... את עצמי כי אין לי השכלה, אפשר לשאול אם זה נכון או אם אפשר להעריך את עצמי גם ללא השכלה. אליעד מסביר ששאלות אלו בודקות את הקשר בין סיבה לתוצאה, ובמהלך
התהליך מתחילים להבין שהרצון או המחשבה לא תמיד מחויבים כפי שנראה בהתחלה. ברגע ... להבין את הסיבות שמובילות לרגשות או מחשבות מסוימות, ולבצע את השאלות המפורטות על מנת להחליש את הקשר בין הסיבה לתוצאה. ברגע שנשאלות השאלות בצורה נכונה,
תהליך החלשת הרצון או המחשבה נעשה באופן טבעי. מה ניתן ללמוד משיטה זו? אליעד מציין ... מאחרים? אם לא, הרצון נחלש. לשאול מה הסיבה לסיבה. למשל: למה אני לא מעריך את עצמי? אולי כי אין לי השכלה. ואז שוב לבדוק אם זה באמת נכון ומחייב. להמשיך
בתהליך בכל פעם שצצה סיבה חדשה. באותו אופן ששוטר מביא טענה כי יש לך משקפיים, ומראים ... הערכה עצמית, ואפילו רצון עז בדברים שונים. בכל פעם ניגשים לסיבה שמאחורי התוצאה, שואלים אם היא מחייבת, שואלים אם היא עצמה אמיתית או הכרחית, וכך מתרחש
תהליך שגורם לרצון או למחשבה הלא רצויה להיחלש או להיעלם. ניתוח סיבה ותוצאה איך למצוא את הסיבה האמיתית לבעיה טיפים לחקירת רצונות ומחשבות דרכים להתמודדות עם פחדים וחרדות החלשת מחשבות טורדניות דוגמה לניתוח סיבתיות, איך לנתח
תהליך סיבתי? תרגול ניתוח סיבתיות, מהי סיבה? מהי תוצאה? ניתוח סיבתיות של סגר ...