אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
החלטהאיך להחליטאיך לקבל החלטהאיך לקבל החלטותלהחליטלפי מה להחליטלקבל החלטהלקבל החלטותקבלת החלטותתהליך קבלת החלטהלפני קבלת החלטהאלגוריתם לקבלת החלטהנוסחה לקבלת החלטהסוגים של קבלת החלטהעזרה בקבלת החלטהקבלת החלטה בלב שלםיעוץ לקבלת החלטהכשלים בקבלת החלטהלחץ בקבלת החלטהמודל לקבלת החלטהמחקר קבלת החלטהקבלת החלטה בריאותיתשיטה לקבלת החלטהאיך אינטרסים אישיים משפיעים על קבלת החלטהאיך לזהות את המטרות בתהליך קבלת החלטהאיך לזהות רצונות בקבלת החלטהאיך פחד משפיע על קבלת החלטהאפשרויות בחירה בקבלת החלטהגילוי נאות בקבלת החלטהגישות בקבלת החלטהלא לטעות בקבלת החלטהלא לעשות טעויות בקבלת החלטהלזהות את המטרות בתהליך קבלת החלטהלזהות רצונות בקבלת החלטהלטעות בקבלת החלטהלעשות טעויות בקבלת החלטהמה קורה אחרי קבלת החלטהמהם אינטרסים אישיים בקבלת החלטהמהם ניגודי אינטרסים בקבלת החלטהמהם שיקולים זרים בקבלת החלטהמטרות בתהליך קבלת החלטהניגוד אינטרסים בקבלת החלטהניגודי אינטרסים בקבלת החלטהסדר עדיפות בקבלת החלטהספק בקבלת החלטהצמצום אפשרויות הבחירה בקבלת החלטהקבלת החלטה בגלל פחדקבלת החלטה לעשות שינוי בחייםקבלת החלטה מהרגשקבלת החלטה מהשכל🔍הצג עוד...
טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
6:02טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
... בלי משחקים? לקוחות רבים מעדיפים תקשורת ישירה ועניינית. הם לא מעוניינים בבניית מערכת יחסים אלא רוצים להבין את המוצר ולהחליט אם הוא מתאים להם. מתי יצירת קרבה עם הלקוח כן יכולה לעבוד? יש לקוחות שמחפשים יותר מאשר רק מוצר - הם מחפשים חוויית קנייה נעימה. לדוגמה, אדם בודד עשוי ...
הרגשת בדידות תוצאות מה אתה רוצה אמון עם לקוח לקבל איך למכור את המוצר שלך לרכוש משחק
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
4:09התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
... הספציפית שבה נמצא הלקוח. איך הלקוח בוחר מוצר ומה משפיע על החלטתו? כל לקוח שקונה מוצר עושה ... במחיר נמוך יותר, אז ברור שהוא יעדיף את האפשרות האחרת. לכן, ההחלטה אם להתמקד ביתרונות שלך או ... גם אצלך וגם אצל המתחרים, זה כבר לא חיסרון משמעותי מבחינת ההחלטה של הלקוח. בסופו של דבר, מה שמכריע את החלטת הלקוח הוא ההבדל: איפה יש ... אבל לא בטוח למה המוצר שלך טוב - תתמקד ביתרונות שלך. ההחלטה מה להדגיש משתנה לפי הידע, ... כבר יודע אותם. המטרה היא תמיד לתת ללקוח מידע חדש שיגרום לו להחליט לטובתך. לכן, השיחה עם הלקוח ... באופן מדויק למידע שהלקוח עדיין לא מודע אליו, כדי להשפיע על ההחלטה הסופית שלו. אליעד מסיים את ... ללקוח מתלבט? האם להתמקד ביתרונות או בחסרונות? מה משפיע על החלטת לקוח? איך להציג מוצר מול ...
מוכרים מוצר עולם יתרונות חסרונות חיסרון מול יתרון ביחס למה אמונות מתוך אמונה איך לגרום ללקוח
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
10:11למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
... לכן, כל מוכר, באשר הוא, חייב להרגיש חיסרון מסוים שמניע אותו לפעול. הצורך באופטימיות במכירה יחד עם זאת, אם המוכר היה שרוי במצב של ייאוש מוחלט , כך שהוא לא רואה שום תקווה לשיפור במצבו, הוא גם לא היה ... שיגרום לו להשקיע בה יותר מאמץ. הכל תלוי בהקשר הספציפי ובאופי של המוכר עצמו. איך לשפר מכירות ולהתמודד עם התנגדויות של לקוחות השפעת מצב הרוח על קבלת החלטות הקשר בין מוטיבציה להצלחה עסקית פסיכולוגיה של ...
מחויב תהליך של מכירה לקוחות איך להיות יותר מאושר הנחה קושי לקבל החלטה שלמות
איך לפתור בעיה? איך לפתור פרדוקס? איך לצאת מבעיה? איך למצוא פתרון לבעיה? לבדוק הנחות יסוד, בעיה בלי פתרון, דרך ללא מוצא, קבלת החלטות, תנאי אי וודאות
6:32איך לפתור בעיה? איך לפתור פרדוקס? איך לצאת מבעיה? איך למצוא פתרון לבעיה? לבדוק הנחות יסוד, בעיה בלי פתרון, דרך ללא מוצא, קבלת החלטות, תנאי אי וודאות
... לבעיה? לבדוק הנחות יסוד, בעיה בלי פתרון, דרך ללא מוצא, קבלת החלטות, תנאי אי וודאות איך פותרים בעיה שאין לה פתרון ברור? כאשר אנחנו נתקלים בבעיה שנראית בלתי פתירה, או כאשר יש לפנינו פרדוקס ... מדויקות לגמרי? האם כדאי לחכות לקבלת מידע נוסף לפני שמחליטים? בעיה נפוצה נוספת שאליעד מתאר היא מצב שבו אנחנו מרגישים שאין לנו מספיק מידע כדי להחליט, ואנחנו רוצים לחכות עוד ועוד כדי להשיג נתונים נוספים. לדוגמה, כשאדם רוצה לקבל החלטה על השקעה או על שינוי מסוים בחיים, הוא מרגיש שאין לו מספיק מידע או ידע לגבי כל הגורמים. אליעד מסביר שצריך לשאול את עצמנו עד כמה באמת דחוף לקבל את ההחלטה עכשיו. אם לא דחוף מאוד, אולי כדאי לחכות. אך אם הזמן דוחק, יש לשאול את השאלה הבאה: במה אנחנו הכי בטוחים כבר עכשיו? גם אם ... שיש לנו לגביו ודאות גבוהה יחסית, וזה יכול להיות הבסיס לקבלת החלטה. איך אפשר להחליט במצב של אי - ודאות מוחלטת? כאשר אנחנו נמצאים במצב של חוסר ודאות מוחלט, אליעד ממליץ לבדוק את כל ההנחות שלנו ואת כל העובדות שיש בידינו. הוא מציע דרך פעולה ברורה: לקחת את כל העובדות שיש לנו ולהתחיל ... אחר, אבל בבדיקה עמוקה יותר הוא יראה שאין לכך הוכחה מוחלטת. לכן יש לבדוק היטב את רמת הוודאות של כל אחת מההנחות לפני שמגיעים למסקנה הסופית. מה לעשות כאשר התשובה נראית בלתי אפשרית? לעיתים ... או פרדוקס שנראה לנו חסר פתרון. איך לפתור פרדוקס? איך לקבל החלטות בתנאי אי - ודאות? בדיקת הנחות יסוד יציאה מלופ אינסופי של בעיות קבלת החלטות תחת לחץ ...
לפתור בעיות בעיה ללא פתרון לבדוק את הנחות היסוד מה לעשות כאשר זמן ומקום תוצאה אליעד כהן נקודות
שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
9:40שינוי עמדות ושכנוע, שינוי עמדות ומכירות, איך לשנות עמדות? איך ללמוד מכירות? איך ללמוד שכנוע? איך ללמוד NLP? איך להצליח במכירות? השפעה על אחרים, להשפיע על אחרים, שכנוע עצמי
... כאשר אדם לא רוצה לקנות משהו, מדובר בעניין של דעות הפוכות או לא החלטיות , ובמכירה יש לשנות את הדעה של הלקוח בנוגע למוצר. מדוע לימוד שינוי עמדות הוא קריטי? המרצה מציין כי שינוי עמדות הוא לא רק נושא של מכירות, ... לשכנע את עצמו באפשרות ההפוכה שהוא רע, או להגדיל את המינון ולהחליט שהוא הכי טוב בעולם. אותו עיקרון חל גם בכיוון ההפוך: אם אדם משוכנע במשהו באופן מוחלט, אפשר לתרגל ערעור של הביטחון הזה. ברגע שהאדם לומד לשנות את העמדות של עצמו, הוא יוכל גם ליישם זאת על שינוי עמדות של אחרים בצורה משכנעת יותר, ... לתת עוד טיפ בנושא של איך ללמוד שכנוע איך ללמוד מכירות, בן אדם החליט מחליט שהוא רוצה להתמקצע רוצה לדעת למכור רוצה לדעת לשכנע וכו. והטיפ שלי הוא כזה אם אתה רוצה לדעת איך למכור במקום להתמקד בשיטות מכירה ...
לשאול את עצמך איתור צרכי הלקוח שאלות להתבוננות למה הלקוח לא רוצה לקנות השפעה איך לגרום לעצמך לשכנע את עצמך התנגדות מכירה בטלפון
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
15:00לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
... איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום ... עולמו. לדוגמה, אם אדם מראה ביטחון מוחלט שהוא רוצה משהו, יש לשאול אותו ... יכול להוביל לשיפור. הכוונה ארגונית קבלת החלטות בארגון ניהול ... מבלי להתסיס את האווירה. הכוונה ארגונית קבלת החלטות בארגון ניהול ... תגיעו למסקנה שאין פה איזו תשובה מוחלטת והוא חושב ככה ואתה חושב ככה. ...
להסכים מטאפורה תחושה רוצה להגיד מיליונרים מסקנות יצירתיות תחושת חוסר
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
5:51יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
... שיכולה דווקא לקרב בין הצדדים. אווירה חיובית היא כלי יעיל, אבל היא לא בהכרח הדרך היחידה לגרום ללקוח להעדיף את המוצר. האם כדאי לדבר גם על נושאים שליליים? בהחלט כן, ובכמה היבטים: 1. אם הלקוח שונא מישהו או מתמודד עם בעיה מסוימת, שיחה על אותו נושא שלילי יכולה לגרום לו להרגיש קרבה למוכר. מדובר בהזדמנות לגלות אמפתיה או ... טוב גורמת לו לחפש נחמה במוצר, ולכן הוא עשוי להיות יותר מוכן לרכישה. כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה? מצב הרוח של הלקוח הוא גורם משמעותי בקבלת החלטות. כאשר הוא שמח, הוא עשוי להתלהב ולרצות להמשיך בשיחה נעימה. עם זאת, ישנם מצבים שבהם דווקא התחושה השלילית גורמת ללקוח לרצות לפצות את עצמו ברכישה. כך למשל, אם הלקוח עצוב או חווה תחושה שלילית, הוא עשוי לחפש הקלה וריגוש דווקא דרך קניית המוצר. לכן אין כלל מוחלט המחייב שהלקוח חייב להיות שמח. צריך להתאים את השיח למצבו הנפשי של הלקוח. האם יש יתרונות בשיחה על קשיים ומצוקות משותפים? שיחה על קשיים ומצוקות משותפים יכולה ליצור ... האמון ההדדי. 3. גם במקרים שבהם השיחה אינה ממש נעימה, עצם העיסוק בבעיות יכול ליצור תחושת קרבה ואמפתיה, בתנאי שלא מדרדרים את הלקוח למצב של חוסר מוטיבציה מוחלט או דיכאון עמוק שיביא אותו לוותר על העסקה. כיצד להתאים את שיחת המכירה למצב הרוח של הלקוח יצירת אמפתיה מול לקוחות כאסטרטגיית מכירה הקשר בין רגשות שליליים לרצון ... שקרה משהו רע בחדשות שסיפרו אחד לשני שקרה משהו ויכול להיות שאתה יודע שהלקוח הסתבך באיזה משהו, זה יכול להיות הרבה מאוד עניינים והשורה התחתונה היא שכן בהחלט אפשר לדבר גם על דברים רעים. כאשר עוד פעם צריך לשים לב מהיבט מסוים לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע כי אם הוא יהיה במצב רוח רע יכול להיות שהוא יגיד עזוב לא בא ...
מחויב נפש להתיידד עם הלקוח להיות שמח חשיבה ליצור אפשרי בעיות חברתיות
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
28:49יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
... כאולי. בעניין זה, כל רעיון יכול להתפרש כמחויב (כמו אני חייב את המוצר הזה) או אפשרי (כמו אולי אני צריך את המוצר). המטרה היא לשדר ללקוח או למישהו אחר שהפעולה או ההחלטה שהציעו לו היא לא רק אופציה אלא מחויבת ונדרשת. איך השימוש בעיקרון משפיע על מכירות? במכירות, הרצון הוא לגרום ללקוח להאמין שהוא חייב את המוצר ושהוא לא ... המוצר כמחויב ולא כאפשרי משדר ללקוח שהוא חייב לרכוש אותו. לדוגמה, במקום לומר נראה לי שהמוצר טוב, יש להצהיר המוצר הזה הכרחי עבורך. כל הצגת הספק או האפשרות תהפוך את ההחלטה לעמומה ותגביר את הסיכוי שהלקוח יימנע מלקנות. כיצד מטפלים בהתנגדויות באמצעות עיקרון המחויב והאפשרי? במצב שבו לקוח מציג התנגדות, כמו זה יקר לי, כדאי ... ברעיון שלו (מחויב) - הוא מדבר עליו כמשהו וודאי. לעומת זאת, כאשר הוא מסתפק (אפשרי) - הוא מדבר על זה כעל משהו שאולי נכון ואולי לא. איך חלוקה למחויב ואפשרי משפיעה על קבלת החלטות? אפשר לתת דוגמה: לקוח חושב על מוצר מסוים, ויכול להחזיק בשתי עמדות שונות כלפיו. הוא יכול להגיד אני חייב את המוצר הזה (מחויב) או אולי אני צריך את ... להביא את הלקוח למצב שהוא משוכנע לחלוטין שהפעולה מחויבת עבורו. כיצד משתמשים בדיבור מחויב ואפשרי במכירות או במשא ומתן? במצב של מכירה, רוצים שהלקוח יאמין בצורה מוחלטת שהוא זקוק למוצר, ולכן מציגים את הצורך כמחויב. לדוגמה: בזמן הסבר על המוצר, יש להימנע מביטויים של ספק כמו נראה לי שהמוצר טוב או אולי זה יעזור לך. במקום זאת, אומרים המוצר הזה הכרחי עבורך, זה חייב להתאים לך. אם הלקוח מעלה התנגדות, כמו זה יקר לי, הוא בדרך כלל מדבר במוחלט: זה יקר וזהו. כדי לנטרל את ההתנגדות, מומלץ להפוך אותה לאפשרי: אולי זה רק נראה לך יקר, ואולי יש בזה גם תועלות נוספות בצורה זו, ההתנגדות שלו נחלשת. אם לקוח ... לדיבור מחויב (זה הדבר הנכון, אין אופציה אחרת) כדי לגרום ללקוח לפעול. למה דווקא גם ולא רק עוזר בהפגת התנגדויות? כשאדם מתנגד לרעיון, הוא פעמים רבות מציג עמדה מוחלטת (מחויב) בסגנון לא מתאים לי, לא רוצה, לא נכון. אם משיבים לו בהיפוך מוחלט - כן מתאים לך, כן נכון - נוצרת התנגשות חזיתית. לעומת זאת, אם אומרים גם מה שאתה אומר נכון, וגם אפשר להסתכל אחרת, הופכים את דבריו לאפשרי, ומרגיעים את העימות. ... שיעורים, אני רוצה לשחק. במקום לומר לו אתה חייב מיד לעשות שיעורים, אפשר לומר אתה גם יכול לשחק, וגם אחר כך נעשה ביחד שיעורים. כך, הילד לא מרגיש שסותרים אותו באופן מוחלט, וההתנגדות שלו נחלשת. מה הקשר בין מחויב ואפשרי לאובייקטיבי וסובייקטיבי או וודאי וספק? לעיקרון המחויב והאפשרי מקבילים מושגים נוספים: אובייקטיבי מול ... רק: יום ולילה - לומר עכשיו יום משמעותו רק יום ולא לילה. אך לומר אולי עכשיו יום ואולי לילה הופך את העניין לאפשרי. קריר ונחמד - אלה מילים שמביעות גם וגם, לא משהו מוחלט כמו קפוא או חם מאוד. אל תפחד לעומת אולי אתה מפחד קצת, אבל גם כדאי לנסות - בראשון כופים עמידה מוחלטת , בשני מאפשרים לו להחזיק בפחד, אך מוסיפים אפשרות חדשה. להיכנס לבית - כדי שאדם אכן יעשה פעולה חדשה (כמו להיכנס לבית), הוא צריך להרגיש לפחות ב - 51% שזו חובה ... גם וגם לרק לפי הצורך. עקרונות נוספים בשכנוע ומכירות התמודדות עם התנגדויות של לקוחות טכניקות חשיבה לוגיות שימוש באובייקטיבי וסובייקטיבי בדיון הבחנה בין וודאי לספק בקבלת החלטות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחד מהעקרונות החשובים ביותר בנושא של שכנוע, אם לא אולי אפילו החשוב ביותר שיש או אחד מהחשובים או אולי אפילו החשוב ... פעם שיש אי הסכמה אז הדרך לפרוץ את האי הסכמה היא באמצעות אפשרי. מה זאת אומרת? בן אדם לדוגמה נגיד אומר זה יקר לי נגיד אז הוא אומר זה יקר לי הוא אומר את זה בצורה מוחלטת, הוא אומר יקר לי אבל מה שאפשר לעשות להגיד אוקי תראה זה נכון שזה גם יקר אבל זה גם משהו אחר, תראה יכול להיות שזה רק נראה יקר במקום להגיד זה יקר להפוך את זה ... אם זאת התנגדות קשה אז אפשרי להחליש את זה על ידי גם וגם, תראה אני מבין שזה ככה וככה אבל גם ככה וככה. בן אדם רוצים שהוא נגיד לדוגמה יעשה שיעורים לך תעשה שיעורים במוחלטות, אוקי ואם לדוגמה נגיד הוא אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים אני רוצה ללכת לשחק, אוקי אז גם תלך לשחק וגם תעשה שיעורים לדוגמה אוקי גם וגם. עכשיו צריך לשים לב ... שהוא יגיד ללקוח אתה יודע המוצר הזה יכול להתאים לך, המוצר זה נראה לי שהוא טוב לך, המוצר הזה יש אפשרות שהוא מתאים לך זה יכול לעזור לך כל מיני מילים כאלה שהן לא מוחלטות אז המוכר דופק לעצמו את המכירה, למה כי הוא מדבר בצורה אפשרית. אותו דבר גם לגבי התנגדות אם בן אדם מביע התנגדות ומשתמשים נגדו במחויב, זאת אומרת בן אדם אומר ... לא מעוניין ואז אתה אומר לו לא בוודאות הפוך הדבר הזה יכול להרוס את המכירה. עכשיו כמובן שיש מקרים יוצאי דופן כמובן שיש מקרים שבהם בן אדם מביע התנגדות בצורה מוחלטת אומר בשום פני ואופן לא וכמובן שיש מקרים שבהם הדרך הטובה ביותר לטפל בהתנגדות היא על ידי שאומרים לו בשום פנים ואופן אתה אומר שלא ובשום פנים ואופן לא נקשיב ... נקרא להפוך את זה לסובייקטיבי אישי. לעומת זאת אם אתה רוצה להציג שהרעיון שלך נכון אל תגיד אני חושב בעיני, כרגע נראה לי מה פתאום מה שאתה רוצה להגיד שזה נכון דבר במוחלט במחויב, בצורה אובייקטיבית צריך לעשות ככה וככה כולם מבינים שככה וככה, ברור שככה וככה תמיד ככה וככה אובייקטיבי לא סובייקטיבי. עוד פעם כשיש התנגדות אז מה ... דעה סובייקטיבית אחרת. לעומת זאת אם אתה רוצה בסוף לדחוף את הבן אדם לביצוע פעולה אז אי אפשר להישאר בסובייקטיבי, צריך להפוך את זה לאובייקטיבי חייב ככה צריך ככה, מוחלט ככה, אוקי אובייקטיבי מכירי הדיור צריכים לרדת זה לדוגמה נגיד אובייקטיבי. אם לדוגמה מישהו אומר יש הרבה אנשים שרוצים שמחירי הדיור ירדו זה סובייקטיבי כי בעצם ... יבוצע צריך לדבר אותו בצורה אובייקטיבית ככה וככה צריך לקרות לא אם לא כאשר, לא בשביל אתה אומר בשביל עוד פעם אתה מחליש את מה שאתה אומר בלי בשביל, ככה זה אובייקטיבי מוחלט אין פה ספקות. אותו דבר לדוגמה המחויב והאפשרי אותו דבר נגיד וודאי וספק כשאתה רוצה למכור מוצר כשרוצים לסגור עסקה, כשרוצים לבטא רעיון כשרוצים שמישהו ילך אחריך ... יודע נראה לי שאולי כדאי ש... לא, אתה רוצה שהוא יבצע את הדבר כדאי ש... לא אולי אין אולי, אין ספקות חייב ש... אין ספקות לא לבטא ספק. המהות היא כשבן אדם רוצה לדבר במוחלטות לסגור את העסקה, לדחוף את הלקוח לחתימה לשכנע את האנשים לבצע את הפעולה דבר במוחלטות לא בספקות אסור לבטא ספק, יש התנגדות תבטא ספק קח את הדעה שלך ותגיד שאתה אולי חושב ככה תגיד שאולי אפשרי לחשוב ככה, תגיד שיש לך ספק אולי זה ככה, קח את הדעה ... בהתנגדות לקחת את מה שהוא אמר נגיד הוא אומר אני צריך את זה היום, נגיד אומרים לו נוכל לספק לך את זה בעוד שבועיים הוא אומר לא אבל אני צריך את זה היום הוא דיבר במוחלט צריך את זה היום, אפשר להגיד אני מבין שיש אפשרות שאתה צריך את זה היום אבל אתה יודע יש גם אפשרות שזה יוכל להיות לך טוב בעוד שבועיים. שימו לב הוא אמר אני צריך ... המעשי. בעולם המעשי צריך לדבר בוודאות שמה אתה לא יכול להציג את הדעה שלך כאפשרות, זאת לא אפשרות זה רק ככה, אין אפשרות אחרת זה ככה ואך ורק ככה וזה תמיד ככה וזה מוחלט שזה ככה, וזה ככה בלי צורך לנמק את זה וזה אך ורק ככה וזהו בלי ספק בלי שום דבר, זה נקרא מחויב. בריאת העולם כל התהליכים זה תהליכים שלוקחים דבר אפשרי והופכים ... זה הכרחי אבל הסברתי את זה בהזדמנויות אחרות, אבל בגדול התנגדות יותר קל שיהיה גם וגם או עדיף למצוא את הדרך שבה זה יכול להיות גם וגם. עוד פעם לפעמים זה דבר והיפוכו מוחלט אין אפשרות לגם וגם ושום אפשרות בעולם, שום דרך בעולם להציג את זה שזה גם וגם שום דרך בעולם אין, למה אין לא יודע לא משנה כרגע אבל בגדול תחפש את הדרך שאפשר שזה ...
מנהל טכניקות פירוש להחליש אומנות המכירה האם לסגור את העסק להבדיל טיפשות
טיפול בהתנגדויות, להתמודד עם לא, להתמודד עם סירוב, איך לשנות עמדות? שינוי עמדות, השפעה על אנשים, איך לטפל בהתנגדות? רק לא רוצה, גם לא רוצה, גם כן רוצה, רטוריקה, איך להשפיע על אנשים?
7:46טיפול בהתנגדויות, להתמודד עם לא, להתמודד עם סירוב, איך לשנות עמדות? שינוי עמדות, השפעה על אנשים, איך לטפל בהתנגדות? רק לא רוצה, גם לא רוצה, גם כן רוצה, רטוריקה, איך להשפיע על אנשים?
... אחרת, הגישה מבוססת על טכניקות הדרגתיות שמאפשרות שינוי עמדות בצורה עדינה, שתוביל לתוצאות טובות יותר בשכנוע ובקבלת החלטות. איך מזהים את הקצוות של רק לא רוצה ורק כן רוצה? כדי להבין את התנגדות האדם, יש צורך להבחין בין מצבי קיצון שונים. לדוגמה, אם ילד אומר ... כאשר מישהו מנסה להסיט אותנו לעמדה קיצונית מדי, כמו שאלה שתציג צד אחד בלבד של הסוגיה, חשוב להימנע מהסכמה מוחלטת עם הצגת המצב ככולו נכון. לדוגמה, אם מישהו שואל אתה לא מסכים שגם צריך להתחשב בטרוריסטים?, אפשר להסכים עם חלק מהשאלה (נכון, צריך להתחשב גם בחפים ... בצורה הדרגתית מרק לא רוצה לכיוון רק כן רוצה. כיצד עוברים מרק לא רוצה לגם לא רוצה? כאשר מישהו מבטא התנגדות מוחלטת כמו אני לא רוצה לעשות שום דבר ממה שהצעת, לא מומלץ מיד להוכיח לו שהוא טועה. קודם כל אפשר להסכים איתו שהוא באמת לא רוצה ולהכיר בסיבה שלו. בשלב הזה ... אומר אני לא רוצה לא מוכן, לא חושב ככה לא צריך מה שזה לא יהיה אז אסטרטגיה אחת שלפעמים עושים זה מה אמרת? הפוך מוחלט לא משנה מה הפוך. אבל לפעמים לא תמיד חייבים להיכנס לקונפליקט בוא תסכים עם בן אדם על מה שהוא אמר אבל תוביל אותו לזה שמה שהוא אומר זה נכון אבל גם ...
להשתמש תחושות הקצנה קבלת החלטות להתמקד התמודדות חושש אסטרטגיה
גישור משפחתי, פתרון סכסוכים, גישור קונפליקט במשפחה, לגשר בין אנשים, בעיות במשפחה, קצר בתקשורת, בעיות בתקשורת, הורים וילדים, חינוך ילדים, מערכות יחסים, מגשר משפחתי, אימון משפחתי
גישור משפחתי, פתרון סכסוכים, גישור קונפליקט במשפחה, לגשר בין אנשים, בעיות במשפחה, קצר בתקשורת, בעיות בתקשורת, הורים וילדים, חינוך ילדים, מערכות יחסים, מגשר משפחתי, אימון משפחתי
... אך היא מכחישה זאת. אליעד מסביר שהכחשה כזו יוצרת תסכול מיותר ופוגעת בתקשורת. הוא מדגיש כי אנשים נוטים לפעמים להגזים בתגובותיהם (דרמטיזציה), וכך נוצר רושם שהם מכחישים באופן מוחלט דברים שברור לשני הצדדים שהם כן מבינים. כדי לפתור זאת, אליעד מציע שכל צד ינסה לדייק בדבריו. כאשר מישהו שואל שאלה, האדם הנשאל לא צריך לומר אני לא ... עליו לברר ישירות במקום לפתח תיאוריות לא מבוססות. אליעד מסביר שלעתים ההתמודדות היא לשחרר, ולא לנסות לפרש כל סימן. לא תמיד חייבים להבין למה אדם עשה פעולה כזו או אחרת. אפשר פשוט להחליט שזה לא משנה לך, ובכך למנוע עומס נפשי מיותר. מהו תפקידו של דיוק בדיבור במערכות יחסים? אליעד כהן מדגיש שוב ושוב את החשיבות העצומה של דיוק ...
מה זה nlp להגזים אפשרות תהליכים קבלת החלטה לחשוב לקבל החלטות לפתח
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על קבלת החלטה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: קבלת החלטה, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: קבלת החלטה, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי מומלץ, תמיכה נפשית, קואצינג מומלץ בנושאי קבלת החלטה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 02:43:23 - wesi1