... להבין נכון את הלקוח מדוע אנשי מכירות לא מצליחים לסגור
עסקאות? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאנשי מכירות מתקשים לסגור
עסקאות היא חוסר הבנה אמיתי של הצרכים והרצונות של הלקוח. אליעד כהן מסביר שהטעות הנפוצה ביותר היא שאיש המכירות ... את דברי הלקוח. בעיית הפירוש השגוי של צרכי הלקוח יכולה להפיל
עסקאות רבות, גם כאשר נדמה שהכל נעשה באופן מושלם ומדויק. מה ההבדל בין עובדות לפירושים במכירות? אליעד כהן מדגיש ... בכלל חשב על שולחן קטן. בגלל חוסר בירור מעמיק של צרכי הלקוח,
העסקה התפספסה. האם שולחן יפה זו עובדה או פירוש? בנקודה זו אליעד כהן מסביר את ההבדל בין עובדה לבין פירוש גם ... שיש ספק לגבי ההבנה של צרכי הלקוח. כאשר איש המכירות מגלה
שהעסקה אינה נסגרת, או שהלקוח אינו מרוצה ממה שמוצע לו, הוא חייב לשאול את עצמו: האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח נכון? ... תבטיח שהלקוח יקבל בדיוק את מה שהוא רוצה, והסיכוי לסגירת
העסקה יעלה משמעותית. מהי המסקנה המרכזית לגבי טעויות בתהליך המכירה? לסיכום, אליעד כהן מסביר שהיכולת להבחין בין ... להבין את הלקוח באמת, ובסופו של דבר להצליח לסגור יותר
עסקאות בהצלחה. איך לנהל משא ומתן אפקטיבי? שיטות לשיפור מיומנויות מכירה בירור צרכים מעמיק של הלקוח הבחנה בין ... בינאישית כיצד עלולה אי הבנה של צרכי הלקוח להוביל לאובדן
עסקה? המרצה מסביר שטעויות של אנשי מכירות רבות נובעות מחוסר הבנה אמיתי של רצון הלקוח. לפעמים נראה שהמוכר עשה הכל ... ורץ להציע שולחן סטנדרטי גדול. התוצאה היא שהלקוח לא יקנה,
והעסקה תיפול רק בגלל שלא נעשה בירור צרכים מדויק. האם שולחן יפה זו עובדה או פירוש? המרצה מדגים שכשאומרים זה שולחן ... ולהבין נכון את הלקוח. בנוסף, אם המוכר נתקע בתהליך המכירה
והעסקה לא זזה קדימה, כדאי לו לחזור אחורה ולוודא שהוא באמת הבין את הצורך האמיתי של הלקוח ולא רק את הפירוש שלו ... גישה זו מונעת טעויות בתהליך מכירה ויכולה לעזור לסגור יותר
עסקאות בהצלחה. איך לנהל משא ומתן אפקטיבי שיטות לשיפור מיומנויות מכירה בירור צרכים מעמיק של הלקוח הבחנה בין ... מהגורמים שגורמים לכך שלפעמים אנשי מכירות לא מצליחים לסגור
עסקה, לפעמים בן אדם לקוח בא לקנות ממנו מוצר למוכר והמוכר עושה את הכל לכאורה לפי הספר בודק מה הלקוח רוצה מציע את ... וכאן בעצם אני רוצה לתת עוד נקודת מבט לגבי איך יכול להיות
שעסקה לא תצליח בגלל חוסר הבנה של המוכר את הצרכים של הקונה של הלקוח למרות שהמוכר בטוח שהוא הבין את מה שהלקוח רוצה ...