שנאת חרדים, הסתה נגד חרדים, רוצחים חרדים, גיוס חרדים לצבא, אברהם אבינו, חרדופוביה, לשנוא חרדים, לא תרצח, ישי שליסל, רצח על רקע דתי, שקרים של דתיים, פרשת פנחס, שנאה לחרדים, שמיעת קולות
... חדשים מתחת לעובד הנוכחי שלך הוא פשוט: אם העובד הנוכחי שלך עסוק במשימות קלות מדי ביחס לרמתו וליכולות שלו, העסק למעשה מפסיד כסף. אתה משלם משכורת גבוהה לעובד שיכול לבצע משימות מורכבות וחשובות, בעוד שאת המשימות הפשוטות הוא יכול ... או שלושת - רבעי), אשר יקחו על עצמם את המשימות הפשוטות שהוגדרו בשלב הקודם. לדוגמה, אם יש עובד מצוין שמתעסק במשימות מורכבות כמו סגירת עסקאות גדולות, אבל הוא מבזבז הרבה זמן על משימות פשוטות כמו מילוי דוחות או שליחת מיילים, עליך לגייס עובד חדש ... יותר שמתאימות ליכולותיו. מה היתרון הכלכלי של השיטה הזאת? כאשר עובד מיומן, מנהל או בכיר מבצע משימות פשוטות מדי, העסק מפסיד כסף. למשל, אם עובד בעל שכר גבוה מבצע משימות שיכול היה לבצע עובד בעל שכר נמוך יותר, הרי ... למוטיבציה של העובדים? השיטה של גיוס עובדים תחת עובד מנוסה והפיכתו למנהל, תורמת גם למוטיבציה ולשביעות הרצון שלו. כשהעובד מתעסק במשימות ההולמות את יכולותיו וכישוריו, הוא מרגיש שהארגון מכיר בערך שלו, רואה בו מנהיג ומאפשר לו להתקדם מקצועית. הוא ... הראשי יתמקד במשימות שדורשות את כישוריו. למה זה חשוב? אם עובד בדרג ניהולי או בכיר מבצע משימות פשוטות מדי, העסק למעשה מפסיד כסף, כי משימות אלו יכולות להתבצע על ידי עובד בשכר נמוך יותר. כאשר העובד עוסק במשימות שאינן ...
... מרגיש שהרכישה נכפית עליו. ואז הלקוח עשוי להתנגד לרכישה, לא בגלל שהמוצר לא טוב לו, אלא בגלל שהוא מרגיש שהעסקה נכפית עליו. במקרה כזה לדוגמה, יש היגיון לתת ללקוח אפשרויות בחירה, כדי שהוא ירגיש שהוא בחר בחירה חופשית שלו, ... לחשוב, שמאחר שאפשרות X עדיפה על אפשרות Y או אפשרות Z, מכך כאילו נובע שהוא בכלל צריך לרכוש את העסקה. כי כאשר הלקוח מתלבט בין X לבין Y או Z, תוך כדי הוא כאילו מניח שהוא מבצע עסקת רכישה. ואז נשתל ללקוח במוח, שכאילו הוא חייב לרכוש, רק שהוא מתלבט לגבי האפשרויות. אפשרות נוספת, שנציג ללקוח עוד ... הנוספת יותר זולה ויותר טובה ללקוח, שאז האפשרות הנוספת נראית ללקוח יותר מתאימה לו. כי איש המכירות מציג ללקוח עסקה שהיא פחות טובה לאיש המכירות, רק בגלל שהיא יותר מתאימה ללקוח. ואז יש יותר סיכוי לסגור את ההצעה השניה, ... ראה את היתרונות שיש באפשרויות האחרות. בכל המקרים האלו, לתת ללקוח אפשרות לבחור בין מוצרים שונים עשויה להרוס את העסקה. כי הלקוח מתלבט בין האפשרויות השונות ולא מסוגל להגיע להחלטה. כמו חמורו של בורידן, שלא ידע אם לאכול או ... לתת ללקוח. איך להציג כל אפשרות בחירה, מה לפני מה וכולי? אילו אפשרויות בחירה לתת ללקוח וכולי. ולזכור? שלפעמים העסקה לא תתבצע, לא בגלל שהמוצר לא טוב, אלא בגלל שיש יותר מידי אפשרויות, שאז הן מקשות על ההחלטה. כי ...
... היא שתהליך השיווק מתחיל בצורה רחבה, שבו מפרסמים מסרים שיווקיים בצורה רחבה ובסוף התהליך רק כמות יותר קטנה סוגרת עסקאות בפועל, כמו צורה של משפך. ומשפך שיווקי שלא עובד, פירושו, שאתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי שלך. דהיינו, אתה לא סוגר מספיק עסקאות כמו שאתה רוצה. וזה יכול לנבוע ממגוון רחב של סיבות. לדוגמה, אתה לא מפרסם לקהל היעד הנכון, אתה לא ... שבין הקליקים, לבין אנשים שהשאירו ליד בדף הנחיתה. ונבדוק את יחס ההמרה שלהם לפגישה פרונטאלית. ונבדוק את יחס ההמרה לעסקה בפועל. ואז נראה היכן יחסי ההמרה הכי גרועים ומשם נתחיל להשתפר. והבדיקה תהיה, של העובדות של מה שקורה בפועל, ... מה ההתנגדויות של הלקוח, מי קהל היעד שלנו, איזה מסרים אנחנו צריכים להעביר לו, בהתאם למסרים שיעזרו לנו לסגור עסקה, ממנה אולי נבין היכן נמצא קהל היעד שלנו, ממנה נוכל להבין האם איך ומתי לפרסם לקהל היעד שלנו. כי ... מהלקוח שכן רכש, מה הכאב של הלקוח וכולי, ומכך לגזור מסרים לקמפיין השיווקי. ואם איש המכירות לא מצליח לסגור עסקה, הרי שלא משנה מה נעשה, בכל מקרה בסוף נהיה בבעיה. אלא אם כן, אנחנו מניחים שאין אפשרות לשפר את ... והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו להבין את נקודות הכאב של הלקוח, שעוזרות ללקוח לסגור איתנו עסקה ועוזרת לנו להבין מה המסרים הנכונים שצריכים להעביר ללקוח במשפך השיווקי, כדי לשפר את כל התהליך מתחילתו ועד סופו. ...
... ממומן בתשלום, דהיינו, שאתה מפרסם בתשלום לדוגמה ברשתות חברתיות, כגון פייסבוק / אינסטגרם / טיקטוק / גוגל וכיוב, את העסק שלך וככה אתה מקבל חשיפה של העסק שלך, ללקוחות חדשים שיכולים להפוך להיות לקוחות שלך. 2 - באמצעות פרסום אורגני / פרסום טבעי - דהיינו, שאתה מפרסם בחינם ברשתות החברתיות או בכל מקום אחר באינטרנט, תכנים שקשורים לעסק שלך, כגון סרטונים שיווקיים / מאמרים מקצועיים וכיוב, כל מיני תכנים שיווקיים מסוגים שונים. ואת כל התכנים האלו אתה ... עלות כלשהי על הפרסום. וככה אתה יוצר משפך שיווקי בחינם, שדרכו מגיעים אליך לקוחות פוטנציאלים שעשויים להיות לקוחות של העסק שלך. והשאלה היא, מה עדיף? האם עדיף לעשות שיווק ממומן בתשלום? האם עדיף לעשות שיווק אורגני בחינם? מה האמת ... ממומן בתשלום. אבל האם זאת כל האמת? ומנטורים לשיווק ויועצי שיווק, שמלמדים את האדם לפרסם תכנים שיווקיים ולקדם את העסק באמצעות רשתות חברתיות וכיוב, ידחפו את האדם לעשות פרסום אורגני. כי ככה הם מקבלים פרנסה, במקום לדחוף את האדם, ... בין כל העוקבים שלך. ולכן לפעמים, הרבה יותר נכון יהיה דווקא לעשות פרסום ממומן בתשלום, שאולי יודע לחשוף את העסק שלך ללקוחות הפוטנציאליים הנכונים שלך, יותר מאשר לעשות פרסום אורגני בחינם, שאומנם יביא לך המון חשיפות בחינם, אבל אתה ...
... את כל יועץ נותנים עצה, ונניח שמוציאים את האדם מבעיה מסוימת מתחילה בעיה אחרת, יותר נכון מתחלפת, פתרת בעיה עסקית, עכשיו יש בעיה עם הילדים וכן הלאה והלאה, כל פעם עולה בעיה אחרת, כולם מתעסקים בלהחליף בעיות בבעיות והדבר דומה לאדם נמצא כמו בבית כלא, ומה זאת אומרת? האדם מוגבל הרצון של האדם זה ...
... למעשה הבדלים של נסיבות, תרבות, חינוך והגדרות חברתיות, ולא הבדלים מהותיים. הוא נותן דוגמה של נשים בתאילנד שיכולות לנהל עסקים בצורה גברית לכאורה, ושל נשים שולטות במערכת היחסים, מה שמראה שאין שום תכונה רגשית שהיא באופן מוחלט נשית או ... והלבישו את זה כדי לא בהכרח יכול להיות מקומות מסוימים בתאילנד לדוגמה שהאישה שם מתנהגת ממש כמו גבר ברמה העסקית, אוקי היא מנהלת וזה והיא הבוסית שם אז דוגמה או נשים שהן שולטות במערכת יחסים. אליעד: לא רק זה ...
... חוויה האם אפשר להשתחרר מהסבל בלי לוותר על האושר? אליעד כהן מסביר כי בתהליך השחרור מסבל יש להבין שמדובר בעסקת חבילה. כאשר אדם משתחרר לחלוטין מסבל, הוא מאבד בו - זמנית גם את האפשרות לחוות אושר מוגדר. הרציונל לכך ... גם ביטול של האושר? בשיחה מוזכר כי כאשר מורים רוחניים מדברים על שחרור מסבל, יש לזכור ששחרור מסבל הוא עסקת חבילה. מי שמבטיח ביטול סבל מבטיח גם ביטול אושר. אם אדם אינו מסוגל לסבול, הוא גם אינו מסוגל לשמוח, ... מדגישה כי שחרור מסבל קשור לשחרור מהרצון. כאשר אין רצון, אין סבל, אך גם אין אושר מוגדר. זהו חלק מעסקת החבילה: ללא תשוקה והיצמדות פנימית, לא נוצר חיסרון שמוביל לסבל. אולם ללא החיסרון, גם לא נוצר אותו מילוי שמוביל ... ברמה של אחדות, כלומר, רמה פנימית לחלוטין שלא באה לביטוי כלפי חוץ. אלה כמה שאלות. בעיקרון שחרור מסבל היא עסקת חבילה. מי שמבטיח לך את ביטול הסבל, מבטיח לך גם את ביטול האושר, כלומר, בו זמנית מבטיח לך שלא ... בסבל. כעיקרון שחרור מסבל הוא שחרור מרצון. ללא רצון לא תסבול אבל ללא רצון גם לא תחווה אושר. זוהי עסקת חבילה. כשאתה משתחרר מהכל יש לך את כל הצורות. או שאתה ב... או שאתה בנפרדות בכל הצורות. אתה גם ...
... הוא הופך את השאלה מה לעשות אם יקרה משהו? לשאלה מעשית: מה עושים כאשר משהו כזה קורה? כלומר, במקום להתעסק בחוסר ודאות, אפשר להתייחס לאירוע כאילו הוא כבר התרחש, ואז התשובה הופכת להיות ברורה יותר. בצורה הזאת קל יותר לקבל החלטות או למצוא פתרונות, כי עכשיו האירוע הוא נתון ברור ולא מצב ספקולטיבי. לדוגמה, אם אדם חושש מהחלטה עסקית מסוימת ולא יודע מה לעשות, אליעד מסביר שהדרך הכי פשוטה להתמודד היא לשאול אילו כבר קיבלתי את ההחלטה, מה ... לאחר שמבררים מה המטרה או הרצון, אפשר להתקדם ולבחון איך לפעול ואיזו אפשרות לבחור. לדוגמה, אדם שמתלבט אם להיכנס לעסקה מסוימת, חייב לשאול את עצמו קודם: האם אני בכלל רוצה לעשות את העסקה הזאת?, ורק אחרי שברור לו שהוא רוצה, אפשר להתחיל לבדוק מה הן האפשרויות שעומדות בפניו, ולבחור ביניהן בצורה הגיונית ...
... על המוכר להתמקד במהות של הצורך של הלקוח, ולא במוצר עצמו. מה הלקוח באמת רוצה? אם תנתחו את כל העסקאות בהן המכירה מצליחה, תגלו שהן התרכזו לא במוצר, אלא בחוויית הקנייה ובמהות שלה. למשל, לקוח שבא לקנות טלוויזיה לא ... עם המוצר. כי הרבה אנשים לא מצליחים במכירה בגלל שהם יותר מדי מנסים למכור את המוצר שלהם. ש: הם מתעסקים במוצר בכלל. אליעד: הוא בא ללקוח והוא מתחיל לספר לו על המוצר. ש - 1: יפה אתה יכול להסתכל ... אל תעברו עכשיו נושא חברים. אני מסביר עוד פעם, לפעמים בן אדם לא מצליח במכירה כי הוא יותר מדי מתעסק במוצר שלו. לדוגמה שלום אני זה וזה, ואני עושה ככה וככה, זה לא מעניין אף אחד, הוא לא רוצה ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: עסק, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: עסק, איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קשב וריכוז, מטפל רגשי, מטפל אישי בתחום עסק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331