... למצוא מוצרים מיוחדים או מקורות ייחודיים שאחרים לא מכירים. כלומר, הסיבה להצלחה של אמזון היא לא האתר עצמו אלא היכולת של הסוחר למצוא פערי ידע או מחירים, לנצל את
היתרון שלו ולהרוויח. האם כל אדם יכול לעשות כסף בדרופשיפינג או ... או מניות, אלא בכל תחום. אם אדם רוצה לעשות כסף, הוא צריך להצטיין במשהו, כך שאנשים יהיו מוכנים לשלם לו עבור שירותיו או מוצריו יותר ממה שזה עלה לו. למשל, אם לאדם יש
יתרון מולד כמו עץ פרי בחצר, הוא יכול להרוויח מכך כסף כי יש לו מקור חינמי שאחרים צריכים לשלם עבורו. אם אין לאדם
יתרונות מולדים, הוא צריך לפתח
יתרונות ידע או יכולות יוצאות דופן. אליעד מדגיש שכדי באמת ... נותן דוגמה פשוטה: אם תמצא שיטה טובה יותר להעביר שקיות קניות מהסופר לרכב, כבר יצרת לעצמך אפשרות להרוויח כסף. הרעיון הוא תמיד להיות טוב יותר מאחרים במשהו, ולהשתמש
ביתרון זה כדי ליצור כסף אמיתי ולא זמני. סיכום ומסקנה: האם ...