... אנשים, בדרך כלל מופיעות התנגדויות רבות. רוב האנשים נוטים להתמודד עם ההתנגדות באמצעות ניסיון להפריך אותה או להקטין את חשיבותה. למשל, אם מישהו אומר אני לא רוצה
לאכול ציפס כי זה לא בריא, התגובה הרגילה תהיה להסביר לו מדוע זה לא באמת מזיק, או ... שווה את ההשקעה. הבעיה בגישה הרגילה הזו היא, שהיא מקבלת את הנחת היסוד של המתנגד. למשל, מי שאומר שהציפס לא בריא, מניח באופן סמוי שמשהו לא בריא הוא רע ושלא כדאי
לאכול אותו. מי שמנסה לשכנע אותו אחרת בעצם מסכים עם ההנחה הזו ומנסה לשכנע אותו שזה ... צריך להשתכנע. במקום לנסות להפריך או למזער את החשיבות של ההתנגדות, צריך להשתמש בה בדיוק כפי שהיא כדי לחזק את הטיעון ההפוך. לדוגמה: אם מישהו אומר: אני לא רוצה
לאכול ציפס כי זה לא בריא, התגובה תהיה: אתה צודק, בדיוק בגלל שזה לא בריא אתה צריך
לאכול את הציפס. אם לקוח אומר: המוצר יקר לי, המוכר יגיד לו: נכון, דווקא בגלל שזה יקר ... היא הסיבה שבגללה הוא אינו רוצה לעשות את מה שמנסים לשכנע אותו לעשות. הדרך האינסטינקטיבית להגיב היא לנסות להפריך את ההתנגדות, למשל אם מישהו אומר אני לא רוצה
לאכול ציפס כי זה לא בריא, התגובה הטבעית תהיה לנסות להראות לו שזה לא כזה לא בריא, או שזה לא משנה כי זה טעים, או שצריך ליהנות בחיים. הגישה הרגילה לשכנוע מישהו אומר אני לא רוצה
לאכול ציפס כי זה לא בריא. התגובה הרגילה היא להסביר לו למה זה לא באמת לא בריא או למה ... עם הנחת היסוד של המתנגד ומנסה להראות לו מדוע זה לא רלוונטי או נכון במקרה הזה. כלומר, אם מישהו אומר שציפס לא בריא, הוא בעצם מניח שאם משהו לא בריא אז לא כדאי
לאכול אותו, ובמקום לשבור את ההנחה הזו, מנסים להראות לו למה במקרה הספציפי הזה היא לא ... כדי לתמוך דווקא בעמדה ההפוכה. כלומר, לקחת את הסיבה שבגללה הוא לא רוצה ולעשות ממנה את הסיבה שבגללה הוא כן צריך לעשות את זה. דוגמאות: אם מישהו אומר אני לא רוצה
לאכול ציפס כי זה לא בריא, התשובה תהיה נכון, ולכן אתה צריך
לאכול ציפס. אם מישהו אומר המוצר יקר לי, התשובה תהיה נכון, ולכן אתה צריך לקנות אותו. ... עם התנגדויות הנחות יסוד בשכנוע איך להפוך חיסרון ליתרון פסיכולוגיה של מכירות עוד משהו בנושא הזה של שכנוע אתה בא לשכנע מישהו במשהו לדוגמה אתה בא לשכנע מישהו
לאכול ציפס ואז הוא אומר לך אני לא רוצה
לאכול ציפס כי זה לא בריא, עכשיו מה ה - default אומר שמה עושים בדרך כלל כשמישהו אומר לך אני לא רוצה
לאכול ציפס כי זה לא בריא אז מה אומרים לו מה האינסטינקטיבי שאתה אומר לו? אומרים לו ... ואז מה אם זה לא בריא אבל זה טעים. ש: צריך ליהנות בחיים. אליעד: צריך ליהנות בחיים ומי אמר לך שזה לא בריא וזה בכלל בריא ויש מחקרים שאומרים שזה בריא. ש: צריך
לאכול את זה דווקא שזה לא בריא. אליעד: שנייה נכון, עכשיו מישהו בא בטענה אתה אומר ... שיעורים אבל ואז בעצם אתה מסכים איתו על הנחת היסוד שאומרת שאם לא כל הסיבות האלה אז באמת היה עדיף לו לעשות שיעורים, שאם באמת הציפס לא בריא אז באמת עדיף לו לא
לאכול את הציפס. עכשיו אתה בא למכור את המוצר ללקוח הלקוח אומר לך זה יקר ואז אתה ... לו נגיד אבל הדרך האידיאלית יותר לשכנע היא אחרת. ש: אידיאלית. אליעד: אידיאלית לפחות שתהיה לך ב - memory אחר כך תבחר מה לשכנע, נגיד שמישהו אומר לך אני לא רוצה
לאכול ציפס כי זה לא בריא אז הוא בעצם רוצה שתסכים איתו שזה שזה לא בריא זה רע ומהסיבה ... עדיף שלא יאכל את הציפס ואז אתה עכשיו מתווכח איתו אחרי שהסכמת איתו על זה אבל מה שאני אומר באידיאל זה שאתה צריך להגיד לו אתה צודק זה לא בריא ולכן אני אומר לך
לאכול את הציפס, נגיד הוא אומר לך המוצר יקר לי, לכן אני חושב שאתה צריך לקנות אותו ... היסוד שלך ואתה חושב אולי זה לא נכון לא רק אולי זה לא נכון גם אולי ההפך המוחלט של זה הנכון, כשאתה עושה את זה אז המוח מתפתח ואז כשמישהו אומר לך אני לא רוצה
לאכול כי x אז אתה אומר לו בגלל זה אתה צריך
לאכול, אני לא רוצה לעשות את זה כי משהו אתה אומר לו בגלל זה אתה צריך לעשות את זה ...