אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הכל אישי, למכור בצורה אישית, ניתוח קמפיין פוליטי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ, למה הביביסטים מצביעים לביבי? האינטרס של הלקוח, לדבר על התועלת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הכל אישי, למכור בצורה אישית, ניתוח קמפיין פוליטי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ, למה הביביסטים מצביעים לביבי? האינטרס של הלקוח, לדבר על התועלת של הלקוח, לגרום למישהו לבחור בך, איך לגרום למישהו להצביע לך?
מה אפשר ללמוד ממערכת הבחירות של נתניהו וגנץ על שיווק ומכירות?

הקמפיינים הפוליטיים של בני גנץ ובנימין נתניהו מציעים שיעור חשוב על השפעה ושכנוע במכירות ובשיווק. כאשר מנתחים את ההבדלים בין שני הקמפיינים, ניתן להבחין בגישות שונות לחלוטין: גישתו של גנץ לעומת גישתו של נתניהו. כל אחד מהם בחר להתרכז בנושאים שונים ובדרכים שונות לשכנע את הציבור, והשפעתם על המצביעים מלמדת אותנו הרבה על מה שחשוב בשיווק ומכירות.

מה היו המסרים המרכזיים של בני גנץ?

הקמפיין של בני גנץ התבסס בעיקר על מתקפה ישירה כלפי נתניהו. המסרים המרכזיים היו:
  • נתניהו מושחת, גנב, רמאי ושקרן.
  • נתניהו מסכן את ביטחון המדינה.
  • נתניהו דואג רק לעצמו ולא לציבור.
  • נתניהו יוביל את המדינה לדיקטטורה.
  • השוואת נתניהו למנהיגים אוטוריטריים כמו ארדואן.
כפי שנראה, המסרים הללו מתמקדים אך ורק בהתקפה על נתניהו. הם לא מציעים למצביעים שום תועלת אישית אם הם יצביעו עבור גנץ. למעשה, זהו קמפיין "אנטי - נתניהו", ולא קמפיין שבונה תחושת מחויבות אישית או קשר רגשי עם המצביעים.

מה היו המסרים המרכזיים של בנימין נתניהו?

בניגוד לקמפיין של גנץ, המסרים של נתניהו כללו תקיפה על גנץ, אך הם התמקדו בעיקר בהזדהות אישית של המצביעים:
  • השמאל בז לכם, שונא אתכם ולא סופר אתכם.
  • התקשורת נגדכם, האליטות מנסות להשתלט עליכם.
  • המדינה בסכנה אם גנץ ינצח, כי הוא ייתן את המדינה לערבים.
  • רק אני מייצג אתכם, ואם אני לא אהיה בשלטון - זה פוגע בכם אישית.
הקמפיין של נתניהו שדר את המסר שהבחירות אינן רק עניין פוליטי, אלא מאבק אישי של המצביעים. הוא הצליח ליצור תחושת הזדהות רגשית אצל תומכיו, שבאמת הרגישו שההצבעה שלהם היא בעד עצמם, לא רק בעד המדינה או רעיונות מופשטים.

ההבדל הקריטי - האם הקמפיין אישי?

ההבדל המרכזי בין קמפיין גנץ לקמפיין נתניהו היה שהקמפיין של נתניהו גרם לבוחריו להרגיש שהבחירות הן מאבק אישי. המצביעים של נתניהו הרגישו שההצבעה היא לא רק בשביל המדינה, אלא עבור עצמם. זה יצר תחושת מחויבות אישית גבוהה יותר וגרם להם להרגיש שזה לא רק על העתיד של המדינה, אלא על העתיד האישי שלהם. לעומת זאת, המצביעים של גנץ הצביעו למען המדינה, הדמוקרטיה או המאבק בשחיתות, אבל לא בהכרח למען עצמם באופן אישי.

המסר העיקרי שניתן ללמוד על מכירות ושכנוע

מהשוואת הקמפיינים הללו, ניתן ללמוד שיעור חשוב על שיווק ומכירות. כדי לשכנע אנשים - בין אם בקמפיין פוליטי, בשיווק או במכירות - חייבים להפוך את העניין לאישי. אנשים פועלים כאשר הם מרגישים שההחלטה נוגעת להם אישית, וכאשר הם מבינים איך זה ישפיע עליהם באופן ישיר.

במכירות, זה אומר לא למכור רק את המוצר, אלא למכור את התועלת האישית שהלקוח יקבל. לקוח לא קונה מוצר כי הוא צריך את המוצר עצמו, אלא כי הוא רוצה את התועלת שמגיעות לו ממנו.

כללים חשובים לשיווק ומכירות
  • אל תמכור מוצר - תמכור פתרון לבעיה של הלקוח.
  • אל תדבר על החברה שלך - דבר על איך הלקוח ירוויח מהמוצר.
  • הימנע משכנוע על בסיס ערכים כלליים - התמקד במה שזה אומר ללקוח עצמו.
  • יצר תחושת דחיפות אישית - אנשים נוטים לפעול כאשר יש להם תחושת סכנה או הזדמנות מיידית.
  • גרום ללקוח להרגיש שהבחירה היא חלק מזהותו - כך הוא יהיה מחויב יותר.
סיכום

המסקנה המרכזית מהשוואת הקמפיינים היא שכדי לשכנע מישהו למשהו, צריך להפוך את ההליך לאישי. כל אחד רוצה לדעת איך זה משפיע עליו באופן אישי, ולא רק על רעיונות רחבים או ערכים מופשטים. אם אתה רוצה לשכנע מישהו, תראה לו איך זה חשוב לו באופן אישי, איך זה משתלב בזהותו. כאשר זה אישי, סיכוי השכנוע גדל באופן משמעותי.
הקמפיין של בני גנץ מול הקמפיין של בנימין נתניהו - שיעור במכירות ושכנוע

כאשר אנו מנתחים את הקמפיינים של בני גנץ ובנימין נתניהו, ניתן לראות הבדל מהותי בגישה השיווקית והשכנועית שלהם. ההבדל הזה יכול להוות שיעור חשוב לכל מי שעוסק במכירות, שיווק, שכנוע והשפעה על דעת קהל.

המסרים של בני גנץ - מתקפה אישית ללא פנייה אישית

הקמפיין של בני גנץ התבסס בעיקר על מתקפה ישירה כלפי בנימין נתניהו. המסרים המרכזיים שלו כללו טענות כמו:
  • נתניהו מושחת, גנב, רמאי ושקרן.
  • נתניהו מסכן את ביטחון המדינה.
  • נתניהו דואג רק לעצמו ולא לציבור.
  • נתניהו יוביל את המדינה לדיקטטורה.
  • השוואת נתניהו לארדואן ולמנהיגים אוטוריטריים אחרים.
אם נבחן את המסרים הללו, נראה שהם מתמקדים בנתניהו עצמו - במה שהוא כביכול עשה או יעשה - ולא במה שהבוחרים של גנץ יקבלו אם יצביעו עבורו. כלומר, המסרים של גנץ הם "אנטי - נתניהו", אך הם אינם יוצרים תחושת מחויבות אישית אצל המצביעים.

המסרים של נתניהו - יצירת קשר אישי עם הבוחר

בנימין נתניהו, לעומת זאת, העביר מסרים שונים לחלוטין. חלק מהמסרים שלו עסקו גם בהתקפה על גנץ, אך המסר המרכזי והחשוב ביותר היה "אנחנו נגד הם". כלומר:
  • השמאל בז לכם, שונא אתכם ולא סופר אתכם.
  • התקשורת נגדכם, האליטות מנסות להשתלט עליכם.
  • המדינה בסכנה אם גנץ ינצח, כי הוא ייתן את המדינה לערבים.
  • רק אני מייצג אתכם, אם אני לא אהיה בשלטון - זה פוגע בכם אישית.
האסטרטגיה של נתניהו הייתה הרבה יותר ממוקדת רגשית ואישית. הוא לא ניסה רק לשכנע שאסור להצביע לגנץ - אלא גרם לתומכיו להרגיש שזה מאבק אישי שלהם. כלומר, לא מדובר רק בעתיד המדינה, אלא בעתיד האישי של כל אחד ואחד מהם.

ההבדל הקריטי - האם הקמפיין אישי?

מה גורם לאנשים ללכת להצביע? אנשים נוטים לפעול יותר כאשר הם מרגישים שההחלטה נוגעת להם אישית. ההבדל המרכזי בין קמפיין גנץ לקמפיין נתניהו היה בכך שהקמפיין של נתניהו גרם לבוחריו להרגיש שהבחירות הן מאבק אישי שלהם. כלומר:
  • מצביעי נתניהו הרגישו שההצבעה היא עניין אישי שלהם - משהו שמשפיע על חייהם ישירות.
  • מצביעי גנץ, לעומת זאת, הצביעו "למען המדינה", "למען הדמוקרטיה" או "נגד השחיתות" - דברים ערכיים, אך פחות אישיים.
  • מי שמצביע למען עצמו, הסיכוי שיילך לקלפי גבוה יותר ממי שמצביע עבור רעיונות מופשטים.
האסטרטגיה של נתניהו הצליחה ליצור תחושת הזדהות רגשית עמוקה אצל תומכיו. כאשר תקפו את נתניהו, תומכיו ראו בזה התקפה עליהם אישית. לעומת זאת, הקמפיין של גנץ לא הצליח לייצר חיבור רגשי כזה, ולכן אחוזי ההצבעה בקרב תומכיו היו נמוכים יותר.

מה ניתן ללמוד מכך על מכירות ושכנוע?

המסקנה המרכזית מהניתוח הזה היא שכדי לשכנע אנשים - בין אם זה בקמפיין פוליטי, בשיווק או במכירות - חייבים להפוך את העניין לאישי. אנשים לא פועלים בגלל סיבות כלליות, אלא בגלל איך שהדבר משפיע עליהם ישירות. הנה כמה כללים חשובים שאפשר ללמוד:
  • אל תמכור מוצר - תמכור תועלת. אנשים לא קונים מוצרים, הם קונים פתרונות לבעיות שלהם.
  • אל תדבר על החברה שלך - דבר על איך הלקוח ירוויח מהמוצר שלך.
  • אל תנסה לשכנע על בסיס ערכים כלליים - התמקד במה שזה אומר ללקוח עצמו.
  • יצר תחושת דחיפות אישית - אנשים נוטים לפעול כשיש להם תחושת סכנה או הזדמנות מיידית.
  • גרום ללקוח להרגיש שהבחירה היא חלק מזהותו - כך הוא יהיה מחויב יותר.
לסיכום

נתניהו הצליח יותר מגנץ כי הוא הפך את הבחירות לאישיות עבור תומכיו. הוא גרם להם להרגיש שהם מצביעים לא רק עבור מנהיג, אלא עבור עצמם. זהו שיעור חשוב לכל מי שעוסק בשכנוע - אם אתה רוצה לגרום למישהו לבחור בך, לקנות ממך או לתמוך בך, תראה לו איך זה משפיע עליו באופן אישי.
הגדלת שיעור ההצבעה, איך לגרום למצביעים להצביע עבורך? איך לגרום לאנשים להצביע עבורך? למה אנשים לא הולכים להצביע? איך להגדיל את שיעור ההצבעה? איך למכור בצורה אישית? מהי מכירה אישית? הכל פרסונאלי, מכירה אישית, מכירה לא אישית
קמפיין פוליטי התועלת של הלקוח מוצר מחויבות ניתוח קמפיין פוליטי לגרום לאנשים לבחור בך הרגשה של הזדהות הבדל תועלת של הלקוח למה אנשים לא הולכים להצביע שיעור הצבעה איך לגרום למישהו להצביע איך לגרום למישהו להצביע לך איך למכור בצורה אישית איך לשכנע מישהו אינטרס אינטרס של לקוח אינטרסים בחירה ביבי ביבי נתניהו ביבי נתניהו מול בני גנץ ביביסטים בני גנץ בנימין נתניהו גנץ האינטרס של הלקוח הכל אישי הלקוח הלקוח שלך השכנוע של ביבי השכנוע של ביבי נתניהו התועלת של הלקוח לבחור לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום למישהו לבחור בך לגרום למישהו להצביע לגרום למישהו להצביע לך לדבר לדבר על התועלת של הלקוח להצביע להצביע לך למה הביביסטים מצביעים לביבי למכור למכור בצורה אישית לקוח לקוחות לשכנע מישהו לשכנע מישהו להצביע מצביעים מצביעים לביבי ניתוח קמפיין ניתוח קמפיין פוליטי נתניהו סוד סודות סודות השכנוע סודות השכנוע של ביבי סודות השכנוע של ביבי נתניהו סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ סודות שכנוע פוליטי פוליטיקה קמפיין קמפיין פוליטי שכנוע תועלת תועלת של הלקוח תועלת של לקוח
איך לנצח בויכוח? למה זה טוב להתווכח? רטוריקה, דיבייטינג, סודות השכנוע, איך להתווכח נכון? מה לענות בויכוח? ויכוחים, ווכחנות, מה טוב בויכוחים? איך להתכונן לויכוח? השכל של המחלוקת
איך לנצח בויכוח? למה זה טוב להתווכח? רטוריקה, דיבייטינג, סודות השכנוע, איך להתווכח נכון? מה לענות בויכוח? ויכוחים, ווכחנות, מה טוב בויכוחים? איך להתכונן לויכוח? השכל של המחלוקת
... לנצח בויכוח? למה זה טוב להתווכח? רטוריקה, דיבייטינג, סודות השכנוע, איך להתווכח נכון? מה לענות בויכוח? ויכוחים, ווכחנות, מה טוב בויכוחים? ... את האמת הפנימית שלך. אליעד מדגיש כי ההתכוננות מראש לוויכוחים, ובמיוחד האימון של הפיכת טענות והסתכלות על ההפך, מפתחת כישורי רטוריקה, דיבייטינג ויכולת שכנוע גבוהה. איך לנצח בוויכוח? מה לענות כשמאשימים אותך? איך להתמודד עם ביקורת ...
סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה, העימות של ברק אובמה מול מיט רומני, ברק אובמה נגד מיט רומני, חוסר ההשפעה של ברק אובמה, סודות השכנוע וההשפעה של אובמה, איך לנצח בויכוחים? איך להשפיע על אנשים? רטוריקה / דיבייטינג / NLP / לתכנת את התת מודע / תכנות התת מודע / אסטרטגיות שכנוע ועוד...
סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה, העימות של ברק אובמה מול מיט רומני, ברק אובמה נגד מיט רומני, חוסר ההשפעה של ברק אובמה, סודות השכנוע וההשפעה של אובמה, איך לנצח בויכוחים? איך להשפיע על אנשים? רטוריקה דיבייטינג NLP לתכנת את התת מודע תכנות התת מודע אסטרטגיות שכנוע ועוד... וכאן אנתח חלקים ... ואנתח את חלק מהסיבות שבגללן מיט רומני נחשב למנצח של הדיבייט הראשון שלו מול ברק אובמה, בגלל צורת הניסוח הלקויה והשגויה של ברק אובמה. ואחשוף, את סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה, ואת סודות חוסר ההשפעה של ברק אובמה. ... בודק את אמיתות מה שהוא שומע, אוטומטית הוא מטיל ספק במה שהוא שמע, שזה לא בהכרח רצוי כאן. ולכן, ברק אובמה היה יכול לנסח את המשפט שלו בצורה יותר משכנעת, בצורה שבה המשפט הראשון ... שואל את עצמו, אולי השאלה כאן היא דווקא X? ולמה הוא לא רוצה שנשאל על X? ועוד אוסיף ואומר, שגם הניסוח של השאלה כאן הלילה, היא, גם הוא חלש מידי. כי במקום לדבר על השאלה בגוף שלישי, היה אפשר לדבר בגוף ראשון של ולכן, אנחנו ... למושל רומני יש פרספקטיבה שאומרת ש... (דעתו של מיט רומני). לי, יש נקודת מבט אחרת. אני חושב ש... אני חושב ש... ועכשיו, זה באופן בלעדי הולך להיות לפי המצביעים - אתם - איזה דרך עלינו ... אליו בתור מושל וכיוב תארים מקבילים, שזה בעצם מזכיר את החשיבות של מיט רומני. ובנוסף לזה, גם רצוי כמה שפחות פעמים להזכיר את השם של מיט רומני. ורצוי לדבר עליו בגוף שלישי, בלי להזכיר ... זה בצורה טובה ונכונה, בעצם אפשר להעביר מסרים סמויים לשומעים, בלי שהם מודעים לכך. ואחכ המשיך לטעות אובמה ואמר ועכשיו, זה באופן בלעדי הולך להיות לפי המצביעים - אתם - איזה דרך עלינו ... שאני עוזר ואמשיך לעזור לנו לצאת ממנו. או במילים אחרות, הטעות הנוספת של אובמה היא, שהוא הציג את הדברים בצורה שבה משתמע שכאילו באמת יש שאלה, באיזו דרך לבחור. ושכאילו בכלל הדבר נתון לדיון, באיזו דרך צריך ללכת ובאיזו דרך צריך לבחור. ועוד טעות עשה אובמה בניסוח ... מידי, ביחס לדרך של מיט רומני, בניסוח שלו שאומר בדרך שעזרה להכניס אותנו לבוץ הזה. וכמובן שהמילה עזרה, נאמרת כאן בציניות. אבל אעפכ יש מקרים שבהם צריך לדבר בצורה ברורה וחד משמעית ולא ... עזרה, היא מילה רכה, שאומרת בעצם, שהסיבה שארהב בבוץ הזה, היא לא רק בגלל הדרך של מיט רומני, אלא גם בגלל עוד סיבות. וגם אם זה נכון או לא נכון, אסור לדבר בצורה רכה. והמילה עזרה, בעצם מעבירה מסר שאומר, שלא רק הדרך של מיט רומני אשמה בכך, אלא גם שיש עוד גורמים. וזה כמובן סוג של לימוד זכות על הדרך של מיט רומני. ולכן היה צריך לדבר בצורה חד משמעית, שמאשימה עד ... כמובן ניסוח שגוי, שבו הוא מתייחס אל עצמו כאל תוכנית ברמה התוכנית ולא ברמת הביצוע. מה שהוא היה צריך לומר זה משהו בסגנון של מה שאני אעשה זה.... דהיינו, לדבר על הרעיון שלו כעל פעולה ... ארהב, והיא הטעות הגדולה ביותר שעשינו. ואני.... דהיינו, לא התשובה הנכונה, זה דיבור חלש, שנותן לגיטימציה גם לדעתו של האדם השני. אובמה: OK. הרשה לי תן לי לדבר באופן ספציפי על מה שאני חושב ... לעשות (Well, let me talk specifically about what I think we need to do) שוב פעם דיבור מתרפס בניסוחים של מה אני שאני חושב במקום מה שהיה עליו לומר תן לי לדבר, על מה שאנחנו צריכים לעשות בהשמטה של אני חושב ש. וגם דיבור מתרפס (מנומס) של הרשה לי לדבר על.... שבמקום זה, כנשיא ... אתה לא אמור להיות מנומס. אאכ אתה לא בטוח בעצמך, ואתה חושב שאולי אתה טועה ושאולי השני צודק... שאז אתה מדבר בצורת דיבור עדינה וכולי. וגם אם אתה מוכרח לדבר בצורה עדינה, עדיין עליך ... שעליו אתה לא מסכים עם היריב שלך, אולי אתה טועה והיריב שלך צודק. והכל בגלל שאתה נותן קרדיט ליריב שלך בנקודת ההתחלה. ולכן, המומלץ ביותר הוא, כמה שפחות לדבר על מה שהיריב שלך חושב, ולא ... וזה המקום שבו יש הבדל (ביני לבין רומני). כי התכנית הכלכלית המרכזית של המושל רומני קוראת ל... (רעיון כלשהו). אני חושב שזאת אחד מהשאלות המרכזיות של הקמפיין הזה. (And this is where ... costs onto middle-class Americans, I think is one of the central questions of this campaign.) וכאן הוא שוב פעם טועה, בכך שהוא מתייחס בצורה מכובדת לקמפיין של רומני. והוא מכנה את הקמפיין של רומני, תוכנית כלכלית, ... את הטעות שעשה אחכ אובמה, כשהוא אמר אני חושב ש... (כאשר אתה הנשיא, אתה לא חושב ש... אלא אתה אומר ש... כי אתה צודק תמיד) שזאת אחת מהשאלות המרכזיות של הקמפיין. שבכך הוא משדר, שהוא עצמו חושב שיש כאן שאלה. כי אם אתה חושב שאתה צודק, אז אין כאן שאלה. והיה עליו לומר, וזה אחד הדברים שיתבררו לכם בקמפיין הזה (שרומני אסון ושאני ... תצביעו עבורי, אז אני מבטיח שאני אלחם... (and if youll vote for me, then I promise Ill fight just as hard in a second term.) כמה משפט סיום מטופש ולא משכנע, יכול להיות משפט הסיום הזה. ...
סודות השכנוע / ללמוד לשכנע - חשדנות / מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים?
סודות השכנוע ללמוד לשכנע - חשדנות מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות המרכזיים בתורת השכנוע ובתורת המכירות, שאומר שככל שהאדם ירגיש יותר בנוח במחיצתך באופן כללי, כך יהיה לך יותר קל לשכנע אותו בכל דבר באופן ספציפי. ובין השאר אשיב גם לשאלות: מה עומד מאחורי הרעיון הזה? ואיך הוא פועל? ולמה כאשר מישהו מרגיש נוח במחיצתך ... על קבלת ההחלטות שלו? ומה קורה מאחורי הקלעים של התהליך? ולמה יש לאדם חשדנות? ואיך אפשר לגרום למישהו לתת בך אמון? ואיך המוח של האדם פועל? ולמה האדם רוצה לתת בך אמון? ואיך לנצל את זה? ועוד. והעניין הוא, שבתוך המנגנון של האדם ... האימות שלו, את רמת האמיתות של האינפורמציה שהוא נחשף אליה. שזה בעצם אומר, שכאשר אתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, אוטומטית בתת המודע שלו, הוא בודק ומטיל ספק בכל האינפורמציה שאתה מעביר אליו. והוא בודק ושוקל עם עצמו, האם להסכים או ... לעקוף, או על כל פנים לפחות להשתיק את מנגנון האימות והחשדנות שיש באדם ששומע אותך, כדי לגרום לו להסכים איתך? וכאן בעצם מגיעה התשובה שאומרת, שכלל שהאדם השני ירגיש יותר בנוח איתך ובמחיצתך בכל המובנים, כך ממילא יהיה לך הרבה יותר קל לשכנע אותו בכל דבר, ומנגנון האימות שיש בתוכו, הופך להיות לפחות ערני ולפחות פעיל. והשאלה הנשאלת היא, למה בעצם כאשר מישהו מרגיש בנוח ... האימות הפנימי של האדם, לא תמיד באמת מחפש את האמת, אלא בעיקר מנסה להתאים את האמת ואת האינטרס האישי של האדם. כי האדם לא באמת מחפש תמיד אך ורק את האמת. אלא האדם גם רוצה שהאמת תהיה טובה עבורו וכיוב. כך שעיקר הסיבה שהאדם ... רוצה לגרום לו נזק כלשהו. ואז ממילא מנגנון האימות של האדם, פחות פעיל. וממילא יותר קל לך לשכנע את האדם, גם בדבר שאולי הוא לא היה רוצה להסכים איתך. ויש כאן עוד עומק מסוים, והוא, שמנגנון האימות של האדם, כאשר הוא פועל, הוא יוצר ... המודע של האדם צריך לבדוק את אמיתות המידע שהוא מקבל מהסביבה. כך שבמקום כלשהו, יש לאדם אינטרס ורצון שלא לבדוק את אמיתות המידע שהוא מקבל, אלא לסמוך על המידע שהוא מקבל, ולהאמין שהוא אמת, בלי הצורך לבדוק אותו ולפחד שמא יקרה ... האדם מרגיש יותר מידי בנוח, ואז דווקא הוא מתחיל להיות יותר מידי חשדן. ולכן צריך לדעת איך לגרום למישהו להרגיש בנוח, אבל שיהיה בצורה טבעית. שלא יחשוד שמנסים להרדים לו את מנגנון הבקרה העצמית שלו. ואתה, כאשר אתה מרגיש בנוח יותר מידי ...
NLP / סודות השכנוע / לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע?
... סודות השכנוע לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע? וכאן אבאר עוד אחד מהעקרונות החשובים ביותר בשכנוע והעברת מסרים, והוא העיקרון של דיבור אובייקטיבי ודיבור סובייקטיבי. ואסביר את היתרונות ואת החסרונות של דיבור אובייקטיבי ושל דיבור סובייקטיבי? ומתי לדבר אובייקטיבי ומתי לדבר סובייקטיבי? ולמה לפעמים דיבור אובייקטיבי יותר יעיל ולפעמים לא? ולמה לפעמים אתה מרגיש יותר בנוח עם עצמך לדבר בצורה אובייקטיבית או בצורה סובייקטיבית? ואיך לשלב את שתי צורות הדיבור? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי מבחינה אובייקטיבית לגמרי, דהיינו, נקודת מבט נייטרלית לגמרי שאין לה ... נכונים לא נכונים באותה המידה ממש. וכאשר מנסים לשכנע מישהו במשהו, פירושו של דבר שהוא, שמנסים לגרום לו להתייחס לרעיון סובייקטיבי, כאל רעיון אובייקטיבי. כי מצד האמת האובייקטיבית הגדולה ביותר, כל הדעות כולן וכל ההעדפות כולן, הן רק סובייקטיביות בלבד. ולהשתכנע במשהו, ... דיבור אובייקטיבית, זה יגרום לכך שתצליח פחות לשכנע את האדם השני להסכים איתך. והסיבה לכך היא, שלפעמים צורת דיבור סובייקטיבית, היא נתפשת בעיני השומע, כצורת דיבור פחות מאיימת ויותר מכילה. שהיא נותנת לגיטימציה גם לדעה ... יותר לחץ, על ידי דיבור אובייקטיבי, ומתי צריך לדבר בצורה יותר עדינה של דיבור סובייקטיבי, כדי שהצד השני יוכל להכיל את הרעיון שלך, בלי להרגיש מאוים. וכמובן שאפשר גם לשלב את צורות הדיבור האלו. כגון לדוגמה להתחיל בדיבור ... אתה צודק ולא רק אתה צודק. ולפעמים יותר קל לך לדבר בצורה אובייקטיבית. כי בדיבור סובייקטיבי, אתה בעצם חושף את הספקות שיש לך לגבי מה שאתה אומר. וברגע שאתה אומר אני חושב ש, אז בעצם אתה עצמך מרגיש את חוסר הנוחות של עצמך עם מה שאתה עצמך אומר. ואז לפעמים יותר קל לך לדבר בצורה אובייקטיבית. ובסיכומו של דבר, כאשר אתה מציג רעיון כלשהו, או כאשר מציגים בפניך רעיון כלשהו, שים לב לצורת הדיבור, עד כמה היא סובייקטיבית ועד כמה היא ...
סודות השכנוע / שתילת מחשבות - "למה אתה לא מבין ש" - צורת ניסוח שגויה, איך לא לתת לגיטימציה לרעיון שאתה לא מסכים איתו? איך לא להפסיד בוויכוח? רטוריקה, איך לא לשתול מחשבות?
סודות השכנוע שתילת מחשבות - למה אתה לא מבין ש - צורת ניסוח שגויה, איך לא לתת לגיטימציה לרעיון שאתה לא מסכים איתו? איך לא להפסיד בוויכוח? רטוריקה, איך לא לשתול מחשבות? וכאן אנתח מקרה לדוגמה, של אדם שמנסה לשכנע אדם אחר בטענה כלשהי. ואחרי מספר ניסיונות שכנוע שלא הצליחו, אמר אותו האדם שרוצה לשכנע, לאדם שאותו הוא רוצה לשכנע למה אתה לא מבין ש (טענה כלשהי)... ?. וכאן אבאר למה זו טעות להתנסח בצורה הזאת? וכיצד דווקא המשפט הזה שנראה שכאילו ... על העובדה הזאת נשאלת השאלה למה וכך יוצא המשפט למה + אתה לא מבין ש.... והמשמעות של זה היא, שכאשר המשכנע אומר לשומע, למה אתה לא מבין ש, המשמעות של זה היא, שהמשכנע נכנע והסכים שאכן קיימת עובדה קיימת במציאות, והיא שהשומע לא מבין ש. ועכשיו השאלה של הרוצה לשכנע היא למה אתה לא מבין ש. וזאת כמובן סוג של כניעה. דהיינו, לא הצלחתי לשכנע אותך ש... ואני לא יכול לשכנע אותך ש... ועכשיו רק נשאר לשאול, למה אתה לא מבין ש... כי זה שאתה לא מבין ש... זאת עובדה קיימת, שגם המשכנע מראה שהוא מסכים עם זה שהשומע לא מבין ש... ועכשיו נשאר רק לשאול למה הדברים הם כך ולא אחרת. כמו ששואלים, למה קרתה ... ובכל מקרה הרעיון הוא, שצורת ניסוח של למה אתה לא מבין ש..., מוסתרת בתוכה הסכמה לעובדה שניסיונות השכנוע נכשלו, ועכשיו רק צריך לברר למה השכנוע לא הצליח. ובנוסף, ברגע שמושמע המשפט למה אתה לא מבין ש..., הרי שהמשפט הזה, לא רק שהוא לא מחזק את הטענה המקורית שרוצים לשכנע בה, אלא גם שהוא מעורר את ההתנגדות האפשרית לרעיון שבו רצית לשכנע את האדם השני. כי המשמעות של למה אתה לא מבין ש..., היא שקיימת אכן האפשרות שהאדם השני לא יבין אותך, ושקיימת האפשרות ... רק כאשר אתה מנסה לעשות החלשה סמויה למחשבה של האדם השני. דהיינו, שאתה לא מראה בצורה גלויה שאתה רוצה לגרום לו לשנות את דעתו. אבל ברגע שיש ויכוח גלוי, שבו בצורה גלויה אתה מנסה לשכנע אדם אחר לקבל את דעתך, במקרה כזה צורת הניסוח למה אתה לא מבין ש... למה אתה חושב ש..., היא בעצם מראה נתינת לגיטימציה ... לשלול + היא מעוררת אצל השומע את הרצון שלו לחזק את עמדתו ולהתבצר בה. ולכן, גם כאשר אתה לא מצליח לשכנע מישהו ברעיון כלשהו, עליך לשים לב, שאתה לא נותן בטעות לגיטימציה נסתרת לדברים שלו. אז איך כן להתנסח בצורה ...
NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, איך לשכנע?
NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, איך לשכנע?
... ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, איך לשכנע? מהם הסודות לשכנוע וליצירת מוטיבציה? במהלך ההרצאה, אליעד מתאר את התהליכים המנטליים המניעים אנשים ואת הדרך שבהם ניתן להבין ולעצב ... טעם מושלמת, אלא פשוט לאכול לשם הבריאות. כאשר אליעד מדבר על הדרך שבה אפשר לשכנע אחרים, הוא מציין שהמפתח הוא לזהות אם הם מחפשים להשיג מטרה מוחלטת או יחסית. אם הם רוצים את המוחלט, אז קשה להם להשיג את המטרה, ... משמעות לדברים יחסיים, מה זה אומר? זה אומר גם את ההפך שלו זה אומר שאם אתה רוצה לגרום למישהו לרצות משהו יחסי אתה צריך לשים לב שהוא לא רוצה להשיג מטרה מוחלטת עם הדבר היחסי הזה. אם נגיד לדוגמה אתה רוצה נגיד לגרום, ... לאכול, אז אתה אומר לו לא, זה לא מוחלט לאכול זה רק יחסי זה לא מוחלט, אוכלים בשביל תועלת יחסית כזו או אחרת, אה באמת אז מה אפשר לאכול את זה למרות שיש חסרונות?, כן עכשיו אפשר לאכול את זה למרות שיש חסרונות. הבנת? ש: ...
דיבייטינג / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע
... שכנוע - רק צודק רק טועה גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע , כושר שכנוע כאשר מישהו לא מסכים איתך וברצונך לשכנע אותו, באפשרותך לעשות זאת במספר דרכים אפשריות. כאן נסביר חלק מהדרכים, וגם חלק מהיתרונות והחסרונות של ... ולהציג את דעתך הנגדית. אפשרות 2 - להסכים עם דבריו בצורה מלאה, ואחכ לגרום לו לנסות לחשוב את ההפך, שזאת בעצם דעתך המקורית. אפשרות 3 - להסכים עם דבריו בצורה חלקית, ואחכ לנסות להוסיף ... אפשרות 2 - להסכים עם דבריו, שאכן הדבר הוא רע ולא טוב. ואחכ לנסות לשכנע אותו שהדבר הוא טוב ולא רע. אפשרות 3 - להסכים איתו שהדבר הוא אכן גם רע, ושהוא גם צודק. אבל שאעפכ הדבר ... שהוא רק טועה ושאתה רק צודק. 2 - לומר לו שהוא רק צודק, ואחכ לנסות לשכנע אותו שהוא רק טועה ורק אתה צודק. 3 - לומר לו שהוא אכן גם צודק, אבל גם אתה צודק. ועכשיו נסביר את ... אפילו טיפת לגיטימציה לדעתו. ואז הוא מתחזק בדעתו, ואחכ זה יוצר קושי לשכנע אותו להסכים רק עם הדעה הנגדית, או גם עם הדעה הנגדית. ומנקודת המבט הזו, הכי טוב, זה לשלול לגמרי את ... רק צודק. גם במקרה כזה, לפעמים, אם תסכים איתו שהוא גם צודק, זה יכול לגרום לו להחזיק בדעה שלו שהוא רק צודק. ולכן מנקודת המבט הזו, הכי מומלץ זה לנקוט את העמדה ההפוכה והמנוגדת לגמרי ... מוחלטת של דעתו של היריב שלך. שהיא ערעור הביטחון העצמי שלו בעצמו, ולגרום לו לחשוב שהוא משוגע. ואחכ אפשר להציג לו את הדעה הנגדית. אבל, בדרך הזו יש גם חיסרון מאוד גדול. והוא, ... זה ישמור על האגו שלו. ואז הוא לא ירגיש מאוים. ואז אחכ יהיה יותר קל לשכנע אותו שהוא לא רק צודק אלא גם צודק וגם טועה, או רק טועה. ובכל מקרה, כאשר שוללים לגמרי את קיומו העצמי ... טועה. והאפשרות הזאת אומרת, שאם אתה לא מסכים עם מישהו, אז באפשרותך לגרום לו להבין שאתה מסכים איתו לגמרי, ושהוא רק צודק. ואחכ לנסות להביא אותו להסכמה שונה, שבה הוא יבין שהוא גם ... שהוא צודק, כדי לא לאבד את הכוח שלו. והאפשרות הזאת אומרת, שאם ברצונך לגרום למישהו לשנות את דעתו, אז באפשרותך לגרום לו להרגיש 0 אחוזי איום, ו 100 אחוז הסכמה שלך עם דעתו. ואז האדם משחרר את כל מנגנוני ההגנה שלו, שגורמים לו ... כביטוי של הדעה הראשונה. ויש כאן הטעיה ומניפולציה, ואעפכ גם זו שיטת שכנוע, לטיפוסים שרוצים שיכבדו אותם ושיאמרו להם שהם צודקים, גם כאשר הם עצמם מבינים שהם טועים. ולפעמים אפילו ... ואת הגאווה שלו ואת הרצון שלו לצאת צודק, ואחכ יכול להיות יותר קל, לגרום לו לשנות את דעתו ולחשוב אחרת. וכמובן, שבדרך הזאת יש גם חיסרון. והוא, שכאשר אומרים לאדם שהוא רק צודק, ... מתחיל לחשוב שהדעה שלו היא מחויבת המציאות. ואז אחכ עוד יותר קשה לשכנע אותו, שהוא לא רק צודק וכולי. ויש גם עוד אפשרות נוספת, שבה מצד אחד כן מסכימים עם האדם, ואומרים לו שגם ... היתרונות ואת החסרונות, שיש בשני הקצוות שלה. ומהי הדרך הטובה ביותר לשכנע בן אדם לשנות את דעתו? תשובה: הדרך הטובה ביותר, היא שאתה תדע את כל הדרכים האלו, ושבזמן אמת תעשה התאמה אישית, בין הדרך שבה אתה בוחר לשכנע את האדם, לבין הרצון של האדם שאותו אתה רוצה לשכנע. והכי טוב זה לדעת לתמרן בין הדרכים השונות. ולהיות מודע בזמן אמת, לדרך שבה אתה בוחר להשתמש. ולשנות ... אחת אחרי השנייה וכיוב, ולראות מה הכי עובד, ודרך שם לסגור עסקה ולשכנע את הלקוח במה שאתה רוצה לשכנע אותו. ועוד נוסיף, כי אסטרטגיות השכנוע האלו, באות לידי ביטוי ברמת המילים של השיחה. כי באפשרותך לשלב בשיחה שלך עם הלקוח, מילים מאוד ספציפיות, שמבטאות מסרים מסוימים, שהם בעצם הובלה את האדם, בכל אחת מהדרכים הנל. והכי טוב ... על האדם להעמיק את ההבנה שלו בנושא הזה, ואז על ידי זה הוא ירכוש כושר שכנוע ויכולת ניהול משא ומתן ויכולת מכירה ואת כל שאר היכולות, בצורה הטובה ביותר. ...
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
שיווק ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה
... ומכירות, טכניקות לשכנוע, להגדיל מכירות, איך למכור, איך לשכנע, סודות השכנוע, NLP, ניהול משא ומתן, לגרום למישהו לשנות את דעתו, להשפיע על אנשים, מנהיגות, אסטרטגיות מכירה איך לגרום לאדם לשנות את דעתו מבלי להיכנס לקונפליקט? אליעד כהן מסביר באופן מפורט כיצד ניתן לשכנע אדם לשנות את דעתו, מבלי ליצור אצלו התנגדות או קונפליקט פנימי. אליעד מדגיש שכדי לשכנע מישהו, אסור לומר לו במפורש שהדעה שלו אינה נכונה, מכיוון שכך מעוררים אצלו תחושת איום והאגו שלו נכנס למגננה. במקום זאת, אליעד מציע שיטה הדרגתית של הזדהות ... החדש כתוספת מעניינת למשחק שלו, הוא יגיב בחיוב. כיצד לשכנע על ידי חיפוש המכנה המשותף? אליעד מסביר כי טכניקה יעילה לשכנוע היא לא לחפש מיד את נקודת המחלוקת, אלא לרדת לשורש ולמצוא את המכנה המשותף העמוק ביותר בין שני הצדדים. הוא נותן דוגמה של שני מדריכים שמתווכחים על שיטת הדרכה מול ... איתו? אליעד מציין שזה תלוי באישיות של האדם שאותו רוצים לשכנע. יש אנשים בעלי ביטחון עצמי נמוך, שדווקא אמירה ברורה שהם טועים עשויה לחזק אותם ולשכנע אותם לשנות דעה, כי הם מחפשים דמות סמכות שתנחה אותם. לעומת זאת, אדם בעל ביטחון עצמי גבוה או אגו חזק לא יקבל בקלות אמירה שהוא טועה, ולכן עדיף להסכים איתו תחילה, לחזק ... החלופית. הוא נותן דוגמה מורכבת וקיצונית במיוחד של ניסיון לשכנע מחבל שרוצה להרוג יהודים, כיצד להפוך את דעתו על ידי כך שיבין שהדרך הטובה ביותר להשיג את המטרה העמוקה שלו (למשל שהאנשים יאמינו במוחמד) היא דווקא לא להרוג אותם, אלא להעניק להם הטבות ולהביא אותם בדרכי שלום אל אמונתו. האם שכנוע הוא בהכרח מניפולציה או שקר? אליעד מדגיש כי מנקודת מבט אבסולוטית אין אמת מוחלטת, ולכן כל שכנוע יכול להיות גם אמת וגם שקר בו - זמנית. לדבריו, מה שחשוב הוא שהאדם שמנסה לשכנע יאמין באמת שהדעה שהוא מנסה להעביר טובה יותר עבור הצד השני. אם הוא מרגיש שהוא משקר, הוא ייכשל בתהליך השכנוע. הוא מציין גם ששכנוע מוצלח הוא כזה שבסופו של דבר הצד השני מרגיש שהרעיונות החדשים הם למעשה רעיונותיו שלו. מתי להזדהות עם הצד השני עשויה להיות טקטיקת שכנוע יעילה? אליעד מסביר כי אחת הדרכים היעילות לגרום לאנשים להקשיב ולשנות את דעתם היא תחילה להסכים איתם באופן מלא. הוא מתאר מצב שבו האדם השני מחפש אישור לרעיונותיו, ... שהסיטואציה המקורית דומה לה וכך לשנות את דעתו. לסיכום, מה הסוד האמיתי של השכנוע לפי אליעד כהן? הסוד לפי אליעד הוא לא להפעיל לחץ ישיר על עמדותיו של האחר, אלא ליצור תחושת הזדהות, אמון וביטחון. לאחר מכן, באמצעות פירוק הרעיון עד לרמה בסיסית משותפת, מתאפשר להציג בהדרגה רעיונות נוספים ולשכנע את האדם בדרך עקיפה אך אפקטיבית יותר. איך לשכנע מישהו לשנות דעה? טכניקות שכנוע NLP איך ליצור הזדהות בשכנוע? ניהול משא ומתן מוצלח מתי להסכים ומתי להתנגד בשכנוע? אסטרטגיות למכירות יעילות ...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
... ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק איך משפיעות המילים רק וגם על יכולת השכנוע? בהרצאה זו אליעד כהן מסביר לעומק כיצד המילים רק וגם משפיעות על יכולת השכנוע, שיווק ומכירות, NLP והשפעה על התת - מודע. ההסבר מתחיל ... את המחויבות על ידי שימוש במילה רק. כיצד להשתמש במילים רק וגם לשכנוע? אליעד נותן דוגמאות נוספות מתחומי המכירות והשכנוע: אם רוצים לעודד אדם לאכול בריא, להגיד לו תאכל גם בריא ... ההתנגדות שלו לרעיון. לדוגמה, כשמישהו מתעניין בדתיות ואתה רוצה לגרום לו לפקפק בהחלטתו, שאל אותו: אתה באמת רוצה להיות רק דתי?, בכך ... לו שהיעדר זוגיות הוא הגורם לאומללות, כלומר, הופכים את הרצון לדבר הכרחי ובלתי נמנע. מהי החשיבות של הדיוק במילים בשיווק ובמכירות? אליעד מדגיש שכל מילה שנבחרת בזמן שכנוע משפיעה על המודעות והתת - מודע של האדם. הוא מסביר כיצד ... להבין לעומק את המשמעות של כל מילה חיונית ביותר להשפעה ושכנוע. על מנת להצליח בכך, דרוש פוקוס מקסימלי. הוא מציע להקשיב ... אנחנו, נוצרת הזדהות, לעומת אתה שיוצר תחושת בידוד. לדוגמה, בשכנוע קבוצתי, עדיף לומר אנחנו רוצים משהו, במקום אתה רוצה משהו. ... את האדם להכרה של רעיון מסוים באמצעות שליטה מדויקת בשפה. איך לשכנע אנשים? מהן טכניקות NLP? כיצד להשפיע על התת - מודע? הצלחה במכירות ושיווק איך להפוך רעיון לאפשרות? מה ההבדל בין רק לגם בשכנוע? כיצד להשתמש בשפה ליצירת הזדהות? ...
שכנוע / שינוי עמדות - למה כדאי ללמוד את חוקי השכנוע? למה לכל אחד כדאי לדעת את סודות השכנוע? מה הדברים הטובים שיצאו לך מלדעת איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע את עצמך? איך לא לתת לאחרים לעבוד עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע, ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע
שכנוע שינוי עמדות - למה כדאי ללמוד את חוקי השכנוע? למה לכל אחד כדאי לדעת את סודות השכנוע? מה הדברים הטובים שיצאו לך מלדעת איך לשכנע? איך לשכנע אחרים? איך לשכנע את עצמך? איך לא לתת לאחרים לעבוד עליך? ללמוד שכנוע, ללמוד NLP, לימודי שכנוע, כושר שכנוע , ללמוד איך לשכנע אנשים, ללמוד טכניקות שכנוע וכאן אבאר, למה כדאי לכל אחד ללמוד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע? ואפילו לדוגמה מי שחי לבד, ולא בחברת בני אדם, למה גם לו כדאי ללמוד איך לשכנע אנשים? ואסביר את ההיבטים השונים ואת התועלות השונות שיכולות לצמוח לאדם, מכך שילמד את סודות השכנוע ואת חוקי השכנוע. וגם אפילו עבור מי שחי כל חייו לבדו במדבר, בלי חברת בני אדם, גם הוא יקבל תועלת, מלימוד והבנה של חוקי השכנוע ושינוי עמדות. והמהות של שכנוע היא, שאדם שנוקט בעמדה אחת, מסכים ... כי את אותו המטבע, אפשר לראות אותו מאין סוף זוויות ונקודות מבט שונות. וכאשר אדם שנוקט בעמדה אחת, מתחיל לחשוב בצורה חדשה, הרי שזה תהליך של שכנוע. שהאדם משתכנע ומסכים לשנות את עמדתו ואת המקום שממנו הוא רואה את הדברים, ולהתחיל לראות את הדברים גם מנקודת מבט אחרת. ותהליך שכנוע עצמי, קורה אצל האדם, בכל פעם שהוא משנה את הדעה שלו לגבי דבר כלשהו. ובכל פעם שהאדם לומד דבר חדש וחושב בצורה חדשה על דבר כלשהו, הרי שזה סוג של שכנוע. ולשכנוע, יש חוקים משלו, שהם חוקי השכנוע וסודות השכנוע. דהיינו, אנשים משנים את דעתם, בצורה סיבתית של סיבה ותוצאה לפי חוקיות כלשהי. כי יש תהליך מדויק ביותר, שהוא גורם לאדם להשתכנע ולהיות משוכנע בדעה כזו או אחרת. ולכל אדם בעולם, כדאי מאוד ללמוד את חוקי השכנוע ואת סודות השכנוע. דהיינו, ללמוד כיצד עובד המנגנון של השכנוע ושל החלפת הדעות של האדם, מדעה אחת, לדעה אחרת. ומי שילמד את סודות השכנוע, יצמחו לו מכך תועלות רבות. ואחת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכל אישי, למכור בצורה אישית, ניתוח קמפיין פוליטי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ, למה הביביסטים מצביעים לביבי? האינטרס של הלקוח, לדבר על התועלת של הלקוח, לגרום למישהו לבחור בך, איך לגרום למישהו להצביע לך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל התנהגותי קוגניטיבי, מאמן אישי לילדים, אימון אישי להפרעות קשב ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 10_08_2025 השעה 16:37:09 - wesi1