... מיותרת, עבור כל אחד מהצדדים שמנהלים את המשא והמתן. ועל האדם להבין, שלכל נקודת מבט אפשרית על העסקה, יש את
היתרונות ואת החסרונות שלה. דהיינו, ברמה הלוגית והרעיונית, ... לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר שלו, ומי שרוצה לשכנע מישהו אחר, לחשוב בצורה כלשהי, הוא בעצם צריך להכיר, את
היתרונות ואת החסרונות שיש בכל נקודת מבט אפשרית, על אותו ... של הלקוח יהיו טובים יותר, אם הוא ירכוש את המוצר תמורת משאבים אחרים של הלקוח. ועל המוכר להבין ולדעת, מה
היתרונות ומה החסרונות הקיימים, ברעיון שאומר, שיהיה טוב יותר ... להבין, שלשכנע מישהו לקנות מוצר, זה בעצם לשכנע אותו להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית, שמסתכלת על
היתרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה, יותר מאשר על החסרונות ... בלנסות לגרום לאותו לקוח פוטנציאלי, להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית ומוגדרת, שרואה יותר טוב את
היתרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה, יותר מאשר את ... של שכנוע, הוא בעצם, שגורמים לאדם האחר, לשנות את נקודת המבט שלו על המציאות. באמצעות זה שהוא מסתכל טוב יותר על
היתרונות היחסיים, שיש בנקודת המבט שרוצים שהוא יסתכל על ... לשכנע מישהו לחשוב בצורה כלשהי, שאז ממילא הוא יפעל לפי מה שהוא מבין, הרי שבעצם, בכך מנסים לגרום לו, להסתכל על
היתרונות היחסיים, יותר מאשר על החסרונות היחסיים, שיש באותו ... שבאמצעותן כל אחד מהצדדים, מנסה לגרום לצד השני, להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית, שרואה יותר את
היתרונות ופחות את החסרונות, של נקודת המבט, של זה שרוצה לשכנע ... לגרום לאותו אדם אחר, להשתכנע בכך, שרעיון אחד, נכון יותר מאשר רעיון אחר. על ידי זה שהוא יראה טוב יותר את
היתרונות היחסיים של אותו הדבר, ויראה פחות טוב, את החסרונות ... עלות כלשהי, לכל אחד מהצדדים. והצדדים צריכים לחשוב, שהתועלת, גדולה מהעלות. וזה קורה, על ידי זה שהם רואים את
היתרונות היחסיים שיש באותה העסקה, יותר טוב ממה שהם רואים את ... איך לגרום למישהו לחשוב בצורה כלשהי. והכל זה טכניקות ואסטרטגיות שונות, איך לגרום לאדם לראות טוב יותר, את
היתרונות היחסיים שיש בנקודת מבט כלשהי, שתגרום לעסקה להתבצע ...