...
עסקית ובידול
עסקי, נישה
עסקית, איך לא לפחד ממתחרים? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? למה שהיא תרצה אותי? האם צריך בידול
עסקי? האם צריך נישה
עסקית? מה הבידול שלך? מיתוג
עסקי, ייחודיות
עסקית, הצלחה
עסקית האם חייבים בידול
עסקי כדי להצליח
בעסקים? אחת הטעויות הנפוצות בקרב אנשים שמנסים להצליח
בעסקים היא האמונה שחייב להיות להם בידול
עסקי ברור ומובהק. בידול
עסקי, לפי ההסבר של אליעד כהן, הוא הגורם שהופך את
העסק שלך לשונה או טוב יותר מהמתחרים. לכאורה, מכיוון שיש הרבה מתחרים בשוק, יש תחושה שצריך להיות משהו מיוחד שמבדל את
העסק שלך. אולם, אליעד כהן מסביר במפורט כי זו תפיסה מוטעית ולא הכרחית. מה הטעות בחיפוש אחרי בידול
עסקי? אליעד כהן מסביר שהבעיה העיקרית בתפיסה זו היא שלא תמיד
לעסק שלך יש יתרון ממשי על פני המתחרים. לפעמים, אתה פשוט מוכר מוצר דומה מאוד, או אפילו זהה, ... מהמתחרים? אליעד כהן מדגיש שלא חייבים להיות טובים יותר מהמתחרים כדי להצליח. המטרה של
העסק, לדבריו, היא בראש ובראשונה להרוויח כסף. כדי להרוויח, אתה פשוט צריך למכור ללקוח במחיר גבוה ... בך כי אתה הכי טוב, אלא פשוט כי סיפקת לו תועלת ששווה עבורו את המחיר שביקשת. מתי בידול
עסקי דווקא יכול להזיק
לעסק שלך? אליעד כהן נותן דוגמה ברורה נוספת לכך שלפעמים הבידול יכול דווקא לפגוע
בעסק. למשל, אם יש לך חנות ירקות ויש לך הרבה מתחרים, ואתה מחליט למכור רק עגבניות כדי להתבלט בכך ... בעגבניות בלבד תצמצם את מספר הלקוחות שלך, וכך גם את הרווחים שלך. הוא מדגיש שייעוץ
עסקי מוטעה עלול להכניס אותך לנישה צרה מדי, וזה לא תמיד הצעד הנכון. מה בכל זאת היתרון של בידול
עסקי במקרים מסוימים? למרות כל האמור, אליעד כהן מבהיר כי במקרים מסוימים, יש יתרון בבידול
עסקי. כאשר הלקוחות תופסים אותך כנבדל לטובה, זה יכול להגדיל את כמות הלקוחות או לאפשר לך ... כדי שהלקוח יבחר בך. לכן, לא חייבים ליצור בידול עצום ומובהק כדי להצליח להתפרנס ולהצליח
בעסקים. העיקר הוא שהלקוח יקבל מספיק תועלת ביחס למה שאתה מבקש ממנו לשלם. מה קורה בשוק ... ובכל זאת כולם נמכרים בסופו של דבר. הסיבה היא שיש מספיק ביקוש, וזה מה שקובע את ההצלחה
העסקית, לא הבידול עצמו. כיצד לסכם את הצורך בבידול
עסקי? בסיכום הדברים, אליעד כהן ממליץ לקחת את נושא הבידול
העסקי בפרופורציה נכונה. בידול יכול לעזור, אבל הוא לא חובה מוחלטת להצלחה
עסקית. יש לזכור שבידול יתר יכול לפעמים להזיק
לעסק, ולכן לא צריך להיבהל מתחרות. הכי חשוב, לדעתו, הוא לספק ללקוחות מספיק ערך שיצדיק את התשלום ...