אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
14:41טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
... בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח איך להפוך חיסרון של מוצר מאובייקטיבי לסובייקטיבי במכירה? כאשר לקוח מביע התנגדות במכירה ומציין חסרונות של מוצר, קיימת גישה נפוצה האומרת שצריך להפוך את ההתנגדות של הלקוח מאובייקטיבית לסובייקטיבית. אליעד כהן מסביר שההבדל בין אובייקטיבי ... לא נתפסת כעובדה מוחלטת אלא כדעה אישית של הלקוח. משמעות הדבר היא כי לא כולם בהכרח מסכימים עם טענתו של הלקוח. אליעד מדגיש שהעיקרון הוא להפוך את חסרונות המוצר לסובייקטיביים, אך את היתרונות יש להפוך לאובייקטיביים. כלומר, אם לקוח אומר הדירה נראית לי נחמדה, יש להגיב באופן שמציג זאת ... כשעושים זאת, דווקא עלולים להזיק לתהליך המכירה. לדוגמה, אם לקוח אומר המיטה הזאת לא נוחה לי ואנחנו נגיד זה רק בעיניך לא נוח, הלקוח עלול לחשוב אבל המוצר אמור להתאים לי אישית, ולכן עשויה להתעורר תחושת ניכור וחוסר התאמה מוחלטת, דבר שיקלקל את המכירה במקום לקדם אותה. מתי הפיכת החיסרון לסובייקטיבי עלולה להזיק? במקרים שבהם ההתאמה בין המוצר ללקוח חייבת להיות פרסונלית ואישית, הפיכת ההתנגדות לסובייקטיבית עלולה להיות בעייתית. למשל, אם לקוח אומר המנה הזאת מלוחה לי מדי, והתגובה תהיה זה רק בעיניך, הלקוח עדיין יחוש אי התאמה אישית. המוצר צריך להיות מותאם ללקוח עצמו, ולכן יש מצבים בהם ההדגשה שהחיסרון הוא רק בעיניו של הלקוח רק תחמיר את ההתנגדות. אליעד מסביר ... כרגע כי אתה שוכב בצורה מסוימת או המנה הזאת מלוחה לך כרגע כי אתה מאוד צמא. כך החיסרון הופך להיות תלוי - מצב, זמני ומצומצם, מה שמאפשר ללקוח לראות שאולי המוצר כן יכול להתאים לו בתנאים שונים. מהו עיקרון הפיכת חיסרון לתלוי - מצב? אליעד כהן מפרט כיצד להפוך חיסרון שהלקוח מציין לתלוי - ... הגישה הזאת גורמת ללקוח להבין שגם אם כרגע יש חיסרון, לא מדובר בבעיה קבועה או בלתי ניתנת לפתרון. אליעד מציין לסיום שגם לקוחות צריכים להבין שההתאמה שלהם למוצר משתנה לפי הנסיבות: זה שנוח לך היום לא אומר שיהיה נוח מחר, וזה שלא נוח היום לא אומר שלא יהיה נוח מחר. לפיכך, חשוב שלקוחות ... תמיד מוחלטת, ולכן אין להסיק מסקנות מוחלטות. טיפול בהתנגדויות לקוח איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? הפיכת חסרונות לסובייקטיביים במכירה איך להבטיח התאמת המוצר ללקוח? האם תמיד יש להפוך את התנגדות הלקוח לסובייקטיבית? איך להפוך חיסרון סובייקטיבי לאובייקטיבי במכירה? כאשר מנסים למכור מוצר ללקוח, עלולה להתעורר התנגדות מצידו. ישנן דרכים שונות להתמודד עם התנגדויות אלו, אחת מהם היא להפוך את הדעות השליליות של הלקוח על המוצר מאובייקטיביות לסובייקטיביות. הכוונה היא שבמקום להניח שהחיסרון של הלקוח הוא אמיתי וכולל את כולם, יש להבהיר לו שהדעה הזאת ... לשאול אותו למה בעיניך היא רועשת?. בכך, החיסרון הופך לדעה אישית ולא לעובדה מוחלטת. ההבדל בין חיסרון אובייקטיבי לסובייקטיבי כאשר הלקוח מציין חיסרון לגבי המוצר, לדוגמה הדירה מאוד ישנה, אפשר להדגיש שהדעה שלו היא סובייקטיבית. מצד שני, יתרונות המוצר יש להפוך לאובייקטיביים, כלומר, להציגם כעובדות מוצקות ובלתי ניתנות לערעור. אם הלקוח אומר הדירה הזאת מאוד נחמדה, נוכל לאשר את ... של סובייקטיביות. האם תמיד יש להפוך חיסרון סובייקטיבי? לא כל חיסרון של הלקוח כדאי להפוך לסובייקטיבי. לעיתים אם נגרום ללקוח לחשוב שהחיסרון שהוא רואה במוצר הוא סובייקטיבי, זה עשוי דווקא להזיק למכירה. אם הלקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי ונוודא שהוא מבין שזו רק דעתו האישית, יתכן שניצור אצלו תחושת ניכור מהמוצר. לפעמים ההתאמה למוצר צריכה להיות אישית ולפני שנעביר את הדעה של הלקוח לסובייקטיבית, עלינו להבין אם ההתאמה היא באמת תלויה בו או אם מדובר במשהו ... אם החיסרון הסובייקטיבי נובע ממסיבה שניתן לשנותה, לדוגמה חוסר נוחות על המיטה כי הוא לא שם את הראש בצורה נכונה, ניתן להפוך את זה להבהרה שיכולה להפוך את המוצר לא מתאים רק במקרה הספציפי ולא באופן כללי. מתי הפיכת החיסרון לסובייקטיבי עלולה להזיק? במצבים מסוימים, אם נגרום ללקוח להבין שהחיסרון שהוא מוצא במוצר הוא רק סובייקטיבי, אנחנו עלולים להחמיר את ההתנגדות ולהרוס את המכירה. אם למשל לקוח אומר המנה הזאת מלוחה לי מדי, והוא מבסס את התנגדותו על חוויה אישית, לומר לו שזה רק בעיניו עלול לגרום לו להבין שהמוצר לא מתאים לו כלל. ההבנה שההתאמה היא סובייקטיבית ולא אובייקטיבית עשויה להיות הבעיה כשיש חוסר התאמה אמיתי בין הלקוח למוצר. מה עושים כשלא מצליחים להוכיח שהמוצר מתאים ללקוח? במקרים שבהם אנחנו לא יכולים להוכיח שהמוצר מתאים ללקוח, עלינו להסביר לו שהחיסרון הוא תוצאה של תנאים מסוימים, ולא בהכרח מצב קבוע. לדוגמה, המנה מלוחה לך כי אתה מאוד צמא ... ולוודא שהלקוח מבין שזה לא תמיד כך. טיפול בהתנגדויות לקוח איך להתמודד עם התנגדויות במכירה הפיכת חסרונות לסובייקטיביים במכירה איך להבטיח התאמת המוצר ללקוח האם תמיד יש להפוך את התנגדות הלקוח לסובייקטיבית? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, זאת אומרת לקוח רוצים למכור לו מוצר הלקוח לא רוצה לקנות ואז צריך בעצם לטפל בהתנגדות של הלקוח. אז יש את התפיסה שאומרת שכאשר לקוח יש לו התנגדות אז צריך בעצם להפוך ... היא רועשת הדירה רועשת בעיניך פירושו לא כולם בהכרח מסכימים על זה יש אנשים שיגידו שהדירה הזאת לא רועשת. עכשיו איך הופכים את המחשבה השלילית של הלקוח על המוצר לסובייקטיבית זה נושא אחר שהסברתי אותו בפעם אחרת אבל בגדול הרעיון אומר שכשלקוח חושב דבר שלילי על המוצר מה שצריך לעשות זה להפוך, בהנחה שאי אפשר לנטרל את המחשבה השלילית שלו או גם אם רוצים לנטרל אבל בתור התחלה צריך להפוך את הדעה ...
הבדל איך לטפל להטיל ספק יתרונות מול חסרונות לגרום למישהו התאמת מוצר ללקוח מכירה הבנה
ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
9:31ראפור טוב, ראפור רע, לא להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ראפור, שיקוף של הלקוח, שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע
... שכנוע מתי וכיצד כדאי ליצור הזדהות עם הלקוח? אנשים תמיד שואפים להרגיש טוב יותר, ולכן כשלקוח מתעניין במוצר או בשירות, הוא שוקל האם המוצר יועיל לו או יזיק לו. לקוח לא ירצה לקנות מוצר אם הוא מרגיש שהמוכר מנסה לדחוף לו ... תחושת הרמוניה ואמון, והוא פחות יחשוש מניגוד אינטרסים. הוא עשוי לחשוב שאם המוכר, שהוא כמוהו, ממליץ על מוצר, אז סביר להניח שההמלצה באמת טובה גם ... על מישהו אחר שיש לו את אותה התכונה. למשל, אם הלקוח מציין שיש בו צד שמרן וצד פזרן, והמוכר רוצה למכור לו מוצר יקר, עליו לבדוק האם הלקוח גאה בפזרנות ... יקרים ואחר כך מתחרט, המוכר יכול לומר: אני מבין אותך, גם לי קורה להרגיש כך לפעמים, לכן אני תמיד בודק אם המוצר באמת שווה את המחיר שלו לפני שאני ... יצירת הזדהות פוגעת במכירות? יצירת הזדהות עם לקוח - האם ומתי? כל אדם שואף להרגיש טוב. כאשר לקוח מתעניין במוצר, הוא שוקל אם המוצר ישפר את מצבו יותר מאשר יזיק לו. אם הוא חושש שהמוצר לא באמת טוב עבורו, הוא עלול להסיק שהמוכר מציע את המוצר רק מתוך אינטרס אישי ולא כי המוצר יועיל לו כלקוח. באופן טבעי, כל אדם ... מרגיש שהמוכר דומה לו. בתת - מודע, הלקוח רואה במוכר גרסה נוספת של עצמו, וכאשר מישהו שדומה לו ממליץ על מוצר - הוא עשוי להאמין שהמוצר אכן מתאים לו. כדי ליצור הזדהות עמוקה ... לו הזדהות. אם לא - עדיף להימנע מכך. לדוגמה, אם בתוך הלקוח יש צד שמרן וצד פזרן, והמוכר רוצה למכור לו מוצר יקר, כדאי לבדוק האם הלקוח אוהב את הצד ... יקרים מדי ואני מצטער אחר כך, ניתן להגיב: אני מבין אותך, גם לי יצא לא פעם להרגיש כך, ולכן אני תמיד מחפש מוצרים שבאמת שווים את המחיר שלהם. השורה ... או לא ליצור הזדהות עם הלקוח והנושא הולך כדלקמן זה מאוד פשוט, בן אדם מה רוצה? להרגיש טוב לקוח יקנה את המוצר כי הוא חושב שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב מרע ולקוח לא יקנה את המוצר כי הוא חושש האם המוצר הזה באמת יעשה לי טוב אולי המוצר הזה יעשה לי רע ורק המוכר רוצה למכור ... סיפר על עצמו משהו שהוא לא אוהב אצל עצמו אסור לך להגיד לו שאתה כמוהו כי אז הוא דווקא לא ירצה לקנות את המוצר כי הוא אומר תראה אם הוא חושב שהוא ...
צריך לדעת להיות מודע יותר טוב מרע לא לשקר איך להתמודד עם לקוח שמתלבט תהליך מכירות מתי לא ליצור הזדהות חששות
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
28:49יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
... כוודאי, כאשר הוא בספק, הוא מציג את המחשבה כאולי. בעניין זה, כל רעיון יכול להתפרש כמחויב (כמו אני חייב את המוצר הזה) או אפשרי (כמו אולי אני צריך את המוצר). המטרה היא לשדר ללקוח או למישהו אחר ... אלא מחויבת ונדרשת. איך השימוש בעיקרון משפיע על מכירות? במכירות, הרצון הוא לגרום ללקוח להאמין שהוא חייב את המוצר ושהוא לא יכול להסתפק במשהו אחר. הצגת המוצר כמחויב ולא כאפשרי משדר ללקוח שהוא חייב לרכוש אותו. לדוגמה, במקום לומר נראה לי שהמוצר טוב, יש להצהיר המוצר הזה הכרחי עבורך. כל הצגת הספק או ... לך יקר, אבל אולי יש בזה תועלות נוספות. בכך ההתנגדות מומרת לאפשרות, וקל יותר לשוחח על יתרונות נוספים של המוצר מבלי לסתור את מה שאמר הלקוח. מה הקשר ... כעל משהו שאולי נכון ואולי לא. איך חלוקה למחויב ואפשרי משפיעה על קבלת החלטות? אפשר לתת דוגמה: לקוח חושב על מוצר מסוים, ויכול להחזיק בשתי עמדות שונות כלפיו. הוא יכול להגיד אני חייב את המוצר הזה (מחויב) או אולי אני צריך את המוצר (אפשרי). ככל שהלקוח מרגיש שהמוצר נחוץ לו באופן מחייב, כך יגדל הסיכוי ... משתמשים בדיבור מחויב ואפשרי במכירות או במשא ומתן? במצב של מכירה, רוצים שהלקוח יאמין בצורה מוחלטת שהוא זקוק למוצר, ולכן מציגים את הצורך כמחויב. לדוגמה: בזמן הסבר על המוצר, יש להימנע מביטויים של ספק כמו נראה לי שהמוצר טוב או אולי זה יעזור לך. במקום זאת, אומרים המוצר הזה הכרחי עבורך, זה חייב להתאים לך. אם ... זה רק נראה לך יקר, ואולי יש בזה גם תועלות נוספות בצורה זו, ההתנגדות שלו נחלשת. אם לקוח בטוח שהוא לא רוצה מוצר (דיבור של מחויב: בוודאות לא רוצה), אפשר ... ברגע האמת מבצעים פעולה מסוימת אחת, לא אולי כן ואולי לא. לכן, כדי לשנות מצב קיים (כמו להביא לקוח לרכוש מוצר), צריך לגרום לו להרגיש שהוא חייב לבצע ... - המחויב. במילים אחרות, יש אינסוף תרחישים אפשריים, אך בסוף מתממש רק כיוון אחד. לכן, מי שמוכר רעיון או מוצר חייב ללמוד להתנייד בין גם וגם לרק לפי ... דבר שהוא בטוח ככה ורעיונות שהם מבטאים דבר שיכול להיות ככה. מה זאת אומרת כל רעיון נגיד לקוח נגיד חושב שהמוצר טוב אז המחשבה שלו יכולה לבוא בתור אני חושב שהמוצר טוב בוודאות או אני חושב שהמוצר אולי טוב אולי לא טוב, זה מאוד פשוט כל ... יותר מחויבת עבורו יותר הכרחית עבורו, יותר וודאית עבורו. אם עכשיו אנחנו ניקח את המחשבה שאומרת אני צריך את המוצר הלקוח חושב לעצמו בראש אני צריך את המוצר, האם אתה מחשבה הזאת שהוא צריך את המוצר האם הוא צריך לחשוב אותה בצורה אפשרית דהיינו, אני אולי צריך את המוצר או שהוא צריך לחשוב אותה בצורה מחויבת אני חייב את המוצר, מה התשובה תהיה? ככל שהוא יחשוב יותר אני חייב את המוצר כך יש יותר סיכוי שהוא יקנה. אז בגדול ... יחשוב שהוא יכין שיעורים אנחנו רוצים שהילד יחשוב שמשהו מסוים, אנחנו רוצים שהלקוח יחשוב שהוא רוצה לקנות את המוצר אנחנו צריכים לקחת את המחשבה הזאת שאומרת אני רוצה לקנות את המוצר ולגרום לה להציג אותה כמחויבת. זאת אומרת צריך לגרום לכך להתנסח בניסוחים ותכף אני אתן כל מיני דוגמאות, להתנסח בניסוחים שמבטאים שזה חייב לקנות את המוצר, שהבן אדם רק את ה
הצלחה מטופלים גם או רק התנגדויות בתהליך מכירה להבין מחשבות מבצעים מבצע
בחורה לא רוצה אותי, אוהב אותה אבל היא לא רוצה, אני רוצה אותה אבל היא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותך, היא לא רוצה אותך, שכנוע, זוגיות, לגרום לבחורה לרצות אותך
11:09בחורה לא רוצה אותי, אוהב אותה אבל היא לא רוצה, אני רוצה אותה אבל היא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותי, הוא לא רוצה אותך, היא לא רוצה אותך, שכנוע, זוגיות, לגרום לבחורה לרצות אותך
... את דעתה. אדם שלא רוצה לקנות מוצר כי הוא יקר מדי, עשוי להשתכנע אם יוכיחו לו שהמוצר משתלם יותר ממה שנראה. מישהו שלא רוצה ללמוד מקצוע כי הוא חושב שהוא קשה מדי, יכול להשתכנע אם יראה שהמקצוע קל ... יחסים או בשכנוע לקנות מוצר . לסיכום, אליעד מדגיש כי אמירות כמו אני לא רוצה אותך אינן סופיות או מוחלטות. כל התנגדות היא תלוית מצב, וברגע ... אחר לעשות משהו, כמו לקנות מוצר, והוא מקבל תגובה שלילית בסגנון אני לא רוצה לקנות את זה, עולה השאלה האם באמת ניתן לשנות את דעתו. בהקשר ... דעתה. אם אדם לא רוצה לקנות מוצר כי הוא יקר מדי, שכנוע בכך שהמוצר משתלם יותר ממה שנדמה לו יכול לגרום לו לרצות לקנות אותו. אם מישהו לא רוצה ללמוד מקצוע מסוים כי הוא חושב שהוא ... במשהו נגיד אומר לו בוא תקנה מוצר מסוים והבן אדם אומר לו אבל אני לא רוצה לקנות את זה לא מעוניין לקנות את זה עכשיו השאלה היא האם כעיקרון אם ...
לגרום לה לאהוב אותך פסיכולוג להיות שבע היא אוהבת אותו לגרום לה להתאהב בי למה בן אדם המחיר גבוה יכולות
הוכחות לשכר ועונש, מי יצר את העולם? הוראות היצרן של העולם, האם יש הוראות יצרן? למה יש הוראות יצרן? מה טוב בהוראות יצרן? התורה כהוראות יצרן, שמירת מצוות, הוכחות לאמיתות התורה, חזרה בתשובה
6:03הוכחות לשכר ועונש, מי יצר את העולם? הוראות היצרן של העולם, האם יש הוראות יצרן? למה יש הוראות יצרן? מה טוב בהוראות יצרן? התורה כהוראות יצרן, שמירת מצוות, הוכחות לאמיתות התורה, חזרה בתשובה
... מה התשובה ההגיונית לטענת הוראות היצרן של הדתיים? אליעד מציע תשובה נגדית פשוטה וברורה לדוגמה שהובאה על ידי הדובר הדתי. הוא מסביר שדווקא כאשר מוצר הוא טוב יותר ומתקדם יותר, יש לו פחות מגבלות והוראות שימוש. למשל, פעם יצרו שעונים שלא ניתן היה לשחות איתם, ... ואי אפשר היה להרטיב אותם או להכות בהם, אך כיום הם הרבה יותר עמידים וחופשיים לשימוש. מכאן הוא מסיק שככל שהיצרן יותר טוב, כך יש פחות מגבלות על המוצר. מה המסקנה לגבי אלוהים אם העולם מושלם? אליעד מסביר שהרעיון של אלוהים, כפי שמוצג על ידי הדתיים, מתאר אל ... שטוענים המאמינים בו, הרי שהעולם שהוא יצר אמור להיות מושלם, חסר מגבלות, וללא הוראות שימוש. אליעד טוען שהוראות שימוש נובעות מהמגבלות של היצרן עצמו. מוצר מושלם באמת, שנברא על ידי אלוהים כל - יכול, אמור לתפקד בכל מצב וללא צורך בהוראות שימוש כלשהן. לדוגמה, הוא משתמש בקומקום חשמלי פשוט ומסביר שאם אתה רוצה להכין איתו חביתה או כביסה, אי אפשר כי הוא מוגבל. אך אם הוא עצמו היה אלוהים, הוא היה יוצר מוצר כל כך מושלם שניתן היה לעשות איתו כל דבר. מכיוון שאלוהים אמור להיות בלתי מוגבל, העולם אמור להיות המוצר האולטימטיבי - מוצר ללא שום מגבלות וללא שום הוראות שימוש. מכאן נובע שכל הוראות שימוש דתיות, כמו מצוות התורה, מעידות על ... שאלוהים נתן הוראות מוגבלות מוכיחה, באופן לוגי, שאלוהים זה הוא מוגבל. אליעד מסכם את ההסבר שלו באמירה שאם באמת אלוהים הוא כל - יכול, הוא היה יוצר מוצר מושלם לחלוטין, ללא כל מגבלה, וכל דבר שהיית עושה היה יוצא מושלם. אלוהים של התורה, לעומת זאת, מוצג כאל ...
חוזרים בתשובה ליצור עולם להחזיר בשאלה שכר ועונש יוצאים בשאלה נקודות יציאה בשאלה חוזר בתשובה
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 3
11:33יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 3
... אנשים אלו חושבים שאם הם טובים מאוד במה שהם עושים, זה מספיק כדי להצליח ולהרוויח כסף. אלא שלפי אליעד כהן, זוהי חשיבה שגויה, מפני שהצלחה עסקית דורשת הרבה מעבר למוצר איכותי בלבד. לדוגמה, אם ניקח שולחן קפה מיוחד שמכין קפה בעצמו כאשר לוחצים על כפתור, למרות שמדובר במוצר מאוד ייחודי ואיכותי, לא בהכרח שהמוצר הזה יימכר בקלות. אנשים אולי לא מכירים את המוצר, אולי חושבים שזה זיוף או גימיק, ולכן למרות איכות המוצר, קיימים עדיין אתגרים בשיווק, בפרסום ובמכירה שלו. מכאן ברור שהצלחתו של מוצר לא תלויה אך ורק באיכות שלו, אלא גם באספקטים נוספים של העסק. למה אנשים רבים ממשיכים לשפר את המוצר במקום להתחיל למכור? בעיה נוספת שאליעד מציג היא שאנשים רבים, ובמיוחד אלו שמאוד מוכשרים בתחומם, מרגישים שהמוצר שלהם עדיין לא מספיק טוב, ולכן הם ממשיכים להשקיע זמן ואנרגיה בפיתוח ובשיפור שלו. זו מלכודת מנטלית נפוצה: ככל שאתה מקצועי יותר בתחום מסוים, כך אתה מודע יותר לחסרונות של עצמך, ואתה אף פעם לא מרגיש שהמוצר מושלם מספיק כדי להתחיל למכור אותו. אליעד מביא כדוגמה אנשים שסיימו תואר ראשון, ואחר כך ממשיכים לתואר שני ושלישי, רק כדי להימנע מהתמודדות עם החיים האמיתיים וחיפוש עבודה. באותו אופן, אנשים מוכשרים מעדיפים להמשיך ולשפר את המוצר שלהם, במקום להתמודד עם השיווק והמכירות בפועל. האם איכות המוצר חשובה יותר משיווק? בנקודה הזו, אליעד כהן מבהיר שיש להפריד בין שלב ההקמה לשלב ההרחבה. בשלב שבו עסק נמצא בתחילת הדרך, הפוקוס העיקרי צריך להיות על שיווק ועל הבאת לקוחות. כאשר העסק כבר רץ, יש מקום לשיפור ולשדרוג המוצר, בדיוק כמו שחברה מצליחה (למשל אפל) תמיד ממשיכה לשפר את מוצריה תוך כדי השקעה בשיווק. עם זאת, אנשים שמנסים להקים עסק לראשונה לא צריכים להתעסק כל הזמן בשיפור המוצר, אלא דווקא להתמקד בשיווק ובגיוס לקוחות, מכיוון שהמוצר שיש להם כרגע, למרות שאינו מושלם, כבר מספיק טוב כדי להתחיל ולהכניס כסף. איך לדעת במה להתמקד בשלבים הראשונים ... לעבוד לא חסר לו בהכרח ידע בתחום האימונים, אלא חסרות לו מיומנויות שיווק ומכירה. רק בשלב מתקדם יותר, כאשר העסק כבר פועל ויש לקוחות קבועים, כדאי לשוב ולבחון את המוצר עצמו ולבדוק כיצד אפשר לשפר אותו, כדי לשמור על יתרון תחרותי לאורך זמן. מדוע חייבים להתחיל לשווק כבר בשלב המוקדם ביותר? אליעד כהן מדגיש באופן ברור כי אם הוא היה משקיע בעסק, והמנכל היה מחליט להמשיך ולפתח את המוצר במקום להתחיל להרוויח כסף, הוא היה מפטר אותו. זאת משום שבשלב ההתחלתי של העסק, מטרת העל היא להכניס כסף ולאו דווקא לייצר מוצר מושלם. כאשר העסק יתחיל להרוויח, אפשר יהיה להמשיך ולפתח את המוצר. הוא גם מבהיר שזה לא אומר שצריך להתפשר על איכות, אלא להכיר בכך שהמוצר כבר מספיק טוב כדי להביא לקוחות, ואת הזמן והאנרגיה כדאי להשקיע בשיווק ובמכירות. האם שיווק טוב יכול לפצות על מוצר בינוני? לגבי השאלה האם כדאי לשווק יותר מאשר להשקיע באיכות המוצר, אליעד אומר בצורה חד - משמעית שבלי מוצר איכותי, השיווק לא יחזיק לאורך זמן. אנשים יחזרו וירכשו מוצר או שירות רק אם הם באמת מרוצים ממנו, לכן חייב להיות איזון בין האיכות לשיווק. אבל, שוב, בשלבים הראשונים של העסק, המטרה הראשונה היא קודם כל להכניס כסף, כלומר, להביא לקוחות ולמכור. לכן, אין להימנע משיווק בטענה שהמוצר עדיין אינו מושלם. צריך להתחיל למכור מהר ככל האפשר, ובמקביל, לאחר שהעסק כבר פועל, אפשר לשפר ולשדרג את המוצר ואת חוויית הלקוח. איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? איך לשווק את עצמי כמאמן? מה השלבים בהקמת עסק ...
לעשות הרבה כסף איך לדעת ייחודיות גיוס לאורך זמן איך לשווק להשקיע כיצד לנהל
מלחמה ביוקר המחייה, למה המחירים בארץ גבוהים? יקר לחיות בישראל, למה הכל יקר כאן? עליות מחירים, הורדת מחירי הנדלן, למה המחירים עולים? מה גורם לעליית המחירים? איך לגרום להורדת המחירים? פוליטיקה, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש
מלחמה ביוקר המחייה, למה המחירים בארץ גבוהים? יקר לחיות בישראל, למה הכל יקר כאן? עליות מחירים, הורדת מחירי הנדלן, למה המחירים עולים? מה גורם לעליית המחירים? איך לגרום להורדת המחירים? פוליטיקה, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש
... כהן מסביר בהרצאה למה המחירים בישראל גבוהים ומה עומד מאחורי התייקרות המוצרים בארץ. הוא פותח בשאלה פשוטה - מה זה בעצם מחיר? לדבריו, מחיר הוא הסכום שאדם מוכן לשלם עבור מוצר מסוים. יוקר הוא יחסי, כלומר, אם מוצר היום יקר, זה אומר שפעם בעבר או במקום אחר הוא היה זול יותר. אליעד מסביר באמצעות דוגמה פשוטה: אם כל המחירים עולים פי שניים, אך גם המשכורות ... לכך שיכולתו של האדם לקנות פוחתת. מה משפיע באמת על המחירים? המחיר של מוצר מושפע משני דברים עיקריים: היצע וביקוש. אם יש הרבה אנשים שרוצים מוצר מסוים (ביקוש גבוה) ופחות אנשים שמייצרים אותו (היצע נמוך), המחיר יעלה. אך אליעד מסביר שזה לא כל הסיפור. המחיר נקבע לא רק לפי העלות של ... חסמים לכניסת מתחרים, המחיר יישאר גבוה. הוא מסביר שאם אין בכלל ביקוש למוצר, אף אחד לא ימכור אותו, המחיר יירד או שהמוצר ייעלם. אך יש מצבים שבהם המחיר לא יכול לרדת, למשל, כשעלות הייצור גבוהה, ולא משתלם להוריד מחירים. במקרה זה, חברה יכולה להפסיק לייצר או ... המרכזיות ליוקר המחיה בארץ היא חוסר תחרות אמיתית. הוא מציין דוגמה של מוצר מסוים שיש לו מעט יצרנים, ומסביר שהסיבה שאין יותר יצרנים היא לא בהכרח שעלות הייצור גבוהה אלא בגלל חסמים בירוקרטיים ופוליטיים. לדוגמה, אסור לך לייבא מוצרים מסוימים או שיש מכס גבוה או הגבלות אחרות שהמדינה מציבה כדי להגן על יצרנים מקומיים. לכן המחירים נשארים גבוהים כי אין מי שיתחרה ויוריד ... חרם, כי היא פשוט תפסיד. לפעמים החרם יכול לגרום לחברה להפסיק לייצר את המוצר, אך לא בהכרח להוריד את המחיר. מדוע מחירי הדיור גבוהים כל כך? אליעד מתייחס גם למחירי הדיור. הוא מסביר שהמחירים הגבוהים נובעים לא רק מכך ...
המחיר יקר לגרום להורים משמעותיות לקוח אומר יקר לי עלויות ייצור ביקוש משכורות יקר לחיות בישראל
איך זה שהיא רוצה מישהו פחות טוב ממני? איך זה שהוא עזב אותי לטובת מישהי שהיא פחות טובה ממני? איך זה שהוא אוהב אותה ולא אותי? למה היא אוהבת אותו ולא אותי? היצע וביקוש בזוגיות, למה היא רוצה אותו? למה הוא רוצה אותה?
איך זה שהיא רוצה מישהו פחות טוב ממני? איך זה שהוא עזב אותי לטובת מישהי שהיא פחות טובה ממני? איך זה שהוא אוהב אותה ולא אותי? למה היא אוהבת אותו ולא אותי? היצע וביקוש בזוגיות, למה היא רוצה אותו? למה הוא רוצה אותה?
... ממך מסיבה מסוימת - וצריך להבין למה זה כך. איך נקבע הערך האמיתי בזוגיות? אליעד כהן מדגים את הנושא באמצעות דוגמה כלכלית פשוטה: תאר לעצמך שאתה מנהל חנות ויש לך שני מוצרים למכירה: מוצר אחד עולה 1,000 שח, אך עלות הייצור שלו עבורך היא 950 שח - ולכן הרווח הוא רק 50 שח. המוצר השני עולה 100 שח, אך עלותו עבורך היא רק 10 שח, ולכן הרווח עליו הוא 90 שח. ברור שלמרות שהמוצר הראשון יקר ואיכותי יותר, דווקא המוצר השני נותן לך יותר רווח. כך גם בזוגיות: לפעמים מישהו שנתפס כאיכותי או נותן יותר יכול לדרוש ... הבחירה ההסבר הפשוט הוא כזה: אם היא עזבה אותך לטובת מישהו שבעיניך פחות טוב ממך, זה אומר שבשבילה - הוא יותר טוב ממך. איך זה ייתכן? תחשוב על זה כמו על חנות שמוכרת שני מוצרים: מוצר אחד נמכר ב - 1,000 שח. מוצר אחר נמכר ב - 100 שח. איזה מוצר עדיף למכור? לכאורה, את היקר יותר, אבל אם המוצר של 1,000 שח עולה לך 950 שח, הרווח שלך קטן מאוד. לעומת זאת, אם המוצר של 100 שח עולה לך רק 10 שח, הרווח שלך גדול בהרבה. במילים אחרות, הערך של מוצר לא נקבע רק לפי המחיר, אלא לפי הרווח שהוא נותן למוכר. אותו עיקרון פועל בזוגיות: לא תמיד בן ...
זוגיות זו פשרה לנהל להרגיש טוב בלעדיה מערכות יחסים מחיר של מוצר אישה מוכה מוצר יקר ללקוח איך זה שטוב לו איתה
דיאטה, חוק סימון מוצרי מזון, לשמור על הבריאות, רפורמת סימון המזון, שומן רווי, נתרן, סוכר, פחמימות, חלבונים, שומנים, לשמור על המשקל, לאכול בריא, ערכים תזונתיים, סימון אדום, סימון ירוק, סמל אדום, סמל ירוק, בריאות הציבור, דיאטה קטוגנית
דיאטה, חוק סימון מוצרי מזון, לשמור על הבריאות, רפורמת סימון המזון, שומן רווי, נתרן, סוכר, פחמימות, חלבונים, שומנים, לשמור על המשקל, לאכול בריא, ערכים תזונתיים, סימון אדום, סימון ירוק, סמל אדום, סמל ירוק, בריאות הציבור, דיאטה קטוגנית
... חוק סימון מוצרי מזון, לשמור על הבריאות, רפורמת סימון המזון, שומן רווי, נתרן, סוכר, פחמימות, חלבונים, שומנים, לשמור על המשקל, לאכול בריא, ערכים תזונתיים, סימון אדום, סימון ירוק, סמל אדום, סמל ירוק, בריאות הציבור, דיאטה קטוגנית מהו חוק סימון מוצרי מזון וכיצד הוא משפיע על הצרכנים? חוק סימון מוצרי המזון קובע שכל מוצר מזון חייב להיות מסומן בעיגולים אדומים או ירוקים, בהתאם לרמות שומן רווי, סוכר ונתרן שהוא מכיל. עיגול אדום מציין שהמוצר מכיל את אחד מהמרכיבים הללו בכמות גבוהה, בעוד שעיגול ירוק מציין כי הכמות נמוכה. מטרת החוק היא להקל על הצרכנים בבחירת מזון בריא יותר, כך שמוצרים עם עיגול אדום ייחשבו לפחות בריאים ומוצרים עם עיגול ירוק ייחשבו לבריאים יותר. כיצד חוק סימון המזון עשוי להטעות את הציבור? למרות שהחוק נועד להקל על הצרכנים, יש לו פוטנציאל להטעות אותם. רבים עשויים להניח שברגע שמופיע סימון ירוק, המוצר בהכרח בריא, וזה כמובן לא בהכרח נכון. כך למשל, לא תמיד המוצר עם עיגול ירוק הוא בריא, ולפעמים דווקא המוצר עם העיגול האדום עשוי להיות בריא יותר, תלוי בהקשר התזונתי הכללי. הסימון האדום יכול להרתיע אנשים ולגרום להם להימנע ממוצר, אף אם המוצר עצמו יכול להיות בריא כשנבחן בהקשר התזונה הכוללת. האם שומן רווי באמת מזיק? הסימון האדום שמופיע על מוצרים עתירי שומן רווי מניח ששומן זה מזיק לבריאות, אך קיימות דעות וגישות תזונתיות השונות מכך. לדוגמה, דיאטות כמו הדיאטה הקטוגנית טוענות כי ... מכיל שומן רווי בכמות גבוהה. כך, הסימון האדום לא בהכרח מציין שמדובר במזיק, אלא רק שמדובר ברכיב בכמות מסוימת. מה הבעיה עם סימון מוצרים עתירי נתרן? הסימון האדום המופיע על מוצרים עתירי נתרן יכול להרתיע צרכנים ולהוביל אותם להימנע מהמוצרים הללו, אך נתרן הוא מרכיב חיוני לגוף. השאלה אינה האם יש נתרן במוצר אחד, אלא כמה נתרן צורכים במהלך היום. ייתכן שצריכת נתרן גבוהה במוצר אחד תאזן את הצריכה הכוללת של נתרן בתפריט היומי, ולכן צריך לבחון את הצריכה הכוללת ולא להימנע ממוצרים אלו בהכרח רק בגלל העיגול האדום. האם כל הסוכרים מזיקים? החוק לא מבדל בין סוגי הסוכרים השונים. לדוגמה, עגבנייה מכילה סוכר טבעי אך לא תסומן באדום, בעוד שמוצרים עם סוכר מעובד עשויים לקבל סימון אדום. למעשה, כל מזון, כולל פחמימות, מתפרק בגוף לסוכר, ולכן לא כל סוכר הוא בהכרח מזיק. המניפולציה של ... לבחור תזונה בריאה, חשוב לא להסתמך רק על העיגולים האדומים והירוקים. יש לקרוא את רשימת הרכיבים ולבחון את הערכים התזונתיים של כל מוצר. זה כולל בחינה של כמות השומנים, הפחמימות, החלבונים והסוכרים בכל מוצר, וחשוב להבין מה הגוף שלך צריך. כל אדם עשוי להזדקק לערכים תזונתיים שונים, ולכן חשוב ללמוד את התזונה באופן עצמאי או להיוועץ במומחים. חוק סימון מוצרי מזון דיאטה קטוגנית שומן רווי - טוב או רע? סוכר בתזונה - יתרונות וחסרונות איך לבחור מזון בריא? מהו חוק סימון מוצרי מזון וכיצד הוא משפיע על הצרכנים? חוק סימון מוצרי המזון מחייב סימון מוצרים באמצעות עיגולים אדומים וירוקים בהתאם לרמות השומן הרווי, הסוכר והנתרן שהם מכילים. מטרת החוק היא להקל על הצרכנים בבחירת מזון בריא יותר. ... החוק, הוא עלול להטעות צרכנים בכך שהוא גורם להם להסתמך אך ורק על הסימונים מבלי לבדוק את המרכיבים בפועל. רבים עלולים לחשוב כי מוצר עם סימון ירוק הוא בהכרח בריא, אף על פי שאין זה בהכרח נכון. בנוסף, הסימון האדום גורם לאנשים להניח כי רכיב מסוים, כמו שומן רווי או נתרן, הוא מזיק תמיד, אף שהדבר תלוי בגורמים רבים נוספים. האם שומן רווי באמת מזיק? הסימון האדום המופיע על מוצרים עתירי שומן רווי מניח כי רכיב זה מזיק לבריאות, אך קיימות דיאטות, כמו הדיאטה הקטוגנית, הטוענות כי צריכת שומן, כולל שומן רווי, דווקא מועילה יותר מצריכת פחמימות מסוימות. לדוגמה, שמן קוקוס עשיר בשומן רווי אך נחשב בריא לפי מחקרים מסוימים. מה הבעיה עם סימון מוצרים עתירי נתרן? העיגול האדום המוצמד למוצרים עתירי נתרן עלול להרתיע צרכנים משימוש בהם, אך נתרן הוא מרכיב חיוני לגוף. השאלה המרכזית היא לא אם יש הרבה נתרן ב
בולימיה צריכת שומן נתרן לרדת במשקל התמכרות לאכילה מוצרי מזון המלצות לגרום לאנשים
הקמת עסק לאורך זמן, האם העסק יצליח לאורך זמן? מה הסיכוי שהעסק שלך יצליח לאורך זמן? יזמות עסקית, אימון ליזמים עסקיים, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, השקעות כספיות, כסף בבורסה, כסף בנדלן, כסף בעסקים, לעשות כסף מהר, לעשות כסף בקלות
הקמת עסק לאורך זמן, האם העסק יצליח לאורך זמן? מה הסיכוי שהעסק שלך יצליח לאורך זמן? יזמות עסקית, אימון ליזמים עסקיים, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, השקעות כספיות, כסף בבורסה, כסף בנדלן, כסף בעסקים, לעשות כסף מהר, לעשות כסף בקלות
... - מעניקה ערך לאנשים או לעסקים שזקוקים לנוכחות דיגיטלית. לעומת זאת, כאשר מישהו מנצל חוסר ידע של אחרים (למשל קונה מוצר זול מאמזון ומוכר ביוקר באי - ביי ללא שום תוספת אמיתית ללקוח), הוא לא באמת מייצר ערך. במצב כזה, העסק שלו תלוי בקומבינה, וכאשר אנשים ילמדו לרכוש את המוצר ישירות - העסק יאבד את זכות הקיום שלו. כיצד עסק יכול לשרוד גם בסביבה תחרותית? גם כאשר נכנסת תחרות חזקה לשוק, עסק ... השירות, העסק יאבד את ההכנסה שלו. האם כדאי להשקיע בעסק או להסתמך על השקעות בבורסה? השקעה בעסק אמיתי, שמספק שירות או מוצר מוחשי ומועיל ללקוחות, יכולה להניב רווחים לאורך זמן. מנגד, השקעות בבורסה הן תנודתיות ויכולות להניב רווחים רק כשהשוק עולה. כאשר השוק יורד, ההשקעה עלולה להפוך להפסד. לכן, עסק שמבוסס על מוצר או שירות אמיתי וייחודי יהיה יציב יותר בטווח הארוך מאשר השקעות ספקולטיביות בשוק ההון. איך לבחור עסק שישרוד ויצליח ... לוודא שהעסק יצליח לאורך שנים, כדאי לבדוק עד כמה הוא באמת פותר בעיה אמיתית עבור אנשים. השאלות שצריך לשאול הן: האם המוצר שלי נותן תועלת מוחשית וברורה ללקוחות? האם המוצר שלי הוא ייחודי, או שאפשר למצוא בקלות תחליף זול יותר? האם, במקרה שתהיה תחרות חזקה, עדיין יהיה ביקוש למוצר שלי? ככל שהתשובה לשאלות האלו חיובית יותר, כך הסיכוי שהעסק יצליח לאורך זמן גבוה יותר. מסקנות אופרטיביות ליזמים ומשקיעים עסקיים בשורה התחתונה, עסק שמצליח לאורך זמן הוא כזה שיוצר ערך אמיתי, משמעותי, ומבוקש לאנשים רבים. ייחודיות המוצר והקושי להחליפו הם גורמים נוספים התורמים ליציבות. מי שרוצה לבנות עסק שיצליח לאורך זמן צריך להתמקד ביצירת פתרון ... שהעסק נשען עליה. כיצד השקעות או שיתופי פעולה משקפים ערך אמיתי? השקעה בעסק אמיתי, כמו כניסה כמשקיע לעסק בעל שירות או מוצר יציב, עשויה להניב רווח לאורך זמן. לעומת זאת, הסתמכות על תנודות הבורסה בלבד אינה מבוססת בהכרח על ערך מוסף כלשהו. כאשר אין ערך אמיתי ללקוחות - לדוגמה, אין שירות או מוצר שמישהו באמת זקוק לו - קשה לחזות המשכיות של העסק לשנים רבות. מה המסקנה לגבי הקמת עסק מצליח לטווח ארוך? ככל שהעסק ... משמעותי ליותר אנשים, וככל שהערך הזה ייחודי ולא פשוט להחליף אותו, כך גדל הסיכוי שהעסק ישרוד לאורך זמן. מומלץ לוודא שהמוצר או השירות פותר בעיה אמיתית לאנשים, שהוא מעניק להם תועלת אמיתית, ושגם במקרה של תחרות, עדיין תישאר לעסק סיבה ...
יזמות משמעותיות הצלחת עסק משקיע אימון משקיעים להקים עסק התמקדות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוצר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מוצר, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מוצר, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל, אימון אישי למתבגרים, מאמן אישי להרזיה בנושאי מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2910 שניות - עכשיו 06_07_2025 השעה 06:53:54 - wesi1