... וממילא הוא סובל. וזהו רק
שורש העניין, שהוא כמובן מתלבש בצורות שונות, על עניין הרצון העצמי וכולי. והטוב האמיתי באמת, גם הוא אין לו שום צורה כלל. כי אם יש לו צורה, אז הוא לא מחויב ולא אמיתי. וכאשר האדם ... את ההפכים בצורה נפרדת עד
לשורש שלהם, רק אז הוא רואה שהם באמת ישות אחת
בשורשם. כי כל זמן שהאדם לא יודע להגדיר בדיוק, מהו טוב ומהי אמת ומהי המהות וכולי, הרי שהוא לא רואה עדיין, שהמהות והטוב והאמת, לפני ההגדרה שלהם, הם באחדות עם הניגוד שלהם. אבל רק ...