... אני לא רוצה לקנות את
המוצר, כי הוא יקר. אז במקרה כזה, ההתנגדות של הלקוח, היא שהוא לא רוצה לקנות את
המוצר. והסיבה להתנגדות שלו, היא
שהמוצר הוא יקר בעיניו. זא ההתנגדות של הלקוח, נובעת והכוח שלה נמצא בסיבה שלה, שהיא המחיר של
המוצר. או לדוגמה הלקוח אומר
המוצר לא מתאים לי, כי אני לא צריך אותו כרגע. אז ההתנגדות של הלקוח, היא
שהמוצר לא מתאים לו. והסיבה לכך היא, שהוא אומר שהוא לא צריך כרגע את
המוצר. והרעיון הוא, שהסיבה להתנגדות שלו, היא מקור הכוח של ההתנגדות שלו. ויש לדעת ולהבין, ... למה הוא מתנגד לרכישת
המוצר, הרי שבכך בעצם מחזקים את ההתנגדות של הלקוח
למוצר. וזה בעצם אומר, שאם הלקוח אומר שהוא מתנגד לרכישת
המוצר מסיבה כלשהי, אז לפעמים רצוי מאוד להמשיך לנהל איתו את השיחה, כאשר אפשר לחזור על ... שבגללה הוא התנגד לרכישת
המוצר. דהיינו, אם הלקוח אומר לדוגמה אני לא רוצה לקנות את
המוצר , כי אין לי כרגע מספיק כסף, אז אפשר להמשיך איתו את השיחה ואפילו לדבר על ההתנגדות ... שאתה לא רוצה לקנות את
המוצר. האם אתה חושב שיש דרך שבכל זאת תקנה את
המוצר?. וההבהרה שלי כאן, היא לא מה לומר ללקוח שמתנגד לרכישת
המוצר, אלא מה לא לומר ללקוח שמתנגד לרכישת
המוצר. והמסר שלי הוא, שגם אם אתה מוכרח לחזור על ההתנגדות של הלקוח. תשתדל מאוד שלא לחזור ... את ההתנגדות שלו לרכישת
המוצר. כי ברגע שחוזרים אחרי סיבה כלשהי, זה הופך את התוצאה שלה לחזקה יותר. ואם אתה מוכרח ... אתה אומר שאתה לא רוצה את
המוצר, כי כרגע נראה לך שאולי אין לך מספיק כסף עבור
המוצר הזה. ואז בעצם הפכנו את ההתנגדות שלו, מאין לי מספיק כסף לנראה לי שאולי אין לי מספיק ... למילה אין לך מספיק כסף
למוצר הזה. שהיא בעצם מרמזת, שיש לך כסף
למוצרים אחרים, ושרק
למוצר הזה אין לך כסף. ובכל מקרה המסר הוא, שחזרה על הסיבה של ההתנגדות, היא יכולה לחזק את ... אחרת חזקה יותר לרכישת
המוצר, או שהסיבה עצמה היא לא ככ חזקה כדי להתנגד לרכישת
המוצר. ובסיכומו של דבר, השמטת הסיבה של ההתנגדות, מחלישה את השורשים של ההתנגדות, ומאפשרת ...