... לך. בכך אנחנו מכירים בכך שמא יש דברים שיכולים להפריע ולהתנגד. זה יוצר תחושת אמפתיה והלקוח לא מרגיש שמכבידים עליו בהתחייבות. מתי לא נכון להשתמש ביכול להיות? כשהלקוח כבר מוכן להיכנס
לעסקה והוא מחפש סגירה, השימוש ביכול להיות עלול ... להיות לא מבטיח את המציאות, אלא מציין רק אפשרות. אם מישהו מציע לנו משהו כיכול להיות, זה לא בהכרח מבטיח את הדבר בפועל. יש להבדיל בין מה שיכול להיות למה שבאמת קורה. מה הקשר בין שכנוע
בעסקים לבין טקסטים דתיים? בהקשר דתי, ... כלומר, סביר שיגיד כן מוחלט, עדיף להשתמש בשפה מחויבת של זה מתאים לך? ולא בשפה של יכול להיות? כי זו מחזירה את הלקוח למחשבה של יש גם סיכוי שלא. לדוגמה, אם אדם כבר בטוח שהוא רוצה לחתום על
עסקה, ושואלים אותו יכול להיות שאתה רוצה לסגור?, ... לב להשתמש בזה רק במקרה שחושבים שהלקוח הולך להגיד לא או שיש סיכוי שהוא יתנגד, למה? כי אם לדוגמה נגיד אנחנו חושבים שזה מתאים ללקוח ואנחנו נגיד לו תגיד לי יכול להיות שאתה רוצה שנסגור את
העסקה הזאת? והוא כבר רצה לסגור את
העסקה הזאת זה דווקא גרוע כי זה עוד יכול להחליש אותו, הוא רצה לחתום על
העסקה ועכשיו שאלנו אותו תגיד אז אוקי אז מה אתה אומר זה יכול להתאים לך
העסקה הזאת? ואוטומטית הבן אדם שומע יכול להתאים? הוא אומר רגע למה הוא אמר לי זה יכול להתאים מה זה לא מתאים?. היה צריך להיות תגיד לי
העסקה הזאת מתאימה לך?, כן מתאימה לי אבל ברגע שאמרנו לו תגיד לי
העסקה הזאת יכולה להתאים לך אתה תרצה לחתום? לא ... כלפי הדירה. כי בתת מודע הבן אדם אומר לעצמו מה זאת אומרת אם הדירה הזאת מתאימה לי מה עם כל הדברים שהיא לא מתאימה לי? לא היא לא מתאימה לי, מה המוכר לא חושב גם על הצדדים שהיא לא מתאימה לי
העסקה הזאת שהדירה הזאת לא טוב לי? לעומת זאת אם ... כבר נעול על ה - כן, הוא כבר נמצא ברוב שהוא חושב שכן ופתאום אנחנו נדחוף לו אתה יכול יש אפשרות ש... ? אז אוטומטית המוח גם שומע את ה - יש אפשרות שלא, אוקי ואז זה דווקא יכול להחליש את
העסקה ולכן צריך לשים לב מתי לדבר ככה ומתי לדבר ...