הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק... את הצורך בפונקציות אחרות הנדרשות להצלחת העסק. לדוגמה, אם הצייר או המתכנת ישקיעו את כל זמנם בכדי לפתח את המוצר המושלם, הם לא ישקיעו מספיק בשיווק או בשירות לקוחות, מה שיפגע בהצלחת העסק. מדוע אי אפשר להשקיע רק במחלקת ... ולא ניתן להסתפק רק בהשקעה במחלקת היצור. גם חברות גדולות כמו מייקרוסופט ו - גוגל משקיעות לא רק בפיתוח המוצר אלא גם בשיווק, פרסום, גבייה, הכשרת עובדים ועוד. אם לא תהיה השקעה בשיווק, בלקוחות וביחסי ציבור, המוצר הטוב ביותר לא יביא בהכרח להצלחה עסקית. כיצד לפתור את הבעיה ולהתמקד בעוד תחומים? ישנן כמה דרכים להתמודד עם ... רבים, בין אם הם הטובים בעולם בתחומם או פשוט מצטיינים בעבודתם, מאמינים שאם ישקיעו את כל המאמצים שלהם ביצור המוצר או במתן השירות, העסק בהכרח יצליח. אם מישהו הוא צייר יוצא דופן או מתכנת מבריק, נדמה לו שהסיבה שהוא יצליח מבחינה עסקית היא איכות המוצר או השירות שהוא מייצר. אך למעשה, עסק דורש מחלקות נוספות ומגוון פונקציות: שיווק, פרסום, גבייה, גיוס עובדים, יחס לציבור ועוד. כאשר אדם פותח עסק ומתמקד אך ורק במה שהוא אוהב לעשות, לדוגמה לצייר כל היום או לתכנת את המוצר המושלם, הוא מזניח מחלקות חיוניות אחרות. עם הזמן מתגלה שזהו מקור לכישלון העסק, משום שאין די בפרויקט יצירתי או מוצר מושלם ללא פעולות משלימות של שיווק ומכירות, ניהול כספים וגבייה, יחסי ציבור, שירות לקוחות וכדומה. מדוע אי אפשר להשקיע ... תכנות) נוטה להמשיך ולהתמקד רק בצד המקצועי ולהזניח את שאר החלקים החיוניים להצלחת העסק. בנוסף, גם אם המשך ההשקעה במוצר משפר את האיכות או מוסיף עוד יכולות, אין זה בהכרח ישפר את הרווחים בקצב הרצוי. ייתכן למשל שפיתוח נוסף במוצר יביא עליה של אחוזים בודדים בהכנסות, בעוד השקעה בשיווק או במכירות עשויה להקפיץ את ההכנסות משמעותית. כיצד לפתור את ... בתפקיד, צריך להקדיש משאבים גם לתחומים נוספים. בעסק יש לבדוק שוב ושוב היכן נכון להשקיע: האם להשקיע עוד בפיתוח המוצר או בשיווקו? האם נכון כרגע להרחיב את צוות המכירות או להוסיף פונקציה חדשה של יחסי ציבור? אותו הדבר נכון ...