... היא כי הלקוח השאיר פרטים שלח בקשה למידע נוסף וכיוב. ולמה איש המכירות הטלפוני מתחיל בצורה הזאת את השיחה? תשובה: כי הוא רוצה
להסביר ללקוח, למה בעצם הוא פונה אליו. כדי שהלקוח יסכים לשתף פעולה עם ... כגון שלום לך (שם הלקוח) אחר כך אולי אמירה כללית של ערב טוב בוקר טוב מה שלומך וכיוב. ואחר כך יש אמירה של סיבה שבה איש המכירות
מסביר ללקוח למה הוא פונה אליו. כי כמו שאמרתי, מדובר על שיחה יוצאת ולא על שיחה נכנסת. אז צריך
להסביר ללקוח למה אתה מתקשר אליו, כדי לנהל איתו את השיחה. והסיבה לכך ... פרטים שלח בקשה למידע נוסף וכיוב. והגישה הזאת, היא שגויה ויש גישה יותר טובה ממנה כמובן. והעניין הוא, כך: במהות, איך המכירות רוצה
להסביר ללקוח למה הוא יוצר איתו קשר. כי אחרת, על מה ולמה שהלקוח ישתף איתך פעולה וימשיך את השיחה? ולכן יש צורך
להסביר ללקוח למה יוצרים איתו קשר. והסיבה לכך היא, שהלקוח השאיר פרטים. ... לעבור לשאלה של מתי השארתי הודעה איפה השארתי הודעה איזה הודעה השארתי מי נתן לך את הפרטים שלי וכיוב. כי בעצם איש המכירות עסוק
בלהסביר ללקוח למה בכלל הוא מדבר איתו. ואיש המכירות עסוק בלהצדיק בפני ... כי כל מקרה לגופו וצריכים להבין בדיוק את המוצר ובהתאם לזה להציע מה בדיוק נכון לומר. אבל אני מחדד את העניין והוא, שאל תתעסק
בלהסביר ללקוח שהוא השאיר פרטים. כי זה לא באמת מעניין את הלקוח. מה כן? ...