אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
... האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור? האם אפשר ליהנות למכור? אנשים בדרך כלל נהנים לתת לאחרים. הם גם נהנים לקבל, אך הם פחות אוהבים להרגיש ... למה קשה לאנשים למכור? ישנם גורמים ספציפיים שמקשים על אנשים ליהנות מתהליך המכירה: חוסר שלמות עם המוצר: כאשר אדם אינו בטוח באיכות המוצר שלו, או כאשר הוא חושב שהמוצר לא טוב מספיק, יהיה לו קשה להתחבר לתחושת נתינה, כיוון שהוא אינו בטוח שהמוצר אכן מועיל ללקוח. כתוצאה מכך, הוא ירגיש פחות נוח במכירה, כי הוא חושש שהוא לוקח מהלקוח במקום לתת לו ערך אמיתי. חוסר שלמות עם ... למשהו שנהנים ממנו? כדי להפוך את תהליך המכירה למהנה, חשוב להתמקד במספר נקודות מרכזיות: שלמות עם המוצר : המוכר צריך להכיר בערך האמיתי של המוצר שלו, להכיר את יתרונותיו ואת יכולותיו, ולהיות בטוח שהוא נותן ערך ללקוח. אפילו מוצר שנחשב לגרוע עדיין יכול להכיל יכולות או יתרונות כלשהם, ואפשר להציג אותו בדרך שבה הלקוח יקבל ממנו ערך. שלמות עם המחיר: המוכר ... שהמחיר הוגן, ושהוא נותן ערך ששווה את המחיר הנדרש. גם כאשר המחיר נראה יקר, עדיין יכול להיות שהמוצר מצדיק אותו מבחינת הערך שהוא נותן ללקוח. כאשר אדם מרגיש שהמחיר מוצדק, הוא ירגיש טוב יותר כשהוא מוכר. התמקדות בתחושת נתינה: ... המוכר לפחות תלוי ברצונו של הלקוח לקנות, וכך הוא מרגיש פחות פגיע ויותר בטוח. לדוגמה, גם אם מוכרים מוצר גרוע במחיר גבוה, עדיין אפשר להרגיש טוב בתהליך המכירה, אם המוכר מאמין שהמוצר, למרות החסרונות שלו, נותן ערך מסוים ללקוח. התחושה הפנימית של המוכר, שהוא באמת מעניק משהו, מאפשרת לו ליהנות מהמכירה. מתי לא ... יותר מהמכירה. אם הוא מרגיש שהוא מנסה לקחת משהו מהלקוח, הוא ירגיש פחות טוב. ככל שהוא שלם יותר עם המוצר והמחיר, הוא יחווה הנאה גדולה יותר. ככל שהוא פחות תלוי בהחלטת הלקוח, הוא יהיה פחות פגיע ויותר יהנה מתהליך המכירה. לכן, על מנת ליהנות באמת ממכירות, יש לפתח גישה של נתינה אמיתית, להיות שלם עם המוצר ועם המחיר, ולראות בתהליך הזדמנות להעניק ערך לאחרים. איך ליהנות מתהליך המכירה? פחד למכור איך למכור מוצר יקר? איך לא לפחד למכור? איך להתמודד עם שחיקה במכירות? למה קשה לאנשים למכור? מה לעשות אם לא שלמים עם המוצר? איך לעבוד במכירות? איך ליהנות למכור? רצון לתת ורצון לקבל בתהליך מכירה, רצון לתת ללקוח, רצון לקבל מהלקוח, למכור ללקוח או ...
מוצרים יקרים איך למכור את המוצר שלך אהבה שלם עם המוצר חוויות פנימיות איך לא לפחד למכור מחיר גבוה מידי לשכנע את הילד
התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? עליית מחירים, למה מחירים עולים? העלאת שיעור המעמ, איך נקבע מחיר של מוצרים? איך נקבעים מחירים? למה משהו עולה מחיר כלשהו? איך נקבע מחיר של מוצר? השפעת עלות הייצור על מחיר המוצר, למה מוצר עולה מחיר מסוים? למה משהו עולה כל כך יקר? תמחור מוצרים, תמחור שירותים, למה זה המחיר של המוצר? למה זה עולה ככה? איך משפיעה עלות הייצור על התמחור? כדאיות הייצור, איך לקבוע מחיר? להתווכח על מחיר, האם לבקש הנחה? למה המחיר עולה?
... איך נקבע מחיר של מוצרים? איך נקבעים מחירים? למה משהו עולה מחיר כלשהו? איך נקבע מחיר של מוצר? השפעת עלות הייצור על מחיר המוצר, למה מוצר עולה מחיר מסוים? למה משהו עולה כל כך יקר? תמחור מוצרים, תמחור שירותים, למה זה המחיר של המוצר? למה זה עולה ככה? איך משפיעה עלות הייצור על התמחור? כדאיות הייצור, איך לקבוע מחיר? להתווכח על מחיר, האם לבקש הנחה? למה המחיר עולה? וכאן ... של עלות הייצור של מוצרים, על התמחור של המוצר ועל העלות של המוצר לצרכן. וצריכים להבין, שמצד האמת, אין קשר ישיר בין עלות הייצור לבין המחיר שהצרכן משלם. כי הצרכן תמיד ישלם, את המחיר הגבוה ביותר, שהמוכר ... הצרכן יכול לקבל את המוצר בחינם ולמכור לך אותו במשכנתא לכל החיים, הוא יעשה את זה. והמחיר האמיתי של המוצר, הוא נגזר מהיצע וביקוש, לפי כמה שאנשים יהיו מוכנים לשלם על המוצר , בהתאם לתנאי השוק. כן יהיה נכון לומר, שעלות המוצר משפיעה על כמה שאפשר להרוויח מהמוצר. ואם יהיה מוצר שעולה X ואפשרי למכור אותו נניח פי 10, אז כנראה שיכנסו עוד מתחרים, שיהיו מוכנים למכור אותו בפחות מפי 10 ואז כנראה שהמחיר של המוצר ירד, בגלל התחרות של המוצר . אבל כעיקרון, המחיר נקבע לפי כמה שהלקוח מוכן לשלם. הלקוח יהיה מוכן לשלם, גם לפי היצע וביקוש. והיצע וביקוש יהיו, גם לפי עלות המוצר. אבל המחיר נקבע, רק לפי כמה שהלקוח מוכן לשלם. זה בגדול. כמו כן, עלות המוצר תשפיע על כדאיות הייצור. דהיינו, אם עולה לייצר מוצר עלות X וניתן לדוגמה למכור אותו רק בחצי X מסיבות שונות, כי לדוגמה אין לו ביקוש וכיוב, הרי שבמקרה כזה, עלות הייצור תשפיע על זה שכנראה לא ... יהיה כדאי לייצר את המוצר. העלות לייצר את המוצר, לא מביאה רווח לייצרן ולכן הוא לא ייצר את המוצר. אבל המחיר עצמו, נקבע לפי מחיר השוק. ונסביר שוב: המחיר שאתה משלם על מוצר, הוא תמיד יהיה הכי גבוה שאפשרי לקבל ממך. ואין לו קשר לכמה שעולה לייצר את המוצר. מה שכן, אם יעלה יותר לייצר את המוצר והלקוחות לא יסכימו לרכוש את המוצר במחיר יותר גבוה, אז יפסיקו לייצר את המוצר. והרבה מאוד שירותים ומוצרים , לא מייצרים אותם, כי אין בהם מספיק רווח. והרבה מקומות לא משפרים את השירות, כי הם חושבים שהעלות שלהם לשיפור השירות, לא תביא להם רווח. כי ... שהוא יפסיק לייצר את המוצר. וכמובן שיש כאן עוד עולם שלם, על תמחור ועל איך לתמחר וכולי. ...
המוצר שלך הלקוח מתנגד למחיר לשלם על מוצר המחיר הוא רק תירוץ משכנתה התנגדות מחיר כדאיות לקנות
איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים שלך, כאשר המוצר של המתחרים שלך גם יותר טוב וגם יותר זול מהמוצר שלך? איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך, גם אם המתחרים שלך יותר טובים ממך וגם אם המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול משלך? איך להתמודד עם מחיר יותר זול של מתחרים יותר טובים? איך להתמודד בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות מחירים? איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך? איך להתמודד עם מתחרים יותר טובים ממך? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
... למכור מוצר במחיר יותר יקר מהמתחרים שלך, כאשר המוצר של המתחרים שלך גם יותר טוב וגם יותר זול מהמוצר שלך? איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך, גם אם המתחרים שלך יותר טובים ממך וגם אם המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול ... שיווק באמצעות תכנים מקצועיים וכאן אסביר, איך למכור מוצר במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך, גם אם המתחרים שלך יותר טובים ממך וגם אם המתחרים שלך מוכרים במחיר יותר זול משלך. לדוגמה נניח שאתה מוכר מוצר שולחן, ובדיוק מולך יש חנות אחרת של המתחרים שלך, שגם הם מוכרים שולחן. ונניח שהשולחן שלהם יותר טוב מהשולחן שלך. ונניח ... שהלקוח יודע שממול לחנות שלך, המתחרים שלך, מוכרים מוצר כמו שלך, במחיר יותר זול מהמחיר שלך. מה אפשרי לעשות במקרה כזה? אז ברמת העיקרון, ההיגיון אומר שחייבים לעשות רשימת ... גם שאתה לא באמת יכול לשכנע את הלקוח, שהחסרונות של המוצר שלך, הם בכלל יתרונות וכולי. מה אפשרי לעשות במקרה כזה, חוץ מאשר ליצור בידול בעל ערך, דהיינו, להגדיל עלויות, שזה כמו ... לעשות הפרדה, בין השאלה האם לדעתך באופן אובייקטיבי, המוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך, לבין האם הלקוח שלך חושב שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך. דהיינו, יתכן שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך, אבל אתה יכול לשכנע את הלקוח, שהמוצר שלך יותר טוב מאשר המוצר של המתחרים שלך, למרות שזה לא בדיוק ככה במציאות. וכמובן, שאפשרי לעשות את זה, גם בלי לשקר ובלי לרמות את הלקוח בשום ... אסביר מה לעשות. והפתרון הוא כך: כמו שאמרנו, יש את המוצר שלך ואת המוצר של המתחרים שלך. עכשיו, נניח שאתה יודע וחושב שהמוצר שלהם עדיף על המוצר שלך. עכשיו, ננסה להיכנס לראש של הלקוח שלך. נשאל, מה באמת הלקוח שלך יודע וחושב על המוצר של המתחרים שלך. האם הוא חושב שהוא יותר טוב מאשר המוצר שלך? אם כן, למה ומה הסיבה שהוא חושב שהמוצר של המתחרים שלך, יותר טוב מאשר המוצר שלך? האם יש לו את כל המידע שיש לך, או שהוא רק מאמין שהמוצר שלהם יותר טוב, למרות שאולי אכן באמת הוא יותר טוב, אבל הוא רק מאמין בזה בלבד. אם המצב הוא שהלקוח לא באמת מכיר את כל הפרטים לעומק על המוצרים, אלא רק מאמין שהמוצר של המתחרים שלך יותר טוב מאשר המוצר שלך, הרי שלמרות שמצד האמת שלך, אתה יודע שהמוצר שלהם יותר טוב מאשר שלך, הרי שאתה יכול לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך יותר טוב מאשר ה
התמודדות לבזבז כסף איך להתמודד עם מתח לתת הנחה איך להתמודד עם תחרות למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח ליצור בידול בעל ערך
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
... לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה איך לבקש הנחה בצורה נכונה? כאשר אדם מעוניין לרכוש מוצר או שירות, פעמים רבות עולה הצורך לבקש הנחה על המחיר. השאלה היא, איך נכון לבקש הנחה כך שמסבכים את הסיכוי להשיג אותה, מבלי לפגוע ... הרצויה ואילו השנייה עשויה להחמיר את המצב ולהפחית את הסיכוי לקבל את ההנחה. מהי הנחה ומדוע מוכר עשוי להעניק אותה? הנחה היא למעשה ויתור על חלק מהמחיר המבוקש על המוצר או השירות, כלומר, המוכר מסכים למכור את המוצר במחיר נמוך יותר ממה שהוא הציע בהתחלה. ברגע שאתה מבקש הנחה, אתה בעצם מבקש מהמוכר להרוויח פחות על העסקה. לכן, חשוב להבין איך לגרום למוכר להיות מוכן להעניק הנחה. הדרך השגויה לבקש הנחה: תקיפת המוכר והוזלת ערך המוצר דרך אחת לבקש הנחה היא על ידי תקיפת המוכר או המוצר. כלומר, אם הלקוח פונה למוכר עם אמירות כמו: - למה זה כל כך יקר? - המוצר הזה לא שווה את המחיר - אתה גנב! אצל אחרים זה עולה פחות הגישה הזו לא רק שלא תעודד את המוכר להוריד את המחיר, אלא גם תגרום לו ... שלו עשויה להיות התנגדות לבקשה שלך. לאחר מכן, במקום להגיע לעסקה, תיווצר ביניכם תחושת חוסר כבוד, והמוכר ירגיש שאין סיבה להוזיל את המחיר אם הלקוח לא מעריך את המוצר או את העבודה שהושקעה בו. הדרך הנכונה לבקש הנחה: הערכה למוצר ולהביע קושי כלכלי אישי בניגוד לתקיפה, הדרך הנכונה לבקש הנחה היא על ידי הערכת המוצר והבעת קושי אישי כלכלי. במקום לזלזל במוצר או במוכר, כדאי להבהיר שהמוצר הוא טוב אך התקציב שלך מוגבל. אפשר להשתמש במשפטים כמו: - המוצר הזה שווה כל שקל, פשוט כרגע אין לי אפשרות לשלם את מלוא הסכום. - אני מאוד רוצה לרכוש את זה, אבל התקציב שלי כרגע מוגבל. אפשר לקבל הנחה קטנה? - אין ספק שהמחיר הוגן, פשוט כרגע זה קצת מעבר ליכולת שלי. יש אפשרות להנחה כלשהי? גישה זו מראה למוכר שלא מדובר בתקיפה של המוצר או של המחיר, אלא בצורך אישי של הלקוח, דבר שמאפשר למוכר להרגיש אמפתיה כלפיו. כאשר המוכר מבין שאתה מעריך את המוצר אך מתקשה כלכלית לשלם את המחיר המלא, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יסכים להוריד את המחיר ויבוא לקראתך. סיכום: איך להגדיל את הסיכוי לקבל הנחה? במקום לתקוף את המוכר או את המוצר, כדאי להציג את המוצר כטוב וראוי למחירו, אך להבהיר שאתה נתקל בקושי כלכלי שמקשה עליך לשלם את המחיר המלא. כך אתה מציב את עצמך כקונה מכבד ואמיתי, דבר ... כישורי משא ומתן? מהן הדרכים להשיג מחירים טובים יותר? איך לפתח ביטחון עצמי בבקשת הנחות? כיצד לזהות עסקאות משתלמות? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? כאשר אדם רוצה לרכוש מוצר או שירות, פעמים רבות הוא מעוניין לקבל הנחה על המחיר המבוקש. השאלה היא, איך נכון לבקש הנחה? ישנן שתי דרכים עיקריות לעשות זאת - ... הגישות הללו תאפשר לכם לבחור בדרך שתעזור לכם להשיג את התוצאה הרצויה. מהי הנחה ולמה מוכר עשוי להעניק אותה? הנחה היא למעשה ויתור של המוכר על חלק מהמחיר המבוקש עבור המוצר או השירות שהוא מציע. כאשר מבקשים הנחה, בעצם מבקשים מהמוכר להרוויח פחות על העסקה. לכן, חשוב להבין כיצד לגרום למוכר לרצות להיענות לבקשתכם. הדרך השגויה - תקיפת המוכר והוזלת ערך המוצר אחת הדרכים הרעות לבקש הנחה היא באמצעות תקיפת המוכר או המוצר. זה נעשה על ידי אמירות כגון: למה זה כל כך יקר? המוצר הזה לא שווה את המחיר. אתה גנב! אצל אחרים זה עולה פחות. כשמדברים כך אל המוכר, הוא עלול להרגיש מותקף או נעלב. במקום לעודד אותו להוזיל את המחיר, הגישה הזו דווקא תגרום לו להתנגד. מדוע שמוכר ירצה לתת הנחה למישהו שמזלזל במוצר שלו או בפעילות העסקית שלו? בסופו של דבר, כל אדם זכאי לקבוע את המחיר שהוא רוצה לגבות, ואם הלקוח אינו מרוצה מהמחיר - הוא תמיד יכול ללכת למקום אחר. הדרך הנכונה - הערכת המוצר והבעת קושי כלכלי אישי לעומת זאת, ניתן לבקש הנחה בגישה שמביעה הערכה למוכר ולמוצר, אך מצביעה על מגבלה אישית של הקונה. גישה זו כוללת אמירות כמו: המוצר הזה שווה כל שקל, פשוט כרגע אין לי אפשרות לשלם את מלוא הסכום. אני מאוד רוצה לרכוש את זה, אבל התקציב שלי כרגע מוגבל. אפשר לקבל ... כרגע זה קצת מעבר ליכולת שלי. יש אפשרות להנחה כלשהי? בדרך זו, במקום ליצור התנגדות אצל המוכר, אתם גורמים לו להרגיש אמפתיה כלפיכם. כאשר המוכר מבין שאתם מעריכים את המוצר אך מתקשים לשלם, הוא עשוי להיות יותר נוטה לבוא לקראתכם. לסיכום - איך להגדיל את הסיכוי לקבל הנחה? במקום לתקוף את המחיר או את ...
לשכנע מחיר גבוה להתווכח על המחיר הגדלת הביטחון העצמי רצון להתנגד להיות בטוח בעצמך המחיר יקר
איך למכור מוצר ללקוח? איך לשכנע במשהו? למה לא רק להאמין במוצר? להאמין בעצמך, היתרונות של המוצר, החסרונות של המוצר, טיפול בהתנגדויות הלקוח, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? למה לא רק לאהוב את המוצר? אימון לאנשי מכירות
איך למכור מוצר ללקוח? איך לשכנע במשהו? למה לא רק להאמין במוצר? להאמין בעצמך, היתרונות של המוצר, החסרונות של המוצר, טיפול בהתנגדויות הלקוח, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? למה לא רק לאהוב את המוצר? אימון לאנשי מכירות
... למכור מוצר ללקוח? איך לשכנע במשהו? למה לא רק להאמין במוצר? להאמין בעצמך, היתרונות של המוצר, החסרונות של המוצר, טיפול בהתנגדויות הלקוח, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? למה לא רק לאהוב את המוצר? אימון לאנשי מכירות איך למכור מוצר בצורה נכונה? מכירת מוצר בצורה נכונה היא תהליך שדורש הבנה ... של היתרונות והחסרונות של המוצר, כמו גם יכולת להתמודד עם ... גורסת כי אם אתה מאמין במוצר שאתה מוכר, תוכל למכור אותו בצורה ... נוספת. האם רק האמונה במוצר מספיקה למכור אותו? תיאוריה אחת טוענת שאם אתה מאמין במוצר, תוכל למכור אותו בצורה מיטבית. כלומר, אם תשתמש במוצר ותהנה ממנו, אתה תוכל לשדר את ... הוא שונה מעט. מי שמוכר את המוצר בצורה הטובה ביותר הוא אדם שמכיר את כל צדדיו של המוצר - את היתרונות וגם את החסרונות. ... אמון. החשיבות בהכרת חסרונות המוצר בכדי למכור מוצר בצורה אפקטיבית, חשוב להבין את ... רואה רק את היתרונות של המוצר, אתה עשוי להתעלם מהחששות ... אותם ויכול להימנע מרכישת המוצר אם לא תתמודד עם ההתנגדויות שלו. אם תוכל להבין את החסרונות של המוצר, תוכל להתמודד עם ההתנגדויות ... לפני שאתה מתחיל למכור את המוצר, עליך לבחון את כל היבטיו - ... שאלות כמו: מהם החסרונות של המוצר? מדוע לקוח עשוי להימנע מרכישתו? ... הלקוח? למה הלקוח יעדיף לקנות מוצר מתחרה? לאחר שבחנת את המוצר מכל זוית, תוכל להתקדם לשלב הבא, ... לאחר שהבנת את החסרונות של המוצר, עליך להיערך לתגובה על ... הגישה הזו אינה מוגבלת למכירת מוצרים בלבד. היא ניתנת להחלה גם ... לסיכום, אם אתה רוצה למכור מוצר בהצלחה, אל תתמקד רק ביתרונותיו. ... כשאתה משלב את האמונה במוצר עם מודעות לחסרונותיו, תוכל למכור ... אפקטיבית יותר. איך למכור מוצר? איך לבנות תסריט שיחה? טיפול ... לקוח היתרונות והחסרונות של המוצר איך לשכנע לקוח לרכוש
להעלות שכנוע תעדוף התמודדות עם התנגדויות לעלות לקנות את המוצר איך לשכנע להתקדם
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
6:44התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
... במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? ... עם התנגדויות של לקוחות במכירה? כאשר לקוח מחפש מוצר עם תכונות מסוימות והמוכר אינו יכול להציע את כל התכונות שהלקוח דורש, ישנן דרכים ... הצורך האמיתי והפנימי שבגללו הלקוח מבקש לקנות מוצר מסוים. לעומת זאת, הצורה היא הדרך הספציפית שהלקוח מאמין שבה הוא יכול למלא את אותו ... דרישות הלקוח על ידי שאלת חקר. להציע חלופות או מוצרים אחרים שיכולים לספק את המהות הפנימית של הרצון של הלקוח. להדגיש בפני הלקוח יתרונות אחרים של המוצר שיכולים למלא את הצורך שלו בדרך אחרת מזו שחשב. לנסות לשנות את תפיסת הלקוח לגבי ... לדוגמה, לקוח מחפש מחשב עם מאפיין ספציפי שאין במוצר הזמין, המוכר יכול להציג לו כיצד ביצועים גבוהים או שירות מעולה יספקו לו את אותה ... ברגע שמזהים את המהות, אפשר לראות שהמציאות או המוצר שאינם מספקים בדיוק את הצורה הספציפית עדיין יכולים למלא את הצורך הפנימי בדרכים ... לקוח? מהות וצורה במכירות איך לשכנע לקוח כשהמוצר חסר תכונות? מה הלקוח באמת רוצה? איך למכור בקלות? מה לעשות כשהלקוח מתעקש על דרישות ... להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה כאשר המוצר לא עונה על כל הדרישות שלהם? כאשר מוכר מציג מוצר ללקוח, לעיתים מתגלה שהמוצר אינו מכיל את כל הדרישות שהלקוח מחפש. הלקוח מבקש מוצר עם תכונות מסוימות, אך חלקן אינן קיימות במוצר המוצע. במצב כזה, כיצד ניתן לשכנע את הלקוח בכל זאת לרכוש את המוצר? מהי ההבחנה בין מהות לצורה במכירה? במכירה קיימת הבחנה בין מהות לבין צורה. המהות ... כאשר מזהים את הצורך האמיתי, ניתן להציע לו מוצר אחר שעונה על אותו צורך בדרכים אחרות. כיצד להשתמש בהיגיון הזה בתהליך המכירה? לכל ... מהות יש כמה צורות שיכולות להביע אותה. לכן, אם מוצר מסוים חסר בתכונה שהלקוח מבקש, ניתן להראות כיצד המוצר בכל זאת עונה על הצורך הפנימי של הלקוח בצורה אחרת. למשל, אם הלקוח מחפש מחשב עם מאפיין מסוים שאין בדגם המוצע, אפשר להדגיש כיצד המוצר עונה על הצורך שלו בדרכים אחרות, כמו ביצועים גבוהים או שירות מעולה. איך להתמודד עם ... לאחר שהבנו את המהות שמאחורי הצורך, ניתן להציע מוצרים או תכונות אחרות שיספקו את אותה המטרה. 3. הדגשת יתרונות אחרים - יש להראות כיצד המוצר מספק את הצורך של הלקוח בדרכים שונות, גם אם הוא אינו עונה במדויק לכל הדרישות. 4. ... הבאה והיא מה בן אדם צריך לעשות אם הוא בא למכור מוצר ללקוח והוא רואה שיש יתרונות מסוימים, צרכים מסוימים שהלקוח רוצה במוצר ואין לו את זה במוצר. הלקוח אומר שלום אני רוצה מוצר שיש בו 12345... ?, יש לך במוצר 123... אין לך 4 ו5, מה בעצם צריך לעשות איך להתמודד עם הדבר הזה מול הלקוח? אז ... בא בכלל לחנות שבגללה בכלל הוא רוצה לרכוש את המוצר, עכשיו הבן אדם חושב למלא את המהות של הרצון שלו באמצעות הצורה הספציפית, הוא חושב לעצמו אם יהיה לי במוצר שלי 12356... 100... אז זה ימלא לי את הרצון אבל מאחורי הסעיפים שהלקוח אומר אני ... הסעיפים האלה. אם הלקוח החליט שהוא רוצה שיהיה במוצר x וזה מה שהוא רוצה ולא מעניין אותו שום דבר אחר, וזה מה שמחויב לו וזה מה שהוא חייב בלי שום סיבה בלי שום היגיון אז אם במוצר שלנו אין את היתרון הספציפי, את הרכיב הספציפי את המאפיין הספציפי הזה אין אפשרות ...
עסק למה הוא לא מצליח צריך משהו להציג השגת מטרות בחיים איך להשיג את המטרה איתור הצרכים של הלקוח בעיות
מאמץ, כמה להתאמץ? להרוויח בלי לעבוד, היצע וביקוש, להתאמץ כמה שפחות, להרוויח כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע? כמה לתת? השקעה, להרגיש יותר טוב, להתאמץ כמה שיותר, פיתוח מוצר, שיפור מוצר, להרגיש פחות רע
מאמץ, כמה להתאמץ? להרוויח בלי לעבוד, היצע וביקוש, להתאמץ כמה שפחות, להרוויח כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע? כמה לתת? השקעה, להרגיש יותר טוב, להתאמץ כמה שיותר, פיתוח מוצר, שיפור מוצר, להרגיש פחות רע
... כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע? כמה לתת? השקעה, להרגיש יותר טוב, להתאמץ כמה שיותר, פיתוח מוצר, שיפור מוצר, להרגיש פחות רע כמה להתאמץ עבור הלקוחות או במקום העבודה? השאלה המרכזית שאליעד כהן מתייחס אליה היא: כמה על האדם להתאמץ עבור הלקוח, במקום העבודה או בפיתוח המוצר שלו? התשובה לשאלה הזו אינה פשוטה, ולמעשה, אין לה תשובה חד משמעית וברורה. כדי להבין מדוע, יש להבין לעומק את הסתירה הבסיסית שקיימת ברצונות של האדם. מהי הסתירה ... את המאמץ וההשקעה ככל האפשר. כאן נוצרת סתירה ברורה: מצד אחד, אם האדם רוצה להרוויח יותר, עליו להשקיע ולהתאמץ יותר בפיתוח המוצר, בשירות ללקוח או במקום העבודה. מצד שני, ככל שהוא מתאמץ יותר, כך הוא חש יותר רע, כי מאמץ הוא סוג של סבל, והאדם רוצה להימנע מסבל. מהן ההשלכות של הסתירה הזו ... אליעד מפרט את ההשלכות של הסתירה הזו באמצעות דוגמאות שונות. אם האדם יחליט להתאמץ כמה שפחות - הוא ייתן שירות גרוע ללקוחות, המוצר שלו יהיה ברמה נמוכה, הוא יפסיק להשקיע בעצמו, ובעקבות זאת, ירוויח פחות. לעומת זאת, ככל שהאדם ישקיע יותר וייתן שירות טוב יותר, הסיכוי להצליח ולהרוויח יותר גדל ... מנגד, יש אנשים שיתאמצו מעט מאוד ויזכו להצלחה גדולה בזכות צירוף נסיבות או מזל. לדוגמה, אדם יכול להשקיע שעות רבות בשיפור המוצר שלו ולגלות שהלקוחות כלל לא מעריכים את התוספת הזו. מאידך, אדם אחר יכול להשקיע מאמץ מינימלי ולקבל תשואה גדולה בהרבה. כיצד בכל זאת אפשר להרוויח יותר ולהתאמץ ... להתאמץ בעבודה? איך להרוויח יותר ולהתאמץ פחות? מהו איזון בין עבודה והנאה? האם אפשר להרגיש טוב בלי מאמץ? כמה להשקיע בשיפור המוצר? איך לשפר את הביקוש למוצר שלי? מהי נקודת האיזון האישית בעבודה? כמה צריך להתאמץ בעבודה, בפיתוח מוצר ובשירות ללקוח? שלום חברים, השאלה היא כמה בן אדם צריך להתאמץ עבור הלקוח שלו? כמה צריך להשקיע במקום העבודה? כמה להשקיע בפיתוח המוצר? איפה לעצור ולהגיד סטופ? העיקרון המרכזי בן אדם רוצה להרגיש טוב ולא רע. זהו עיקרון בסיסי. מכאן נגזר שהוא רוצה להרוויח כמה שיותר ולהתאמץ כמה שפחות. אבל יש כאן ... מצד אחד, אם אתה רוצה לעבוד כמה שפחות, אז הגיוני שתרצה להתאמץ כמה שפחות. אם כך, האינטרס שלך הוא לא להשקיע בכלל בפיתוח המוצר, לתת שירות מינימלי, ולעבוד בצורה הכי חסכונית מבחינת מאמץ. מצד שני, ככל שתתאמץ יותר, יש יותר סיכוי שתצליח, תרוויח יותר כסף, תשיג העלאה, תקבל יותר לקוחות וכולי. ...
שאיפות לאורך זמן להרוויח כמה שיותר להביא הוכחות מה האידיאל עבודה למה אתה רוצה אין תשובה מוחלטת
איך להיות שלם עם התמחור שלך? איך להיות שלם עם המחיר שלך? איך להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח, איך להרגיש בנוח עם המחיר שלך? איך להרגיש בנוח לבקש כסף? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך להרגיש בנוח עם תמחור גבוה? איך להרגיש בנוח לבקש הרבה כסף? איך להרגיש בנוח להעלות מחירים? איך להרגיש בנוח לבקש יותר כסף? איך להיות רגוע עם המחיר שאתה מבקש? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך למכור מוצר יקר, איך להעלות מחירים? איך לתמחר מוצר ביוקר?
... איך להרגיש בנוח לבקש יותר כסף? איך להיות רגוע עם המחיר שאתה מבקש? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך למכור מוצר יקר, איך להעלות מחירים? איך לתמחר מוצר ביוקר? וכאן אסביר, איך להיות שלם עם התמחור שלך? איך להיות שלם עם הכסף שאתה מבקש? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך להיות שלם עם ... הסכום שאתה מבקש מהלקוח? ובמילים אחרות, איך באפשרותך להיות שלם עם הסכום המחיר התשלום שאותו אתה מבקש מהלקוח שלך, עבור המוצר שירות שלך? והתשובה לכך היא, שקודם כל צריכים לדעת, שלא בטוח שאתה יכול להיות שלם עם המחיר שלך ויתכן שבאמת אין לך אפשרות להיות שלם עם המחיר ... שונות, למה יכול להיות שאתה לא שלם עם המחיר שאתה מבקש מהלקוח שלך. אפשרות 1 - אתה חושב שהלקוח יכול לרכוש את אותו המוצר יותר בזול במקום אחר. אפשרות 2 - אתה חושב שהלקוח לא באמת צריך את המוצר הזה וחבל על הכסף של הלקוח. ואתה לא מרגיש בנוח לקחת מהלקוח כסף שהוא לא באמת צריך אותו. אפשרות 3 - אתה חושב שהלקוח יכול לרכוש מוצר אחר אפילו ביותר יקר, אבל שהמוצר האחר יותר יתאים לו. ומשום כך, ללקוח לא שווה לרכוש את המוצר הזה במחיר הזה. אפשרות 4 - אתה חושב שהמוצר הזה מתומחר בצורה לא נכונה. לדוגמה, עלות הייצור מאוד זולה ויש רווח מאוד גדול כתוצאה מהתמחור היקר. ולדעתך, זאת גנבה ובקשה לא מוסרית, להרוויח הרבה כסף על הלקוח. כי הרווח כאן מאוד גדול וניתן למכור את המוצר בהרבה יותר זול. אפשרות 5 - אתה חושב שללקוח אין את הכסף לשלם על המוצר הזה. ושבגלל שהלקוח ירכוש את המוצר הזה, לא יהיה לו כסף לדברים אחרים שלדעתך יותר חשובים מהמוצר הזה. אפשרות 6 - אתה חושב שהלקוח טיפש והוא רוכש את המוצר מסיבות לא טובות ולא מוצדקות. ואתה בעצם מנצל את הלקוח וגורם לו לנזק. אפשרות 7 - אתה חושב שהלקוח לא מבין את הנזק שיגרם לו מכך שהוא מבצע עכשיו את הרכישה. ובעתיד הוא יגלה שהעסקה הזאת לא באמת טובה עבורו. אפשרות 8 - אתה חושב שהלקוח לא מבין את המוצר מספיק טוב. ושהלקוח חושב שהמוצר יותר טוב, ממה שהוא באמת. ואם כך, הרי שאתה מטעה את הלקוח. אפשרות 9 - אתה חושב שאתה לא היית רוכש את המוצר הזה, מכל מיני סיבות. אפשרות 10 - אתה חושב שבגלל שהלקוח ירכוש את המוצר הזה, יגרמו לו כל מיני נזקים כאלו ואחרים. אפשרות 11 - אתה חושב שאתה מנצל את הלקוח בתהליך הרכישה, מסיבות שונות. אפשרות 12 - אתה חושב שלא ... שאסור לקנות בזול ולמכור המון ביוקר, כי זה ניצול וכיוב. אפשרות 17 - אתה נזכר בטראומה שיש לך, שניצלו אותך או שרכשת מוצרים יותר מידי ביוקר והתחרטת עליהם. ואתה לא רוצה לעשות לו רע, כמו שאתה לא היית רוצה שיעשו לך רע. אפשרות 18 - אתה חושב שלבזבז כסף זה רע. ובעיניך המוצר הזה הוא בזבוז כסף. אפשרות 19 - אתה חושב שבאופן כללי מי שרוכש את המוצר הזה, הוא טיפש ושהוא רוכש אותו מסיבות לא נכונות. אפשרות 20 - אתה חושב שאם תבקש הרבה כסף, זה יגרום ללקוח לא לרצות לרכוש ממך עוד מוצרים נוספים. אפשרות 21 - אתה חושב שאם תמכור ביוקר, זה יכול לגרום ללקוח או למישהו אחר, לחשוב עליך כל מיני מחשבות רעות. אפשרות 22 - אתה חושב ...
איך לקנות מוצר לקנות ממך לפי מה להחליט להיות שלם עם תמחור איך להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח מרגיש לא בנוח לשכנע לקוח איך לגרום ללקוח
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
... שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה והפעם אסביר, איך לענות ללקוח שהשאלה הראשונה שהוא שואל אותך, היא מה המחיר וכמה זה ... היית חושב שהמחיר שלך הוא אחד מהיתרונות שלך, כנראה שלא היה לך ספק איך להגיב ללקוח. לדוגמה, כולם מוכרים את המוצר במחיר 100 שח ואתה במקרה הכי זול בשוק. כנראה שאם זה היה המצב, הרי שאם הלקוח היה שואל אותך, כמה זה עולה, היית ... הוא יתרון מבחינתך, הרי שכנראה תענה ללקוח מה המחיר, אם הוא רוצה לדעת מה המחיר. אבל אם אתה הכי יקר שיש, אם המוצר שלך הוא המוצר הכי יקר שיש, איך תענה ללקוח שקודם כל שואל אות מה המחיר וכמה זה עולה? האם קודם כל תחשוף את החיסרון שלך ... זה עולה. וגם בלי קשר לזה, אתה תציג את המחיר כמה שיותר מוקדם בשיחה, כי אתה רוצה לסנן החוצה את הלקוחות שהמוצר שלהם לא מתאים לך בגלל המחיר. אבל אם אתה לא רוצה לאבד את הלקוח ואם אתה לא הכי זול שיש ואם הלקוח מחפש את המוצר הכי זול שיש, איך הגיוני לענות ללקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה בלי לאבד את הלקוח? אז נניח לצורך העניין ... המחיר ללקוח? והתשובה היא, שלפעמים אם אתה מציג ללקוח את המחיר בשלב מוקדם בשיחה, זה יכול לגרום לו לפסול את המוצר, לפני שהוא מבין את כל היתרונות שלו. ואם תציג ללקוח את המחיר אחרי שהלקוח מבין את היתרונות של המוצר, הרי שבעצם זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח יהיה מרוצה מהמחיר היקר. ולכן בעצם נשאלת השאלה, נניח שאתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש, ונניח שהמחיר שלך הוא החיסרון היחיד שלך, ונניח שהלקוח קודם כל רוצה לדעת מה המחיר. במקרה כזה, אם ... ומהירה. דהיינו, במקום לענות ללקוח מה המחיר, לנסות לנתב את השיחה לאיתור צרכי הלקוח ומשם לעשות התאמה של המוצר ללקוח ומשם לתת ללקוח את המחיר. אפשרי כמובן לנסות לומר ללקוח, שהמחיר תלוי בצרכים שלו וקודם כל צריכים לעשות ... להקדים תרופה למכה אפשרות נוספת תהיה לתת את המחיר ומיד להוסיף טיפול בהתנגדות מחיר אפשרית, באמצעות הסבר שהמוצר מאוד טוב וכיוב. לדוגמה, המחיר הוא X,אבל זה בגלל שזה המוצר הכי טוב שיש, או בגלל שיש למוצר הזה הרבה מאוד יתרונות. דהיינו, לכוון את הלקוח להמשיך את השיחה, כי הוא יחשוב שיש למוצר עוד הרבה יתרונות למרות המחיר הגבוה שלו. כמובן שגם השיטה הזאת לא תמיד תעבוד, כי בסיכוי גבוה שהלקוח ינטוש את השיחה אם הוא יפסול מיד את המוצר בגלל המחיר הגבוה שלו, עוד לפני שהוא ישמע על היתרונות של המוצר. טווח מחירים 3 - אפשרות נוספת יכולה להיות שימוש בטווח מחירים. דהיינו, לענות ללקוח שהמחיר יכול להיות בין X ל ... מציגים טווח מחירים ללקוח, צריכים לדעת איך להציג את טווח המחירים ללקוח, בצורה שתגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר היקר ביותר. כי יש כל מיני אפשרויות איך להציג ללקוח טווח מחירים, כמו שתכף אסביר. אז קודם כל בטוח נכון, שאם ... להיות בין X לבין Y, בהתאם לאיכות של מה שהלקוח רוצה. וכאשר אתה מדבר על טווח מחירים, כפועל יוצא של איכות המוצר ולא של הכמות, הרי שבעצם תוך כדי שאתה מדבר על המחיר, אתה בעצם כבר מפרט את איכות המוצר. ואסביר: אז קודם כל ברמת העיקרון, הפתרון שאני מציע כאן, אפשרי לעשות לו התאמה לכל מקרה לגופו. אבל ברמת ... לב לעניין הבא שהולך כך: נניח שהמחיר שלך הוא הכי יקר שיש. נסה לענות על השאלה הבאה: ציין כמה דברים שבהם המוצר שלך יותר טוב מהמוצרים של המתחרים שלך. אז נניח במקרה הנל של למכור שירותי צביעה, אתה 1 - צובע בצורה יותר נקייה שומר על הניקיון של ... שנקבע איתך לביצוע העבודה. במילים אחרות, אתה מנתב את השיחה, במקום לדבר על הכמות, אתה מדבר על האיכות של המוצר שלך, ביחס למוצרים אחרים. נניח לצורך העניין שאתה מוכר מוצר 1 ויחיד, אבל לאותו המוצר יש כמה איכויות. מהאיכות הנמוכה ביותר לאיכות הגבוהה ביותר. ונניח שהלקוח שואל אותך, כמה זה עולה. כנראה שאתה תענה ללקוח שיש טווח מחירים ושזה תלוי באיכות של המוצר. אבל אם אתה מוכר רק את האיכות הגבוהה ביותר, מה אז? איך תענה אז ללקוח שישאל אותך קודם כל רוצה לדעת כמה זה ... הגבוהה ביותר בלבד, עדיין אתה יכול לנסות לצורך התשובה ללקוח, להתייחס לעצמך כאילו אתה כן יכול לספק את המוצר שלך ברמות גימור שונות של איכות שונה. ולמרות שהתשובה לא מדויקת עבור הלקוח, הרי שהיא טובה כדי להסביר ללקוח את ... לגופו. אבל במהות, כשהלקוח שואל כמה זה עולה, מהות התשובה היא להגיד לו שזה תלוי בכל מיני רמות של איכות המוצר שהוא מקבל. כדי שתוך כדי שאתה מסביר לו במה תלוי טווח המחיר, הרי שבעצם תוך כדי ההסבר, אתה בעצם מדבר איתו על ... תתנסה להכניס את ההסבר על האיכות שלך, לתוך ההסבר שלך על טווח המחירים, שיהיה טווח מחיר שמותאם לאיכות של המוצר, כאשר הטווח הנמוך ביותר יכול להיות גם באיכות שאתה לא באמת תרצה לספק אותה ללקוח בסופו של דבר. וכמובן שכל מקרה ...
איך למכור מוצר יקר בלי לאבד לקוחות תשובה איתור הצרכים של הלקוח למכור מוצר מהות התשובה להישאר לדעת מה המחיר
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
13:03איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
... דווקא להבין את הסיבה שמאחורי הסירוב ולהכיר אותה. כאשר אדם נמצא במצב רוח חיובי ופתוח להסכמה, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יסכים לקנות ממך גם לאחר שיתנגד למוצר הראשון. כלומר, התמודדות חכמה עם התנגדות יכולה להפוך את הסירוב להזדמנות למכירה חוזרת. כיצד ניתן להימנע מהשפעת התנגדות על מכירות ... נראה שאליעד כהן סבור שיש לבנות מראש את התשובות לשאלות הקשות או להנחות את הלקוח לחשוב על סיבה לגיטימית לסירוב שעדיין לא תסגור לו את הדלת לקניית מוצר אחר בהמשך. כהן מביא את הדוגמה של מוצר שמציעים ללקוח במחיר מסוים. אם הלקוח מצהיר שהוא לא יכול להרשות לעצמו את המחיר, כהן ממליץ לשתול מראש סיבה אחרת לסירוב, כמו הצבע לא מתאים או אין על המוצר הנחות. כך, אם הלקוח יגיד לא, הוא יחשוב שהסיבה לכך היא כי הצבע לא מתאים ולא כי המחיר יקר לו, מה שמונע ממנו לחשוב שהוא לא יכול לקנות מוצרים אחרים במחיר דומה או גבוה יותר. מה לעשות כשלא הצלחנו לשתול את סיבת ההתנגדות מראש? אם לא הצלחנו להנחות את הלקוח על הסיבה המתאימה ... להתנגדות היא זו שהלקוח מציין? כהן מציין כי לעיתים הלקוח חושב שהוא מתנגד מסיבה מסוימת, אך בפועל הסיבה האמיתית שונה לגמרי. לדוגמה, אם לקוח מציין שהמוצר יקר לו, ייתכן שהסיבה האמיתית היא שהמוצר פשוט לא עונה על הצרכים שלו. המטרה, לכן, היא לשתול את הסיבה הרצויה מראש או לאחר ההתנגדות, כך שהלקוח יחשוב על התנגדותו בצורה שתשאיר פתח למכירה עתידית. מה קורה אם הלקוח מתנגד לשירות או למוצר בגלל סיבה לא נכונה? העיקרון הוא שהלקוח יכול לא לרצות מוצר או שירות לא מסיבה אמיתית אלא מסיבה שהוא לא מודע לה. לכן, אם נבין את ההסבר מאחורי התנגדויות אלו, נוכל להשתמש בטכניקות שנועדו לשנות את תפיסתו ולהנחות אותו לחשוב על סיבות אחרות שמקלות עליו לקבל את המוצר או השירות. סיכום חשוב מהשיטה העקרון המרכזי שמסביר אליעד כהן הוא שכאשר אנו פוגשים התנגדות, כדאי להבין שהיא לא בהכרח סוף הדרך, אלא ... הצלחה או כישלון. לעיתים, ההתנגדות עצמה אינה מחסלת את העסקה לגמרי, וחשוב לדעת להכיל את ההתנגדות ולהבין שהמטרה היא להמשיך ולנהל משא ומתן על מנת למכור מוצרים נוספים או להציע אפשרויות אחרות. מדוע לעיתים חשוב להכיל את ההתנגדות ולהמשיך במכירה? כאשר לקוח אומר לא בצורה חד משמעית, רבים מניחים ... היא דווקא לקבל את ההתנגדות, אבל לדאוג שהיא תהיה פחות חזקה ופחות פוגעת. במצב כזה, אפשר לשמור על אווירה טובה ולהגדיל את הסיכוי שהלקוח יסכים בהמשך למוצרים אחרים או למכירה חוזרת. אם לקוח שרוי במצב רוח של הסכמה, יש יותר סיכוי למכור לו בהמשך הצעות נוספות. לעומת זאת, אם הלקוח נמצא בתחושת ... סיבה שעלולה לפגוע בעוד הצעות (למשל אין לי מספיק כסף או זה יקר לי), ניתן להציע לו סיבה אחרת, פשוטה יותר ונוחה יותר להתמודדות. לדוגמה, אם אנו מציעים מוצר ב - 1000 שקל, וחוששים שהלקוח יחשוב שזה יקר, עדיף לנו לכוון אותו לחשוב שהבעיה היא הצבע לא מתאים או אין על זה מבצע. כך, כשהוא מסרב, הוא מייחס את הסירוב שלו לסיבה שלא תחסום אותו מלקנות מוצר אחר באותו מחיר או אפילו במחיר גבוה יותר. במקרה של ילד שמסרב להכין שיעורי בית, יש הבדל בין אני שונא שיעורים (סיבה כללית וחזקה) לבין ... למצב זמני כמו עייפות או חוסר זמן, בפעם הבאה אפשר לטעון שכרגע הוא כבר לא עייף או לא ממהר, ולכן שווה לנסות. איך להפוך סירוב אחד להזדמנות מכירה עבור מוצר אחר? הטקסט מדגיש שכדי להתמודד נכון עם התנגדויות, כדאי לחשוב מראש: מהן כל הסיבות האפשריות שהלקוח עשוי לתת לסירוב? לאחר שמזהים אילו סיבות מסוכנות לעסקה העתידית (למשל, תחושת יוקר כללית) ואילו סיבות דווקא עשויות להועיל לשיחות עתידיות (למשל, צבע המוצר או חוסר במבצע), אפשר לשלב מראש בדברינו אפשרות לסירוב נוחה. למשל, אפשר לומר: זה המוצר שלנו, הוא עולה 1000 שקלים. תבדוק אם הצבע מתאים לך. אם הוא לא מתאים, יש לי אפשרות להראות לך מוצר אחר. באופן זה, אם הלקוח אכן יגיד לא, יתכן שהוא יאמץ את הסיבה שהצענו (בעיה בצבע), במקום להגיע באופן עצמאי למסקנה שאין לו כסף, מה ... חייבים בכל הכוח לגרום לו לא להתנגד. יש מצבים שבהם טיפול בהתנגדויות פירושו הכלת ההתנגדות. להכיל, לקבל את ההתנגדות ולהמשיך משא ומתן בניסיון נוסף למכור מוצר נוסף או משהו נוסף. זאת אומרת, לפעמים הלקוח אומר לא ולא תמיד טיפול בהתנגדות זה איך לגרום לו להגיד כן. לפעמים טיפול בהתנגדות זה בעצם ... מחשבה שתגרום לו לחשוב שההתנגדות שלו היא מסיבה שאנחנו יכולים ורוצים להכיל אותה. מה זאת אומרת? אני אתן דוגמה, לצורך העניין, נגיד לקוח, מציעים לו איזה מוצר. אנחנו נגיד שצריך להציע לו כמה מוצרים, כמה אפשרויות, והצענו לו איזה מוצר ויכול להיות שהוא לא רוצה את המוצר הזה בגלל שהמוצר הזה לדוגמה יקר לו. נגיד בגלל שהוא צריך את הכסף לדברים אחרים. עכשיו, אנחנו מראש יודעים שהוא בראש שלו לדוגמה, לא יקנה את המוצר כי הוא צריך את הכסף לדברים אחרים. אבל לנו זה לא טוב שהוא יחשוב שכשהוא יגיד לנו לא. עכשיו בא נניח שאנחנו יודעים מראש שהלקוח, סיכוי ... לנו לא, אז, אנחנו פה בבעיה. למה? כי בעצם כשהלקוח אמר לא, הוא בעצם חשב על זה שאין לו מספיק כסף לצורך העניין ואז ממילא זה מפריע לנו למכור לו גם את שאר המוצרים. מה זאת אומרת? אתן דוגמה: נגיד באים למכור לו מוצר שעולה 1000 שקל. והוא אומר המוצר הזה יקר לי נגיד ואנחנו יודעים מראש שהוא מתנגד ויכול להיות שהוא יתנגד בגלל שיקול כספי. אז יכול להיות שהמוצר הבא שאנחנו נציע לו ב1000 שקל הוא גם יגיד, הוא כאילו כבר זוכר מהפעם הקודמת שהוא אמר ש1000 שקל זה יקר לו, אז לא נוכל להציע לו עוד פעם מוצר ב1000 שקל, כל שכן שלא נוכל להציע לו
לתרץ התנגדות במכירות בטלפון לקוח אומר יקר לי כמה מוצרים משמעותיות בעיה למה אני לא רוצה מכירות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוצר, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מוצר, מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לזוגיות, רטוריקה, אימון אישי מומלץ בתחום מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 28_08_2025 השעה 10:46:51 - wesi1