים לא משנה כמה כסף יש לך אתה תאבד את כל הכסף נכון, תגיד לו אותו דבר יש מוצר יש רעיון, יש לקוחות יש זה ויש זה הכל לפי הספר אמור לעבוד מה לעשות אם יש חלקים בגוף שהם ...
להיות קיים מציאות מטאפורה להוביל מוחלטות לחלק עצות אמונה אתה קיים
ניתוח תהליך, תשומת לב, איך עובד התת מודע? למה המוח שם לב? איך המוח חושב? אירועים אקראיים, השפעת התודעה על המציאות, אקראי או סיבתי, סיבתי או אקראי
ניתוח תהליך, תשומת לב, איך עובד התת מודע? למה המוח שם לב? איך המוח חושב? אירועים אקראיים, השפעת התודעה על המציאות, אקראי או סיבתי, סיבתי או אקראי
... מפעיל פילטר אוטומטי, ולכן הוא שם לב יותר לאותו מידע שקודם לכן עבר לידו בלי שייחס לו חשיבות. לדוגמה, כשאדם הולך לסופר, אם הוא החליט לפני כן לחפש מוצר מסוים, הוא יזהה אותו מהר מאוד על המדף, למרות שהמוצר היה שם תמיד. לפני ההחלטה שלו, המוצר לא היה קיים עבורו במובן של תשומת הלב שלו. מה משפיע על האופן שבו המוח בוחר לשים לב לדברים? אליעד מסביר שלמוח יש סדרי עדיפויות. כאשר אדם חוצה כביש, הוא מסתכל באופן ...
אירועים אקראיים אפשרות אפשרויות אינסוף פוטנציאליות להתמקד החלטה מחשבות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוצר, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מוצר, דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכה, אימון אישי לתזונה נכונה, מטפל רוחני בנושא מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 28_08_2025 השעה 10:46:46 - wesi1