אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1
... שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 1 וכאן יתבאר, מהו הבסיס היחיד והראשון, שעליו מבוססות כל שיטות המכירה שיטות השכנוע שיטות ... שהוא אמור לקרות, כדי שהלקוח ישתכנע ויקנה את המוצר. ומי שרוצה להצליח במכירות ומי שרוצה להצליח בעסקים ולהצליח למכור ללקוחות מוצר או רעיון כזה או אחר, הוא צריך לדעת, מהו החוק הבסיסי, שעליו מושתתות כל ... להסכים עם אותו הרעיון שמציעים לו להסכים איתו. ובלי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר, בלי זה, לא תהיה עסקה. והרכישה שהלקוח רוכש את המוצר, היא פעולה ממשית שקורית בעולם הממשי שלנו. אבל היא ביטוי של תהליך רגשי ותהליך ... לשם כך צריך לקרות דבר לא ממשי, בעולם הפנימי של המוכר ושל הלקוח. שהוא, ששניהם ירצו לבצע את העסקה. ונמצא אם כן, כי בעצם, מי שרוצה להצליח למכור למישהו משהו, הוא בעצם צריך לגרום לאדם השני לרצות לקנות את ... שלנו. שהוא ביטוי לתהליך נפשי ורגשי שקורה בתת המודע של המוכר ושל הקונה. ששניהם רוצים לבצע את העסקה. וזה רוצה לקנות וזה רוצה למכור את המוצר. והשאלה החשובה ביותר היא, מה בעצם קורה, רגע אחד לפני ששני הצדדים רוצים לבצע את העסקה? ומה בעצם קורה, רגע אחד לפני שמישהו מצליח לשכנע אדם אחר, לחשוב בצורה כלשהי? וכאן נבאר את העניין הזה לעומקו. ... המוצר, שיגרום לכך שהמציאות שלו תהיה טובה יותר. והאמת צריכה להיאמר, והיא, שאין במציאות שלנו שום עסקה שהיא כולה אך ורק win win situation עבור שני הצדדים. דהיינו, אין שום עסקה, שעושה אך ורק טוב לשני הצדדים. כי כל עסקה, עושה לפחות גם קצת רע, לכל אחד מהצדדים. כי כל אחד מהצדדים, מוותר על המשאבים המוגבלים שלו, כדי להשיג משאבים אחרים מהצד השני. וכפי שכבר ביארתי את כל זה במקומות אחרים. וכאשר שני צדדים מנהלים משא ומתן וסוגרים עסקה, הרי שבסופו של דבר, עבור כל אחד מהצדדים, יש גם יתרונות יחסיים וגם חסרונות יחסיים, מכך שהעסקה בוצעה. ואין שום צד, שהוא רק נהנה מהעסקה ושהוא רק מרוויח מהעסקה. וגם אין שום צד, שהוא רק מפסיד מהעסקה. כי בכל עסקה שהיא, לכל אחד מהצדדים, תמיד יש עלות כלשהי, גם אם היא הקטנה ביותר. ותמיד, כל אחד מהצדדים, גם מפסיד בצורה כלשהי, מכל עסקה שהיא. וכאשר שני הצדדים מבצעים את העסקה, הרי שזה משום ששניהם השתכנעו, שהמציאות שלהם תהיה טובה יותר, אם הם יסכימו להחליף את המשאבים שיש להם, אחד עם השני. וצד אחד נותן ללקוח מוצר כלשהו, והלקוח נותן למוכר, חלק מהמשאבים הכספיים המוגבלים שלו, וכך העסקה מתבצעת. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי מצד האמת, כל עסקה באשר היא, יש 4 דרכים אפשריות, כיצד אפשר להסתכל עליה, מנקודת המבט של כל אחד מהצדדים שמבצעים את העסקה. וכאן ניתן לדוגמה את נקודת המבט של הלקוח. שהוא יכול להסתכל על העסקה מ 4 נקודות מבט שונות ואפשריות. ונקודת מבט ראשונה (1) אפשרית היא, שהלקוח יסתכל על תהליך המכירה, כעל דבר שיעשה לו טוב. דהיינו, שהלקוח יחשוב, שהמציאות שלו תהיה טובה יותר, אם הוא יבצע את העסקה. ונקודת מבט נוספת (2) אפשרית היא, שהלקוח יחשוב, שהמציאות שלו תהיה רעה יותר, אם הוא יבצע את העסקה. ונקודת מבט נוספת (3) היא, שהלקוח יחשוב, שהעסקה לא תועיל ולא תזיק למצבו. דהיינו, שהלקוח חושב, שהעסקה לא תביא לו שום תועלת אבל גם לא תגרום לו שום נזק. ויש את נקודת המבט הנוספת (4) האפשרית, שהיא בעצם נקודת מבט, שמשולבת מכל נקודות המבט הקודמות. דהיינו, שהלקוח חושב, שהעסקה גם קצת טובה וגם קצת רעה וגם קצת לא משנה לחיים שלו. כי כל דבר בחיים, אפשר להסתכל עליו מ 4 נקודות מבט שונות. ... ואפשר גם לומר, שהוא שילוב של כל נקודות המבט האפשריות, במינונים שונים. וכאשר שני צדדים מבצעים עסקה, הרי שתמיד, זה מרצונם החופשי. אאכ מדובר על שוד פיזי של אחד הצדדים את הצד השני, שעל זה לא מדובר כאן. אבל כל עסקה שהיא, גם אם הופעלו לחץ פסיכולוגי ושטיפת מוח על אחד מהצדדים, הרי שבפועל, שני הצדדים רצו לבצע את העסקה, לפני שהיא בוצעה בעולם הממשי שלנו. והדבר שקורה רגע אחד לפני ששני הצדדים רוצים לבצע את העסקה, הוא, ששניהם חושבים, שאותה
מצליח לשכנע טובים יותר צריך להיות עסק עלות מומחה למכירות כושר לגרום לאנשים
להצליח במכירות / לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2
... במכירות לשכנע אנשים - מהו הבסיס של כל שיטות המכירה ושיטות השכנוע? מהו כושר שכנוע? איך להצליח במשא ומתן? איך להצליח למכור? איך להצליח בעסקים? - חלק 2 וזה בעצם אומר, שכאשר מנסים למכור ללקוח פוטנציאלי מוצר כלשהו, ... מאמין וחושב, שהוא בוחר לעשות תמיד, את מה שהוא חושב שיעשה לו הכי טוב עבורו. וכפי שכבר ביארתי את כל הנושאים האלו במקומות אחרים. וממילא זה אומר, שהאדם רוצה לבצע את העסקה, כי הוא חושב שהמציאות שלו תהיה טובה יותר, אם הוא יבצע אותה. וברגע שהאדם חושב, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, הרי שממילא הוא מחויב לבצע את העסקה , כדי לעשות את החיים שלו לטובים יותר. ותהליך של מכירה בכלל ותהליך של משא ומתן בפרט, ... מוחלט, מנקודת מבט אובייקטיבית. אלא, כל נקודות המבט השונות, הן כולן אפשריות, מנקודות מבט סובייקטיביות של בני אדם שונים. או במילים אחרות, קיימת לגיטימציה לחשוב, שהעסקה טובה ושהעסקה רעה ושהעסקה מיותרת, עבור כל אחד מהצדדים שמנהלים את המשא והמתן. ועל האדם להבין, שלכל נקודת מבט אפשרית על העסקה, יש את היתרונות ואת החסרונות שלה. דהיינו, ברמה הלוגית והרעיונית, המחשבה שאומרת, שהעסקה טובה עבור הלקוח, אפשר להוכיח שהיא נכונה, ואפשר להוכיח שהיא שגויה. והמחשבה שאומרת, שהעסקה רעה עבור הלקוח, גם היא, אפשר להוכיח שהיא נכונה, ואפשר גם להוכיח שהיא שגויה. וגם נקודת המבט שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח, גם אותה אפשר להוכיח או לשלול. והחידוד כאן הוא להבין, שמי שרוצה ... יותר, אם הוא ירכוש את המוצר תמורת משאבים אחרים של הלקוח. ועל המוכר להבין ולדעת, מה היתרונות ומה החסרונות הקיימים, ברעיון שאומר, שיהיה טוב יותר ללקוח, אם הוא יבצע את העסקה. וכל תהליך מכירה שקיים בעולם, הוא בעצם שכנוע רעיוני של צד אחד את השני, שהמציאות תהיה טובה יותר, אם היא תהיה בצורה אחרת. והחידוד כאן הוא, שהאמת היא, שמנקודת מבט נייטרלית לגמרי, אי אפשר לדעת, האם באמת העסקה טובה יותר או רעה יותר, עבור כל אחד מהצדדים. וצריך להבין, שלשכנע מישהו לקנות מוצר, זה בעצם לשכנע אותו להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית, שמסתכלת על היתרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה, יותר מאשר על החסרונות היחסיים שיש בביצוע העסקה. וכל תהליכי המכירה שיש בעולם, הם בעצם תהליך של שכנוע ושינוי עמדות, של שני הצדדים. כי יש עמדות שונות, כיצד ניתן להסתכל על המציאות. ובכל ביצוע עסקה כלשהי, יש בו תמיד גם חסרונות כלשהם, עבור שני הצדדים. וכושר שכנוע טוב של המוכר, הוא ... דומה לכדור, שהוא מכוסה ב 3 צבעים שונים. וניתן להסתכל על הכדור הזה מנקודות מבט שונות, שמאפשרות לראות את הצבעים השונים של הכדור. וכל צבע, מייצג נקודת מבט אפשרית לגבי העסקה. צבע אחד, מייצג את הרעיון שאומר, שהעסקה טובה עבור הלקוח. צבע שני, מייצג את המחשבה שאומרת, שהעסקה רעה עבור הלקוח. והצבע השלישי, מייצג את המחשבה שאומרת, שהעסקה מיותרת עבור הלקוח. וכאשר המוכר מנסה למכור את המוצר ללקוח, יש כאן תהליך של שינוי ... שממנה הוא המוכר רואה את הדברים. ולכל צבע, יש את זכות הקיום שלו. ולכל נקודת מבט אפשרית, יש את זכות הקיום שלה. והמציאות מאפשרת לאדם להסתכל על אותו הכדור ועל אותה העסקה, מנקודות מבט שונות, שכולן נכונות באותה המידה, מנקודת המבט של הכדור עצמו. ובתהליך המכירה, המוכר מנסה לשכנע את הלקוח, לשנות את נקודת המבט שלו, ולהסתכל על המכירה, מנקודת מבט שאומרת, שהמציאות תהיה טובה יותר עבורו, אם העסקה תתבצע. ועוד נחדד, כי מנקודת מבט נכונה, גם המוכר, גם הוא סוג של לקוח. כי הוא רוכש מהלקוח את הכסף שלו, תמורת זה שהוא משלם לו את המוצר והשירות שלו. והלקוח, לפעמים רוצה הנחה על המוצר, ובכך בעצם הוא מנסה למכור לבעל המוצר, את הרעיון שאומר, שהעסקה תהיה טובה יותר, אם היא תתבצע תמורת פחות כסף וכיוב. והמסר הוא, שגם המוכר בעל המוצר ... גם הוא סוג של לקוח. כי הוא רוכש את הכסף של הלקוח, תמורת זה שהוא משלם לו במוצר או בשירות כלשהו. וכפי שכבר ביארתי את זה במקומות אחרים. והמסר העולה מכל הנל הוא, שכדי שעסקה תתבצע וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, לשם כך בעצם צריך להתמקד, בלנסות לגרום לאותו לקוח פוטנציאלי, להסתכל על המציאות מנקודת מבט סובייקטיבית ומוגדרת, שרואה יותר טוב את היתרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה, יותר מאשר את החסרונות היחסיים, שיהיו לו מביצוע העסקה . וכך גם המצב בדיוק, בכל שכנוע של רעיון כלשהו. שכל תהליך של שכנוע, הוא בעצם, שגורמים ... לגרום למישהו לשנות את העמדה שלו, ולהסתכל על הדברים מנקודת מבט כזו או אחרת. או בסופו של דבר, כדי שתתבצע פעולה ממשית של מכירה ממשית, לשם כך צריכים שני הצדדים לרצות שהעסקה תתבצע. ולשם כך שניהם צריכים לחשוב, שתנאי העסקה יגרמו למציאות שלהם, להיות יותר טובה מאשר רעה. כי תמיד בכל עסקה, יש גם עלות כלשהי, לכל אחד מהצדדים. והצדדים צריכים לחשוב, שהתועלת, גדולה מהעלות. וזה קורה, על ידי זה שהם רואים את היתרונות היחסיים שיש באותה העסקה, יותר טוב ממה שהם רואים את החסרונות היחסיים, שיש באותה העסקה. וכאן בספר, אני מבאר את הטכניקות השונות, איך לגרום למישהו לחשוב בצורה כלשהי. והכל ...
לוותר הלקוח שלך אובייקטיביות לגרום תת מודע פוטנציאליות אסטרטגיות שכנוע למכור ללקוחות
מצפון, מהו מצפון, ייסורי מצפון, מצפון שקט, מצפון נקי, נקיפות מצפון, הלקאה עצמית, כעס עצמי, רגשות אשמה, תסכול קיומי, חרטה, רגשות אשם, קבלת החלטות, תורת המוסר, אדם מצפוני
מצפון, מהו מצפון, ייסורי מצפון, מצפון שקט, מצפון נקי, נקיפות מצפון, הלקאה עצמית, כעס עצמי, רגשות אשמה, תסכול קיומי, חרטה, רגשות אשם, קבלת החלטות, תורת המוסר, אדם מצפוני
... או רק רע. אם הוא יצליח להגיע למקום שבו אין דבר אחד שהוא בטוח לגביו באופן מוחלט, אז בכל פעולה שיבחר לעשות, הוא כבר מודע לכל הצדדים מראש, ולכן לא ייווצרו אצלו ייסורי מצפון. מהי משמעות ייסורי המצפון כשעושים דיל עסקי? אליעד נותן דוגמה על אדם שהיה צריך לשלם למישהו כסף עבור ... כך. אליעד מדגיש שבסופו של דבר, הייסורים נובעים מכך שהאדם הופתע מעצם קיומו של הצד השני. האם אפשר להתנהג אחרת כדי להימנע מייסורי מצפון? אדם ששואף להתפתח רוחנית או לחיות במצפון נקי חייב להתנהג בהתאם למצפונו, גם בעסק וגם בחיים הפרטיים. לדברי אליעד, אם האדם כבר מיישר קו עם המצפון האישי שלו, ראוי שהוא יעשה זאת גם בפעולות היומיומיות שלו, כולל עסקים והחלטות פיננסיות, כי אחרת הוא יחווה קונפליקט פנימי מתמיד, שעלול להוביל לייסורי מצפון. אליעד טוען שאפשרי לשחק משחקים מנוגדים (להיות אדם מצפוני ולהתנהג אחרת בעסק), אך זה בדיוק הגורם לסבל הפנימי ולאי השקט שהאדם יחווה. לסיכום, ... או במובן הזה שאתה רוצה לעשות משהו ואז המצפון אומר לך סטופ זה לא טוב, זה מה שאתה מדבר אתה מדבר מההיבט הזה לא שעשית ואתה מתייסר. ש: דיברתי על הקטע הקטנציק הזה זה סתם אמרתי לעצמי זה הכל כאילו אז אמרתי בתור פעולה עסקית סבבה בתור בן אדם שהוא קצת חבר כזה קשה כאילו. אליעד: כי מראש ... אליעד: מה הגדרת ה business business פירושו שתרוויח כמה שיותר כסף אם הוא היה יכול לעשות שהבן אדם ישלם לו 700 זה היה יכול להיות יותר טוב, אני אסביר לך למה זה אבל הכל תלוי בהרבה דברים מה אתה מגדיר מה הגדרת העסק, קודם כל ההגדרה, ההגדרה היא להרוויח כמה שיותר כסף זאת המטרה זה ... העבודה במאה שקל אני זה שמשלם לך אם אני הייתי עובד במאה שקל ולפי זה אני קובע את הרף שלא יהיה לי ספק או ייסורי מצפון כמה לתת לו וזאת הדרך הכי יעילה שאני משתמש בה. אליעד: בסדר אני שמח בשביל אבל זה לא קשור לטובת העסק זה קשור למנהל של העסק. ש: עד לפה אנחנו מדברים על בן אדם שהוא בא ומנסה להתפתח רוחנית. אליעד: תגיד לי שאלה אחרת אבל אתה הצגת לי שאלה האם זה טוב לעסק לא האם זה טוב לו מבחינה רגשית, נכון מה שאלת האם זה טוב לעסק או האם זה טוב לו לישון בלילה בשקט הוא זה טוב לו שיהיה שלם עם עצמו מצפונית. ש: לא לעסק אני אקח את זה עכשיו לכיוון העסק, גם בעסק אם בן אתה מתחיל להתפתח מהבחינה הזאת של יושר וכנות אתה צריך גם ...
בצורה מודעת לדבר עם עצמי חיסרון בכל דבר יכול להיות יותר טוב מושלם שלם עם עצמי קונפליקט התמכרות לאכילה
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
50:36ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
... משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, ... הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות למה אנשים מתקשים לסגור עסקאות למרות הסכמה ראשונית של הלקוח? אליעד כהן מסביר שכאשר אנשים מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים הם נתקלים בתופעה שהלקוח אומר שהוא מוכן לשלם מחיר מסוים אך לבסוף לא סוגר את העסקה. הסיבה לכך היא שהלקוח הביע את המחיר שהוא חושב שהוא מוכן לשלם, אך לא בהכרח את ... לפקפק בערך של המוצר וחושב שאולי מדובר בעסקה גרועה. לכן, לפעמים דווקא אי - הסכמה מיידית להצעת המחיר הראשונה מחזקת את התפיסה שהמוצר איכותי ושווה יותר. איך נכון להציג את העסקה כדי להימנע מחששות של הלקוח? כאשר מוכרים מוצר עם סיכון מסוים, כמו השקעות בבורסה ... ללקוח רק כמה הוא עלול להפסיד, הוא יתפוס את העסקה מראש כעסקת הפסד. מצד שני, אסור גם להבטיח לו באופן מוחלט שירוויח, כי אם הוא יפסיד בהתחלה, ... שיש אפשרות הפסד מסוימת. כך הלקוח מרגיש שהעסקה הוגנת ואמינה. מדוע אנשים רוצים לפעמים שלא יסכימו איתם במשא ומתן? אליעד מסביר ... ויראה התנגדות מסוימת, כי כך הוא משתכנע שהעסקה טובה. לכן, חשוב לדעת לזהות מתי הלקוח לא באמת בטוח בהצעה הראשונית שלו. למה לא נכון למכור עסקה על בסיס הפסד אפשרי בלבד? אליעד מבקר את הטעות של למכור ללקוח על בסיס כמה אתה ... ולא על הפוטנציאל להפסיד. כך הלקוח רואה בעסקה הזדמנות ולא סיכון בלבד. מדוע חשוב שהמוכר יהיה משוכנע באחוזי ההצלחה של המוצר ... לשלם. לסיכום, איך לנהל נכון משא ומתן וסגירת עסקאות? כדי לנהל נכון משא ומתן ולסגור עסקאות, חשוב לא לקבל מיד את ההצעה הראשונה של הלקוח. יש להציג את העסקה בצורה מאוזנת בין רווח להפסד, להאמין באמת במוצר ובסיכויי ההצלחה שלו, ולהבין ... ממה שהוא הציע בהתחלה. איך לנהל משא ומתן עסקי? טכניקות לשכנוע לקוחות איך לסגור עסקאות בקלות? למה הלקוח מתחרט ברגע האחרון? איך להציג סיכונים בעסקה? איך לדעת מה הלקוח באמת רוצה? מה לעשות כשלקוח מפחד לקחת סיכון? ...
מוצרים יקרים איך לסגור עסקאות מוכרים מוצר איכות התנגדות עסקה המחיר הוא רק תירוץ מחיר גבוה
אלטרואיזם, טיפול בפרנויה קשה, התמודדות עם פוביות, זולתנות, ואהבת לרעך כמוך, רצון לתת, רצון לקבל, חרדה, להתקרב לבורא, מוטרד מבעיות של אחרים, טיפול בחרדות, טיפול בפוביות
19:53אלטרואיזם, טיפול בפרנויה קשה, התמודדות עם פוביות, זולתנות, ואהבת לרעך כמוך, רצון לתת, רצון לקבל, חרדה, להתקרב לבורא, מוטרד מבעיות של אחרים, טיפול בחרדות, טיפול בפוביות
... הן רק מחשבות, ושניתן להתייחס אליהן כאל רעש לא משמעותי, הן מאבדות מהכוח שלהן. כיצד אלטרואיזם ואהבת לרעך כמוך משפיעים על חרדות? אליעד כהן מתאר מצב שבו אדם שהיה מוטרד באופן תמידי ועסק רק בעצמו, החל להתמקד בבעיותיהם של אנשים אחרים, לדוגמה באמצעות ארגון חסד ונתינה. בהתחלה נדמה ...
טרדות חיסרון טורדנות כפייתית לבד עם עצמך להגיע התנהגות כפייתית תקיפה להפסיק את הסבל
מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי?
... גם את המוצר שלך. וככל שהלקוח יהיה יותר משוכנע, שהוא צריך רק את המוצר שלך, ושהוא חייב להשיג את המוצר שלך, כך יש סיכוי גדול יותר, לכך שהעסקה תתבצע. ...
הישגים לשכנע לקוחות לקנות איך לשכנע לקוח לתת מחויב מה הוא רוצה הטוב ביותר חייב להשיג
תשובות מהעתיד, שאלה עתידית, תשובות לשאלות מהעתיד, למצוא תשובות לשאלות
6:24תשובות מהעתיד, שאלה עתידית, תשובות לשאלות מהעתיד, למצוא תשובות לשאלות
... קרה. הוא הופך את השאלה מה לעשות אם יקרה משהו? לשאלה מעשית: מה עושים כאשר משהו כזה קורה? כלומר, במקום להתעסק בחוסר ודאות, אפשר להתייחס לאירוע כאילו הוא כבר התרחש, ואז התשובה הופכת להיות ברורה יותר. בצורה הזאת קל יותר לקבל החלטות או למצוא פתרונות, כי עכשיו האירוע הוא נתון ברור ולא מצב ספקולטיבי. לדוגמה, אם אדם חושש מהחלטה עסקית מסוימת ולא יודע מה לעשות, אליעד מסביר שהדרך הכי פשוטה להתמודד היא לשאול אילו כבר קיבלתי את ההחלטה, מה אני עושה עכשיו? זאת אומרת, ... שמבררים מה המטרה או הרצון, אפשר להתקדם ולבחון איך לפעול ואיזו אפשרות לבחור. לדוגמה, אדם שמתלבט אם להיכנס לעסקה מסוימת, חייב לשאול את עצמו קודם: האם אני בכלל רוצה לעשות את העסקה הזאת?, ורק אחרי שברור לו שהוא רוצה, אפשר להתחיל לבדוק מה הן האפשרויות שעומדות בפניו, ולבחור ביניהן בצורה הגיונית ומושכלת. איך מתמודדים ...
תשובות הכי פשוט מהי הדרך הטובה איך להתמודד הנוסחה של אליעד לבדוק הרצון להתכונן מראש
דיבייטינג / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע
... גם אפשר להשתמש בכל הדרכים בו זמנית, אחת אחרי השנייה וכיוב, ולראות מה הכי עובד, ודרך שם לסגור עסקה ולשכנע את הלקוח במה שאתה רוצה לשכנע אותו. ועוד נוסיף, כי אסטרטגיות השכנוע האלו, באות לידי ביטוי ברמת המילים של השיחה. כי באפשרותך לשלב בשיחה שלך עם ...
איום איבוד ערך עצמי לפתח ביטחון עצמי שיפור ביטחון עצמי לנסות לחשוב העלאת הערכה עצמית לחזק ביטחון עצמי להשיג ערך עצמי
תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
... אף פעם לא מוכרח להסכים איתך. כי מצד האמת, למטבע יש צדדים שונים. ומצד אחד של המטבע, אכן הלקוח צריך לקנות את המוצר שלך. אבל מצדדים אחרים, הוא לא צריך לקנות את המוצר שלך. וכדי לסגור עסקה , דהיינו, כדי שהעסקה עם הלקוח תתבצע, בשביל זה עליך להראות לו רק צד אחד ...
עסק איך לשכנע מישהו להסכים איתך צודק מחויב אפשרי לקנות את המוצר שלך אמונות האמת האובייקטיבית לא להאמין לשום דבר
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עסק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עסק, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עסק, איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לזוגיות, מאמן לזוגיות, אימון אישי לקריירה בנושאי עסק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8750 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 15:37:16 - wesi1