... האם עליך לגלות לו אותם מיד, או לא. וכמובן, שכמו בכל דבר בחיים, גם כאן יש
יתרון וחיסרון בכל צורת התנהגות. וצריך להתאים אותה בזמן אמת עבור השומע, לפי מה שאתה מזהה את רמת האמון שהוא מאמין לך. כי המטרה של סיפור החסרונות של המוצר שלך, ללקוח שלך, היא כדי ליצור ... יאמין שרק אלו החסרונות של המוצר שלך, ושהוא יאמין לשאר הסיפור שלך על
היתרונות של המוצר שלך, בלי שהוא ימשיך לחפש את שאר החסרונות של המוצר שלך. וכאשר אתה מספר מיוזמתך ללקוח על החסרונות של המוצר שלך, אז מנקודת מבט אחת, זה יוצר אמון אצל הלקוח. כי זה משדר ... שונים של חסרונות, שאותם אתה יכול לחשוף לשומע. ולכל גילוי חיסרון, יש את
היתרונות ואת החסרונות שלו. זא שלספר למישהו על החסרונות שלך, זה יוצר הטעייה שמסתירה את החיסרון שאתה לא רוצה לגלות. אבל גם בתוך החסרונות עצמם, יש סוגים שונים של חסרונות, שהם משפיעים על ... ויש חסרונות שאתה יודע שהשומע יחשוב שהם רק חסרונות סובייקטיביים בלבד. ויש
יתרון לפעמים לספר דווקא על חסרונות אובייקטיביים. כי זה יוצר אמון שהוא כבר יודע על החסרונות האובייקטיביים וכולי. וכמובן שכל הנל רלוונטי לתחקיר שהמודעות העצמית של האדם, מבצעת מול תת ...