הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקיהגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי איך להגדיל את העסק באמצעות שימוש בקבלני משנה? עסק שרוצה להצליח ולגדול חייב ללמוד כיצד לעבוד נכון עם קבלני משנה ולנצל שירותי אאוטסורסינג. הכוונה היא לעסק המספק מוצרים או שירותים שונים, אך לא תמיד יש לו מספיק כוח אדם או משאבים פנויים כדי לספק את כל הביקוש. למשל, עסק בתחום הבנייה יכול לקבל כמות גדולה של הזמנות לבניית בתים, אבל חסרים לו עובדים שיבנו את הבתים בפועל. או ... מקצועי שיש לו מאות לקוחות, וכמה שהוא מעלה מחירים עדיין הוא לא מספיק לטפל בכולם. במצב כזה, אם בעל העסק ינסה לטפל בכל הלקוחות לבדו, הוא יאבד לקוחות פוטנציאליים רבים, ומכאן גם יפסיד הכנסות פוטנציאליות. האם להעלות מחירים כשיש יותר ביקוש מהיצע? הגישה הרגילה של עסקים רבים כאשר יש יותר ביקוש מאשר יכולת לספק את השירות או המוצר, היא להעלות מחירים. הגישה הזאת הגיונית, כי זה מאפשר לעבוד עם הלקוחות הרווחיים ביותר. לדוגמה, אם יש לבעל עסק רק 10 שעות פנויות ביום, אבל יש לו 100 לקוחות פוטנציאליים, הוא יעדיף לבחור את העבודות שהכי משתלמות לו מבחינה כלכלית. זה אמנם פתרון פרקטי ונכון, אבל אליעד מדגיש שזה רחוק להיות אידיאלי. האידיאל העסקי האמיתי הוא לתת שירות לכל לקוח שיכול לייצר אפילו רווח קטן. כלומר, גם אם לקוח מייצר שקל אחד של רווח, האידיאל הוא לא לוותר עליו אלא לקחת גם אותו, מכיוון שכל שקל הוא תוספת לרווחים של העסק. איך אפשר לשרת את כל הלקוחות בלי להפסיד כסף? הבעיה מתחילה כשאין לך את הזמן והמשאבים לטפל בכל הלקוחות. ... זמן לטפל בלקוחות בעצמך? אליעד מדגיש שהגישה של אין לי זמן לטפל בזה היא כשל חשיבה חמור. בעולם אידיאלי, עסק חייב תמיד למצוא דרכים יצירתיות לטפל בכל לקוח שפונה אליו. ברגע שלקוח פנה אליך, הוא שווה כסף. לוותר על ... חיצוני בתמורה לעמלה. השארת הניהול אצלך, אך העברת הביצוע בפועל לקבלן משנה. גיוס עובדים שיבצעו עבורך את העבודה. כיצד עסקים גדולים משתמשים בקבלני משנה להגדלת הרווחים? אליעד נותן דוגמה של מותגים מוכרים, שלמעשה אינם מייצרים בעצמם את המוצרים שלהם, ... הלקוח רוכש את המוצר בגלל הערך המוסף של המותג ולא בגלל המפעל שייצר את המוצר. זאת אומרת, גם אם העסק שלך מוציא את העבודה החוצה לקבלני משנה, עדיין יש ערך מוסף שאתה מעניק ללקוחות - וזה יכול להיות המותג ... בשלב מסוים בתהליך, אפילו מינימלי. גם אם אינך מעורב בתהליך בכלל, זה עדיין לא אומר שאתה לא יכול להרוויח מהעסקה. בכל מקרה, כל לקוח שמגיע אליך הוא נכס כלכלי שצריך לדעת לנצל ולהפוך לרווח באמצעות קבלנות משנה או ניהול חכם של עובדים. איך לבנות מערכות נכונות להגדלת העסק? אליעד מציע שכל עסק שרוצה לצמוח ולגדול בצורה משמעותית חייב ללמוד כיצד לבנות מערכות נכונות, הכוללות שימוש חכם בקבלני משנה. אם עומס הלקוחות ... המטרה היא להפוך כל פנייה של לקוח לכסף בפועל, במקום להפסיד הזדמנויות בגלל עומס או חוסר זמן. לסיכום, הגישה העסקית הטובה ביותר להגדלת העסק והגדלת הרווחים היא למקסם את יכולות הניהול שלך ולהוציא כמה שיותר עבודות לקבלני משנה באמצעות אאוטסורסינג. איך להגדיל את רווחיות העסק? מתי להשתמש בקבלני משנה? האם כדאי לגייס עובדים? איך לטפל בלידים של לקוחות? איך לעמוד בביקושים גבוהים? כיצד להשתמש באאוטסורסינג? האם מיקור חוץ משתלם? איך לנהל עסק מצליח באמצעות קבלני משנה? עסק שרוצה להצליח חייב לדעת לעבוד עם קבלני משנה. מה זה אומר בפועל? זה אומר את הדבר הבא: יש עסקים שמספקים שירותים או מוצרים, אך לעיתים אין להם מספיק כוח אדם לספק את הביקוש. בעיה של ביקוש גבוה והיעדר משאבים נניח שיש עסק בתחום הבנייה, אך אין לו מספיק אנשים שיבנו את הבתים. או למשל, חשמלאי עם ביקוש עצום, שמעלה מחירים אך ... המחירים כדי לעבוד עם הלקוחות שמשלמים הכי הרבה. זו שיטה שעובדת, אך היא לא בהכרח האידיאלית. אם המטרה היא שהעסק יצמח, חשוב ללמוד לעבוד גם עם לקוחות פחות רווחיים. איך לבחור את העבודות הנכונות? כאשר יש לאדם רק מספר ... אומר שהוא יבחר את העבודות שמכניסות לו הכי הרבה כסף. אך האידיאל הוא לעבוד עם כל הלקוחות כל עוד העסק מרוויח מהם, אפילו אם הרווח קטן. השאלה היא איך אפשר לעבוד עם כולם כאשר המשאבים מוגבלים? כאן נכנסים לתמונה ... להבין שכל לקוח שפונה אליך שווה כסף, ואם אינך מנצל זאת - אתה למעשה מפסיד כסף. החשיבה הנכונה בניהול העסק יש בעלי עסקים שחושבים: אין לי זמן לטפל בזה או אני לא רוצה להעסיק אחרים. זו טעות. בעולם אידיאלי, עליך למצוא דרך ... שיטפלו בלקוחות עבורך. ואם גם זה גדול מדי לניהולך - תמצא מנהלים שינהלו את הקבלנים עבורך. זהו האידיאל בניהול עסק: לנצל את זמנך לניהול ולא לביצוע העבודה בפועל. מותגים ודוגמאות מהעולם העסקי עסקים גדולים לא מבצעים בעצמם את כל העבודות, אלא מותגים רבים פשוט משמשים כמנהלים של קווי ייצור, שירותים ועובדים חיצוניים. ... מותג מסוים יכול לייצר מוצר בסין, אך בשל ערך המותג, הוא נמכר במחיר גבוה בהרבה מהעלות האמיתית. לכן, גם בעסק שלך, ייתכן שהלקוח מעוניין לעבוד איתך לא בגלל העבודה עצמה, אלא בגלל המותג, הניסיון או האמינות שלך. לכן, גם ... ועוד. בהצלחה! למה לעבוד עם קבלני משנה? איך לטפל בהמון לקוחות? יותר ביקוש מהיצע, שיפור הרווחיות בעסק, שיפור רווחיות לעסקים, איך לעמוד בעומס מכירות? איך לעמוד בעומס לקוחות? קבלנות משנה, מתי לגייס עובד? כדאיות גיוס עובדים, כדאיות שימוש במיקור ... איך למכור לידים של לקוחות? איך לעבוד מול ספקי משנה? עבודה עם קבלן משנה, עבודה עם ספק משנה, הצלחה בעסקים, לא עומד בביקושים, איך לעמוד בביקושים? איך להגדיל רווחיות עסקית? ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? ...