אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור?
... למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש ... איך המוצר בנוי, מי עומד מאחורי המוצר, או כל מיני שאלות אחרות, שהן אולי לא בהכרח מעניינות את הלקוח בתהליך הרכישה שלו, שדווקא משם כן צריכים להתחיל.
נקודת מבט מה הכי חשוב ללקוח חוסר ודאות איך להצליח איך ללמד אנשי מכירות למכור לעבוד איך לבנות תהליך להצליח למכור
תכלית החיים, סיבתיות, תכליתיות, העולם הבא, רצונות, מנהיגות, מורה רוחני, עבודת אלילים - ליקוטי מוהרן ח"א יח (ברסלב) - חלק 1
3:21:54תכלית החיים, סיבתיות, תכליתיות, העולם הבא, רצונות, מנהיגות, מורה רוחני, עבודת אלילים - ליקוטי מוהרן ח"א יח (ברסלב) - חלק 1
... את רעיון השעשוע של העולם הבא, שבסופו של דבר אנחנו צריכים להבין שמדובר בהבנה של שלמות אחת של כל התהליכים. הוא מציין שאם נצליח לחוות את כל רגע בחיינו כפי שאלוהים חווה אותו, נוכל להרגיש שלמים עם כל מה ... יודע שום דבר. נחזור לרבי נחמן, הוא אומר שהתכלית מחוברת למחשבה יותר מהדבר, שתדע לך שלפני שאתה מתחיל את התהליך, היה לך בראש את הדבר הסופי. ונמשיך, שתדע שהתכלית של הבריאה היא השעשוע של העולם הבא, אבל לא מסביר ... שאדם חולם חלום, אבל הוא לא יודע שהוא חולם, הוא לא מצליח להסתכל על זה מבחוץ. שאלה: האם זה תהליך? אליעד: זה לא תהליך, אני אסביר את העניין. כולם רוצים להגיע למצב שיהיו מאושרים בלי להתאמץ. בתורה כא כתוב שיש שני סוגים של שכל. יש שכל שמתפתח על יד תהליכים, אבל זה לא נותן כלום כי אתה כל הזמן בתהליכים. אבל יש שכל שרבי נחמן אומר שבא לאדם ללא שום הקדמה, שהוא בשיא המהירות ותמיד תופס, ואתה בפחות מרגע מבין אותו, זה לא תהליך. אם היית באמת רוצה, היית מקבלת בפחות מרגע. הפחות מרגע הכוונה שהיא תבין שזה תמיד היה לה. הכוונה שהיא ... שתמיד היה לה את זה. אם באמת תרצי את תחווי חוויה שתדעי שתמיד חווית אותה. עכשיו שאלת אם זה תהליך, זה לא תהליך, אני יכול להגיד לך שתהליך עוזר. שאלה: למה אנחנו באים לשמוע אותך, האם זה לא תהליך? אליעד: את בתהליך, אבל אני מסביר לך שבסוף, זה לא אמור להיות של תהליך, זה עניין של החלטה, אם היית מחליטה אני רוצה להבין את עצמי, תיק תק היית מבינה את עצמך. שאלה: זה עניין של רצון. אליעד: נכון. למה אני מחייך, כי אני אשמח שתתקעי בתהליך בפרספקטיבה מסוימת, כי יש כאן תהליך, יש הרצאה, יש לעשות דברים מעניינים, אם תיק תק תביני, אז מה נעשה? אמנם נמצא מה לעשות, אבל יש דבר חיובי בכך שזה תהליך. יש תהליך והשאלה באיזה צד אתה בתהליך, אבל מהצד שלך, אם היית מחליטה בהחלטה נחושה, שאת רוצה להבין מי את? מה את? מה הסיבה שאת חיה? ... זה תלוי באמת, או שאתה באמת רוצה ואז אתה מקבל, או שאתה לא באמת רוצה ואז לא מקבל ונתקע בתהליך. זה הכל. יש שני סוגים של רע, יש רע שהוא עם סיבה, ויש רע שהוא בלי סיבה, שהוא הכי ...
להבין את הכל איך לעשות הרבה כסף למה הוא לא רוצה אותה אין סוף תכלית החיים למה לחזור בתשובה לא יודע שום דבר למה אני מפחד
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... שעליו מבוססות כל שיטות המכירה / שיטות השכנוע / שיטות לניהול משא ומתן וכיוב? ויתבאר, מהי החוקיות של כל תהליכי המכירה והשכנוע שיש בעולם? ויתבאר, כיצד אפשר לשכנע כל אחד בכל דבר? ויתבאר, מהי המהות של תהליך שכנוע ושל תהליך מכירה? ועוד. כי מי שהוא איש מכירות לא מקצועי, הוא חושב בטעות, שיש המון שיטות, איך להצליח במשא ומתן ... מהו החוק הבסיסי, שעליו מושתתות כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע השונות. וכאן נבאר את העניין הזה, לעומקו. ונבאר, מהו התהליך הקבוע, שחוזר על עצמו תמיד, בכל תהליך של מכירה ושל שכנוע. ושבכל פעם הוא מופיע בצורה אחרת, אבל תמיד הוא אותו תהליך בדיוק. ומי שיתבונן יראה, כי הדבר האחד לפני אחרון, שקורה לפני שהלקוח מבצע את הרכישה ולפני שהאדם משתכנע לחשוב ... לא תהיה עסקה. והרכישה שהלקוח רוכש את המוצר, היא פעולה ממשית שקורית בעולם הממשי שלנו. אבל היא ביטוי של תהליך רגשי ותהליך נפשי, שקורה בין הלקוח לבין המוכר. כי הלקוח, רוצה לקנות את המוצר, והמוכר, רוצה למכור את המוצר ללקוח, תמורת ... של האדם, רגע אחד לפני שהוא רוצה לחשוב ולעשות, את מה שמשכנעים אותו לחשוב ולעשות. כי כנל, מכירה היא תהליך ממשי שקורה בעולם הממשי שלנו. שהוא ביטוי לתהליך נפשי ורגשי שקורה בתת המודע של המוכר ושל הקונה. ששניהם רוצים לבצע את העסקה. וזה רוצה לקנות וזה רוצה ... אחד לפני שמישהו מצליח לשכנע אדם אחר, לחשוב בצורה כלשהי? וכאן נבאר את העניין הזה לעומקו. והעניין הוא, שכל תהליך שהאדם עושה אותו כאן בעולם הממשי שלנו, הוא ביטוי של תהליך שקורה בתת המודע שלו. וכאשר המוכר והלקוח הפוטנציאלי מדברים, הרי שבעצם, המשא ומתן שהם מנהלים, הוא ביטוי של דו ... יכול להסתכל על העסקה מ 4 נקודות מבט שונות ואפשריות. ונקודת מבט ראשונה (1) אפשרית היא, שהלקוח יסתכל על תהליך המכירה, כעל דבר שיעשה לו טוב. דהיינו, שהלקוח יחשוב, שהמציאות שלו תהיה טובה יותר, אם הוא יבצע את העסקה. ... מאליהם לכל מי שמתבונן בהם. וכאן אני מגדיר את הדברים בצורה יותר מסודרת ובצורה יותר מובנית, כדי להבין את התהליך של המכירה ושל השכנוע, וכדי לדעת במה בדיוק להתמקד, כדי להצליח במכירות וכדי להצליח לשכנע אנשים. ובכל מקרה אפשר ... שלו יהיו טובים יותר, אם הוא יסכים לוותר על משהו שיש לו, ותמורת זה לקבל משהו שאין לו. וזהו תהליך מופשט, שמתבצע בתוך המודע ותת המודע של הלקוח, לפני שהוא מחליט לבצע את הרכישה.
מופשט איך למכור מוצרים למכור ללקוח את המוצר רוצה למכור לשכנע לקוח לקנות לגרום לכל אחד לשכנע כל אחד בכל דבר לדעת את האמת
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
10:11למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
... יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע מהי השפעת מצב הרוח של המוכר על הצלחת המכירה? המוכר, בין אם שמח ובין אם עצוב, מתמודד עם חוויות רגשיות שונות שיכולות להשפיע על תהליך המכירה. תהליך זה כולל שילוב של שמחה ועצב, שמשפיעים על המוטיבציה של המוכר והיכולת שלו לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר. מהו תפקיד הרגש במכירה? לכל תהליך מכירה יש אלמנטים של שמחה ועצב. המוכר מוכר את המוצר כי הוא רואה בכך יתרון, אך גם מתוך תחושת ... מרגיש שלם לחלוטין. מצב הרוח של המוכר משתנה בין רגעים של שמחה ועצב, כל אחד מהם ממלא תפקיד חיוני בתהליך. כאשר המוכר עוסק במכירה, הוא גם קצת עצוב, כי הוא מזהה את החיסרון שהוא שואף למלא, אבל גם שמח ... בכל דבר, בעוד שעצב נובע מהתמקדות בחסרונות. מוכר שמח ימצא שקל יותר להתגבר על התנגדויות הלקוח ויראה את היתרונות בתהליך המכירה. לעומתו, מוכר עצוב עשוי להרגיש כל התנגדות כתסבוכת ולהתייאש מהר יותר. איך משפיעה המוטיבציה על הצלחת המכירה? המוטיבציה של המוכר משפיעה ישירות על הצלחת המכירה. כאשר המוכר מאמין שהמכירה תביא לו תועלת, הוא יתחייב יותר בתהליך וישקיע בו יותר מאמץ. לעיתים, מוכר עצוב יראה במכירה כפתרון למצבו הרגשי או הכלכלי, מה שיכול להניע אותו להשקיע ... לקבוע באופן חד משמעי אם מוכר שמח או עצוב מוכר טוב יותר. כל אחד מהם מציב אתגרים ויתרונות שונים בתהליך המכירה. מוכר שמח עשוי להתמודד עם התנגדויות בקלות רבה יותר, בעוד שמוכר עצוב עשוי להיות מוכן להשקיע יותר מאמץ ... היא ששני המוכרים, בין אם הם שמחים או עצובים, מנסים למכור ללקוח בצורה נורמטיבית ומקצועית. השילוב בין שמחה לעצב בתהליך המכירה כל תהליך של מכירה, כמו כל פעולה אחרת, כולל בתוכו אלמנטים של שמחה ושל עצב. כל מוכר הוא גם קצת שמח ... נובע מהתמקדות בחסרונות. מוכר שנמצא במצב רוח טוב יתמודד עם התנגדויות של לקוחות בצורה קלילה יותר, יראה את היתרונות שבתהליך, ויהיה בעל גישה חיובית יותר. לעומתו, מוכר שנמצא במצב רוח ירוד עשוי לראות כל קושי כתסבוכת ולהתייאש מהר יותר מהתהליך. כיצד שמחה משפיעה על יכולת ההתמודדות עם קשיים? כאשר מוכר נתקל בקושי במכירה, כמו התנגדות של לקוח, תגובתו תלויה ... יהיה שמח או להפך איך מצב הרוח של המוכר משפיע על המכירה אז קודם כל בגדול צריך לדעת שכל תהליך של מכירה כמו כל פעולה אחרת יש בו תמיד גם שמחה וגם עצב, כל בן אדם שמוכר לכם מוצר ... איזה חיסרון כי אחרת הוא לא יכול להשיג תועלת, מי שאין לו חיסרון איך הוא ישיג תועלת? ולכן כל תהליך של מכירה המוכר חייב להיות קצת עצוב ברמה הרגשית שזה בעצם מה שמניע אותו למכור כי הוא חושב שהלקוח ימלא לו את החיסרון שלו. יחד עם זאת בכל תהליך של מכירה בעולם חייב להיות שהמוכר יהיה גם קצת שמח, למה חייב להיות שהמוכר גם קצת שמח? כי אם ... ימכור את המוצר ללקוח זה יעשה לו יותר טוב מרע זה הכל וזה כמובן ביחס למאמץ שהוא חושב שכרוח בתהליך של המכירה. עכשיו זה עובד ככה ככל שהמוכר חושב שתהליך המכירה יעשה לו יותר טוב מרע ככה בעצם הוא יתאמץ יותר למכור ככה יש יותר סיכוי שהוא ימכור, עכשיו ... קל המוכר השמח יחשוב שזה קל כנראה יותר מהמוכר העצוב כי המוכר העצוב הוא רואה שחורות אז כנראה שגם תהליך המכירה הוא יראה אותו כקשה כי אם הוא היה כל כך אופטימי ורואה את הכל כטוב למה הוא בכלל עצוב והמוכר השמח הוא כאילו כביכול במצב רוח יותר טוב והוא יראה גם את תהליך המכירה כקל. יחד עם זאת בשביל לסגור עסקה מלקוח צריך לשכנע את הלקוח בשביל לשכנע את הלקוח צריך לרצות לשכנע את הלקוח, בשביל לרצות לשכנע את הלקוח צריך לחשוב שתהליך המכירה הוא קל אבל השאלה היא גם כמה תועלת מביא תהליך המכירה ללקוח. ופה יש שני היבטים זה נכון שמוכר בלי מצב רוח כנראה שהוא יחשוב שיותר קשה לשכנע את ... להיות שהמוכר העצוב ימכור פחות מהמוכר השמח כי מרוב שהוא עצוב הוא לא רואה את הטוב שיכול לצאת לו מתהליך המכירה ולכן אין לו עצבים להתעסק עם המכירה לעומת זאת דווקא יכול להיות שהמוכר העצוב הוא דווקא ימכור יותר כי הוא מאוד עצוב והוא בראש שלו חושב אם אני אצליח למכור הטוב שיצא לי מתהליך המכירה יכול לעשות לי מצב רוח יכול לשפר לי את המצב רוח, יכול להעלות לי את הערך העצמי מה ...
תפקיד במי הכל תלוי יתרונות מאמץ התנגדות סובל מדימוי עצמי סגירת עסקה לגרום ללקוח לקנות מוצר
איך לכתוב תסריט לסרט? איך לכתוב ספר? איך לכתוב מאמר? איך לכתוב עלילה? איך לבנות עלילה? איך להכין מצגת? איך להכין נאום? איך נראה תסריט? איך כותבים תסריט? איך לפתח תסריט? איך בונים מצגת? איך להכין פרזנטציה?
... תסריט בצורה מובנית ואיך לשלוט בתסריט שלך, במובן שתוכל להחליט איזה דברים לפתח יותר ואיזה פחות. ואסביר גם, מהו התהליך של פיתוח התסריט? איך ניגשים לכתיבת תסריט? איך יודעים איך לפתח את התסריט? איך אפשרי לתקצר (לעשות תקציר) לתסריט? ... שמתכננים באופן כללי מה רוצים. ואחר כך בונים קודם כל את השלד, ואחר כך בונים לאט לאט את כל התהליך, עד לשלב עבודות הגמר. ורק אחר כך מאכלסים שם את הבניין. וכאשר באים לתכנן תסריט, אז קודם כל צריכים ... עסקית, דרמה זוגית, דרמה רפואית. ואז נבחר את הנושא שאנחנו רוצים לפתח אותו, לדוגמה: דרמה משפחתית. ואבהיר, שזה מקביל לתהליך של גדילה של עץ. שקודם כל גדל הגזע. אחר כך יוצאים ממנו ענפים ראשיים ואחר כך תת ענפים וכולי, ... עכשיו לענות במספר מילים קצר בלבד, לשאלה הבאה, והיא, מהי הדרמה המשפחתית שעליה אנחנו רוצים לספר. ואז נשיב לדוגמה, תהליך התאהבות וגירושין. ועכשיו נציג את זה בצורה של: 1.דרמה משפחתית 1.1.התאהבות 1.2.גירושין או במילים אחרות, יש לנו את התהליך הראשי שהוא דרמה שעוסקת בנושא משפחתי. וממנו יוצאים שני ענפים, שהם 1 - התאהבות, 2 - גירושין. ועכשיו ניגש ... תת ענפים / ענפי משנה / ילדים. דהיינו, אנחנו צריכים להתחיל להעמיק בעלילה ולהמשיך לפתח אותה. ושוב, מדובר על תהליך מבחוץ פנימה, שכל הזמן עושים זום אין לעלילה. ומידי פעם אפשרי להסתכל מבחוץ, בזום אווט, ושוב להמשיך בזום אין פנימה. אז עכשיו נעשה זום אין לתהליך של ההתאהבות. אז עכשיו נשאל את עצמנו, מה אנחנו רוצים לספר על תהליך ההתאהבות. וננסה לפרק אותו לשלבים ולתתי תהליכים. ושוב, לא ננסה להתחיל לספר את הסיפור לפרטים, אלא שוב נפרק אותו לתת תהליכים. לדוגמה ניקח את תהליך ההתאהבות, ונפרק אותו לתהליך שבו יש לנו 2 דמויות, ש: 1- נפגשות. 2 - מתחילים לצאת ביחד. 3 - מתחתנים. 4 - מביאים ... ונציג את זה בתרשים הבא: 1.דרמה משפחתית 1.1.התאהבות 1.1.1.נפגשים 1.1.2.מתחילים לצאת 1.1.3.חתונה 1.1.4.ילדים 1.2.גירושין ועכשיו נתחיל לפתח פנימה את התהליך שבו הם נפגשים, לתתי תהליכים נוספים. ונשאל את עצמנו, מה אנחנו רוצים לספר על איך הם נפגשו. אז מכאן יהיה הגיוני לדוגמה להחליט, על השלבים הבאים: 1- הכרות עם הדמויות באופן כללי. 2 - תיאור תהליך ההכרות שלהם. ונציג את זה כך: 1.דרמה משפחתית 1.1.התאהבות 1.1.1.נפגשים 1.1.1.1.הכרות עם הדמויות 1.1.1.2.תהליך ההכרות 1.1.2.מתחילים לצאת 1.1.3.חתונה 1.1.4.ילדים 1.2.גירושין וכאן נוכל לדוגמה להחליט על 2 דמויות בשם גון + רונית, ונרצה לספר על תהליך ההכרות שלהם. ואז לדוגמה התרשים יראה כך: 1.הכרות עם הדמויות 1.1.הכרות כללית עם הדמות של גון 1.2.הכרות כללית עם ... אבל קודם כל צריך לדעת באופן כללי, איך בונים את התבנית הכללית של התסריט והעלילה שלנו. ועכשיו ניכנס לדוגמה לתהליך של ההכרות של הדמויות. ונשאל את עצמנו, איך אנחנו רוצים לספר שהם הכירו. אז נניח שאנחנו רוצים לספר שהם הכירו במקרה ברחוב. אז נפרק את זה לתת תהליכים, שיראו בתרשים בצורה כגון: 1.דרמה משפחתית 1.1.התאהבות 1.1.1.נפגשים 1.1.1.1.הכרות עם הדמויות 1.1.1.2.תהליך ההכרות 1.1.1.2.1.סיפור על מה עשה גון בבוקר ואיך הוא הגיע לאותו הרחוב 1.1.1.2.2.סיפור על למה ואיך רונית הגיעה לאותו ... אחד את השני במקביל וכולי 1.1.1.2.4.נפרט לדוגמה על הרגשות והמחשבות שלהם כאשר הם ראו אחד את השני. 1.1.1.2.5.נפרט על התהליך שבו הם פונים אחד לשני / מישהו מהם פונה אחד אל השני 1.1.1.2.6.נפרט על התגובה של כל אחד מהם, ... העלילה באופן כללי. דהיינו, נפרט קצת יותר בצורה רוחבית, על כל התסריט כולו. לדוגמה, נחליט שאנחנו רוצים לספר על תהליך התאהבות מאוד חזק, על נישואים מאוד מוצלחים, ועל תהליך של בגידה, שבסופו מוביל לגירושין ולשנאה. ובתרשים זה יראה כך: 1.דרמה משפחתית 1.1.התאהבות חזקה מאוד 1.2.נישואים מוצלחים 1.3.בגידה 1.4.גירושין ...
איך לבנות עלילה הצלחת עסק קריירה שכירים תחביבים טעות קושי פנימיות
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
... לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את המוצר. והלקוח מסרב להיפגש פיזית ומבקש ... היא, איך להביא את הלקוח לפגישה פיזית ולהתמודד עם התנגדות של מכירת הפגישה ללקוח. אז כמובן שיש לנו כאן תהליך מכירה בפני עצמו, שהוא חלק מתהליך מכירה גדול יותר. דהיינו, בתהליך המכירה הגדול, אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר כלשהו, לדוגמה בית, שמצריך את איש המכירות, לפגוש בפועל את הלקוח, כדי למכור לו את הבית. אבל בתוך תהליך המכירה הראשי, יש גם תהליך מכירה משני, שבו על איש המכירות למכור ללקוח את הפגישה הפיזית. דהיינו, לשכנע את הלקוח להגיע לפגישה פיזית. וכמובן ... לפגישה פיזית. כי יתכן מצב שבו אנחנו דווקא נעדיף שלא לפגוש פיזית את הלקוח, אאכ הוא לפני כן יעבור תהליך של סינון טלפוני כזה או אחר. כי יש גם עלות של פגישה פיזית, ביחס ל - לשלוח ללקוח חומרים ... זה? תשובה: ראשית צריכים לגרום ללקוח להרגיש, שלא מנסים למכור לו בכח משהוא שלא מתאים לו. אלא שיש כאן תהליך של איתור צרכי הלקוח, שבו אנחנו מנסים להבין את הצרכים של הלקוח, ומנסים להתאים את המוצר ללקוח, לבדוק האם ... המוצרים הספציפיים שאנחנו יכולים להציע לו, כדי לדעת מה בדיוק אולי מתאים לו. דהיינו, הלקוח צריך לרצות לעבור איתנו תהליך של אפיון צרכים כמה שיותר באופן מדויק. וגם תהליך של הבנה יותר מדויקת של המוצר שלגביו יש ללקוח התלבטות האם לבצע את העסקה או לא. ברגע שהלקוח רוצה לעבור איתנו את התהליך הזה, עכשיו עלינו לגרום ללקוח להבין, שבמידע מרחוק, יש המון מידע שיכול לעזור ללקוח, אבל מרחוק בלי פגישה פיזית, ... מאוד טוב את המוצר שלך, בלעדיך. במילים אחרות, תהיה חבר של הלקוח, אל תמכור ללקוח את המוצר, אלא את התהליך של התאמת המוצר ללקוח. אתה מוכר ללקוח את האפשרות להבין יותר טוב את תהליך הרכישה. תמכור ללקוח את זה שאתה מומחה. תמכור ללקוח את זה שיש הרבה מידע נוסף שהוא יכול לקבל רק ...
איך למכור להתמודד לעמוד איך לשכנע לקוח עיקרון בירור צרכים פגישה פיזית כאב
למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? איך לעשות שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים?
למכור באופן אוטומטי, למכור בלי להתאמץ, למכור בלי איש מכירות, לשפר את תהליכי המכירה, למכור בלי מאמץ, הכנסה פאסיבית, שיפור תהליכי המכירות, ייעול תהליכי המכירות, איך למכור בצורה יעילה? איך למכור ביעילות? לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, משא ומתן ביעילות, התייעלות עסקית, מה זה התייעלות? איך לעשות דברים בצורה יעילה? למה חשוב לעשות שיווק? ... שיווק בצורה יעילה? מה זה שיווק יעיל? מה זה שיווק לא יעיל? איך להיות יעיל, איך להתייעל? איך לייעל תהליכים? וכאן נסביר, מה זה התייעלות באופן כללי בכל תחום. ונסביר איך לבצע תהליך של התייעלות בכל תהליכי המכירות והשיווק של הארגון? ואיך ההבנה של מהי התייעלות באופן כללי, איך היא משפיעה על העניין של השיווק והמכירות ... יותר, בדרך שצורכת פחות משאבים. אז אם נתבונן רגע אחד על נושא של התייעלות באופן כללי, נראה שברמת העיקרון, תהליך ההתייעלות עצמו, הוא דורש המון משאבים והוא לכשעצמו נראה לא יעיל. אבל כל התייעלות, למרות שהיא צורכת המון משאבים עבור תהליך ההתייעלות עצמו, הרי שהיא עצמה מביאה יותר תועלת בפחות משאבים בטווח הבינוני ובפרט בטווח הרחוק. לדוגמה, פעם, כדי לשתות מים, היו הולכים לבאר המים לשתות מים. וכאשר רצו לייעל את התהליך, השקיעו משאבים כדי לבנות את מאגרי המים ואת ברז המים ואת תהליך סינון המים וכולי. כאשר לבנות את הברז מים שבבית, ברור שזה עולה בהרבה משאבים, הרבה יותר מאשר ללכת לבאר ... יותר. ואיך זה קשור לעניין של שיווק ומכירות? העניין הוא, שמי שרוצה לעבוד בצורה יותר יעילה, צריך לקחת את תהליך המכירות שהוא מבצע והוא צריך לחלק אותו לחלקים ולראות איזה חלקים שהוא עושה בתהליך המכירות, איזה חלקים חוזרים על עצמם שוב ושוב. לדוגמה, שוב ושוב צריך להסביר ללקוח, למה חשוב 10 כריות אוויר ברכב במקום 9 כריות אוויר ברכב. וכך למצוא את כל הדברים שעושים שוב ושוב בתהליך מכירה שבעינינו הוא אופטימאלי. ואז צריכים לקחת את החלקים בתהליך המכירה, שאנחנו עושים שוב ושוב, וצריכים להפוך אותם לחומרי שיווק, שיסבירו את אותו מסר מכירתי, בצורה שיווקית שהיא הרבה ... לדוגמה, ניקח את העניין של להסביר שעדיף 10 כריות אוויר יותר מ 9 כריות אוויר ברכב, ונהפוך אותו בסוף התהליך לסרטונים ומצגות וחומרי שיווק, שמסבירים בכל דרך אפשרית, למה עדיף לרכוש רכב עם 10 ולא 9 כריות אוויר. במילים אחרות, קח את כל תהליך המכירה, החל מהשלב שבו איש המכירות פותח את הפה שלו בפעם הראשונה לדבר עם הלקוח ועד השלב שבו איש המכירות סוגר עסקה עם הלקוח. קח את התהליך הזה ותנסה לראות איך אתה הופך אותו לאוטומטי, איך אתה הופך אותו לחומרי שיווק, שאומנם להכין אותם תהיה לכך עלות, לא בהכרח קטנה, אבל בוודאות שהם ייעלו את תהליך המכירה בטווח הרחוק ויחסכו לאיש המכירות שלך הסברים שחוזרים על עצמם שוב ושוב. כמו כן, יש דברים שהרבה יותר ... אנושי, ביחס לאפשרות שרק איש מכירות אנושי מסביר אותם, בלי מצגת ממוחשבת כלשהי. במילים אחרות, אפשרי לעשות ייעול של תהליכי המכירה, באמצעות תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, שאמורים לשפר ולייעל ולהקל על איש המכירות. ואם נקצין, אז נאמר, שאפשרי למכור בלי איש ... שיסבירו את זה במקום איש המכירות. ונכון, שיש כאן עלות גדולה מהמון שיקולים. וצריכים לדעת באיזה סדר לבנות את תהליך יצירת חומרי השיווק, ואיזה חומרי שיווק ליצור קודם. ובאיזו איכות ליצור את חומרי השיווק. וכמה משאבים להשקיע בכל תהליך של הכנת חומרי שיווק, ועוד המון שיקולים שונים. אבל ברמת העיקרון, אל תהיה חמור, תהיה מטוס. דהיינו, אל תעשה שוב ושוב את אותן הפעולות כמו חמור, אלא תנסה לבנות תהליכי מכירה אוטומטיים, שבסופו של תהליך יעזרו לך למכור כמעט בלי איש מכירות אנושי. ואיך? תשובה: כנל, לקחת את כל מה שעושה איש המכירות ולבנות ...
איזה חומרי שיווק ליצור קודם מטרה איך לשכנע אנשים בוודאות למכור בלי מאמץ לקוחות משקיעים הישגים
פיצול הנשמה והתודעה מהאחדות של המציאות
1:09:36פיצול הנשמה והתודעה מהאחדות של המציאות
... היא המצב שבו האדם חווה את עצמו כישות נפרדת משאר הדברים. עצם קיום התודעה האישית, או הנשמה, כבר מייצג תהליך של נפרדות וצמצום. כאשר האדם אומר אני, הוא למעשה מגדיר את עצמו כנפרד מהלא אני, דבר שיוצר את הבסיס ... זו, יש לחקור ללא הפסקה את כל הדברים שנראים כנפרדים, עד שהאדם יחווה באופן ישיר שהם למעשה אחד. זהו תהליך שדורש השקעה מלאה של האדם בשאלות שהוא חוקר, בלי לוותר ובלי להתפשר על תשובות חלקיות או שטחיות. איך להתמודד ... איך לחוות את המציאות האמיתית שאלות על בחירה חופשית משמעות האגו התחברות לתודעה רחבה הבנת המציאות אחדות ונפרדות - תהליך ההגדרה והחוויה המציאות נתפסת דרך שני מושגים מרכזיים: אחדות ונפרדות, והם באים לידי ביטוי ברמות שונות. עצם קיומה של הנשמה הוא כבר ביטוי של צמצום והיפרדות, משום שכאשר יש אני, יש גם לא אני. זהו תהליך של הגדרה, של יצירת הבחנה בין דבר לדבר. מכאן נובע גם הסבל, שהוא למעשה ביטוי של חוסר שלמות. חוסר ... חוסר השלמות - אם לא היה אני, כל המציאות הייתה נתפסת כמעין סרט חיצוני, שבו הצופה אינו חלק מההתרחשות. בתהליך ההתבוננות, האדם אמור להגיע לנקודה שממנה נוצר האני, ואף לנקודה שלפני האני. במובן מסוים, אין הבדל בין אני ללא ... את עצמו לא כיישות נפרדת בתוך המקום, אלא כעצם המקום עצמו, אזי מתבטלת ההבחנה בין אני ללא אני. זהו תהליך שבו האדם מפסיק לחוות את עצמו כמציאות מוגבלת, ומתחבר לאחדות שלפני ההגדרה. האני והאגו - כיצד להרחיב את החוויה? ... האמיתית הנושא הזה של אחדות ונפרדות הוא בכמה רמות, הדברים כל הזמן מתרחבים עצם זה שהנשמה קיימת זה עצמו תהליך של צמצום והיפרדות. יש אני ולא אני. זה עצמו תהליך של הגדרה, הגדרת האני. הסבל זה חוסר שלמות ממה הוא נובע מהרצון. הסבל מהותו חוסר שלמות. חוסר שלמות נובע ... עצמו חוסר השלמות, שאם לא היה אני, כל המציאות זה סרט גדול ואדם מסתכל עליו מבחוץ. אדם בסופו של תהליך אמור להגיע לנקודה של לפני האני בפרספקטיבה מסויימת אין הבדל בין אני ללא אני. ואעפכ האני ולא אני זה ... חשוב? איך חוזרים בשנייה אחת לאחדות? עי שמנסים להתבונן על המהות של הדבר. זה באמת משנה? למה זה חשוב? תהליך של התבוננות החזיר אותנו לתוך האחדות. אם תשאל את עצמך מספיק פעמים מה אתה רוצה הרצון ייעלם. אבל אם ...
איך להיות מנהל אחדות ונפרדות חלום ומציאות מחשבה לשאול שאלות חוויית הרצון להגדיל את האגו האני הנפרד
תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
9:33תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר שכנוע, אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לשכנע את עצמך
תהליכי מכירה, תהליכי שכנוע, לשכנע ולמכור, למה ללמוד למכור? למה ללמוד שכנוע? למה ללמוד לשכנע? קורס לשכנוע, ללמוד מכירות, ללמוד NLP, כושר ... שטוב לו וכיצד לא להשתכנע שרע לו. כיצד המוח שלנו משכנע אותנו כל הזמן? המוח האנושי נמצא באופן מתמיד בתהליך של שכנוע עצמי. לדוגמה, המוח משכנע אותנו שמשהו מסוים הוא טוב, שמשהו אחר הוא רע, שדבר מסוים חייב להתרחש ... לי להרגיש רע? איך המוח שלי שכנע אותי שזה רע? האם אני באמת חייב להרגיש כך? על ידי זיהוי תהליך השכנוע שהוביל לתחושה הרעה, אפשר לפרק אותו ולהפסיק להשתכנע שזה רע, ובכך להקטין את הסבל. באותו אופן, כאשר אדם רוצה להרגיש טוב מדבר מסוים, עליו לדעת איך לשכנע את עצמו שזה טוב, באמצעות הבנת העקרונות העמוקים של תהליך השכנוע. מהן הבעיות בגישות לימוד שכנוע מבוססות סטטיסטיקה? אליעד מבקר את שיטות השכנוע המבוססות על סטטיסטיקות ומחקרים שטוענים, למשל, ... להאמין במשהו או להרגיש רע ממשהו, הוא יכול לשלוט טוב יותר בחייו, להרגיש טוב יותר, ולהיות מאושר ומסופק יותר. תהליך זה הוא חלק מרכזי בלימוד העצמי של האדם. מהי הסכנה בשכנוע לא מודע? בעיה נפוצה היא שאנשים רבים משוכנעים לגמרי בדברים שהם מאמינים בהם, בלי להבין שעברו תהליך של שכנוע. לדוגמה, אנשים אומרים זה רע, בלי לדעת שמשהו או מישהו שכנע אותם בכך. כשמבינים את זה, אפשר ... להם? האם הם יכולים לשכנע את עצמם להפסיק לסבול ולהתחיל לקבל את המציאות כפי שהיא? האדם כל הזמן נמצא בתהליך של שכנוע עצמי. המוח שלנו מנסה לשכנע אותנו: שדברים מסוימים הם טובים. שדברים אחרים הם רעים. שעלינו להשיג דבר ... להתנהג בצורה מסוימת. כלומר, כל מה שהאדם חווה בנוגע לרצון שלו, לתפיסת הטוב והרע ולאמונותיו - כולן מבוססות על תהליך שכנוע פנימי. כיצד ניתן ללמוד כיצד המוח משכנע אותנו? האדם יכול ללמוד כיצד המוח שלו משכנע אותו על ידי ... שיעשה זאת מספיק זמן ובעומק, יוכל להבין את כל הטריקים והשיטות שבהן משתמש המוח כדי לשכנע אותו בדברים מסוימים. תהליך זה יאפשר לו להבין: כיצד אנשים משתכנעים. כיצד ניתן לשכנע אחרים. כיצד ניתן להגן על עצמך מפני מניפולציות. לימוד ... שגורם לי להרגיש רע? איך המוח שלי שכנע אותי שזה רע? האם אני באמת חייב להרגיש כך? באמצעות זיהוי תהליך השכנוע שהוביל אותו להרגיש רע, הוא יוכל להפסיק להשתכנע שזה רע ובכך להפחית את הסבל שלו. באותו אופן, כאשר ... לאדם לחוות רגשות מסוימים? אלו שאלות מהותיות שבאמצעותן ניתן להבין לעומק כיצד עובד השכנוע. שכנוע כאמצעי למודעות עצמית כל תהליך השכנוע, כפי שהוא מוסבר כאן, אינו רק כלי טכני לשיפור מכירות או תקשורת בין - אישית, אלא הוא דרך ... הסכנה בשכנוע בלתי מודע אחת הבעיות היא שאנשים רבים בטוחים לחלוטין בדברים שהם מאמינים בהם, מבלי להבין שהם עברו תהליך שכנוע. רבים יגידו על דבר מסוים: זה רע. מבלי להבין שמישהו או משהו שכנע אותם בכך. כאשר מבינים זאת, ... מכירה או השפעה על אחרים - אלא היא בעיקר דרך לשיפור איכות החיים של האדם עצמו. מי שמבין את תהליכי השכנוע, יכול להשתמש בהם כדי: להיות מאושר יותר. להפחית את הסבל שלו. להשיג שליטה טובה יותר על רגשותיו ומחשבותיו. ... את המציאות לקבל את המציאות, לאהוב את המציאות לשנוא את המציאות לא משנה איך נגדיר את זה. אוקי וכל התהליכים בעולם שאני לפחות מסביר לגבי הנושא של שכנוע וכל התהליכים שקיימים לגבי שכנוע ואיך המוח חושב ואיך המוח עובד וכו כל התהליכים האלה מתרחשים לא רק בין האדם לבין הסביבה החיצונית שלו אלא מתרחשים גם בין האדם לבין עצמו כי המוח ... מסביר בנושא של שכנוע כל מה שאני יודע על נושא של שכנוע זה אך ורק כתוצאה של הבנה של תהליכים אחרים בכלל, זאת אומרת יש תהליכים פנימיים במציאות של איך נוצר הרצון האנושי למה בן אדם בכלל רוצה דברים, למה בן אדם רוצה דברים מסוימים ... שאני מסביר לגבי הנושא של שכנוע וכל מה שקשור לשכנוע זה הכל דרכים של הבן אדם ללמוד עצמו כחלק מתהליך של מודעות עצמית, שבן אדם מבין את עצמו איך המוח שלו משכנע את עצמו כשבן אדם רוצה משהו הוא ...
לקבל אושר וסבל עקרונות שכנוע איך להבין את עצמי לסבול פחות סיבות חיצוניות להתמודד עם רגשות שקרנים
האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים להיות איש מכירות? מה זה לעבוד במכירות? האם כדאי לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות? האם אני איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך איש מכירות? מי מתאים לעבוד במכירות? איש מכירות מתחיל, כל אחד יכול למכור
... היא שגויה? אולי פעם איש מכירות התייחס אליך לא יפה, ולכן יש לך דעה שגויה על אנשי מכירות ועל תהליך מכירה? ואולי פעם ניסית למכור בצורה לא נכונה ובלי להבין את תהליך המכירה, וממילא יכול להיות שנכשלת בכך ומאז אתה לא אוהב ולא רוצה להיות איש מכירות? האם אתה בטוח שאתה יודע איך אמור להתרחש תהליך מכירה? הרי כל תחום שאתה לא מבין איך עושים אותו, אם תעשה אותו לא נכון, סיכוי סביר שלא תצליח ואז כנראה תיכשל ואולי אפילו תשנא את התחום. אז אולי כדאי לברר מהו באמת תהליך של מכירה? ובדכ אפשר לומר שברוב ככל המקרים, ההבנה של אנשים על תהליך מכירה, היא שגויה. ובגדול אפשר לומר, שיש שני סוגים של תהליך מכירה. יש תהליך מכירה שבו מרמים / משקרים את הלקוח / הלקוח לא מעניין את איש המכירות / לאיש המכירות אכפת רק מהעמלה ומהכסף של הלקוח / איש המכירות מסתיר מידע מהלקוח, ועושה הכל כדי למכור. בתהליך מכירה שכזה, בהנחה שאתה תופש את תפקידו של איש המכירות בצורה שכזו / או בצורה שדומה לכיוון של הצורה הזו, אז ברור למה אתה לא אוהב ולא רוצה לעבוד במכירות. יחד עם זאת, קיים סוג נוסף של תהליך מכירה, שבו לאיש המכירות כן אכפת מהלקוח. ואיש המכירות כן רוצה שללקוח יהיה טוב. וגם אם איש המכירות לא ... ולא רוצה אך ורק שיהיה ללקוח טוב באופן מוחלט, עדיין באופן יחסי, כן חשוב לאיש המכירות, שללקוח יהיה טוב. ובתהליך מכירה שכזה, עיקר המכירה, היא בעצם לומר ללקוח את האמת לגבי המוצר. לגבי איך המוצר יכול לעשות ללקוח טוב. ... הכסף שלוקחים אותו מהלקוח, הוא כדי שיתאפשר לך לעשות טוב ללקוח. כי לאורך זמן, לא ניתן לספק מוצרים בחינם. ובתהליך מכירה שכזה, איש המכירות בהחלט לא מרגיש רע עם עצמו. ובגדול אפשר לומר, שאם נראה לך שלא נולדת איש מכירות, זה בגלל שאתה לא באמת מבין בדיוק מהו תהליך מכירה אמיתית ואיך הוא צריך להיות. אז נכון שאם מבקשים ממך להיות פושע, אז נכון שכנראה לא נולדת פושע. ... ולשפר את התקשורת הבין אישית שלך, שכל שאתה יודע מה להגיד, מתי להגיד, איך להגיד, איזה מילים להשתמש וכולי. בתהליך מכירה, אתה אמור בעיקר לדעת ולהבין את האמת. להבין את האמת לגבי המוצר שלך. להבין את האמת לגבי הצרכים ...
להתעסק לפתח את השכל להצליח במכירות לחץ לשפר יכולת חשיבה להתגבר על חרדה סוגים להבין את הלקוח
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תהליך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תהליך, איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תהליך, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לגרום למישהו לכבד אותך? בריאות הנפש כסף לנכים הצלחה בצורה קלה הסוד של גן עדן התמצאות במרחב למה ילד חרדתי? איך לקבל החלטה בלי לפחד? איך להיות עם ביטחון עצמי? אהבה עצמית על תנאי לאהוב את החסרונות שלך לאהוב למכור ללקוחות מקור האושר לקוח שמח לנקום על בגידה איך להכיר בדייט ראשון? ניתוח תהליכי קבלת החלטות בנוגע לקורונה איך לבחור החלטה? התמודדות עם מוות של בן איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בגוגל? אני לא מצליח להשתחרר מהרצון מוטיבציה לעשייה שיפור מוצר להביא תועלת ללקוח איך לגרום לילד להיות ילד מחונן? להרגיש רע בגלל הילדים אבולוציה רוחנית ללמוד אצל מורה רוחני איך להתנהג עם חולה הפרעת אישיות? האם מחלת נפש היא תורשתית? להיות חבר של האקס איך ליצור אמון עם האקס? על מה לחשוב במהלך האימון איפה הכי קל לשריר? האם אלוהים טוב או רע? האונס של אלוהים אתה קרוב להארה הארה של מורים רוחניים הספר להיות אלוהים להיות אלוהים בעצמך איך להצליח לעשות כסף? כסף בצורה נכונה מטרת החיים היא ימות המשיח איך לדעת מהי משמעות החיים? לשנות רגש חיובי איך לשנות מחשבות שליליות? אפשרויות בחירה מה היא בחירה חופשית? סיפור בריאת העולם האם העולם נברא יש מאין? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ינג לילדים, מאמן מכירות, מאמן אישי קריירה בנושאי תהליך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5630 שניות - עכשיו 21_09_2025 השעה 01:26:52 - wesi1