אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:38אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
איך נכון לקבל החלטה על מיקום העסק?

אליעד כהן מסביר כיצד לקבל החלטות עסקיות נכונות, בדגש על שאלת המיקום שבו יינתן השירות: האם לעבוד מהבית או להגיע לבית הלקוח. הוא פותח את ההסבר בהבהרה שהשאלה עצמה לא מנוסחת נכון, והדרך הנכונה לחשוב עליה היא דרך זווית אחרת לגמרי - לא מתוך המיקום שבו העסק נמצא אלא מתוך התועלת הכלכלית ביחס למאמץ.

הגישה הנכונה, לפי אליעד, היא לשאול את עצמך: "איך אוכל להרוויח כמה שיותר כסף עם כמה שפחות מאמץ?". הוא מדגיש שאין משמעות למיקום כשלעצמו (בבית או מחוץ לבית), אלא למשמעות של המיקום ביחס לעלות המאמץ, הזמן והנוחות שלך ושל הלקוח. התמקדות זו מאפשרת לך לקבל החלטות עסקיות ממוקדות רווח.

איך לקבוע מחיר נכון לשירות שלך?

אליעד מסביר את השיקול המרכזי בתמחור השירותים - היחס בין התועלת לבין העלות, כלומר, המחיר שתגבי צריך לשקף את המאמץ וההשקעה שלך. אם את נותנת שירות בביתך, יש עלות מסוימת של זמן, מאמץ ואנרגיה, ולכן את קובעת מחיר מסוים. אם את נוסעת לבית הלקוח, באופן טבעי ישנה עלות נוספת של זמן נסיעה, ולכן המחיר חייב להיות גבוה יותר.

הוא נותן דוגמה מעשית: אם את עובדת מהבית וגובה 100 שקלים, ובמקרה שאת מגיעה לבית הלקוח את רוצה לגבות 500 שקלים, אסור לך לחשוב שהמחיר יקר מדי רק כי את משווה אותו למחיר הזול בביתך. הלקוח לא עושה את אותו החישוב שאת עושה. הוא חושב מנקודת מבט של נוחות אישית: ייתכן שעבורו שווה מאוד לשלם את ההפרש, מכיוון שזה חוסך לו מאמץ וזמן.

אליעד ממחיש זאת באמצעות דוגמה מעולם משלוחי התרופות. אנשים מוכנים לשלם סכום גבוה משמעותית עבור הנוחות של שליח שמביא להם את התרופה הביתה. הלקוח מחשב את העלות ביחס לנוחות שלו, ולא ביחס למחיר המקורי של השירות.

מה לעשות כאשר לקוח מתנגד למחיר?

כאשר לקוח מתנגד למחיר הגבוה, אליעד מציע שתסבירי לו את האלטרנטיבה הזולה יותר: "אם המחיר יקר לך, יש לך אפשרות לקבל את השירות במחיר נמוך יותר אצלי בבית". גישה זו מייצרת עבור הלקוח אפשרויות בחירה, וגורמת לו להבין את הערך של השירות שאת מספקת במיקום הנוח עבורו.

מה החשיבות של התמקדות בתועלת ולא במיקום?

אליעד מסביר שלכל עסק יש כמה שיקולים חשובים, אך השיקול החשוב ביותר צריך להיות תמיד התועלת לעומת העלות. כל שיקול נוסף צריך להיות מוערך גם הוא דרך אותו פילטר של עלות - תועלת. לדוגמה, אם חשוב לך שיהיה לך כמה שיותר זמן פנוי, אז יש משמעות לשאלה איפה השירות ניתן - מכיוון שזמן נסיעה הוא גורם חשוב בהערכת הזמן שלך.

עם זאת, הוא מציין שלפעמים, דווקא האפשרות היקרה יותר, למשל לנסוע ללקוח בתשלום גבוה, יכולה להיות משתלמת יותר מאחר שהיא חוסכת לך זמן בעתיד. כך שההחלטה לא פשוטה כמו שהיא נראית, אלא תלויה מאוד בתנאים הספציפיים של העסק ושל המצב שלך.

איך לדעת אם מחיר השירות מתאים ללקוח?

אליעד מדגיש שלא תמיד יש להתחשב במה שנראה לך "הגיוני" או זול מספיק עבור הלקוח. עלייך לתמחר לפי הערך האמיתי של הנוחות שאת מספקת, ולא לחשוב דרך נקודת המבט שלך בלבד. ייתכן שעבור הלקוח, הנוחות שווה הרבה יותר כסף ממה שאת מעריכה. לכן, אל תחששי לתמחר את השירות בהתאם למאמץ האמיתי והנוחות שאת מציעה.

סיכום עקרונות לקבלת החלטות עסקיות נכונות

העקרונות המרכזיים שמציע אליעד לקבלת החלטות עסקיות, הם:
  • קביעת מחיר לפי עלות - תועלת - לא לפי תחושות אישיות או השוואות לא רלוונטיות.
  • החלטה על מיקום העסק לפי מה שמביא לך את הרווח המקסימלי במינימום מאמץ.
  • תמחור גבוה יותר לשירות שניתן בבית הלקוח, כדי לפצות על המאמץ והזמן הנוספים.
  • מתן אפשרות ללקוח לבחור בין מחיר זול יותר אצלך לבין מחיר גבוה ונוח בביתו.
  • הערכה נכונה של שווי השירות דרך עיני הלקוח, תוך התמקדות בנוחות שלו ולא רק במחיר עצמו.
לסיכום, אליעד ממליץ לאמץ גישה מעשית, חכמה וממוקדת, המאפשרת לך למקסם רווחים, לשמור על זמן פנוי, ולספק ללקוח שירות שמוערך כראוי על פי הנוחות והמאמץ.
איך לתמחר את עצמך ומהם השיקולים החשובים ביותר לעסק?

המשתתפת שואלת אם על העסק שלה להיות מבוסס בבית או אם עליה לצאת לבתים של אנשים. אליעד מתחיל להסביר שהיא שואלת את השאלה לא נכון, ומסביר שלהצלחה עסקית יש קשר בעיקר למאמץ הכללי ולתועלת שמתקבלת מהעבודה. השאלה הנכונה היא איך להרוויח כסף בצורה היעילה ביותר עם מינימום מאמץ.

הוא מציין שהשאלה על אם העסק צריך להיות בבית או מחוץ לבית לא רלוונטית כל כך, אלא מה שחשוב הוא איך להתמקד בתמורה לעבודה - כיצד להעריך את עלות המאמץ ולהתמקד במה שיביא את התוצאה הכלכלית הטובה ביותר. אם יש לך עלות זמן, עליך לבקש את הסכום שיגבה את הזמן הזה, ללא קשר אם השירות ניתן בבית או מחוץ לבית. כל סיטואציה דורשת חישוב של עלות תועלת, ולכל מיקום יש את היתרונות והחסרונות שלו.

המשתתפת מבינה את ההסבר ומסכימה שזו הדרך הנכונה לחשוב, ומוסיפה שהיא צריכה לחשוב על שיקולים נוספים, כמו זמן פנוי והשפעתו על העבודה. אליעד מסביר שהשיקול צריך להיות לפי כמה יותר נוח עבורה לשלב את כל התנאים בצורה שתהיה לה יותר תועלת.

בהמשך, אליעד מדבר על איך לתמחר את השירותים בצורה נכונה. אם מישהו בא אלייך הביתה, יש לחשב את המחיר לפי הזמן והמאמץ שדרוש, ואם את נוסעת לבית הלקוח, יש להעלות את המחיר כדי לפצות על הזמן הנוסף והמאמץ הנדרש. אם הלקוח לא מסכים למחיר, ניתן להציע לו אפשרות לקבל את השירות בביתך במחיר נמוך יותר.

דוגמת הזמנת תרופות דרך שליח מחזקת את הרעיון: אנשים מוכנים לשלם יותר עבור נוחות, גם אם המחיר גבוה. אליעד מסביר שהלקוח לא עושה חישוב של המחיר לפי מה ש"הגיוני" לך, אלא לפי מה שמנחם לו או נותן לו נוחות.

לבסוף, הוא מייעץ לה לעדכן את המחירים שלה בהתאם למאמץ ולתמורה שהיא נותנת, ולא לחשוב דרך העיניים שלה, אלא להעריך את הנוחות שיכולה להעניק ללקוחות.
מה התחלת להגיד?

ש: יש לי התלבטות לגבי העסק שלי.

אליעד: התלבטות לגבי העסק שלך כן.

ש: האם הוא צריך להיות מבוסס בבית או האם לצאת החוצה לבתים של אנשים.

אליעד: אוקי היא מתלבטת האם את צריכה לבנות את העסק שלך או?

ש: לצאת לבתים של אנשים לעשות את מה שאני עושה בבתים של אנשים.

אליעד: אוקי עכשיו אני חושב שאת שואלת את השאלה לא נכון כאילו החשיבה עצמה לא נכונה.

ש: אוקי תקן אותי אז.

אליעד: אבל בואי תמשיכי את ההתלבטות, רגע מה מפריע לי בחשיבה שלה היא אומרת מה עדיף לי לבנות את העסק בבית או לבנות אותו בבתים של אנשים, עסק של הדרכה כלשהי נכון?

ש: כן.

אליעד: האם עדיף לך שיבואו אלייך או ללכת לאנשים נכון?

ש: כן.

אליעד: יפה השאלה עצמה לא נכונה.

ש: מה נכון לעסק זאת השאלה?

אליעד: השאלה שלך זה מה נכון לעסק זאת אותה שאלה, לא משנה בואי נתקדם את מתעסקת בצורה ולא במהות המחויב שלך יש לך עסק את רוצה שהוא יצליח נכון, מבחינתך להצליח זה אומר שהוא ירוויח כסף ששווה לך את המאמץ נכון?

ש: כן.

אליעד: יפה עכשיו האם מחויב, את צריכה בעצם לשאול איך אני בונה שאני ארוויח כמה שיותר כסף בכמה שפחות מאמץ נגיד, אוקי זאת שאלה נכונה?

ש: כן.

אליעד: יפה ההתמקדות צריכה להיות בזה לא באים לבנות את זה בבית או מחוץ לבית, זאת אומרת מי אמר שזה משנה אם זה בבית או מחוץ לבית בכלל את מראש מניחה איזה הנחת יסוד שזה פה או פה מי אמר כאילו, למה את חושבת דרך המשקפת אם זה צריך להיות בבית או מחוץ לבית כאילו למה.

את צריכה לעשות משהו אחר להגיד "שלום אם באים אלי הביתה אני מוכנה" המאמץ, באים מישהו בא אלייך הביתה אוקי את נותנת לו שירות מסוים בסדר עכשיו כשאת נותנת לו את השירות המסוים יש לזה עלות מסוימת עלות מסוימת של כסף של זמן של עצבים עלות מסוימת, את אומרת "שווה לי לשאת את העלות הזאת תמורת סכום x" אותו דבר "אם אני עכשיו יוצאת למישהו לבית שלו ואני יש לי עלות זמן שווה לי את זה תמורת סכום y" זה הכל.

את עובדת גם בבית גם מחוץ לבית גם בארץ גם בחו"ל גם בחלל בכל מקום שאפשר את עובדת אבל את מבקשת את הסכום שאת חושבת שאת רוצה לקבל עבור המאמץ שלך, זה הכל ואיפה עדיף לך לעבוד בבית או מחוץ לבית זה לא משנה בכלל. את הבנת?

ש: כן.

אליעד: מה הבנת?

ש: שזה לא משנה איפה.

אליעד: וזה הגיוני מה שאמרתי?

ש: זה הגיוני.

אליעד: תסבירי.

ש: שאני צריכה לעשות את החישוב של העלות תועלת שלי ולפי זה מה זה משנה איפה אם אני יוצאת החוצה אז יכול להיות שהעלות צריכה להיות אולי יותר גבוהה באמת.

אליעד: המחיר שאת גובה.

ש: המחיר שאני גובה כן העלות של השירות שלי.

אליעד: ומה עדיף שתעבדי בבית יותר או מחוץ לבית?

ש: לא משנה.

אליעד: בכלל לא משנה?

ש: אם חושבים ככה אז זה לא משנה.

אליעד: זה בכלל לא משנה?

ש: אם זה השיקול היחיד אז זה לא משנה.

אליעד: איזה עוד שיקול יש?

ש: יש עוד שיקולים.

אליעד: מה לדוגמה נגיד שיהיה לך כמה שיותר?

ש: אני לא יודעת אני צריכה לחשוב מה יש בתור עוד שיקול.

אליעד: תמציאי שיקול שיהיה לך כמה שיותר?

ש: שיהיה לי יותר זמן אם אני יוצאת החוצה שיהיה פחות זמן.

אליעד: זמן אוקי יפה את צודקת נניח שהשיקול שיהיה לך כמה שיותר זמן אז מה עדיף לעבוד בבית או מחוץ לבית גם לא נכון.

ש: מבחינת זמן?

אליעד: רק מבחינת זמן מה עדיף בבית או מחוץ לבית?

ש: לא יודעת זה תלוי בעלות עוד פעם.

אליעד: יפה תלוי כמה ישלמו לך אם ישלמו לך עכשיו על עשר לשעה למישהו שבבית מחוץ לבית על שעה הוא שילם לך על עשר שעות אז זה חסך לך את הזמן של הבית ואם השיקול שלך הכי חשוב זה שאת רוצה שיהיה לך כמה שיותר מעניין אז תלוי איפה יותר מעניין, הבנת בקיצור החשיבה שלך היא לא צריכה להיות דרך בית או מחוץ לבית זה צריך להיות דרך איפה מביא לי יותר תועלת ביחס לעלות. עכשיו אלא מה שמראש את צריכה לתמחר את זה בהתאם, מה זה אומר מה הבנו מה זה אומר לגבייך?

ש: משהו שפה הבעיה שלי.

אליעד: כנראה שפה הבעיה שלך אז מה דיברנו אז מה הבעיה?

ש: שאני עדיין לא.

אליעד: שאת לא יודעת איך לתמחר את זה.

ש: איך לתמחר את עצמי.

אליעד: יפה זה מאוד פשוט יש כמה כסף את רוצה לקחת על עבודה מהבית זאת אומרת אם מישהו בא אלייך הביתה את לוקחת לו סכום x, בסדר אם את נוסעת אליו לבית שלו יש לזה מחיר תתני מחיר ואם הוא יגיד לך שזה יקר אז מה תגידי לו?

ש: שיבוא אלי הביתה או שלא יבוא.

אליעד: תגידי לו אז מה אם זה יקר אתה חושב שזה יקר אז יש לך אופציה לבוא הביתה.

ש: מעניין היה לנסות את זה.

אליעד: תראי את צריכה להבין משהו מסוים יכול להיות שאת חושבת דרך הראש שלך ולא דרך הראש שלו, בואי נניח נגיד שהוא בא אלייך זה עולה לו נגיד מאה שקלים נניח ונגיד שאם את נוסעת אליו את נגיד רוצה לקחת חמש מאות שקלים יכול להיות שאת בראש שלך עושה חישוב "רגע אבל אצלי זה עולה מאה שקלים והוא בא אלי הביתה מה ההיגיון שהוא ירצה לתת חמש מאות שקלים" יכול להיות אבל את חושבת לא נכון כי את חושבת דרך העיניים שלך יכול להיות שבעיניים שלו הנוחות שלו שהוא לא צריך לצאת מהבית שווה לו את החמש מאות שקלים. יש לדוגמה שירות הזמנת תרופות, מישהו מכיר את זה מה את מכירה?

ש: דרך האינטרנט מזמינים תרופות.

אליעד: נכון וכמה עולה לך?

ש: לא עולה לי.

אליעד: לא למה לא עולה ועוד איך שעולה.

ש: זה עולה איזה שליחות משהו.

אליעד: נכון אבל זה עולה הרבה כסף.

ש: כן?

אליעד: כן הרבה מעוד כסף.

ש: השתמשתי בזה אולי פעמיים.

אליעד: מה ההגדרה של הרבה מאוד כסף גם כן.

ש: מה זה להגיע תרופות?

אליעד: אתה עכשיו צריך שמישהו יביא לך את התרופה מבית מרקחת הוא ילך יביא לך את התרופה אז אם זה חד פעמי זה כמה מאות שקלים אבל זה נוח לך ואם זה פעם בחודש זה עולה ככה ואם זה זה אז זה עולה ככה למה כי ככה נוח לך. תראי אל תעשי את החישוב של מה הוא תעשי את החישוב שלך אני רוצה ככה וככה.

ש: אוקי.

אליעד: מבינה את הסיפור סגרנו את הפינה?
אכילה מחיר גבוה מידי להצליח אופציות חיסרון להרוויח הרבה כסף עוד כסף התקדמות תועלת ועלות הצלחה חסרונות יתרונות איזה מוצר למכור איזה שירות לתת איך לשווק איך לשווק את עצמי איך לשווק את עצמך איך לתמחר איך לתמחר את עצמי איך לתמחר את עצמך איך לתמחר שירות אימון אימון לבעלי עסקים אימון עסקי אימון עסקים אימונים באיזה מוצר להתמקד בעלי עסקים התמקדות כמה כסף כמה כסף לבקש כסף לבקש להתאמן להתמקד למכור לקבוע מחיר לשווק לשווק את עצמי לשווק את עצמך לתמחר לתמחר את עצמי לתמחר את עצמך לתמחר שירות לתת מוצר מטרות מטרות עסקיות מיקוד מיקוד עסקי עסק עסקים קביעת מחיר שירות תכלית תמחור
אחריות אישית בזוגיות - התמודדות עם קנאה בזוגיות, קנאות זוגית, מה המשמעות של לקיחת אחריות בזוגיות? למה זוגות רבים שוב ושוב על אותם נושאים? מהי התמונה המלאה במערכת יחסים? מה הבעיה בהתמקדות רק בהווה בזוגיות? איך צריך להתמודד עם מחשבות שליליות בזוגיות? האם אפשרי להשתנות עבור בן הזוג? מדוע אין פתרון מוחלט לקונפליקטים בזוגיות? מה הגורם המרכזי למריבות חוזרות בזוגיות? איך אפשר באמת לשפר את התקשורת בזוגיות? האם אפשר להפסיק לריב בזוגיות?
... - התמודדות עם קנאה בזוגיות, קנאות זוגית, מה המשמעות של לקיחת אחריות בזוגיות? למה זוגות רבים שוב ושוב על אותם נושאים? מהי התמונה המלאה במערכת יחסים? מה הבעיה בהתמקדות רק בהווה בזוגיות? איך צריך להתמודד עם מחשבות שליליות בזוגיות? האם אפשרי להשתנות עבור בן הזוג? מדוע אין פתרון מוחלט ... מחייבת ראייה של התמונה המלאה. הוא מתאר כיצד אדם שמרגיש פגיעה מבן הזוג שלו חייב להזכיר לעצמו את כל אותם הרגעים שבהם הוא הרגיש במקום הראשון, אהוב ומוערך, במקום להתמקד רק ברגעים שבהם הוא נפגע. הוא נותן דוגמה של זוג שנמצא באירוע חברתי, שבו בן הזוג משוחח עם אנשים אחרים, מה שמעורר קנאה או פגיעה בצד השני. במקום להאשים, הצד הפגוע צריך להזכיר לעצמו את כל אותם הרגעים שבהם הוא היה במקום הראשון עבור בן הזוג. מה הבעיה בהתמקדות רק בהווה בזוגיות? בעיה נוספת שאליעד מצביע עליה היא התמקדות מופרזת בהווה ללא התחשבות בעבר או בעתיד. הוא טוען שזוגות רבים נתקעים במחשבה של מה שקורה עכשיו ולא מצליחים לראות מעבר ...
כסף אמיתי - מהו? כמה כסף אמיתי צריך כדי להצליח? איך להשיג כסף אמיתי?
כסף אמיתי - מהו? כמה כסף אמיתי צריך כדי להצליח? איך להשיג כסף אמיתי? כסף אמיתי. הכסף נקרא כסף משום שאנשים נכספים אליו. כדי לשנות את המציאות החיצונית צריך כסף גשמי וגם אז לא בטוח שזה אפשרי. כדי לשנות את המציאות הפנימית צריף כסף אמיתי, דהיינו, רצון אמיתי וכיסופים אמתיים. מי שיתבונן יראה כי כל רצון שיש לאדם, נובע מרצון אחר פנימי יותר. ... שורשי יותר, בסיסי יותר ועוצמתי יותר. כדי להצליח לשנות משהו פנימי צריך המון כסף אמיתי ופנימי, דהיינו, צריך המון רצונות חזקים. אך כיצד ומהיכן יכול למצוא האדם רצון חזק ואמיתי, את זה ניתן ... החזק ביותר ששום דבר לא עומד בפניו. שורש הרצון = כיסופים אמיתיים = רצון חזק = כסף אמיתי באמת. כאשר האדם מחובר ברמת המודע שלו לרצון הפנימי ביותר של התת מודע שלו, אז בעצם יש לאדם בידיו כסף אמיתי שמסוגל לקנות לו את השלמות הנפשית הפנימית הנכספת. השלמות הנפשית היא המוצר היקר ביותר בעולם. שלמות יש רק אחת. אם יש יותר מאחת, הרי שכל אחת חסרה את הטוב שבשלמות האחרת. השלמות האחת ... הטוב כולו. השלמות האמיתית = אושר אמיתי. כדי להגיע לשלמות האמיתית, לשם כך צריך כסף אמיתי, דהיינו, צריך את הרצון החזק ביותר הקיים במציאות, שהוא הרצון הראשון שממנו נובעים כל הרצונות כולם. ככל ... שהאדם מבין את הרצון הפנימי שבגללו הוא רוצה את רצונותיו ועושה את מעשיו, כך יש לכסף האמיתי שלו יותר ערך, וכך הוא מתקרב אל השלמות הנכספת. כאשר הרצון של האדם מגיע אל הרצון הראשון, זה הרגע שבו האדם מגיע אל השלמות השלמה. שלמות = האדם אינו חווה ... בעצם מתגלה העוצמה האמיתית של הרצון, ואז ממש באותה הרגע השלמות מתגלה אל האדם. כסף אמיתי שאפשר להשתמש בו = רצון אמיתי = שורש הרצון = הרצון שממנו נובעים כל הרצונות. חקור את הרצון שלך לעומק, ותגלה אוצר אין סופי של כסף אמיתי שיביא לך שלמות אמיתית. ...
חובות, איך לצאת מחובות? מהם חובות? מה אתה חייב לעצמך? כמה אתה חייב? למי אתה חייב? חובות לבנקים, כמה כסף אתה חייב? להיות חייב לעצמך, חייב כסף, איך יוצאים מחובות? יציאה מחובות
חובות, איך לצאת מחובות? מהם חובות? מה אתה חייב לעצמך? כמה אתה חייב? למי אתה חייב? חובות לבנקים, כמה כסף אתה חייב? להיות חייב לעצמך, חייב כסף, איך יוצאים מחובות? יציאה מחובות
... אתה חייב? למי אתה חייב? חובות לבנקים, כמה כסף אתה חייב? להיות חייב לעצמך, חייב כסף, איך יוצאים מחובות? יציאה מחובות מהם חובות? איך יוצאים מהם? חובות הם נושא מורכב ומאתגר, וחשוב להבין את המהות של החוב כדי לדעת כיצד ... קשה ומורכבת. האם חובות הם תמיד בעיה כספית? חוב יכול להיות בעיה כספית, אך לא תמיד הוא ייחשב ככזה. החוב הוא לא רק סכום כסף שמישהו חייב למישהו אחר, אלא גם חובות פנימיים שאנחנו חשים כלפי עצמנו. לדוגמה, אם אדם לא מקיים את ההתחייבויות שהציב לעצמו, הוא עשוי ... גורם למתח כלכלי ומוביל לעיתים להפסדים כספיים. מאידך, החוב העצמי הוא משהו שקשור להרגשות האישיות של אדם. לדוגמה, אם אדם מרגיש שהוא לא עמד בציפיותיו האישיות, הוא ירגיש שהוא חייב ...
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם מתי הכי כדאי לשלם לנותן שירות כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר? בשיחה זו, אליעד כהן מתמקד בשאלה מה הזמן הטוב ביותר לשלם לבעל מקצוע או נותן שירות - האם עדיף לשלם מראש, בסוף, באמצע התהליך, או לפי ההתקדמות? נבחנים מספר היבטים, יתרונות וחסרונות של כל אחת מהאפשרויות השונות, מתוך מטרה להבין מהו העיתוי האידיאלי שישפיע על איכות השירות שתקבל ועל ההנאה מהמוצר או מהשירות. איך עיתוי התשלום משפיע על איכות השירות? אליעד מציין שיש חשיבות להבנת המוטיבציה של נותן השירות, כי המוטיבציה היא זו שתשפיע על איכות השירות בפועל. הוא מציג כמה סיבות שונות שיכולות להניע נותן שירות לספק שירות טוב: נותן השירות מעוניין לקבל כסף ולכן השירות שהוא מספק תלוי בציפייה שלו לקבל את התשלום. נותן השירות מספק שירות איכותי כי הוא מרגיש מחויב לאחר שכבר קיבל חלק מהכסף מראש. נותן השירות פשוט אוהב את העבודה שלו ומספק שירות טוב ללא קשר ישיר לתשלום. נותן השירות נמצא בתחרות מול מישהו אחר ומעוניין להוכיח את עצמו. אליעד מסביר שאם התשלום כולו מתבצע מראש, קיימת האפשרות שירד המוטיבציה של נותן השירות לספק שירות טוב, כי הוא כבר קיבל את הכסף ואין לו יותר למה לצפות. לעומת זאת, אם כל הכסף ניתן רק בסוף העבודה, קיימת סכנה שהמוטיבציה שלו ... לשכוח את הציפייה לתשלום או לאבד מוטיבציה עקב המרחק של התגמול. לכן, האידיאל בדרך כלל הוא לשלם לפי ההתקדמות או לשלב תשלום חלקי במהלך העבודה, כדי לשמר את הרצון של נותן השירות להמשיך ולספק שירות איכותי עד הסוף. כיצד העיתוי של התשלום משפיע על ההנאה מהמוצר או מהשירות שקיבלת? בהיבט של ההנאה האישית של הלקוח מה
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
יצאת צדיק, יצאת רשע, יצאת גנב, לפני עיוור לא תיתן מכשול, פרצה קוראת לגנב, לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? טכנאי גז
... לדון לכף זכות, תשלום לנותן שירות, תלונות צרכנים, למה אנשים גונבים? למה אנשים משקרים? ... שלפיה התשלום הוא עבור הביקור והשירות שהם מעניקים, ולאו דווקא על התוצאה הסופית. מבחינתם, ... הלקוח במקרים של רמאות מצד נותני שירות? אליעד מצביע על כך שגם ללקוח יש אחריות במצב שנוצר. ... הלקוחה לא בדקה מראש מה עלות השירות או לא דרשה לדעת מראש מה בדיוק הטכנאי עושה. היא למעשה ... רבים לא מעריכים נכון את נותן השירות ולא מבינים שגם כאשר הטכנאי מגיע ולא מוצא תקלה, עדיין נעשה כאן שירות כלשהו. הטכנאי נסע, הגיע והשקיע מזמנו, ולכן באופן מסוים מוצדק לבקש תשלום על הביקור עצמו. למה הטכנאים לא גרועים כפי שהם ... (לא עשיתי כלום), הוא לא יקבל כסף בכלל, מכיוון שהלקוחות לא מעריכים מספיק את ... בין תשלום על תוצאה לתשלום על שירות? אליעד מחדד את ההבדל בין שתי גישות לתשלום: גישה של ... בוצעה בפועל. גישה של תשלום על שירות - הלקוח משלם עבור עצם העובדה שבעל המקצוע הגיע, בדק ונתן שירות, גם אם לא הייתה בעיה או לא הייתה עבודה ממשית. אליעד ... ברור לטכנאי שהוא מקבל תשלום על השירות והזמן, לא הייתה נוצרת אצלו מוטיבציה לרמות, והבעיה ... השירות: שהלקוח יעריך מראש את השירות שניתן לו, ויבין שגם הזמן והמאמץ של נותן השירות שווים כסף. שתהיה שקיפות מראש לגבי העלויות והציפיות משני ... שלא תהיה הצדקה לשקר כדי להרוויח כסף. כאשר הלקוחות יפסיקו להתייחס לזמן ולמאמץ של ... זכות יצאת צדיק או רשע? תשלום על שירות או תוצאה? למה אנשים מרמים? ...
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
... שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, ... הכי משתלם לשלם לנותן שירות? אחת הסוגיות שאליעד כהן עוסק בה ... לשלם למישהו שנותן לך שירות?. במהלך ההסבר שלו, אליעד מביא ... - האם לשלם מראש, באמצע השירות, או רק בסופו. הוא בוחן במיוחד את ... מראש, הנהג כבר קיבל את הכסף ולכן עלול להרגיש פחות ... כי הוא עדיין לא קיבל את הכסף, וייתכן שהוא ירצה לקבל את ... חשוב במיוחד לקבל את הכסף והוא במצב כלכלי קשה, תשלום ... להאיץ את הנסיעה שלו, כי הכסף עדיין לא בכיסו והוא חייב ... למהר כי הוא כבר קיבל את הכסף. אישיות הנהג: האם הנהג אדם שאוהב לחץ ומוטיבציה כספית גבוהה, או שהוא אדיש ולא ... קיבל או עוד לא קיבל את הכסף. איך אליעד מסביר את ההבדל בין נסיעה במונית לקבלת שירות מבעל מקצוע? אליעד מתייחס לכך שיש ... רק מבחינת קצב ואיכות השירות, לא מבחינת הסיכון שהנהג כלל לא יבצע את השירות. לעומת זאת, כאשר מדובר על בניית אתר או שירות דומה, אם הלקוח ישלם מראש, ייתכן שהנותן שירות לא ייתן את המקסימום או אפילו לא ... הרצויה. האם כדאי להשתמש בכסף כאמצעי לחץ לשכנוע אנשים? ... של הנהג, ואז להציע לו כסף באמצע הדרך כדי לתמרץ אותו ... הפוך - אם הנהג יקבל את הכסף מראש, הוא עלול להפחית את המוטיבציה שלו, מכיוון שהכסף כבר בידו, ולכן אין לו עוד ... אליעד מציע להתחיל את השירות (כמו נסיעה במונית), להעריך את מצב נותן השירות, ורק אז להחליט על עיתוי התשלום. ... אפשר להפעיל את הנשק של הכסף כדי לנסות לשפר את המהירות. ... למטרות ולמצבו של נותן השירות. מתי לשלם לנהג מונית? איך לשכנע ... בסוף? איך לגרום לנותן שירות להיות מהיר יותר? תשלום מראש או ... כיצד לשכנע אנשים באמצעות כסף? ...
כסף ואושר, כסף מביא אושר, כסף לא מביא אושר, במה תלוי אושר, האם כסף יוצר אושר? חוקי האושר, כמה כסף צריך? שמחת חיים, שמחה
כסף ואושר, כסף מביא אושר, כסף לא מביא אושר, במה תלוי אושר, האם כסף יוצר אושר? חוקי האושר, כמה כסף צריך? שמחת חיים, שמחה
כסף ואושר, כסף מביא אושר, כסף לא מביא אושר, במה תלוי אושר, האם כסף יוצר אושר? חוקי האושר, כמה כסף צריך? שמחת חיים, שמחה האם כסף יכול לפתור את כל הבעיות בחיים? האם כסף הוא הפתרון האולטימטיבי לכל בעיות החיים? אליעד כהן דן בנושא באופן מפורט ומעמיק, ומציג את השאלה האם כסף מביא לאושר אמיתי והאם ניתן לפתור כל בעיה בחיים באמצעות כסף בלבד. לשם כך הוא מביא מספר דוגמאות, מציג שאלות מנחות ויורד לעומקן של הגדרות המושגים כסף, בעיות ופתרון בעיות. תחילה, אליעד מסביר כי קיימת תפיסה שכסף מסוגל לפתור בעיות, ולכן אדם עשיר, לכאורה, אמור להיות נטול בעיות ולהיות מאושר. מנגד, מובאת דוגמה של אדם עשיר שהתאבד למרות שהיה לו הרבה כסף. כאן עולה השאלה: האם התאבדותו של אדם עשיר היא הוכחה לכך שהכסף לא פתר את כל בעיותיו? אליעד מציין שהתשובה תלויה בהגדרה המדויקת של מהי בעיה ומהו פתרון. האם כסף תמיד מביא לפתרון או שזה תלוי בשימוש בו? אליעד מדגיש שיש להתייחס להגדרות המדויקות של בעיה ושל פתרון. הוא ... פתורות, אבל זו עדיין לא הוכחה שכסף לא יכול לפתור כל בעיה. מדוע? משום שייתכן שהאדם לא השתמש בכסף בצורה הנכונה כדי לפתור את הבעיה. כלומר, לא מספיק שיהיה לך כסף, צריך גם להשתמש בו בדרך הנכונה. אדם שיש לו כסף אך לא משתמש בו באופן נכון, עדיין יכול להיות מתוסכל או אומלל, ולכן התאבדותו אינה מהווה בהכרח הוכחה לכך שכסף אינו מסוגל לפתור בעיות. לדוגמה, אליעד אומר שאם יש לך שועל בבית זה לא אומר שאתה יכול לפתור את כל הבעיות שלך ... תלוי במה שאתה עושה איתו. כך גם הכסף - עצם קיומו של כסף אצל האדם לא בהכרח יוצר פתרון, אלא השימוש הנכון בו הוא שמכריע אם הבעיה תיפתר. כיצד ניתן להוכיח האם כסף פותר את כל הבעיות? אליעד מדגיש כי כדי לבדוק באמת אם כסף יכול לפתור את כל הבעיות, צריך להבין מהי בעיה. הוא מבהיר שבעיה נובעת תמיד מפער בין מה שהאדם רוצה לבין ... למציאות. בהתחשב בהגדרה זו, האם כסף באמת מסוגל לסגור את הפער הזה? אליעד מסביר שהדבר תלוי במה שעושים עם הכסף. כסף יכול לעזור לך להשיג דברים שאתה רוצה, ובכך להפחית את הפער בין הרצון למציאות. אך האם הוא יכול לסגור את הפער ... כאן עולה נקודה מעניינת נוספת: אם הכסף היה יכול לפתור כל בעיה, אז לאנשים
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות איך להציג את עצמך נכון במפגש נטוורקינג? כאשר אדם הולך למפגש נטוורקינג, בדרך כלל ... המסר שלך צריך להתמקד במה שיגרום לאנשים לזכור אותך ולהפנות אליך אנשים אחרים, ולא בתיאור כללי או טכני של מה שאתה עושה. לדוגמה, אליעד מסביר שאם אדם אומר במפגש נטוורקינג: שמי ... זאת, אליעד ממליץ להתמקד במהות של מה שהעסק עושה ובאיזו בעיה הוא מטפל. הוא נותן דוגמה ספציפית מתחום הדיאטות והירידה במשקל: אדם שמגיע למפגש ורוצה לשווק את עצמו כמאמן לירידה במשקל יכול לומר: כולנו יודעים שיש הרבה מאוד אנשים שניסו עשרות שיטות להרזיה ולא הצליחו. משפט כזה יוצר הזדהות מיידית, שכן הוא מתייחס לבעיה אמיתית ... מכירים. הוא מדבר ישירות אל הכאבים ואל הצרכים של האנשים שנמצאים מולך. לאחר מכן, ניתן להמשיך ולומר: פיתחתי שיטה מיוחדת שעוזרת לאנשים להתמודד עם הסיבות העמוקות של בעיות האכילה שלהם. ... השלישי, נבנית תוכנית אימונים ותנועה אישית, שתסייע לאדם להשיג את מטרותיו. הגישה הזאת הרבה יותר אפקטיבית, מפני שהיא מדברת ישירות על התועלות שמקבלים הלקוחות, ולא רק על מה האדם עושה. אליעד כהן מדגיש שאנשים רוצים לדעת מה יוצא להם מזה שהם ישלחו אליך לקוחות או ימליצו עליך. לכן, חשוב ... מילים מיותרים, ולהתמקד אך ורק במה שייצר רושם חיובי ותכליתי. אליעד כהן מדגיש שוב ושוב שהסוד לשיווק עצמי טוב הוא להדגיש את היתרונות עבור השומעים, ולא לדבר רק על עצמך או על מה ... אליעד כהן מציע להתמקד בשלושה עקרונות בסיסיים בהצגה עצמית במפגשים קצרים: לזהות את המטרה האמיתית של ההצגה (לקבל הפניות ולקוחות חדשים ולא רק לתאר את עצמך). להציג את השירותים שלך ... ובמשפטים שמדברים ישירות אל הרגש ואל הכאב של הלקוח הפוטנציאלי. אליעד מדגיש כי דיבור בשפה ברורה, חזקה, ישירה ואישית, אשר מציג את התועלת הישירה לשומעים, הוא המפתח לשיווק עצמי ... את עצמך בנטוורקינג? איך לשווק את עצמך ב - 30 שניות? מה לומר בפרזנטציה קצרה? איך להעביר מסר שיווקי בצורה אפקטיבית? איך להצליח בשיווק עצמי? איך לנסח משפט פתיחה משכנע? כיצד ליצור ...
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
... להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח ... שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר ... איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך. הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת. גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק לומר אין מים, אפשר לתת לו תחושה טובה של אכפתיות, של הבנה ... תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים. איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן? אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות ... אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא הדבר החשוב ביותר, ואותה אפשר להעניק בכל אינטראקציה עם לקוח, גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו. איך להרגיע לקוח כועס? שיפור שירות לקוחות מה עושים עם לקוח חסר סבלנות? טיפים לשימור לקוחות אמפתיה בשירות לקוחות איך לגרום ללקוח להרגיש ...
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
... שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ ... אפקטיבית לגוגל וכיצד לנסח טקסט שיווקי? כתיבה שיווקית היא כלי מרכזי בקידום עסקים באינטרנט, במיוחד כשמדובר במנוע החיפוש של גוגל. אליעד כהן מציין כי המפתח להצלחה בכתיבה ... מחפש. ייתכן שהלקוח חיפש חברת ניקיון או ניקיון בתים ולא בהכרח משהו שקשור לשירות חד - פעמי. מדוע חשוב להשתמש בביטויים מדויקים לפי החיפוש של הלקוח? אליעד מסביר כי אחד הכשלים המרכזיים ... כמו מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות, הלקוח עשוי לא להבין אם מדובר בשירות חירום או בשירות חד - פעמי בלבד. המילה חד - פעמיות עשויה ליצור אסוציאציות שליליות, כמו משהו שלא יחזור על עצמו, מה שיכול לגרום ללקוח לחשוב שהשירות אינו מספיק טוב. איך לשפר את ניסוח המודעות? אליעד מציע להימנע משימוש במילים כלליות כמו מחירים מעולים ... כמו מחירים זולים, מחירים משתלמים או מחירים בהתאמה אישית, בהתאם למה שהעסק באמת מציע. על המודעה להציג את היתרון האמיתי בצורה ברורה, כמו לדוגמה: ניקיון עדין לבתים במקום חומרי ניקוי לא מזיקים, או שירותי ניקיון מידיים במקום זמינות מידית, אם מדובר בשירות שמגיע בזמן קצר. החשיבות של סדר המילים והמשפטים בטקסט שיווקי עוד דבר חשוב שצריך לקחת בחשבון הוא סדר ... הוא הקריטי ביותר עבור הלקוח, הוא צריך להופיע בראש הטקסט. אם הלקוח מעדיף שירות מיידי, הביטוי זמינות מידית צריך להיות בולט. כך, חשוב להדגיש את הדברים שהלקוח מתעניין בהם יותר. אם הלקוח מחפש חברת ניקיון זולה, יש להדגיש את המחיר הזול, אם הוא מחפש שירות מהיר, על הטקסט לשדר זמינות גבוהה. כיצד לדעת מה הלקוח באמת מחפש? אליעד מדגיש כי הדרך הטובה ביותר לדעת מה לכתוב בטקסט היא להבין את רצונות הלקוח, ולא להסתמך על מה שבעל העסק חושב שחשוב לו. יש לערוך מחקר בגוגל, לבדוק אילו מילות חיפוש הלקוחות משתמשים בהן ולראות איזה סוג של תוכן ... בדיוק מה הלקוח מחפש. להשתמש במילים שהלקוח משתמש בהן. להציג את יתרונות העסק בצורה ברורה. להימנע משימוש במילים כלליות. לסדר את המילים לפי סדר החשיבות של הלקוח. לבצע מחקר על חיפושי ... מילות מפתח נכונות? ייעוץ קופירייטינג לכתיבה שיווקית איך לנסח יתרונות לעסק? כתיבת תוכן וקידום מכירות מהי כתיבה שיווקית אפקטיבית לגוגל וכיצד לנסח טקסט שיווקי? כתיבה שיווקית יעילה היא כלי חיוני לקידום עסקים באינטרנט, במיוחד במנוע החיפוש של גוגל. לפי אליעד כהן, כאשר אנו כותבים טקסט שיווקי בגוגל, ... חד - פעמיות. השימוש במילה חד - פעמיות יכול לעורר אסוציאציה שלילית, כאילו השירות לא טוב מספיק בשביל שיחזרו אליו שוב, או שהוא מוצר שניתן לזרוק אחרי שימוש יחיד, בדומה למוצרים חד - פעמיים כמו כוסות או כלים מפלסטיק. לכן, לפי אליעד, יש חשיבות מכרעת לכך שהניסוח יהיה תואם במדויק ... זולים, מחירים משתלמים או מחירים בהתאמה אישית, תלוי מה היתרון האמיתי של העסק ומה מחפש הלקוח. למשל, אם העסק מציע מחיר מותאם אישית לכל לקוח, עדיף לציין זאת במפורש. אם העסק זול במיוחד, יש להדגיש את המחיר הזול באופן ברור ומפורש. איך להשתמש נכון בביטוי חומרי ניקוי לא מזיקים? גם ... אליעד מדגיש שכדי לכתוב טקסט שיווקי טוב באמת, לא מספיק רק לשאול את בעל העסק מה חשוב לו להדגיש. בעל העסק מבין בניקיון אך לא תמיד מבין בשיווק. לכן, הדרך הטובה ביותר לדעת מה לכתוב היא לעשות מחקר בגוגל. פשוט ... מחפש. להשתמש במילים המדויקות שבהן הלקוח משתמש. להציג את יתרונות העסק בצורה ברורה ומפורטת. להימנע מביטויים כלליים ולא ברורים שעלולים להרתיע את הלקוח. לסדר את הטקסט לפי סדר ... מילות מפתח נכונות? ייעוץ קופירייטינג לכתיבה שיווקית איך לנסח יתרונות לעסק? כתיבת תוכן וקידום מכירות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן זוגי, מאמן אישי מומלץ, אימון אישי לבני נוער ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 20:23:02 - wesi1