... לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש
למוצר, לייצר מודעות
למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? ... למישהו, אז כדי שזה יקרה 1 - אתה צריך שהלקוח הפוטנציאלי שלך יכיר אותך וידע עליך וידע שאתה מוכר את
המוצר שאתה רוצה למכור. 2 - אתה צריך גם שהוא ירצה לרכוש את
המוצר שאה רוצה למכור. ו 3 - אתה צריך גם שהוא ירצה לרכוש את דווקא
המוצר שלך ודווקא במחיר שאתה רוצה בעבורו. אז השיווק מטרתו לעזור לך בכל הדברים האלו. דהיינו, אתה מבצע פעולות, שיגרמו ללקוחות הפוטנציאלים שלך לדעת עליך ועל
המוצר שלך. אתה עושה מהלך שיווקי שיגרום לקהל היעד שלך לרצות לרכוש את
המוצר שלך. ואתה עושה פעולות שיווקיות שיגרמו ללקוחות שלך, לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר במחיר ... היכן נמצא קהל היעד שלך? היכן אולי מסתובבים הלקוחות הפוטנציאלים שלך? ושם, תנסה לפרסם את השירות ואת
המוצר שלך. כמו כן, תנסה לחשוב האם אתה צריך להמציא את השוק או שאתה פונה לשוק חדש. דהיינו, אם לדוגמה ... האלו, אתה לא רק צריך לגרום לאנשים לדעת שאתה קיים, אלא גם צריך לגרום להם לרצות לרכוש ממך את
המוצר שלך. דהיינו, לייצר ביקוש
למוצר שלך, ולא רק לייצר מודעות
למוצר שלך. כי יש
מוצרים שאתה רק צריך לייצר מודעות
למוצר עבור קהל היעד שלך, שאתה מוכר את
המוצר. אבל יש
מוצרים שאתה צריך לייצר ביקוש
למוצר שלך, לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש את
המוצר שלך. וזה עוד תהליך שיווקי שצריך לעשות אותו. דהיינו, שלב 2 כנל במידה וצריך אותו בהתאם
למוצר שלך. שלב 3 הוא לגרום לאנשים לרצות לרכוש את
המוצר שלך, דווקא ממך. כי לא מספיק שאנשים ירצו לרכוש את
המוצר שלך ולא מספיק שהם ידעו
שהמוצר שלך קיים למכירה אצלך, הם גם צריכים לרצות לרכוש אותו ממך ולא ממישהו אחר. ואיך גורמים להם לרכוש ...