אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
... רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים? האם כדאי לעסק למכור מוצרים פגומים או סוג ב? השאלה המרכזית שאליעד מציג בהרצאה היא, האם עסק שמעוניין להצליח לאורך זמן צריך למכור רק מוצרים איכותיים מסוג א, מוצרי פרימיום יוקרתיים, או שכדאי לו למכור גם מוצרים סוג ב, פגומים, או כאלה שאינם מושלמים לגמרי? תחילה אליעד מדגיש נקודה ברורה ופשוטה: אם בעל העסק הוא אדם שמטרתו לרמות אנשים, הוא בוודאי יבחר במכירת מוצרים פגומים ויציג אותם כמוצרים איכותיים במחיר מלא. אולם, ברור שזה לא הכיוון הנכון לעסק שרוצה הצלחה ארוכת טווח. מכירת מוצרים מזויפים ופגומים כמוצרים סוג א היא דרך שמובילה לכישלון בטווח הארוך, למרות שאולי בטווח הקצר ניתן להרוויח מכך כסף רב. בשלב מסוים הלקוחות יבינו שהם מרומים, המוניטין של העסק ייפגע אנושות וההצלחה תיעצר. מה יקרה לעסק שימכור מוצרים סוג ב ולא ירמה את לקוחותיו? אליעד מציג מצב נוסף, שבו העסק לא מרמה את לקוחותיו כלל: בעל העסק מוכר מוצרים סוג ב, פגומים או פחות איכותיים, אך הוא מודיע מראש ללקוח שמדובר במוצר נחות, ולכן המחיר נמוך יותר בהתאם. לכאורה, זה נראה הגיוני ותקין, כי הלקוח יודע בדיוק מה הוא מקבל. אך אליעד מסביר שגם למהלך הזה עלולות להיות השלכות שליליות על העסק. לדוגמה, כשעסק מוכר מוצרים פחות איכותיים, אלו מוצרים שנוטים להתקלקל מהר יותר. במקרה כזה, הלקוחות יחזרו עם תלונות, יבקשו תיקונים, ידרשו שירות, יגרמו לעסק כאבי ראש מתמשכים, ועלולים להביא להוצאות רבות שיגדילו את ההפסדים ויפגעו ברווחיות הכללית. למרות שהעסק הצליח להגדיל את קהל הלקוחות שלו בזכות מוצרים זולים יותר, בסופו ... בבעיות הנוצרות מהמוצר הנחות שמכר. באילו מצבים בכל זאת כדאי למכור מוצרים פחות איכותיים? אחרי שאליעד מזהיר מפני הבעייתיות שבמכירת מוצרים פגומים, הוא מסביר באילו מקרים בכל זאת כדאי וניתן למכור מוצרים סוג ב בצורה שתועיל לעסק: כאשר המוצר סוג ב מתומחר נכון מראש - כלומר, אם ברור לבעל העסק שהמוצר יגרום לתקלות או לבעיות בעתיד, הוא צריך מראש לכלול במחיר ... והשירות. כאשר המוצר סוג ב הוא כזה שהלקוח מבין מראש מה טיבו ואינו מצפה למוצר מושלם. ישנם מוצרים שהלקוחות מבינים שלא יהיו איכותיים מאוד, אך הם עדיין רוכשים אותם בגלל המחיר האטרקטיבי. במצב כזה, הלקוחות לא יבואו בטענות לעסק, ולכן העסק מרוויח מכך ללא נזקים נוספים. כאשר המוצר הנחות אינו גורם נזק ישיר לעסק. ישנם מוצרים פחות איכותיים שבהם הלקוח אמנם מקבל מוצר פחות טוב, אך לא מתלונן ולא מטריד את העסק לאחר הרכישה, פשוט כי המוצר עומד בציפיות המופחתות. איך מוכרים מוצרים סוג ב בלי לפגוע במוניטין של העסק? אליעד מתייחס גם לעניין חשוב נוסף: איך יכול בעל העסק להתמודד עם האתגר של תדמית ומיתוג בעת מכירת מוצרים סוג ב? לעיתים בעל העסק חושש שהמוניטין שלו ייפגע בגלל שהוא מוכר מוצרים פחות איכותיים. ... תת - מותג, קו מוצרים משני, או סדרה נוספת תחת אותו מותג, אך תוך בידול ברור ואמיתי בין המוצר האיכותי למוצר הפחות איכותי. האפשרות להציע ללקוחות לקנות מוצר ללא אחריות במחיר זול במיוחד או להוסיף אחריות בתוספת תשלום, וכך העסק מגן על עצמו מהוצאות תיקונים והלקוח מודע לסיכון שהוא לוקח ... נקודה מרכזית שאליעד מדגיש היא החשיבות של היכולת לתת מענה לכל סוגי הלקוחות בשוק. ישנם לקוחות שרוצים את המוצר הטוב ביותר ואינם רגישים למחיר. אך יש גם לקוחות שהתקציב שלהם נמוך ואין באפשרותם לקנות את מוצר הפרימיום. אם העסק לא מציע מוצרים זולים או סוג ב, אותם לקוחות פשוט ילכו למתחרים. אליעד מסביר בצורה ברורה שאם העסק יודע לנהל נכון את הסיכון (לתמחר נכון, להגדיר אחריות נכון, לשווק בצורה שקופה ללקוחות), העסק יוכל להרוויח גם מהלקוחות האלו ולא להפסיד אותם למתחרים. אליעד מציין כי עסק שמוכר רק מוצרים יוקרתיים או רק מוצרים סוג א בעצם מגביל את עצמו ... כי מכירת מוצרים סוג ב יכולה להיות כדאית, אך בתנאי אחד מרכזי: לא לשקר ללקוח, ולא למכור מוצר שיגרום לך יותר נזק מתועלת. במידה ואתה מתנהל נכון, מציין מראש את טיב המוצר, מתמחר אותו בצורה חכמה ומשתמש בשיטות מיתוג נכונות, העסק שלך יוכל להרוויח יותר ולהגדיל את היקף המכירות שלו. איך לתמחר מוצרים סוג ב? האם למכור מוצרים פגומים? איך להגדיל את סל המוצרים? האם כדאי למכור מוצרים זולים? מוצר איכותי או מוצר נחות? איך להתחרות עם מתחרים עסקיים? האם למכור מוצר פרימיום בלבד? האם כדאי למכור מוצרים סוג ב? שלום חברים, האם כדאי לבעל עסק שמכבד את עצמו ורוצה להצליח לאורך זמן למכור מוצרים ירודים, ... מוצרים נוטים להתקלקל מהר יותר, מה שגורר פניות רבות מלקוחות, תיקונים, החזרות, תלונות וכאב ראש בלתי נגמר. לכן, על אף שמכירת מוצרים סוג ב מאפשרת לך להגדיל את היקף המכירות ולהגיע ליותר לקוחות, בטווח הארוך זה יכול להזיק לעסק שלך. אם הרווח שלך על כל מוצר נמוך יחסית, אך ההת
מוצר מפסידן למה לא כדאי ווינריות אפשרות מתנהל איך מוכרים מוצר התמודדות עם האתגר
לקוח מבריז, לקוח שמבטל פגישה ברגע האחרון, לקוח שמבריז מפגישה, לקוח שלא מגיע לפגישה, לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח
... לקוח שדופק ברז, לקוח שרוצה לבטל עסקה, לקוח שחוזר בו מעסקה, ביטול פגישה על ידי לקוח, ביטול עסקה על ידי לקוח, לסגור עסקה, לא לגרום ללקוח להרגיש רע, לא לעשות ייסורי מצפון ללקוח, לא לגרום ללקוח להרגיש רגשות אשמה, לא לגרום ללקוח להרגיש ייסורי מצפון, קנס כספי על ביטול עסקה, דמי ביטול עסקה, לקוח מבטל עסקה, לקוח מבטל פגישה, לקוח מבטל ברגע האחרון, ביטול ברגע האחרון של לקוח כאן נדבר על נושא של ביטול עסקה ביטול פגישה ביטול רכישה וכיוב, על ידי לקוח. או לקוח ששואל הרבה שאלות ולא רוצה לקנות וכיוב. איך הכי נכון להגיב במצבים כאלו וכולי. ולצורך העניין נתחיל דרך השאלה, ... אז נניח שרכשת איזה מוצר באיזה עסק ושילמת עליו וכולי. ואחרי זמן מסוים החלטת שאתה לא רוצה את המוצר ואתה מעוניין להחזיר את המוצר לאותו עסק, בהתאם לחוק הגנת הצרכן ביטול עסקה. והשאלה היא, איך אתה היית רוצה שאותו בעל עסק יתייחס אליך? תשובה: כנראה שהיית רוצה שהוא יהיה נחמד אליך ויאפשר לך לבטל את העסקה בצורה יפה. ואדרבה, ככה הוא ירכוש אצלך נקודות זכות ויגדיל את הסיכוי לכך שתרצה לרכוש ממנו שירותים נוספים בעתיד. ואם לצורך העניין באת לרכוש איזה מוצר, ודיברת עם ... עדיין מתלבט לגבי האם לבצע את העסקה, האם היית רוצה שהמוכר ילחץ אותך לקנות או שהוא יתייחס אליך בכבוד ובצורה חברית ויאפשר לך לקבל החלטה רגועה ולבצע עסקה בצורה שאתה שלם איתה? תשובה: היית מעדיף שהמוכר יתייחס אליך כמו לחבר ולא כמו לארנק מהלך. ואם סגרת עסקה, וחזרת בך אחר כך מסיבה כלשהי, איך היית רוצה שהמוכר יתייחס אליך? תשובה: היית רוצה שהמוכר יתייחס אליך כמו לחבר ושהוא לא יעשה לך ייסורי מצפון ושהוא יגרום לך להרגיש ... ואנושי שתרגיש כעס כלפי לקוח שמבטל עסקה ולא רוצה לרכוש מוצר, אחרי שהוא שואל אותך כמה שאלות לגבי המוצר ולא רוצה לרכוש. הכל הגיוני ולגיטימי, אבל האם זהו המצב האידיאלי?! המצב האידיאלי הוא, שאתה תעשה ... כי בזמן הזה תוכל להביא לעצמך או לעסק שלך, תועלת אחרת בדרכים אחרות. ולא שאתה תלוי איכשהו בפגישה הזאת. הגיוני שבמצב האידיאלי, תתייחס ללקוחות שלך, כאל בני אדם, בצורה מכובדת וחברית ואל תכעס על הלקוח ... מולך. וכמו שאמרתי, באידיאל, תבנה עסק חזק, שיהיו לך המון לקוחות והמון משאבים וכולי, ככה שלא יזיז לך שהלקוח ביטל את הפגישה. וככה תוכל לתת יחס מכובד ללקוח וככה תוכל להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לפגוש ... לפגוש אותך. כי המטרה היא לסגור עסקה ולא רק לסגור פגישה עם הלקוח לצאת ידי חובה של הפגישה. ולכן אם אתה רוצה שפגישת המכירה תצליח, תגרום ללקוח להרגיש בנוח מכך שהוא לא מגיע לפגישה ותגרום לו לרצות להגיע ... זה מגדיל את הסיכוי, שבסוף תיסגר עסקה ולא רק פגישה. כי כדי לסגור עסקה, צריך לשמור על רצף חיובי עם הלקוח, ולהיות עם הלקוח כמה שיותר בהסכמה וכמה שפחות בחוסר הסכמה. ואם תיצור קונפליקט עם הלקוח כאשר הוא לא מגיע לפגישת מכירה, ואם תגרום ... את הסיכוי שהוא לא ירצה לסגור איתך עסקה בפגישה. אבל אם תתייחס ללקוח כאל חבר, זה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא יסגור אתך עסקה כאשר הוא כן יגיע בהמשך לפגישת המכירה. נקודה נוספת שצריך להזכיר, היא, שיש אפשרות להגדיר מראש עם הלקוח, דמי ביטול עסקה, שאם הוא מבטל את העסקה, מבטל את הפגישה וכיוב, אז יש לו קנס כספי כלשהו. מה שכן, זה מגדיל את הסיכוי לכך, שהלקוח מראש לא ירצה לבצע את העסקה, שהוא יודע שיש קנס כספי על ביטול העסקה. ואפשרי גם שרק אם לקוח מבטל שוב ושוב או רק בזמנים מסוימים להגדיר דמי ביטול עסקה וכיוב. ומה בטוח נכון, שאם יש לך מספיק ביקוש, אז לא תסבול מבעיות כאלו. כי אחד בא ואחד הולך ואתה ממשיך להתקדם קדימה. ולכן, אם לקוח מבטל לך פגישה או מבטל עסקה וכיוב, אז תשאף להגיע למצב האידיאלי, שזה לא מזיז לך ושאתה מגיב בחיוך ובשמחה ושהכל טוב. לא בהכרח קל, אבל זה אפשרי וזה בכל מקרה האידיאל להגיע אליו. ...
לקוח שלא מגיע לפגישה להאשים את עצמי סגירת עסקאות פירושים של שאלה לא להפסיד אני לא אוהב את עצמי לגרום לאישה ביטול עסקה
חרדות, פחדים, מחשבות טורדניות, פוביות, קריירה, עבודה, כסף, פחד להשתגע, שאיפות בחיים, להתקדם בחיים, להרוויח כסף
חרדות, פחדים, מחשבות טורדניות, פוביות, קריירה, עבודה, כסף, פחד להשתגע, שאיפות בחיים, להתקדם בחיים, להרוויח כסף
... ללא פחד בכלל, ומראה שהמאזין עצמו מתקשה לדמיין סיטואציה כזו, כיוון שהפעולות הכי בסיסיות שלו תלויות בפחד. למה אנשים מפחדים להקים עסק? אליעד מתייחס לפחד ספציפי - הפחד להקים עסק. הוא שואל את המאזין למה הוא מפחד להקים עסק, והמאזין עונה שהוא מפחד להיכשל ולהגיע למצב כלכלי גרוע יותר משהוא נמצא בו עכשיו. אליעד מבקש ממנו לפרט דוגמה מוחשית של הכישלון: אם תיכשל בעסק , מה הדבר הכי גרוע שיקרה? המאזין משיב שאם ייכשל, הוא יפסיד כסף ויצטרך לעבוד קשה יותר, אולי אפילו בעבודות פיזיות קשות. ...
הקמת עסק לחיות בלי פחדים הישגים חרדה מכישלון יעוץ לפטר לפחד עסק
מחויב או אפשרי, מה זה מחויב המציאות? מה זה אפשרי המציאות? פוטנציאל אין סופי, אין סוף אפשרויות, יקומים מקבילים, אין אפשרות שאין אפשרות, מה לא אפשרי? ללמוד לוגיקה, מה מחויב המציאות?
מחויב או אפשרי, מה זה מחויב המציאות? מה זה אפשרי המציאות? פוטנציאל אין סופי, אין סוף אפשרויות, יקומים מקבילים, אין אפשרות שאין אפשרות, מה לא אפשרי? ללמוד לוגיקה, מה מחויב המציאות?
... בהרצאה זו, אליעד דיבר על מושגים פילוסופיים כמו מחויב המציאות ואפשרי המציאות, תוך דיון על האפשרויות השונות שקיימות בתפיסת העולם. הוא עסק בהבדלים בין מה שמחויב, כלומר, מה שבאמת קיים ובין מה שיכול להיות קיים, כלומר, מה שאפשרי מבחינה לוגית או פיזיקלית, אך לא בהכרח חייב להתרחש. הדיון נגע בהיבטים שונים של ... תמידי, אך עדיין לא בהכרח מחויב. כלומר, דבר מסוים יכול להתקיים תמיד, אך זה לא אומר שהוא חייב להתקיים באופן מוחלט תמיד. חלק מהדיון עסק בתיאור של איך קיומו של דבר מסוים לא בהכרח מחויב, ולפעמים הוא פשוט אפשרי, אך לא מחויב. כלומר, ייתכן שהדבר קיים, אך אין ערובה לכך שהוא תמיד יהיה קיים. אליעד תיאר כיצד ... את המונח פחד ממות. זה עוזר להדגים את השאלה הפילוסופית על אפשרויות קיימות ומחויבות. האם היקום הוא תמיד קיים או האם יש לו סוף? אליעד עסק גם בשאלת היקום - האם יש סיכוי שבעתיד כל דבר לא יהיה קיים, או אם יש סיכוי לשינוי מהותי בקיום היקום כפי שהוא מוכר לנו כיום. כאן הועלתה השאלה אם כדור הארץ, למשל, קיומו ...
אנושית מה זה מחויב יכולת תודעה אנושית מחויב ואפשרי מציאות מקבילה עולמות מרובים קיומו של דבר
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
11:33אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
... לעובדים מדוע חשוב שהעובדים ירצו לעבוד טוב יותר? כל עסק שואף להצליח ולהגדיל את רווחיו. הצלחת העסק תלויה רבות בביצועי העובדים, ולכן ... הוא ישקיע מאמץ גדול יותר, וכתוצאה מכך, התפוקה תעלה והעסק יצליח יותר. מה עומד מאחורי הרעיון ... באידיאל, עובד יקבל שכר אך ורק בהתאם לתרומתו הישירה לעסק . לפי תפיסה זו, אין לשלם לעובד ... אסטרטגיות תגמול ומוטיבציה שיטות להצבת יעדים בעסק ניהול זמן ושעות עבודה פיתוח ... שהעובדים ירצו לעבוד יותר טוב, ואיך זה קשור להצלחת העסק? תשובה: כאשר יש לנו עסק, אנחנו רוצים שהוא יצליח ויפיק ... ישולם לו שכר קבוע כלל, אלא רק לפי מה שהוא באמת תורם לעסק . ברעיון הזה, העובד מקבל תשלום רק אם ... אסטרטגיות תגמול ומוטיבציה שיטות להצבת יעדים בעסק ניהול זמן ושעות עבודה פיתוח ... ושיפור תפוקה ועכשיו העניין הוא כזה אנחנו יש לנו עסק אנחנו רוצים שהוא יצליח עד כאן ... היה שאנחנו ניתן לעובד תגמול לפי מאמץ. שדרך אגב מי בעסק מקבל תגמול לפי מאמץ בעל העסק כי בעל העסק כמה שתתאמץ יותר כעיקרון אבל העובד שלך הוא לא שותף בעסק ואתה לא רוצה שהוא יהיה שותף בעסק, בהנחה שאתה לא רוצה שהוא יהיה שותף בעסק מסיבות אחרות ולכן אתה לא יכול בעצם ...
חברויות להוריד ניסיון קשיים אימון אי הסכמה מה האידיאל ייאוש
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
6:38אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
... עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים איך נכון לקבל החלטה על מיקום העסק? אליעד כהן מסביר כיצד לקבל החלטות עסקיות נכונות, בדגש על שאלת המיקום שבו יינתן השירות: האם לעבוד מהבית או להגיע לבית הלקוח. הוא פותח את ההסבר בהבהרה שהשאלה עצמה לא מנוסחת נכון, והדרך הנכונה לחשוב עליה היא דרך זווית אחרת לגמרי - לא מתוך המיקום שבו העסק נמצא אלא מתוך התועלת הכלכלית ביחס למאמץ. הגישה הנכונה, לפי אליעד, היא לשאול את עצמך: איך אוכל להרוויח כמה שיותר כסף עם כמה שפחות מאמץ?. הוא מדגיש שאין ... למיקום כשלעצמו (בבית או מחוץ לבית), אלא למשמעות של המיקום ביחס לעלות המאמץ, הזמן והנוחות שלך ושל הלקוח. התמקדות זו מאפשרת לך לקבל החלטות עסקיות ממוקדות רווח. איך לקבוע מחיר נכון לשירות שלך? אליעד מסביר את השיקול המרכזי בתמחור השירותים - היחס בין התועלת לבין העלות, כלומר, המחיר שתגבי ... אפשרויות בחירה, וגורמת לו להבין את הערך של השירות שאת מספקת במיקום הנוח עבורו. מה החשיבות של התמקדות בתועלת ולא במיקום? אליעד מסביר שלכל עסק יש כמה שיקולים חשובים, אך השיקול החשוב ביותר צריך להיות תמיד התועלת לעומת העלות. כל שיקול נוסף צריך להיות מוערך גם הוא דרך אותו פילטר של עלות - תועלת. ... גבוה, יכולה להיות משתלמת יותר מאחר שהיא חוסכת לך זמן בעתיד. כך שההחלטה לא פשוטה כמו שהיא נראית, אלא תלויה מאוד בתנאים הספציפיים של העסק ושל המצב שלך. איך לדעת אם מחיר השירות מתאים ללקוח? אליעד מדגיש שלא תמיד יש להתחשב במה שנראה לך הגיוני או זול מספיק עבור הלקוח. עלייך לתמחר לפי הערך ... הנוחות שווה הרבה יותר כסף ממה שאת מעריכה. לכן, אל תחששי לתמחר את השירות בהתאם למאמץ האמיתי והנוחות שאת מציעה. סיכום עקרונות לקבלת החלטות עסקיות נכונות העקרונות המרכזיים שמציע אליעד לקבלת החלטות עסקיות, הם: קביעת מחיר לפי עלות - תועלת - לא לפי תחושות אישיות או השוואות לא רלוונטיות. החלטה על מיקום העסק לפי מה שמביא לך את הרווח המקסימלי במינימום מאמץ. תמחור גבוה יותר לשירות שניתן בבית הלקוח, כדי לפצות על המאמץ והזמן הנוספים. מתן אפשרות ללקוח לבחור בין ... מעשית, חכמה וממוקדת, המאפשרת לך למקסם רווחים, לשמור על זמן פנוי, ולספק ללקוח שירות שמוערך כראוי על פי הנוחות והמאמץ. אימון אישי לבעלי עסקים איך לתמחר את השירות שלך? החלטות מיקוד בעסק מכירת שירותים ובחירת מקום עבודה הערכת עלות תועלת בעסק איך לתמחר את עצמך ומהם השיקולים החשובים ביותר לעסק? המשתתפת שואלת אם על העסק שלה להיות מבוסס בבית או אם עליה לצאת לבתים של אנשים. אליעד מתחיל להסביר שהיא שואלת את השאלה לא נכון, ומסביר שלהצלחה עסקית יש קשר בעיקר למאמץ הכללי ולתועלת שמתקבלת מהעבודה. השאלה הנכונה היא איך להרוויח כסף בצורה היעילה ביותר עם מינימום מאמץ. הוא מציין שהשאלה על אם העסק צריך להיות בבית או מחוץ לבית לא רלוונטית כל כך, אלא מה שחשוב הוא איך להתמקד בתמורה לעבודה - כיצד להעריך את עלות המאמץ ולהתמקד במה שיביא את התוצאה ... את המחירים שלה בהתאם למאמץ ולתמורה שהיא נותנת, ולא לחשוב דרך העיניים שלה, אלא להעריך את הנוחות שיכולה להעניק ללקוחות. אימון אישי לבעלי עסקים איך לתמחר את השירות שלך החלטות מיקוד בעסק מכירת שירותים ובחירת מקום עבודה הערכת עלות תועלת בעסק מה התחלת להגיד? ש: יש לי התלבטות לגבי העסק שלי. אליעד: התלבטות לגבי העסק שלך כן. ש: האם הוא צריך להיות מבוסס בבית או האם לצאת החוצה לבתים של אנשים. אליעד: אוקי היא מתלבטת האם את צריכה לבנות את העסק שלך או? ש: לצאת לבתים של אנשים לעשות את מה שאני עושה בבתים של אנשים. אליעד: אוקי עכשיו אני חושב שאת שואלת את השאלה לא נכון כאילו החשיבה עצמה לא נכונה. ש: אוקי תקן אותי אז. אליעד: אבל בואי תמשיכי את ההתלבטות, רגע מה מפריע לי בחשיבה שלה היא אומרת מה עדיף לי לבנות את העסק בבית או לבנות אותו בבתים של אנשים, עסק של הדרכה כלשהי נכון? ש: כן. אליעד: האם עדיף לך שיבואו אלייך או ללכת לאנשים נכון? ש: כן. אליעד: יפה השאלה עצמה לא נכונה. ש: מה נכון לעסק זאת השאלה? אליעד: השאלה שלך זה מה נכון לעסק זאת אותה שאלה, לא משנה בואי נתקדם את מת
הרבה כסף להתאמן הערכה איך לקבוע יתרונות וחסרונות לקוח אפשרות הצלחה
מוטיבציה להתמודדות עם קשיים, איך לא לפחד מקשיים? איך להתמודד עם קשיים? ירידה תכלית העליה, ירידה לצורך עליה, ירידה לשם עליה, ירידה למען עליה, התמודדות עם אתגרים, התמודדות מול קשיים, ירידה זו צורך עליה
מוטיבציה להתמודדות עם קשיים, איך לא לפחד מקשיים? איך להתמודד עם קשיים? ירידה תכלית העליה, ירידה לצורך עליה, ירידה לשם עליה, ירידה למען עליה, התמודדות עם אתגרים, התמודדות מול קשיים, ירידה זו צורך עליה
... נותן היא תחום הכסף. אדם שרוצה להרוויח יותר לא חייב לאבד כסף, אך יש מצבים שבהם כן יצטרך לוותר על הכנסה קיימת, למשל כאשר הוא סוגר עסק קטן כדי לפתוח עסק גדול ורווחי יותר בעתיד. זו הירידה הזמנית למען עליה משמעותית יותר. מה המשמעות של קושי וירידה בהשגת אושר? אליעד ... כסף? או פשוט שהוא מביא יותר כסף. באיזה מקרים אתה צריך שיהיה לך פחות כסף בכדי שיהיה לך יותר כסף? לצורך העניין השקעה. או שאתה רוצה עסק יותר רווחי אתה צריך לסגור את העסק הזה ואז אתה מאבד הכנסה לאיזו תקופה ואז אתה פותח עסוק יותר גדול. אותו דבר גם בהתפתחות של האדם. לבן אדם יש תובנות. ...
הרגלים לא לפחד מקשיים איך להיות מיליונר ברסלב ספק הרגשה של אושר להגדיל מסת שריר להרים נכון משקל כבד
החיים כחברת אשראי, כסף ואושר, איך לדעת למה אני בחרדה? איך נוצרת חרדה? איך לא ליפול לחרדה? איך להימנע מחרדה? איך לא לקחת דברים כמובן מאליו? מה גורם לבן אדם ליהנות ממשהו? מה עושה לנו טוב? חוקי האושר והחרדה
החיים כחברת אשראי, כסף ואושר, איך לדעת למה אני בחרדה? איך נוצרת חרדה? איך לא ליפול לחרדה? איך להימנע מחרדה? איך לא לקחת דברים כמובן מאליו? מה גורם לבן אדם ליהנות ממשהו? מה עושה לנו טוב? חוקי האושר והחרדה
... יותר ממה שהוא יכול לשלם. ברגע שאת מתחילה נגיד לדוגמה נגיד עכשיו את מתחילה להצליח את מקימה עסק מתחילה להרוויח ואז פתאום את מתחילה לשמוח פתאום מתווספת לחיים שמחה ... ממשהו אלא גם ברגע שהוא כבר מתחיל לפנטז על משהו זאת אומרת כבר כשבן אדם מתחיל לבנות לעצמו עסק נגיד הוא כבר מתחיל לדמיין כמה טוב הולך להיות כבר אז הוא מתחיל להיאחז בזה הרעיון שאומר כמה טוב הולך להיות ואז לפעמים הבן אדם מדמיין אוקי ואז אני אקים עסק ואז אני ארוויח ואז יהיה לי טוב אז כבר אז הוא מתחיל לקחת את הטוב ...
לא מובן מאליו להרוויח הרבה כסף טוב שקרי לחשוש להתחיל לעשות הלוואות המשמעות של הדברים רגש
זוגיות כתהליך מכירה, למכור את עצמך בזוגיות, הדרכת מטפלים, החזרת אקסית, איך לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה? איך להתגבר על האגו? רוצה אותה אבל יש לה מישהו, איך לא להיפגע בתהליך חיזור? איך להתמודד עם דחייה?
4:23זוגיות כתהליך מכירה, למכור את עצמך בזוגיות, הדרכת מטפלים, החזרת אקסית, איך לגרום למישהו להיות נחמד לבחורה? איך להתגבר על האגו? רוצה אותה אבל יש לה מישהו, איך לא להיפגע בתהליך חיזור? איך להתמודד עם דחייה?
... את הסיטואציה הזו באמצעות דימוי מעולם המכירות. הוא מתאר מצב שבו אדם הוא בעל עסק למכירת ארטיקים, ומגיע אליו לקוח כשהוא כבר קנה ארטיקים מחנות מתחרה שנמצאת ... יותר מהמתחרים, על מנת למשוך את הלקוח אליו. ברור שאין שום היגיון בכך שאותו בעל עסק יכעס או יעניש את הלקוח על שבחר במתחרים. למעשה, בעל העסק צריך דווקא להתאמץ יותר, לבדוק מה הסיבה שהלקוח קנה במקום אחר, ולתת לו הצעה טובה יותר או מוצר טוב יותר כדי למשוך אותו בחזרה. אליעד מדגיש שבתהליכים עסקיים אנשים מבינים את ההיגיון הזה בקלות, אולם כשזה מגיע לזוגיות, האדם ... הדרך להתגבר על האגו הפגוע היא להמחיש לעצמך את הסיטואציה הרומנטית כסיטואציה עסקית מוכרת, שבה כבר ברור לך כיצד נכון לפעול. כיצד להתייחס לזוגיות כתהליך ... במקום להרגיש דחוי ולחשוב אני לא מספיק טוב, עליו להתייחס למצב כסוג של אתגר עסקי, שבו המטרה היא לשכנע לקוח לבחור דווקא בך. התפיסה הזו, כשהיא מוטמעת ... טובה יותר. עליו להציע משהו טוב יותר או לפחות להיות נחמד יותר מהמתחרה. כפי שאיש עסקים לעולם לא יתנהג בצורה שלילית ללקוח שבחר במתחרה, כך גם בזוגיות: ... האדם חייב להבין שהתנהגות נעימה ונחמדה היא הכלי העיקרי בתהליך חיזור, בדיוק כמו שעסקים מתייחסים יפה ללקוחות שלהם, במיוחד כאשר אותם לקוחות מראים העדפה ... של החיזור זה בדיוק כמו תהליך אחר שבו זה כן הגיוני לדוגמה נגיד לבן אדם יש לו עסק שבו הוא מוכר, מה הוא מוכר בעסק שלו? ש: ארטיקים. אליעד: ארטיקים יש לו חנות לארטיקים ואז יש לקוח שבא לקנות ... שהוא קנה שם תביא לו גם פה תנסה להתיידד איתו יותר מאשר החנות ששמה, בתהליכים עסקיים אנשים מבינים שאם לקוח לא רוצה אותך ואתה רוצה את הלקוח אין היגיון ... בזה היגיון אין היגיון שאתה תעשה לו מחירים יותר יקרים אין בזה היגיון. ובתהליכים עסקיים אנשים מבינים את זה ומה שצריך לעשות זה להסביר לבן אדם תקשיב יש פה ...
לאקסית יש חבר פגיעה רגשית זוגיות חדשה הוא לא רוצה אותי איך אפשר להתמודד עם בגידה זוגיות כתהליך מחזר
ציפיות שכר בראיון עבודה, דרישות שכר בראיון עבודה, משא ומתן על משכורת, כמה משכורת אתה רוצה? מהן ציפיות השכר שלך? מהן דרישות השכר שלך? איך לקבל העלאה במשכורת? איך להרוויח יותר משכורת? כמה כסף אתה רוצה? איך להצליח בראיון?
ציפיות שכר בראיון עבודה, דרישות שכר בראיון עבודה, משא ומתן על משכורת, כמה משכורת אתה רוצה? מהן ציפיות השכר שלך? מהן דרישות השכר שלך? איך לקבל העלאה במשכורת? איך להרוויח יותר משכורת? כמה כסף אתה רוצה? איך להצליח בראיון?
... להפסיק לחשוב על עצמך כשכיר ולהתחיל לראות את עצמך כעצמאי. זה אומר שאתה מנהל עסק, המוצר שלך הוא הזמן, המקצועיות והידע שאתה מוכר למעסיק שלך, שהוא למעשה הלקוח שלך. כמו שבעל חנות לא שואל את הלקוח ... תשובה ברורה לשאלה כמה אתה שווה, זה סימן שאתה לא מתייחס לעצמך ברצינות כבעל עסק. איך לקבוע כמה כסף לבקש? הדרך הנכונה לקבוע כמה כסף אתה רוצה היא בדיוק כמו שתמחור נעשה בחנויות. אליעד מסביר את ... על משכורת? בסופו של דבר, הדרך להצליח במשא ומתן על שכר היא לראות את עצמך כעסק, לבצע סקר שוק מקיף, לא לפחד לנקוב בסכומים גבוהים, לבדוק הצעות אחרות באופן מתמיד, ולדעת להתנהל נכון מול המעסיק ... במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק , איך להתייחס לבוס? אימון להתקדמות בעבודה, אימון לבניית קריירה, איך לקבל העלאה במשכורת? האם להתפטר? איך להרוויח ...
לשכוח בחורה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה להתקדם תיעדוף מקום עבודה איך להיות עשיר זמן ללא מקום פחדים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עסק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עסק, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עסק, איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להפרעות קשב, מטפל קוגניטיבי התנהגותי, אימון אישי למציאת זוגיות בתחום עסק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5625 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 11:48:44 - wesi1