תסריט שיחה של לקוח מול
תסריט שיחה של איש מכירות. מהו
תסריט שיחה של לקוח? איך להתמודד עם זה שהלקוח מכין
תסריט שיחה נגדי עבור
תסריט השיחה של איש המכירות? איך להתמודד עם
תסריט שיחה של לקוח? איך לבנות
תסריט שיחה? אז כשניגשים לנהל שיחת מכירה, צריכים לדעת, שכמו שלאיש המכירות יש את
תסריט השיחה של איש המכירות, ככה גם ללקוח יש את
תסריט השיחה שלו. כי יש כאן סוג של מאבק מוחות וגם הלקוח מכין לנו
תסריט שיחה נגדי
לתסריט השיחה שלנו. ואחת הדרכים להתמודד עם
תסריט שיחה נגדי של לקוח באופן ספציפי וגם עם התנגדויות מכירה באופן כללי, היא באמצעות זה שהורסים ללקוח את
תסריט השיחה שלו. באמצעות זה שמשבשים לו את
תסריט השיחה של הלקוח, באמצעות זה שנותנים לו תשובות לא צפויות ואפילו הפוכות ומנוגדות למה שהלקוח הכין
בתסריט השיחה שלו. באמצעות זה,
תסריט השיחה של הלקוח משתבש ואז הרבה יותר קשר ללקוח להתנגד לתהליך המכירה. ... במוצר חיסרון כלשהו? מה שהלקוח עשוי לצפות, זה שאיש המכירות יענה לו, מה פתאום אין במוצר את החיסרון הזה והחיסרון הזה הוא בכלל לא בעיה. אבל כדי להוציא מאיזון את
תסריט השיחה של הלקוח? אפשרי לענות לו תשובה הפוכה, לדוגמה בסגנון של, מה פתאום ... עוד יותר גדולים וכיוב. בפועל, כל מקרה לגופו וצריכים להבין מה בדיוק הלקוחות מעלים בהתנגדות הלקוחות ואיך אפשרי לתת ללקוח תשובה לא צפויה, כדי להרוס ללקוח את
תסריט השיחה שלו. שגם בזה צריכים להיזהר, כי אם הלקוח ירגיש שיותר מידי נהרס לו
תסריט השיחה שלו, הוא עלול להיות עוד יותר חשדן לגבי שיקול הדעת שלו עצמו. אבל ... של הלקוח, תחשוב לעצמך, מה לדעתך הלקוח מצפה שתענה לו להתנגדות הזאת. ועכשיו תנסה למצוא תשובה הפוכה שונה ממה שהלקוח מצפה שתענה לו. ככה בעצם תוכל להרוס ללקוח את
תסריט השיחה שלו ולהגדיל את הסיכוי למכירה מוצלחת.? ...