... הייתה שונה. לדוגמה, כאשר הלקוח אומר: כשהתחלתי לעבוד פה, התייחסו אליי טוב, המשפט הזה טומן בחובו הנחה שבזמן הנוכחי ההתייחסות השתנתה לרעה. אליעד מציע מראש להפוך את
הטענה לסובייקטיבית: אני שמח שראית שמתייחסים אליך טוב, מה שמעביר בעדינות את האחריות לצד השני - שאולי הוא זה שמפרש את המציאות בצורה שלילית. למה חשוב לומר בעיניך לפני שהצד השני מסיים את השאלה? אליעד מדגים נקודה חשובה נוספת: כאשר הצד השני מתחיל
טענה או שאלה שיש בה פוטנציאל למלכודת, עדיף לומר מראש שזו רק דעתו האישית (בעיניך), אפילו עוד לפני
שהטענה הושלמה. למשל, אם מישהו אומר הפעם הראשונה הייתה טובה, מיד מומלץ לומר: כן, אני מבין שבעיניך ... עליך. אליעד: לא משנה שכבר מראש לחסוך אי נעימות. אתה הבנת אדוני, אתה הבנת? ש: יחסית. אליעד: אני בסך הכל רציתי להראות לכם סוג של קטע של רטוריקה כזה כשמישהו אומר
טענה אתה אומר אוקי בהתחלה הוא ציין עובדה כללית קראתי את הספר כמה פעמים עוד לא יודעים לאיפה זה ...