אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ... מכירות למה אנשי מכירות צריכים למכור גם את עצמם? כאשר איש מכירות עומד מול לקוח ומנסה לשכנע אותו לרכוש מוצר, הוא לרוב ירגיש צורך לדבר על היתרונות של המוצר עצמו - על תכונותיו, איכותו, ויתרונותיו. אך חשוב להבין שנושא המוצר הוא רק חלק מהתמונה. למעשה, הלקוח לא רק קונה את המוצר, הוא גם קונה את המוצר ממך. כלומר, המוכר הוא חלק אינטגרלי בתהליך הרכישה, והשפעתו על ההחלטה היא משמעותית. הלקוח לא רק בודק את המוצר, אלא גם שואל את עצמו אם הוא יכול לסמוך על המוכר, אם המוכר אמין, מקצועי, ובעל ידע. החשיבות של האמון בין הלקוח למוכר האמון בין המוכר ללקוח הוא קריטי. החלטת הרכישה של הלקוח אינה תלויה רק במוצר עצמו, אלא גם בתחושותיו כלפי המוכר. אם הלקוח מרגיש שהמוכר אמין, מקצועי, ובעל ידע, סביר להניח שהוא יבחר לקנות ממנו, גם אם המוצר לא מושלם. מצד שני, אם המוכר לא מצליח לבנות אמון עם הלקוח, הלקוח עלול להימנע מלקנות את המוצר, גם אם הוא חושב שהמוצר טוב. המוכר שמצליח לבנות קשר אמין עם הלקוח יגביר את סיכויי המכירה. איך המוכר משפיע על ההחלטה של הלקוח? במהלך שיחת מכירה, הלקוח שוקל את המוצר ואת המוכר יחד. כמובן, יש מוצרים שבהם השפעת המוכר פחותה - לדוגמה, אם הלקוח כבר מכיר את המוצר ומבין את איכותו. אולם ברוב המקרים, הלקוח יתייחס גם למוכר עצמו, וישפוט אותו על פי האמינות והידע שהוא מציג. המוכר צריך להיות מודע לכך שהוא לא רק מציג את המוצר, אלא גם את עצמו. איך למכור את עצמך ללקוח? על מנת להצליח בשיחה עם לקוח, יש לבנות את האמון ... את המוכר עצמו לגורם אמין ומקצועי. הדרך לעשות זאת כוללת מספר צעדים: להפגין ידע - ככל שתדע יותר על המוצר, כך תוכל לספק ללקוח מידע שיגרום לו להרגיש בטוח בהחלטתו. להיות אותנטי - אל תנסה לדחוף מכירה בכל מחיר, ... קונים מאנשים שהם מרגישים בנוח איתם. חשוב לבנות שיחה אישית ולפיתוח קשר אמיתי. לשדר ביטחון - אם אתה מאמין במוצר שלך וביכולת שלך לעזור ללקוח, הוא ירגיש את הביטחון הזה ויבחר לרכוש. לסיכום המכירה היא לא רק על המוצר - היא גם על המוכר. בשיחת מכירה, עליך לחשוב כיצד למכור את עצמך, לא רק את המוצר. אם תצליח לבנות אמון עם הלקוח, ותראה לו שאתה אמין ומקצועי, הוא יהיה יותר פתוח לרכוש ממך את המוצר. המפתח להצלחה במכירות טמון לא רק במוצר עצמו, אלא גם בהשפעה שאתה, המוכר, משדר. איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לבנות אמון במערכת יחסים עסקית? איך ... בצורה חכמה? איך לייצר רושם ראשוני מוצלח? למה אנשי מכירות צריכים למכור גם את עצמם? כאשר איש מכירות מוכר מוצר, עליו להבין שהוא לא רק מוכר את המוצר עצמו, אלא גם את עצמו. למה הכוונה? באופן טבעי, כאשר אתה פונה ללקוח ומנסה לשכנע אותו לרכוש מוצר מסוים, הדגש שלך יהיה על היתרונות של המוצר: על התכונות שלו, על האיכויות, על מה שהוא נותן ללקוח. אבל כאן בדיוק מגיעה הנקודה החשובה - הלקוח לא רק קונה את המוצר, אלא הוא גם קונה ממי שמוכר לו את המוצר. החשיבות של האמון בין הלקוח למוכר החלטת הרכישה של הלקוח אינה תלויה רק במוצר עצמו, אלא גם בתחושות שלו כלפי המוכר. אם הלקוח רואה במוכר אדם אמין, מקצועי, חכם ובעל ידע, הסיכוי שהוא ... מצד שני, אם הלקוח מרגיש שהמוכר אינו אמין או לא מקצועי מספיק, הוא עלול לוותר על הרכישה, גם אם המוצר עצמו נראה לו טוב. איך המוכר משפיע על ההחלטה של הלקוח? כל לקוח עושה שקלול בין המוצר לבין המוכר. כמובן שיש מוצרים שבהם החשיבות של המוכר נמוכה יותר - למשל, אם הלקוח כבר מכיר את המוצר ויודע בוודאות שהוא רוצה אותו, אולי המוכר פחות ישפיע עליו. אבל ברוב המקרים, הלקוח מתייחס גם למי שמוכר לו את המוצר, שואל את עצמו האם הוא יכול לסמוך עליו, האם המוכר באמת ממליץ לו על משהו טוב או שיש לו אינטרס נסתר. איך למכור את עצמך ללקוח? כדי להצליח במכירה, עליך לא רק להתמקד בתכונות של המוצר אלא גם בבניית האמון של הלקוח כלפיך. הנה כמה דרכים לגרום ללקוח לראות בך אדם אמין ומקצועי: להפגין ידע - ככל שתדע יותר על המוצר, כך תוכל לתת ללקוח מידע שיגרום לו להרגיש בטוח. להיות אותנטי - אל תנסה לדחוף מכירה בכל מחיר, אלא ... קונים מאנשים שהם מרגישים איתם בנוח. נסה לפתח שיחה אישית ולבנות מערכת יחסים. לשדר ביטחון - אם אתה מאמין במוצר שלך וביכולת שלך לעזור ללקוח, הוא ירגיש את זה. לסיכום כשאתה בשיחת מכירה, אל תחשוב רק על איך למכור את המוצר, אלא גם על איך למכור את עצמך. איך לגרום ללקוח לתת בך אמון, איך לשכנע אותו שאתה איש מקצוע רציני ואמין. המפתח להצלחה במכירות טמון לא רק במוצר עצמו אלא גם באופן שבו הלקוח תופס אותך כמוכר. איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לבנות אמון במערכת יחסים ... מכירה טובים יותר? איך לשכנע אנשים בצורה חכמה? איך לייצר רושם ראשוני מוצלח? הלקוח קונה אותך ולא רק את המוצר שלך, למה ללקוח חשוב ממי הוא רוכש את המוצר? למה חשוב למכור את עצמך ללקוח? מה הכוונה למכור את עצמך ללקוח? איך לדבר נכון עם לקוח? הדרכת אנשי ...
למי להקשיב איתור צרכים עם לקוח איך למכור את עצמך ללקוח לתת בך אמון רגשות לשכנע לקוחות אותנטי מהם הצרכים של הלקוח
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
אסטרטגיות בטיפול בהתנגדויות לקוח, האם לענות מראש להתנגדויות של הלקוח? האם להקדים תשובה לשאלה בשיחת מכירה? האם להקדים תרופה למכה בשיחת מכירה? האם לתת מראש מענה להתנגדות לקוח בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה?
... בשיחת מכירה? איך לבנות תסריט שיחה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח ולשפר את תהליך המכירה? כאשר איש מכירות ניגש להציג מוצר ללקוח, התהליך כולל כמה שלבים: הצגת המוצר, מענה על שאלות הלקוח, טיפול בהתנגדויות, ולבסוף ניסיון לסגור עסקה. אחת הדרכים היעילות לשפר את תהליך המכירה היא להתכונן ... אותן. שלב ראשון: הכנת רשימה מראש השלב הראשון הוא להכין רשימה מסודרת הכוללת: השאלות הנפוצות ביותר שהלקוחות שואלים לגבי המוצר. ההתנגדויות האפשריות לרכישת המוצר. הסיבות שבגללן לקוחות מסוימים יחשבו שהמוצר לא מתאים להם. התשובות האפקטיביות ביותר לכל שאלה והתנגדות. המטרה היא להיות מוכן מראש לכל תרחיש אפשרי בשיחה עם ... ברגע שמכירים את ההתנגדויות והשאלות הנפוצות, ניתן להטמיע את התשובות לפרזנטציה בלי לחכות שהלקוח ישאל. לדוגמה, אם ידוע שעלות המוצר עלולה להיתפס כגבוהה מדי, אפשר לכלול את התשובה בתוך הצגת המוצר. דוגמה: במקום לחכות שהלקוח ישאל למה הרכב הזה כל כך יקר?, אפשר כבר בהתחלה לומר: הרכב הזה מצויד בטכנולוגיות ... מכירה? איך לבצע שיחת מכירה? איך לטפל בהתנגדויות לקוחות מראש ולשפר את תהליך המכירה? כאשר איש מכירות ניגש להציג מוצר ללקוח, בדרך כלל התהליך כולל הצגת תכונות המוצר, מענה על שאלות של הלקוח, טיפול בהתנגדויות ולבסוף ניסיון לסגור עסקה. אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את תהליך המכירה ... שלב ראשון: הכנת רשימה מראש לפני ביצוע הפרזנטציה, חשוב להכין רשימה מסודרת הכוללת: השאלות הנפוצות ביותר שהלקוחות שואלים לגבי המוצר. ההתנגדויות האפשריות לרכישת המוצר (למה לקוח עלול לא לרצות לקנות). הסיבות שבגללן לקוחות מסוימים יחשבו שהמוצר לא מתאים להם. התשובות האפקטיביות ביותר לכל שאלה והתנגדות. המטרה היא להיות מוכן מראש לכל תרחיש אפשרי בשיחה עם ... ברגע שמכירים את ההתנגדויות והשאלות הנפוצות, ניתן להטמיע את התשובות לפרזנטציה בלי לחכות שהלקוח ישאל. לדוגמה, אם ידוע שעלות המוצר עלולה להיתפס כגבוהה מדי, אפשר לכלול את התשובה בתוך הצגת המוצר: לדוגמה: במקום לחכות שהלקוח ישאל: למה הרכב הזה כל כך יקר אפשר כבר בהתחלה להגיד: הרכב הזה מצויד בטכנולוגיות ...
לגרום למישהו לא לחשוד למי להאמין לשפר את תהליך המכירה על מי לסמוך טיפולים מרגיש שהמוצר יקר האם זה מסודר התנגדויות לקוח
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות
איך להציג את המוצר ללקוח? איך לספר ללקוח על המוצר? איך לתאר ללקוח את המוצר? לדבר על התועלות של המוצר, לא לדבר על המאפיינים של המוצר, שימוש במושגים מקצועיים בשיחת מכירה, איך המוצר עוזר ללקוח? מה המוצר נותן ללקוח? מכירות איך להציג את המוצר ללקוח? הבעיה הנפוצה ביותר בקרב אנשי מכירות היא שהם מציגים ללקוח את המוצר עצמו, במקום את התועלת שהלקוח יקבל מהמוצר. זהו טעות משמעותית, כי הלקוח לא רוכש את המוצר בגלל המאפיינים הטכניים שלו, אלא בגלל מה שהוא חושב שהוא יפיק מהמוצר. במילים אחרות, הלקוח לא קונה מערכת ABS או EPS אוטומטי ברכב, אלא את הביטחון, השליטה והתחושת הרוגע שהוא מקבל מהמוצר הזה. מהי טעות נפוצה בשיחות מכירה? הטעות הראשונה שמבצע איש מכירות היא השימוש בשפה מקצועית מדי. זה קורה כשאיש המכירות משתמש במונחים טכניים שהלקוח לא תמיד מבין, ובכך הוא לא מצליח להעביר את התועלת של המוצר בצורה ברורה. אך אפילו אם הלקוח מבין את המונחים, זה עדיין לא אומר שזה מה שיגרום לו לרצות לרכוש את המוצר. הלקוח מתעניין בתוצאה שהמוצר יכול להפיק עבורו, לא במונחים הטכניים של המערכת עצמה. איך למכור נכון? הדרך הנכונה להציג את המוצר היא על ידי התמקדות בתועלות שהלקוח יקבל, ולא במאפיינים הטכניים של המוצר. לדוגמה, במקום לומר: - לטלוויזיה הזאת יש רזולוציית 4K ו - Full HD. איש המכירות צריך לומר: - הטלוויזיה ... האור שנכנסת לבית ולשמור על בידוד טוב יותר מפני רעש וחום. מהי החשיבות בהסבר התועלות? הלקוח לא קונה את המוצר בגלל המאפיינים שלו, אלא בגלל מה שהוא חושב שהוא יקבל ממנו. לכן, אם איש מכירות יוכל להציג את המוצר דרך התועלות שהוא מספק, הוא יצליח לשכנע את הלקוח לרכוש אותו. לדוגמה, אם הלקוח שואל מה יש במערכת ברכב, ... מערכת שתעזור לו לשמור על בטיחות משפחתו בתנאי דרך קשים. מהם שלבים בהצלחה בשיחת מכירה? - אל תמכור את המוצר, תמכור את התועלת שהוא נותן ללקוח. - הימנע משימוש במונחים מקצועיים, אלא אם כן הלקוח דורש זאת במפורש. - הצג את השימוש המובהק והמועיל של המוצר, כלומר, כיצד הוא משפר את איכות החיים של הלקוח (בטיחות, נוחות, חיסכון בזמן). - דבר בשפה שהלקוח מבין ותחבר ... איך לשכנע לקוחות? שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה איך לדבר בשפה של הלקוח? בניית אמון עם הלקוח איך להציג מוצר בצורה משכנעת? הטעות של אנשי מכירות - למכור מוצר במקום למכור תועלת אנשי מכירות רבים טועים בכך שהם מציגים ללקוחות את המוצר עצמו במקום את התועלת שהמוצר מספק. מה הכוונה? בואו נבחן זאת דרך דוגמה פשוטה. דוגמה לרכב עם מערכת מתקדמת נניח שלקוח מתעניין ברכב מסוים, ... שהלקוח לא תמיד מבין. אבל גם אם הלקוח מבין אותם, זה לא בהכרח מה שיגרום לו לרצות לקנות את המוצר. הלקוח לא מתעניין במושגים טכניים אלא בתוצאה שהם מביאים לו. הדרך הנכונה להציג את המוצר במקום לומר: - לטלוויזיה הזאת יש רזולוציית 4K ו - Full HD. תגידו: - הטלוויזיה הזאת תאפשר לך לראות ... בכמות האור שנכנסת לבית ולשמור על בידוד טוב יותר מפני רעש וחום. לקוחות משלמים על תועלת - לא על מוצר לקוחות לא קונים מוצרים בגלל התכונות שלהם, אלא בגלל התועלות שהם מקבלים. אם לקוח היה יכול לקבל את אותה תועלת בדרך אחרת, הוא לא היה צריך את המוצר. לכן, אם אתם רוצים למכור מוצר בהצלחה, התמקדו בתועלת שהוא מספק. סיכום - איך למכור נכון? אל תמכרו את המוצר, מכרו את מה שהוא נותן ללקוח. הימנעו משימוש במונחים מקצועיים, אלא אם כן הלקוח ממש דורש זאת. הסבירו כיצד המוצר משפר את חייו של הלקוח - בטיחות, נוחות, חיסכון בזמן וכו. דברו בשפה של הלקוח והתחברו לצרכים האמיתיים שלו. איך לשכנע לקוחות? שימוש במונחים מקצועיים בתהליך מכירה איך לדבר בשפה של הלקוח? בניית אמון עם הלקוח איך להציג מוצר בצורה משכנעת? למה הלקוח רוכש את המוצר? מאפיינים טכניים של מוצר, איך המוצר יעזור ללקוח? מהן התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר? איך לדבר בשפה של הלקוח? איך לעשות שיחת מכירה בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות, לדבר על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר, לדבר ללקוח בשפה שלו
תחושת רוגע תהליכי מכירה לראות סרטים איך לעשות שיחת מכירה לטפל בהתמכרות מונחים מקצועיים רוגע לשמור על המשפחה
הכל אישי, למכור בצורה אישית, ניתוח קמפיין פוליטי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ, למה הביביסטים מצביעים לביבי? האינטרס של הלקוח, לדבר על התועלת של הלקוח, לגרום למישהו לבחור בך, איך לגרום למישהו להצביע לך?
הכל אישי, למכור בצורה אישית, ניתוח קמפיין פוליטי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ, למה הביביסטים מצביעים לביבי? האינטרס של הלקוח, לדבר על התועלת של הלקוח, לגרום למישהו לבחור בך, איך לגרום למישהו להצביע לך?
... נוגעת להם אישית, וכאשר הם מבינים איך זה ישפיע עליהם באופן ישיר. במכירות, זה אומר לא למכור רק את המוצר, אלא למכור את התועלת האישית שהלקוח יקבל. לקוח לא קונה מוצר כי הוא צריך את המוצר עצמו, אלא כי הוא רוצה את התועלת שמגיעות לו ממנו. כללים חשובים לשיווק ומכירות אל תמכור מוצר - תמכור פתרון לבעיה של הלקוח. אל תדבר על החברה שלך - דבר על איך הלקוח ירוויח מהמוצר. הימנע משכנוע על בסיס ערכים כלליים - התמקד במה שזה אומר ללקוח עצמו. יצר תחושת דחיפות אישית - אנשים ... פועלים בגלל סיבות כלליות, אלא בגלל איך שהדבר משפיע עליהם ישירות. הנה כמה כללים חשובים שאפשר ללמוד: אל תמכור מוצר - תמכור תועלת. אנשים לא קונים מוצרים, הם קונים פתרונות לבעיות שלהם. אל תדבר על החברה שלך - דבר על איך הלקוח ירוויח מהמוצר שלך. אל תנסה לשכנע על בסיס ערכים כלליים - התמקד במה שזה אומר ללקוח עצמו. יצר תחושת דחיפות אישית ...
שיעור הצבעה סודות שכנוע עסקים הבדלה אישיות לגרום למצביעים להצביע עבורך מנהיגים לגרום לאנשים לבחור
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
... למכור, שזה כולל תמריצים כמו בונוסים ותגמולים שונים. הגורם השני הוא הידע הנדרש כדי למכור, כלומר, לדעת איך להציג מוצר, איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות וכיצד לבצע תהליך מכירה בצורה נכונה ואפקטיבית. הרבה מנהלים מתמקדים בעיקר ביצירת מוטיבציה ... רק בתגמול כספי וביצירת מוטיבציה, אלא חשוב גם ללמד ולהכשיר אותם לעומק בתחומי המכירה, להראות להם איך מציגים את המוצר נכון, איך מנהלים שיחה מול לקוחות, ואיך מתמודדים עם התנגדויות. באופן כללי, הוא מדגיש כי ההשקעה בהכשרת עובדים נותנת ...
הלקוח מתנגד למחיר הדרכה למנהלים לגרום לאנשי מכירות המחיר גבוה מידי משקיע מה זה מנהל מכירות האם להתייעל מה זה היגיון
למכור את עצמך ללקוח, מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? מתי חשוב ללקוח מי המוכר? איך לבצע עסקה מורכבת? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון?
למכור את עצמך ללקוח, מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? מתי חשוב ללקוח מי המוכר? איך לבצע עסקה מורכבת? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון?
למכור את עצמך ללקוח, מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? מתי חשוב ללקוח מי המוכר? איך לבצע עסקה מורכבת? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון? מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? במהלך מכירת מוצר ללקוח, עולה השאלה האם הלקוח צריך לדעת ממי הוא רוכש את המוצר, או אם מה שחשוב לו הוא רק המוצר עצמו. כלומר, האם על המוכר להתמקד במכירת המוצר בלבד, או שעליו למכור גם את עצמו לקונה על מנת שיסמוך עליו וירצה לרכוש דווקא ממנו? שני סוגי מכירות: מכירת המוצר ומכירת עצמך ישנם מצבים שבהם הלקוח יודע בדיוק מה הוא רוצה לרכוש. במקרים כאלה, כמו רכישת מוצרים בסיסיים כמו פירות וירקות או מוצרי צריכה יומיומיים, הלקוח יבחר את המוצר בלי תלות במי שמוכר לו אותו. במקרים כאלה, המוכר מתמקד במכירת המוצר ולא בהצגת עצמו. אך ישנם מקרים שבהם הלקוח חווה ספקות לגבי העסקה, במיוחד כאשר מדובר במוצרים מורכבים יותר או כאלו שהוא פחות מבין בהם. לדוגמה, כאשר הלקוח רוצה לקנות רכב, בית, שירותי ייעוץ, או מוצר טכנולוגי מתקדם. במקרים כאלה, הלקוח לא רק סומך על איכות המוצר, אלא גם על המוכר. במקרה כזה, המוכר לא מוכר רק את המוצר, אלא גם את עצמו. כלומר, הלקוח מחפש את תחושת הביטחון לא רק מהמוצר, אלא גם מהמוכר. הקשר בין רמת הספק של הלקוח לבין חשיבות המוכר ככל שהמוצר מסובך יותר להבנה וככל שהלקוח מרגיש יותר חוסר ודאות לגבי העסקה, כך יש לו צורך גדול יותר להרגיש ביטחון במוכר. במקרה כזה, המוכר לא רק מוכר את המוצר, אלא גם את עצמו. הוא לא רק מוכר את המוצר בפועל, אלא גם את האמון של הלקוח בו ובמה שהוא מציע. כיצד מוכרים את עצמך ללקוח? השלב הראשון במכירת עצמך ללקוח הוא להבין ממי הלקוח היה רוצה לקנות את המוצר. המוכר צריך לשאול את עצמו: אילו דמות הלקוח היה רוצה לראות מולו בעת הרכישה? לדוגמה: - אם מדובר במוצר לתינוקות, הלקוח יסמוך יותר על מוכר שיש לו ניסיון אישי עם תינוקות. - אם מדובר במטוס, הלקוח יסמוך יותר על מוכר עם רקע תעופתי, כמו טייס. - אם מדובר במוצר טכנולוגי מורכב, הלקוח ייטה לסמוך יותר על מומחה בתחום עם ידע טכני מוכח. המטרה היא להתאים את עצמך לדמות ... היה רוצה לראות במוכר ולהתאים את עצמו לדמות הזו. מסקנה במהלך מכירה, המוכר צריך לזהות אם הלקוח מתמקד רק במוצר עצמו או שגם המוכר משחק תפקיד חשוב בהחלטה. במקרים בהם הלקוח בטוח במוצר, די לו במידע על איכותו. אך כאשר יש ספקות או חוסר ודאות, חשוב שהמוכר ישדר אמינות, מקצועיות וביטחון, על מנת שהלקוח לא רק ירצה את המוצר, אלא גם ירצה לרכוש אותו דווקא מהמוכר. איך למכור את עצמך ללקוח? כיצד לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לשכנע ... ליצור כימיה עם לקוח? איך לבנות אמון בתהליך מכירה? האם ועד כמה חשוב לקונה לדעת ממי הוא קונה את המוצר? כאשר אדם מוכר מוצר ללקוח, עולה השאלה: האם חשוב שהלקוח יידע ממי הוא קונה את המוצר, או שמה שחשוב לו הוא אך ורק המוצר עצמו? במילים אחרות, האם במהלך המכירה המוכר צריך להתמקד במכירת המוצר בלבד, או שעליו למכור גם את עצמו לקונה, כדי שיסמוך עליו וירצה לרכוש ממנו דווקא? שני סוגי מכירות: מכירת המוצר מול מכירת עצמך ישנם מצבים שבהם הלקוח בטוח לחלוטין במה שהוא רוצה, הוא יודע מהו המוצר שהוא צריך, והוא מרגיש מספיק בטוח לבצע את הרכישה ללא תלות במי שמוכר לו. דוגמאות לכך הן רכישת מוצרים בסיסיים כמו פירות וירקות, מוצרי צריכה יומיומיים ועוד. במקרים כאלו, הלקוח אינו מרגיש צורך לבדוק מי המוכר, והוא מקבל את ההחלטה על בסיס המוצר עצמו. לעומת זאת, ישנם מצבים שבהם ללקוח יש ספקות רבים לגבי העסקה. זה קורה כאשר מדובר במוצר מורכב יותר או כזה שהלקוח פחות מבין בו. למשל, כאשר לקוח רוצה לקנות רכב, בית, שירותי ייעוץ או מוצר טכנולוגי מתקדם, הוא נדרש לסמוך לא רק על איכות המוצר אלא גם על האדם שמוכר לו את המוצר. הקשר בין רמת הספק של הלקוח לבין חשיבות המוכר ככל שהמוצר מסובך יותר להבנה, וככל שהחלטת הרכישה כוללת יותר אלמנטים של חוסר ודאות, כך הלקוח זקוק יותר להרגיש ביטחון במוכר. במקרה כזה, המוכר אינו מוכר רק את המוצר - הוא מוכר גם את עצמו. כלומר, הלקוח אינו רק מחפש מוצר טוב, אלא מחפש גם מוכר שהוא יכול לסמוך עליו, כזה שייתן לו תחושת ביטחון בעסקה. כיצד מוכרים את עצמך ...
לקנות דווקא ממני התנגדויות מכירות איך לשמוע תהליך מכירות החלטה למכור את עצמך ללקוח מקצועיות התנגדויות הלקוח
קורונה ועסקים, התנהלות עסקית אידיאלית בזמן משבר הקורונה, התנהלות עסקית בזמן ברבור שחור בכלכלה, תזרים מזומנים, לגרום לעסק להצליח בלי לקוחות, מה לעשות אם אין לקוחות? התנהלות עסקית נכונה בזמן משבר כלכלי, יעוץ עסקי, שיווק
קורונה ועסקים, התנהלות עסקית אידיאלית בזמן משבר הקורונה, התנהלות עסקית בזמן ברבור שחור בכלכלה, תזרים מזומנים, לגרום לעסק להצליח בלי לקוחות, מה לעשות אם אין לקוחות? התנהלות עסקית נכונה בזמן משבר כלכלי, יעוץ עסקי, שיווק
... מסוימת. לכאורה, אין לה איך לפתח את העסק, אבל בפועל, היא יכולה לנצל את הזמן לשיפור תהליכים פנימיים, פיתוח מוצרים ושירותים חדשים, שיפור איכות השירות, הכנת קמפיינים שיווקיים לקראת התקופה הבאה ועוד. מה יכול לעשות עסק עונתי בתקופה ללא ... ההשבתה כדי לבצע פעולות שיסייעו לו למכור טוב יותר בעונת הפעילות שלו. הוא יכול להכין תוכניות שיווק, לשפר את המוצר, לבצע מחקרים, להכין תשתית טובה יותר לשיווק, ולבנות מנגנונים עסקיים שיסייעו למכור במחיר גבוה יותר או למכור יותר מוצרים בעונה הבאה. האם מכירה ללקוחות היא הדרך היחידה לקדם את העסק? לדברי אליעד כהן, אחת הטעויות הגדולות של בעלי ... לקוחות כלל. עסק אמיתי אמור לזהות ולנצל הזדמנויות לשיפור עצמי, בין אם מדובר בהכנת תשתית שיווקית, אימונים לעובדים, הכנת מוצרים חדשים או תכנון לטווח ארוך. אליעד מדגיש שאם בעל עסק מוצא את עצמו ללא רעיונות ופעולות שאותם הוא יכול ...
לשפר את המוצר שלך להתאמן חוסר וודאות מהות להיות מוכן שגויה למכור יותר איך לנהל עסק בזמן הקורונה
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח? למה אנשי מכירות לא מציגים נכון את התועלת ללקוח? כאשר איש מכירות רוצה להצליח למכור מוצר ללקוח, הוא חייב לזכור שהלקוח לעולם לא מתעניין באמת במוצר עצמו, אלא בתועלת שהוא יכול לקבל ממנו. הלקוח שואל את עצמו תמיד, מה יוצא לי מזה?, ולכן המשימה המרכזית של איש המכירות היא לא להציג את המוצר באופן טכני, אלא להציג ללקוח את התועלת שהוא יפיק מהמוצר. לדוגמה, כשמוכרים רכב, במקום לומר ללקוח יש לרכב שבע כריות אוויר, עדיף לומר הרכב הזה יגן עליך וישמור על ... יותר. למרות שהגישה הזאת נשמעת מאוד הגיונית וברורה, עדיין יש אנשי מכירות רבים שלא פועלים כך וממשיכים לדבר על המוצר עצמו במקום לדבר על התועלת. מדוע זה קורה, ואיך ניתן לשנות זאת? מדוע אנשי מכירות מתמקדים בפרטים טכניים במקום ... האדם מבצע פעולות בלי להבין לעומק את הסיבה האמיתית לפעולה, גורם לכך שבשעת המכירה, איש המכירות נוטה לדבר על המוצר עצמו, על הפרטים החיצוניים, ולא על הסיבה הפנימית שבגללה הלקוח ירצה לרכוש אותו. אדם שמוכר רכב ומדבר עם הלקוח ... הוא מצליח לראות באופן אוטומטי את הרצון האמיתי של הלקוח מולו. זה אומר שבמקום לדבר על הרכב, הטלפון, או המוצר עצמו, הוא ידבר ישירות על התועלת הפנימית, על התכלית שהלקוח רוצה להשיג באמצעות הרכישה. לדוגמה, אם אדם מתרגל לשאול ... לשאול את עצמו למה אני רוצה את מה שאני רוצה? הוא יתחיל להבין באופן טבעי מדוע הלקוח רוצה את המוצר, ויוכל להסביר זאת בצורה שמשכנעת את הלקוח לרכוש. זהו הסוד המרכזי בהצגת מוצרים נכונה ללקוח: תמיד לדבר על התועלת שהלקוח באמת מחפש ולא רק על המוצר עצמו או על הפרטים החיצוניים. איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח? למה אני רוצה משהו? איך להבין מה לקוח רוצה? איך לשכנע לקוחות לקנות? מהות הרצון וצורת הרצון איך להגדיל מכירות? איך למכור נכון: איך להתמקד בתועלת ולא במוצר? שלום חברים, הפעם נשיב לשאלה הבאה: הרי בתחום המכירות ידוע שבמקום לדבר על המוצר עצמו, עדיף לדבר - בדרך כלל, לא תמיד - על התועלת שהלקוח מקבל מהמוצר. מה הכוונה? כאשר אתה בא למכור מוצר ללקוח, עליך להבין שהלקוח לא באמת אכפת לו מהמוצר עצמו, אלא מהתועלת שהוא חושב שהוא יקבל ממנו. לכן, במקום לנסות לספר לו על המפרט הטכני של המוצר, תנסה לספר לו על היתרונות שהוא מקבל ממנו. לדוגמה, במקום להגיד ללקוח: ברכב הזה יש שבע כריות אוויר, עדיף ... הזה ישמור עליך בטוח יותר, כי יש בו שבע כריות אוויר. בקיצור, תדבר עם הלקוח על התועלת שהוא מקבל מהמוצר ולא רק על הפרטים הטכניים שלו. כמובן, זה לא תמיד נכון, אבל ברוב המקרים זו הגישה היעילה ביותר. למה ... עמוקה. זה בדיוק מה שקורה במכירות - מוכר שלא מבין את הרצון האמיתי של הלקוח, יתמקד בפרטים הטכניים של המוצר במקום בתועלת שהוא מספק. ההפך: אדם ששואל למה? לעומת זאת, אדם שכל פעולה שהוא עושה הוא שואל את עצמו ... הרצונות האמיתיים של הלקוח. אם מוכר רגיל לשאול את עצמו למה אני רוצה משהו? - הוא יתחיל לראות שכל מוצר, כל פעולה, כל החלטה - הם רק אמצעים להשגת מטרה אחרת. וכך, כשהוא יגיע אל הלקוח, הוא יוכל להבין ... אם תתרגל לחשוב כך, תוכל להסביר ללקוחות שלך את המהות של מה שהם מחפשים, במקום רק לתאר להם את המוצר עצמו. איך למכור ללקוחות, איך להציג מוצר ללקוח, היתרונות של המוצר ללקוח, מהות של רצון, צורה של רצון, למה אני רוצה משהו, למה לקוח רוצה משהו, איך לסגור עסקה, איך ...
למה אני רוצה את מה שאני רוצה מהירות חברים לקוח איך למכור מוצר איך למכור מוצר ללקוח שכנוע החלטיות
קורונה ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה
קורונה ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה
... הרווחיות? אליעד כהן מפרט מספר פעולות שאפשר לעשות מעבר להגדלת המכירות: לשפר את השיווק ואת הנראות של העסק. לפתח מוצרים ושירותים חדשים. לעצב מחדש מוצרים קיימים, לשדרג את איכותם ואת הערך הנתפס שלהם בעיני הלקוחות. לבנות ולפתח רעיונות עסקיים חדשניים. לשפר את המבנה הארגוני ... כלל קשה לבצע כאשר יש עומס לקוחות. בתקופה כזו, בעלי עסקים יכולים להקדיש זמן ומשאבים לפיתוח רעיונות חדשים, שיפור מוצרים ושירותים קיימים, והכנת תשתית חזקה לתקופה שאחרי המשבר. אליעד מדגיש שבתקופה רגילה, כשהעסק פעיל, לעיתים אי אפשר לבצע את ... לנצל את הזמן ביעילות. הוא מציע גישה שבה העובדים שבדרך כלל עוסקים במכירות יפנו חלק מזמנם לפעילויות שיווקיות, פיתוח מוצרים חדשים או כל פעולה אחרת שתשרת את העסק לטווח הארוך, כדי שהעסק יצא מהמשבר חזק יותר ממה שהוא נכנס ... שהיו נדחות בדרך כלל, וכך להיערך טוב יותר לעתיד שאחרי המשבר. הוא מזכיר את החשיבות של פיתוח עסקי, בניית מוצרים חדשים, תכנון אסטרטגיות חדשות, שיפור וייעול תהליכים, והרחבת ערוצי הרווחיות. איך להרוויח כסף בזמן הקורונה? ניהול עסק במשבר הקורונה ...
מה זה כסף זמן ייצור הכנסה להגדיל מכירות קשיים פיתוח מוצר בעיני הלקוח לקוחות קיימים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מוצר, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוצר, איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מתי יותר קל לעשות דיאטה? לזכור את הרע פיתוח שריר הרגליים התערבות מוקדמת הרגשה של התקדמות טריגרים פחד מאמצעי מעקב חרדה לאבד שליטה חרדה חברתית כללית חוסר ביטחון עצמי למכור את עצמי אהבה עצמית בלי תנאים לשכנע מישהו להפסיק לאהוב להחליט להיות מאושר לשמוח גם כשעצוב מיניות גירושים עם ילדים פחד להחליט להיפרד או להילחם הכל זה רק עניין של החלטה להתמודד עם רגשי נחיתות להתמודד עם זוגיות רעה קושי להצליח להתמיד למרות שרואים תוצאות שליליות לשכנע לקוח למכור את עצמו לא יודע לשכנע אלימות ילדים ילדים מרדניים חדש בעולם הרוחניות תרגיל למודעות טיפול במחשבות שווא פסיכוזה כתוצאה משימוש בסמים האם אפשרי למחוק לגמרי את האקסית? להוציא את האקסים מהראש מה הם השרירים? להתאמן בבית תהיה אלוהים אלוהים כמהות המציאות חוויה של הארה האם הארה קורית באופן אקראי? להיות אלוהים וישויות בחלום להיות אלוהים זה טוב או רע הזדמנות לעשות כסף מישהו שיש לו הרבה כסף מטרת החיים בעולם הבא משמעות החיים מה רע במנטרות חיוביות? מהות ההנאה בחירה חופשית חלקית חופש הבחירה של עצמי איך נוצר העולם יש מאין? העולם נברא עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לחיים, מאמן אישי, מאמן עסקי מומלץ בנושא מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1719 שניות - עכשיו 05_12_2025 השעה 14:43:58 - wesi1