... אחד מהשני בצורה שלהם. אך מהי המהות של כל הדברים? והמהות של כל הדברים, היא ההעדר המוחלט של כל הגדרה. כי הדבר המוגדר,
קיומו אינו מחויב, משום שיש אפשרות שתהיה קיימת ישות אחרת, ששונה בהגדרה שלה ממנו. ומה
שקיומו אינו מחויב, הוא לא הנמצא הראשון. כי הנמצא הראשון, לא ... שבעולם נפרדים זה מזה בזמן ובמקום. וזמן ומקום הם לאו דווקא זמן ומקום ממשיים, אלא זמן ומקום כשני מימדים שמאפשרים את
קיומם של הדברים. כי כדי שתהיה משמעות למשהו, לשם כך צריך ... אחר גדול יותר עד אין סוף. כי את הצורה ניתן להגביל, אך לא את המהות שהיא חסרת הגדרה וחסרת גבול. ואפשר לדוגמה להגדיר כי
קיומו של העולם שלנו לדוגמה, תלוי
בקיומו של ציר זמן כלשהו. וניתן גם לומר כי ציר הזמן הזה
קיומו הוא לא אין סופי. אך
קיומו של הזמן, הוא תמיד יהיה אין סופי. כי תמיד יהיה, לפני ... הזמן וכיוב לגבי המקום. וזה בעצם אומר שיש שני מצויים ראשונים, שבתוכם מתרחשים כל האירועים השונים. והמצויים הראשונים
שקיומם הוא מחויב, הם הזמן והמקום. שאי אפשר בלי זמן ובלי ... הם מקיפים את הכל תמיד. ואפילו אם נאמר שאין זמן ומקום כלל ומעולם לא היו זמן ומקום כלל, עדיין גם זה עצמו מצריך את
קיומם של הזמן והמקום. כי הנפרדות, תמיד קיימת כפוטנציאל. כי תמיד תהיה קיימת האפשרות
לקיומו של דבר כלשהו. ואת האפשרות
לקיומו של דבר כלשהו, את האפשרות עצמה, אי אפשר להעלים. וגם ... בתוך הזמן והמקום. והאירועים כולם הם צורות שונות של שני האלוהים הראשונים שהם הזמן והמקום, שהם אין סופיים כנל.
וקיומם הוא הכרחי כנל. כי גם ההעדר שלהם, מצריך את
קיומם. כי ההעדר שלהם נפרד
מהקיום שלהם, במקום ובזמן כנל, ולכן
קיומם הכרחי כנל. והנה, המקום והזמן הם אין סופיים. וכמות ...