... מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל
יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון
ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך להפוך חיסרון
ליתרון בשכנוע מכירתי? במהלך הרצאה זו, אליעד כהן דיבר על השיטות השונות שבהן ניתן למכור ... חיסרון, תוך כדי הצגת החיסרון
כיתרון בעיני הלקוח. הוא הציע שיטה בה, כאשר ללקוח יש התנגדות או שאלה לגבי החיסרון ... ליצור קשר בין החיסרון לבין
היתרונות של המוצר, כך שיתקבל רושם שהחיסרון הוא תנאי הכרחי להשגת
היתרון. השלב הראשון בהצלחה בשיטה הזו הוא להבין מהם
היתרונות המרכזיים של המוצר, ולהבין אילו
יתרונות הלקוח מעריך במיוחד. לאחר מכן יש לחפש קשר סיבתי בין החיסרון לבין
היתרון שהלקוח רוצה, כך שיתקבל המראה שהחיסרון בעצם נדרש כדי ליהנות
מהיתרון. דוגמה לכך מביא אליעד כהן מתוך המציאות, כמו השיח על מיסים גבוהים במדינת ישראל. ... המיסים הם חיסרון שנוצר עבור
יתרון שמספק ביטחון מדאעש, חמאס ואיראן. הכוונה כאן היא להציג את החיסרון כמחיר שצריך לשלם עבור
יתרון הרצוי. ואולם, אליעד כהן מזהיר כי לא תמיד הקשר בין החיסרון לבין
היתרון הוא באמת נכון. ייתכן שהכספים שנגבים במיסים אינם באמת מוקצים לביטחון, או שאי לכך ... צריך לשאול את עצמו: - האם
היתרון שאותו הוא מקבל אכן קיים במציאות, או שהוא מוגזם? - האם הקשר בין החיסרון
ליתרון הוא הכרחי, או שמא מדובר בטריק לשכנוע? - האם יש אפשרות לקבל את
היתרון ללא החיסרון הזה? כהן מסביר כי הלקוח יכול להימנע ממניפולציות אם הוא שואל את ... מציין כי שיטת החיסרון לטובת
היתרון היא כלי עוצמתי בשכנוע, אך על הלקוח להפעיל שיקול דעת ולוודא שהחיסרון שהוא מקבל אכן מוצדק,
ושיתרון שהוצג לו הוא אכן אמיתי, ולא מניפולציה בלבד. איך לזהות מניפולציות בשכנוע? איך ... במכירה? איך להפוך חיסרון
ליתרון? סודות השכנוע והשפעה על אנשים איך לזהות שקרים והטעיות? איך ניתן למכור מוצר עם חיסרון ולהפוך אותו
ליתרון? כאשר מוכרים מוצר עם חיסרון, יש צורך לדעת כיצד להתמודד עם שאלות הלקוח ולשכנע ... היא ליצור קשר בין החיסרון
ליתרון שיש במוצר, כך שהחיסרון ייראה כהכרחי להשגת
היתרון הרצוי. איך הופכים חיסרון
ליתרון בשכנוע מכירתי? השלב הראשון הוא לזהות מהם
היתרונות המרכזיים של המוצר ומהם
היתרונות שהלקוח מעריך במיוחד. לאחר מכן, יש ליצור קשר סיבתי בין החיסרון הקיים
ליתרונות שהלקוח רוצה, כך שנראה שהחיסרון הוא למעשה תנאי הכרחי לקבלת
היתרון. מהי דוגמה מהמציאות לשכנוע מסוג זה? ניקח לדוגמה את נושא המיסים הגבוהים במדינת ... אלו. האם הקשר בין חיסרון
ליתרון תמיד נכון? חשוב להבין שלא תמיד הקשר הזה נכון במציאות. גם אם מסבירים שהמיסים ... כאשר מוצג קשר בין חיסרון
ליתרון, יש לבדוק האם הקשר באמת הכרחי או שהוא רק כלי שכנועי. איך שיטה זו מיושמת בתחומים ... כאשר מוצג חיסרון כמחיר הכרחי
ליתרון, יש לשאול: - האם באמת אי אפשר לקבל את ה